La llibreta virtual.

Raly di Romagna 2015

Els nostres mallarengos i aspirants han participat des del dissabte passat i fins a dia d'ahir al Raly di Romagna.

Una cursa on ha predominat una calor extasiant, i la sorpresa ha sigut l'elevat nivell dels participants així com la duresa de les etapes.

Itàlia no és ni Catalunya ni Espanya, els desnivells i les pujades eren descomunals i fet pel qual en més d'una ocasió ha tocat veure la padrina.

EL bon rotllo ha predominat, les bones estones, la pasta i pizza al dente han ajudat a passar millor les pallisses.

Un grapat de punts sumen alguns en la cursa pel preuat premi, i d'altres s'interessen per poder entrar l'èlit del MCT.

Una experiència única i irrepetible que deixa un munt de frases i moments pel record. Esperem cròniques ben aviat!!

Salut... i gassss!!!!

Roger -

Ahir em va tocar patir a la Corriols de Canet com feia temps que no recordava. Circuit molt divertit però a la vegada exigent. Canvis de ritme constants que sumats a la primera onada forta de calor d’enguany em van deixar algun déjà-vu de Maquis – Menys mal que tot és va quedar en poc menys de 2h per completar 26km, la qual cosa confirma que enguany no passaria del 1er avituallament...

Molt content de coincidir amb en Sergi i en Fuga. A en Sergi no el vaig poder seguir, em rendeixo al seu gran estat de forma. En Fuga va patir un viacrucis de caigudes i punxades, altrament hauria entrat dels primers. I sense oblidar-me d’en CuadraTTi: Top10. Em va treure uns 10min, el mateix que em va clavar fa 15 dies a les Guilleries però ahir amb la meitat de Kms. Nohasefaltadisirnadamas.

Molta ilu trobar en Marc a l’arribada, i el luxe de fer els últims kms acompanyat d’en Martí (no feia ni 12h del seu tute a la tracks i rodava més fresc que una rosa). Dos detalls que em van fer oblidar el mareig de cop.

PS. Proposo o bé el cap de setmana del 20-21 Juny o el del 11-12 Juliol per sopar estiuenc o esmorzar.

Entrenaments:
.- Dissabte 6: 24 Km +1700 fent trail de muntanya pel camí dels enginyers.
.- Diumenge 7: 6 Km caminant amb la Keta.
Comentaris:
.- Felicitar en Martí per ser un finisher de Tracks del Diable, a en Roko per fer l'autèntic Mortirolo i en Toni per acabar l'aventura cicloturista de la Bonaigua.
.- El preparador m'ha donat dos dies de descans, necessito recuperar-me.

TONI -

Avui participació a la cicloturista de la Bonaigua. Una cursa genial, amb bastant calor però amb molta atenció als avituallaments.

Com sempre sortint en bon lloc, intentant xupar del grup fins que arriben les primeres rampes i ja em quedo sol a darrera. Entenc quan en Carles diu que li fa il·lusió anar passant gent. De moment, encara puc fer-ho.

Pau i herba

propika -

RALLY ROMAGNA 2015
La veritat que ha estat un viatge molt xulo mes enya del tema estrictament esportiu.
El primer que vam fer al arribar va ser fer un reconeixement de la proleg del primer dia, amb ritme de pau i germanor hi havia dues bones pujades i un parell de parets maques.
Proleg
15km que es van fer a ritme UCI buff quin recalenton!!!
Segona etapa 47km amb mes de 1000 participans, una boixeria de dia, aqui tothom corria!!
Tercera etapa 48km i 22km d enllaç. Es feia la sortida desde una pedrera amb una cova, com anecdote una baixada a la part final que es va fer com boixos, jo al crit de Leonides!!!! Al final vam arribar amb companys en germanor.
Etapa 4 i maratho 94km. Quina rustida d etapa, vaig petir un globaço dels xulus, al final em vaig recuperar i vaig creuar meta al costat de Melcior.
La 5 Etapa i ultima vam anar quasi tots junts fins que vam afrontar una pujada infumable, els ultims 40km els vaig fer juntament amb un ex cicliste profesional, vsig tivar tot lo que vaig poder I mes.
Gran detall al sopar quan em van fer un pastis per cel.lebrar el meu cumple.
Ha estat un plaer poder compartir aquesta esperiencia amb tanta bona gent

Roger -

Enhorabona a tota l’expedició mallerenga per terres italianes. Llegint les cròniques, dubto que m’hi vegin mai. Malgrat la duresa, veig que heu tingut temps per practicar idiomes.

29-31 Maig, Campellenca amb els bolets: 240km +6500 dpa
La primera nit bivac dalt del castell de la Popa (Castellcir)
La segona nit a Ardericó, una experiència com sempre amb en Kun.

Diumenge corriolada a Canet.

