Blogia
La llibreta virtual.

9ª MONTALTBIKE 2010

9ª MONTALTBIKE 2010

Dades (segons organització)

835 inscrits

38 km, +1300m

 

Breu Teletext

Tal i com marca el calendari LWS 2010, avui tocava la Montalbike a Sant Vicenç. Primera botifarrada de l’any (que no de la temporada), i per tant, ocasió idònia per provar-se i examinar els diferents mètodes d’entrenament de cada mallarengo.

 

Bon ambient, amb molta presència d’equips de la comarca (l’il·lustre CC Arenys de Munt amb 25 corredors i primeres espases fent, com és habitual, molt bon paper!).  Organització perfecte, circuit exigent i molt divertit.

 

Dels mallerengos, destacar en Pep com a únic corredor que portava el mallot oficial (sí, sí, tots el portàvem a “sota”... però en Pep ha estat l’únic amb dos c... per portar-lo a la vista de tothom – Que n’aprenguin!). Es comenta que l’UCI podria considerar penalitzar els altres mallerengos amb uns minutets de més.... En Gerard (més un amic?), en Ferran i l’Òscar també s’han deixat veure a la sortida amb molt bon rotllo. La parella 28 mutis, per prescripció mèdica.

 

Classificacions pendents de penjar a http://www.xurribikers.com/

29 comentarios

Roger -

Entrenament secret: 38km, +1350 – Ja tinc la ruta per la setmana que ve.

Pep, sort en tenim dels teus sopars. La veritat és que no pares. Tinc la sospita que l’MCT ha infiltrat algú dins del teu cercle social per tal que et caigui un sopar cada dissabte – No sé quina excusa faré servir el dia que no en tinguis cap ...

pep -

Carles a les 8 h al kalisay
Entrenaments 0.
Avui m’espera un sopar amb un grup de gent que sempre van ha dormir molt tard
Dema ja tinc excusa per si tinc dificultats per seguir roda

Salut i motivació


Carles -

Entrenament:
.- Dissabte 6: 75 Km. bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Demà sortiré amb btt, algú vol quedar per sortir a les 8 del Calisay?

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 97 kms carretera. Mitges: 28 km/h, 113 ppm. +1136.

Pau i herba

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dimecres: 2.500 mtrs nedant.
- Divendres: 16 kms cursa a peu per muntanya a ritme de 5'145 ppm i 666 de desnivell acumulat positiu.

Celebro llegir que la motivació va pujant de cara a dissabte. Caldrà molta dosificació.

Espero que aquesta vegada serem molts més.

Pau i herba

Carles -

Pensament 1579:

STEFAAN ENGELS

Stefaan Engels, un corredors belga de 48 anys que el 2009 va corre 20 Iron man, s’ha proposat corre enguany 365 maratons. Cada dia publica a la seva pagina web (http://www.marathonman365.be/) la cursa feta la jornada anterior per garantir la transparència en assolir el repte que s’ha proposat. Actualment el record el te un japonès de 65 anys, Akinori Kusuda que l’any passat va corre 52 maratons en 52 dies. Sempre que llegeixo noticies esportives amb gestes aparentment increïbles m’entra una sana enveja per intentar emular aquestes monstres amb voluntat de ferro. Per la propera LWS convindria parlar amb l’U.C.I. per incorporar una gesta d’aquesta mena entre les proves mallerenges 2011.

JOSE -

VIERNES:16km en 1h13m.a ritmo de 4,35 y 148p.de promedio.
SALUT Y FORÇA BASE

Carles -

Pensament 1578:

XIMPLE

¡Que ximple que soc! Em passo el dia assegut escrivint pensaments, quan el que hauria de fer es aixecar-me i viure’ls tan intensament com em fos possible. L’ensopiment és l’únic que queda en els meus escrits quan la passió i l’ironia s’han esvaït. Aquesta insulsa insipidesa es la que m’acompanya en el dia a dia quan em falla la passió i/o la motivació per progressar.

