Blogia
La llibreta virtual.

Sortida de Pau i Herba BTT + Cross D'arenys

Sortida de Pau i Herba BTT + Cross D'arenys

Avui a les 9h ens em trovat al Calisay amb en Carles i en Grandissím gran de Grans per fer una sortida BTT de Pau i herba.

Al Kly em pogut saludar al Roger & Family ja que ell ha anat a fer Run per la creu de Canet

La ruta ha estat la següent :

Arenys de Mar - Subirans - Camí Amagat - Creu de Rúpit - Pí de Buac - Can Framís- Subirans i un Mooolt bon esmorzar al Z.I.A.M

Després de L'esmorzar en Carles i en Toni han participat al Cross D'Arenys que es disputava a Can Jalpí en un circuit de 6km de Longitud !! Brutaaal !!

Àmics, queda menys d'una setmana per la Gran Gala 2012 i avui els Mallerengos més Competitius ja han començat a sumar puntets per la Temporada 2013, no val a badar , s'ha d'entrenar molt i participar a moltes Proves !! Això es un NO PARAR !!

Així Doncs ja ha quedat inaugurada la Temporada 2013 !!

40 comentarios

Carles -

Pensament 3427

NÚRIA DEMÀ T'ESPERO AL SOPAR

.- Les tetes de la Núria són de cine: si, però elles no ho saben.
.- Núria a pesar del que pugui dir en Kuapuk Malatoko, en moltes coses, però en el sexe particularment, el costum pot o sol ser un defecte. Per això el primer cop que ho fem serà inoblidable.
.- Núria des de fa un parell de mesos els companys que llegeixen el bloc no em volen donar la mà; diuen que esta massa pringosa.
.- Núria et preguntes perquè t'he escollit com a musa? Ho lamento, però desconec la resposta.
.- Núria demà en el Sopar espero que no hagem d'anar masses cops al lavabo, pensa que en Toni estarà amatent.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 22: 12 Qm corrents amb la Keta, 20' gimnàs.
Comentaris
.- Andrew i Melcior els vostres entrenaments són de temporada alta, si comenceu tan forts no se que féreu d'aquí tres mesos.
.- Roko diumenge no us podré acompanyar, treballo pel tema de les eleccions; que vagi be la cursa.
.- Toni sembla que han fet una variant del circuit de les tres hores encara més exigent tècnicament que la baixada de la serp. Ja cal que ens posem les piles.
.- Hi ha novetats sobre el vestit que portarà la Núria al Sopar? És cert que vindrà amb cinc amigues del club ciclista? Algú em pot confirmar si és cert això del "noviet"?
Salut i força.

Somnis desde el Paradís -

Estava prenent el sol en una platja pariadisiaca del Carib, tumbat sobre una Hamaca i prenen un Mojito

Al costat tenia un negre natiu de L'illa amb un Falo de més de 50 cm que m'anava ventant amb aquell artilugi descomunal

De sobte la brisa Marina em va fer aixecar el cap provocant que la meva cara xoques amb el descomunal Nap del negre que em ventaba, tot seguit vaig veure L'Andreww sortint de L'aigua.

Jove , fibrat , molt mullat i fent Poses per conquistar les Noies del Voltant amb les seves abdominals i Braços de ferro, em va fer pujar la Trempera tot Imaginan-me el Somni que avia tingut dies abans.

Com que ell estava ocupant lligant amb les Noies li vaig dir al Moreno que allò savia d'aprofitar d'alguna Manera

així que el vaig posar de quatre potes sobre L'hamaca i li vaig començar a clavar el Nap dins del seu Ohai

Casualment pasava per allà el Taxista Ripollenc, sempre atent a qualsevol circunstància

Ell tampoc va tenir manies i es va afegir a la festa, produïnt un final de festa en forma de BUKAKE

TONI -

Entrenament secret:
- 2.500 mtrs nedant.