Pensament 4747

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- ¿Que no hi hagi una bona raó per continuar és una bona raó per deixar-ho corre?
La vida de parella t'ensenya que l'important no és el camí sinó qui t'acompanya.
.- Si els nostres ulls veiessin sentiments en lloc de cossos, que diferent seria el nostre concepte de la bellesa.
.- Si canvies, fes-ho per tu, no per complaure-la a ella.
.- No tinc forces per deixar d’escriure confessions.

Pensament 4746

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Tant me fa si les meves amants no pensen el mateix que jo. He arribat a un punt què amb que pensin ja en tinc prou.
.- Hi ha una subtil diferència entre rendir-se, i saber que ja n’hi ha prou.
.- Equivocar-se també és part del camí per construir una bona relació.
.- El més rellevant d'un engany no és el seu abast sinó la intencionalitat de qui la comes.
.- Si no te la pots follar, fes nosa. L'important és col.laborar.

Pensament 4745

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Les dones perfectes no critiquen, no enganyen, no discuteixen, no es queixen, no manipulen i no existeixen.
.- El món està ple d’experiencies erotiques màgiques que esperen pacients a que els teus sentits s'aguditzin.
.- La imaginació eròtica no necessita només ales, també necessita arrels.
.- No he fracassat amb les dones, tan sols he descobert 1.000 maneres diferents de fer que una relació no funcioni.
.- Les aparences alienes no enganyen, el que enganyen són les pròpies expectatives.

Pensament 4744

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Un recordatori. Existeix sexe abans de l’orgasme.
.- La repetició harmònica d'un so produeix música. La repetició harmònica d'un desig produeix miracles.
.- De vegades es necessita coratge per trancar una relació però d'altres es necessita encara més coratge per continuar-la.
.- No hi ha res com tornar amb una amant que no ha canviat per adonar-te’n de quan has canviat tu.
.- Cardar no ho és tot per un lligaire, però sense cardar, tota la resta no és res.

Sara Di RomaGna -

Ola, escribo invitata in persona gentilezza del signorino Charles Mollen

Ha stato un belo placere conocere a todos los riders, incluido a Pitanol el master tuti colori que fugio cuando le iba a facer due Baggio. Il otro bambino piu spigato e alto me inspiro pensamenti bruti e impuri, dopo non necesite vaselina, mile grazie bambino!

Baggios per tutti

Gabinet de prensa de Pro -

O no.....

TONI -

Impressionant, apostuflant, megaringolengo, sense mots, estupefacte, quin saber fer, autèntics escollits, quin tempo que teniu, respectats, admirats, santificat... assegut a la tassa...

Enhorabona, pel que llegeixo el leònides ja deu tenir amo.

Pau i herba

Melcior -

Perjudicat però content, així acabo el raly di romagna, una cursa molt diferent al que m'esperava i un país ABSOLUTament desconegut pel que fa al terreny, dur NO, lo següent.

Amb dos mesos justets de "preparació" arribava molt just, però les ganes i la il.lusió van fer que no m'ho pensés massa. Il.lusió és el que queda, perquè la resta s'ha quedat allà jijiji

El denominador comú de les etapes ha sigut: CALOR, MOLTA CALOR, i pujades descomunals d'un 20% sostingut i puntes del 28-30%, amb pedra solta, de portland, al gust, però dretes, mooooolt dretes. Sinó hi vas i ho veus, ni t'ho imagines.

Arrencava amb una pròleg ben dinat molt exigent on no hi havia descans ( 14km +400dpa ), i vaig fer-ho prou bé tancant top 20 i marcant 190ppm max i 173ppm mitjes, anys feia que no veía aquests números al pulsòmetre.

El segon dia venien 1000 corredors a participar a la gran fondo, denominada allà com a copa del mon ( donaven mallot arc iris etc però era d'una federació secundària-paral.lela ). Esperàven 48km +16000dpa novament amb parets i ritmes molt desagradables, tothom anava molt molt ràpid. Marco 184ppm max i 169ppm mitjes. La darrera mitja hora rebo la visita del sr.del Mazo regalant-me fortes rampes i un globaco molt serio.

El tercer dia esperen gairebé 50km més i +1600dpa, aquí vàrem disfrutar d'algun corriol espectacular. Els primers 9km eren neutralitzats fins arribar a una mina des d'on sortia, i els darrers 11km eren de retorn al poble per carretera. Així doncs el desnivell quedaba molt concentrat i les pujades es feien duríssimes. Aquí no em vaig trovar ja gaire bé, no em sentía del tot còmode a la bici, però vam compartir l'etapa amb ProPico i Marc ( un superclasse expro del mapei ) i vam pasar-ho bé, amb una baixada al tram final ABSOLUTament de pirados, tirant-nos a tomba oberta com posseits i ProPico cridant Leònides amb totes les seves forçes.

