Blogia
La llibreta virtual.

VII 3h de Resistència BTT D'Arenys de Munt

VII 3h de Resistència BTT D'Arenys de Munt

Aquest Matí em tornat a viure una matinal esportiva impresionant e històrica per els components del MCT.

A les 10h s’ha donat el tret de sortida de la prova on han participat més de 90 parelles vingudes d’arreu del nostre país,  i que  han pogut disfrutar d’un circuit espectacular i que volta a volta s’anava endurint cada cop més

Destacar la Gran Victòria d’en Melcior i en Marc D. fent 17 voltes amb un temps de 3h 2’ 54’’ superant en 5’ als segons clasificats

Desde aquí volem Felicitar al Cc Arenys de Munt que ha conseguit que les 3h siguin un autèntic referent al Mundillo BTT i any a any es supera cada cop més

Felicitar a tots els companys del club, a tots el mallerengos i als àmics de la colla que han participat a la prova

Recordeu que el Dissabte dia 8 Tenim el sopar del Club i El Diumenge dia 16 la tradicional Truiterada Mallerenga

Clasificacions Oficials : http://www.albecam.com/images/stories/classificacions/2012/voltesarenysbtt/GEN.pdf

Fotos:

https://picasaweb.google.com/mallarengacarbonera/3HArenysDeMunt2012#slideshow/5817427589597808482

73 comentarios

Andreu -

Podríem acabar a can noé!!! cridant panduloooooooo.
Portaré arma secreta en el bido!!

Jordi -

5/6 hores un dimecres,,,,eing?
ja buscaré on és això del Calisay.
Pensava que sortiem d'Arenys de Munt.
Si sóm molts,ja teniu reservat lloc d'esmorzar?

Rocko -

Entrenament dia 11 :

- 40 ' Peses + Abdominals

- Jordi , exacte la sortida serà amb BTT , el Lloc de sortida serà el Calisay (Està al centre D'arenys de Mar) podrás aparcar el cotxe allà Mateix , per cert em deixareu Marcar ruta ??? jajaja .

- Andreeeewww quant Vulguis fem entrenaments amb BTT ja veuràs com ràpidament et poses a tò , aquet Diumenge tens una Bona ocasió .

- Demà el meu Entrenador m'ha programat un entrenament BTT Brutal . 5 / 6 Hores de BTT amb els Senglars de la Zona , d'aquets que havitualment pujant al Lloc més alt del Podi , que no em pasi res .

Gas !!!

Carles -

Pensament 3482

CONFESSION D'UN LLIGAIRE

.- De veritat que voldria saber la seva edat, però és impossible. La canvia constantment.
.- Ajuda a una dona que tingui problemes i ella mai no ho oblidarà, especialment la pròxima vegada que tingui problemes.
.- Porto més d'un més amb nomes dues amants i son imaginaries. Només volen tenir relacions carnals entre elles.
.- "Les meves fotografies no em fan justícia. Són iguales que jo", em va dir ella.
.- Quan elles diuen: "No vull dir el seu nom", no és menester dir cap nom

Carles -

Pensament 3481

NOTES ESPORTIVES

.- Si no neteges la bicicleta de btt durant dos mesos, no s'embrut mes.
.- Generalment soc un home de pau, llevat, evidentment, quan faig esport, treballo, estic a casa o soc al carrer.
.- Quan entro a una botiga de bicicletes normalment ho faig per la porta del darrere. La majoria de les vagades només hi vaig perquè em facin un pressupost.
.- Tinc cinquanta-sis anys, però corro, nedo i pedalejo com si en tingues seixanta.
.- Estic tan enfeinat preparant els propers reptes esportius que he posposat la data de la meva mort.

Jordi -

Doncs jo vinc.
És btt oi?veig que dius que quedem a Arenys de Mar?
Salutacions

Carles -

Pensament 3480

CONFESSION D'UN LLIGAIRE

.- La majoria de les dones no són tan joves com les pinten.
.- Tinc un amic molt lleig que té uns fills molt guapos. Per sort la seva dona l'enganya.
.- No us puc dir si això de ser un gran seductor és hereditari, ja que la natura no m'ha donat descendència.
.- Les dones passant per tres fases: joventut, majoria d'edat i "tens un aspecte sensacional"
.- La meva darrera amants tenia un lleuger problema amb la parla. De tanta en tanta callava per respira

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 11: 11 Qm corrents amb la Keta, 20' gimnàs.
Comentaris:
.- Companys i aspirants a mallerengos apunteu a les vostres agendes la sortida de diumenge 16: a les 8 al Calisay.
.- De moment, pels entrenaments que es publiquen al bloc, sembla que nomes hi ha cinc aspirants per les estatuetes del 2013.
.- Andrew aquest any pujaràs al podi... faràs teva l'Anaïs.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 11: 11 Qm corrents amb la Keta, 20' gimnàs.
Comentaris:
.- Companys i aspirants a mallerengos apunteu a les vostres agendes la sortida de diumenge 16: a les 8 al Calisay.
.- De moment, pels entrenaments que es publiquen al bloc, sembla que nomes hi ha cinc aspirants per les estatuetes del 2013.
.- Andrew aquest any pujaràs al podi... faràs teva l'Anaïs.
Salut i força.