Això cada dia està més a prop.
Demanarè a l'organització de l'Uci si envers de posar-me a un racó de la sala, lluny dels grans guanyadors, em posin al costat de la porta del lavabo, aquella nit serà la òstia veure qui i amb qui entra al lavabo.

La parella 38 ja estem inscrits a les 3 Hores.

Pau i herba

Carles -

DUBTES SOBRE LA MEVA NURIETA

Diu la meva Nurieta quan me la follo que amb ningú sinó amb mi voldria cardar, ni si li ho demanes el més bell dels mortals ni el més apassionat dels enamorats. Ho diu: però el que diu una dona quan va calenta mentre se l’estan tirant cal escriure-ho en el fum i en l’aigua que fuig.

Carles -

SOMNI ERÒTIC AMB LA NÚRIA VI

Érem a l’Era desprès del Sopar de la Nit de la Gran Gala, era una nit plujosa de finals de novembre i em va dir que els sostens nous l’estrenyien una mica, li havien fet un sec a l’espatlla i se’ls va treure, deixant els seus pitetss desprotegits i a l’abast de les meves mans lascives. Desprès de xuclar-li els mugrons una i altre vegada li he demanat a la Núria de veure-li el sexe. Complaent als meus desitjós s’ha abaixat els pantalons i enretirant les calces s’ha estirat boca terrosa al meu davant. Enlloc de tocar-la amb les mans, he passejat la llengua per la vulva remullant-li el capciró mentre tancava les cames i les tronava a obrir tot prement entre elles la meva testa. Amb compulsió frenètica li he dardat la llengua amunt i avall, fins que l’he tinguda ben ensalivada. Quan ja estava plenament receptiva he introduït l’inici del gland, fent un xic de pressió a la vagina, i amb lentitud he penetrat amb la verga fins al fons. En enfonsar-la fins als collons m’he immobilitzat tot bellugant parsimoniosament els dits per les seves fermes tetones. Quan he notat el trau ben lubrificat, la dolçor humida dels muscles vaginals feia lliscar amb un trot ràpid la meva erecta cigala, que ha escopit un broll seminal mentre el seu baix ventre restava inundat de suor i els pels apenjollats per les pròpies secrecions. Això si que ha estat una bona follada en una altre somni eròtic esperant l’entrega dels premis Leònides.

Carles -

SOMNI ERÒTIC AMB LA NÚRIA IV

M’explicaves en altre temps, estimada Nurieta, que només et lliuraves a mi i que no volies tenir en els teus braços capa altre amant. Em deies que t’omplien tan els nostres jocs amorosos que ni més remotament somiaves en lliurar-te a una nova relació. Ara que se fins a quin punt m’has enganyat i traït em sento destrossat i maltractat. Se del cert que no puc tenir-te més afecte, encara que tornis a ser meva, però tampoc puc deixar de desitjar-te, facis el que facis . Em dol anhelar els besos apassionats d’una amant apassionada, però em genera fàstic pensar en la teva porca saliva. Em repugna pensar en les nits d’amor que compartíem quan ja d’altres erets posseïda. T’odio i t’estimo, em repugnes i et desitjo. Com puc fer-ho, potser et preguntes estimada Núria. No ho se, però sento que es això el que em passa i em turmenta.

Andreu -

Entrenaments made in k-no:

Dilluns: 30 min gym + 30 correr + 2000 m piscina

Dimarts: 30 min gym+ 1h 30 spinning

Dimecres: 2500m piscina

Dijous: 15 ming gym + 40 min spinning a la tarda més


Brutal m'he posat calent mirant el video clip. Creus que serà l'artista invitat a la gal·la d'enguany?

Carles, compartir el somni eròtic de un guanyador del premi LWS és un plaer.

Melcior, prepara el fetge. No es valen excuses tipus: "em fa mal el genoll".

Rocko, ens deleitaras amb un remix del zaleilah??

Salut i kms!

