Blogia
La llibreta virtual.

Ruta dels Pantans

Ruta dels Pantans

El 23 Octubre la cita amb els pantans ja es aquí, jo he confirmat asistencia a en Ferran, jo portaré la furgo pot portar 3 bicis o 4 desmuntant rodes i un acompanyant si algú pensa venir confirmem hora sortida.

 

Carles espero dissabte estiguis recuperat per la Tordera  Mataró,

Roger el dia que sortim tots junts per tu serà una passejada.

Melcior  vas aguantar en David i en Marti i companyia per les rampes de diumenge això vol dir que estas molt fort.

 

Desde aquí vull felicitar en Ricard que va fer la triatló de Barcelona quedant el 45 de la general.

 

salut i pedals

 

34 comentarios

TONI -

Entrenament secret:
- 8 kms carrera.

Què complicat és aguantar un ritme sota la pluja que va caient. Les gotes han estat obstacles cap a un temps millor. Ho he intentat però no he assolit el ritme que hem demanava l'entrenador.
S'ha de continuar

Vaig anar als pantans pensant que seria un gran cap de setmana. En Carles no venia, havia fet la mitjanada de la setmana i estava fos. Els pantans, cursa obligatòria en el calendari mallerengo, era propici per sumar un grapat de punts.

Il·lús de mi. M'ho vaig creure i l'excés de confiança em va passar factura. En Pep em va repassar. Està molt fort. L'entrenament de la Challenge li està sortint, tot i no està recuperat del tot.
Quan arribo a casa, llegeixo que en Melcior ha donat la cara en solitari en una cursa de parelles, en no presentar-se l'altre. Només ha fet 2/3 voltes menys que els guanyadors. Brutal!!!!!!!!

En Roger posa pressió al craks de la btt i només li treuen 5'. I per acabar-ho de d'arreglar torna en bici pel Montnegre fins a casa. Excels!!!!!!
Amb raó el seu pare avui estava exultant del seu gran paper.

Honor i glòria per a tots vosaltres.
http://www.youtube.com/watch?v=q8RBFJTL7AA&feature=fvwrel

Segons m'han confirmat fonts de l'Uci, encara tinc possibilitats de guanyar el LWS. Lluitaré fins al darrer sospir, fins la darrera gota de suor.
Confesso que no porto retrovisor.

No sé si em quedarà esma per planejar la propera temporada a la vista de les proves que us esteu plantejant de fer.

Pau i herba

Melcior -

Carles, la cursa d'ahir és una autèntica BROMA al costat de les inhumanes probes amb les que et fustigues. No importa el que intenti fer, ni estant bé ni estant malament, mai podré ni tan sols fer-te hombra.

El dia 4 per mi ok també la Gran Gala, aquella nit ets protagonista, ens ho hem de passar molt bé i compartir amb tu la teva aclaparadora victòria.

Per cert, mira't l'Andalusia Bike Race, et pot interessar, revalidar LWS serà tasca difícil. I la titan? repetiràs? estic pensant de fer-la, havent-la fet tu potser em porta sort...

Toni, fas por, et noto molt motivat i les fotos d'ahir et delaten.

Carles -

Comentaris:
.- Avui ja he entrat divuit vegades al blog neguitós per llegir la crònica dels pantans. Quants punts hauran sumat en Pep i en Toni ? Serà veritat el rumor que corre pel Twitter i pel Facebook que els mallerengos varen donar una lliçó de força i determinació als altres participants d’aquests clàssic?
.- Roger, gran senyor dels desnivells, no tant sols lluites fins al final amb el primers classificats de la travessa btt Terra de l’Aigua si no que desprès vas fins Arenys de Mar passant per Cal Paraire. Com diu en Melcior ¡ESPECTACULAR!
.- Melcior fer 3h de resistència en solitari és BRUTAL, sort que dius estar amb sobrepes i en temporada de descans, quan recuperis la forma ja no se que més faràs.
.- Aquesta setmana faré la reserva al Nou de Nou per fer la Nit de la Gran Gala el proper divendres dia 4 de novembre a les 9 del vespre. Han confirmat l’assistència en Toni, Roger, Carles, Marc, Santi i Tendo amb les respectives parelles i en Xavier com a solter d’or. Pep, Jose, Ferran, Oscar, Josep LLuis... hauríeu de dir durant aquesta setmana si us es possible venir.

