Blogia
La llibreta virtual.

S’obre el teló

S’obre el teló

S’acosten els plats forts de la temporada i, seguint la tònica d’altres anys, entrem en una voràgine del tot s’hi val. Alguns amb els deures fets (i potser ja amb algun guardó al sarró, segon anuncien els altaveus de la central lechera), i d’altres que s’hi estan posant molt fort (fent bona aquella dita castiza del “no por mucho madrugar...” i que a més d’un li entri un altre mal de ventre més). Les cases d’apostes treuen fum i les travesses es mostren molt obertes.

En Roures ja no sap on posar els calés per centrar l’atenció de l’audiència: Que si podi del gran mestre a Mataró (es comenta que productores californianes ja estan rodant “El retorn del Jedi, part II” inspirades en la seva recuperació ), que si sortida mallerenga ultra secreta (amb alguna aparició reveladora), que si mega entrenament del triatleta, que si non-sleep sorpresa empalmant sessions de dissabte a diumenge, que si estrenes de mitja de rècord, ....

Les farmàcies esgoten existències de vaselina i d’altres substancies dubtoses. Els despatxos treuen fum amb impugnacions i reclamacions cada cop més estrambòtiques (sortir amb calçotets mallerengos computen amb 10pts extres? un cubata de més a les 3 del matí puntua doble? etc etc) Crisi institucional a la UCI, denuncies de conspiracions, maletins amunt i avall...

S’obre el teló

Quiz: Qui va fer la foto? (a) ningú, estem al s.XXI i totes les càmeres són automàtiques, (b) una fada del bosc enviada pel Leònides, (c) un senglar, (d) cap de les anteriors

61 comentarios

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 26: 57 Km btt + 1390 en companyia d’en Santi, en Xavier i un tram en Marc. 15 punts, 10 punts per sortida mallerenga i 5 per portar el mallot
.- Diumenge 27: 44 Km +1150 en companyia d’en Tendo, en Santi, en Marc, en Xavier i altres companys d’Arenys de Munt, 10 punts per sortida mallerenga.
Comentaris:
.- Primer de tot felicitar en Roger, esta ABSOLUTament descomunal, segur que ha estat en Leònides qui ha canviat les marques de la cursa d’Abrera perquè volia que els sords de Masquefa escoltessin el teu missatge. ¡Brutal!
.- Ahir al vespre vaig anar a veure en Toni a casa seva i aquest matí hem parlat uns instants abans de prendre la sortida a la Half; estava, tant ahir com avui, en estat de gracia, segur d’ell mateix, com aquell estudiant que és a punt d’entrar a l’examen i sap que porta la lliço molt ben apressa.
.- Ara acabo de parlar amb en Melcior per telèfon m’ha explicat lo malament que ho ha passat en el tram de natació i el paparàs que ha fet amb bicicleta. Felicitar a l’Andreu, en Toni i en Melcior per ser finishers. Les cases d’apostes són a l’espera que es publiquin els resultats oficials per llirar els premis
Salut i força.

Roger -

Entrenaments secrets:
Dissabte 26, 60km +2000 rodant per Castellar (50% asfalt i ppm baixes)
Diumenge 27, 66km +1900 a la 3a Tavascà d’Abrera. M’he perdut: Una més en el meu CV immaculat.

En Leònides avui li tocava Calella (segur que encara hi és, esperem crònica oficial de la Half), però confesso que avui m’ha vingut a veure a Abrera. Bé, a ell no l’he vist, però hi era:

La crònica d’avui és força breu fins al km 63 aprox. (a falta de 7 per creuar meta): He sortit més enrere del que voldria, i m’ha tocat remuntar posicions. Molt rodador tot plegat, però quan han començat les primeres rampes m’he anat trobant bé. No tenia referències per davant fins que en un dels controls m’han dit que tercer; contacte visual amb el segon, el primer menjava apart a 5min (però m’ha entrat un “subidón” del 15 perquè em pensava que encara no rodava dels 10-15 primers). Sense notícies del quart, he anat fer velocitat de creuer mirant de no pujar a més de 175ppm. Anaven caient el Km 30, 40 i 50, les pulsacions no em feien la típica caiguda lliure i les referències idèntiques (amb tot, el segon no hi havia manera d’atrapar-lo). Km 60, al control em diuen que 10km de baixada (sempre que m’ho diuen, no puc evitar un pensament malèvol: “Cabró, si els haguessis de fer tu segur que no els veuries TOT baixada”). Em dic: “Passo del 2on i conservo el 3er, no sigui que tingui un contratemps”. Com que no tenia notícies ni remotes del quart, m’he posat en mode “pilot automàtic” i fins i tot he sorprès el meu coco reproduint-me alguna melodia enganxosa (no sé vosaltres, però exceptuant quan vaig per sobre de 180ppm, sempre se’m fot una musiqueta al cap; normalment es alguna tonteria repetitiva que ens obsequien a l’arc de sortida a tota tralla)

Un cop arribats aquí (per la parrafada veig que tampoc era tan breu, però segur que ara ja us tinc amb la tensió necessària; si és algú vol seguir llegint), m’he perdut. D’acord, cap notícia (el meu llibre d’excuses, volum I, està íntegrament dedicat a aquesta). Però avui ha estat especial.

Entro a Masquefa i la policia local (part dels controls) han començat a aplaudir (??). Giro per un carrer i veig un arc d’arribada (???). A la recta d’entrada la gent aplaudint enèrgicament. Al meu cervell ja se li havia caigut el món a sobre (“a on collons m’he fotut?”), però jo estava tan estupefacte que he seguit pedalant fins creuar l’arc. De seguida m’han vingut els de l’organització a felicitar-me, fins que s’han adonat que era un farsant. Era la cursa de btt de sords, i un que no és sord s’havia colat per allà enmig portant un dorsal falsificat que no corresponia amb l’oficial (a un guionista no li surt més estrambòtic). He sortit com he pogut del (mal)pas demanat per anar a Abrera, però han tingut una reacció tan emotiva i acollidora que no he tingut collons d’anar-me’n (en pocs segons m’he trobat envoltat de gent encantadora oferint-me beure, pastes i l’entrepà de botifarra). En pocs minuts he experimentat una barreja d’emocions per la incomoditat del moment, la fustració de no acabar la Tavascà i després una felicitat absoluta compartint batalletes amb tots ells. Potser l’adrenalina de la cursa encara no m'ha baixat, però aquell moment m’ha colpit.