Carles -

Pensament 1577:

VINCENT VAN GOGH

Talment com Vincent Van Gogh em sento un artista incomprès per la societat del meu temps. Si ell no va aconseguir vendre un sol quadre en vida jo tampoc he aconseguit publicar ni un sol dels meus pensaments fins el dia de la data. Podria dir juntament amb el pintor holandes: “Jo no tinc la culpa que els meus quadres no es venguin. Però algun dia la gent se n’adonarà que tenen més valor que les pintures amb les quals han estat pintats”• Jo fins i tot dubto que qualsevol dels meus pensaments valgui més que la tinta amb que han estat escrits.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 4: 1h 20’ de gimnàs i 15 Km corrents a la cinta a ritme de 5’ 00’’.
Comentaris:
.- Sembla que tothom ja esta fent combinacions per calcular els puntetes que podrà sumar el dia 13 a la II Marxa Mallerenga de Collserola, espero de l’organització un circuit exigent en el peregrinatge de les aparicions d’en Leòoonides. Jo de moment em reservo per tornar cap Arenys en bicicleta, algú més s’hi apunta?
Salut i força.

Marc -

Bon ambient global quan tot just acabem de començar.. Personalment penso que haig de millorar infinitament.
La II Marxa a Collserola em fa molta il·lusió, la setmana que ve concretem horaris i pactem la puntuació. Roger, en Ferran vindrà? Hi haurà duatlons (btt+mitja) per part d'ell i d'en Toni?
Aquest cap de setmana seré fora, poseu-me un '0' d'entrenament. Tinc mono de bici, molt de mono...
Geri, has anat a córrer al final? La setmana que ve ja no faré campana, hauré de fer unes voltes extres a can Jalpí com a càstig..

Salut !!

Roger -

Ferran, la millor crònica!! De les teves explicacions jo he fet les meves càbales i crec que hauries d’haver acabat 409 (com és que a tu et surt 412?) Jo ja t’ho he al•legat a l’UCI :-O

Gerard, menys mal que vas tenir problemes mecànics!! Com diu en Marc, més ens val que segueixis amb el futbol... :-) La pájara és la tàctica que faig servir quan estic acollonit pel nivell de tot el personal. Així que ara passaré a anomenar-la “cagalera”...

Crec que hauríem de repetir alguns corriols – Em va agradar molt el que anava de dalt de la pujada de Sta. Mònica fins a la vall de Canyamars ... He fet una cerca ràpida i he trobat algú que ha penjat tot el track de la cursa: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=717031

L’organització de la “II Marxa Mallerenga per Collserola’10” està treballant de valent de cara al proper dia 13. S’anuncia que la ruta inclourà corriols i trams tècnics, i algunes pujades exigents... El quilometratge amb perfil es publicarà la setmana que ve. El que no canviarà serà l’esmorzar a Can Borrell, per després només enfilar al Tibidabo i avall. Amb els punts de cada coll l’UCI encara no es posa d’acord... potser s’aplicarà el mètode “mitjà”: Convenir els punts en temps real, durant la ruta :-)

JOSE -

MIERCOLES:
Por la mañana 15 KM. corriendo de los cuales 2 por la playa + por la tarde 40m. nadando con el gran Carles y clase de espinnig.
JUEVES: descanso.
SALUT Y FORÇA BASE

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 2: 50 Km bicicleta carretera i 2000 nedant piscina.
Comentaris:
.- Ja s’ha publicat els resultats de la Montalbike: de 711 corredors que van acabar en Roger fou numero 44, en Marc el numero 123, en Pep el numero 175, i en Carles el 176, En Ferran, l’Oscar i en Gerard no els he localitzat doncs no se el temps real final. ( http://www.xurribikers.com/index.htm )
.- Ahir hi va haver una reunió per planificar la temporada i els entrenaments de la parella 38. A Can Llensa d’Hostalric es feu evident la descomunal diferencia que hi ha en aquest moments entre el dos components d’aquesta parella mallarenga. En Toni desborda entusiasme i optimisme i en Carles esta fluix i tocat per la lesió al genoll que l’impedeix poder córrer. Tan mateix es va parlar molt del dia 3 d’octubre. Els propers entrenaments que ha de fer en Toni em varen deixar acollonit.
.- Per si no en tingues prou per la tarda vaig coincidir amb en Jose a la piscina on em va demostrar que amb menys d’un mes ja es bastant millor que no pas jo, i això que te un estil que únicament pot millorar, doncs no sap bellugar els peus.. Si finalment f a l’Ironman pot aconseguir un molt bon temps.
Salut i força.

