Blogia
La llibreta virtual.

XX Marxa d'Arenys de Munt

XX Marxa d'Arenys de Munt

Una gran representació del Mallerenga Carbonera Team ha fet acte de presència a la XX Marxa d'Arenys de Munt. El recorregut llarg era de 20kms, i el curt de 12. Tots els Mallerengos, com no podia ser d'una altra manera, han fet el circuit llarg.

Anem al que interessa: Un espectacular Jose (1h 44') ha començat de menys a més però a la primera pujada ja ha demostrat que seria imbatible. La lluita més aferrissada es centrava amb en Marc (1h 56') i en Carles, que corria amb el seu nevot, (1h 57'') - no entrarem a detallar els segons ni les centèssimes -. En Quim entrava poc després i sense que semblés cansat (2h), i en Pep arribava amb (2h 30'), un temps molt bo.

"Si ho arribo a saber". Això és el que deia en Mitjà quan ha vist que havia quedat a un minut d'en Marc. En Marc, interiorment, pensava que sort que no s'havia parat a cordar-se les bambes o a escoltar el cant de la mallerenga carbonera, perquè si en Mitjà li hagués vist el cul hauria anat a sac i el resultat hagués pogut canviar. Tot i això, tots dos estan molt contents amb el resultat.

Dades Marc: 20km, temps (1h 56' 08''), ppm (106 -184), ppm mitja (167), m ascens (780), m alçada màx (524)

Esperem impacients notícies del triatleta.. Podi?

Salut

 

 

45 comentarios

Carles -

Poema 72:

De totes les carreres
en les que en vida
prendre sortida
al menys en una
voldria arribar l’últim.
No tinc cap presa en finir
m’escarrasso volent viure
vull aguantar tant com pugui.
Confio en guanyar aquesta cursa a l’inrevés,
sigui corrents, jugant a escacs o en bicicleta
lluitaré fins a l’últim alè.




Carles -

Poema 71:

El mirall m’inspira respecta,
veure reflectida la pròpia imatge
rememora antics records:
De la infantessa quan aprenia a fer-me la clenxa
De la adolescència quan netejava el cutis amb paciència
De la joventut quan tocava molt sovint el canut
De la maduresa quan m’afaito amb delicadesa
La vida m’ha passat
en un tancar i obri d’ulls.
Tinc por a tancar els ulls
no fos que en obrir-los
contemples la cara d’un vell
que es pregunta incrèdul:
I que he fet jo amb la vida?







Admiradora -

Deixeu-vos de rotllos i a entrenar més!!!!!!!
jeje

Carles -

Poema 70:

Qui ara corre onsevulla pel mati
amb delit corre al mati
corre amb mi.
Qui ara pedaleja onsevulla per la tarda
amb delit pedaleja per la tarda
pedaleja amb mi.
Qui ara neda onsevulla pel capvespre
amb delit neda al capvespre
neda amb mi.
Qui ara folla onsevulla en la nit
amb delit folla a la nit
...... amb mi

Carles -

Comentaris:
Demà a les 10 seré al Calisay, si hem d’esperar-te cap problema Roger; promet ser una jornada de Pau i Herba.

Salut i força.

Roger -

He comprovat la bici. Em fa sorolls per tot arreu, però crec que encara tirarà.

Demà a les 10. A les 9 hem de recollir el cotxe de la Mireia al mecànic. Deixar-lo a casa i venir a Arenys. Si són puntuals, crec que és factible estar a les 10 a Arenys – No us vull fer esperar, però tampoc goso demanar-vos una nova pròrroga fins a les 10:30.

Qualsevol ruta em va bé, tot i que si al final hi hagués tram de carrera, millor deixar-ho pel final i aixó jo potser optaria per un abandonament digne :-)

Tinc moltes ganes de tornar a sortir amb el Mallerenga Carbonera Team. Gràcies per la vostra cortesia d’esperar-me.

Fins demà a les 10 doncs. Si hi hagués qualsevol retard, us envio un SMS (Toni i Marc)
-roger

TONI -

Per mi com vulgueu. Per quedar a les 10 cap problema. El que no em matxacaré massa en bici per poder sortir a córrer un cop arribi a casa.