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dilluns: 40' carrera + 1.000 mtrs nedant.
- Dimarts: 14 kms carrera.

Pau i herba

andreu -

Entrenaments de la setmana passada:

Dilluns--> 30 min run + 45 gym + 2500 m swim

Dimarts--> 45 gym + 2500 m swim + 45' spinning

Dimecres--> 2500 swim

Dijous--> 0 patatero

Dicendres--> 2500 swim

Dissabte--> 0 patater0

Diumenge--> 0 patatero

Estimats amics, s'acosta el meu primer reptar amb el CN mataró. El meu maneger diu que no digui la competició per tal de no atraure a tota la premsa especialitzada. Només diré que he d'apretar fort el cul en btt. Hauré de fer alguna sortida amb els monstrus rocko truco, melcionator i kuadratti. Sisplau, tingueu pietat.

Carles -

Pensament 3479

NO SIGUIS TAN PESAT AMB LA HISTORIA DE LA NÚRIA.

.- La cirereta del pastis de la Núria ha estat absència de cirereta... i de pastis.
.- Tota la nostre historia de silencis i incomprensions admet una interpretació salvadora... qui no es conforme és perquè no vol.
.- No hi ha amors sense antagonismes... diuen els entesos.
.- En la Núria tot, o gairebé tot, és pura femella, i de vegades amb tocs d’àngel.
.- Escriure versos per la Núria, com tot en aquest en quest món, serveix primer que res per a passar l’estona.
.- ¡Ànims Carles! Has d’insistir, perquè en la insistència trobaràs la victòria.

Marc -

Jordi, això de Diumenge continua en peu. Comptem amb tu!
Estem amb negociacions amb la Sara Carbonero perquè vingui a informar una mica..

Aprofito per dir que la idea és quedar a les 8-8,15 al Calisay d'Arenys de Mar (al centre del poble, pots aparcar fàcilment a la Riera, està coberta!)
Fer uns 35kms i un bon ESMORZAR.
Esperem ser força gent, es permet venir disfressat de Papa Noel, de Mama Noel, etc.

Salut,

Jordi -

Hola gent, lo de Diumenge segueix en peu?
És per no fer plans

Marc -

Gracies Carles pels apunts historico-reals, d'altra manera jo no accediria a aquests textos.
Avui 10min bici estatica, 20min footing i abdominals. El cami fins a la Gloria es llarg, feixuc i lent, pero ho intentarem. El MCT pot tenir un equip de triatlo a la propera HALF..
Salut,

Carles -

Pensament 3478

CONFESSION D'UN LLIGAIRE

.- Estimar és també distorsionar en benefici propi.
.- Que pensa ella? No importa! Porta-li la contraria. Si més no, tindreu tema de conversa.
.- No es pot ser un bon lligaire sense un mínim de vanitat.
.- Tens un trabuc entre les cames, ¿no? Doncs faries malament de no aprofitar-te’n.
.- Si la cosa no té remei fuig o desapareix. O millor encara fuig i desapareix. Si pots, és clar.

Carles -

Pensament 3477

ESPERANT RESPOSTA DE LA NÚRIA

Espero resposta de la Núria.
I pot ser si que és en va.
Se’m fa llarg el temps.
I les hores i els minuts no passen.
No m’escriu ni un mot al bloc.
I no recorda que penso en ella.
Paga la pena aquesta lluita.
I concedir-li un marge de confiança.
M’entusiasma poder retrobar-la.
I pensar que aviat serà meva.

Carles -

Pensament 3476

SOC UN NAN

Soc un nan
em poden les pors i els silencis.

No arribo a les galàxies
ni tampoc als somnis.

Em posseeixen cèl•lules i bactèries
no em queden esperances.

Carles -

Pensament 3475

CONFLICTES DE PARELLA

Conflictes de parella:
la ràbia no vol prorrogues,
la separació no espera.

Retrets intensos:
la convivència sacrificada
a un déu salvatge.

Tots dos marquen territori:
una fila d’insults
en boques calentes.

Falses esperances:
el paradís és lliure
i tot és vàlid.

Carles -

Pensament 3474

RETALLADES I DEUTE PÚBLIC

Marc Tuli Ciceró, jurista, polític, filòsof, escriptor i orador romà, escrivia l’any 55 abans de Crist:"El pressupost s'ha d'equilibrar, el Tresor s’ha d’aprovisionar, el deute públic de ser minorat, l'arrogància dels funcionaris públics ha de ser moderada i controlada, i l'ajuda a altres països s'ha d'eliminar perquè Roma no vagi a la fallida. La gent ha d'aprendre novament a treballar, en lloc de viure a costa de l'Estat "

Amb aquesta sentència, escrita fa més de 2.065 anys, Ciceró intentava convèncer als seus conciutadans que Roma no podia endutar-se més i calia aplicar retallades per evitar una greu crisis económica. Quan dissabte parlava amb en Marc dels préstecs abusius que molts joves inconscientment han concertat amb bancs sense escrupols, recordava la vigència intemporal d’un reflexió feta per un filòsof de las roma clàssica, avui plenament vigent en una societat que s’ha cregut molt més rica del que realment era, per un ús imprudent i encegat del endeutament, tan públic com privat.

