Blogia
La llibreta virtual.

Truiterada Nadalenca!!!

Truiterada Nadalenca!!!

Avui, de bon matí pràcticament la totalitat de la MCT ens hem trobat a les 8 al "Kly", amb ganes de sumar punts i passar un bon matí plegats. El krak, en Roger, no ha pogut venir ja que un fort refredat l'ha obligat a fer sèries al llit  amb  ajuda de l'ibuprofeno. Esperem ràpida recuperació!!!

Una trucada d'en Marc ens ha portat al Guernika, sumant-nos així als companys del club ( Celma, Anglas, Fuga, Marcos, Navarra i Txep ) per fer alguns corriolets tot fent gana i espai per la truiterada que esperava.

Una desafortunada caiguda d'en Txep a un corriolet prop del Castell de l'Oliver ens ha fet passar un mal tràngul, veient el dolor que estava patint fruit de l'impacte al pit i la nostre impotència de poder-hi fer res. De moment sembla que són tres costelles i tres mesos de repòs, des d'aquí i en nom de tots li desitjem una bona i ràpida recuperació. La muntanya a vegades és traicionera, perillosa i té aquestes coses, mooolt mala sort la d'avui, molts ànims company!

Un cop l'ambulància ja ha enfilat camí de Mataró, el dubte era anar directes a casa o parar a Can Noé a fer un mós. Malgrat no haver-hi massa ànims hem decidit anar a fer la truita, i hem passat una bona estona plegats, trobant a faltar en Navarra i en Jose que directament han marxat.

L'estat de gràcia de l'actual Premi LWS i la creixent progressió del Gran Triatleta auguren un duel aferrissat entre els dos per tonar a obtindre la preuada estatueta, la resta, disposarem amb gran satisfacció allò que ens deixin.

Sortides així les hauríem de fer més sovint, prioritzant sobretot l'esmorzar. Bona setmana!!!

55 comentarios

Àngel Fenoy -

Carles, quina putada el tema del genoll. Espero que et recuperis aviat.

TONI -

Carles, novament una fita aconseguida. Marcant el camí. Ensenyant com s'ha de fer. Demostrant que la lluita és gaudeix al final.

Enguany al LWS '12 és un monòleg teu. La resta comparses i palmeros de la teva desfilada.

Felicitats
Pau i herba

Melcior -

Carles, novament i com de costum, enhorabona, felicitats!!!!! el que has fet és dur, com sempre, únic!!!

Entenc el teu regust agredolç, tots pensàvem que acabaries però, el primer és el primer, i queda toota la temporada per endevant, has fet bé, el preu d'haver seguit hagués pogut ser massa dur.

Estàs molt fort,jo encara estic trinxat de l'entreno d'ahir per Mataró i ressentit d'un genoll, avui descans.

Ets un mestre, bravo!!!!!!

Carles -

Entrenaments:
Dissabte 17 de desembre: 102 Km corrents a les 24 hores d'atletisme de Barcelona. He quedat tercer de les 12 hores.
Comentaris:
.- Avui les primeres 10 hores m'he sentit còmode i amb bones sensacions a les pistes d'atletisme de Can drago a Barcelona, però anar donant voltes a la pista un i altre cop s'hem feia un xic avorrit. Quan el genoll s'ha inflat com una pilota de tenis he pensat que el millor, si no volia quedar lesionat, era deixar-ho corre. L'organització m'ha dit que si feia les 12 hores em posaria en la llista d'aquest patcipants; he quedat tercer de la general. En arribar a casa no he pogut dormir en tota la nit del mal que em feia el genoll. Ara tinc un regust agredolç; he fet una bona marca i podi, però el cos m'ha demanat deixar-ho corre per no lesionar-me.
Salut i força

Àngel Fenoy -

En les 24 hores a Can Dragó, quan portaven aproximadament 6 hores de cursa, en Carles estava en la posició 34 de 94 corredors, amb 129 voltes completades i 56,5 Km recorreguts.