Pau i herba

Marc -

Demà a les 10,00h al Calisay? Miraré blog a la nit a veure si es confirma.

Toni, tema transició a Arenys de Munt per fer duatló complicat. Digues si vols que prepari les bambes, en tot cas podem fer camp base a casa meva. Sinó, a la tarda sortiré amb en Ferran a córrer..

Salut

Carles -

Poema 68:

Acabo de fer cinquanta-dos anys

A cada pas per la vida
Llaurant noves terres
Gaudint bells somnis
Explorant altres camins

A cada nova anyada
Forjant renovades experiències
Conreant eterns sentiments
Cuidant cossos estimats

Per molts anys!

Carles -

Hi havia una vegada
Fa molts anys
Dos gossos
I un boci de carn:

1r gos:grrrrr
2n gos:grrrrr
1r gos: GRRRR
2n gos: GRRRRRRR
1r gos: Bup! Bup! Bup!
2n gos: Bup! Bup! Bup! Bup!
1r gos: aarrrrrrrrrf!
2n gos: grrrrrrrrrrr! Aarrrrrrf! Aaaaarrrrrfff!
1r gos: aoooooo...aoooooooooo!
2n gos: grrrrrrrrrrraaarrrrrf! Aarrrf!
1r gos: Bup! Bup! Grrrff! Aaoooo! Grrrrrrrrrrrrr! Grrrrrrrrrr!
Aaaooooooooooooooooooooo! Grhgrhgrhgrhgrhgrh! Grhr! Hhhhhhhh!


Al final va quedar
Un boci de carn
I cap gos

TONI -

En Ricard ens convida a entrar a facebook.com.

Jo ja he creat un àlbum amb les fotos de la triatló de Barcelona.

Animeu-vos-hi
Pau i herba

TONI -

No n'hi ha per tant.

És ben fàcil progressar quan comences de cero. El repte és progressar la propera temporada. Tant en les curtes com en la mitja distància. La planificació ja està feta fins el maig 09.

Per dissabte d'acord a les 10.

Proposo la ruta següent:

Lurdes Arenys Munt - Can Framis - Corredor per la pista - baixar a Arenys de Munt - Canvi a carrera (Marc diu que podem deixar sabates en una casa) - Lurdes Arenys de Munt - Corral - Pedra Ferradura - Creu Rupit - Lurdes Arenys Munt - i si es vol creu de Canet per can Bellsolei, tornant per la platja.

Lali, m'han dit que a la cursa portaves una corda per anar estirant a les altres.

Pel que fa a l'Home Base, és la millor manera de curar-se en salut. Ja sé que ens repassarà a tots. L'únic és intentar que hagi de pujar una mica més de pulsacions.

Pau i herba

Carles -

Poema 60:

Talan boscos
Cauen borses
Il•legalitzan partits
Tanquen fàbriques
Llimen l’estatut
Desapareixen especies
¡ Val la pena lluitar!

A les 10 al Calisay
Pau i Herba
Entrenaments i comentaris
http://llibreta.blogia.com/
Salut i força
Leeeeeooonideees
Mallarenga carbonera team
¡Val la pena viure!


Carles -

He vist un captaire al metro
Sense cames
Sense braços
Un tronc, tot just
Monyons ben visibles
Que li deformaven el cos

Tothom passava com si no hi fos
Sol
Camisa apedaçada i bruta
Sense afaitar de dies
Un barret al cap
Un platet de plàstic verd
Per recollir l’almoina
Amb un cartell penjat al coll que deia:
“ABANS CORRIA LA MARATO
TU POTS SER EL PRÒXIM”

Marc -

Des de la marxa d’Arenys de Munt encara no he entrenat.. Em va bé fer entrenament dissabte.. Roger, a mi a les 10 em va bé, potser amb la bici antiga seràs més assequible.. De fet jo encara no tinc la bici, demà l’haig d’anar a recollir. Nucli de la roda de darrere, cobertes noves i canvi de cadena..

Avui he estat parlant amb l’Home base. Comenta que al duatló de Queralbs no passarà d’un nombre determinat de pulsacions, i que no està en forma. I això que va fer l’11è lloc a AMunt.. Jo crec que ens repassarà a tots.