L'ALTRE CARA DE LA GALA -

Al restaurant no hi havia moltes taules aquella nit... a pesar de tot jo nomes tenia ulls per a ella. Els darrers versos, els darrers impurs versos feien que amb certa facilitat imagines escenes sexuals amb ella cosa que em provocava breus i potents ereccions.
Una d'aquestes ereccions em va obligar a anar corrents a l'wc a fi efecte d'extreurem el veri i relaxar-me...
En descobrir que tots els serveis masculins eren ocupats i amb foc a l'entrecuix vaig decidir dirigir-me alde senyores. Les presses em feren oblidar tancar el pestell, i quan estava assegut a la trona, amb els pantalons als peus i fregantmela vaig ser sorpres per una madureta que no es va pas escandalitzar en sorprendre'm.
Aquella rocambolesca escena va deribar en la senyora recolzada a l'wc suplicant que l'empales. Dubtos, vaig accedir-hi. Nervios, tremolos vaig ser victima d'una precos ejaculacio. Per no fer el ridicul vaig seguir apretant i fent que les meves pilotes rebotessin al seu fronto.
Sense control sobre el rellotge i la situacio, un cambrer del restaurant buscava water per defecar. En trobar-nos alli, i entenent que la seva cultura era una altre, va treure un falus de color negre i molt gran amb el q em va destrossar l'ullet. Aquell jove xicot de color cridava, em colpejava les natges, m'escupia la regatera del cul.
La dantesca escena va acabar gracies al taxista ripollenc, qui venia a buscar-me per cumplir amb el servei contractat. No indifirent, i entenent que el taxista no podia controlar la seva incontinencia, es va baixar la cremallera i treient una petita titola va comensar a pixar-se sobre meu, sense miraments. La seva urea eragroga, espessa, olorava malament. En aquell moment una forta batzegada del jove xicot d color denotava que li arribava el seu gran moment, omplenant-me per dins de mala manera. Aquella forta empenta va colpejar durament el cap de la dona granadeta contra la cisterna del water, cop pel qual li va caure la dentadura postissa.
Enutjada es va pujar les mitjee i va sortir corrents. Aquesta es l'altre cara de la nit, per la que vaig haver d'ingerir grans quantitats d'ABSOLUT per mirar d'oblidar lo succeit campions.

Rocko -

Entrenament Mallerengo pujant a Sta Mònica Produït per Locko CuadraTTi

http://www.youtube.com/watch?v=C491JGdc7cw&feature=plcp

* Toni brutal, L'enllaç que has penjat, curiosament aquesta tarda l'he vist per què estava a sobre del Dalila jijijij

* Crec que si el Nostre Lligaire veu aquest Clip li servirà d'una inspiració Brutal jijiji

al Lorooooo !!!!!!!!

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dimarts: 1h carrera.
- Dimecres: 45' carrera.

La veritat és que tinc masses expectatives de la gal·la, però el mal de genoll no em passa.

Espero que l'Uci treballi perquè el divendres poguem escoltar aquesta cançó:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=eItAxqI2RlY&feature=endscreen

Dedicada a l'Andrew, la nova mussa

Pau i herba

Carles -

Pensament 3426

“SALUTACIONS” DEL “NOVEIT” DE LA NÚRIA.

Mirada fixa als ulls.
Dit amenaçador damunt el nas.
La mà damunt l’espatlla esquerra.
Empenta amb insult.
Escopinada al front.
Cop de puny a la barbeta.
Petada al sota ventre.
Impacte d’una sabata a la cara.
Pressió del genoll sobre el coll.
Un crit: “escriu més versos.. porc fastigós”
Una signatura: Soc el “noviet” de la Núria.

Carles -

SOMNI ERÒTIC AMB LA NÚRIA IV



Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat.
Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat.
Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat.
Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat.
Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat.
Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat.
Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat.
Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat.
Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat.
Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat.
Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat.
Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat.
Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat.
Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat.
Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat.
Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat.
Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat.
Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat.
Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat.
Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat.
Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat. Censurat.

