Facebook Twitter Google +1     Admin

Se muestran los artículos pertenecientes a Agosto de 2012.

PUNTS, MÉS PUNTS!!!!!!!

Avui, de bon matí, a dos quarts de vuit ens trobàvem en Tendo, en Carles, en Xavi i en Melcior. Baixant hem trobat en Brilles, que ens demanava que l'acompanyéssim a Mataró on es trobava amb altres companys. A Llavaneres ens ha intentat donar el pal, sabedor que el seu tram arribava al final, però pel pinganillo ens han dit que el neutralitzéssim, així, que res, no ha puntuat en meta volant ;-)

En Tendo, fortíssim en tot moment i amb una gran cadència ha mostrat les seves cartes, aviat agafa vacances i comença a tenir un molt bon tò. Inclús ha marcat ritme/pal algunes ocasions i ha ajusticiat al mateix premi LWS.

En Rocko. Capítol a part. Avui mereix un petit paràgraf "eXXXtra".

En Carles. En procés de millora. Malgrat anar fós com una cuca ha donat pinzellades de color, marcant ritme en algún tram i deleitant-nos ja amb les clàssiques "mitjanades". Si segueix així pot obligar a la Challenge al mateix Grandíssim Gran de Grans a treure el FUÁ.

Esmorzar de germanor a St.Celoni, entrepà de rigor i molt bon rotllo, com sempre. A partir d'aquí Tendo i Moyen camí d'Hostalric i tornada per nacional i Rocko i Melcior a omplir bidons d'aigua a St.Fè del Montseny.

Rocko, capítol a part. Pujant a font de cera ha pujat cagant punyetes, jo li deia: ei, que haurem d'esperar en Moyen una minutada, ell, res, gass. A plat i pim pam. Hem coronat molt i molt ràpid. Pujant a St.Fè no m'ha donat treva en cap moment, no he vist en cap ocasió el seu polar per sota els 17km/h. De tornada, amb vent força fastigós en contra hem entrat a Vallgorguina a 37 i el darrer repetxó de Collsacreu a 31, sense comentaris. S'està transformant.

Melcior. He ressitit l'entreno, un molt bon entrenament. Estic fós.

entrenament secret: 138,3km, +1707dpa, 5h12' temps en moviment.

LWS Non Stop 2012 : Hem Tornat a Fer-la Grossa !!!!!

Ruta: http://connect.garmin.com/activity/210100842

(Clicar “View in metric” a la part dreta superior)

L’organització vol agrair a tota la gran família de l’MCT l’èxit ABSOLUT en aquesta nova edició de la LWS Nonstop.

Malgrat que, malauradament, tampoc estem aliens als temps que corren, aquest any s’ha tornat a tirar la casa per la finestra amb la invitació especial d’un dels corredors amb més prestigi del pilot internacional. L’impacte mediàtic no s’ha fet esperar i, a poc menys d’un any d’obrir les inscripcions per l’edició 2013, ja s’ha rebut una allau de peticions que ha bloquejat les oficines de la LWS.

Alguns apunts de la Nonstop d’enguany:

El nivell dels participants està pujant cada cop més i, per primer cop en les quatre edicions celebrades, no s’ha constatat cap intent d’abandonament. De fet, a l’arribada a Castellar s’ha observat alguna cara de decepció (“ja està?”).

El pilot ha imposat un ritme de creuer infernal, fins al punt que les investigacions dels mossos sobre les causes de l’incendi de dissabte a Guils de Cerdanya apunten a les guspires d’uns ciclistes que feien un descens vertiginós de Malniu a Ger en el moment de la ignició del foc.

En la primera edició de la LWS Nonstop, en Leònides va aparèixer en la negror de la nit, al mateix coll de la Creueta, amb un castell de focs espectacular. L’any passat se’ns va revelar arribant al santuari de la Mare de Déu del boscal amb un crit de FUA que va ressonar per tota la serra del Cadí. I aquest any, ELL se’ns ha revelat durant l’ascensió a Cortals de l’Ingla: L’abans i el després d’un dels corredors després d’excusar-se darrera d’uns matolls en una parada tècnica només s’explica com una vivència ABSOLUTament metafísica. Opinions de científics i religiosos d’arreu han estat unànimes: De la mateixa manera que el Pirineu Català està ple de mitologies sobre aparicions d’imatges de verges atribuint-se tot tipus de fenòmens paranormals, l’aparició d’un nino de dimensions descomunals darrera d’uns matolls pot desencadenar un pelegrinatge massiu de fidels cap la vall de l’Ingla.

