Blogia
La llibreta virtual.

Llibreta.blogia.com

Llibreta.blogia.com

L'any 2007, abans de la crisi, naixia aquest blog amb l'ànim de millorar la comunicació entre nosaltres (fins llavors per SMS) i ajudar a la motivació col·lectiva per entrenar. 

Sis anys més tard, el nivell ha pujat molt però cal tornar una mica als orígens. Deixeu-me republicar aquell primer article. Afegeixo una de les fotos on hi sortim uns quants, però no tots! Sortida col·lectiva aviat amb foto de grup?

Pau, Herba i a apuntar tots els entrenaments...

 

Hola nois (i a veure si aviat també noies);

Aquest blog pot ser com aquella llibreta que té segons qui al calaix, on hi apunta els entrenaments secrets de tothom, els quilòmetres, la ruta, el temps.. i on, sobretot, hi apunta aquells comentaris que fan mal especialment quan un no està tant en forma com voldria..

Podem apuntar-hi a part dels entrenaments secrets, reptes, convocatòries de sortides i, per què no, comentaris motivadors per a segons qui o en general que creïn una mica d'ambientillu..

Fins aviat! Sonriente

mtb

34 comentarios

Carles -

Pensament 3687
DESVARIACIONS.
.- Segons Leònides tres eren les virtuts que havia de tenir un espartà: La serenitat, per lliurar-lo de l’ansietat; la confiança, per lliurar-lo del dubte; i el valor, per lliurar-lo de la por.
.- Ja ho deia Aristotil: “Qualsevol es pot enfadar, és molt fàcil. Però enfadar-se amb la persona indicada, en el grau adequat, en el moment just, amb el propòsit correcte, i de manera efectiva… No és tan fàcil”
.- Aquests pensaments són paraules que m’escric a mi mateix per explicar-me coses que d’altre manera no podria descobrir.
.- No puc esborrar el que he escrit, ni puc recuperar el temps perdut, però si que puc no escriure el que desprès voldria esborrar.
.- Sovint inverteixo part del meu temps per guanyar-me la vida, per aconseguir diners, d’altres, més agosarats, es dediquen a guanyar-se el cel, per aconseguir un lloc de repòs en l’eternitat.

Andreu -

Brutal, quins entrenos!!!

Aquest cap de setmana últims entrenaments perfilant ja l'xtreme costra brava.

Dissabte 18 quilòmetres + 500 dpa.

Diumenge 15 quilòmetres + 415 dpa

La feina està feta, mal feta però feta. Sento que hem falten quilòmetres a les cames. Intentarem fer un bon paper i, alemnys, igualar el registre del gran mestre de mestres. Espero que això hem doni moooolts punts per el leònides d'enguany.
Ara toca descansar fins divendres que comença el repte.

Primera etapa: Blanes---> Tossa: 25 quilòmetres + 1500 dpa

Segona etapa: st.feliu--->torroella de montgrí: 55 kms + 2100dpa

Tercera etapa: Roses--->Portbou: 55 kms + 1580 dpa

RocKO -

Brutal en Carles , ja està pujant llocs a la general de la Transportugal , després de la segona etapa es trova a la posició número 52 amb un temps de 16h 22 ' (14h 54' Per Handicap d'edat)

Avui tercera etapa : Guarda - Unhais Da Serra (108 km +3683 Dpa)

RocKo -

La Pujada a Andorra en principi es farà el 13 de Juliol .

El Confidencíal -

Ens arriben Noticíes desde Portugal :

Ahir en Carles va finalitzar la primera etapa de la Transportugal amb un temps de 8h 8' acabant en el Lloc 56 de la clasificació general

Recordem que l'etapa d'ahir era durissíma , ja que constava de 143km +3843 mts Dpa

En aquets moments , en Carles ja està disputant la segona etapa : Freixo - Guarda de 110 km i 2892 mts Dpa

Seguirem Informant

RocKo -

Avui sortida força exigent amb els companys del Club

- Dades :

- 155 km
- +2320 Dpa
- 5h 43 '
- 27.1 km/h

- Demà segurament descans , encara que podría ser posible que surtís a estirar cames cap el tard

Marc -

Entrenament: 84kms road, 28,5 km/h fent collet, La Garriga i Collsacreu.
Sensacions pèssimes excepte coronant Collsacreu on amb en Majo hem pentinat alguns triatletes.
Estic costipat però demà sortiré a fer un Half Trial. Toni, si vols quedem.
Avui els bons van a Moià i en fan 160. Xavi, recorda a fer foto a l'amiga... Son +5000p.
En Leonides s'estava fotent uns mojitos a Barrio Alto, a Lisboa. S'ho pren amb calma mentre el Mestre acaba aquesta nova animalada. Aquí de moment no hi es no se l'espera.
Salut i força!

