Blogia
La llibreta virtual.

IV Hivernal Panna El Bandoler

IV Hivernal Panna El Bandoler

Aquest cap de setmana els Mallarengos , Propika , Roko i CuadraTTi s’han desplaçat fins la localitat de Sant Martí de Tous (Igualada) per participar a la quarta edició de la marxa BTT ’’PaNNa El Bandoler’’

On s’han trobat un recorregut de 50kms i +1400 dpa ABSOLUTament espectacular , exigent i molt tècnic amb la dificultat afegida de la gran quantitat de fang que inundava els senders i camins del traçat

Els Mallarengos van demostrar un esperit de Lluita Brutal .

Próxima Parada ... Sant Celoni

24 comentarios

PropikaMaquiIron -

7000km recorreguts
Uns175000+
CostaBlanca Bike Race
MedXtrem
Guanyador UltraBike Aventura
Finisher IRON BIKE
Pirados Xtrem
Pedalades varies....
Quan no tens sobres nomes pots que seguir fent historia

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 28: 11,5 Km a la cinta fent series.
Comentaris:
.- Em sento ultra motivat, després del correctiu que em va infligir en Toni m’estic preparant intensament de cara al proper repte.
.- Acabo de fer entrega de l’últim sobre a un alt dirigent de l’UCI de cara a l’atorgament de guardons la Nit de la Gran Gal.la.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 25: 84 Km bicicleta de carretera, 40’ sauna i jacuzzi, 4 Km caminant amb la Keta.
.- Diumenge 26: 10 Km corrents a la Jean Bouin amb un temps de 47’ 29’’, 45’ sauna i jacuzzi, 4 Km caminant amb la Keta
Comentaris:
.- Diumenge vaig sumar els últims 10 punts de la temporada 2017 per sortida mallerenga ( Anna, Clara, Toni i un servidor) amb samarreta mallerenga. Estic content amb la marca feta a la Jean Bouin, però encara em provoca més satisfacció la lliçó de classe i professionalitat que va exhibir en Toni. Xapo per la seva marca i em cal entrenar seriosament sinó vull perdre la seva estel.la.
.- Tic-tac, tic-tac la Nit de la Gran Gal.la es cada dia més a prop.

Roko -

Entrenaments Setmanals :

Dilluns : descans
Dimarts : Road 80kms +504 dpa
Dimecres: BTT 27kms +940dpa
Dijous : descans
Divendres:BTT 31kms +1081dpa
Dissabte: btt 25kms +755dpa
Diumenge: road 47kms +234dpa

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 21: 50’ gimnàs.
.- Dimecres 22: 50’ gimnàs.
.- Dijous 23 mati: 70 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Aquesta tarda vindrà el fuster per ampliar la vitrina; s’acosta la Gran Gal.la i necessitaré més espai per col•locar nous guardona i reconeixements.

RoKo -

Peleilo Benvingut al Blog Mallarengo !!

Entrenaments Setmanals :

Dilluns : BTT 20kms +600 dpa
Dimarts : Descans
Dimecres: Descans
Dijous : Road 47kms +254dpa
Divendres:BTT 32kms +1000dpa
Dissabte: Road 29kms +373dpa
Diumenge: btt 91kms +3046dpa

PropikaMaquiIron -

Ja queda menys per poder tornar despres de la sanciò d una temporada imposada per Charles Moyen despres del positiu que vaig donar de temps lliura (concretament 47 dias) . Esteu preparats??

marc escamez alvarez -

Hola nois es un plaer poder comentar per primer cop a la pagina mallerenga. Primer de tot presentarme soc en marc escamez alias "peleilo" doncs volia saludar a tots i ara per culpa de una accident greu que vaig sufrir ara fa 8 mesos doncs, dir que cuant estigui ja recuperat del tot, començare a publicar els meus reptes i entrenos personals i tinc pendent un repte molt important amb el gran mestre carles mitja!.. que en cuant estigui del tot recuperat, esperó poder fer realitat!! Salutacións a tots i com diu en gran de grans pau i herba!!! Gassss

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 19: 14 Km trotant la Keta, 2.000 piscina, 35’ sauna i jakuzzi.
.- Dilluns 20: 45’ gimnàs.
Comentaris:
.- Tic-tac, tic-tac... la Nit del Sopar de la Gran gal.la s’acosta.

