Blogia
La llibreta virtual.

La Primera Truiterada Mallarenga Del 2015

La Primera Truiterada Mallarenga Del 2015

Per fí s’ha pogut celebrar l’esperada Truiterada en Honor al Doctor Andreu .

Després de Múltiples excuses , sabotatges de Bicis i absències sonades , aquest Matí a les 8:30 s’han trovat al Kly en Carles (Avui ha fet una sortida Non Sleep) en Roko , L’ Andreu i Cintia que es posiciona com a posible candidata a entrar a l’elit Mallarenga

La ruta prevista era fer la volta a Mata per Mataró i esmorçar a Torrembó , però al arribar a Llavaneres s’ha produït un gir inesperat dels aconteixaments .

En Carles ha decidit que es banyaria a la platja per intimidar a Grandissím Gran de Grans el seu gran rival esportiu i ha començat a cridar intensament Impoooosiiiiibleeeeeeeee !!! .

Mollen ha conseguit engrescar a Andreww que també ha acabat dins de l’aigua .

Després de la remollada han rea-près la marxa per anar xino - xano fins Torrembó on han disfrutat d’un esmorçar descomunal .

Demà Andrew torna cap a Dinamarca , esperem que ens poguen retrovar ben aviat .

Salut i Força !!

17 comentarios

mallerenga12 mallerengaA -

mallarenga 12 i mallarenga-A

dimecres: 5 km caminant.

dijous: entrenament amb l'equip.

mallarenga-A
dissabte: 9 km run

propica -

Nois ja soc a casa
A les 3h 15m sonava el despertador, a les 4h15m del mati sortia, despres de 9h de conduccio ja havia fet els 1000km d entrenament, fisic, mental i il.lusionant!!! Ja que anava pensant que fer aquest any.... Brebets?? Campionat Ultramarathons de catalunya?? Intentar fer primer campionat ultramaratho d espanya?? ....

Carles -

Pensament 4651

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Avui l’hi he promes tenir les mans desmemoriades per tocar-la cada vegada de manera diferent.
.- No sé perquè, però avui m'ha donat per recordar-la, per trobar a faltar la seva escalfor al llit. Serà com va dir algú que l'oblit està ple de memòria?
.- Quan no es folla massa, no es folla prou.
.- El que em preocupa no és el que sento per Ella, és el que no sento per cap altre.
.- Quan les porto al llit no espero que sigui etern, em conformo amb que sigui inoblidable.

Carles -

Pensament 4650

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Hi ha ocasions que el desig més intens s'amaga rere el silenci més profund.
.- Quan la vaig penetrar em vaig adonar que havia viscut tota la meva vida amb la cigala al ras.
.- Siguis com siguis, estimis com estimis, mai amaguis un gest d'afecte ni desaprofitis una oportunitat.
.- Les relacions de parella que millor funcionen són les que s'inicien sense expectatives.
.- Una relació sense tendresa, sense carícies, sense contemplacions i somriures, sense abraçades ni afalacs, sense els petons i les copulacions, és lletra morta.

Carles -

Pensament 4649

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- L'al•lucinogen més potent del planeta es diu sexe, ens fa sentir i experimentar coses que no existeixen.
.- A Ella sempre la desitjaré perquè per a mi representa tots els pecats que mai he tingut el coratge de cometre.
.- Quin bon insomni si em desvetllo dins el seu cos.
.- Has de seduir de tal manera que la persona seduida se senti lliure.
.- Amb Ella copulo en tots els temps i modes del verb.

Carles -

Pensament 4648

DIA D’ENTRENAMENTS DESMESURATS.

.- El més important no és el que sentim, sinó el que FEM moguts per aquests sentiments! I es per això que se segur que si torno aquest vespre cap a casa amb la bicicleta de btt motivat la travessa que m’espera serà meravellosa.
.- Procuro no ser mai indifel als meus simnis, fins i tot quan aquests esdevenen mals sons.
.- N’hi ha que superen les meves metes perquè la gent els admiri, jo intento superar-les per sorprendrem a mi mateix.
.- Gaudir i patir, dues sensacions antagòniques que conviuen en un món: el de la superació.
.- El meu únic límit és el cel obert. Quan en Toni diu que alguna cosa és impossible, jo intento fer-la possible.

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 10 nit: 34 Km +600 btt.
Comentaris:
.- Aquest vespre havia de tornar en cotxe cap a casa, però al matí, desprès de llegir ahir la darrer publicació d’en Roger, he vingut fins a Fogars en btt per muntanya. Així que a les 8, quan acabi a la feina, no em queda altre remei que tornar a casa amb la bici de btt. Ara ja no estic tant content amb en Roger.
Salut.

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 10 migdia: 31 Km +700 btt.
Comentaris:
.- Aquest migdia no havia d’entrenar, però al matí, desprès de visonar el vídeo motivacional que utilitza en Roger abans de sortir a entrenar, he decidit no anar a dinar i sortir a fer una serie intensa de btt per la vall de Ramió. Moltes gràcies Roger, hauries de publicar més sovint.
Salut.

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 10 matí: 34 Km +630 btt.
Comentaris:
.- Avui no havia d’entrenar, però ahir per la nit, desprès de llegir els entrenaments d’en Roger, només hem quedaven dos opcions: dormir assegut a la tassa o prepara-ho tots per anar a la feina en btt. Gracies Roger per l’adrenalina injectada: directament a la vena. Ja he encarregat els tres llibres i els tres àlbums; el meu fill es baixarà les pel•lícules.
Salut.