Marc -

Avui 35kms de btt suau amb el vigent Premi Leonides, un plaer compartir aquest mati de diumenge fred i assolellat.

Hem esmorzat a Canyamars, on estava tot blanc. En Carles ha baixat rapid i segur, la doble es nota.

Ahir sembla que el gran Pons venia amb la grupeta, i jo fent algun trist cop de pal.. Quina vergonya!

Xavi, tots els teus companys de festa nocturna avui han sortit a pedalar.. Resta't 2punts.. ;-)

KEEP CALM AND SPEAK CATALAN (estigues tranquil i parla català) Es eslogan aprofitat del que van crear els anglesos per resistir l'atac dels Nazis el 39.

Bona setmana!

TONI -

Carles, ni borratxo se m'acudirà posar-me l'arma secreta al cap. No vull que se'm suquerrimi la neurona que em queda.

Pau i herba

Carles -

Pensament 3473

APUNTS PER UNA NOVEL·LA

.- La historia passarà en un lloc fictici. No existeix un poble com Arenys de Munt.
.- L'assassí serà un personatge d'una segona novel·la que mai no escriure.
.- Hi hauran diferents indicacions d'errates que les col.locaré per error.
.- El protagonista serà un escriptor a qui la naturalesa li ha negat la capacitat de pensar, però li ha donat el do d'escriure.

Carles -

Pensament 3472

PENSANT PENSAMENTS
.- Porto tots el dia per intentar acabar d'escriure un pensament. Pel matí he posat un punt i coma, per la tarda l'he tret.
.- Escriure un pensament o un poema és com jugar una estona amb un infant per acabar disparant-li un tret al cap.
.- Hi ha dues maneres perquè no t'agradi la poesia. Una és que no t'agradi i l'altre és llegir-me a mi.
.- L'aparent originalitat d'algun dels meus pensaments és un plagi no detectat.
.- Quan vull llegir un pensament, n'escric un.
.- Per escriure un bon pensament hi ha quatre regles, però desconec quines són.
.- Cadascuna de les paraules que escric són un plagi, fins i tot els articles i les preposicions.

Carles -

Pensament 3471

EL COS L'ENVELLIMENT I LA MORT

.- El cos es venja dels anys amb el simple fet d'envellir-se.
.- Els infants es transformen en joves, els joves maduren, els madurs envelleixen, ells vells es moren. És això la llei de la vida?
.- El secret per mantenir-se jove rau en fer esport, menjar adequadament i mentir respecte l'edat.
.- La mort no és el final. Sempre quedaran els conflictes per l'herència.
.- Soc una d'aquelles poques persones a qui la mort, de ben segur, millorarà moltíssim.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 9: 32 Qm btt en companyia d'en Marc.
Comentaris:
.- Marc gracies per la conversa mentre gaudíem del fred i del bosc.
.- Toni 1h arma secreta? espero no te la "suquerrimis" com em va passar a mi.
Salut i força.

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dissabte: 80 kms carretera
- Diumenge: 1h arma secreta.

Ahir una bona sortida amb els companys del club per començar la temporada de bicicleta. Encara queda molt.

Avui he treballat indoor afinant l'arma secreta de la temporada.
Melcionaaaatoooor!!!!!

Pau i herba

Carles -

Pensament 3470

CONFESSION D'UN LLIGAIRE

.- Aquestes confessions no són reflexions intimes i personals, no hi ha intimitat des del moment que les publico en el bloc. Quan premo la tecla em lliuro als altres.
.- En el fons quan em pregunto "de què" o "per a què" serveix escriure aquestes confessions, el que de fet em demano és "a qui" serviran.
.- En definitiva, la interpretació i/o significat de cadascuna d'aquestes confessions està en funció del gust i/o el criteri de cada lector.
.- A fi de comptes, aquestes confessions no són res més que un joc de mots.
.- Aquestes confessions són repletes de cinisme, perquè parlen de veritats inoportunes; de veritats que tothom sap i que tothom tendeix a silenciar.

Pep -

Entrenaments de la setmana
dia 6 1h de corrons.
dia 7 32 km btt fen voltes per el Montalt i volta per el circuit.
dia 8 35 km btt per can Colomer, el Corredor, he trobat en Marti fen entrenament secret, i he fet la bona obra del dia acompanyant una noia que buscava el cami del Far per anar a Mataro.
Dema a les 9 amb ganes de padalejar i esmorçar.
no puc anar al sopar del club espero que si algu de vosaltres i aneu que paseu bé.

salut i pedals

Rocko -

Entrenament dia 8 :

Matí :

- 97.5 Kms amb Bici de Carretera
+ 525 Dpa
- 3h 20'

Comentaris :

Avui bona sortida per treure la carbonilla , molt content per tornar a pedalar amb els companys Mallerengos Marc ,Toni i Carles amb els quals ja feia temps que no coincidia .