On m’he perdut? Ni ho sé, ni m’importa ;-)

Xavier -

Entrenament dia 26 :

- 57 km BTT + 1385 Dpa.

- Sortida amb en Carles, Santi i Marc.
- Hem començat pujant per el senderillo de Can Colomer, on ens ha creuat un cabirol i tot seguit per.

- Cal Paraire - Vallgorguina - Corredor - Dolmen de Ca L'arenes - Pedra Ferradura - Cami Amagat - Arenys.


- Toni, Melcior i Andreu demà volareu a la Half, Molta Força !!!

- Roger que et vagi molt bè (que segur que sí) a la Tavascà, les cases d'apostes auguren Podi.

- Carles demà era a les 7:30 al Kly no ??

Vagi Bè Companys

TONI -

He vist que no perdeu el temps tampoc.

Carles he vist la teva bici nova. Ara ja no tens excusa.

Melcior, ja sé que vols que et regali una mica les orelles. El Sr. Dels Calaixos ets tu que no pares de fer podis.

Roger que vagi molt bé la cursa de demà. Si fas podi, empates amb en Melcior?

Pau i herba

Melcior -

Leòòòòòònides!!!! nois, com hi aneu, es respira tensió, s'han acabat les bromes i les farses, ara només gass i més gasss. La setmana vinent, a hores d'ara portarem hores de patiment a sobre, ja en tinc ganes!!

entrenament secret 21: 21km run, 30'gym, 1h rodillo
entrenament secret 22: 73,4km, +433dpa ( font de cera )
entrenament secret 24: 83,2km N-II, +350dpa, test "pre-half"
entrenament secret 25: 40km, prenent el sol a la nacional

Després d'una setmana suuuper suau d'entrenaments i sense btt, arriba l'hora de la veritat. Cal assumir les conseqüències i posar la millor de les meves cares per a rebre l'empalada a mans d'amic Andreu i Gran de Grans, Grandissim Triatleta. Sé que no estaré a l'alçada, i que el bon moment d'entrenos sobretot en btt no té res a veure amb la proba de demà. Malgrat tot espero poder acabar i ser un finisher, sumant així uns valuosos punts que em catapultin a tribuna per a la gran Gala, al costat dels dos màxims favorits al premi, el nostre tirà LWS i Gran de Grans.

Roger, demà t'auguro un nou podi, alguns sumen a Sr.dels Desnivells el títol honorífic de Sr.dels Calaixos, brutal. En qualsevol cas, recorda fer la foto al podi!! ;-)
Ah, i, el més important, destrossa a amic Haussman, és un subidón quan li arrenques els adhessius, ja m'ho diràs!! :-P

Xavier -

Perfecte Carles.

Demà ens veiem al Kly.
Portaré forces provisions per si acàs

Carles -

Comentaris:
.- Xavier a ¼ de 8 al Calisay, portaré el meu GPS, però sense el track de la ruta que farem no se si li servirà de massa a en Marc de cara a aprendre a orientar-se. Demà farem una ruta “especial”

Xavier -

Perfecte Carles demà BTT a Saco !!!

- Podriem quedar a les 7:15 al Calisay ?

- Així podriem anar a recollir en Marc a les 7:30 al Niu.

- En Marc, diu haveure si demà pots portar el teu Gps així se'l posa al Manillar de la seva bici per anar-se acostumant per la Tracks.

Carles -

Pensament 2990

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Quan sabem qui som i que volem, les relacions amb les dones són més senzilles i naturals.
.- Facis el que facis, elles no deixaran de ser el que són.
.- La veritable descoberta no és explorar nous cossos femenins, sinó veure’ls amb ulls nous.
.- Quan les estimo, m’estimo a mi mateix.

.- Aprofundir en els secrets de la sexualitat ens fa adonar de la ABSOLUTa ignorància del com som.

Àngel Fenoy -

Carles, si en te 21000 llavors és que no coincideix al 100% amb la GVC (Gran Volta a la Cerdanya), que en te uns 16000. Jo pensava que el vostre recorregut era per la mateixa ruta.

Carles -

Comentaris:
.- Xavier la meva idea demà dissabte era sortir a les 7 del matí del Calisay i fer una ruta de 7 o 8 hores de btt en estat pur, tinc ganes de provar la nova bicicleta, et trucaré per saber si ho fem junts. Diumenge podríem quedar a les 7 del matí també la Calisay per anar junts fins a Calella a veure el tram de natació de la Half.
.- Àngel tenies raó, l’ultafons de la Cerdanya només té 21.000 metres de desnivell total acumulat.
.- Dijous i divendres entrenament “0” patatero per una faringuitis.
.- M’hauria de complaure de poder-les complaure encara.

Xavier -

Entrenament dia 24 : 20 km's btt + 420 Dpa.

- Avui sortida amb en Marc tot fent senderillos per la Creu.

- Dissabte em comentat de sortir amb Bici de Carretera fins Tossa.

- Carles i Pep si voleu apuntar-vos sereu Benvinguts, demà ja publicarem hora al blog.

- Diumenge, agafarem la BTT i anirem a Calella per veure els Mallerengos que competeixen a la Half, tot seguit farem sortideta, Carles, Pep Vindreu ??

Vagi Bè Companys.

