Blogia
La llibreta virtual.

PONSTERAPIA D'ESTIU

PONSTERAPIA D'ESTIU

Ahir al vespre m'arriva un whatssap d'en Joan Pons on em convida a sortir l'endemà 4 o 5h amb BTT tot fent una ruta pistera i rodadora , total que accepto l'invitació

Quedem a les 8:30 a Creu de Rupit , m'entres m'enfilo per Sobirans em trovo els Mallarengos Marc , Tendo i Pep que surten a fer una volta amb BTT

Al arrivar a Rupit , Pons em diu que baixi a Dosrius i baixo per el Pou de Glaç , més endevant em trovo amb ell , Pica i Fèlix

Junts comencem a corriolejar una bona estona , pujades infernals amb la bici a coll i baixades trialeres caminant .... de moment n'hi rastre de pista jejeje

Amb Propica anem fent , amb la Tonteria ens presentem a Tiana , alla per fí el terreny ja es rodador , aquí ja només quedem Pica , Pons i Jo

Arrivem a Vilanova del Vallès i anem a esmorzar , després del Pit-Stop rea-prenem la marxa 

Després de uns quants Km's ens enfilem cap el camí que porta a St Elies , per sort després d'una bona estona pujant agafem una baixada d'esfalt , aqui Pons ens te preparada una sorpresa , Arribem a un Estany i ens hi banyem , em estat  uns 30 minuts dins l'aigua , ABSOLUTament Brutal

Després del Banyit , crec que estavèm a sant Antoni de Vilamajor , ens em anat acostat a Sta Maria de Palautordera , on em agafat la via verda fins Vallgorguina

Però amb Pons , mai saps quan acaves la sortida i ens ha volgut preparar la cirereta del pastís , amb més de 100km a les nostres cames em pujat al Santuari del corredor per la Pujada del Dolmen 

Un cop coronat el corredor , coca-cola ràpida i cap avall que fa baixada

En total m'ha sortit 124km i +3000 Dpa (9h 4' a ) (7h 30' en Moviment)

Agraïr al Pons la ruta que ens ha regalat , ha sigut memorable 

57 comentarios

Carles -

Pensament 4434

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- La gran pregunta que mai no he sabut contestar i per la qual no tinc resposta, no obstant les quasi cinc confessions d’un lligaire, és: Què vol una dona?
.- Un lligaire que és estimat sempre té èxit.
.- Qualsevol lligaire voldria ser fidel, el que l’hi és impossible és trobar la dona a qui valgui la pena ser fidel.
.- Un lligaire no jutja una dona pels seus quilos sap que Ella el podria jutjar pels teus centímetres.
.- El secret d’un bon lligaire és saber descobrir que espera Ella i saber fer-li creure que amb Ell ho aconseguirà.

Carles -

Pensament 4433

FRASES PER TALLAR UNA RELACIÓ

.- No ets tu, sóc jo.
.- No sóc jo, ets tu.
.- No ets jo, sóc tu. [Aquesta, ja molt borratxo]
.- Els meus amic em diuen que no ets de fiar.
.- He mirat dins els teus ulls i no he vist més que foscor.
.- Gairebé tot el que fas, dius, proposes, critiques, comentes, argumentes, penses em deixa indiferent.
.- Estic saturat i no penso suportar més aquesta situació.
.- M’amargues la vida, no puc més.
.- Tu no m’omples
.- Recordes allò que et deia la teva àvia que un dia coneixeries a un home meravellós? Bé, doncs no era jo.
.- Ets el hivern del meu descontentament.
.- No eren papallones, sinó recargolaments.
.- Et vull menys que ahir però més que demà.
.- Recordes que no li queia gens bé el teu pare? Doncs no saps el content que es posarà.
.- No ets el formatge dels meus macarrons.
.- Hem de donar-nos un temps per sempre

Carles -

Pensament 4432

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- El sexe i el desig no es publiquen, es viuen.
.- La vida sexual es tan bona mestra que si no aprens la lliçó, te la repeteix.
.- Hi ha lligaires desafortunats que pensen massa i senten molt poc.
.- Enviar-les a la merda no és un insult, sinó una invitació per ajudar algunes senyoretes a trobar el seu camí.
.- Un home de veritat fa que se li mullin les calcetes, no els ulls.