Podeu veure la informació que van publicant els organitzadors en aquesta adreça:

http://www.corredors.cat/24hores/

pep -

Primer desde aquí enviar un saludo a en Txep perquè es recuperi ben aviat.
Quatre dies sense entrar al bloc i 48 comentaris, ja veig que tots esteu preparant la temporada per suma molts punts, en Carles es tindrà que espavilar.
He vist les inscripcions de les 24h ànims al nº 67 estic segur que com a mínim acabarà.
Entrenaments setmana tranqui-la.
Dimarts 1h rodillos
Dijous 1h rodillos
Dissabte a mitj mati Collsacreu Palautordera. 40 km carretera, ritme tranquil de pau i herba, 24 km/h.
Diumenge sortiré amb el club per provar de pujar alguns metres del Dragon Khan i disfrutar d’un esmorzar amb bona companyia., jo els acompanyaré fins la torre del foc desprès baixaré per can Vives cal Paraire.

Bon cap de setmana


Melcior -

entrenament secret: 10km run +350dpa -300dna ( 45-50' ) aprox i 14,5km btt +550dpa aprox, el gps m'ha totalitzat ( 24,5km +898dpa) la sortida corrent i en btt

Avui he patit, la setmana de volum que porto està passant factura, i sumada a l'elevat ritme d'avui corrent les he passat putes, fent la goma com podia, mantenint contacte visual, però ha vingut un "pota negra" que fa dues setmanes va clavar la mitja de mataró en 1h 16' i malauradament per a mi marcava ell el ritme.

En btt ja a soles amb en Cano ( quin crack! ) he disfrutat pels corriols de la duatló de Mataró, entrenament a ritme però sense ser agònic amb alguns trams exigents, molt distret!

Espero que el mestre ho estigui donant tot, acreditant el seu flamant LWS, quan demà consumi les 24h en moviment, serà encara més gran.

Roger i Marc, com ha anat?

I Rocosa i Toni, us heu pogut amagar del vent per la nacional amb els companys del Club?

Avui més que mai se'm reproduïa una ditxosa frase quan notava el cor a la boca: "no puedo más, pero voy a sacarlo, hay que dar el eXXXtra, voy a sacar el FUUUUUUUUÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!

P.D: igual la setmana vinent per recuperar-me d'aquests correctius aniré a nedar, per tonificar a veure si resulta...

Xavier -

Entrenament dia 16 : 1h Rodillo.

Demà em ves agradat acompanyar-vos amb BTT però estic encara sense Bici, espero que demà per la tarda me la entreguin per que Diumenge vull fer la Sortida amb els del Club i intentar pujar un parell de metres del Dragon Khan aquet.

Així doncs demà faré L'etapa de carretera amb els del club, no sembla gaire divertida però al menys donarem Pedals.

Carles, Que vagi Molt bè a les 24h de Montjuic, tu abandonar ??? Segur que Nooo.

Melcior, demà no els hi fiquis més por al cos als Triatletes de Mataró jejeje.

Salut i Demà ben abrigats que farà Rasca.

Carles -

Pensament 2630

ADÉU SI AU


.- Tan sols he estimat de tot cor una persona i mai l’he acabat d’entendre.
.- No entenc res de res; tampoc no se si hi ha quelcom per entendre.
.- Les paraules de comiat són per aquells que no han parlat prou en vida.
.- No és la mor el que em fa por, sinó morir.
.- Crec que moriré aquesta nit. Ahir ho desitjava, però avui ja no n’estic segur.

Carles -

PARAULES DE COMIAT

.- I ara que no em queda res més per fer, aniré dormir. Bona nit.
.- Me’n vaig. ¡Quina pèrdua més irreparable!
.- No se que és més difícil per un lligaire, si seduir content o morir satisfet.
.- Es hora de dir adéu, començo a veure les coses tal i com són.
.- No ploreu. Necessito tot el meu coratge per morir al cinquanta-cinc anys.

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 16 : “0” patatero.
Comentaris:
L’home del temps anuncia vent, molt de vent, fred, molt de fred per demà dissabte i demà passat diumenge. El genoll amb fa la gara-gara i les normes del doctor Bavosa estipulen que les curses a peu quasi no puntuen, ¿per a què patir si aquest any ja és tot decidit? Com que no vull fer de ploramiques, no sigui que hem donin un parell d’hosties, seré a la sortida, per poder abandonar amb qualsevol excusa. Sort Toni i Melcior a Mataró en companyia del Gran Senyor, que no passeu massa fred Roger i Marc, i tu Xavier, si vas amb el ciclistes d’Arenys de Munt, ensenya el que es après fent “rodillos”.
Salut i bon vent!

