Blogia
La llibreta virtual.

Votacions per la Gala 2012

Votacions per la Gala 2012

Benvolguts Mallerengos, aspirants a Mallarengos, acompanyants i amics de la colla,

 

A continuació, recordem els cinc premis que s’entregaran el proper divendres 23 de Novembre a les 22h al restaurant l’Era d’Arenys de Munt. Aquests premis seran el resultat de les votacions que tots vosaltres ens anireu fent arribar.

Ens plau, doncs, comunicar-vos que s’inicia ja, des d’avui, el període de votacions. Des de l’organització es demana la màxima seriositat i discreció.

 

  • QUI POT ACCEDIR A AQUEST PREMI?

 

Qualsevol dels mallerengos o aspirants a Mallerengos i/o acompanyants.

 

  • QUI POT VOTAR?

 

Qualsevol Mallerengo, aspirant a Mallerengo, acompanyant i/o amic de la colla.

 

  • QUÈ S’HA DE VOTAR?

 

  1. ARISTODERM: Elogi al valor d’aquell amb qui ningú ja no hi creia.
  2. ESPARTA: Homenatge a qui millor representa els valors de la nostra particular religió.
  3. GORGO: Reconeixement a qui ha fet costat incondicional al més gran dels espartans, en tots i cadascun dels seus reptes.
  4. LEÒNIDES: El més gran, aquell qui ha honorat més durant aquesta temporada.
  5. PREMI HONORÍFIC

 

  • FINS A QUIN DIA PUC VOTAR?

 

Fins al dilluns 19 de novembre a les 24h.

 

  • COM HO FAIG PER VOTAR?

 

Només cal que omplis el document adjunt i el facis arribar a: galaleonides@gmail.com

 

Esperem la vostra col·laboració, alhora que restem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment, dubte o suggeriment.

 

Ja queda menys per a la gran Gala 2012! Aneu reservant forces perquè serà una nit llarga i plena de grans esdeveniments. I recordeu que després del sopar... tindrem 2h de DJ per seguir movent l’esquelet i aixecant copes!

 

Sobretot, molta PAU I HERBA!

47 comentarios

Rocko -

Entrenament dia 17 :

- 30 Km BTT +900 Dpa

- Avui bona sortida amb el Gran Mestre i Grandissím Gran de Grans, pujant per el Camí Amagat, Creu de Rúpit i baixada per Can Framís.

- Després molt bon esmorzar al ZIAM, molt divertit i amb moolt de Vi, com que en Toni i en Carles, participaven al Cross D'arenys, m'he quedat a Can Jalpí fent voltes al circuit de les 3h (3 voltes)

- Demà tinc intenció de fer tirada llarga de BTT a ritme de pau i herba, si algú s'anima ?

andreu -

Primeres sessions de entreno amb el CN matarò. Ahir doble sessió de run i gym+piscina i avui trail run acompanyats de una bona pluja.

Necessito la ajuda de kuan puc me la toko, kuan tanco els ulls veig a una atleta del CN matarò. Què puc fer??

Salut

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 17: 18 Qm btt i 6 Qm corrents al cros dels Arenys en companyia d'en Toni, en Roger i en Roko. Primers 55 punts de la nova temporada: 10 per sortida mallerenga, 5 per portar el mallot, 20 per botifarrada i 20 per dir per megafonia Carles el mallerengo.
Comentaris:
.- Avui la sortida amb btt molt entretinguda, divertida i regada profusament amb alcohol. Quan corria en el cros tenia la impressió que el terra és movia i que en el traçat nomes hi havia corbes.
.- Tothom esta molt neguitós i motivat pel Sopar de la Nit de la Gran Gala. Hom preveu moltes sorpreses i novetats.

Carles -

Pensament 3421

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Hi ha amants que poden fer més coses en una hora que d'altres en una setmana.
.- Si vols que una cosa se sàpiga explica-la a una de les teves amants i digué-li: "No oblidis de dir a les teves amigues que això és un secret.
.- Si vols lligar comença cada dia amb un somriure i supera't.
.- Una "pelma" és una dona que quan li preguntes com està, t'ho explica al detall.