Avui estava treballant a unes oficines i hi havia un mapa de Catalunya força gran. Els meus ulls han anat de cop a la zona oest de la Cerdanya, i de seguida he localitzat el poble de Vilamur. Automàticament he vist Freixa i Rubió, i em feia creus de no haver-hi arribat. Tot i això, tinc un molt bon record de la última Volta a la Cerdanya. Em sembla que hi ha gent que ho té més present que jo..

Demà estaré pendent del blog de cara a dissabte al matí. Salut a tots i totes!

Carles -

Comentaris:
-Roger a mi em va be quedar a les 10 al Calisay, ja diràs demà la vespre si tens la bici apunt.
-Toni el que diuen en Ricard i en Roger es cert, la teva progressió brutal.

Salut i força.

Roger -

Entrenaments:
7 avions, 4 ciutats Europees en 3 dies – No sé si això es considera entrenament, però estic fet pols (després de l’intens període estival amb la bici, m’adono que estic en molt baixa forma a l’hora de viatjar :-)

Dissabte: Tinc previst pujar a dinar a Arenys, però no tinc bici. Avui a la tarda he trucat a la botiga i m’han dit que té mala pinta. Demà la deixaré i molt probablement no la tindré fins la setmana que ve. Tinc l’opció de la bici “antiga”, però tampoc la tinc en bones condicions. Demà, si tinc algun forat, intentaré baixar al garatge i comprovar l’estat de la bici. Us diré alguna cosa al vespre. La veritat és que tinc ganes moltes ganes de tornar a sortir amb vosaltres.

Toni, llegeixo els teus 2:22. Suposo que amb aquest súper crono ja et dones per satisfet amb les triatlons, i per això ara busques nous reptes amb les duatlons. Em preocupa pensar què passarà quan també rebentis les duatlons... quins nous reptes buscaràs? Probablement, per llavors ja hauràs canviat de blog :-)

Ara de debò: Si en Ricard diu que és impressionant la progressió que has fet, els demés només podem callar i acceptar l’evidència: IMPRESSIONANT!

Bona nit
-roger

P.D. Ah, de cara dissabte, suposant que tingués la bici antiga en condicions... hi ha alguna possibilitat de sortir de 10 a 13? També tinc problemes logístics ;-)

Anonim -

Era una putona tan pervertida
que dins el ventre de sa mare
obria el cony amb avidesa
perquè dues de cop se’n tires son pare

Carles -

Oblideu que us vareu perdre a la Cerdanya
oblideu com s’oblida un objectiu que no es va assolir
com s’oblida el que succeí en temps de re-Voltes.
Oblideu per sempre, no hi penseu més.
Si algú us pregunta amb sornejaria que va passar
contesteu-li que ja ho heu oblidat
com s’oblida un mal record en la neu del passat;
però no patiu, en Leooonides no oblidarà,
per més Voltes que hi vulgueu donar.

Carles -

Entrenaments:
Dimecres: 1h al gimnàs i 7 Km. Al passeig de mar corrents.
Dijous: 1h. al gimnàs i 8 Km a la cinta fent series.

Comentaris:
-Marc el teu poema absolutament brutal: breu, rítmic, irònic i contundent. Crec que m`’hauries de fer classes particulars per poder arribar al teu nivell.
-Toni i Marc avui he donat els papers a en José perquè us poguí acompanyar a Queralbs, haurà de corre amb el meu nom, doncs no han acceptat fer el canvi
-Dissabte algú surt? Va be quedar a les 8 al Calisay? Si voleu poder fer una duatló.
-Roger t’apuntes? Que has arreglat el freno de la bici? A quin lloc del planeta terra ets?
-Lali aquí no estem “picats” sinó motivats, i per pujar el nivell dels entrenaments tot si val, si es de bon rotllo.

Salut i força

LALI -

Vaig fer la Marxa d'Arenys de Munt amb l'Anna i la Montse, cal dir que les dues anaven tan sobrades, que al arribar a la Riera, fins i tot els hi va donar temps de badar a els aparadors de les botigues del carrer. I vosaltres tant "picats"

TONI -

Entrenament d'avui.
- 8,5 kms carrera per muntanya.

Pau i herba

Carles -

Poema 60:

De que serveixen les grans preguntes
si les respostes sempre són petites.