Carles -

SOMNI ERÒTIC AMB LA NÚRIA III

Aquesta nit amb l’Andrew ens ho hem muntat a Mataró amb La Núria. Carregats d’alcohol i calents com el foc jèiem en un tres i no res despullats al llit d’un hotel de les afores. Ella posant-se al meu darrera m’ha recollit els testicles i els ha palpat parsimoniosament esmunyit els seus dits fins apoderar-se del fal•lus. De sobte s’ha donat la volta i doblegant les cames cap al cos l’has ha recolzat damunt les meves espatlles deixant la vulva engrescadorament badada. Sense pensar-m’ho dos cops li he enfilat el nap fins al fons del trau, mentre l’Andrew vessava les natges i em palpava l’anus. Mentre muntava frenèticament a la Nurieta he notat amb estupor com m’enculaven amb una polla gegantina. Aquesta nova experiència sexual m’ha fet gaudir com mai, he canviat la tonalitat dels muscles anals i amb una lleu esgarrifança he ejaculat tota l’esperma a l’hora que ella estrenyia les cuixes amb força. Entretant la verga que tenia clavada al cul també expulsava el líquid seminal i ambdues polles, la meva a la figa i la seva al forat darrer, han conservat una bona estona la seva duresa sense que féssim res per enretirar-se del forat on eren guardades. En somnis estic obert a totes les possibilitats eròtiques.


Carles -

SOMNI ERÒTIC AMB LA NÚRIA II



Oh Nurieta! Com em delecta grapejar-te les mamelles i ficar-me un mugró a la boca mentre em dones satisfacció voluptuosa tot posant-me el dits humits fins el fons del forat del cul. Com n’és de plaent passejar la cigala a tot l'ample i a tot el llarg del teu sexe xop de sucs vaginals que s'escorren vulva enfora. Quin plaer em dones quan et fiques el fal•lus a la boca i lentament el succionés mentre amb un mà m'acarones els ous. Quins orgasmes més bojos assoleixo quan, a punt d’ejacular, prems amb força la verga per l'anell del tronc perquè el semen salti a petits glops discontinus i, quan sembla que ja no en rajarà més, acceleres el moviment masturbatori fins que se m'escapa un altre petit broll i les cames em fan figa per l’excés de gaudi. Oh Nurieta! que donaria jo perquè fossis de carn i ossos i no un altre somni eròtic d'una nit de tardor.

Carles -

SOMNI ERÒTIC AMB LA NÚRIA I

Aquest nit passada he tingut un altre somni eròtic amb la Nuria com a deesa de la luxúria i tan sols recordar-lo ja em ve trempera. Anàvem amb bicicleta cap al Montnegre explicant-nos mil i una histories. En un tres i no res érem en un descampat damunt un camp de gespa i en pilotes. Mentre jo li engrapava els pits durs i els palpava amb parsimònia, ella amb la punta dels dits m’ha resseguit l’espinada xuclant-me amb la llengua el lòbul de l’orella, provocant lleugeres esgarrifances dolces que omplien tot el meu jo. A continuació els dos ens hem posat de genolls i ella ha començat a envoltar el gland amb els llavis premuts tot engrassant-lo amb la seva saliva. Entre mamada i mamada, en dolces mitges parts, em morrejava desbocadament tot omplint-me la boca amb la seva llengua immensa. Per fer-la gaudir li he entaforat quatre dits fins al fons del trau mentre amb el polze li refregava el clítoris tot provocant sostinguts gemecs de plaer. Quan s’ha girat d’esquenes perquè l’encalces fins al fons del ventre, un boletaire inoportú ha passat a prop. Era el despertador que m’ha estroncat un altre cop un somni eròtic.

El Confidencial -

A la Nostra Redacció estem revent un allàu de Filtracions sobre la Gran Gala dels Mallerengos del Próxim Divendres, aqui mostrem alguns exemples

1 - El premi Gorgo ja tè Guanyador, Podem asegurar que aquest any per Primer cop a L'història dels premis será un home.

2 - Kuanpuk me la Toko, podría cancelar la seva actuació, ja que ha quedat amb una Noia i li vol endir-sar el seu Nap durant tota la Nit, per tant no sap a quina hora arrivarà a Arenys de Munt.