Carles -

Pensament 4431ç

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Els bolquers i les amants s’han de canviar sovint... i pels mateixos motius.
.- Si Ella no vol respostes cíniques que no faci preguntes estúpides.
.- Els nens, els borratxos i les braguetes no diuen mentides.
.- Les dones callades solen tenir les cloïsses més sorolloses.
.- Un dels problemes en les relacions de parella és que elles no es volen sentir útils, sinó importants.

Carles -

Pensament 4430

DIÀLEG CONJUGAL IX

A: Que m’estimes?
B: Clar que t’estimo, després et dic en quin lloc.

Carles -

Pensament 4429

DIÀLEG CONJUGAL IX

A: I aquestes picades de mosquit?
B: Tontaine, són els meus pits.

Carles -

Pensament 4428

DIÀLEG CONJUGAL VII

A: El meu passat és meu.
B: El meu present és teu.
A i B: El futur és nostre.

Anónimo -

Pensament 4427

DIÀLEG CONJUGAL VI

A: Ja no m’estimes?
B: Si, però estic cansat de desmotar-ho.

Carles -

Pensament 4426

DIÀLEG CONJUGAL V

A: Sempre que fem l’amor escolto un xiulet al pit.
B: Per cinc minuts de merda que vols escoltar, aplaudiments?

Carles -

Pensament 4425

DIÀLEG CONJUGAL IV

A: Amor meu, tu em quants homes has tingut relacions sexuals?
B: Amb quatre o cinc.
A: Ah!, doncs no són pas tants.
B: Aquesta setmana ha estat fluixa.

Carles -

Pensament 4424

DIÀLEG CONJUGAL III

A: Les dones no teniu dret a maltractar-nos.
B: Que dius mal parit.
C: Res, amor, que ja he rentat els plats.

Carles -

Pensament 4423

DIÀLEG CONJUGAL II

A: Com és que arribes a les 6 de la matinada, despentinat, amb la camisa descordada i amb pinta llavis a la cara?
B: M’acabo de barallar amb un pallasso.

Carles -

Pensament 4422

DIÀLEG CONJUGAL I

A: Estimada tinc un problema.
B: Amor meu no diguis “tinc” digues “tenim”, els teus problemes també són meus.
A: D’acord, la teva amiga l’Anna tindrà un fill nostre.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 20 tarda: 40’ peses i estiraments gimnàs, 4Km. caminant amb la Keta.
.- Dijous 21: 70 Km. Bicicleta de carretera. Per la Tarda més
Comentaris:
.- Estic nerviós, tinc molta por, els dubtes em neguitegen. Perquè collons xerro més de compte? Com és que m’he compromès a sortir a corre amb en Mel? Només em queda continuar picant pedra.
.- Acabo de mirar les cotitzacions borsàries, les accions d’AGUANTA FORTE han pujat en l’ultima setmana un 7,3%. El cap de la secció de finances del Full Parrokial hauria de fer un màster si no vol tornar a fer el ridícul.

Melcior -

Sóc estupefacte. Aquest matí, d'hora, ben d'hora m'he disposat a passejar una estona tot apropant-me amb en X.Clopés a st.Fe per a fer un bon esmorzar.

Coronant Collsacreu l'he avistat, pujava a ritme, concentrat, feia patxoca. En sentir el meu crit, s'ha girat, i esperitat ha sortit rapídissim galopant sobre la seva Cervelo. Tant és, que s'ha tirat a tomba oberta, i enllaçar-lo m'ha costat deu i ajuda, tant, que en Clopés ha quedat tallat. Al pont trencat ens hem aturat a reagrupar, sense moTs.

Li he demanat que afluixés, així podriem parlar de nous i futurs reptes. M'ha advertit que si faig la marxassa m'esclafarà com un gripau i no tindrà cap mena de mirament. Tanmateix li he fet cinc cèntims dels quatre passejos que he fet per la muntanya, òbviament per a ell són el pà de cada dia. I aprofitant li he demanat de sortir plegats, seria un honor veure'l en acció, de manera que sinó hi ha contratemps, dissabte tirada.

Em queda molta pedra per picar, ho sé i ho tinc clar, serà qüestió de no perdre la il.lusió i no defallir en l'intent.