Només lamentar l’escàndol que s’està desencadenant amb l’afer de les tanques. En un últim comunicat, l’UCI sembla haver reconegut un total de 150 tanques durant el recorregut. L’organització només confirma un total de 10 tanques compatibilitzades: 7 de cablejat elèctric (bonificació: 10pts/obrir + 10 pts/tancar) i 3 portals (a 15pts respectivament). Fortes pressions des de Lausanne han obligat a l’organització a “pentinar” el recorregut de nou en les properes setmanes. Paral·lelament, s’han detectat moviments en el compte corrent de la cooperativa agrícola de la Cerdanya provinents de Suïssa, a la vegada que agents forestals observen aquests dies una activitat frenètica de pagesos instal·lant tanques a tort i a dret per la Cerdanya.

Fotos (s’aniran pujant totes en els propers dies):

Volta a Osor amb el C.c Arenys de Munt

Avui amb els companys del club Martí, D.Pruna , Sergi, X. Cuadrado i el super Mallerengo Melcior, em fet un autèntic etapón.

El ritme ha estat molt elevat, fent que haguèssim de treure L’exxtra en varies ocasions.

La ruta ha estat la següent :

Arenys de Munt - Arenys de Mar - Calella - Tordera - Sils - Sta.Coloma de Farners - Anglès- Osor - St.Hilari Sacalm - Arbúcies - Breda - St.Celoni - Vallgorguina - Arenys de Munt.

La Grupeta del club ha pujat de nivell i molt !!!! cada Dissabte tenim entrenament de calitat asegurat.

Desde aquí esperem les cròniques d’en Carles i L’Andreeeewwww per la seva participació a la cursa a peu de Sta Cristina D’aro.

I d'en Gran de Grans que avui ha fet ruta amb L'equippe de Triatlò.

El Mct no para, no hi ha dolor n'hi vacances !!!

Salut i Gassss

Terra d'iniketes

Avui en Carles i l’Andreu s’han enfilat cap a sta.Cristina d’Aro per participar a sa Guilla la cursa per les montanyes de les gavarres. A les sis i mitja del matí ens hem trobat al pont d’arenys de munt i ens hem dirigit cap a la cursa. Durant el trajecte el sr.Mitja m’ha explicat els greus aconteixements succseïts a castellar on Mr. Rocko alias sigrfredi va deixar escapar un clar hattrick, Carles creu que hi haurà dura penalització per part de la UCI. Un cop a sta.Cristina hem agafat els dorsals i ens hem enfundat les bambes de correr, l’andreu avui estrenava les noves salomón que l’acompanyaràn a la matagalls-montserrat. A la sortida, en carles i l’andreu s’han separat per no tornar-se a trobar fins al final de la cursa. Els primers tres qms de cursa han estat uns qms planers on s’han començat a fer les gruopetes, jo m’he quedat entre els 20 primers. Després del quilòmetre 3 la cursa s’endinsava cap a corríols que cada cop pujaven més fins a arribar a la primera sorpresa de la cursa, doncs haviem de escalar per una paret de pedre agafats per una corda, aquest fet s’ha anat repetint intermitenment durant els següents qms. Un cop arribat al massís de les gavarres hom podía pensar que l’escalada acabava allà. La veritat és que la baixada es feia més complicada que la pujada, doncs la baixada s’havia de vigilar molt agafats de la corda intentant no caure. Al final ha començat uns tres qms de baixada per corriols que han ajudat a relexar els bessons. En aquest moments arribavem al primer avituallament que ens ha anat perfecte doncs la calor apretava molt fort. Despr’és de l’avituallament el tarannar no ha cambiat, pujada i m’és pujada que s’havia de fer molts cops caminant. El tercer aviatuallament estava al cim d’un massís i la calor ja era imposible d’aguantar anavem secs. Aquí a començat una baixada per una pedrera per acabar de destroçar els genolls. En aquest punt la cursa s’ha començat a fer molt dura, només pujada i alguna petita baixada. El últim dels avituallaments indicava que el final estava aprop, segons el tiu tot baixada no reservis deia. Sortint del aviatuallament 2 qms més de pujada. Finalment la cursa ha anat baixant fins a arribar al poble i finalment a l’arribada. L’andreu ha arribat 68 amb 2 h 45 min i en carles 147 amb 3h 20 min. Prova no apte per cardíacs mol i molt dura

A les 8 al Calisay

Aquest matí hem tornat a sortir des del Calisay, allò que vam fer durant tant de temps i que s’havia començat amb la colla d’en Ferran S.

Ens ha acompanyat en Xavier, company de fatigues de VC i Transpyr, que ha anat davant en tot moment amb en Xavi. En Sellés i jo hem anat darrere fent el que podíem. Menció especial per el Màster50, ja que ha escalfat fent 20kms al matí i després ha seguit per arribar als 50kms.

Hem corriolejat per la Creu, Senglar, can Vives, cementiri Vallgorguina, Xeremell i Arenys per can Colomer. 36kms, +1000m

PD: A la foto es veu com en Pep aguanta el gos de la dona que ens l'ha fet...

Salut Guiño

Blog creado con Blogia. Esta web utiliza cookies para adaptarse a tus preferencias y analítica web.
Blogia apoya a la Fundación Josep Carreras.