3- L'aspirant Andreeeewww després de ser Amenaçat en no poder accedir a la Gala si no portava les seves Germanes, està movent cel i terra per convenceles.

4- El Presi podría aparèixer amb el barret vermell que tant bè li queda i que el Lluïa amb molt de Glamour per Castellar de N'hug

5- CuadraToOorrr Posarà el Video a Grabar per no perdrès el capitòl de la Riera

6- La Núria vindrà a la Gala amb un vestit Dissenyat per Versace

7- Els propietaris de L'era estàn acollonits

8- El Pluma D'ibèric, es Porc


Seguirem Informant

Rocko -

Ahir vaig assistir a la Reunió del C.C arenys de Munt, on varem tractar diferents temes apart de les 3h de resistència.

- Atenció Parella Núm 38 !!
Repasant el full d'inscrits no ús vaig saver veure en el Llistat, podría ser que per algún error no surtiu reflexats a la llista d'inscrits.

- Tanmateix hi havien 2 incripcions dubtoses, Ja que no surtien noms si no lletres(algo així xyxyxyxx) i em va fer pensar que una podría ser la Vostra.

- Us recomano que torneu a tramitar L'inscripció per Internet de Nou per evitar problemes d'última Hora, per si acàs.

- Tambè es va acordar fer el Sopar del Club el Dissabte 8 De Desembre.

- Tic Tac Tic Tac Queden 62h per la Gran Gala !!!

Melcior -

entrenament secret 18: 35,1km btt +1104dpa, amb la sempre bona companyia de Rocko, Presi, Marcos, Santi i Pep, amb punxada davantera inclosa

entrenament secret 19: 129,7km road, +1420dpa, amb el fortíssim CuadraTTi, pensava anar i tornar a St.Feliu de Guixols era plà, res d'això, entreno exigent i ressistint les endanades de CuadraTTi, que fumava toota l'estona, volia pujar a St.Grau, sens dubte va sense cadena...

entrenament secret 20: 45'gym, 43,4km btt, +1038dpa amb la sempre genial cia dels Xavi's, avui si ritme tranquil i maquinant sobre la Gala...

Un dia menys, estic amb mooooltes ganes de Gala!!!!

Rocko, ok a la pedalada de St.Susanna, hi anirem pedalant així arribarem calents, anirà bé per eliminar l'acohol de divendres!!!

Rocko -

Entrenament dia 20 :

-35 km Btt +650 Dpa amb la companyia d'en Melcior i X.Cuadrado, entrenament suau, molt divertit (com sempre) i amb molt bones sensacions

- Atenció Mallerengos, Diumenge hi ha una pedalada BTT a Sta Susanna ús apunteu ??

http://www.catbike.net

- Divendres després de la Gran Gala TOTS A PRIVAT !!

Carles -

Pensament 3425

NÚUURIIIAAA


.- Núria el nostre amor, precisament perquè mai ha començat, no acabarà mai.
.- Núria és clar que la gent canvia! És que no empitjorem tots amb el pas temps?
.- Núria el meu preparador esta molt enfadat. Al seu parer el meu rendiment esportiu ha baixat estrepitosament en els darrers dos mesos, sembla que em consolo en excés per les nits pensant amb tu.
.- Núria en els pocs moments que he estat a prop teu he après més que ens anys sencers d’estar amb altres dones.
.- Núria la meva manera de fer bromes en el bloc és dir el que no penso. Són les bromes més divertides, encara que siguin poc creïbles.

Carles -

Pensament 3424

HE VIST LA NÚRIA AGAFANT LA MÀ D’UN ALTRE


La Nit de la Gran Gala no vull res.
Us ho repeteixo ben alt: No vull res.

No em vingueu amb suposicions!
L’única suposició és fracassar.

No em llegiu els meus versos!
No em parleu de les meves amants!
Fora de mi els somnis eròtics impossibles!
No em doneu lliçons de moral!
No m’expliqueu que haig de fer!