Marc -

Hola a tots,
Llegeixo el blog i quedo al·lucinat. Res em sorprèn perquè sempre poseu el llistó a dalt de tot, però esteu a un nivell fantàstic. El millor és que sembla que us ho passeu de conya!
Jo aprofitaré el pont de la setmana vinent per tornar a agafar la bici, les 3h estan a tocar. Els dies 2 i 3 seré a Amsterdam i aprofitaré per moure'm amb bicicleta i fer unes sèries.. El divendres dia 4 va bé pel sopar.
Ens veiem aviat, bona setmana!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tg00YEETFzg#!

Melcior -

entrenament secret: 63,6km btt, +1005dpa, 3h de Ressistència Corró d'Amunt, 3h 10'-13 voltes, segons classificació crec que 21è de la general, però corrent SOL, sense parella

Fa dies el de Muntbikes em va dir que el "ferretero" buscava parella per córrer aquestes 3h, ja li vaig dir que jo estava de descans, però que si volíem, passejàvem. Total... a última hora esva rajar, i con que tant a Riells com a Girona estàven els bons i davant la possibilitat de córrer sol...he preferit amagar el cap sota l'ala i anar a pasturar una estona. He sigut l'únic que ho feia sol, la veritat que em sobren kilos i em falta entreno, però m'he trobat molt bé, així que he anat fort tota l'estona i no he parat a excepció de la caiguda ( m'han tirat, res, xapa i pintura ). Bon descans actiu. Crec que la primera parella ha fet 2ó3 voltes més que jo. No esta tan malament donades les circumstàncies. Gasss

Melcior -

Brutal, Roger, estàs moooolt fort, haver quedat a NOMÉS 5' del 1er, és com una victòria, crec que has sumat una tacada de punts sobèrvia i has fet novament una exhibició. Per arrodornir-ho, tornant Arenys en bici, no sé què dir. ESPECTACULAR.

P.D: espero molt nerviós crònica dels pantans, he rebut fotos del triatleta molt somrient. Carles, caldrà que apretis, potser et "foten" la cartera al darrer moment, tu ja m'entens...

Roger -

Entrenaments secrets,
Dissabte 22 d’octubre, 18km +650
Diumenge 23 d’octubre, 33km +1000 a la 4ª Travessa en BTT Terra de l'Aigua. 5è amb 1h47’
Diumenge 23 d’octubre, 30km +700 de Riells a Arenys passant per Olizenells, Cal Peraire i Creu, a ritme de Pau i herba contemplant els primers brots de tardor (que sembla finalment arriba)

Felicitacions a tots els mallarengos en fronts diversos: Pantans, Donostia, Corró d’Amunt, i entrenaments estratosfèrics que demostren que aquí no hi ha Déu que doni la temporada per acabada. Felicitació molt especial a la bèstia que ahir va polvoritzar la Marxassa. Ens passa com a la premsa esportiva amb en Messi: Ja no queden superlatius per definir el final de temporada del gran Carles.

La crònica d’avui a la cursa de Riells és força curta: Molt bones sensacions, cap problema mecànic ni d’orientació. Senzillament, avui hi ha hagut quatre que podrien haver dedicat el matí de diumenge a altres quefers (sobretot el primer, que ens ha trinxat a tots).

De bones a primeres m’he pogut tornar a col•locar davant. Gràcies als informes que em va enviar en Melcior ahir a la nit (és una autèntica base de dades!), no he tret l’ull de sobre del que a la postra seria el guanyador. Il•lús de mi m’he posat a marcar ritme durant la primera pujada, però no aconseguia despenjar a cap dels 5 que anàvem davant. Baixem junts i encarem la segona pujada. Aquí la penya ja començava a estar més nerviosa, i decideixo retirar-me del davant educadament. Les cames començaven a queixar-se, i he començat a entendre que allò no anava amb mi. Mica en mica començo a fer la goma, i el coco comença a preparar el terreny: “Quina excusa poso avui?”. Acte seguir: “Llàstima que la bifurcació de la curta ja l’hem deixat”, etc. Però avui el meu preparador no estava per romanços: Per l’auricular-pinganillu m’ha fet saber que avui res de curtes, ni punxades, ni pèrdues estúpides. M’ha recordat que a la Catllaràs d’aquest any ja vaig patir un episodi d’evasió i mutis per la porta del darrera. “Avui toca pringar pel fang, o et penses que això va d’anar escoltant ocellets pel bosc?”