EL FULL PARROKIAL -

Mallarengos patrocinats, Mallarengos mediàtics, Mallarengos encesos, Mallarengos excavadors, Mallarengos jardiners, Mallarengos envaselinats, Mallarengos enniuats, Mallarengos marejats, Mallarengos primets, Mallarengos gruixuts, Mallarengus enguixats, Mallarengus entaronjats, Mallarengos calvus, Mallarengos quadriculats, Mallarengos tatuats, Mallarengos ... Al loro!!!! que no les embauquen

http://m1tv.xiptv.cat/24-hores-maresme-noticies/capitol/jose-luis-cano-propulsor-de-la-triatlo-a-catalunya#.T75KhEa_xU4.facebook

EL FULL PARROKIAL -

ATENCIOOOOOOOO !!!!!!!!

http://m1tv.xiptv.cat/especials/capitol/promo-territori-challenge-equip-de-triatlo-del-cnmataro

TONI -

Sessió matinal:
- 8 kms carrera.

Àngel, a veure si aviat et deixa la Ciàtica. Cuida't.

http://www.youtube.com/watch?gl=US&v=gQhl001WL9I

Pau i herba

Àngel Fenoy -

Carles, encara continuo amb la ciàtica i sense entrenar. No piulo a la llibreta per no fer gaire pena.

El proper objectiu 'era' la cursa de Coll de Nargó el 2 de Juny, 95 Km, uns 6000 metres+ i 6000 metres- amb 24 hores de temps límit. Tinc la inscripció pagada però no hi aniré. Si algú vol un dorsal... En Gonza també hi està inscrit.

Respecte a les caguetes per la Volta a la Cerdanya, no t'espantis tant, crec que el desnivell total és d'uns 8000 metres+ i 8000 metres- (d'on has tret els 46000? Animal!!!)

En el web de la prova hi ha molt poca informació, però tinc entès que el recorregut coincideix amb el de la GVC:

http://www.gvcerdanya.com/gvc.htm

Felicitats per la Costa Brava Xtrem, has fet un molt bon temps.

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dimarts: 10 kms carrera.
- Dimecres: 3.000 mtrs nedant.

Des d'aquí la meva gran felicitació per en Roger, Sr dels Desnivells, i en Melcior, Sr dels Calaixos. Esteu portant l'MCT molt amunt. Veig que els patrocinadors s'us rifen i hores d'ara ja heu signat contracte milionari, semblant al d'en Contador. Brutal. Enhorabona i que vagi molt bé la cursa.

Carles, m'he marejat en intentar assimilar els 46.0000 ultrasons.
Ui, ui, ui si no et tornen els calés i per aquelles casualitats o poguessis ser a les 8 el dia 8 a Puigcerdà.

Xavi, millor tenir els problemes ara. Així a la Transpyr ja tindràs la fera domada.

Pau i herba

Xavier -

La Llei de Murphy :

- El Mateix dia que em van entregar la Bici, en Melcior em va avisar que per La Transpyr, no podia portar aquets Pneumàtics ni de Broma.

- Per la Nit van començar a perdre pressió i L'endemà al Matí, estaven sense pressió alguna i havia perdut força Líquid.

- Ahir seguint el savi consell del Gran Mallerengo, vaig pujar a Muntbikes per començar a Mirar Pneumàtics més durs i adequats per la Transpyr.

- Després de poc més de 25 km's he comprovat que en Melcior ho va clavar.

-Aquets pneumàtic són massa Prims, Scott els monta per que són molt lleugers així la Bici pesa Menys.

- Carles, la teva nova Joguina no sé quin tipus de Pneumàtics porta Montats però no estaría malament que t'informesis si són adequats per la Transpyr, així podríes evitar problemes en el futur.

Carles -

CAGUETES

Fa un mes em vaig inscriure a la Volta de la Cerdanya d’ultrasons en la modalitat VCUF que tindrà lloc del 8 al 10 de juny ala Pirineus, amb sortida i arribada a Puigcerdà (http://www.ultrafons.com/VCUFCAT.htm ). La proba té un recorregut de 215 Km amb un desnivell total acumulat de 46.0000 metres, es a dir pujar i baixar tres vegades a l’Everest. Reconec que ho vaig fer en un atac d’inconsciència, tenia els dos braços enguixats, veia impossible fer la Transpyr i algú va publicar que fer i acabar aquesta cursa donava molts, però que molts punts. Dissabte passat en Xesc,un corredor de l’Extrem Costa Brava que ha quedat entre els deu primers, em comentava que és una prova duríssima, amb pujades infernals, camins plens de perdres i reguerots i de difícil orientació. Ell calculava que estaria entre 55 i 60 hores i que es donava per molt satisfet si acabava en 55 hores sense cap descans, ja que no es veia en cor de fer un promig de 4 Km /h. Avui m’han entrat unes caguetes descomunals, soc incapaç d’aguantar 70 hores corrents sense parar perdut enmig dels Pirineus, la meva mitjà en cap cas no arribaria als 3 Km /h, per això he escrit a l’organització demanant si em poden retornar els diners de la inscripció. Si em diuen que no el meu preparador em diu que el divendres 8 de juny a les 8 del matí sigui a Puigcerdà a la línea de sortida.

Xavier -

Entrenament dia 22 : 15 km's BTT + 300 Dpa
Entrenament dia 23 : 17 Km's BTT + 500 Dpa.

- Ahir vaig estrenar la Nova Joguina, després de molts entrebancs (Plaç d'entrega, Robatori , Perdua de Pressió i Líquid Tubules) vaig fer un petit test per els senderillos de Can Jalpí.

- Avui havia decidit fer una sortida curteta tot fent els senderillos de la Creu que tant M'agraden.

- Quant estava fent un corriol de Pujada, la roda de darrere Literalment ha explotat així que m'he quedat tirat on déu va perdre L'espardenya.