GeRaRD -

Toni,
Fins que no hi hagi el canvi d'hora els meus entrenaments son poca cosa. De gym res d res. Amb en marc intentarem fer un parell de tardes a la setmana d footing, però res semblant a les vostres animalades. I els caps d setmana els dissabtes estaven reservats al futbol (a partir d'ara els tindré lliures) i els diumenges excursions en bici d'entre 20 a 35 kms amb amics i en plan light.
Fins q no fagi uns entrenos + serios millor no escriure res q fa vergonya ;) jejeje.
... ja pensaré unes paraules per despedir els meus comentaris.

TONI -

Entrenaments secret:
- Dilluns: 2.500 mtrs nedant.
- Dimarts: 12 kms carrera a ritme mig de 4'48" i 156 ppm.

Ferran, quedo parat de la teva capacitat visual i auditiva anant en bici, ben diferent a la meva. Celebro que tant tu com l'Oscar us ho passessiu bé el diumenge i espero que això us animi de cara al dia 13 de febrer, la primera clàssica i important pel LWS.

Gerard, m'agradaria que aquesta fos la teva primera cursa i que t'hagi motivat a seguir-ne fent. Per cert, ves publicant els teus entrenaments, perquè si no hi ha coses inexplicables, com en Marc.

Pau i herba

JOSE -

MARTES:14km. corriendo por montaña. 1h.15m. ritmo5,15km.y 133pm. de promedio.
SALUT Y FORÇA BASE

Marc -

Ferran i Gerard, és un plaer llegir-vos al blog. Vau fer un gran paper; a en Ferran ja el coneixem, amb el seu nou Dièsel CommonRail Injecció (abans era tot un GTI tant pujant com baixant) encara té temps d'observar la fauna maresmenca. En Gerard em té preocupat per la seva progressió exponencial, que m'indica que o m'esforço o d'aquí dos mesos ja em passa la mà per la cara. Brutal!

Els temps d'ahir són del tot llògics. Tothom al seu lloc, més o menys. A mi m'indica que em queda molt, i em motiva a entrenar més. Les sensacions d'ahir no van ser bones, però patir sobre la bici sovint té la seva recompensa en forma d'endorfines, i ahir no va ser menys.

Des d'aquí saludar la noia del penúltim avituallament que va dir que quedaven 10kms quan en realitat diria que van ser 18. Els últims 5 anava fos.

I donar les gràcies novament a l'afició Mallerenga (Mireia, Ona, Abril, Ferran V.) que ens va rebre a l'arribada. Quin gran premi!

Apuntat, 13/02 II Volta a Collserola! Ja afinarem detalls. Tothom convidat evidentment.

Salut i entreno!

GeRaRD -

7 son els kms q va estar a punt d durar la meva cursa. 7 son els kms q va aguantar la meva cadena.(m'ho hauré d fer mirar xq és la 2na q trenco en la meva curta carrera d biker).
Els meus pessims coneixements mecànics m'haurien portat a un frustrant abandonament però per sort el meu pare i el seu seu "tronxa" cadena van salvar-me. La putada que vam estar + temps esperant a q arribes (embus inicial)q no pas el temps q va tardar a solucionar-ho, vaya crack!
A partir d'aqui, pit i cullons x remuntar llocs d pujada i a fer cues a les primeres baixades. El temps final del meu compte quilometres va ser d 3h 6min. Lluny d tots vosaltres pero satisfets. Era la 2na toma d contacte en una cursa tan per mi (1ra resistencia can jalpi) com per en Jordi (1ra vallgorguina). La intenció serà anar retallant-vos temps en futures curses però ho veig molt dificil xq feu uns entrenaments espectaculars!!!
Per últim agrair-vos l'interés per saber com em va anar la cursa i sobretot FELICITAR-VOS a TOTS pels resultats! Roger, ets un monstruuuu! Ja m'explicaras com es pot tenir una "pájara" tan gran i fer aquest temps estratosferic!!!
Marc, fenómeno tu q et passes el dia rondinant q no estas en forma i sempre dones la talla. I d'en Pep i en Carles q em d dir ... son un exemple! El seu estat físic és superior a la mitja del jovent d'entre 16 i 25 anys del maresme. Impressionant! I lògicament felicitar meu pare i oscar i agraïr la seva ajuda mecànica :)
A Cuidar-se!!