Entrenament dia 8 Tarda :

- 20 Km Btt
+ 400 Dpa

- Aquesta Nit al sopar del club, en Principi demà a les 9h estaré al Kly

Marc -

Avui he suat la cansalada per seguir el ritme dels companys del club, entre ells il·lustres mallerengos. Al final 88kms, poc desnivell acumulat i mal de cames. Però he generat nivells d'endorfina que feia mesos que no experimentava.
Bon rotllo i pals, molts pals per la NII.

Demà, com diu en Carles, a les 9h al Kaly per fer una sortida de pau i herba. A veure si demà li serveixen a en Carles els peus de porc que avui li han negat al bar 'La Herradura' de Malgrat.

Salut!

Carles -

Pensament 3469

CONFESSION D'UN LLIGAIRE

.- Una amant és nova respecte a l'anterior; però si és original ho és respecte a totes les altres. No en va l'originalitat és personal i la novetat temporal.
.- Totes les amants són úniques i iguals a l'hora. Poc o molt cadascuna se sent diferent envers les altres, però en el fons nosaltres sabem que, llevat d'alguns matisos, totes són iguales.
.- Cadascuna de les meves amants ha estat, per a mi, un exemplar únic i irrepetible. Les histories que hem compartit han estat redundants i reiteratives.
.- Qualsevol nova amant està condemnada a deixar de ser nova l'endemà de la seducció.
.- En desconec el motiu, però generalment faig amb elles - estic fent- coses diferents a les que hauria de fer.
.- Hauria de prendre consciència que els detalls, els petits detalls, són imprescindibles per arrodonir una bona relació.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 8: 97 Qm bicicleta de carretera en companyia de tres mallerengos ( Xavier, Marc, Toni), un aspirant (Quadratti) i companyes del club.
Comentaris:
.- Demà a les 9 del matí al Calisay per anar a fer plegats en btt un bon esmorzar.

Rocko -

Ostres !!! encara bò que vaig posar que la sortida d'aquest matí seria suau !!!

Però és el que em van dir !! jijiji

Rocko -

Per Evitar algún mal entès en el cas que vulgueu venir demà a la sortida de Carretera teniu dos Opcions :

1- Estar a les 8h del Matí a la parada del Bus d'Arenys de Munt i trovar-se amb Alejandro

2- Estar a les 8:20 a la rotonda De l'ajuntament d'Arenys de Mar.

La ruta serà la següent :

Arenys de Mar - El Masnou - Alella - Fondecera - El Masnou - Vilassar - Argentona - Coll de Parpers -Mataró - Sant Pol -Calella - Sant Pol - Sant Cebrià - Arenys de Munt.

Per qualsevol cosa truqueu-me al movil.

Salut i Gaasss

Rocko -

Demà a les 8:30 ens trovarem a la Rotonda de L'ajuntament D'arenys de Mar per fer una sortida de bici de Carretera suau.

Us esperem a tots !!!!

Carles -

Pensament 3468

CALENTURES

De grat llepo la teva garota,
amb olors de cos corromput.

jo en mi acreixo un desig
en trempar ple de calentures
esperant clavar-la forat en dins.

Carles -

Pensament 3467

JO TU O ELL

.- Jo, tu o ell ens imaginem ser diferents de com som. Si no fos aixi, jo, tu o ell no tindríem prou coratge per suportar-nos.
.- Jo, tu o ell no som la suma del que tenim, sinó la suma del que encara no tenim i podríem tenir.
.- Jo, tu o ell hauríem de saber acceptar allò que no podem evitar.
.- Si jo, tu o ell tenim un plata i l'intercanviem, tots tres tindrem un plàtan. Si jo, tu o ell tenim una idea i l'intercanviem, tots tres tindrem tres idees.
.- Jo, tu o ell no hauríem de fer als altres el que volem que en facin a nosaltres. Pot ser els seus gustos són diferents dels nostres.

Carles -

Pensament 3466

CONFESSION D'UN LLIGAIRE

.- El món és ple de desitjos insatisfets i de desitjadors frustrats. Per això les relacions humanes resultant tan inclements.
.- No hi ha cap forma d'estimació que sigui desinteressada.
.- No entenc aquells qui diuen que menyspreen els plaers de la carn. Si en prescindim, què ens queda? Carpe Diem.
.- Si vols entendre l'autentic significat de la paraula "lligar", l'has d'entendre com a recompensa i no pas com a fi.
.- La bellesa de les meves amants és per a mi una promesa de felicitat.

Carles -

Pensament 3465

CONFESSION D'UN LLIGAIRE

.- La millor manera per entendre una relació és repensar-la un cop s'ha acabat.
.- Una hora amb ella no són seixanta minuts. És un estoig ple de perfums, esperances, sentiments, sons i projectes.
.- Quan vaig a lligar busco un somriure, una mirada, un escot. Amb això en tinc prou; llavors la meva ment fabrica una dona, composa un caràcter, crea un objectiu.
.- Conèixer a fons a una dona no és només entendre o compartir. És accedir a una revel.lació.
.- Si elles no estan d'acord amb les meves idees o opinions no em perjudiquen. M'enriqueixen.