- Com que no podía fer res,després de caminar uns 5 Minuts he decidit baixar per el Bellsoleil, on he tingut la gran sort que un molt bon home que sortia del seu hort, m'ha dit que si necesitava ajuda, em baixava cap a Muntbikes

De veritat que m'ha salvat la Vida.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 22: 70 Km bicicleta de carretera, 30’ de sauna i jakuzzi.
.- Dimecres 23: 70 Km bicicleta de carretera, 30’ de sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Segons els resultats oficials he quedat 59 de la general de l’Xtrem Running Costa Brava amb un temps total de 18 h 47’ (http://www.championchip.cat/curses/xtrem/XTREM_General2012.html ) En Sagar Albert, un corredor d’Arenys de Mar ha quedat 73 amb un temps de 19h 39’
.- Xavier no se pas quins plans tens per dissabte però jo intentaré fer una sortida llarga amb btt, si vols quedem a les 7 del matí al Calisay. Necessito fer un entrenament llarg i amb desnivells.
.- Àngel últimament nio tinc noticies teves, ¿estàs recuperat de la ciatica? ¿quins són els teus propers objectius? L’Anna m’ha donat records per tu.
.- Diumenge tinc partida d’escacs, però intentaré anar a primera hora del matí a Calella per veure el tram de natació de la Half. Toni, Melcior, Andreu i demes companys molta sort.

Carles -

Pensament 2989

MUNTANYA AMUNT

Corrents de nit muntanya amunt
ningú no em sent entre el dens boscatge
però la blanca lluna m’il.lumina.

Carles -

Pensament 2988

VASELINA

La vaselina, pràcticament indissoluble en aigua, està composada per una barreja homogènia d'hidrocarburs saturats de cadena llarga, és a dir, que s'obté gràcies al refinament d'una fracció pesada del petroli. Depenent del tipus de petroli i del procés de refinament, s'obté una determinada composició o una altra. L’ús mes difós d’aquest producte , que presenta un aspecte de color blanquinós i textura similar a la cera, es el que utilitzen les industries farmacèutiques i cosmètiques com a crema hidratant i protectora de la pell . Les seves propietats lubricants converteixen aquesta pomada en especialment idònia per garantir una penetració anal indolora, especialment si durant una prova esportiva algun dels teus rivals te l’encola tan endins que et pot provocar una estrip. En qualsevol cursa cal doncs tenir sempre una mica de vaselina a ma. ¡Qui avisa no es traïdor!

Carles -

APOSTES PER LA HALF

Juguin Senyors juguin, les apostes són obertes
Tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac
Primer en Toni segon en Melcior tercer l’Andreu
Tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac
Primer en Melcior segon l’Andreu tercer en Toni
Tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac
Primer l’Andreu segon en Toni tercer en Melcior
Tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac
Primer en Toni segon l’Andreu tercer en Melcior
Tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac
Primer en Melcior segon en Toni tercer l’Andreu
Tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac
Primer l’Andreu segon en Toni tercer en Melcior.
Tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac
Juguin Senyors juguin, les apostes són obertes

TONI -

Entrenament d'avui:
- 2.500 mtrs nedant.

Entrenament especial amb en Víctor, el tauró de Baltimore.
Mentre ell anava a un ritme tranquil, tot escoltant música, jo anava darrera seu treient el fetge.
He parat als 2.000, mentre que ell seguia fins a 8.500.

Tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac

Pau i herba

Carles -

Comentaris:
.- Les nits del dissabte i el diumenge pràcticament no he pogut dormir, no obstant esta molt cansat i tenir molta son. Parlant amb en Jordi Bueso, un maquines que ha participat en la Costa Brava Extrem, aquest em comentava que el cos, desprès d’una pallissa dura i exigent necessita recuperar-se i oxigenar-se, per la qual cosa el cor ha de bombejar molta sang a totes les parts fatigades. Com que quan dormim es baixa de pulsacions i es minora la irrigació sanguínia, si el cor s’adona que cal batejar més ràpid, impedeix que ens adormim per garantir una ràpida recuperació muscular. Ergo porto dues nits sense poder dormir per culpa d’un cor que vol que em recuperi ¡Que hi farem!

Andreu -

Entrenaments de la setmana:

Dilluns: 3000m a mar

Dimarts: 4h Vician-me a un joc nou que ha sortit per ordinador

Dimecres: 16 km running per montjuïc

Dijous: 2000 m nedant + spinning

Divendres: 3 h més de vici i no de bici

Dissabte: 40 km btt

Diumenge: 25 km btt

Una altre setmana que hem torno a sentir petit, que si 137 km correns, que si 185 km en bici amb mitjes brutals, que si pòdi per aquí... estic destrossat ja no sé que fer per contrarrestar aquests entrenaments.

Carles, el teu dit ens ensenya el camí.

Toni, m'has de fer una llista de coses que necessito per la half, marca de vaselina, el senyor rocosa parla de una droga que ajuda a dil·latar, etc..

Melcior, un pòdi més, lo teu ja no és novetat ets el favorit.

Rocosa, ets imparable, mentres jo vaig treient la llengua intentant seguir-te tu segeuixes sense despentinar-te.

Marc, al tracks del diable ho petaràs.

Finalment bona setmana a tots!!!

TONI -

Entrenaments secrets:
- Divendres: 18 kms carrera.
http://connect.garmin.com/activity/180230517
- Dissabte: 185 kms bici de carretera
http://connect.garmin.com/activity/180105641

Un altre cap de setmana memorable per l'MCT.
En Melcior va apujant el llistó setmana rera setmana.
Pujant als calaixos.
Im presionante.

En Carles, corrent amb els grans en curses èpiques.

Enhorabona a tots dos. Em consta que a Suïssa estan molt atrafegats. Enguany hauran de prendre una decisió molt difícil, que em fa l'efecte que no podran decidir el mes de juliol, quan encara mancaran 3 mesos de competició. I el nivell va pujant i pujant.

Roger, veig que no en tens prou amb el nivell de l'MCT. Brutals els teus entrenaments amb els bolets.

Marc, espero que pel mes d'agost estiguis bé físicament per fer tota la volta.

Rocosa, la teva ansietat amb la bici nova t'ha fet sortir fins i tot en un dia dolent per entrenar. La teva motivació és descomunal.

Andrew, tic tac tic tac tic tac tic tac, aquesta setmana se't farà molt curta.