Carles -

Pensament 3420

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE


.- Una coneguda és una dona que conec prou com per quedar-me a casa seva per passar-hi una nit, però no el suficient com perquè ella es quedi una nit a casa meva.
.- ¿Què si conec aquella noia? La conec tan que fa cinc anys que no m'hi parlo.
.- Era una gran amant, generosa, lleial, honesta i fidel; evidentment, sempre que sigui cert que s'ha mort.
.- No tinc prejudicis. La condició femenina és universal.
.- Totes les coses que m'agradaria fer al llit amb les dones o bé son immorals, il.legals o impossibles.

Carles -

Comentaris:
.- Toni jo havia pensat menjar la botifarra a l'Ajup i així reservem forces pel cros, be demà ho decidim... si et lleves
.- Roger ja has votat? Tu també has rebut una maleta plena d'ulleres de marca? Jo correré el cros en plan pirata i fent dreceres, és la meva especialitat.
.- Andrew ja has rebut la invitació pel Sopar? Has fet el primer entrenament oficial amb el CNM? Ara que ets un esportista d'elit espero que si ens trobem pel carrer em saludis.
.- Melcior t'apuntes al cros dels Arenys? La sortida de l'Open és a les 12h 20'; si arribessis abans molt probablement en Toni i un servidor serem a l'Ajup menjant botifarres.
.- Roko ja quedarem un dia de la setmana entrant per adaptat-me al circuit de les 3 hores.
Salut i força.

TONI -

Entrenament secret:
- Carrera 40' de pau i herba

Brutal Roger!!!!!! Estic acollonit.
Ara mateix estic intentant trobar una excusa en el llibret que sigui creïble per si demà no apareixo al cros.

Carles, si demà em llevo, et passo a buscar a les 8 i anem a Lurdes a menjar una botifarra i així ja estem a punt pel cross.

Admiro el gas que tenen en Melcior, en Xavi i Q^2. Brutal

Pau i herba

Carles -

Pensament 3419

PROPOSTES DIETÈTIQUES


.- Jo, personalment , no soc partidari dels aliments frescos i naturals. A la meva edat necessito tots els conservats que pugui aconseguir.
.- Soc en una edat en que el bon menjar ha ocupat el lloc del sexe en la meva vida. De fet acabo de col•locar un mirall on és la taula del menjador.
.- Estic fent la dieta de la llimona. Menjo de tot menys llimona.
.- La primera llei de la dieta que m’ha imposat el meu nutricionista: si te bon gust no ho mengis.
.- Fa un mes que estic a dieta, en els darrers vint-i-vuit dies he perdut quatre setmanes.
.- En els últims tres mesos faig coses meravelloses amb les sobres del menjar: els hi dono a la Keta.

Carles -

Pensament 3418

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Novembre. Aquest és un mes especialment difícil per lligar. Altres mesos difícils són desembre, gener, març, abril, maig, juny, juliol, agost i setembre.
.- La meva experiència m’ha demostrat que un contracta verbal amb una dona no val ni el paper amb que és escrit.
.- La primera regla del lligaire és: fes amb les dones el que qualsevol altre home faria si pugues.
.- Quan era jove pensava que xingar molt ajudava a ser més feliç. Tenia raó.
.- Si m’enrotllo amb la dona d’un amic estic disposat va oblidar-ho si ell també hi esta

Roger -

Entrenaments secrets:
No sé si porto 6 o 7 setmanes ja de parada tècnica. Com que el meu preparador de moment no m’emprenya (algun dia deixarà anar algun dels seus missatges al mòbil o la bústia), em dedico a fer alguna sortideta veranoazul per Collserola. També estic fent una mica de trekking, i per pujar la motivació una mica, en ment tinc la mitja de muntanya de Collserola pel dia 2 (quan acabi us vindré a veure a les 3h... i, si l’organització em deixa, a col•laborar amb el què faci falta)

Felicitar a en Melcior i els Xavi’s pel gran paper a St. Celoni. Celebro molt que la 38 torni. És una gran notícia. Per cert, demà voldria fer el cros aquest d’Arenys, però veig que he fet tard (inscripcions fins el 14?).