Un cop a meta, just quan em dirigia a buscar la meva botifarra, el meu preparador m’ha fet saber que encara no m’havia guanyat el dinar: “Res de menjar. Te’n vas a Arenys amb bici.”

Classificacions: https://www.inscripcions.cat/access.php?page=operacions/classificacions.php&codi_cursa=bttterradelaigua2011-1

Track: http://connect.garmin.com/activity/123722138

Resto a l’espera de les cròniques dels Pantans i de Corró.

PD. A mi també em va millor divendres 4.

Carles -

Pensament 2528

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- La bellesa femenina no necessita explicació, tan sols reclama admiració.
.- Els petits plaers són el refugi dels grans seductors.
.- Fracassant he apres coses que altrament no hauria sabut en tota la vida.
.- Quan una dona no m'agrada, o la deixo estar, o la milloro.
.- Com més amants haguí tingut un lligaire, més gran serà la seva soledat.

Carles -

Pensament 2527

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- La mala reputació pot donar peu a fer bones amistats.
.- Per ser desitjat no es necessari res, ni tan sols desitjar-ho.
.- El bon lligaire és el que parla més i diu menys.
.- Quasi sempre es culpa de qui estima no adonar-se'n que ha deixat d'estimar.
.- Crec que era Antoni Bolinches qui ha dit: "Estimar és renunciar a les persones que t'agraden per respecte a les persones que estimes"

Carles -

Pensament 2526:

ALGUNES REFLEXIONS

.- Com més et valores menys et compares i per tant menys enveges.
.- Soc d'aquells a qui no agrada perdre el temps, i encara menys que me'l facin perdre.
.- Si saps com perdre el temps ja no el perds, l'aprofitàs.
.- La veritat no és de qui la te, sinó de qui sap convèncer més be.
.- Tenir èxit no vol pas dir tenir capacitat.

Carles -

Pensament 2525

ALTRES PROCURA

.- Procura no capficar-te excessivament en el passat, no pots esmenar la vida ja viscuda.
.- Procura que les teves virtuts no siguin vicis disfressats.
.- Procura no tolerar que la raó la tingui qui crida més.
.- Procura buscar noves oportunitats, cap d'elles serà l'última.
.- Procura contribuir a millorar el benestar dels que t'envolten, millorara el propi.

Carles -

Pensament 2524:

SOTRAC EMOCIONAL

Cap aventura ni proesa física es capaç
de provocar el vertigen mental
que es viu de forma intensa i veraç
per un intens sotrac emocional.

Carles -

Pensament 2523:

LA BOIA

A l'estiu, quan puc i la mar m'ho permet,
vaig nedant fins a la boia.
Veure Arenys des de allí
es com canviar la perspectiva del món.

Xavier -

Entrenament dia 23 : 26 Km BTT.

Carles et torno a felicitar per el gran resultat d'ahir a la Marxassa ets Un Crack, El teu final de temporada és estratosfèric.

Personalment a mí la Gran Gala hem niria millor que siguès el Divendres 4.

Salut.

TONI -

Carles, ets un supersèries.
http://www.youtube.com/watch?v=HwIQXRZpqr8&feature=related

Jo ni borratxo ni somiant, hauria fet el que tu estàs fent. Brutal!!!!!!
Podria ser que l'any vinent el LWS quedés desert per manca de nivell.

Ara que ja tens preparat el discurs pel dia de la gal·la, a mi em va bé tant el 4 com el 5 de novembre. Ja direu tots plegats.