Pau i herba

Melcior -

Carles, gran Carles, enhorabona, has completat una cursa a peu per etapes duríssima, felicitats!!! això també t'ajuda de cara als exigents reptes que esperen, estàs en un gran moment de forma!!

Toni, bestial el teu entrenament d'ahir, sort que no vaig presentar-me, sinó m'haguéssiu destrossat viu.

entrenament secret 19: 72km btt, +1800dpa aprox, 4h de ressitència btt Torroella de Montgrí, 2on classificat categoria individual i 15è de la general, bon entreno!!

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 18: 24 Km +1500 corrents de Blanes a Tossa.
.- Dissabte 19: 55 Km +2100 corrents de St. Feliu de Guíxols a Torroella de Montgrí.
.- Diumenge 20: 55 Km +1580 corrents de Roses a Portbou.
Comentaris:
.- Participar a la quarta edició de l’Extrem Running Costa Barva ha estat un experiència personal inoblidable. He descobert cales, paisatges, racons i personatges que m’han impactat, realment ha estat una bona inversió vital i esportiva fer aquesta petita aventura. Ara desconec el temps final que he fet i el lloc de la general assolit, però em sembla que oprogresivament he anat millorant. El primer dia crec que vaig entrenar entre els seixanta primers, el segon entre els cinquanta, el tercer entre els quaranta. Si enlloc de tres dies hagués estat una travessa de sis dies no se pas que hauria estat capaç de fer.
.- Ara estic molt trinxat, em sento incapaç d’escriure una petita crònica, demà quan estigui més recuperat explicaré anècdotes, vivències i personatges i els temps oficials.
.- He llegit els vostres entrenaments, fins i tot els que en Toni no ha publicat, però em quedo amb els d’en Melcior, el meu cos no podria aguantar el “tute” que s’ha donat aquesta setmana: ¡Xapo!

Xavier -

Entrenament dia 20 : 33 Kms BTT.

- Mentres alguns Mallarengos copen Podis de curses Btt o participen a curses a peu molt dures, aquest matí amb L'Andreu em fet una sortida tranquileta aprofitant que havia deixat de ploure.

- Can Jalpí - El Remei - Carretera de Mata- Llavaneres- St Mònica - Creu de Rupit - Subirans.

Salut

EL FULL PARROKIAL -

En Carles continua fent història.

En la primera jornada de l'CBXT va aconseguir acabar-la amb un xic més de 3h i estava en la 64a posició.

Esperem que en breu l'organització faciliti la classificació de la 2a jornada.

Aquest cap de setmana només en Melcior li fa ombra al vigent premi Leònides. Són els 2 únics que puntuen per cursa feta.

La terna al premi comença a estar molt definida.

Xavier -

Entrenament dia 19 :

42 km BTT + 1342 Dpa.

Avui sortida Corriolera Non Stop amb en Marc i L'Andreu.

- Jo per començar la jornada, he pujat pel rial del Remei, per baixar per Can Jalpí per escalfar les cames fent senderillos per el circuit.

- a les 8:30 ens em trovat al Niu d'en Marc hi hem començat a pujar per la presó a bon ritme, s'ha fet curtet i tot.

- Tot seguit agafem més senderillos i amunt i avall, pasant per rieres, paisatges més frondosos, brutal.

- Després una mica de Improvització per els camins de la creu, en Marc ens ha ensenyat un senderillo que no coneixiem que Baixa a Canet molt xulo.

- Em sortit al poble i em anat a buscar un rial on em fet un corriol de pujada força llarg xulissím.

- Després ens em dirigit direcció can Sala per Baixar per la Presó i sortir al carrer d'en Marc.

- Em decidit anar a veure en Tendo a la Gelateria on em xarrat una miqueta amb ell i cap a casa.

-Però al pasar per Can Jalpí he decidit pujar per les zigues-zagues i tornar per el rial del Remei.

- Avui em disfrutat de valent i això que sóm Carreteros 100 x 100

- En Marc comença a estar fi fi i L'andreu haviat farà por

EL FULL PARROKIAL -

Tot seguint en la línia d'informació veraç i periodisme d'investigació, publiquem una altre inscripció d'un mallerengo:

http://www.bicinscripcions.com/versio02/publica/BNVP05V2_Complements.php

Sembla que darrerament l'activitat bull, com la primavera mateixa que és capaç de perpetuar l'espècie.

TONI -

Roger, per venir a fer de palmero quan us lliurin els premis, he de treure punts d'on sigui.

Només de llegir els entrenaments d'en Roger i en Melcior, ja m'he cansat. Si també penso que en Carles està corrent i que en Marc i en Rocosa foten la tira de milles, és que ja vaig de pet al lavabo.
Im presionante la vostra motivació i actitud.

Suposo que entendreu que no pengi els meus entrenaments, faria el ridícul.

Pau i herba

Roger -

Toni, t’has apuntat a l’Altriman???!!!
Carles, aquest cap de setmana a la Costa Brava Xtrem????
Aquest any el comptador de punts donarà un munt de voltes...
Ara truco al meu preparador. Aquest cop és molt urgent.

Roger -

Entrenaments secrets:
Dilluns 14, 38km +1310
Dimarts 15, 41km +1460
Dijous 17, 36km +1150
Divendres 18, 28km +980

Melcior, veig que encara no acabem d’estat del tot alienats. Donat que queda poc més d’un mes, crec que seria prudent que baixessis el ritme ;-)

Ahir entrenament de qualitat amb els bolets (http://boletbike.blogspot.com.es/) Ricard i Sergi per Collserola. Menys mal que encara estan de pre-temporada, un perquè s’ha “distret” baixant maratons per sota de les 3h i l’altre perquè surt del quiròfan de l’enèsima intervenció a no sé quin genoll. Els bolets són un grupet “aparentment” pacífic, menys quan es posen un dorsal. Vaja, com algú de per aquí. I sembla que també estan supeditats a un tirà hiperactiu que s’aixeca cada dia a les 5AM per sortir a entrenar; faci fred, calor, plogui o pedregui (intueixo que amb un pressupost generós destinat a piles pel frontal).