Carles -

Pensament 2628

NADALA AL MONTLAT 2011

Avui, dia de Nadal,
els ciclistes d’Arenys de Munt
hem pujat al Montalt
per enlairar els pessebre ben alt.

Per arribar al cim hem fet llarga via,
pedalejant junts i amb alegria,
i volem que de molt bon grat
s’afermi la nostre amistat.

Bon Nadal a tothom!

Melcior -

entrenament secret: 20' autocàrregues, 25,7km btt, +913dpa

Marc, la half algún dia espero fer-la, però a hores d'ara estic moolt verd corrent, i nedant, tot i haver nedat dos anys seguits a diari, fa 10 anys que no em tiro a una piscina, així que malament.

Demà intentaré ressistir l'entrenament entre "pros" i salvatges per Mataró, em faltarà en Toni per treure l'eXXXtra, espero que Cano m'esperi, sinó em veig perdut.

Les curses a peu puntuen més aviat poc, malgrat tot, curses com les de demà justifiquen perquè el Gran Mestres és l'actual premi LWS més que donar morterades de punts... ;-)

Suposo que igual demà ja lliguem amb en Roger la Transpyr, això si que no serà bambi ja...

TONI -

Entrenament secret:
- 55' carrera.

Marc, tu vares ser el primer ploramiques, o potser quedar millor dir que no tens motivació?
Jo admeto que no puc seguir el ritme dels grans.

Roger, demà no puc venir a pedalar per la muntanya. Tinc tasques familiars a mig matí.

Carles, que vagin molt bé les 24 hores. S'espera marca, o bé podium per puntuació extra.

Melcior, com el dissabte passat, segur que donaràs la talla.

Pau i herba

Marc -

He rigut molt llegint els 'pals' entre el ploramiques i el Sr. Moyen.. Ben dit, aquí al blog res de plorar..

Carles, la jugadora nº8 està força enfeinada, intentaré però que escrigui alguna cosa. Tot i ser una fidel seguidora (m'envia mails dient-me que no em perdi això, allò..) no escriu mail..

Melcior, ja tardes a apuntar-te a la Half. O directament a la Iron?

Roger, demà a les 10,30 seré al Calisay. Aquesta setmana em va molt bé poder-me llevar una mica més tard, tot i que amb carretera també m'ho passo genial.
Tinc moltes ganes de fer una sortideta muntanyera! Qualsevol canvi logístic cap problema.

Salut i...

Carles -

Pensament 2627

CAGA TIÓ PER L’ONA I L’ABRIL

Tió, estimat tió,
tingue’ns estimació.
T’hem donat menjar
i ara et toca cagar.
Sigues valent,
estigues content.
Si cagues torró del bo
et farem un petó.
Si cagues carbó,
et donarem un cop de bastó.

Carles -

Pensament 2626

CAGA TIÓ PER L’ANNA I L’ABRIL

Tió, estimat tió,
tingue’ns estimació.
T’hem donat menjar
i ara et toca cagar.
Sigues valent,
estigues content.
Si cagues torró del bo
et farem un petó.
Si cagues carbó,
et donarem un cop de bastó.

Roger -

Espero que en Txep es recuperi ben aviat, i em solidaritzo amb tots vosaltres per la mala estona que vareu passar. Només em queda que donar molts ànims a en Txep!

Em sap greu haver-me perdut la truiterada, però des de dissabte arrossego un fort refredat i encara no me l’he tret del tot de sobre. De fet, llegint ara el blog, m’han entrat ganes de no desempallegar-me’n fins Novembre (sí, potser serà un refredat d’uns quants mesos)

Res, que dissabte dèiem amb en Marc de fer una sortideta a mig matí, cap a 2/4 d’11 del matí. Entenc que tothom ja té l’agenda molt plena i el que menys farà 5-6h de carretera, un entrenament estratosfèric amb triatletes pros o 24h corrents.

Això està decaient molt. Feu el favor de publicar entrenaments i reptes mínimament dignes, i si no absteniu-se d’escriure’ls (que aquest blog té un cert ressò, i una reputació que ha costat Déu i ajuda d’aconseguir)

PD1. Estic per Madrid. No aixequen cap. Mai els havia vist tan malament. Fins i tot els taxistes més rancis se’m foten a plorar.
PD2. Carles,diria que ara ve Nadal, i no Tot Sants. Escriu alguna altra Nadala, que per fer cagar el tió hem de cantar-ne moltes.