Cal esdevenir una font de regeneració
Cal convertir-se en un expert despullant la memòria
Cal sentir l’orgull d’estar viu
Cal comportar-se amb dignitat
Cal ser un mateix

Costa tant ser fidel a aquests principis,
aparentment simples i senzills,
i costa tant poc escriure’ls en un paper.
En quin indret recondit
hem de trobar la secreta virtut de la perseverança?
En aquesta lleugera i curta vida, el que compte,
son les actituds.

Carles -

Poema 59:

Ara vinc de corre, sabeu?
Amb en Toni amb el turbo posat,
fins al Pollastre hem arribat,
cagant llets hem baixat,
i el temps hem polvoritzat.
Em sap greu, però
a Queralbs no us podré acompanyar,
però us deixo un substitut
que les coses molt difícils us posarà.

Estic acollonit,
no m’ho acabo de creure:
En Marc esta exultant
En Toni esta que se surt
En Roger esta intractable
En Pep esta lluitador
En José esta immens
En Ricard esta a l’elit

Que puc fer jo, trist mortal,
davant aquesta plèiade de Déus,
que entrenen al Olimp?
Més motivat no puc estar
però tinc la convicció
que per més que m’entreni
mai podré assolir
el nivell que teniu avui.
Això m’esperona en preservar,
a ser constant i no defallir,
perquè se que no si val a badar.
Quan em recupero d’un entrenament
m’agrada sentir que domino
els cruiximents del cos i el cansament.
Les endorfines provoquen el seu efecte
d’eufòria continguda i de ben estar corporal.

A l’entorn de la nostre Riera i al passeig de mar
el paisatge es espectacular,
també es amable, hi ha alzines i pins,
corriols de bosc, vinyes i cases de pagès
camins que arriben al cor del bosc
i que ens porten al fons del mar.
A tota arreu flaires abocadores de records,
no entenc perquè desprès de tant temps
encara miro el cel com si es puges entendre
la música d’òpera dels núvols.

Continuo amb l’esforç de córrer
i em deixo anar corriols enllà, passeig endins,
mentre el cos suat tritura pensaments
i dansa al ritme mecànic de moure les cames.
Que el núvols i el sol en siguin testimonis,
que contemplin la mudança:
soc un cos que es gasta
i alhora es regenera.

N’hi ha prou



TONI -

Ricard, res a veure amb tu. M'has tret més de 2 minuts, nedant això és molt de temps, o sigui que ho tinc magre, però seguiré entrenant.

Marc, malauradament la de Cabrils no crec que estigui per aquí, però si s'escau, hi anirem. A mi em fa gràcia la de St. Joan de les Abadesses.

Xafarderies. Avui m'he assabentat que a Queralbs hi vindrà l'home base, el gran Jose. També m'ha comentat que vindrà a fer una triatló. Esperem que a curt termini també s'animi a fer alguna duatló durant aquests dos mesos. On hem d'anar és a la duatló de Mataró, em sembla que es cap al gener.

Roger, no sé si és bo que estiguis aturat perquè així recuperes. Però si entrenes encara em fotaràs més canya.

Avui entrenament de 8 kms carrera amb el gran Mitjà. Lliçó del mestre en la pujada i peixet per a l'alumne en la baixada. Espero no tenir tiretes demà.

Pau i herba

Marc -

"L'any vinent ja sortiràs amb mi de l'aigua" Ben dit Ricard, tu saps com motivar a en Toni. Això el farà entrenar encara més del que ho està fent..

Segon dia de caminar com un pingüino, tot i que avui una mica menys. Demà espero entrenar.

Carles, grans poemes els dos últims (58 i 59).

Toni, he mirat alguna duatló.. La de Cabrils (28/12) s'ha de fer! Podríem anar-hi tot el MCTeam.

Roger.. per desgràcia, veig que no sóc l'únic que té problemes mecànics.. Tinc una falca per obrir els pistons sense malmetre les pastilles. Me la va donar en Carles del Differentbikes. Ja te la faré arribar a veure si hi ha sort.

Poema 1:

Pep, com hi vas amb els corrons!
Collons!
Cordons!
Corrons!

Salut i duatló

ricard -

toni: impresionant el teu segment de natació, l'any vinent ja sortiras amb mi de l'aigua. La teva progressió és absoluta, només et falta creure-t'ho, i una mica de plat gran. Anims.