TONI -

Entrenament secret:
- divendres: 3.500 mtrs nedant.

Aquesta setmana no ha estat massa bona en entrenaments. La setmana vinent he de millorar, i molt, en cursa a peu.
Em falta molt, però molt, i la Half ja és a tocar.

El meu booking advisor m'avisa que s'ha acomplert el termini per reserves d'habitacions per una cursa. He de decidir.

Avui he vist en Xesco a 8tv. Coincideixo amb ell: "abans de cap fitxatge/baixa, s'ha de saber com volem jugar". "Els jugadors saben el per què de la seva davallada".

Demà més.

Pau i herba

El Confidencíal -

Demà el Mallerengo més Internacional i Mediàtic en Carles Mitjà començarà la seva Participació a la XI Garmin Transportugal , la cursa consta de 9 etapes , 1100 km i +25.000 mts Dpa

La Primera etapa Bragança - Freixo constarà de 142 km +3842 mts Dpa

Els Nostres Enviats especials intentarán informar periòdicament de les aventures del Nostre Espartà

Seguirem Informant

Roger -

Molts ànims i sort a Portugal, Carles!
Entrenaments secrets: ***ultra secrets, el meu preparador no me’ls deixa publicar***
PD. Zero punts. Absurd? Seguint trending topic del dia - Perquè no va jugar en Messi???

RocKo -

Entrenament dia 2 :

- 28.5 km BTT
+ 900 Dpa
- 15.8 Km/h
- 1h 48 '

- Avui sortida sota un sol radiant , molt bona temperatura i un fart de pujar i pujar

- Arenys - Pujada del Remei - Can Jalpí - Corriol del Gripau - Corriol del Burro - La Presó - Creu de Canet - Corriols - st Iscle - La Roca Caganera - Sot d'oradella - Pla de les Bruixes - Collsacreu - Arenys

Marc -

Carles, MOLTS ÀNIMS per la TransPortugal!
Toni, impressinant el cop de puny sobre la taula que has fotut avui, amb una marató sobre la bici tot sol. No tinc paraules..
Roko, estàs brutal tio.. no pares.

Entrenament: 53kms road (+1150), Collsacreu i pujada fins la Costa del Montseny seguint el recorregut de la HALF. 2h 05'.
Molt males sensacions, pèssimes.
Dissabte caldrà fer quilòmetres, ara mateix em cal millorar més en l'aspecte motivacional que no pas en el físic (que ja és dir..).
M'ha anat bé anar sol i començar a marcar alguns temps objectiu.
Com diu en Toni, força vent encara que no l'he acabat patint massa estona.
El meu tram de la HALF se n'anirà a les 3h 45'. Com deia aquell, 'más triste es robar'.

Salut i a veure si remuntem!

TONI -

Roko, cap problema per no venir, t'has estalviat un tostón.

I de tant en tal cal tenir fe i creure en ... els homes del temps!

Pau i herba

TONI -

Entrenament secret:
- 160 kms en bici.

Avui ha estat la primera sortida llarga de la temporada. i com no podia ser d'una altre manera, he acabat arrossegant-me com un llimac fins a casa.
D'entrada fins a Tordera bé. M'he trobat en Ricard i un grup de Canet i hem anat junts fins una mica després de Cal Coix, que ells han girat per anar a Tossa. Jo fins a Sils. On m'he trobat amb uns del Triatló de Blanes i hem anat plegats fins a Sta. Coloma.

Allà m'he desviat per anar a Anglès via Vilobí.
Tot seguit pujada a Osor i St. Hilari. El ritme encara bastant bé. Després Coll del Rabell i Arbúcies.
A partir d'aquí he patit el vent. I fins a St. Celoni a 20 km/h. Cert que les cames no anaven fines i el vent feia la resta.
I un cop a St. Celoni, m'he arrossegat i he entès el perquè de les babaies.
És la 2a vegada seguida que pujo Collsacreu a 10 km/h.

Sort que he anat sol. Us haguéssiu avorrit amb mi.
Però al loro, l'entrenament ha anat bé per la vessant mental. Vaaaaamooooooos!!!!