No em molesteu, per respecte a en Leònides!
Si teniu la veritat, guardeu-vos-la!

Aneu de marxa sense mi
o deixeu-me anar-hi tot sol.

No m’agafeu pel braç!
Deixeu-me tranquil amb la meva pena!

He vist la Núria agafant la mà d’un altre.
S’han fet un bes a flor de llavi.
El meu món s’ha ensorrat, la festa s’ha acabat.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 20: 70 Qm bicicleta de carretera, manquen els 35 de tornada. Per la tarda més? Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Comentaris:
.- Gracies Fignon pel teu suport, però ja estic avesat a calumnies i difamacions de tota mena. Jo, com el Gran Toni, només parlo a les curses.
.- Estic estorat pels entrenaments brutals que esta fent en Roger corrents per boscos i muntanyes, al seu canto em sento un nan.

Carles -

Pensament 3423

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Hi ha dos classes de dones: les que divideixen les dones en dos classes i les que no.
.- La bona gent, ho dic per algunes de les meves amants, és sempre gent alegre.
.- Com a lligaire tinc les meves normes; a elles pot ser no els hi agraden, però les tinc.
.- Mai he matat cap dona, però he llegit algunes esqueles amb molt plaer.
.- En els jocs sexuals ja no practico el masoquisme. Gaudia massa.
.- Quan era jove em deien: " quan tinc cinquanta anys i tinguis diners ja veuràs com elles et venen al darrere". Ara que tinc els cinquanta anys i alguns cales no veig res de res.

Carles -

Pensament 3422

PUNTS SUSPENSIUS

.- Penso sovint amb els pobres i els que passen mineries... em costa tan poc.
.- Acabo de tenir una idea sensacional... però no m'acaba d'agradar.
.- Em varen ensenyar a respectar als més grans... així és que ara ja no haig de respectar a ningú.
.- El secret per tenir èxit és... que els altres fracassin.
.- Avui en una cursa he vist un antic company de facultat. S'havia tornat tan vell i calb que... no m'ha reconegut.
.- Tinc la costum de parlar amb mi mateix però hi ha persones a qui molesta que... ho faci en veu alta.

TONI -

Si la nit de la gran gal·la us haurà sigut propícia i si haureu pogut acabar-la a altes hores de la matinada amb les festes de celebració de premis post sopar, rebeu d'avançada la meva felicitació.

Per a tots als altres que després del sopar us faci mal la panxa, hagueu d'anar vàries vegades al lavabo, us faci mal un genoll, la mainadera us hagi trucat perquè el nen no dorm, o pel que sigui, no pogueu anar a celebrar a una festa post-sopar, el diumenge 25, apart de les eleccions, es fa una botifarrada/cursa per muntanya a Pineda de Mar.

Pau i herba

Quim Montmany -

Entrenaments setmana passada:

Tot en bici de carreres.
aire lliure:125 Km ( 2 sessions)
"rudillus" : 100 Km (3 sessions)

a un ritme al que vosaltres dieu "pau i herba".

Llegint els comentaris de sobre, denoto atacs molt durs i injustificables al gran Carles. Tinc tota la sensació que el voleu sancionar per tal de que no us pugui fer ombra l'any 2013. No hi ha dret!!!!!!
Fignon.

Festa, festa i mes festa -

Hi ha una ruta que es ferqüenta molt per matarò que inclou:

- Clap: Normalment es comença la nit allà cubates a 4 euros 2x1.

- negra flor: música roquera una mica dels anys 80s. Bon ambient, millor dones

- Privat: Què us he de dir la cuna del maresme allà on totes les dones amb glamour i tenen cabuda.

kuanpuc melatoken

Taxista Ripollenc -

Benvolguts Mallerengos .

Estem preparant el MicroBus que heu contractat per el Proper Divendres a la Nit.