Rocko -

Entrenament dia 7 :

- 37 km BTT
+ 1000 Dpa
- 2h 12'
- 17 km/h

- Avui per tercer dia consecutiu, nou entrenament de qualitat però aquet cop amb BTT

- Arenys - Arenys de Munt - Can Colomer - Casa Nova - baixada pel corriol del Camp de Fútbol de Vallgorguina - El Corredor - Baixada per les escales - Els Misteris - Can Framís - Subirans - Arenys .

- Demà Més !!! Road

- Carles Vindràs al sopar del club ?

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 7: 20, 5 Qm corrents amb la Keta, 30' massatge, 3h sauna, hamma, dutxes, jakuzzi, piscina... a l'spa de-l'hotel Colon.
Comentaris:
.- Laia, Núria, Roger, Jose, Melcior, Martí, Marc, Pep...: Els entrenaments o curses no publicats no puntuen. Xavier per aconseguir el mallot cal publicar entrenaments.
.- Andrew avui greu, gravíssim error. T'ho perdonarà l'Annaïs?

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dimecres: 3.000 mtrs nedant.
- Divendres: 2.500 mtrs nedant + 1h carrera.

Ja s'acaba la setmana. Estic acollonit tot esperant que en Melcior pengi els seus entrenaments brutals. Em fa por llegir-los.

Andrewwww, on eres avui? L'Anaïs sí que hi era.

Brutal Roger. Ja veig que l'entrenador ja s'ha llevat.

Pau i herba

Carles -

Pensament 3464

A POC A POC

A poc a poc, molt a poc a poc,
un cop d'aire lleuger passa
i se'n va, sempre molt a poc a poc.
I jo no sé què sento,
ni esverinar-ho intento.

Carles -

Pensament 3463

PASSEJANT DE NIT

Em sento sol envoltat per la negror de la nit
travessat per un raig de lluna:
i les hores s'escolen sense pressa.
Ombres serenes al mig de la foscor
cridant ven alt el nom del silenci:
i tu no hi ets per fer-me companyia.

Carles -

Pensament 3462

TRAÏCIÓ de la NÚRIA

No m'has traït, Núria:
de cada desengany
en sóc el primer nat.

Carles -

Pensament 3461

CONFESSION D'UN LLIGAIRE

.- Cada matis dels meus sentiments demana una paraula pròpia però el meu el vocabulari no és tan ric, i possiblement els diccionaris tampoc són tan generosos.
.- Sempre parlo de les mateixes coses. Ben pensat, això és el que s'espere de mi.
.- La meva formula per lligar és llevar-me aviat, anar a dormir tard, i trobar moltes dones per compartir sexe.
.- No et casis amb una dona perquè tingui sis milions. Casa't-hi encara que només en tingui tres.
.- Ningú no s'ha d'enganyar: dir "com estàs" a una noia jove i guapa ja és intentar lligar.

Carles -

Pensament 3460

CONFESSION D'UN LLIGAIRE

.- En les relacions de parella no convé tenir massa memorial, un ha d'aprendre a seleccionar records. La memorial total sovint és rancuniosa.
.- Com que no és obligatori ser amable, quan vas a lligar, algunes dones se'n aprofiten.
.- Hi ha dies que una mica de sexe, només una mica de sexe, et fa feliç.
.- Al cap i a la fi tocar uns pits no soluciona res, però ajuda a passar el temps.
.- El destí d'aquestes confessions és esdevenir incomprensibles, demà o d'aqui cent anys, o ara mateix.

Rocko -

Avui Novament molt bon entrenament però en aquet cas tocava fer Road , després de molt de temps sense tocar la Pinarello, aquesta tarda li em tret la Pols

- Entrenament dia 6 :

- 80.2 km
- 2h 41'
- 30km/h
+690 Dpa

Sortida a Full amb Melcior fent la següent ruta :

- Arenys - NII - St Pol - St Iscle - Arenys de Munt - El Pollastre - St simó - Mataró - Argentona - Dosrius - Argentona - Mataro - NII - Canet - Arenys de Mar

Quim Montmany -

Moltes felicitats a la família Mallerenga pels resultats i la participació a les 3 hores de resistència Btt d'Arenys de Munt. La vostra ACTITUD, mai defalleix. Us desitjo un 2013 més ESPARTÀ que mai.

Quimet.

Carles -

Pensament 3459

CONFESSION D'UN LLIGAIRE

.- Escriure aquestes confessions ha estat el meu darrer intent desesperat de fer creure als meus amics i als lectors que soc un consumat lligaire. Però no he enganyat a ningú, i molt menys als mallerengos.
.- ¿Quina de les meves amants salvaria si es declares un incendi? La que estigues més a prop de la porta, evidentment.
.- Cada dia em sento més sol i trist. La majoria de les meves amants s'estan divorciant i ja quasi no em queden marits per enganyar.
.- El que t'expliqui una de les teves amants primer de tot escolta-ho amb atenció; després, no t'ho creguis; finalment, oblida-ho.
.- Hi ha justificacions que em donen elles per no anar al llit que m'ofenen. O més ben dit em donen justificacions deliberadament ofensives.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 5: 1h 1/2 spinning, 450' gimnàS 20' arma secreta.
.- Dijous 6: 58 Qm bicicleta de carretera, 7 qm caminant amb la Keta, 30' sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Andrew llegir ahir els teus entrenaments de la setmana passada m'ha motivat enormement, jo també penso lluitar enguany per una estatueta.
.- Roko brutal la sortida d'ahir amb l'elit betetera, quan estigui mes fi intentaré venir un dia amb vosaltres.