El quart dia etapa reina, amb 90km i +3mil dpa. Aquí l'esquena va dir prou. Vaig començar suau, prudent, vaig anar trobant sensacions, però cap al km47-48 després d'un Portet molt agradable venia una pujada de sorra i pedra suelta infumable, extremadament dreta i a 35 graus. Amb el 32 no podía agafar cadencia, les fiblades a l'esquena i lumbars començàven a presagiar el pitjor. Tocava caminar els trams més drets. A partir d'allà el meu via crucis personal. El dolor s'apodera de mi, només penso en plegar, al tram final m'enllaça ProPico que m'anima i m'estira fins a meta. Estic clavat. Prenc ibuprofeno, em faig massatge i miro de reposar tot el que puc. Vull creure que la cara ho deia tot, metres abans de meta i la foto em diu: tiu fés bona cara que ens retraten!!!

Cinquena i última etapa. Gairebé 80km i +2300dpa. Els primers 9km neutralitzats. Voltaren tot esmorzant i més ganes que altre cosa em situen a la linia de meta. Sé que patiré. El primer port és suau, el fem tranquils, pujo sobre les 130-140ppm per lo que penso que anant suau no sentiré dolor. Innocent. Junts amb propico fins al km40 anem fent, gaudint algún corriolet de baixada i patint ja pujades dures, però lo bò estaba per arribar. En aquest segon habituallament esperaba un port que anava directe al cel. El carter que baixava en italià em va dir: afluixa, agafa-ho amb calma, això és molt dur. Inicio l'ascens, és asfalt rotllo urb.Fontmontnegre, però la cosa es va complicant, ni un descans i puntes al 28%, plof, de tirar de ronyons el dolor comença a ser intens. Paro a mitja pujada, camino, estiro, no hi ha manera. Allò no acabava mai. A partir d'allà a ritme ultramegalent em quedo sol, patint el que no està escrit, i anar fent. Algun tram de baixada amb herba i fang, i un últim ascens desagradable enllaçant carretera i la última pujada per arribar a monte mauro ( crec que es diu així, no veía res, calor dolor de tot i més ) i ja avall. Arribo a meta buit, destrossat, adolorit, amb la cama Esquerra enrampada i la planta del peu sense poder apollar, es com si em clavéssin agulles. Una desfeta. Vaig acabar, però aquest darrer dia al km40 donàven opció de tornar per carretera ( 40km igual però per road ), just abans del port del carter, si ho hagués sabut hagués fet. Acabar o no la veritat, quan el dolor és tan intens és el de menys. No estic content, crec que posar el cos al límit així no és bò però sobretot quan no disfrutes i estàs patint sense poder-ho controlar, no té sentit.

M'emporto nous amics i infinitat de moments i records que no oblidaré, de fet això és el que dóna sentit a curses d'aquest tipus. En aquest aspecto si estic content, perquè un dels motius de perque aquesta cursa i no una altre será perque podriem coincidir uns quants companys de fatiga, i això és garantía d'èxit.

Em consta que en els propers dies poden haver-hi intervencions de nous aspirants i d'alguns personatges característics de la proba... bruuuuuuuutal

Molta sort Rocko a l'aventura per Itàlia, sé que estàs en un gran momento de forma i més motivat que mai, però patiràs un ou, allò es molt molt heavy.

I després de la parrafada... a reprendre la normalitat i a seguir picant pedra quan desapareixi el dolor!!

Entrenaments:
.- Dissabte 30: 17 Km +550 btt.
.- Diumenge 31: 49 Km +1600 btt.
.- Dilluns 1: 48 Km + 1900 btt més 22 Km +300 d’enllaç.
.- Dimarts 2: 90 Km +3100 btt.
.- Dimecres 3: 76 Km +2600 btt. més 7Km +200 d’enllaç
Comentaris:
.- Soc un finisher del Raly di Romagna 2015 assolint la posició 119 dels 126 que l’han acabat i dels 148 que la varen començar (http://www.rallydiromagnamtb.it/Inside.cfm?area=CLASSIFICA2014&sezione=CLASSIFICA2014&codgara=1) . Desprès de cinc dies de pur btt arribo a casa amb els deures fets. La prova ha estat molt més dura i exigent del que m’imaginava: rampes bestials, calor sufocant, baixades tècniques i trams d’enllaç llargs.... Una nova experiència esportiva que em pot merèixer la invitació pel sopar de la Gran Gala.
.- L’experiència compartida amb en Melcior, en Pons, en Propica, la Marta, la Silvia, en Magi, en Marc i d’altres catalanes que ens hostatjàvem al mateix hotel mereix un deu, només us puc dir moltes gracies per aquests sis dies
.- Rocko que vagui molt bé al mortirol i a l’stelvio. Toni entrena fort que el 20 de juny ja és a la cantonada. Martí entrena dur que l’Iron Bike només és a l’abast dels millors. Andreu ja tinc una excusa per anar a Sevilla. Roger, Marc, Santi, Tendó, Pep hauríem de començar a bsucar data pel sopra del xiringuito.
.- Avui i demà descans, dissabte aniré a fer el camí del enginyers, ara toca entrenar per l’alta muntanya.