Carles -

Pensament 5233
Opinions:
.- Hi ha nits, que si no fos per la maleïda gravetat, aniria a visitar els estels.
.- Vull estar sempre amb mi... fins que siguem vellets.
.- En el fons tots busquem algú amb qui les seves pors s'entenguin amb les nostres.
.- Jaume estic d'acord amb tu: "El problema no és equivocar-te sinó perseverar en el teu error".
.- Twitter te 140 caràcters, me'n sobre 130: Ves a la merda.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 18: 83 Km btt en companyia del meu fill en Marc i 2.000 piscina.
Comentaris:
.- Ja ho deia Leon Tolstoi: "Hi ha qui creua el bosc i només veu llenya pel foc".

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 15: 50’ gimnàs, 11 Km trotant amb la Keta, 5Km a la cinta fent series, 30’ sauna i jakuzzi..
.- Dijous 16: 45’ gimnàs, 12 Km trotant amb la Keta.
.- Divendres 17: 50’ gimnàs.
Comentaris:
.- Avui és un d’aquells dies que voldria cremar-ho tot, malauradament després de cremar-ho tot nomes queden les cendres.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 14 nit: 12 Km +400 trotant de nit amb la Keta fins la Creu de Canet.
Comentaris:
.- Amb aquest fred em ve més de gust sortir a trotar amb la Keta que anar amb bicicleta.
.- Rocko la invitació t’ha arribat amb bastant de retard, jo ja fa dues setmanes que rebo insistents trucades de si ja tinc preparats els discursos en el lliurament de les diverses estatuetes.

RoKo -

Ahir a la Nit em va arribar un sobre amb l'invitació per assistir a la Gran Gala

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 13 tarda: 11 Km trotant amb la Keta.
.- Dimarts 14 mati: 10 Km fent series a la cinta.
Comentaris:
.- DESPRES DE MÉS D’1 MES DE REPOS TORNO A FER ELS PRIMERS INTENTS D’ENTRENAR CORRENTS.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 11: 89 Km +800 bicicleta de carretera. 10 punts per sortida mallerenga (Marti, Tendo, Marc, Rocko i un servidor) amb buf
.- Diumenge 12: 54Km btt a ritme de Pau i Herba.
.- Dilluns 13 mati: 45’ gimnàs.
Comentaris:
.- Ja començo a notar que el Sopar de la Gran Gal.la s’acosta. Seré nominat? aconseguiré una estatueta?, serè l’escollit?... quins nervis mare meva!!!!!

RoKo -

Ahir vaig participar a la mitica marxa btt de Sant celoni , desde fa 6 anys no hi falto mai

El recorregut molt ràpid , dur i divertit , apart de disfrutar del entorn , corriolejant per els frondosos boscos d'olzinelles

Aquesta setmana encara no m'havia recuperat de l'exigent desgast fisíc que vaig patir a la Panna el Bandoler , així que saven que no estaría en les millors condicions vaig decidir pendrem la marxa com un entrenament de qualitat .

Les Cames encara no funcionen i el motor de moment segueix gripat , però seguirem picant pedra .

Així que vaig acabar en 64ena posició amb un temps de 2h 7' per recorrer els 34kms i els seus +1100dpa

PD : Dissabte vaig estar molt content de poder tornar a gaudir d'una sortida amb mooolts mallarengos , ara ha esperar l'arribada de la Gran Gala ! leoniidesss

RoKo -

Entrenamets setmanals :

Dilluns : Descans
Dimarts : Road 46kms +337dpa
Dimecres: BTT 27Kms +700dpa
Dijous : Descans
Divendres:Road 49kms +225dpa
Dissabte :Road 86kms +800dpa
Diumenge: BTT 34Kms +1134dpa Montnegre Extreme

El Full Parrokial -

Unes comprometedores fotos fetes aquest matí a Can Rovira, podrien comprometre a 3 membres del jurat que atorga el premi més prestigiós del món esportiu.