Pau i herba

Carles -

Pensament 2522

DISPERSIONS
.- El mal és un resultat, la maldat una intenció.
.- Un ateu també te la seva fe: Creu que Déu no existeix.
.- Ningú agraeix la bosc cremat el que havia estat en el passat.
.- Si no tens gana no és per culpa del menjar.
.- Has de renovar-te constantment per continuar sent tu mateix.

Carles -

Pensament 2521:

LA MARXASSA

Aquest matí he gaudit del plaer visual dels canvis cromàtics dels boscos del Montseny, el Montnegre i el Corredor en plena tardor. El joc de llums i ombres, de colors tardorencs i sorolls boscosos ha estat ABSOLUTament espectacular. En moments de recolliment em sentia ple de vida, de sensacions positives, afortunat de poder gaudir d'un dia benaventurat com aquest. En alguns moments he sentit dolor, cansament, fatiga per corre per camins i corriols al límit de les meves possibilitats físiques, fins i tot m'he sentit benaurat per aquest cansament, dolor i fatiga. Avui ha estat un dia especial, d'aquells que val la pena recordar.

Carles -

Comentaris:
.- Quin dia us va millor per fer el sopar de la Gran Gala divendres 4 de novembre o dissabte 5? Reserveu aquestes dates en els vostres atapeïdes agendes i concretem entre tots el millor dia.
.- En aquest moments estic fet pols, semblo un vell, em costa pujar les escales, girar-me, recollir res de terra.. això és fer esport?
.- Toni per més que m'afalaguis no baixaré la guàrdia. Se que demà tu i en Roger sumareu una pila de punts, però d'aquí al 4 de novembre encara en puc fer una de grossa.
.- Melcior no se si tinc alguna opció a endur-me alguna copa la nit de la Gran Gala, però el preu que estic pagant per ser a les travesses és altissim.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 22 d'octubre: 66 Km +1985 corrents i caminant a la 18ª edició de la marxassa amb un temps de 8h 41' a 19 de la general
Comentaris:
.- A 2/4 de 5 del matí en Jordi More, l'Angel Fenoy i un servidor sortim del Calisay capa Mataró a buscar els autocars que ens de portar a Sant Martí del Montseny. A Sant Simó trobo cares conegudes de corredors d'Arenys de Mar, Arenys de Munt, Canet. Desprès d'algunes salutacions i d'explicar anècdotes a les 6 els 12 autocars prenent la sortida amb els 500 corredors. A les 7 en punt comença la travessa. Primer hi ha una baixada trialera per iniciar a continuació l'ascensió fins el primer control a Fontamartina en companyia de l'Angel que esta pletòric. El descens cap a Sant Celoni és ràpid i em sento còmode, però poc abans d'arribar a l'avituallament tinc una mala caiguda i el genoll dret queda sagnant i copejat, les mans pelades, però el pitjor es el cop al costellam, durant la resta de la cursa em costara respirar, aniré un xic coix en alguns tram i el les baixades tècniques patiré de valent. L'Angel em dona animes i Sant Celoni em curant les mans i el genoll, anem 14 i 15 de la general.
El tram d'ascensió fins a Sant Martí de Montnegre el fem a relenti, però la cosa millora en el descen cap a Vallgorguina. Despres de menjar mitja botifarra pujo pel GR 5 cap al Corredor, però la baixada fins a Llavaneres és patètica, constantment haig de repatirme la frase de Rambó: "No hi ha dolor", els genolls i els pulmons em fan figa. Passat l'últim control la cosa millora i intento avançar algunes posicions i millorar el temps en els darrers 10 Km. En arribar a la meta, en companyia de l'Àngel només he fet 15' més del que m'havia marcat.Ateses les meves pèssimes condicions físiques i el patiment que he aguantat em dono per més que satisfet. Una altre al sac.
.- Vull agrair a l'Àngel Fenoy el suport que m'ha donat i que quan estava tocat m'ha ajudat a no enfonsar-me. He gaudit de la seva conversa i dels seus consells.

TONI -

Entrenament secret:
- 7 kms carrera.

Ara ja estic en els ritmes que em demana l'entrenador.

Demà gran jornada al pantans malgrat el temps.

Pau i herba

Xavier -

Entrenament dia 20 - 1H Rem
Entrenament dia 22 - 140 Km + 1700 Dpa

Sortida de carretera amb els companys del Club fins St Miquel del Fai.