PD. Brutal els preparatius per la gran Gala. Jo ja he votat, primer cop que ho faig electrònicament.

Melcior -

entrenament secret 14: 30'gym, 37,1km btt +1225dpa a bon ritme i alguna sèrie alta amb el Xavi's, ABSOLUTament desbocats

entrenament secret 15: 50'gym, 46,7km btt +1141dpa amb companys de Canet i el tram final i toc de qualitat amb els insaciables Xavi's

entrenament secret 16: 30'gym, 26,6km btt +714dpa mooolt suau

Estic fós com una cuca... demà a les 8 miraré de ser al buc per road amb companys del club i els destrollers, els Xavi's jejeje

Queda molt poc per la Gran Gala, en tinc mooltes ganes!

P.D: amic Carles, tens ja el discurs a punt? celebro el retrobament de la parella 38, la competència serà dura, reapareixerà també la 40?

Andrew, ja no hi ha marxar enrere, ara et toca fer un salt qualitatiu seguint els passos de Grandissim Gran de Grans i les bestioles de l'equippe!!!

gassssssssss

Carles -

Pensament 3417

LA NIT DE LA GRAN GALA

.- Guanyar una estatueta no ho és tot, és l'únic.
.- Hi ha mallerengos que pensen que endur-se una estatueta la Nit de la Gran Gala és un assumpte de vida o mort. A mi no m'agrada aquesta actitud. Us puc ben assegurar que és molt més seriós i important que no pas això.
.- No endur-se una estatueta la Nit de la Gran gala és pitjor que la mort. Si et mores l'endemà no t'has de llevar.
.- La Nit de la Gran Gala doneu-me una estatueta, un bon sopar i una noia bonica i us podeu quedar amb l'estatueta i la noia bonica.
.- Recordeu, no importa si guanyeu o no una estatueta la Nit de la Gran Gala, el que importa és si jo en guanyo o no una.

Rocko -

Entrenaments dia 15 :

- 28.4 Km's BTT + 860 Dpa
- 1h 59' (14.4 km/h)

- Avui he fet tres voltes al circuit on m'he retrovat amb en Melcior, i tot seguit em començat a pujar per Can Sala, on ens em trovat en Cuadrado, que casualment estava per allà entrenant, així que tambè ens ha acavat acompanyant per seguir la sortida amb molt de corriols, alguns de força tècnics tant de pujada com de baixada.

- Carles i Toni, celebro la vostra Inscripció a les 3h de Resistència, per el circuit no pateixis segurament el corriol de la serp (un dels Punts més tècnics) serà Modificat.

- Tanmateix si voleu algún dia podem quedar i hi anem plegats a entranar-hi.

Carles -

Pensament 3416

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Un bon lligaire sap com desempallegar-se d'una amant fent-li creure que es ella qui se'l treu de sobre.
.- Hi dos menes de dones que no entenen els homes: les solteres i les casades.
.- Dins de cada dona prima, simpàtica i bonica hi ha una dona gorda, desagradable i lletja que vol entrar.
.- El valor d'una dona només depèn de la importància que se li doni.
.- Ara que tinc cinquanta anys faig seriosament allò que als vint em feia morir de vergonya: dir a les dones el que penso.

Carles -

Pensament 3415

JO EN MI ACREIXO UNA ESPERANÇA

De grat respiro un somni
mostra d'un desig irreal.
Jo en mi acreixo una esperança
en escriure el que no penso
per aconseguir el que no vull.

Carles -

Pensament 3414

EM SENTO SOL SENSE ELLA

Em sento sol al passeig de mar sense Ella
travessat pel darrer raig de sol:
el capvespre ve tot d'una
i la Nit de la Gran Gala mai no arriba.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 15: 12 Qm corrents a ritme de Pau i Herba, 20' gimnàs.
Comentaris:
.- M'encanta corre a ritme tranquil i donar la benvinguda al vespre en companyia d'un marv abrandat d'insolencia.
.- Toni em complau que l'organització ens hagi reservat el dorsal 38, però estic cagat de por perquè el circuit és molt tècnic i patirem de valent. Si vols dissabte poder quedar a les 8 al Calisay per fer una volteta en btt i després correm els 5 Qm del cross a Can Jalpí.
Salut i força.