Pau i herba

RocKo -

Primer de tot vull fer Públic la meva admiració envers en Toni.

Avui ha demostrat per que l'anomenem Grandissím Gran de Grans

Ahir varem quedar per anar fins Osòr amb Bici de Carretera , haviem quedat a les 7:30 a la Rotonda del Ajuntament

M'ha sonat el despertador , hi he mirat per la Finestra , eren les 6:45 i estava espurnejant i ràpidament he escrit un Whatsap al Nostre Grup per veure que feiem

Al cap d'uns Minuts en Toni ha escrit que ell sortiria i faria la ruta prevista , jo en canvi m'he Jinyat , no em fa molta gràcia pedalar amb bici de carretera , amb pluja o l'esfalt molt mullat després de la pinya que em vaig fotre l'any passat a St Cebrià , així que he obtat per quedar-me a casa

Més tard , ha començat a fer un dia Radiant , a l'hora que en Toni ens enviaba una foto desde Osòr ... BRUTAAAL !!!

Finalment he obtat per fer sortida btt amb Melcior cap el tard amb molta calor i mooolta Pujada

Dades de la Sortida :

- 38.3 Km BTT
+ 1145 Dpa
- 15.3 Km/h
- 2h 32'

Toni , em sap greu no haverte acompanyat , ets Un Crack !!

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dimarts: 8 kms carrera.

Roko, demà a les 7:30 a la rotonda.
Aquesta és una proposta de ruta:
http://connect.garmin.com/course/3455195

Surten uns 151 kms.
Si apareix en Melcior em cagaré a sobre.

Carles, desitjar-te molt de coratge per fer aquesta cursa. Espero que tot vagi molt bé. Quan arribis el Leònides t'estarà esperant.
No cal demorar-ho fins al novembre.

Pau i herba

RocKo -

Entrenament dia 30 :

- 32.3 km BTT
- 18.5 km/h
- 1h 46'
- +635 Dpa

- Carles , que tinguis molta sort a la Transportugal , Disfruta al màxim cada pedalada que facis , el recorregut es dur , però a la vegada preciós , he pogut veure alguns videos i es acollonant

- Nois demà a les 7:30 a la Rotonda de L'ajuntament per fer Road fins Osor

Carles -

Comentaris:
.- Contra la meva voluntat des del passat dissabte no puc entrenar; excusa 874 “tinc feina”. El meu preparador ha estat per un cop comprensiu, considera que he fet els deures que m’havia marcat.
.- Demà surto cap a Lisboa, el dimecres vaig a Bragança; el dia 4 començo la TransPortugal. Ja començo a notar el nus a la panxa, que les cames em fan figa i les mans em tremolen. Llegeixo les pregaries a Leònides per recuperar forces. “Alea jacta est”, s’ha tirat els daus. Si algú té interès en la prova, avui m’han trames un dossier explicatiu

Dossier en inglés: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14604802/RacePack2013_PT.pdf

Dossier en portugués: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14604802/RacePack2013_PT.pdf

Salut i coratge.

Carles -

Pensament 3686

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Cal tenir-ho ben clar: amb elles no es tractar d’evitar els mal entesos, perquè els mal entesos són inevitables; es tracta d’escollir les conseqüències del mal entesos.
.- Amb elles no hi ha segones oportunitats, llevat del remordiment.
.- La constància és el ciment que reforça la possibilitat d’aprofitar les oportunitats que tindràs per fer-les teves.
.- El goig de la seducció esta en la caça, en l’esforç, el desgast que suposa caçar, i no en capturar la presa.
.- Aconseguir la dona que vols a vegades requereix un meravellós cop de sort.

Carles -

Pensament 3685

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Amb elles l’acció més insignificant és millor que la intenció més gran.
.- Un home pot començar a plorar per una dona perquè pensa que és un fracassat i desprès fracassar per complert perquè no pot deixar de plorar.
.- Cada nova amant que seduïm ens ajuda a perfeccionar i enriquir les nostre habilitats, mes pel que ens descobreix de nosaltres mateixos pel que ens dona d’ella mateixa.
.- Se que una dona m’agrada si quan els seus ulls em miren la meva cigala s’esvalota.
.- Si tens una clau anglesa tots els teus problemes amb elles et semblaran un cargol.