EL FULL PARROKIAL -

Desvetllem el video motivacional que utilitza en Roger abans de sortir a entrenar:

https://www.youtube.com/watch?v=GC5RPpHMOEU

Som estupefactes!

Roger -

Resum del 2014 segons el meu Garmin:
153 sortides, 5104Km, 188190m, 218640 cal
(no computats en el GPS: dos globus descomunals, Maquis + Can Jané ;-)

Entrenaments secrets, festes de Nadal:
21-16.12: KO tècnic amb antibiòtic (cap relació amb la maria magdalena?)
27.12-7.1: 12 sortides, 20h totals, 330km, +14mil

El meu preparador m’havia proposat un “micro-cicle” de 2 setmanes; estic molt content d’haver complert. Bàsicament he procurat treballar la potència amb relaciones llargues, mantenint un perfil baix de cardio (Z2-Z3) que m’ha permès sortir 2-2:30h cada dia amb un rendiment força constant. Com que la gran majoria de sortides les faig sol, amb els anys m’he anat buscant incentius per motivar el meu coco. Una de les tonteries que utilitzo sovint és la de la norma dels +600m per hora (els dies que em trobo bé, m’exprimeixo a +700m/h). Així, en una sessió de 2h acostumo a moure’m en una forquilla de +1200 a +1400dpa per recorreguts pisteros. A vegades les cames em regalen alguna eufòria de +1500 en 2h, o +2000 en 3h.

Amb els Kms no m’hi fixo mai, i diria que sempre entreno per sensacions. Aquestes venen imposades pel meu estat físic del moment, però sobretot psíquic (més/menys feina, reptes més/menys propers, etc.). Amb els anys crec que he après a ser més eficient amb el meu temps disponible. Quan per feina puc planificar una setmana a Barcelona/casa, procuro fer un micro-cicle de càrrega a ritmes baixos. Quan toca viatjar (la majoria de les setmanes), procuro fer almenys un dia a ritme alt (cardio).

En fi, res extraordinari. Llavors, perquè us explico tot aquest rotllo? Per motivació. Un cop escrit i publicat, no queda altre remei que mantenir-ho. I si és possible, millorar-ho. En quant als reptes, segons anem avançant la temporada, el meu preparador ja s’encarregarà d’anar fent propostes. De moment toca un primer trimestre de feina i poca bici. Però el micro-cicle de càrrega ja no me’l treu ningú. Veurem.

Us desitjo un nou any ple de grans propòsits i renovades il•lusions!

PD.
Top 3 Llibres 2014
Ficció: Riña de gatos (E. Mendoza); L’altra (M. Rojals); Nachtzug nach Lissabon (P. Mercier)
No ficció: La matemàtica de la historia (A. Delofeu); The shortest history of Europe (J. Hirst); Idees Perilloses (O. Illa)
Top 3 Pelis 2014
Boyhood (R. Linklater); Her (Spike Jonze), Gravity (A. Cuarón)
Top 3 Albums 2014
List in the dream (The war on drugs), Songs of Innocence (U2), Her OST

Club Ciclista Arenys De Munt -

El Proper Dissabte la grupeta de bici de carretera anirà fins BCN per pujar al Tibidabo (En total la sortida constarà de 130km)

Per més informació entreu al blog del Club

propica -

7/01/15 93km de roadzeus per Asturias ja queda poc per tornar, diumenge si tot va be cap a l hibernal del bages a encetar any

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 7: 42 Km +1025 btt.
Comentaris:
.- Ahir va ser una sortida complicada. Dos reventons que em varen obligar a fer més de 10 Km. Per camins de terra amb la roda punxada.

Toni -

APOSTOFLAAAAAAAAAN!!!!!!

Sóc acollonit amb el bany de cames que varen fer ahir a mar el gran Moyen i en Jaaaandreeeewww.
Només a l'abast dels escollits.

M'ha estat ABSOLUTament Imposiiiiiible desenganxar-me de la tassa tot el dia d'ahir.

Agraeixo a ambdós la seva misericòrdia, si arriba a ser un banyet sencer no sé què m'hagués passat.

Pau i herba

Roko -

Dimarts dia 6 : 31km amb bici de carretera (primera truiterada oficial Mallarenga del 2015)

- 100 punts per assistir a una sortida Oficial del MCT

- 20 Punts per Lluïr el Mallot

- 10 Punts per Lluïr el Buff Mallarengo

- Avui m'ha fet especial ilusió que Cintia hagi pogut viure in situ una truiterada Mallarenga , tot i que erem pocs mallarengos al esmorçar em disfrutat de valent amb diverses anecdotes .

Andreu , espero veure't aviat !! crec que et tornarem la visita !!

Em consta que Grandissim Gran de Grans ja ha visionat el video del Banyito de Carles i Andreu a la platja de Llavaneres

Imposiiiiiiiibleeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 6: 20 Km bicicleta de carretera en companyia de la Cintia, en Roko i l’Andrew.
Comentaris:
.- Desprès d’una nit de naps inoblidable hem sortit amb els companys a fer un bon esmorzar a Torrembó sumant un grapat de punts. Molt probablement quan en Toni visioni el vídeo del bany a mar amb mallot mallerengo es reclogui per una llarga temporada al seu santuari caganer. Avui les accions d’Aguanta Forte s’han revaloritzat de forma ABSOLUTament espectacular.
Salut.