TONI -

Entrenament secret:
- 1h carrera.
Avui no podré completar les 2 sessions del dia. Nonembé.

Hauré de recuperar-ho demà.

Dissabte, m'agradaria sortir en btt un parell d'horetes abans d'anar a córrer el cross dels Arenys. Però la nit abans tinc un sopar i no sé si em llevaré.
Espero que sí.

Diumenge tocarà descansar perquè és el dia del Senyor.

Carles, el pecident ens ha reservat el dorsal no. 38 per les 3 hores.
Què tremoli l'enemic!!!!!!!

Pau i herba

Carles -

Pensament 3413

LA NÚRIA DELS MEUS SOMNIS


La Núria mai te mal de cap
La Núria mai es cansa
La Núria mai te son
La Núria mai està ocupada
La Núria mai és fa l’estreta
La Núria mai se’m refreda
La Núria sempre en te ganes
La Núria sempre té temps
La Núria sempre està guapa
La Núria sempre és generosa
La Núria sempre cuida els detalls
La Núria sempre se’m calenta

Carles -

NÙRIA EM CENSUREN

Darrerament he intentat publicar en el bloc diferents versos
i el servidor me’ls rebot amb nota de “censurat”. Aquí us en deixo algunes mostres.

NÚRIA TINC GANES DE FER-HO AMB TU

C
E
N
S
U
R
A
T

NÚRIA ET DESITJO AMB BOJERIA

C
CE
CEN
CENS
CENSU
CENSUR
CENSURA
CENSURAT

NÚRIA AQUEST ÉS UN VERS PERVERS

CENSURAT
CENSURA
CENSUR
CENSU
CENS
CEN
CE
C


Com que no els puc publicar la Nit de la Gran Gala en Kuanpuk Malatoko te’ls recitarà pesonalment.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 13: 12 Qm corrents a ritme de Keta, 30’ gimnàs.
.- Dimecres 14: 12 Qm corrents a ritme de Pau i Herba, 15 gimnàs.
Comentaris:
.- Felicitats Andrew tindràs en Cano com a preparador, la propera temporada jugaràs a primera divisió.
.- Crec que ja és oficial: La parella 38 participarà en una competició oficial el 2 de desembre, a les tres hores de resistència d’Arenys de Munt.
.- Recomano la lectura del Full Parrokial en la seva edició digital. Ahir en un restaurant Michellin de Laussane el Comitè Executiu de l’UCI ultimava la llista dels guanyadors dels premis Leònides 2012. Tots els varen sortir amb unes maletes plenes d’ulleres de gama extra. ¡Tongo! ¡Tongo! ¡Tongo!
Salut i força.

Rocko -

Moltes Felicitats pel Fitxatge Andreeewww , ara que has fitxat per un club amb molta solera no deixis pasar l'oportunitat i esforçat per millorar cada dia més !!! i així poder seguir els pasos del Grandissím Gran de Grans !!

x cert Dissabte algú s'anima a fer Road ??

Salut i Gasss !!!

TONI -

Entrenament d'avui:
- 2.000 mtrs nedant.

Andrew, ha costat i pel que sembla només en Melcior ho sabia.
Ja ens anirem veient.
Divendres al migdia hi seràs per anar a córrer?

Pau i herba

Andreu -

Entrenaments:

Dilluns--> 30 min run + 2000 m piscina

Dimarts--> 30 min run + 2300 m piscina

Dimecres--> 40 min run


Els primers entrenaments de Cano m'han fet posar al dia en piscina. Aixó doncs confirmo el que ja era conegut per molts. NOU FITXATGE DEL CN MATARÓ!!!!!

EL FULL PARROKIAL -

Cano dóna la convocatòria per l'entrenament de divendres a la piscina.

Andrewwwwww, està convocat!!!!

Per fi s'ha aclarit el culebrot que durant 1 setmana ha tingut el vetlla als mallarengus.