Rocko -

Entrenament dia 5 :

- 51 km BTT +1300 Dpa (3h 15')

- Avui sortida Btt molt exigent i força tècnica amb Melcior, J.Pons i Locko CuadraTTi.

- Em començat pujant per Can Framis, Creu de Rupit, Pi de Buac , Bucaners i em seguit al inre-ves la marxa Btt de Vallgorguina que es va celebrar el passat Diumenge que precisament va Guanyar L'àmic Pons.

- Em Pujat per Murs molt bèsties i em acavat per Llinars, apartir d'aqui molt de corriol de pujada i baixada molt tècnics

- Em acavat pasant pel costat del Dolmen de Ca L'arenes em baixat pels Misteris (No he fet peu per fí) i baixada a Sobirans per senderillo

- Sortida Brutal demà Més i Més

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dilluns: 50' carrera.
- Dimarts: 3.000 mtrs nedant + 45' carrera.

Avui al migdia feia un dia ben bonic. Després de nedar, el dia continuava igual de bonic, però a mida que la claror s'anava enfosquint, la mandra podia més que no pas les ganes de fer la segona sessió d'avui.
Em mancava la motivació necessària: En Melcior ja no penja entrenaments, tot i està entrenant fins a l'extenuació. En Carles sembla que fa poca cosa. No em crec que el preparador d'en Roger li doni tantes vacances. La jugadora no. 8 està super motivada però tampoc penja entrenaments, i ...

He hagut de tirar d'un video que en el seu moment em va agradar molt
http://www.tv3.cat/videos/4182471
però tot i així, em costava moltíssim moure el cul de la cadira.
Fins que han arribat les sessions de l'Andrew.
Ha estat l'espurna definitiva.

Demà més
Pau i herba

Andreu -

Entrenaments secrets de la setmana passada:

Dilluns:

-30 min gym + 3000 m swim

Dimarts:
-27 km correns a ritme de pau i herba

Dimecres:

- 3000 m swim

Dijous:

- 2 h spinning

Divendres:

- 15 min run + 30 min gym + 3000 swim amb el CN matarò

Dissabte:

- Descans

Diumenge:

- 3 h de BTT com a espectador

Vaig fos com una cunca, CANUTO m'està fotent canya. Crec que m'estàn començant a sortir aletes. Comença la meva lluita per la estatueta d'aquest any!!

Rocko -

Entrenaments dia 3 :

- Descans + Sesió de Fisio .

Brutals tots els vostres escrits sobre les 3h , pell de gallina i orgull Mallerengo .

Qui estigui interesat en asistir al sopar del Club Ciclista Arenys de Munt el Próxim Dissabte dia 8 , que deixi un comentari al blog del Club, ja hi ha penjat el Menú.

Carles -

Pensament 3458

MANUAL DE SEXOLOGIA

Fer-ho de peu enforteix la columna,
de cap per avall estimula la circulació de la sang,
de cap per amunt és més plaent,
fer-ho sol és agradable, però egoista,
en grup pot ser divertit,
al bany és molt digestiu,
al cotxe pot ser perillós ...
Fer-ho amb freqüència
desenvolupa la imaginació,
de genolls resulta dolorós ...
En fi, sobre la taula o sobre l'escriptori,
abans de menjar o després de la migdiada,
sobre el llit o en una hamaca,
nus o vestits,
sobre la gespa o la catifa,
amb música o en silenci,
entre llençols o al bany:

Fer-ho, SEMPRE és un acte d'amor.
No importa l'edat, ni la raça,
ni el sexe, ni la posició econòmica ...

Carles -

Pensament 3457

REFLEXIONS EXISTENCIALS X

.- No em refio de la meva consciencia perquè no és objectiva. Generalment em dona sempre la raó.
.- Estic envellint. Aquests pensaments existencials em confonen i desorienten. Escriure transcendències m’absorbeix vitalitat.
.- Crec que moriré i penso que tu també; tanmateix ara i aquí és només una probabilitat. El fet que molts d’altres hagin mort no demostra que tu i jo seguirem imperativament el seu camí.
.- Tinc dret a pensar el que vulgui, ni que només sigui perquè el meu cervell així ho ha decidit. I aquest és el dilema, si tu tens el mateix dret.
.- Les paranoies, ben administrades, de tant en tan poden donar algun resultat positiu. Algun d’aquests pensaments, per exemple?

Carles -

Pensament 3456

PER A LA NÚRIA
.- Tinc la tristesa, o la melancolia, de saber que mai no serà meva.
.- Quan començo una conversa amb ella, de fet ja l’hi estic demanat un favor.
.- Un desig que dura tan de temps necessita un altre nom: obsessió.
.- ¿Heu vist una cosa més meravellosa que la seva mà? ¿O que un dit de la seva mà? ¿O que la ungla d’un dit de la seva mà?
.- Sempre que la somio despullada, la somio despullada en “legítima defensa”

Carles -

Pensament 3455

REFLEXIONS EXISTENCIALS VIII

.- No acabo d’entendre que pensa la Keta; només s’explica amb lladrucs i silencis.
.- A la meitat de la cinquantena he constatant que porto molt de temps invertit, pot ser massa, per arribar a ser la persona que voldria ser.
.- Quan no controlo la meva actitud, ella em controla a mi.
.- Soc responsable del que penso, faig o dic; no importa com em senti.
.- Primer volia la flor, desprès el ram, desprès la mà, desprès el cos. Ara vull el món.