Ferran Soler -

Molt maca l'excursió de la Montalbike.
Jo vaig quedar 608 dels 835 "btteros" després de fer de mecànic arranjant la cadena trencada d'en Gerard(445) (el meu fill petit) que vam sortir ÚLTIMS de veritat des del KM-5 junt amb l'Oscar (609) i l'amic del meu fill, en Jordi (446).
(teníem just darrera les motos escombra)Després tot va ser com un joc; anar contant els que pasavem. Evidentment l'Oscar i jo a un ritme de bals i el Gerard i el Jordi s'en van anar a ritme de "rok and roll".
Els primers 6 KM els vaig trobar lletjos i innecessàris. la resta els vaig disfrutar i al meu ritme no la vaig trobar ni llarga ni dura. Diría que força divertida per la varietat de pujades, baixades, corriols, pistes, etc.. Potser l'esperava més tècnica,amb algunes trialeres per experts. També puc dir que van aconsseguir despistar-me (que ja costa ehhh!) i va haver algún moment que no sabia on era (de situació geogràfica, es clar). L'Oscar va aguantar com un jabato (no sense queixar-se en alguns moments.
Vaig disfrutar també veient els senglars amagant-se del enrenou al nostre pas, també d'uns cabirols desorientats que no sabian com fugir del perill de ser atropellats i d'uns pit-rojos que estaven preocupats per si el trontoll dels arbres al nostre pas els desmuntava el niu.
Finalment "FENT UNA LECTURA POLÍTICA" de la meva "excursió" diré que restant el temps de les parades voluntàries i les involuntàries el meu crono s'hauria situat a la posició 412.
Salut
Ferran Soler

Carles -

Pensament 1576:

ICEBERG

La meva fràgil vida és un insignificant iceberg que sura en un oceà de caos i foscor. No us preocupeu en excés pels vostre problemes existencials, jo us puc assegurar que en aquests moments els meus són encara majors. La nostre societat actual és una comunitat d’egoistes, i si no voleu esser devorats cal que us adapteu a les normes imperants.

pep -

Entrenament : diumenge 38 km 1444 m desnivell
Primer felicitar als xurribikers de Sant Vicens Montalt per la organització, marcat del circuit, control de temps, servei avituallament, botifarra, i el circuit amb tots els ingredients per disfrutar, pujades dures, trialeres, etc.
Roger si et serveix de consol pasant per el Corral el del control va dir ara tot baixada i vaig posar el xip de descens i els km finals es feren molt llargs.
Marc tot i fer un bon temps tu pots millorar-lo
Carles arribar junts serveix a tu per no adormir-te i entrenar i a mi per agafar motivació i veure que com mes entrenes mes corres.
I en Gerard Soler i en Jordi, van arribar be´?
Toni ens veiem el 13

Salut i trialeres


Roger -

Unes poques fotos d’avui: http://www.flickr.com/photos/llibretavirtual/sets/72157623197063795/show
(em perdonareu que se m’hagi colat alguna de l’Abril i l’Ona :-))

Algú en sap alguna cosa d’en Ferran, l’Òscar i en Gerard? Com els hi anat?

Voldria aclarir que la ‘pájara’ final no m’ha fet perdre temps (uns quants minutets, a molt sumar – però encara no em puc treure del cap aquella sensació de “KO” total). Tanmateix, sí que crec que tots plegats hem perdut temps a la sortida (potser insignificant, però els primers quilòmetres es fan força estressants). És una experiència que ja vaig tenir a Puigcerdà. Amb més de 500 corredors, hi ha una diferència sideral amb els primers (ja de per sí inabastables!).

Tirem endavant la volta a Collserola pel 13. Toni, avui el meu germà m’ha comentat que voldria emular la teva gesta: sortir amb els mallarengos dissabte i córrer la mitja diumenge (ara falta que no només quedi en un propòsit més d’en Ferran :-).

Bona setmana a tothom!

TONI -

Felicitar a tots per les posicions assolides. Ja heu pujat molt amunt en la classificació de les LWS, aviat ja ni us veuré, parlant en termes de punts. Dues felicitacions especials. La primera per a en Roger, no afluixes el ritme i no deixes el primer lloc. I la segona per a en Pep, impressionant la teva forma.

Carles, la tàctica del "copó energètic" té aquest inconvenient, quan surts l'últim, sí que pots avançar bastant però mai arribes el primer, de tota manera va bé per motivar-se en segons quines ocasions.

Aquest matí he trobat en Ferran (mercat) i m'ha comentat que anava cap a Sant Vicenç a fer la cursa però que per pana a la bici no ha pogut prendre la sortida.