Així Andrew assistirà a la gran gal·la com a membre del CN Mataró

Rocko -

Entrenament dia 14 :

- 39 km BTT + 1120 Dpa

- Avui entrenament Full Ekip amb Melcior i Locko CuadraTTi , molt de corriol i gairebè tot de pujada, fins el km 20 gairebè no em fet cap baixada seria.

- Encara em falta agafar el ritme d'abans però temps al temps , poc a poc ens posarem les Piles.

- L'únic que puc dir que aquets companys d'entrenament que tinc están molt forts ..... Campeonsss

Carles -

Pensament 3411

NURIETA

Nurieta que el cul et peta
Quan et veig tan estreta
El cor se’m peta
Se m’obre la bragueta
I em surt la cigaleta

Carles -

DARRER INTENT PERQUÈ LA NÚRIA EM FACI CAS

Núria no penso escriure’t cap poema més.
Cap pensament. Cap vers. Cap carta.
No penso demanar-t’ho cap vegada més.
Cap més dia. Cap més data.
M’has humiliat tantes vegades
M’has depreciat tants cops
Que la meva dignitat es per terra
I ja no em queda integritat.
Ho he desitjat en mil i una ocasions
T’ho he fet saber en tot moment
Tu rient i cantant
Jo patint i plorant
Amb els teu somriure m’has plantat
Com si fos un pobre desgraciat
Es hora de dir prou a tantes humiliacions
Es hora de dir prou a tantes vexacions.
Ben pensat com soc un desgraciat
Sense dignitat ni integritat
T’ho tornaré a implorar una vegada més:
Si us plau donem una mica de gelat.

Carles -

NÚRIA NO SE COM DIR-T’HO

No se com dir-t’ho que m’agrades.
No se com dir-t’ho que et necessito.
No se com dir-t’ho que em fas content.
I com que no se com dir-t’ho
continuaré, com sempre, escrivint
pensaments per la Núria en el bloc.

Carles -

LA MEVA NÚRIA ESTIMADA

Voldria tenir la meva Núria estimada
Una nit nua entre els meus braços
I que ella es tingues per feliç.
Quan mor la tarda i cau el dia
Els nostres cossos entrellaçats en la penombra
Ma verga erecta, com un veler en arribar la fosca,
Busca aixopluc en un port amic
Li dono el nap, els ulls, ma vida i ma fortuna
I ella m’ofereix el seu amor per sadollar el meu desig.
Bella amiga, generosa i abrandada
Amb tu Núria el meu amor és gran i creix.

Carles -

NÚRIA SOMIAR AMB TU VAL LA PENA

He gaudit embogit aquesta nit
del teu cos dolç ple d’amor.
Per viure una nit com la passada
val la pena esperar el que faci falta.
Jo, solitari pescador dels teus desitjos,
he vist passar en somnis eròtics
la vela blanca de la recompensa.

El Confidencial -

Segons ens informen els organitzadors de la gran gala dels Premis Leònides 2012 , després del sopar tindrà lloc l'actuació estelar del aclamat Lligaire Kuanpuk Me La Toko, que recitarà alguns dels seus poemes més aclamats pels seus fans Mallerengos.

Seguirem Informant.

Melcior -

entrenament secret 12: 35'gym, 29,7km btt +838dpa

entrenament secret 13: 50'gym, 26,6km btt +805dpa

Si a la Gran Gala tancarem una temporada carregada de curses i entrenaments inhumans, la temporada 2013 promet superar la present, a pesar de semblar dificil. Grandíssim Gran de Grans vol tornar a posar les coses a lloc, farà por. I la resta, a remolc mirant de sumar el màxim possible.

De moment a pensar en la Gala, queda ben poc i són moltes les ganes.

Gran Carles, si a la Gala recites aquests darrers pensaments quedaré ABSOLUTament estupefacte.

P.D: ja ens podem anar preparant, el president està entrenant al circuit...

Carles -

A LA MEVA PASTANAGA

Puc escriure els versos mes verros aquest matí.

Escriure per exemple: “ Aquesta pastanaga tan ben dotada m’inspira desitjos obscenes, m’excita el nap que va com cec per endrapar el forat davanter i darrer.