Carles -

Poema 59:

Una mallerenga em mira
i canta: “Aquí ens trobem, tu i jo,
al sot de l’Oredella,
cadascú al seu lloc:
tu cavalcant amb la bicicleta
jo guardant el niu,
que penses fer?”

I li responc: “Pel que jo ara sento,
deixar que el temps s’escoli,
gaudir cada instant com si fos l’últim,
viure cada dia com si res tingues fi”.
“Exacte –diu la mallerenga-,
jo també, jo també”.

Carles -

Poema 58:

Amb la bicicleta fantasmal que ja no tinc
Perquè un lladre sense escrúpols em va prendre
He sortit aquest mati ha fer la volta del proverbis
Primer he passat per Canet on bé si esta si s’hi està poc temps
I on, com en tot indret, no hi ha un pam de net
Desprès de travessar Sant Pol el de la gent de manta i quina hora es?
He arribar a Tordera d’on Judes n’era
Tot seguit he anat a Blanes on van posar Sant Pere a la presó
I a Lloret, la terra de l’Havana
Allà he agafat direcció a l’estany de Sils, ple de febres i rèptils
D’aquí he pujat a Arbúcies, on les dones són bruixes
Per seguir cap a Sant Hilari on hi ha dotze cases i tretze bruixes
A continuació he baixat a Llinars on no hi aniràs, i s’hi hi vas, no hi tornaràs
Finalment, deixat enrera Sant Celoni, la terra del dimoni
He acabat a casa mort i rebentat de tant de disbarat.


TONI -

Roger, si no vaig errat, ara s'han de tornar a ajustar les pastilles de frens amb el disc. Si no recordo malament hi ha una peça de plàstic que quan has de treure la roda es pot posar entremig de les pastilles per evitar que es quedin enganxades.

Si no ets entrenat res de res, deus haver recuperat molt. Ho sigui que em tocarà entrenar més.

Pep, impressionat pel teu estat de forma.

Duatlons de muntanya. Ja ho anirem parlant a veure si us engresqueu.

Han sortit les classificacions provisionals de la triatló del diumenge. Em marca un temps de 2h22'. He quedat el 237 de 892, i el 25 de 80 aprox. de la meva categoria. No obstant continuo amb la mosca darrera l'orella pel tram de carrera. Potser m'ajudaran les duatlons.

Gran paper d'en Ricard, el 57 de la general. Com deia aquell: "dos palabras: im-pressionante".

Altres notícies, ja estic apuntat a la mitja ironman que faran a Calella el maig de l'any vinent. A veure si us animeu i podem inscriure el Mallerenga Carbonera Absolut Team.

Ahir dia de recuperació.

Pau i herba

Roger -

ESPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS!

VISCA EL MALLERENGA CARBONERA TEAM!
(demà crec que em posaré el mallot per anar a treballar :-)

Felicitats Toni – Jo, com en Carles, llegia aquest matí la crònica de La Vanguardia. Quan he llegit els 1:57 d’en Raña, i ara els contrasto amb els teus 2:28, no puc evitar rendir-me a l’evidència. Excepcional.

Felicitats Marc – Llegeixo la teva mala fortuna amb la bici del passat divendres. I encara m’alegro més de saber que has assolit l’objectiu que t’havies marcat aquest diumenge. Abans de tancar la temporada sé que n’assoliràs forces més.

Felicitats Carles – Ja no sé si fer-ho pel teu crono sensacional, o pels poemes que ens regales cada dia. Amb tu la tardor ja fa dies que ha començat :-) Ara dius que vas a per les duatlons? Intractable.

Felicitats Pep – Jo crec que ens portes algun secret molt ben guardat. El teu estat de forma és més que envejable!

Felicitats Roger – Perquè, encara que no hagis fet acte de presència, et veig molt cofoi del teu Mallerenga Carbonera Team, i a la vegada molt motivat de cara a nous reptes.

Entrenaments cap de setmana: Zero.
Problemes mecànics: Tinc el fre de disc de davant bloquejat. Vaig canviar la roda (punxada) i, al tornar-la a posar, crec que vaig tocar la maneta del fre. Marc, recordo que em vas explicar que no ho fes això... Hi ha alguna solució (sense que hagi de tornar a la botiga)?