La nostra lloada redacció d’investigació ha sabut de fonts fefaents que un membre del jurat podria haver subornat a 2 altres membres pagant-los-hi l’esmorzar.

Properament el fiscal general de l’estat, Sr. Maza, podria obrir diligències per tal de presentar-les a l’Audiència Nacional, Sexxió jutgessa Lámela.

Qui serà el proper que farà companyia a Sandruscu, Osito, Bárcenas, etc?????

Continuarem informant

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 4: 13 Km caminant amb la Keta.
.- Diumenge 5: 53 Km +1.300 btt, 30’ sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Felicitats Rocko, Quadratti i Propica per la morterada de punt sumats a la Panna el Bandoler, de ben segur ja teniu la mínima per ser convidats al Sopar de la Nit de la Gran Gal.la que tindrà lloc el proper 1 de desembre... si no hi ha més canvis d’última hora.
.- Sembla que aquesta setmana a l’UCI s’ha detectat una presencia de maletins inusualment exagerada. S’esperen noticies esportives que poden fer pujar pels núvols les accions d’AGUANTAFORTE.

Roko -

Merci Toni . M'acaba de trucar el meu advocat ,és veu que un particular ha presentat una denuncia a la fiscalia para que " lo afine " es veu que les seves inicials són C.M

Jo aquest any crec que només opto al premi aristodem . Auguro un passeig triumfant d'en Carles

Toni -

Què grans!!!! Bruuuuuutaaaaaaal!!!!
imparables. Roko torna i amenaça el regnat d’en Màgic Mitjà?

Propica tornarà a ser nominat?

Enhorabona per acabar una cursa que descriviu molt dura.
Màxima admiració.

Pau i herba

roko -

entrenaments setmanals :

- Dilluns : BTT 30.4kms +940dpa
- Dimarts : Descans
- Dimecres: Road 42kms +225dpa
- Dijous : Descans
- Divendres:Descans
- Dissabte: Road 40kms +270
- Diumenge: btt 52kms +1600dpa

Roko -

Ahir vam poder guadir d'una gran matinal de BTT .... Auténtic BTT !!!!

Corriols , fang , basses , baixades de vèrtig , pujades per corriol de grans pendents , ABSOLUTament Brutal

La Panna el Bandoler em va sorpendre , organització , avituallaments , obsequis , marcatge , cronometratge i control de dorsals , semblava una cursa UCI , tot això savent que Dissabte va caure un bon diluvi em fa valorar encara més la gran organització d'aquesta prova .

En quant a mí ... ahir vaig patir de valent , feia mooolt de temps que no experimentava aquesta agradable sensació

La falta d'hores sobre la BTT , la gran quantitat de fang i el nivell tècnic de la prova m'ho van possar molt dificíl .

Una mica de rampes a la cama esquerra , el braç adolorit , una mica de tot però amb els anys un ja s'acostuma a tenir episodis d'aquets i ja no es posa nerviós .

Així que vaig possar ritme perxeron , parava als avituallaments i si veia una baixada algo perillosa extremava la precaució .

En total vaig recorrer els 50kms i +1400dpa en un total de 3h 58' , el traçat brutal , una mini makis .

Marxa BTT recomenable 100x100 , any que bé hauriem de fer expedició mallarenga

Molt content de coincidir amb Propika i Cuadratti a una cursa . segons em va informar a l'arribavada un membre del comité de puntuació de L'UCI ahir vam sumar una gran quantitat de punts .

Roko :
1000 points Cursa
+1000 points condicions climatiques extremes
+5000 points (3mallarengos)

CuadraTTi :
1000 points Cursa
+1000 points condicions climatiques extremes
+5000 points (3mallarengos)

propika :
1000 points Cursa
+1000 points condicions climatiques extremes
+5000 points (3mallarengos)
+100000 points per lluir BUF Mallarengo

Estem a l'espera que Charles Moyen i el TC fagin una suspensió d'aquesta puntuació

salut i república