La polla somia amb la teva garota sucosa.
Però ara ja no et tinc. Se que t’he perdut.

Puc escriure els versos mes verros aquest matí.
Jo et penetro dolçament, i tu la deixes lliscar amorosament.

En matins com aquest t’enculaba tan com volia.
Follàvem fins que més no podíem.

Encara que sigui l’últim plaer que compartim
i aquesta la darrera lletarada consagrada
fem-ho Núria per darrera vegada
perquè en matins com aquest varem gaudir de valent.

Carles -

NURIA NO SIGUIS PORUGA


Tal com patint sense treva l’eruga
es torna bella i gentil papallona
deixa Núria de ser tímida i poruga
i comportat al llit amb mi com una gatona

Carles -

Pensament 3410

LA NÚRIA NO EM FA CAS

Núria si em fas cas
com m’ho faré per oblidar-te?

I sense fer-me cas
com m’ho faré per viure sense tu?

Carles -

Pensament 3409

EL CODONY DE LA NÙRIA

Nùria quins plaers brindarà el teu parnús
que germina de les fonts del teu cony
com els pinyols asprosos del codony
quan hi penetri com un intrús

TONI -

Com he dit en un altre lloc, jo no parlo pel Watts, ni parlo al bosc, només parlo a les curses, i per anar a les curses cal fer inscripcions.

Ja estic inscrit a la St. Antoni i a la Mitja de Granollers

Dónde está mi gavilán?

Pau i herba

TONI -

Entrenament secret:
- 1h carrera.

Avui he començat els entrenaments de la nova temporada, amb els reptes encara per decidir. Sensacions molt dolentes, amb una motxilla molt carregada i que caldrà buidar molt ràpid. Això vol dir tancar la boca.

Roger, estàs entrenant per muntanya. Acollonant.
St. Antoni serà a muerte.

Pau i herba

Carles -

És el moment de les votacions, es hora de reordar allòque escrivia fa just dos mesos

Pensament 3226

PREMIS LEÒNIDES

.- La linea divisòria entre aconseguir o no aconseguir el Leònides poden ser quatre paraules: No tenia prou temps.
.- Aconseguir un Leònides sense que ningú ens el disputi és la meitat de valuós.
.- Endur-se un premi la Nit de la Gran Gala és la més perillosa de les drogues: genera addició, provoca un vici i no te remei.
.- No siguis tan humil com per dir que no et mereixes el Premi... no ets tan gran.

El Confidencial -

Ens arriva un breu teletip a la nostra redacció informan-nos que ahir a Sant Celoni es va produir un fet desiciu que va marcar el resultat final de la prova

Segons em pogut saver, minuts abans de començar la pedalada X. CuadraTTi va alliverar un Ninu Descomunal produïnt-li un increment d'energia IM-PRESIONANTE, cosa que el va fer reunir uns nivells de força fora del comú.

Aquest any els Mallerengos, están produïnt gran cantitats de Ninus per el nostre País, cosa que farà que siguin motiu de culte i peregrinatge per part d'aquesta peculiar colla

Melcior -

entrenament secret 8: 45'gym, 33,6km btt +812dpa

entrenament secret 9: 1h gym, 3 voltes al circuit, una d'elles fort i males sensacions

entrenament secret 11: 40km btt, +1200dpa pedalada de St Celoni ( rebaixant bé les 2h de cursa )

Després d'una bona setmana de volum i d'entrenaments ahir em presentava a la pedalada amb la companyia dels Xavi's, anar a les pedalades amb ells és sincerament divertit i distret. Moltes cares conegudes, molt de gasss. Jo amb dubtes, volum i cursa no són compatibles, almenys per a les meves cames.