Pep -

Diumenge vaig compendre la frase que diu l’important es participa, sense la participació de tots no seria possible, un esdeveniment com les tres hores.
Primer felicitar en Melcior i Marc per aquest 1º lloc en la calcificació .
Rocko queden moltes curses per compensar la mala sort.
Toni Carles el fet de participa en una cursa amb que el nivell dels participants es tant alt i que teniu poques possibilitats de guanyar la batalla, això es de veritables espartans el meu reconeixement.
Tanbe felicitar en Marti, dons començar a les 6 del mati per fer el muntatge, i tot seguit fer la cursa.
No poso noms perquè segurament en deixaria algú felicitar a tots els que heu fet possible les tres hores i pasar un diumenge dels que sempre es recorden.

Ens veiem el 16


Un humil espectador -

Avui he estat espectador de luxe en un dels esdeveniments del any i tinc diferents coses ha dir:

-Primer felicitar en Melcior, lo de avui no té paraules. Estàs a un altre nivell, ets un crack i a més amb humiltat.

-Rocko i kuadratti, brutal parella. LLàstima de la mala sort, però el que compte és arribar a la línia de meta. Caure es pot permitir aixecar-se es obligatòri.

-Parella 38, quina classe. Sou uns fora de sèrie, tot hi no ser al vostre terreny de joc heu demostrat lo grans que sou.

-Martí, se la tocava mentres anava amb bici. M'ha sorpres en martí perquè a cada volta que passava era com si no estigues cansat. Impressionant president.

-Mireia i roger, veure'us ens dona alegria. Perquè la Miereia sempre té un somriure i una bona cara per tothom. No poder comptar amb vosaltres per la gal·la va fer que no fos tan especial

En fí sou tots molt grans, encara em queda molt per apendre!

Martí -

Reflexió de les meves 3h. I primera com a Mallarengo!

Ja en portem 7, costa molt arribar aquí.
A mesura que s’acosta la data els nervis apreten al cos, i no és fàcil mantenir la pressió. Permisos, trucades, visites a l’ajuntament, federació, reunions de club...
De totes les hores del meu lleure ciclista, poques me’n queden per pedalar.
Tot i la meva aparent tranquil·litat, hi ha moments que aquesta pressió no la porto pas massa bé.
Ara tampoc penseu que ho faig tot jo, perquè a mi em toca una petita part.
L’ instint de participar a vegades l’hauria de controlar, però participar amb en Joan m’ ha fet especial il·lusió, tot i que ens hem vist poc!
Tot aquest rotllo, per dir que, ha estat un honor!
Veure a tot aquest gran grup de gent involucrada per tirar aquesta prova endavant, desde el duet Santi-Tendo dissenyant el circuit, el duet Rocko-Cuadratti amb les pales, en David controlant pagaments, en Martí C. , l’ Alejandro, en Ricard, en Martori i els seus rètols, en Pau i el pont, la Rut i els cartells, en Sellés amb els cables, tots els que han clavat estaques i han desenrotllat cinta i els pobres controladors del circuit animant al personal. Per tot aquests i molts més que em deixo, ha estat un honor.
He gaudit de valent veient com tot anava rodat, que tot s’anava tirant endavant a la perfecció, i que tothom agafa la seva part de responsabilitat.
I la cirereta, no m’ha fallat cap Mallarengo!. Us vaig convidar i heu vingut TOTS.
En Melcior tirant davant de tot, el perillós tàndem de Xavi’s fent tremolar, llàstima de la mala sort, us mereixíeu molt més. La parella 38, només amb el fet d’apuntar-vos ja m’ho han demostrat tot, “gran honor”. L’ Andew i en Sellés (després dels cables) animant de valent, en Roger i la Mireia s’han desplaçat per nomé
s poder estar una estoneta amb nosaltres, i la parelleta Marc-Laia sou genials.I la propera Mallarenga Núria, que està recuperant el nivell.
Ara toca descansar i carregar piles per l’any que ve.

De la part competitiva que voleu que us expliqui, ja ho heu vist! haig d’entrenar moooolt per poder honorar a en Leònides. Començaré a preparar la meva primera temporada Mallarenga.

Gràcies a tots.

Carles -

Pensament 3454

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Les dones no són iguals que els homes perquè són dones.
.- Qualsevol excusa noble és bona per justificar un engany, i la historia de qualsevol parella n'està plena de casos. El reprovable, normalment, no són els enganys, sinó les justificacions.
.- Estar enamorat és ben fàcil. N'hi ha prou en oblidar, que un pot estar enamorat sense adonar-se'n.
.- No hauríem de cansar-nos de practicar-ho: tots els amors són solidaris.
.- Trempem com en el neolític. No hem avançat gaire , per aquest cantó.
.- Una clusca pot ser efímera, però el seu record pot ser immortal.
.- Desitjar-la a ells és fàcil, el fotut és acceptar que ella en desitja un altre.