Aquest cap de setmana toca descans a Castellar (sense bici, però si el temps ens deixa, intentarem fer trekking... caminant o potser corrent?)

Espero que el consultori de la dra Francis tingui continuïtat!

http://www.youtube.com/watch?v=ItXg6RaK2cQ

Melcior -

Rockosa i Marc, no perdeu pas el temps eh??!! clar que la Tracks nonstop és a tocar i allà caldrà tirar FUÁ, cops de fuet, dreceres al més pur estil tirà i el que sigui necessari.

Carles, gran Tirà LWS, imposes la teva tirania, l'altre dia parlant amb tu et vaig notar exultant, eufòric, simplement superior. A veure quan podem pedalar plegats, em consta que estàs ja a un bon nivell i estàs disfrutant molt amb la teva nova Scott Spark. Apuntar que la teva "por-respecte" cap al Grandissim Triatleta és ABSOLUTament fonamentada, està fortíssim, controla el tempo de tot plegat i ho té tot controlat, diriem que vol el premi LWS ja, i SI o SI, potser al xiringo per seguir fent història??!!

Andreu, apreta, apreta, el Grandissim Triatleta està assedegat, a mi està clar que m'empales, però al lloro, crec que vol fer una empalada multiple, al més pur estil "pintxito"...

Grandissim Triatleta, gran de grans, aquesta setmana m'he deixat la p..a vida entrenant, mirant de veure què es pot sentir rodant a 45km/h en plà, o corrent com el "fill del vent", pretenent ser com tú simplement, però la realitat m'ha posat al meu lloc veient que ets inabastable per a mi.

Roger, em tranquilitza que aquest cap de setmana tinguis activitats diverses i no puguis pedalar, vas de podi en podi i cada vegada són més grans els mals de ventre...

En entrenaments, crec que mai havia entrenat tant en 5 dies...

entrenament secret 14: 76,1km btt, +2212dpa
entrenament secret 15: 14km run, 1h30' rodillo a ritme, 10,5km run +268m/-268m ( anar i tornar a la creu )
entrenament secret 16: 64,8km btt,+1850dpa
entrenament secret 17: 76km road, +188dpa ( dues sèries a la N-II a ritme de half, agònic!! ), 5,8km run
entrenament secret 18: 30'gym, 1h rodillo

Demà no sé què podré fer... si btt, road, descans, a veure com va tot. Avui he fet ja recuperació activa, em noto cansat...

La setmana vinent volia fer repòs, però Blanchart m'ha posat entrenos fins el mateix dissabte ( segons ell la "posta a punt" ), i lo pitjor, el gran de grans, Grandissim Triatleta em va dir que ell no descansaria pas, espectacular. Així que tocarà més i més i més....

Gasssssssssssssssssss

Xavier -

Entrenament dia 16 :

19.5 km BTT.

- Avui sortida amb en Marc, fent molt de corriol sobre tot de pujada, molt dur i explosiu pasant per la Presó i seguin per diferents corriols de la Creu.

- Carles, Impresionant L'entrenament D'avui, jo encara estic esperant que em donguin la Bici Nova per fer una Bona sortida per Provar-la.

- Toni, Impresionant L'inscripció a L'Altriman, ja em van comentar que és una prova per els escollits i tú sens dubte ho ets, ja que si no m'equivoco serà le teva segona participació no ??.

- Melcior, estic acollonit esperant que Publiquis els entrenamets Inhumans que estàs fent aquesta Setmana.

Salut i Gaass.

Carles -

Pensament 2986

JO CONFESSO

Confesso que per dur-les al llit
els hi dit coses que no sentia
tan al mati, a la tarda com a la nit
posant nomes un poc de fantasia.

No he estat honest, es ben cert
les he enganyat, no ho pus negar,
però per poder de tant en tant cardar
es legítim dir mentides a tort i a dret.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 15: 70 Km bicicleta de carretera, 8 Km corrents, 30’ arma secreta.
.- Dimecres 16: 82 Km btt +1200 amb la bicicleta nova i 30’ gimnàs.
Comentaris:
.- La noticia que avui publica el Full Parrokial ja més de dos mesos que corre per la xarxa i ha estat motiu d’insistents rumors, incomprensiblement desmentits . Sembla que el mes de juliol en Leònides haurà de fer algunes aparicions. Finalment en Toni comença, només comença, a ensenyar algunes de les seves cartes.
.- Alerta amb els entrenaments que esta fen en Melcior aquesta setmana, si no voleu desmoralitzar-vos quan els publiqui no ells llegiu, senzillament són inhumans.
.- Andreu et confesso que ja he fet les meves apostes de cara a la Half de finals de mes, les cases d’apostes estan ABSOLUTament desbordades

EL FULL PARROKIAL -

El nostre prestigiós departament d'investigació treu a la llum les inscripcions d'alguns mallarengos a curses.
La primera que publiquem és la següent:
http://www.altriman.com/fr/index.php?pge=listeinsc

La temporada ja està molt calenta i tot just som a la mitad.
Continuarem informant en breu.

Carles -

Pensament 2985

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- ¿Totes les histories d’amor, tard o d’hora, acabant amb un punt i final?
.- ¿Però com se jo que realment estic ABSOLUTament enamorat? ¿Estic enamorat només per què penso que estic enamorat? ¿És això possible?
.- ¿Els sentits corporals, les sensacions de plaer, són una manifestació de pensament extravagant?
.- ¿Si no et recordes de tu com et vols recordar d’ella?
.- ¿Val la pena voler allò que sabem que mai no tindrem?

Anónimo -

Pensament 2984

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Estimar no és un dret, és un privilegi.
.- La desitjo,la desitjo moltíssim, per tan hi penso.
.- Estimar és morir, perquè estimar és viure i viure és morir.
.- M’agradaria que t’agrades agradar-me.
.- Jo no tinc filosofia: tinc necessitats.