Bona matinal de ciclisme amb pà del dia a st.Fe i una truiteta poc feta al meu gust. Demà més, no sé si btt, trail, road, no sé, algo hauré de fer, aquí tothom es matxaca a base de bé, i si vull will card per la gran Gala ( on corre la brama que el president serà l'escollit d'enguany ) ja cal que no m'adormi.

Leòòòòòònides!!!

el full parrokial -

Avui les nostres cameres colocades estrategicament a Collsacreu han pogut captar com el secretari ha ajusticiat a X. Cloppes

el secretario s'ha mostrat totalment intractable

roko -

Brutal l'informació publicada per el full Parrokial !!

Els meus abogats em recomanen no publicar cap dels meus entrenaments fins diumenge al vespre per tal de no entorpir les investigacions obertes desde L'ausanne

Només em deixen dir que aquesta setmana he entrenat cada dia i que demà mes !! Meeeees i meeeeeeeeess !!!

RocKo Returns !!!

Carles -

Pensament 4421

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Un amic meu pensa que la seva meva família és racista. Hae començat a sortir amb una noia negra i l’ha portat a casa seva per presentar-la. Ni la meva dona ni els meus fills l’hi dirigit la paraula.
.- Si Ella me la fa me la paga. La meva venjança serà el perdó.
.- Excuses: Disculpa si no compleixo les teves expectatives, la meva prioritat és complir les meves.
.- La batalla més dura d’un enamorat és la que és lliura entre el que sap d’Ella i el que sent per Ella.
.- Qualsevol dona a llarga s’acostuma, a la curta mai.

Carles -

Pensament 4420

SAVI CONSELL

Si és gran no t’espantis.
Si se t’acosta, no diguis res.
Si degota, demana que te la fiquin ràpid.
Si te la posen... només respira i espera que acabi dins.
Si et fa mal, tanca els ulls i aguanta.
Perquè una injecció et pot salvar la vida.

Carles -

Pensament 4419

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Si nomes t’enamores de les seves flors i no de les seves arrels, quan vingui la tardor no sabràs que fer.
.- Ningú es tan perfecta com pensa la seva mare ni tan dolent com creu la seva ex.
.- En el planeta Mercuri els dies tenen 1408 hores, igual que els dies que no suco... quin càstig.
.- Les amants són com les mamelles, algunes són grans, d’altres insignificants, algunes són reals, d’altre imaginaries.
.- Algunes senyoretes tenen una lògica perversa: si els hi dius que són boniques, ets un pervertir, si els hi dius que són impresentables, ets un gai.

Carles -

Pensament 4418

CONVERSES PATERNO FILIAS

A: Papa
B: Què?
A: T’estimo molt!
B: Ho sento, però no tinc diners!

Carles -

Pensament 4417

ENGANY AMORÓS

A: Amor meu, on ets?
B: Treu cap per la finestra
A: No et veig. On t’amagues?
B: Mira que ets babau, de veritat que m’estàs buscant?
A: Ahhhhhhhhhhhhh!!!!!!

Carles -

Pensament 4416

DE PUTES.

A: Nena un servei sexual complert quan costa?
B. La tarifa d’un servei integral és de 100€?
A. Et dono 200€ si em fas el mateix que la Iolanda.
B: Per 200€ et faig al cos tot el que et vingui de gust
A: Han estat dues hores increïbles, ets una gatona.
B: Són 200€.
A: I no em faràs el mateix que la Iolanda?
B: I que et fa la Iolanda?
A: Em fia.

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 18 tarda: 8Km. caminant amb la Keta.
.- Dimarts 19: 70 Km bicicleta de carretera.
.- Dimecres 20 matí: 70 Km. bicicleta de carretera. Per la tarda més.
Comentaris:
.- Aquest matí, quan em mancava poc per coronar Collsacreu, una crit potent m’ha despertat de les meves cabòries, en Mel estava a roda. M’ha explicat els entrenaments bestials que fa corrents per la muntanya i amb bicicleta, m’ha comentat els seus propers objectius esportius, m’ha ensarronat per sortir dissabte a corre plegats. Senzillament esta descomunal.

EL FULL PARROKIAL -

Darrera hora.

L'UCI desmenteix pel present més inmediat qualsevol acció dels seus vampirs. Al.lega que els seus vampirs estan treballant en tints de pèl per al mercat danès i no tenen temps per a futileses de si algú pren res il.legal.