Sortida neutralitzada, forta però a ritme assequible. CuadraTTi que va sense cadena comença a marcar ritme, Pruna a roda controlant el percal, jo mirant de no perdre'ls. Als primers repetxons marca ritme un noi jove, a darrera uns quants, al rato li dic a en David que aquell ritme ens està penalitzant: big error, millor haver aguantat, valuós gass perdut. Em poso a tirar fort, en David m'anava dient que anava molt fort, en aquells moments anava bé, però, abans del primer habituallament sensació d'inflor a les cames i pupa, li dic a en David si anem sols, no em diu res, em giro i el veig a ell i a l'Ever. Afluixo, els deixo passar, Ever posa un punt més que aguanto com puc cendint alguns metres, després baixada on Ever punxa i mantinc contacte visual amb David que aleshores anava 1e. Tinc un bajón, m'agafen un medina ( q va fer 1e amb permís de David ), Manel Gonzalo i un altre. A partir d'aquí mirar de no anar massa fora de punt i així va ser. Per davant aquests quatre, a un d'ells el passo i Manel el tenia a res, però al final no el vaig poder pillar. No hi ha classificacions ni res, però vaig entrar 4rt a 1 ó 2' del medina i David, i a uns 35''-45'' de Manel segons em va comentar ell mateix. Una més a la saca, al principi bones sensacions però em va faltar experiència, i és que per circumstàncies si et trobes davant a una cursa, també cal saber gestionar-ho jejeje ahir como que no.

Felicitar CuadraTTi, va entrar a no més de 4-5', que va fer 6è o 7è rodant amb Banyeres a ritme i sense despentinar-se, brutal. Felicitar a en Rocko, està treballant bé la pre-temporada i regulant el gass i les ganes, Andalusia espera i allà cal arribar-hi amb tot i més.

Ara pensant ja en la Gala, això ja és aquí i es preveu una festa brutal, vull arribar en òptim estat de forma!!!

P.D 1: Jandrew, has fitxat ja?? què esperes? activa't ja, gran de grans avui arrenca pretemporada 2013, i fa por, hi va, com hi va, no deixarà res a l'atzar.

P.D 2: Roger i Marc, us veurem a les 3h pedalant? Roger, si publiques els entrenament de trail que estàs fent quedaram frapats, que tremoli el mateix Jandrewwwwww

Paparazzi -

Diferents diàris s'han fet ressó de la gal·la LWS 2012:

El periòdic de catalunya: "Interceptades tres maletes plenes de ulleres okley prop de l'estació de arenys de mar"

La vanguardia:
"El president dels premis LWS charles moyen assegura en declaracions a la vanguardia: "Aquestes votacions tindran total transparència i els vots seràn contats per una persona que sap contar sense necessitat d'utilitzar els dits de les mans".

La razón: "L'ajuntament d'hostalric regala invitacions a tots els mallerengus per passar un cap de setmana a una casa rural. Comença el cop de talonari?"

Cuarto milenio:"Qui són els integrants de la UCI? Com són el·legits?? tot això i més aquest dimecres a cuarto milenio"

Andreu -

Desde la meva humil posició com a aspirant a mallerengo encara no he rebut invitació per la gran gal·la. Igualment tramitaré tots els papers per poder-hi ser-hi. He estat dues setmanes en jornada de reflexió, torno a començar temporada nova aquesta setmana començo a publicar entrenaments.

Salut i kms

Charles Moyen -

Glòria a Esparta però que algú voti o s'apunti enviant correu electrònic!
La meva secretària ja s'ha llimat tres cops les ungles i ja no sé què fer amb ella. O si?

Rocko -

Brutaaaaal !!! m'acavo de posar nerviós de cop !! buuufff quina responsavilitat això es com fer les votacions a la Pilota d'or, però elevat al QuadraTTi !! jijiji

- Per favor que arrivi ja el dia 23 !!! i un cop hi arrivem que la nit de la gran gala, pasi mooolt lenta així la podem disfrutar molta estona i el máxim temps Posible

Com va pronunciar el gran Mestre l'any passat al ser proclamat vencedor del Leònides

Salut i Glòria a Esparta !!

Charles Moyen -

Molt important:
aniria bé saber quants serem, i saber-ho divendres al migdia (aquest proper divendres).
Si podeu envieu un correu a:
galaleonides@gmail.com
indicant quants sereu. Ja seria massa si dieu si us va bé el menú proposat o teniu pensat demanar alguna altra cosa.