Carles -

Pensament 2983

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Tenir una cigala eixerida i un cau agradable on pugui reposar és ser ric. Malauradament una cosa és ser ric i l’altre es saber que s’és ric.
.- Esperar triomfar sempre i estar prepara’t en tot moment pel fracàs: aquesta és la regla d’or d’un pixa contenta.
.- Creure en les dones és anar errat. No creure en elles no serveix de res.
.- Veure uns pits formosos, tendres, contornejats i altius és com gaudir d’un tacte telepàtic. És quelcom misteriós i enigmàtic que amb vista es pugui palpar a distancia.
.- No tingueu por que el món s’enfonsi per un excés d’amor. Estigueu tranquils, no correu perill.


Carles -

Pensament 2982

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE



.- ¡Desgasta tan lligar! ¡Oh si trobes altres camins per assolir els mateixos objectius!
.- Enganyem les nostres dones amb mitges veritats, falses promeses i somnis impossibles i desprès en queixem perquè elles no són prou sinceres. ¡Voila!
.- Sense el plaer de la carn ¿que és l’home sinó un bestia sana, un cervell buit i una existència inútil?
.- En el teatre del món de la seducció qui interpreta el seu paper amb sinceritat es qui, generalment, obté millors resultats.
.- Les meves aptituds i capacitats per lligar no arriben a sola de sabata de les d’un lleó o un pardal. Ells saben tot el que han de saber; jo en canvi encara desconec el més basic i imprescindible.

Carles -

Pensament 2981

CONSULTORI DE LA DOCTORA FRANCIS I

1.- Soc la Nati de Canet de Mar i em fa por fer l’amor amb el meu xicot perquè te un penis de més de 23 centímetres i em pot fer molt de mal Que faig?
Resposta de la doctora Francis: Presenta’m el teu xicot i desprès et dic quelcom.
2.- Em dic Pili i visc a Arenys de Munt, voldria saber perquè el meu marit es masturba tan sovint.
Resposta de la doctora Francis: Estimada Pili has de saber que per jugar un bon partit cal entrenar-se molt en solitari.
3.- La propera setmana farà un any que sortim junts amb en Toni i voldria dir-li quelcom que el tornes boig. Que m’aconselles?
Resposta de la doctora Francis: Digues-li que tens una falta de quatre setmanes a veure com reacciona.

Carles -

Pensament 2980

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Lligar és una forma de critica, d’anàlisis psicològic, ja que els hi has de fer creure que la seva vida sense tu és inútil o és insuficient.
.- Qualsevol de les moltes tàctiques per lligar són excepcions a una regla que no existeix.
.- Quan lliguem tots els camins porten al mateix lloc; per sort cada lloc pensem que és diferent.
.- Quan un bon lligaire te molts fronts oberts sap com fer-s’ho per multiplicar-se per si mateix.
.- ¡Quina tragèdia no creure en el poder l’amor! ¡I quina tragèdia creure-hi!

Confesso -

Confesso que, seguint els consells del gran mestre i cito textualment: "Tots els grans lligaires tenen quelcom en comú: són uns grans lligaires. Ergo Andreu, ja saps que has de fer per ser un d’ells"
M'acabo de apuntar a la matagalls-montserrat d'aquest any.
Mestre, miluminaràs el camí?????

Marc -

Nois, felicitats a tots! És un plaer pedalar amb vosaltres, i últimament també un patir. L'aturada d'aquests últims mesos m'està sortint cara, però aviat estaré a l'alçada.

Roger, són genials les fotos d'aquesta jove promesa. Aquest que va vestit del CC Arenys de Munt és el seu entrenador?

Xavi, entre l'Absolut i els Chocapic ens tens ben fregits. Si estessis al Barça, podríem dir que fa unes setmanes que ja tens fitxa amb el primer equip. I has debutat a la Champions marcant..

Triatletes, a la Half volareu. Disfruteu-ho!

Roger -

Entrenaments secrets
Divendres 11, 28km +960
Dissabte 12, 40km +1200, en la meva primera sortida mallerenga de la temporada
http://connect.garmin.com/activity/177932313
Diumenge 13, 38km +900 a l’open natura de St. Llorenç d’Hortons
http://connect.garmin.com/activity/177932270

Ahir vam viure una gran jornada mallerenga. Un plaer conèixer l’Andreu (finalment), i comprovar que ABSOLUTament ningú perd pistonada. Més aviat al contrari: El nivell d’exigència puja a nivells estratosfèrics i poder entrar en l’elit mallerenga és ven cada dia més car.

Avui pedalada de l’open natura a St. Llorenç d’Hortons. Circuit amb 0% de corriols, però relativament entretingut pujant i baixant per les vinyes del Penedès. Massa rodador pel meu gust, tot i que és el que buscava (el meu preparador diu que faig el pena i he de millorar molt en els trams trenca-cames). He aconseguit esgarrapar el tercer calaix en l’últim sospir, amb un final disputadet amb el 2on i el 4rt (menys mal que són pedalades NO competitives ;-) He de dir però que tota l’adrenalina ja l’havia cremada en la pedalada infantil, donant cops de colze a tort i a dret fent de gregari d’una jove corredora que sembla que apunta bones maneres ;-) Algunes fotos:
http://www.flickr.com/photos/llibretavirtual/sets/72157629708852976/show/

Carles, enhorabona pel teu podi a la Tordera-Mataró. Incommensurable!!
Andreu, felicitats pel gran temps a la mitja de Tossa (amb +750 de desnivell!)
Xavier, no tens el costum de dormir? Flipo amb la teva sessió non-sleep d’aquest cap de setmana. Només per escollits!

Xavier -

Entrenament dia 13 :

- 43 km BTT amb 4 Mallarengos (Tendo, Santi, Marc i Xavier)

- Ahir a la Nit vaig estar fent un entrenament Nocturn de qualitat a una Discoteca de Badalona.