EL FULL PARROKIAL -

Pels despatxos dels taurons més acreditats de Wall Street corre la brama de vendre, vendre i vendre amb urgència les accions que es tinguin d'Aguanta Forte.

Malgrat que el rumor no és confirmat i les nostres fonts s'han de moure en la més estricta confidencialitat, sembla ser que les darreres recuperacions dels mallarengos que a les cases d'apostes ja es donaven per defenestrats i acabats, per algun miracle, i l'UCI podria posar a treballar els seus vampirs, han ressucitat per obra i gràcia de no se sap què ni qui. Li ha sortit competència a Aguanta Forte? Les Ponsteràpia i Tendoteràpia estan guanyant terreny a Aguanta Forte? El viatge d'en Mitjà a Andorra hi té res a veure?

Mallarengus com en Roko i en Mel estan fent entrenaments ABSOLUTament espectaculars. En Marc ha tornat, en Carles diuen que dorm amb la bici al llit així no ha de pensar al matí quan es lleva què ha de fer. I s'especula que properament poden haver-hi retorns inpensables abans de l'estiu. D'en Roger ningú en sap res i aquests silencis acostumen a tenir un final impressionant de quilòmetres i desnivells.

El nostre departament d'investigació ha volgut contrastar les notícies amb Aguanta Forte. Només em obtingut les paraules del porter de l'empresa, que a canvi de l'esmorzar, ens ha assegurat que el departament de màrqueting està preparant una nova campanya.
"Si no pots, no ho facis" ja no és un lema vàlid?
També comenta que per l'esmentat departament hi ha molts de nervis i, fins i tot assegura, que ha sentit que pensen jugar-s'ho tot a una carta patrocinant Cavalls de Vent, per intentar recuperar-se de la caiguda de vendes que està patint l'empresa.

Nosaltres, com sempre, continuarem vetllant la notícia.

mallerenga12 mallerengaA -

entrenament dilluns 18 de les dues mallarengues:
6,8 km: 2 km run i 4,8km caminant.

Carles -

Pensament 4415

PENSAMENT INOPORTUNS


.- El meu pare em deia: “no aixequis la veu, explica’t millor”. Jo li dic al meu fill: “si saps el que dius no hauràs d’aixecar la veu”.
.- Es important celebrar els èxits, però encara ho és més aprendre dels fracassos.
.- Sempre llegeixo les esqueles per confirmar que encara no soc un difunt.
.- Quedar primer ho és tot. Si arribes segon, només ho recorda el teu gos i la dona.
.- Meditant damunt la bicicleta he vist coses molt clares i evidents que no eren veritat.

Carles -

Pensament 4414

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Ja ho deia Al Pacino: “En aquest país has de tenir diners, quans tens diners tens poder i quan tens poder tens les dones”
.- Quan les teves amants s’allunyin, deixa-les partir, no vol dir que siguin desagraïdes, només és que la seva part en la teva historia ja s’ha acabat.
.- Actua com si fossis un lligaire i arribaràs a ser-ho.
.- Acabo de llegir que les femelles de pop tenen la vagina al nas. Ara entenc la Sandra, no era un nassotes la porca, sinó una poparra.
.-Les dones, com les espases, quan més respecta mereixen és quan estan nues.

Carles -

Pensament 4413

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- El procés de seducció és una oportunitat de servir, no de lluir-se.
.- Quan busques el millor que hi ha en Elles, trobes el millor que hi ha dins teu.
.- Les dones no són superficials. Són les encarregades de netejar la casa i haurien de ser més respectades.
.- Si Ella és una joveneta entre 22 i 24 anys, a les hores en té 23.
.- Com més amunt s’eleva un lligaire més menut el veuen les que no saben volar.

Carles -

Pensament 4412

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Folla’t les dones guapes primer; el més probables és que no aconsegueixis tira-te-les a totes.
.- Les pel•lícules són com les dones, nom sempre és la millor la que més ens agrada.
.- Aquella dona era interessant i apassionada, però en la part apassionada no era interessant i la part interessant no apassionava.
.- S’aprèn més d’una dona compartint el llit mitja hora que parlant-t’hi un any. Les paraules sobren, els fets és el que compte.
.- Amb elles mai deixis passar l’oportunitat de quedar-te callat.