Com vam acordar amb els organitzadors de la Gran gala, al MicroBus no hi faltara de res, servei de Bar (Amb Molt d'alcohol), Go-Go's, Montecristos, Stripper's i molt més.

L'únic que falta per concretar és el destí del Trajecte.

(RaZzZmataaaaaaZzZ , Opium , Privat o ViniZius)

Esper-ho que no em feu fer el viatge en và.

Per cert Carles, et portaré el casc de Bici que et vas deixar dins del meu taxi el dia que et vaig fer el servei de Portarte a Andorra

Taxista Ripollenc

Carles -

Comentaris
.- La proximitat del sopar de la Gran Gala i els reptes que han publicat altres Mallerengos en el bloc, m’han decidit a formalitzar diferents inscripcions de forma urgent, el propers reptes són els següents:
- 13 de gener: mitja marató de Sitges
- 20 de gener: cursa de Sant Antoni
- 3 de febrer: mitja marató de Granollers
- 4 al 12 de maig: trasportugal
Demà tinc previst apuntar-me a més curses, d’aquelles que donen punts, molts i molts punts... llàstima que valguin diners.. molts i molts diners i ho haig de consultar amb el coixí.

.- Núria, al final que portaràs? Un vestit de Channel o de Dolce&Gabanna? Tens a la premsa del cor molt intrigada...i que ja s’ha confirmat és que les sabates seran Christian Louboutin i la roba interior de Victoria Secret....... també s’especula que no en portaràs...

.- Andrew pots confirmar que les teves germanes vindran al sopar? En Kuanpuk Malatoko els va escriure uns quants versos i els hi voldria recitar personalment.

Rocko -

Carles , felicitats per la cursa però crec que el full parrokial parla de Sanció Exemplar de 320 Punts per Impostor jijiji, res d'impugnacions .

Només et queda enviar un Burofax o trucar al Comité de Pelació de L'Uci per apel.lar.

Però no se si t'agafaràn el telefòn segons les meves fonts informatives de L'Ausanne hi ha un Mallerengo que cada dia els truca per saver com van les votacions per el Gran Premi Leònides 2013 i em comenten que fins i tot ha ofert sumes de diners importants d'aquelles de més 11 Xifres, per canviar els vots al seu favor, seràn Rumors o serà Veritat ??

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 18: 10 Qm corrents a la Jean Bouin amb unn temps de 45' 29'', 1' 30'' més que fa dos anys i 9 Qm caminant pel bosc amb la Keta. 25 punts més al sarró, vint per botifarrada i cinc per anar amb la camiseta del club.
Comentaris:
.- Hòstia! Aquesta temporada promet; la meva primera puntuació i ja hi han impugnacions.
.- Andrew si fas arribar a en Kuanpuk Malatoko una foto de la triatleta de CNM i el seu nom et proposara versos XXXL perquè els hi pugis recitar quan entreneu.
.- Tic-tac. Tic-tac.Tic-tac.Tic-tac... només queden cinc dies.

Rocko -

Entrenament dia 18 :

- 47 km's BTT +1300 Dpa.

- Avui amenaçava pluja però a les 7:45 ens em trovat al forn de Dalt 4 Mallerengos (Melcior , Pep , Santi i Rocko) l'aspirant i Gran President Martí i en Sergi Marcos, que ja comença a carburar.

- Per sort no ens em mullat gaire hi em pogut fer una molt bona ruta passant per Can Colomer - Cal Paraire - Una Pujada molt dura i plena de xaregalls a Vallgorguina - Corredor - Dolmen de Ca L'arenens - Misteris - el Corral - Camí dels Xurribikers - Urb del Pollastre i Can Jalpí.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 26 kms en btt
- 6 kms del cros del Arenys.

Nova jornada d'entrenament.
Primer en btt amb en Carles i en Roko. En Carles continua volent passar a tothom que va davant seu.
En Roko ha pujat el camí amagat fumant un Montecristo. Ni s'ha despentinat en la sortida.

A l'esmorzar en Roko està ABSOLUTament desbocat. Es nota que té dos mestres de Copes i no m'estranyaria que a la nit de la Gran Gal·la els desbanqués.