- Al arrivar a Arenys sobre les 6:50 del matí,veig que no tinc gens de son hi hem pregunto que puc fer.

- Tinc Gana i hem preparo un vol de Chocapics i decideixo empalmar i presentarme a la font per sortir amb els companys del club completant un bon entrenament amb molt bones sensacions.

Ruta :
- Arenys de Munt- Can Colomer - Mont Llourer -Vallgorgina - El xeremell - Can Maresme - 4 Carreteres i Arenys de Mar

Carles -

Pensament 2979

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Escriure confessions donant consells sobre que fer amb les dones es ofendre la capacitat d’equivocar-nos que tenim com a essers humans.
.- Tots els grans lligaires tenen quelcom en comú: són uns grans lligaires. Ergo Andreu, ja saps que has de fer per ser un d’ells.
.- Tan sols un realista pot trobar la dona de la seva vida, tan sols un romàntic la pot imaginar.
.- .Mai pensis el que no faràs amb la teva parella. No ho facis.
.- Se que estic enamorat d’una dona quan veig la seva part invisible.

Carles -

Pensament 2978

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Es tot tan superflu. Nosaltres, elles, el món i tot el que hi ha entre mig.
.- Quan les estimo de tot cor no se amb quin cor les estimo.
.- Confio en algunes dones amb les qui no hi confio gens ni mica.
.- Estimar sempre igual no és estimar. Si avui l’estimes igual que ahir, que la setmana passada o fa un parell d’anys vius d’un record, rememores un sentiment passat, convius amb un cadàver.
.- Quan pots expressar-li el molt que l’estimes deixes d’estimar-la molt i molt.

TONI -

Jo em decanto per la darrera opció.
Que el photoshop fa miracles.

Pau i herba

Andreu -

Entrenaments de la setmana:

Dilluns: 3000 m swimming
Dimarts: running series ( 8 km) + spinning
Dimecres: 17 km running + 670 m dpa
Dijous: entrenaments nocturns--> concert dels antònia font
Divendres: festa
Dissabte: 40 km btt
Diumenge : mitja de tossa (21 km + 750 dpa)

He fet 1h 34 min en la mitja de tossa quedant 46 de posició general i 18 de la meva categoria

Carles, la meva admiració per tu es absoluta i no reprimida. Estic aprenent a jugar a escacs per seguir la teva filosofia.
Toni, les teves velocitats en bici són espectaculars, tinc por.
Melcior, el teu atac a la pedrera de la mort passarà a l'història. Els teus entrenaments d'aquesta setmana fan por. Prepararé vaselina.
Xavier, ets una llegenda viva, això de sortir i empalmar amb btt no ho havia aconseguit ningú abans de tu.
Roger, per fí vaig poder conèixer el senyor dels desnivells, la realitat supera la ficció.
Marc, la última sortida en btt va ser espectacular amb l'atac final. Impressionant.

Jo hem decanto per la opció (b)

Salut!!

EL FULL PARROKIAL -

En la darrera reunió del Comitè Executiu de l’UCI s’ha estudiat l’obligatorietat de publicar en el bloc les comunicacions que via Watzap mantenen alguns dels mallerengos més il.lustres. Des de Laussane es té la impressió que el nivell conspirador, d’intercanvi d’informació privilegiada i de compartir tàctiques per desgastar altres integrants del club, poden constituir competència deslleial i tracte de favor. Així mateix s’ha constat que el nivell participatiu en el blog ha baixat de forma alarmant, el que ha generat queixes de molts dels fans que el llegeixen assíduament. Properament es farà públic un Codi Ètic per evitar que aquests missatges telefònics esdevinguin un sistema per contaminar i adulterar una competició esportiva que sempre s’ha caracteritzat per la seva pulcritud i transparència.
Continuarem informant

Melcior -

Entrenament secret 7: 86km N-II,+326dpa amb Rockosa a tota merda, 20' cinta ( intent de trancisio... )
Entrenament secret 8: 44,1km btt, +1500dpa
Entrenament secret 10: 1h30'rodillo ( series de forsa ), 35' run cinta ( transicio a molt bon ritme )
Entrenament secret 11: 40km btt,+1423dpa
Entrenament secret 12: 30km btt,+960dpa, gran sortida mallarenga, cal repetir JA!!!!!!!
Entrenament secret 13: 21km run, 1a vegada que corro tant, avorridot i forsa vent al port, salvant els mobles muscularment parlant pero naufragant amb el crono, augmenta el nerviosisme i la compra de vaselina es dispara.

Aquesta setmana vinent, si puc, entrenare molt i mooolt dur. Esteu posant el llisto molt amunt, estic desesperat, no tinc res a pelat, quedo enrere i em faig ben petit amb tot plegat.

Melcior -

Andreu, brutal la teva mitja, has fet un gran temps, estas molt fort, veient els teus darrers entrenaments veig que a la half nomes tens un rol: TRIOMFAR!!!

Avui fonts oficials em confirmaven el que crec es un secret a veus: estan estampant el teu nom al mallot!!!

P.D: no se si son fiables les fonts... Pero, demostres tenir el que cal tenir per entrar a l'elit de la MCT!!!

Melcior -

Carles, bravo,ole!! Enhorabona tambe, has deixat enrere accidents i trencadisses i retornes pujant al podi, cosa que deixa un missatge ben clar: vas a per tootes i el teu estat de forma es el teu gran aliat.
Auguro una Transpyr moolt apretada i crec que faras un paper eXXXtraordinari, inclus incomodant en algun moment al fortiissim Rockosa.
No paris pero, no et relaxis, cal seguir i seguir.

Melcior -

Roger,vull felicitar-te molt sincerament, ahir quan em vas dir que avui competies intuia que nomes podries ocupar un dels tres calaixos del podi. Et vaig veure i sentir molt fort, es una llastima que haguem d'esperar poc mes d'un mes per anar a obrir gass a la Transpyr.

Enhorabona, tens la recompensa a durs entrenaments i reconeixement a un estat de forma admirable!!!