Carles -

Pensament 4411

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Les dones són com els arbres, unes donen fruits i ombra i altres ni fruits ni ombra.
.- Folla fins que et faci mal. Si et fa mal és bon senyal.
.- Amb una clusca Ella sabrà tot el que l’hi he callat.
.- La meva experiència em confirma que el 98 % de les dones tenen el síndrome de:”els hi dirà això a totes?”
.- Per seguir en actiu en un món tan competitiu com el de la seducció l’important és no deixar de fer-se preguntes.

Carles -

Pensament 4410

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- A vegades la desitjo i a vegades... també.
.- És impressionant la capacitat que te la meva parella per molestar quan s’avorreix.
.- Quan Ella et digui “tu no pots” respon-li “mira com ho faig”.
.- Un home intel•ligent es aquell qui sap ser prou intel•ligent com per aparellar-se amb una dona menys intel•ligent que ell.
.- Que dormin els qui tenen una dona amb qui somiar i que pateixin insomni els qui en tenen una amb qui pensar.

Carles -

Pensament 4409

ESTUPIDESES

.- Ella és molt gorda. Si és veritat que fa una dieta estricta i caga tres cops al dia... crec que hi ha alguna cosa que fa malament.
.- El món es divideix en dos parts: D’una banda els intel•ligents i en aquest mateix canto els tontos que no entenen que haurien de ser a l’altre banda.
.- No és gorda, perquè si tenim en compte que el 70% del nostre cos és aigua, el que li passa és que està inundada.
.- La vida de molta gent és com un vídeo-joc. Si troben molts obstacles i enemics és senyal que van en la direcció correcta.
.- És ben cert, Ella m’ha trencat el cor... però jo abans li vaig rebentar el cul.
.- A la seva dona li diuen “Pepsi”... no es el que va demanar, però no tenien res més.

Carles -

Pensament 4408

A: Fes-me cas, fill, sense cap mena de dubte és l’ofici que més portes t’obrirà en la vida.
B: Pare, ja t’he dit mil vegades que no vull ser serraller.

Carles -

Pensament 4407

A: M’he comprat unes braguetes blanques
B: Que marca?
A: Tota la conxa.

Carles -

A: Res és impossible
B: A veure... tocat amb el genoll l’esquena “positiu” de merda”

Carles -

Pensament 4405

A L’HORA DE SOPAR

Quan cuino espaguetis, bullo l’aigua, tiro l’oli i la sal, i començo a posar espaguetis i més espaguetis. Sempre em sembla que n’hi ha pocs... al final tinc una olla com per alimentar tot un regiment.

Carles -

Pensament 4404

CONVERSES AMOROSES

A: Amor meu, amb quants homes has anat abans de coneix-se’ns?
B: (silenci)
A: (Passada una bona estona) Amor t’has molestat per la meva pregunta?
B: Calla!!! No em distreguis!! Que estic comptant.

Carles -

Pensament 4403

TRES COSES INFINITES

.- Només hi ha tres coses infinites: l’univers, l’estupidesa humana i les vegades que em masturbo pel matí.
.- Només hi ha tres coses infinites: l’univers, l’estupidesa humana i el visitant 1.000.000 del bloc.
.- Només hi ha tres coses infinites: l’univers, l’estupidesa humana i les confessions del lligaire
.- Només hi ha tres coses infinites: l’univers, l’estupidesa humana i els diners d’en Pujol a Andorra
.- Només hi ha tres coses infinites: l’univers, l’estupidesa humana i els cops que han acomiadat en Hommer de la feina
.- Només hi ha tres coses infinites: l’univers, l’estupidesa humana i les coses que et regalen els anuncies de la tele-tenda.
.- Només hi ha tres coses infinites: l’univers, l’estupidesa humana i les pastanagues d’en Buggs Bonny
.- Només hi ha tres coses infinites: l’univers, l’estupidesa humana i les maneres d’acabar aquesta frase

Carles -

Pensament 4402

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Balla com si ningú et veies, canta com si ningú t’escoltes, folla com si el cel fos a la terra.
.- Les paraules que Ella et digui, que no vagin seguides de fets, no serveixen de res.
.- Consell del dia: estima-la com un adult, desitja-la com un jove, parla-li com un vell i mai deixis de somiar-la com un infant.
.- Les meves relacions amb elles són senzilles: si rieu, ric; si me la fan, me la paguen.
.- N’hi ha que són molt bones al llit: poden dormir tot el dia.