Carles -

Pensament 2625

INSCRIPCIONS SEPULCRALS

.- Faldiller, viciós, covard i penques: el meu difunt gat era quasi un home.
.- Aquí descansa el cos d'en Carles Mitjà, en una pujada va voler coronar abans que en Melcior i el cor no li va aguantar.
.- Aquí descansa en Kuanpuk Malatoko. Encara podeu comprar els llibres que no va vendre en vida.
.- No preguntis qui hi ha enterrat en aquest nínxol. Per a ell ja no te cap importància.
.- Mai he fet res de bo a la vida, sempre he estat un gandul. Aquí hi reposo per segona vegada.

Carles -

Pensament 2624

PARAULES PÒSTUMES

.- Dues hores amb dolor al pit; hagués pogut escriure una desena de pensaments.
.- Me'n vaig tranquil; la comèdia ha acabat.
.- Ja us ho deia jo que no em trobava bé.

.- Marxo d'aquí uns minuts vers un destí ue sempre m'ha estat esperant.
.- Si Déu existeix, ho sabre d'aquí poc.
.- Això s'acava; ràpid: cafè, copa i puro.

Carles -

Pensament 2623

PENÚLTIMES PARAULES

.- Solter, sol i content fins al final.
.- Tota la vida he volgut ser ric i famós; he estat un idiota com tu.
.- Mai he parlat malament de ningú, en vida tan sols he parlat de mi.
.- Us agraeixo que hagueu vingut a donar-me l'ultim adéu.
.- Es carnestoltes o m'estic morint?

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 15: 7Km corrents, 45' gimnàs.
Comentaris:
.- Pep ja estic inscrit a la Challange 2012; enguany intentaré que no m'avencis a la linea d'arribada.
.- Melcior ara per les nits tinc mal sons, només somio amb el que m'explicaves dimarts a cal barber.
.- Toni en funció del que faci dissabte a les 24 hores d'atletisme decidiré si el 29 de gener t'acompanyo a la mitja marató de Terrasa o si vaig a la Montalbike amb en Marc, Melcior, Roger, Tendo i companyia.
.- Xavier no entrenis tant que sinó a la Transpyr hauré de lligar una corda a la teva bicicleta perquè em portis.
.- Jugadora número 8 com van els resultats de volei? En Marc no ens explica res de res.

Melcior -

entrenament secret: 45' gym, 21,7km btt +702dpa, 6,3km run ( 25'-5,5km / 30'-6,3km )

Avui he quedat oficialment inscrit a l'Andalucia Bike Race, en breu quan lliguem detalls amb en Roger, la Transpyr.

Un gran motivador m'està "convidant" súbtilment a mirar amb bons ulls la half, la temptació és massa gran, sort que no tinc ni banyador, això, de moment, em "salva"...

Aquesta setmana m'està deixant cuit, dissabte espero no fer gatillasso amb els pros.

TONI -

Carta d'un ploramiques al Sr. Moyen,

"Benvolgut Sr. Moyen,
Amb tots els respectes i l'alta consideració que tinc per a la vostra persona, agraeixo la vostra resposta a la meva renúncia al LWS d'enguany.

En una època en que el bonisme i el coaching s'imposa com la il·lusió que ens ha de fer sortir de la crisi moral en la que estem immersos, sempre és recomfortant recordar els dos bolets que ens donaven els nostres pares per fer-nos tocar de peus a terra.

Agrair-vos la vostra recomanació de la cursa de muntanya. Em feu sentir important tot pensant que us n'heu recordat d'un ploramiques com jo. La vostra gentilesa m'omple de joia, encara que sigui per fer-me eixugar les llàgrimes de la meva impotència vers altres reptes que només fan els homes.

Reitero la meva més gran admiració vers la vostra persona.

Pau i herba
"

Carles -

Pensament 2622

ÚLTIMES PARAULES

.- No he estat gran cosa a la meva vida, a partir d’ara no seré ABSOLUTament res.
.- Estimada meva d’aquí poc estarem junts un altre cop.
.- Em criden del més enllà per què hi torni.
.- Fins el darrer instant he participat en aquesta cursa on guanya qui arriba últim.
.- ¡Estic curat!