Demà a les 12h estaré a Arenys de Munt per fer-nos la foto del club.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 14 kms carrera.

Ja vaig ajustant temps.

Carles, lo meu no és res comparat amb les curses que fas tu. Les meves són per matar l'aranya.

Melcior, com que en Bernat ha variat el sistema de puntuació, diumenge sumaré un grapat de punts mentre que l'únic que podrà aproximar-se només serà en Roger si aconsegueix el podi.
La llista LWS pot fer un tomb.

Pau i herba

Melcior -

entrenament secret: 28,1km btt, +889dpa

Nova passejada amb el terreny en perfecte estat però amb una mica més de rasca ja...

Carles, ara que ets el nou premi LWS d'enguany tens un "catxé", per tant, gaudir-te a les sortides és luxe, dosifica't.

Carles -

Pensament 2520:

VERITATS RELATIVES

.- Només puc donar opinions imparcials de les coses que no m’interessen. És per això que la meva imparcialitat te tan poc valor
.- Quan no penso en mi mateix no se en que pensar.
.- El meu sentit del gust és molt simple: sempre m’agrada el millor.
.- Cada moment del dia pot ser el millor.
.- Ningú és gran o petit si no se’l compara amb algú altre.

Carles -

Pensament 2519:

VERITATS ABSOLUTES

.- La única soledat possibles és la d’un mateix.
.- N’hi ha que donen cops de martell a la fusta pensat que clavant el clau.
.- Fins i tot un bri de palla fa ombra.
.- Perquè soni la flauta no n’hi ha prou de bufar, cal saber moure els dits.
.- N’hi ha que són humils per un excés de supèrbia.

Carles -

Comentaris:
.- Sabia que en Toni en preparava una de grossa, no era normal tants entrenaments corrents. Estic convençut que a San Sebastià farà una gran marca. Quan vaig llegir que s’havia apuntat a aquesta marató volia inscriure-m’hi, però el meu preparador m’ho va prohibir.
.- També m’ha prohibit que participi a la sortida als pantans, em diu que faci servir l’excusa 466: “dinar familiar urgent i important”, la 994: “tinc caguetes i la 131: “diumenge estaré fet pols” . Que gaudiu de la sortida.
.- Roger pot ser vindre a veure com puges a dalt del caixó a Riells. Amb aquest punts de ben segur que t’emportaràs una copa la nit de la Gran Gala.
Salut i força.

Melcior -

entrenament secret: 32,4km btt, +1044dpa

Avui he tornat a disfrutar, sense exigències, passejant, amb el terreny en perfecte estat i la temperatura més fresca, anar fent.

Carles... com era la faula del corb?? jo si fós tu no creuria que els entrenaments del triatleta són tant nefastos...i mesura bé els punts i la sortida dels pantans, ja res és el que sembla....

Entenc les possibles maniobres de marqueting del Full Parrokial, això, pels que teniu quelcom a dir és comprensible, pels que hem de recollir les engrunes poc ens importa, faré peses de cara a la gran Gala, bàsicament per poder aguantar les llargues estones que passaré aplaudint-vos.

Roger sembla increible com sense entrenar diumenge et presentaràs a Riells, fotràs quatre pals i pujaràs a lo més alt del podi, quan creixi vull ser com tu!!!!!!!!

TONI -

Entrenament secret:
- dimarts: 14 kms
- dimecres: 7 kms

Entrenaments fatals, fora de ritme. L'entrenador m'està pressionat de debò. Em diu que millor ho deixi córrer tot. Que s'està molt bé sopant els dissabtes a la nit amb una ampolla de vi.

Però jo resisteixo. Ja estic apuntat a la marató de San Sebastià.
Encara somio.
http://www.youtube.com/watch?v=9pOtOBnprWo


Carles, serà un honor compartir amb tu la ruta dels pantans.

Pep, si et va bé, podem quedar per anar plegats.