Bona setmana a tots
Roger

pep -

Si Carles i Marc tenen tiretes imagineu com estava
Jo aquest mati intentant caminar normal,

Acabo de llegir la crònica de Toni,
penso que el sol fet de participa ja te mèrit

impressionant el temps de José
i també del resta de participants
jo contava esta 3 h caminant pujades i deixant-me anar
a les baixades al final casi vaig corre tot el temps.

Ara acabo de fer 7 km de corrons a ritme tranquil

Jo dissabte tinc feina.
Diumenge si que sortiré

Salut i tiretes

Marc -

Avui m'he mogut com un pingüí tot el dia, ja que tinc els bessons fets caldo. Espero demà estar bé per fer ni que sigui una classe d'spinning. Definitivament els músculs de córrer i de bici no són els mateixos..

Carles, dissabte potser surto, encara no puc concretar. El cap de setmana hauré d'entrenar perquè al duatló del dia 19 es patirà.

Dates duatlons? pot ser interessant..

salut!

Carles -

Poema 57:

BARRABAAAMMM !!! PATAPLOOOOFFF!!! BOUUUMMM!!!
Anava cagant llets i va caure com un sac
Ràpid com una bala va caure tot pla
A tot gas es va fotré la llenya
Anava amb un coet al cul i va caure aplomat
A tota brida va anar de trompis
Vist i no vist va caure de nassos
Amb un pim-pam va anar de morros a terra.
Anava com un esperitat i va caure de corcoll
A tot estrop va caure com un sac de patates
A cent per hora va caure de cames enlaire
Més ràpid que un llamp va caure aplomat.
BARRABAAAMMM !!! PATAPLOOOOFFF!!! BOUUUMMM!!!

Carles -

Entrenaments:
10 Km. per la Tordera gaudint d’uns camins sense cap pujada en una tarda de primers d’octubre esplèndida.

Comentaris:
-Toni el meu germà no va poder participar a la triatlo perquè el pasta diumenge es va donar una bona patacada als dits de la ma esquerra i el colze.
- Per poder planificar la temporada fins a final d’any m’agradaria saber les dates en que es suposa que els integrants de la mallerenga carbonera team haurem de participar en les duatlons de muntanya.
-Roger, Marc, Toni i Pep algú de vosaltres te previst dissabte sortir en bici de muntanya?

Salut i força.

Carles -

Comentaris

- Encara em dura la sensació d’eufòria per la cursa d’ahir, en que vaig patir una derrota dolça a mans d’un gran corredor. Tinc el cos un xic xafat per les tiretes a les cames, però em sento digne del meu patiment. El pavelló de la mallerenga carbonera team va quedar ben enlaire.
- Avui a la Vanguardia publiquen una crònica de la triatlo de Barcelona en la que varen prendre la sortida 2.600 atletes. El guanyador, l’Ivan Raña, explica en l’entrevista l’intens cos a cos amb un trialeta arenyenc que el va marcar en tot moment. Segons ell es molt provable que a curt termini el gran dominador de la prova sigui un tal Toni Ribas per la seva dedicació, motivació i gran esportivitat.
- Pep felicitats per la teva gran actuació de diumenge, no puc entendre com amb el poc temps que entrenes vas poder fer la ruta tan ràpid.

Salut i força.

Carles -

Poema 57:

Lluito contra les tempestes que m’envia el destí
Busco en les neurones de la memòria el batec de les teves petjades
Llenço la xarxa per capturar l’esperança de l’esdevenir
Fujo dels viaranys sense sortida que emboliquen l’existència
Paro el rellotge per fer que la vida no sigui un avenç sense retorn
Embarranco en la nostàlgia d’una recerca sense fi
Gaudeixo de la melancolia d’un cos solitari
Arrenco les arrels que em mantenen captiu en posicions de renuncia
Inventario les esperances doncs es hora de fer recompte.


Marc -

Toni, felicitats! Entenc que pensis que ho podies fer millor, però nedar ràpid, fer bici a 40km/h de mitja i acabar corrent a 4'50'' està molt bé!

Jo avui estic content perquè he fet el que havia de fer. Suposo que dec estar una mica bé perquè sinó en Mitjà m'hagués repassat. Està molt fort.