Carles -

Pensament 2621

AQUÍ MÉS EPITAFIS

.- Aquí jeu el me jo, es a dir, un poc de cendra.
.- Aquí reposo estàtic i sense saber on anar.
.- Aquí he previst fer-hi la meva darrera transformació.
.- Aquí descansa algú que mai va quedar plenament satisfet amb cap dels seus pensaments.
.- Aquí descansa un lligaire que mai va gaudir de cap èxit per merèixer aquest títol.

Carles -

Pensament 2620

EPITAFIS:

.- Tot el que hi ha en mi de mortal és dins d’aquest taüt.
.- És això el que passa als nens dolents?
.- Es prega no embrutir el cementiri.
.- No feu massa soroll, estic descansant.
.- Pau per a la pols dels meus ossos. Es prega no tossir.

Carles -

Acaba d’arribar a la redacció la següent proposta, que sembla especialment adreçada als dos grans corredors de muntanya l’Àngel i en Toni
“Llega la Nixtrail
Carrera por montaña sobre nieve

La Nova Fita, con el patrocinio de Icebug y el ayuntamiento de Espot, organiza la Nixtrail, carrera por montaña en altura que implica correr por nieve.
La carrera se celebrará el 1 de abril de 2012 en Espot, pueblo pirenaico situado a las puertas del Parque Nacional de Aigüestortes y Estanys de Sant Maurici. El recorrido, de 34 km y 1.800 metros de desnivel transcurre por pistas y senderos de los bosques que rodean el pueblo de Espot. Parte de la carrera transita por las pistas de esquí alpino de SuperEspot, lo que garantiza la presencia de nieve en gran parte del recorrido.
Y para los que deseen iniciarse en carreras de montaña tienen el mismo día la Tirotrail, una carrera de 11 km y 400 m de desnivel que recorre básicamente el mismo itinerario que su hermana mayor pero sin la parte de trazado que sube a la cota 2.300.
Los participantes tendrán un bonito y caliente gorro de obsequio.
Ya están abiertas las inscripciones, que se podrán realizar hasta el 15 de marzo. Más información e inscripciones en www.lanovafita.com o en http://nixtrail.blogspot.com/
¿Te atreves a correr sobre nieve?”

EL FULL PARROKIAL -

Acaba d’arribar a la redacció els següent correu electrònic:
“Apreciados Carles y Xavier,

Una vez recibido el formulario de inscripción y comprobado el ingreso correspondiente al 50% de los derechos de inscripción, os confirmamos vuestra pre-inscripción en TRANSPYR ADVENTURE 2012 .

FELICIDADES Y BIENVENIDOS A TRANSPYR”

Felicitar sincerament des del Full Parrokial als integrants de la Mallerenga Carbonera Team, que esprem facin quedar ben alt els colors del seu club.

TONI -

Entrenament secret:
- 3.000 mtrs nedant.

Pau i herba

Xavier -

Entrenament dia 14 :

1h De '' Rodillo ''.

Això del Rodillo, és un gran Invent, potser és una mica aburrit però cada dia hem sento més bè, aumentan la durada dels entrenaments i L'intensitat.

Sens, dubte hem serà de Gran Ajuda aquesta Temporada.

Diumenge, aniré a la sortida Gastronòmica del Club, tinc ganes de conèixer el temible Dragon Khan.

Salut.

Melcior -

entrenament secret: 15'autocàrregues, 27,1km btt +893dpa, 7,5km run cinta,38'22'' ( 30'-6,2km, la resta jugant amb el desnivell de la cinta, arriba al 9%!!)

Feu por, aquí ningú entrena... de poc serveixen els entrenaments i puntuar, aquest finde es produïrà una nova mitjanada... jo dissabte espero donar la talla per Mataró, allò és una jungla de "pros"!!!!!

Xavier -

Carles, ja te enviat les meves Dades per Mail.

Salut.

Carles -

Pensament 2619

PREGUNTES

.- Els fracassos són unipersonals?
.- El sexe adultera l'amor?
.- Us heu enfadat mai amb un llibre?
.- Seré allò que acabi sent?
.- Si l'amor és cec, és necessaris palpar?

Carles -

nt 2618

AQUEST PENSAMENT

.- Aquest pensament no és més que una redistribució aleatòria de les lletres de l'abecedari.
.- Aquest és un pensament que put a idees buides. Ecs!
.- Aquest pensament se'l va inventar un altre.
.- Aquest pensament il.luminat et permet veure el que no existeix o el que encara no ha existit.
.- Aquest pensament és inconstant i inquiet; difícil de guardar i contenir.