Pau i herba

Carles -

ensament 2518:

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- La vida sexual masculina, en la maduresa, és la constant sorpresa de veure que encara se t'aixeca.
.- Interpretant equivocadament allò que els hi em dit, i desprès diuen que les hem enganyat.
.- Suposo que a partir dels noranta ja podré oferir un amor per tota la vida.
.- L'equilibri de la parella es basa en que si no funciona decepciona per igual a ambdós.
.- Mirat fredament en les relacions carnals no hi ha masses variacions, però vist en calent cadascuna d'elles té milers de copies diferents.

Carles -

Pensament 2514

ETS UN HOME DE VERITAT?

Considero espectacular la publicitat que esta fent el Grup d'Empreses Colomer del producte de cosmètica masculina Floid, pel model de masculinitat que proposa, que sembla copiat de les confessions del nostre lligaire. Aquí teniu alguns exemples dels eslògans publicitaris d'aquesta campanya:

.- El futbol és el meva única religió
.- La meva parròquia, el bar
.- M'agrada el sexe
.- M'afeito, no em depilo
.- No tinc amics, tinc incondicionals
.- No sóc metrosexual
.- Si, sóc un home i estic orgullosos de ser-ho
.- Senyoretes encara hi ha cavallers.Jo, Floid
.- Puc perdre-ho tot menys el meu honor. Jo, Floid
.- Tenir valor és el primer dels meus valors. Jo, Floid. Per a homes de debò
.- Primer compleixo, després exigeixo. Jo, Floid. Per homes de debò


Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 19: 8 Km cinta, 45' gimnàs.
Comentaris:
.- Estic molt agraït al meu preparador per deixar-me descansar un xic durant aquesta setmana, però em sembla que n'està preparant una d'espectacular, si es confirma ja us ho faré saber.
.- Melcior "flipo" amb el temps que has fet pujant a la Creu de Canet corrents. Amb 40' has fet mes de 7Km i 320 de desnivell positiu. Espero no coincidir en cap cursa amb tu, aquestes marques no són al meu abast.
.- Pep davant la possibilitat que la sortida als pantans tingui una puntuació tant important, intentaré acompanyar-vos, no fos que el Sr. Babosa al final em penalitzi. Per cert al fill d'en Jeremy li fa gracia venir però diu que no ens coneix prou, si finalment us acompanyo, ell vindria amb mi.
.- Roger em consta que en l'edició d'enguany els organitzadors de la cursa de btt de Riells ha senyalitzat a consciencia l'itinerari perquè no et tornis a perdre com s l'any passat quan faltava poguéssim per creuar la meta fent la pole.

EL FULL PARROKIAL -

Fonts properes a l'UCI, confirmen els rumors d'una trobada informal del President del Comitè de Puntuació i en Bernat Eccleston.
Durant la trobada, el Sr. Eccleston hauria proposat que la darrera gran prova puntuable del LWS Championship, fora considerada com la més important del calendari.
Això voldria dir que la puntuació de la sortida dels Pantans podria triplicar o quatriplicar els punts que val ara mateix.
Alhora, els corredors no participants podrien ser penalitzats amb els mateixos punts que té la cursa.

La proposta del Sr. Eccleston no està mal vista pel President, Sr. Markus Babosa, ja que possiblement, aquesta nova situació permetria un augment de les audiències i una millora substancial dels ingressos de l'UCI.

El Sr. Babosa, ha promès estudiar la proposta.

Melcior -

Sóc conscient de la tacada de punts que perdo, però aquest cap de setmana no em puc comprometre "esportivament" parlant, és la festa dels supers, i no sé en quin moment però de ben segur em tocarà anar a fer sèries amb el Melcior i el Mauri ( em canso ja només de pensar-ho... ). Espero que vagi molt bé, ja queda poc per la gala i podrem comentar anècdotes diverses!! Gassssss

Melcior -

entrenament secret: run "muntanyenc", 7,2km, +318 ascens acumulat/-417 descens acumulat, 40' 18''

Avui he sortit a córrer a 1a hora sense massa temps, així que he anat direcció la creu de canet per can Sala, lo que el temps m'ha permès. M'ho he passat molt bé i he tingut genials sensacions, crec que repetiré ben aviat. Entenc que no m'ajudarà per anar millor en bici, però és divertit i exigent!!