Carles -

Pensament 3684

L’ALLIBERAMENT SEGONS LEÒNIDES

Alliberat de la necessitat de guanyar.
Alliberat de la necessitar de tenir raó.
Alliberat de la necessitat de ser superior.
Alliberat de la necessitat de tenir més
Alliberat de la necessitat d’identificar-me amb els teus èxits.
Alliberat de la necessitat de reconeixement.

Carles -

Pensament 3683

JO HAVIA DEMANAT A LEÒNIDES...

Jo havia demanat a Leònides la força per guanyar als altres.
Ell m'ha fet feble, a fi que aprengui humilment a perdre.

Jo havia demanat ser incansable per fer grans gestes.
Ell m'ha donat la paciència perquè faci coses millors.

Jo havia demanat ser el primer per poder ser apreciat.
Ell m'ha posat a la cua a fi que senti la seva necessitat.

Jo havia demanat uns companys a fi de no viure sol.
Ell m'ha omplert el cor a fi que pugui comprendre els companys.

Jo havia demanat copes i medalles per la meva vitrina.
Jo he rebut la se va presencia a fi de gaudir de totes les coses.

No he rebut res del que havia demanat
però he rebut tot allò que havia esperat.

Malgrat jo mateix,
les meves pregàries no formulades han estat escoltades.

AMEN!

Carles -

Pensament 3692

BONA DIA LEÒNIDES

Leònides: em costa entrenar aquest matí
perquè sé que serà dur i cansat,
amb hores de patiment i esforç.

Però vull fer-ho amb entusiasme,
amb ganes renovades, amb il·lusió.

Sé que seràs al meu costat,
en les meves cames,
en els meus ulls,
en la meva persona.

Gràcies per aquest nou dia.
Gràcies per aquest nou començar.
Gràcies per aquesta presència teva.

I se Leònides, que aquest entrenaments
els fan cada dia altres espartans
corrents, nedant o amb bicicleta
i això m'anima i m'empeny.

També et demano per ells
i amb ells et dic:

BON DIA, LEÒNIDES!

TONI -

Entrenaments secrets:
- dijous: 3.000 mtrs nedant + 1h arma secreta.
- Divendres: 2.000 mtrs nedant.

Avui havia de córrer a Blanes. Però el fred ha fet anul·lar el tram de nedar i, una mica més tard, la pluja ha fet cancel·lar el tram de bici.
La cursa s'ha reduït a una cursa a peu de 8/9 kms.
En saber que només seria córrer, el pànic m'ha pres la meva consciència, i sabent que en JAndrewwwww m'enforquillaria de valent, he tirat de l'excusa 267: "fa molt de fred" i me n'he entornat cap a casa.
Mentre el gran JAndrewwwww puntuava. Brutal.

El cap de setmana vinent tornaré a tenir l'oportunitat de puntuar pel LWS. Per aquesta setmana el coach m'ha programat uns entrenaments bastant forts, però cal fer-los per afrontar el tram decisiu de la temporada.
A partir del 19 de maig he de decidir les properes inscripcions.

Voldria demanar al molt unurable per quan es preveu la pujada a Andorra i si enguany serà com l'any passat que el dinar es farà abans d'arribar a Andorra, o bé, com els anys anteriors.

Carles, tremolo per les represàlies en forma d'entrenaments que et posarà el teu coach no havent fet el que t'havia programat.
Quan marxes cap a Portugal?

Roko, ets insaciable. No pares mai si no és per una caiguda?

Dimecres vull intentar fer sortida en bici. La intenció era anar fins a Anglès (via Tordera-Massenas_Sta. Coloma o bé Lloret-Vidreres-Sta. Coloma, i després pujar per Osor fins St. Hilari. Si voleu ho comentem.

Pau i herba

Rocko -

Avui per segona setmana consecutiva ens em vist obligats a no poder fer la Pujada a Santa Fe amb BTT com estava previst , aquest cop per raons Climatològiques (Esperem poder-la fer abans que acabi l'any jejeje)

A les 7h ens em trobat al Forn , i em decidit deixar-ho córrer , ja que el dia pintava molt malament , a pesar del Meteocat que pronosticaba sol i Núvols .

Així que em decidit quedar-nos per aquí a la vora , per si acàs el dia empitjores i l'hem encertat de ple.