Carles -

Comentaris:

.- Sabíeu que en Melcior te un gimnàs amb multiplicitat d'aparells i peses a casa?
.- Sabíeu que en Melcior quan surt a corre ho fa amb peses als peus per guanyar potencia?
.- Sabíeu que en Melcior dissabte entrenara amb els triatletes de Mataró convidat per el Gran Cano?
.- Sabíeu que en Melcior el març té previst fer una cursa de btt a Andalusia nomes apta per ciclistes d'elit?
.- Sabíeu que en Melcior te com a millor especialitat esportiva el tenis?
.- Sabíeu que en Melcior es vol endur enguany les cinc estatuetes?

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 13: 45' al barber, 10 Km corrents, 40' al gimnàs.
Comentaris:
.- Avui a cal baner hem coincidit amb en Melcior, el seu estat de gracia i d'eufòria i les confessions que ha fet m'han decidit a publicar com un entrenament l'estona que em tallaven el poc cabell que em queda. Li estic agraït pels consell donats per la Transpyr.
.- Toni i Roger fa dies que no publiqueu cap entrenament i això em crea angoixa i neguit. ¿ Serà que fan unes series tan brutals que quan arriben a casa estan rebentats i no tenen esma ni per escriure allò que han entrenat?
Salut i força.

Melcior -

secret entrenament: 25' run cinta, trotant moolt suaument ( 4,3km ) amb pesos als peus ( seguint els savis consells del mestre )

Aquesta tarda he coincidit amb el flamant i vigent premi LWS al barber, he quedat ABSOLUTament estorat dels objectius que té enguany, és quelcom inhumà, i lo millor, coneixent-lo, els farà sense problema, brutal.

Estic rumiant sumar-me a la renúncia presentada pel compamy mallarengo, no hi has res a pelar aquesta temporada.

Xavier -

Entrenament dia 13 :

1h de ''Rodillo''

Melcior -

entrenament secret: 50'gym, 20km btt, +757dpa, només corriols per la creu

Xavi, no et confónguis, estem tots a la mateixa lliga, el tema és que mentre vosaltres baixàveu frenant i xerrant jo em vaig deixar anar, això explica que arribés abans. NO hi ha més.

Marc, et noto motivat i això és una gran notícia, el moment en què et trobes és dolç, aquell on tens ganes de pedalar.

No sabem exactament el nom del mallarengo que ha intentat abandonar, però la resposta del Sr.Moyen és clara, aquí ningú salta del vaixell sense deixar-s'hi la pell. I pregaríem que publiqués entrenaments, si això fós una tàctica podria ser sancionat, la transparència sempre ha regit els premis LWS.

Cal seguir, i si ens llevem ben d'hora, ben d'hora, però ben d'hora...

Charles Moyen -

Ploramiques quan tinguis una altre rebequeria, abans d’escriure’m una carta, escolta aquesta cançó
http://www.youtube.com/watch?v=PVitlslrkOE&feature=results_video&playnext=1&list=PLE3211A6A2346547Bescolta aquesta cançó

Charles Moyen

Charles Moyen -

Carta oberta a un ploramiques
Tots coneixem els ploramiques. Són els nens que ploren, rondinen i fan marranades. Mai estan contents, sempre volen coses i no en tenen mai prou, estan enfadats i no es cansen mai de plorar. Però hi ha uns personatges que potser no coneixeu, anomenats els "aprofits", que sempre estan contents i s’aprofiten de tot. Aprofiten totes les proves per sumar uns puntets i es motiven quan qualsevol altre fa una cursa per enfrontar-se a nous reptes. I també s’aprofiten dels ploramiques. Han descobert que amb els plors, les marranades i les patades, poden fer estímuls que potenciïn les seves pròpies energies. Per marxar del país dels "aprofits", els ploramiques hauran d'aprendre a deixar de marranejar. I així, després de passar per diferents aventures, els ploramiques podran tornar contents a casa seva. Si cal no esta de més ventar un parell de pantuflas a aquests ploraners com recomanen els Brams en una cançó la lletra de la qual diu així:
“Són igual que canalla consentida,
que fer mal no els priva de cap regal:
com nens murris amb pistola,
fotent sempre allò que volen,
per a ells tota la cassola mai no és prou.
No deu ser prou alegria viure a cal carnisseria,
que han d'anar a casa el veí a fer enrenou”.