A partir de demà mentalitat de duatló. Amb en Ferran (company que puja al duatló) espero fer un bon entreno, ja que ell està molt fort.

Salut i entreno

Carles -

Poema 57

Sorolls de campanes: daling-dalang, dang-dang, ding-dang, ding-dong, dring-dring
Sorolls de beure: glop-glop, glac-glac, glec-glec, gluc-gluc, glu-glu,gri-girc, glup
Sorolls de constipat: atxim, atxif, atxem, atxum, atxuf
Sorolls de cotxe: brum, brrr, bruf, brm, brom,barrabum, barrabom, barrabam,barrum
Sorolls de porta: crac-crac, crec-crec, cric-crac, catacric-catacrac,clic-clac, catacro


Carles -

Poema 56:

Entro al Restaurant
Demano el menú
Em serveixen el vi
Estic tranquil i sol
1ª got de vi cap novetat
2ª got de vi cap problema
3ª got de vi cap pensament
Continuo buscant
Al fons de got
Allò que no se que he perdut.

Carles -

Poema 55:

Corro camp a traves
Suo
Els meus desitjos regalimen per la pell
del meu cos
i l’aire que m’abraça se’ls enduu
escampant-los als quatre vents.
Potser algú, distret, llunys d’aquí
sentirà com, de sobte, el seu cor
bateja més ràpid
en abraçar-lo l’aire
amb els meus desitjos.

TONI -

Espectacular cursa a Arenys de Munt. Tothom sembla satisfet, quina colla de polítics que esteu fets.

Celebro veure el somriure d'en Marc a la foto. Així recuperarà autoestima. Però no badis, que d'aquí a 15 dies hi ha un altre repte. I m'atreveixo a dir que aquesta vegada més gran, més gloriós.

Suposo que el somriure de'n Carles és perquè deu haver pogut estripar alguna pàgina de la seva llibreta particular. Ho celebro.

i en Quim, s'animarà a futurs reptes?

Pel què dieu, l'home base està molt fort. El que em fa pensar que això de sortir a fer base és només, o bé, una excusa, o bé que res de res. O sigui que el proper dia, canya al pescailla.

Pel que fa a la triatló me n'he anat un pèl decebut. He fet un temps de 2h 28', és el que he vist en el crono a l'entrada.

No sé el temps que he fet nedant, però em sembla que no he anat malament. En la bici bastant millor, els 40 kms en 1h 07' del meu crono. El circuit feia molts revolts i s'havia de frenar i arrencar.

Corrent ha estat bastant malament. La mitja ha estat de 4'50" el km. Bastant per sobre de les expectatives. Un altre cop m'he desesperat veient com m'anaven passat.

Hi ha hagut un retard d'1h 15' en la sortida i per aquest motiu no he pogut venir a fer la botifarra amb vosaltres. Per cert Carles, he vist que el teu germà no estava inscrit.

En fi, que a partir d'aquesta setmana a preparar la duatló de Queralbs, amb moltes ganes de fer un bon paper, encara que serà difícil veient la forma en que està en Marc.

Hi ha nou reptes. A partir de novembre comencen les duatlons de muntanya. Espartaaaaaaaans !!! aneu-vos preparant.
Aquí no teniu excusa perquè no s'ha de nedar.

Que acabeu de passar un bon diumenge.

Pau i herba

Carles -

Poema 54:

Donaria el no soc per ser com soc
Donaria el que no tinc per tenir el que tinc
Donaria el que no se per saber el que se
Donaria el que no he viscut per viure el que he viscut
Donaria el que fos per se,tenir, saber i viure
El que no se, no tinc, no soc i no he viscut

Carles -

Poema 53:

Tan sols desitjos
Desitjos de viure
Tan sols

Tan sols desitjos de viure
Son el que vull expressar
El que vull sentir
El que vull compartir

Tan sols això:
Desitjos,
Desitjos de viure.

Carles -

Comentaris:

Marc felicitats per la teva brillant victòria, igual com tu jo també estic molt content, perquè he fet un bon temps i he arribat en una extraordinària trenta vuitena posició. Ara, a l’hora de dinar ho celebraré amb cava. Espero noticies de triatleta.

Salut i força.