Em començat pujant per els Mosquits fins El Corral , per anar corriolejant fins Sant Vicenç , el terreny estava perfecte hi hem pogut disfrutar moltissím i en el meu cas he descobert camins fins ara per a mi desconeguts , com una pujada molt cabrona i Llarga on en Fuga ha fet una exhibició Brutal

Després de fer el Corriol dels Xurribikers , dos cops , un de pujada i l'altre de Baixada , ha començat a Ploure , hi hem decidit anar a esmorzar i em acabat a casa d'en Fuga ,on ens em posat les Botes a base de Cansalada i torrades ...aquí també hem disfrutat Molt jejeje .

Llàstima de la Pluja per què la sortida prometia , molt divertida i força exigent i com sempre molt bon rotllo amb els companys del Club , al final m'han sortit 38 km i + 1207 Mts Dpa

Carles -

Pensament 3691

PREGARIA A LEÒNIDES II

¡Oh Leònides, Senyor d'Esparta,
feu de nosaltres, els mallerengos,
un instrument del vostre missatge!

On hi ha desanim, que hi portem il.lussió.
On hi ha dubte, que hi portem seguretat.
On hi ha egoisme, que hi portem companyarisme.
On hi ha rancúnia, que hi portem estimació.
On hi ha ofensa, que hi portem el perdó.
On hi ha discòrdia, que hi portem unió.

Oh Gran Mestre,
feu que no cerquem tant:
ser escoltats, com escoltar;
ser compresos, com comprendre;
ser ajudats, com ajudar.

Perquè és escoltant que t'escoltant.
Perquè és comprenen que et comprenen.
Perquè és ajudant que t'ajuden.

Gracies Leònides pel vostre missatge.

Carles -

PREGARIA A LEÒNIDES I

Oh Gran Leònides!
fes que els espartans
portant-nos com bons germans
ens expliquem belles histories.

Carles -

PREGARIA A LEÒNIDES I

Oh Gran Leònides!
fes que els espartans
porta-nos com bons germans
ens expliquem belles histories.

Carles -

Entrenaments.
.- Diumenge 28: 1h gimnàs fent estiraments abdominals, 35' sauna i jakuzzi
Comentaris:
.- Finalment s'ha anul.lat el torneig social d'escacs, he intentat sortit a fer bicicleta de carretera, però el vent i la pluja m'ha fet desistir; finalment he anat una estoneta al gimnàs.
.- Roko et vaig trucar divendres cap al tard per si volies anar a fet btt pel Montnegre. Avui no podia venir amb els del Club fins a Santa Fe , abans de les 12 havia de ser a casa.
.- Àngel, si no és un secret inconfessable, m'agradaria saber quina dieta estas fent, perdre set quilos amb un més i mig és espectacular; pot ser has agafat el mateix entrenador que en Mark?

RocKo -

Ostres abans m'he equivocat al apuntar els dies que he entrenat , per tant ho rectifico :

Entrenament dia 24 : 45 ' Rodillo
Entrenament dia 26 : 34.6 km +415 dpa Road
Entrenament dia 27 : 37 Km BTT +1010 Dpa (La meitat sota la Pluja)

Carles , ahir vaig veure la teva trucada molt tard , per cert demà anem amb BTT al Montseny anima't a venir !!!

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 27: 48 Qm + 800 btt.
Comentaris:
.- Avui la pluja i el fred han fet que gires cua abans d'hora per tornar cap a casa, esta xop i tremolant.
.- Demà tocava torneig social d'escacs, però si plou i s'anul.la l'esmorzar a la finca d'en Troi, sortiré a fer una volteta amb bicicleta de carretera.
Salut i entrenaments.

andreu -

Avui entreno de pena....7 kms run i tornant a casa amb la cua entre potes per la pluja!!!

salut i kms!!

Rocko -

Entrenament dia 24 : 45 ' Rodillo
Entrenament dia 27 : 34.6 km +415 dpa Road
Entrenament dia 28 : 37 Km BTT +1010 Dpa (La meitat sota la Pluja)

Marc m'ha agradat molt , l'article que has penjat , amb el Primer Misatge que vareu publicar al Blog , haveure si entre tots podem tornar a recuperar la seva esència i penjem TOTS ENTRENAMENTS
i les Vivències que pasem quant Competim

Demà Més !! Més i Méeeeeeeeeeees !!!!

Marc -

Entrenament d'avui: 34kms road en companyia d'en Xavi, a un ritme 'maco'. Hem desafiat la pluja però pràcticament no ens hem mullat gens.
Les previsions de pluja per demà i diumenge s'han anat rebaixant, a veure si podem seguir entrenant.
Salut,