(…)

“Ja sé que és lleig i que als nens no se'ls ha de picar,
i és una cosa que jo sempre he defensat,
però creu-me que un parell d'hòsties ben donades
ells les mereixen i jo quedaria descansat”.

“Ploramiques!
Au, passeu avall, no ens vingueu plorant,
mai no rebreu tant com heu estat donant”.
Per tant benvolgut ploramiques la vostre petició ha estat desestimada i ja podeu entrenar de valent si no voleu rebre un parell d’hòsties
Charles Moyen.

EL FULL PARROKIAL -

Ens fem ressò de l'abandonament d'un altre mallerengo de la LWS '12.

Fa pocs minuts que la missiva que trobareu més avall acaba d'entrar per fax a la seu de l'UCI a Laussanna.

Membres de l'Staff administratiu de guàrdia a la seu han confirmat que la nota ja és sobre la taula del Sr. Moyen i que demà serà el primer document que es trobarà tot just comenci el dia de treball.

Us reproduïm el text íntegre de la carta. Una altre baixa en les exigent sèries de la LWS. Només els més forts poden ser a la primera fila.


"
Benvolgut Sr. Moyen,

La raó d'aquesta missiva és la de deixar constància de la meva renúncia a la LWS '12.

Diverses raons de pes m'han portat a prendre aquesta decisió. En sentir les converses d'ahir durant l'esmorzar, després de ser repassat vilment a la pujada al Pollastre i de les notícies d'avui aparegudes en aquest bloc, crec oportú que abans de perdre el temps entrenant per anar a proves que només em portaran a estavellar-me contra el mur de la nul·la puntuació, puc aprofitar el meu temps en altres menesters potser més profitosos, com ara anar a buscar cargols quan plogui, o simplement asseure'm al sofà matant l'aranya.

Potser l'any que ve tornaré a participar a la LWS '13, però molt em temo que si ara les curses ja són estratosfèriques, aleshores esdevindran inimaginables per a mi.

Companys, que la sort us acompanyi en tots els vostres projectes.

Aprofito l'avinentesa per a fer-vos avinents els meus respectes més humils i en l'alta consideració en la vostra persona.

Pau i herba
"

Marc -

Txep, espero que et recuperis bé i amb el menor temps possible. Tot just dimarts parlàvem del teu últim accident i estaves molt animat. Aviat espero tornar a pedalar junts, una abraçada.

Sembla que el MCT que va començar fent les trobades al Calisay els diumenges a les 8h, va passar a fer-ne durant les Voltes a la Cerdanya de Probike, ara les farà a la Transpyr. Enhorabona Melcior, Roger, Xavi i Mestre per tenir aquest repte al cap durant la primera meitat del 2012. Sense reptes no seríem res, i aquest és fantàstic. Jo en aquests moments no estic per aquest tipus de proves, simplement no em motiven prou. Espero anar veient-nos cada setmana i participar a les botifarrades de la zona, la primera i ineludible serà la Montalbike.

He estat veient les noves fotos penjades a la web del club i no m'hi trobo.. és com si en Roger hagués voltat el triple que jo... :-)

Bona setmana,

Xavier -

Perfecte Carles, ja anirem concretan, esper-ho estar a L'altura d'aquest Repte tant exigent.

Seguirem entrenant fort per aconseguir una bona base per poder afrontar la Transpyr, segur que L'àmic Melcior ens fà cinc cèntims de la seva experiència en L'edició passada, ens servirá de gran ajuda.

Ahir vaig estar parlant amb un Àmic de St Cebrià que també hi participara hi hem va dir que si es Possible li agraderia coincidir amb Nosaltres als Hotels/albergs on ens allotjarem i quedar algún dia per entrenar plegats.

Per cert, Melcior ahir vaig veure que tú jugues en una altre Lliga els dos pals que ens vas fotre baixant per el Remei i per Can Jalpí així ho demostren.

Salut.

Melcior -

entrenament secret: 66km N-II-basures calella ) +499dpa / 9km (52', segueixo corrent molt lent,lleig! ) run +306dpa -292dna ( corriols per can sala direcció la creu )

Carles, celebro que amb amic Rocosa consumeu i confirmeu parella, ens ho passarem mooolt i molt bé, creieu-me, és brutal. Esteu molt forts, fareu un bon tàndem i regulant bé fareu gran paper.