Aquest matí també he trobat el gran Jose. Els seus números són abassegadors, el seu estat de forma molt gran i la seva moral està pels núvols. Els projectes que té són com els del gran Carles. Serà un gran candidat als Leònides.

Per a la II Volta a Collserola. Veig que l'Uci no es llegeix els meus missatges ni comentaris. Em pregunto si paga la pena d'enviar-li un recurs d'empara.
El dia 14 corro la 1/2 marató de Barcelona i el dia abans voldria descansar. De tota manera, avui he convocat reunió extraordinària. Tan la direcció tècnica, com la direcció jurídica i jo, em acordat que seré a la línia de sortida el dia 13.

Sí Carles, l'entrenador està empipat. Avui he pagat l'esforç fet ahir en bici. He volgut fer el mascle i no estic a l'alçada dels grans.

Com diu aquell: "queda molt per fer, i tot és possible". Cal perseverar i no perdre la fe. (http://www.youtube.com/watch?v=9-xnwQ6d25M)
La moral segueix intacta, la il·lusió continua essent molt gran. La glòria encara queda lluny, he de continuar fent camí.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
Diumenge 31: 38 Km +1444
Comentaris:
.- Certament el recorregut de la cursa era avui força exigent, i encara que he anat de menys a més la remuntada ha estat esteril doncs he arribat en darrera posició dels mallerengos.Si la memoria no erra els temps han estat els seguents: 1.- Roger 2h 21', 2.- Marc 2h 41', 3.- Pep 2h 54', 4 Carles 2h 54'. Els últims 4 Km. he intentat passar en Pep un parell de cops, pero ha agunatat com un garn esparta.
.- La sortida per Collserola deiem de fer-la el dissabte 13, com et va Toni?
.- Toni m'ha trucat el teu entrenador un xic molest, m'ha comentat que avui et tocaven fer 30 Km. i solsament n'has fet 21,5. Esta impressionat de la teva progressió.
Salut i força.

Marc -

Aquest matí he patit a la cursa de Montalbike. Ha estat molt ben organitzada, marcada i molt dura. M'han sobrat uns quants kms i les sensacions no han estat massa bones, però globalment me'n vaig content.
Toni: Roger (2h 21'), Marc (2h 41') i Carles i Pep (2h 53') si no m'equivoco.
Gran Roger, i estratosfèrics els d'Arenys de Munt..

Sembla que el dissabte 13 s'apunta com a candidat per fer la II Volta a Collserola. El cap de setmana que ve sóc fora, ja estaré pendent del bloc.

Bona setmana!

JOSE -

SABADO:66km. bici de carretera y 10km. corriendo a ritmo de 5,15m. y 135pm.
DOMINGO:22km.corriendo en 1h.40m. y 143pm. ritmo 4,30 m.
SALUT Y FORÇA BASE

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 21,5 kms carrera. Mitges: 5'05" min/km. 144 ppm.

Aquesta crònica està feta abans de l'inici de la cursa o després? Qui ha arribat primer? No es pot avançar en quin ordre han arribat els mallerengos? I la classificació de les LWS, ha canviat?

Es que estic nerviós per planificar amb el meu entrenador la remuntada.

Pau i herba

Roger -

La Montalbike se m’ha fet llarga, molt llarga. Al km 30, a la creu de Rupit, les cames han dit prou. Just deixat el Corral (a mà esquerra ), els de control m’han dit “vinga nanu, ara ja tot baixada”. Aquí ha arribat la meva fi, perquè encara quedàvem 8km i no eren, precisament, de baixada. He patit molt, i cada minut anava més marejat. Avui crec que anava ben preparat mecànicament (bomba, càmeres, eines), però oh, m’he deixat el ‘xupete miracolós’ :-)

Mirant el temps final, me’n vaig amb una bona sensació en general. Però us asseguro que la pájara d’avui ha estat de campionat, i els últims Kms han estat infernals. Queda molt per entrenar, i per aprendre.

L’ambient genial. Cada vegada sóc més addicte al bon rotllo que es respira a les botifarrades. En Tendo m’ha comentat que encara està lesionat, i en Santi encara arrossega molèsties. Molts ànims, i espero que puguem coincidir aviat – Potser faríeu bé de posar-vos en mans del servei mèdic de l’MCT, uns grans professionals amb solvència contrastada :-)