Carles -

Pensament 4401

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Com aconseguir lligar: A (lligar) = X (treball) + D (diversió) + B (parlar poc).
.- Em costa fer veure als aprenents de lligaire que és un error intentar treure’ns del cap la xicota que ens fa reviscolar la cigala.
.- Quan s’ha descobert que el plaer és un negoci, gaudir ha deixat de ser important.
.- Si la seva roba et fa por, treu-li.
.- Quan Ella et digui “t’estimo” respon-li “jo també et vaig estimar”.

Carles -

Pensament 4400

NO SOC DE PEDRA

Jo no soc de pedra.
Buscaré quan faci falta.
Parlaré quan faci falta
Riuré quan faci falta.
Lligaré quan faci falta.
Follaré quan faci falta.
Ploraré quan faci falta

Carles -

Pensament 4399

EXPRESSIONS QUE MAI HAS DE FER SERVIR QUAN DISCUTEIXIS AMB ELLA

.- Ho sabia
.- T’ho vaig dir.
.- No n’hi ha per tant.
.- Que vols que faci?
.- Em fas enfadar
.- Deixa-m’ho. Tu no ho entendràs.
.- Ha estat culpa teva.
.- M’entens?

Carles -

Entrenaments:
.- De dijous14 a diumenge 17: 56 Km bicicleta de carretera, 17 Km caminant amb la Keta, 1500 nedant la mar, 1h 30’ sauna i jakuzzi, 1h massatge.
..- Dilluns 18: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda toca corre a la cinta.
Comentaris:
.- Em sento com una puça, però aneu en compte, les puces també piquen.
Salut.

mallerenga12 mallerengaA -

entrenament de les dues mallerengues:

dissabte:5km entre caminar i córrer. Ens va costar córrer, així que vam caminar més. Sobretot després de veure com reanimaven a una noia que corria.

diumenge: 6km caminant.

Pensament 2 -

Si no plou sortim i si plou també

Si la bandera de la barca no oneja molt fort no cal tornar, plogui, nevi o fagi sol.

Si tens una rossa devant teu remant no li miraras el cul i perdràs el ritme, paraula de lligaire.

Andreu -

Dissabte:

10 km rem

Diumenge:

10 km rem + molta plujta + molt fred


Aquest cap de setmana he començat a entrenar amb el grup de rem d'odense. El primer dia d'entrenament ens van ensenyar les consignes bàsiques i com actuar si s'aproxima un baixell, etc.. Després vam surtir al canal d'Odense a fer uns 10 kms.
Diumenge el dia es va aixecar amb pluja, jo pensava que no es faria el entrenament. No obstant aquí no defelleixen per 4 gotes. Vam sortir a mar obert a fer 10 kms amb pluja i molt de fred. Jo vaig tornar tremolant de fred, ells com si res.
El rem es un esport exigent on necessites molta fidelitat amb els teus companys per remar a un ritme igual per no aturar el ritme. Tot hi això vaig demanar al entrenador que vola entrenar en barques d'una sola persona, em va dir que perfecte. Demà faré el primer entrenament.

Comentaris:

Brutals entrenaments els de rocko, Marc i mallarenga 12 i mallarenga A. Per cert Carles, sino publiques entrenaments no hi ha punts.
No veig per enlloc els brutals entrenaments d'en Melcior el qual aquest any petarà la marxassa.

A.

El Full Parrokial -

Frases Celebres De la Ponsterapia :

- RocKo , Pica heu passat algún cop per aquest camí que estem fent ara ??? Doncs Jo tampoc (By Joan Pons)

(Després de L'esmorzar pregunta de rocko a Pons)

- (Rocko )Joan ara quin es el plan de ruta ?? falta molt ?

- Pons : Trànquil !!! si ja estem tornan cap a casa , erem les 12:45 hi han arribat a casa seva a les 17:20

- Propica a Un Vianant xarnego després d'ajusticiar a Pons i rocko:

- Fes-me una fotoooo !!!