En Roger i jo hi tenim un peu i mig, estic acollonit ja, novament em toca ballar amb la més lletja, i després de veure l'exhibició del Sr.dels Desnivells a VC m'esgarrifa imaginar-lo obrint gasss pel pirineu. A mi només em queda entrenar més i més per intentar cumplir.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 11: 18 Km btt.
.- Dilluns 12: 54 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Xavier estic content que tinguis llum verda, ara em llegiré atentament tota la informació de la Transpyr i parlaré amb en Melcior i l'organització, durant aquesta setmana et trucaré per lligar detalls. Ja caldrà que fem una bona preparació, sinó en Roger i en Melcior ens fotaran un repas de campionat.
.- Em sap molt de greu que en Txep s'haguí fet tan de mal; en tota la meva vida no havia vist ningú patint tant de dolor.
.- Quim intentaré que estiguis en el jurat que selecciona el millor esportista arenyenc del 2011. Bromes a part, gracies pels afalacs immerescuts.
Salut i força.

Xavier -

Carles, ja tinc Llum verda per poder participar a la Transpyr.
Quan et vagi bè parlem per el tema de L'inscripció.

Salut.

Carles -

Pensament 2617

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- No hi ha res que defineixi més bé el caràcter d'una dona que les coses que considera ridícules o vergonyoses.
.- Cal estar atent als detalls, especialment als de la cara: és el secret, la clau, per ser un bon espasa.
.- En un bes, en un senzill i pur bes, quantes i quantes paraules amagades.
.- Si no faig el que ella vol, m'equivoco.
.- A la dona a qui un estima mai l'acaba de conèixer del tot.

Carles -

Pensament 2616:

AFLORIS-MES

.- Abandonar una cursa pot tenir justificacions; abandonar-se, no les te mai.
.- Penso, llavors deixaré d'existir.
.- Acabem sent allò que mengem. Ergo vigila bé què menges.
.- Cal cuidar els nostres petits vicis, són allò més propi i personal que tenim.
.- No em vaig preocupar per néixer i tampoc no em vull preocupar per morir.

Carles -

Pensament 2615

ALTRES PROCURA

.- Procura no fer allò que no entenguis. Hi sortiràs guanyant.
.- Procura complir amb el teu deure: fer cada dia allò que pensis que has de fer.
.- Procura no viure amb qualsevol ni tampoc per qualsevol.
.- Procura practicar el que prediquis.
.- Procura sempre que el demà sigui millor que l'avui.

Carles -

Pensament 2614:

PENSAMENTS INÚTILS

.- Diuen que m’estic fent gran. Potser si que és veritat, puix que no paro d’escriure pensaments.
.- Soc conscient que oblidaré i anul•laré del cervell aquest pensament, és per això que s’ha escrit ell sol.
.- Escriure pensaments sincers sobre un mateix es com practicar nudisme espiritual.
.- Abans actuava i després pensava, ara penso i dubto, per això escric pensaments.

Carles -

Pensament 2613

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Hi ha dones que, en no ser capaces de fer el necessari, s’enfonsen per aconseguir el que és inútil.
.- El món imaginari és per les idees, el món vital és per les passions.
.- Si fos veritat que viatjar ensenya, les hostesses de vol serien les dones més sàvies i il•lustrades del món.
.- La ignorància de la pressa és el principal trumfo del lligaire.
.- D’un parell de mirades creuades alguns somiadors en diuen lligar.

Xavier -

Roger, esper-ho que et recuperis del fort refredat.

Xavier -

Truiterada Mallerenga :
-18.5 Kms + 549 Dpa.
-50' Rodillo

Primer de tot, lamentar la caiguda del Company Txep, esper-ho que tingui una ràpida recuperació.

Avui, estava molt Motivat,Lluïr el Mallot mallerengo , el Nivell dels companys de sortida, bones sensacions, la 29 que m'ha deixat L'Arnau de Muntbikes,gran ambient, tot anava de cara però per Desgràcia La caiguda d'en Txep ens ha deixat ben trasvalçats,
Les cares D'impotència de tots els companys hem costaran d'oblidar però ja savem com és això de la Bici.

Cel.lebro l'iniciativa del Presi & Tendo, de fer una xerrada de primers auxilis, no dubtaré a anar-hi.

Salut