Roger, sento que no hagis pogut venir en bici, i, en llegir el Full Parrokial, agraeixo que no hagis participat al cros, m'haguessis deixat ABSOLUTament en ridícul.

Demà festa, és el dia del Senyor. Del senyor entrenador.

Dilluns sant tornem-hi.

Pau i herba

EL FULL PARROKIAL -

Entrevistem l'entrenador d'en Roger.

Durant l'entrevista feta per aquest digital a l'entrenador d'en Roger, la frase més destacada i que de ben segur farà tremolar a TOTS els mallarengos és:
"En Roger entrena pel bosc de Collserola a un ritme promig de 4'/km"

"Estic convençut que en Roger revolucionarà les puntuacions de Trail. Estic esperant amb candeletes el seu temps el dia 2 de desembre a Collserola".

Serà realment veritat aquest sisme?
Només el temps ens ho dirà.

Pep -

Carles, Rocko , Toni, un mati ven aprofita.
Andreu un bon fitxatje espero acosegeixis bons resultats.
Entrenament dissabte.
Amb en Ricard hem fet la que pot ser la ruta de la Half-Challenge del 2013, Calella, Sant Iscle, Arenysde Munt, Collsacreu, Sant Celoni, Musqueroles, la Costa, el Poble del Montseny, Palautotdera, Collsacreu, ruta molt interesant , duran el cami la pluja ens ha deixat ben remullats.
Dema a les 8h pasaré per la Font.
Bon cap de semana a tots.

EL FULL PARROKIAL -

L'Uci ha anunciat la primera sanció de punts de la nova temporada LWS '13.

En Carles perdrà els 20 punts de megafonia ja que NO s'ha dit el seu nom per megafonia i sí s'ha dit el d'en Toni.
A més dels 20 punts, la sanció per impostor serà de 300 punts.

Totes les impugnacions que es puguin fer seran desestimades.
Amb aquesta fermesa, el Comitè de Disciplina de l'Uci vol deixar ben clar que enguany no s'acceptarà cap trampa, com ara perdre's pel bosc, plorar, dir que ets fet més quilòmetres, adjudicar-se més punts, etc.

Tota indisciplina serà durament castigada.

Rocko -

Entrenament dia 17 :

- 30 Km BTT +900 Dpa

- Avui bona sortida amb el Gran Mestre i Grandissím Gran de Grans, pujant per el Camí Amagat, Creu de Rúpit i baixada per Can Framís.

- Després molt bon esmorzar al ZIAM, molt divertit i amb moolt de Vi, com que en Toni i en Carles, participaven al Cross D'arenys, m'he quedat a Can Jalpí fent voltes al circuit de les 3h (3 voltes)

- Demà tinc intenció de fer tirada llarga de BTT a ritme de pau i herba, si algú s'anima ?

* Per cert, al publicar el nou tema, m'he permés la Llicència de copiar els vostres comentaris d'avui al nou Post

Andreu -

Primeres sessions de entreno amb el CN matarò. Ahir doble sessió de run i gym+piscina i avui trail run acompanyats de una bona pluja.

Necessito la ajuda de kuan puc me la toko, kuan tanco els ulls veig a una atleta del CN matarò. Què puc fer??

Salut

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 17: 18 Qm btt i 6 Qm corrents al cros dels Arenys en companyia d'en Toni, en Roger i en Roko. Primers 55 punts de la nova temporada: 10 per sortida mallerenga, 5 per portar el mallot, 20 per botifarrada i 20 per dir per megafonia Carles el mallerengo.
Comentaris:
.- Avui la sortida amb btt molt entretinguda, divertida i regada profusament amb alcohol. Quan corria en el cros tenia la impressió que el terra és movia i que en el traçat nomes hi havia corbes.
.- Tothom esta molt neguitós i motivat pel Sopar de la Nit de la Gran Gala. Hom preveu moltes sorpreses i novetats.