- ostiaaaa que Zustoo !! Que Foto!! ni que mierdaaaa que Zustooo mas pegaooo

Carles -

Pensament 4398

VACIL•LACIONS

.- Encara que ho pogués tenir tot, només em quedaria amb una mica; per poder continuar desitjant.
.- Proposa’m, però no m’aconsellis.
.- Les histories no es repeteixen. Cada retorn es diferent.
.- Quan no estic segur de la veritat menteixo per assegurar-me’n.
.- No escric pel present ni pel futur, escric per qui sigui capaç d’entendre’m.


Carles -

Pensament 4397

VACIL•LACIONS

.- La felicitat per a mi és com una agulla en un paller. Quan la trobo, l’amago un altre cop entre la palla.
.- El meu número de la sort? El cero.
.- Avui no se quina edat tinc: desconec quin dia he de morir.
.- No vull massa seguretats, em fan renunciar a seguir dubtant.
.- Procuro no canviar; em conformo amb variar.

propica -

Per cert tot aixo amb el xx1 plat 32, bona prova de fic avui

propica -

Be nois lo d avui sera recordat al meu cap durant molt de temps, fer curriols, grimpar amb bici a coll pel litoral, pujar per sant elies I banyet al montseny per acavar dalt corredor ha estat memorable. Vull felicitar publicament al Pons i Rocko per anar esperant en tot moment fins i tot han sabut tocar-me la fibra quan m han vist tocat i m han dit que Melcior preguntava pel wassap si ja habia reventat :( .
Espero amb impaciencia el full parroquial, que segons i pogut esbrinar hi han moltes frases sucoses.... Hi moltes anecdotes del bany amb alguna parella inclosa, fins aqui puc dir....
Salut

Marc -

Andrew, com va per aquí dalt? Repassant comentaris he vist el teu pensament núm. 1:
"el color de la ceja marca el de la almeja?"
Es podria dir?:
''La depil·lació de la cella marca la de part de baix de la femella''

Salut,

Marc -

Sensacional, Roko. Tens un gas que no te l'acabes, sembla que us ho heu passat de conya!. Segueix en peu allò de les 3h ? ;-)

Fa poc que tinc un entrenador, em fa sortir a pencar i em dóna tot tipus de dades perquè m'hi recreï després des del sofà. La motivació ha pujat molt, les vacances hi han ajudat.

Entrenaments:
09.8.14 Running: 19' / 3kms
10.8.14 Running: 16' / 3kms
11.8.14 Carretera: 2h 12' / 55,30 kms
12.8.14 Running: 31' 35'' / 5,35 kms
14.8.14 Carretera: 2h 47' / 73,23 kms
15.8.14 Btt: 3h (amb esmorzar( / 33,28kms
16.8.14 Running: 35' 11'' / 6kms
17.8.14 Btt (Tendoteràpia). Aprox. 40 kms, esmorzar al Corredor.

Propers reptes:

- 28.9.14: Open Muntbikes: Fer Volta Llarga
- 05.10.14: Marxa d'Arenys de Munt. Fer Volta Llarga en 2h.
- 09.11.14 ?: 3h Resistència Arenys de Munt i Votar un Sí/Sí.

Salut,

Carles -

Comentaris:
.- Volia publicar els meus entrenaments dels darrers quatre dies, però en llegir el que han fet aquesta setmana en Rocko Trucko, en Propica (125Km +3000 de btt és ABSOLUTament brutal) la mallerenga 12 i la mallerenga A i l’Adrew he desistit. El bloc no està per publicar entrenaments ridículs, no em queda més remei que prendre un parell de capsules d’AGUANTA FORTE i anar cap a la tassa a fer companyia a en Toni.

RoCko TrucKO -

Entrenaments Setmanals :

- Dilluns 11 : 58km amb Bici de Carretera
- Dimarts 12 : descans
- Dimecres 13 : 98km amb Bici de Carretera
- Dijous 14 : 75km amb Bici de carretera
- Divendres 15 : 50KM Amb bici de carretera + festa major Gualba + Jonny's
- Dissabte 16 : 24km BTT
- Diumenge 17 : 124.5 km btt +3000 Dpa

- Tanco una molt bona setmana d'entrenaments , em trovo francament bé , en total he fet 18h 50' de Bici i 428km

Demà Més !!! x cert felicitar a Propica per la gran sortida d'avui ,candidat a entrar als mallarengos i gran aspirant a premi esparta