Carles -

Pensament 3453

REFLEXIONS EXISTENCIALS VIII

.- Quan la por és assenyada se'n diu prudència, quan la por és interessada se'n diu covardia.
.- La renda esportiva per capita. Això també ho haurien de precisar les estadístiques econòmiques.
.- Els pares volen que els nens siguin obedients. Qualsevol historia de la família hauria de partir d'aquesta obvietat.
.- El món és un teatre, però no tots estant satisfets amb el paper que els hi ha tocat representar.
.- No hem de confondre les idees pròpies amb les idees fixes.



Mireia -

Bona nit, família mallerenga!

Avui, se’ns dubte, ha estat un dia entranyable. Un d’aquells dies que, quan te’n vas a dormir, el seu record et fa sorgir un somriure a la cara, d’orella a orella, que et perdura eternament.

D’entrada, demanar-vos perdó per no haver estat a l’alçada la setmana passada i haver fet figa just quan més ho desitjava. Jo, com els nens, sommio i... sabeu què sommiava? Doncs en poder assistir la nit de la Gran Gala, al gran sopar, i poder passar unes hores plegats, envoltats de la nostra “segona família”. Però ja ho diuen, ja. Els somnis no sempre es fan realitat. Ara, hauré de sommiar durant un any més! Quina sort! A ritme de pau i herba, us prometo que seguiré il•lusionant-me en el proper esdeveniment mallerengo: Gala 2013!

Fet aquest preàmbul, vull agrair públicament la vitalitat i energia d’en Tendo i en Santi. Fa cosa de dues setmanes, els vam trobar que tornaven de preparar el circuit i, amb una felicitat radiant, em van dir que els agradava més preparar el circuit que participar-hi! Carai, tu! Pocs són els que s’alegren preparant quelcom pels altres i a base de pic i pala! En aquest grup incloc també al senyor president (Martí) que, malgrat tot, no se li cauen els anells de compartir unes hores amb la seva nova família. Es podria dir que és el “Guardiola” de la BTT arenyenca.

També m’ha encantat retrobar-me amb en Pep, amb el qual feia temps que no coincidíem, així com també amb la seva senyora! I veure, una vegada més, el “cresta” i, així, poder conèixer, alhora, el famós company seu de camí, en (noi, no sé pas com dir-te!) Quadrado, Quadratti... Ha estat un plaer haver-vos pogut saludar (encantadíssima!). També he tingut l’honor de saludar el famós Andrew! (A la propera farra mallerenga, prepara’t! No podràs aguantar el ritme! (ups, la que acabo de liar!)).

I... Emotiu és sempre veure que hi ha persones com en Marc i la Laia que, malgrat que encara no hi participin, no fallen mai, sempre són presents allà on la mallerenga canta! Gràcies, parella, per ésser tan grans! I emotiu ha estat també, sens dubte, haver-me pogut abraçar amb l’Anna i la Montse (primeres dones mallerengues, no ho oblidem!) i la Clara; com tampoc no hi podia pas faltar, la “Queta” (companya d’entrenaments d’en Carles)!. Tot un paler i un honor!

En aquest punt, vull fer una esmena especial a la parella 38! Quin goig tornar-la a veure en acció! M’ha recordat vells (potser també, bells) temps! Felicitats Toni i Carles! Potser algun dia, qui sap, podreu tornar a sortir les parelles 38 i 40 plegades!

Continuo per felicitar en Melcior. No sé pas si la victòria d’avui és una senyal clara que l’estatueta pel Leònides 2013 comença ja a tenir noms i cognoms. Enguany no ha pogut ser, però vas molt i molt fort! Noi, així, no hi ha qui et pari! Felicitats!

I segueixo, (posats a escriure! Una vegada que em decideixo!) per a dir que avui també la família s’ha fet més i més gran! He tingut el plaer de conèixer a la Rut. No hem pogut intercanviar massa paraules, però sé que és GRAN. Gràcies Rut pel teu dia a dia!
I, finalment, i també obertament, agrair al Roger que m’hagi “introduït” en aquesta família! Avui, una vegada més, hem pogut estar junts! I, com ha dit en Toni, els somriures de tots ha estat el meravellós senyal que tornàvem a estar plegats!

Us he fallat una vegada, però no us tornaré a fallar més, segur! Gràcies pel dia d’avui, però sobretot, gràcies per a fer-nos somriure dia rera dia!

Un petonàs per a cadascú de vosaltres! I, sobretot, hem de continuar tenint present que... en aquesta vida, tot se soluciona a base de molta PAU i HERBA!

P.D.: Per cert, també ha estat un gran plaer conèixer la MUSA Núria! Noia, ets fruit de grans inspiracions!










Carles -

Comentaris:
Acabo de mirar les classificacions oficials i voldria fer un petit apunt. De la parella 38 ha començat en Toni i ha acabat un servidor, per tant el numero de voltes hauria de ser parell. Si no m'he descomptat jo he sumat set voltes i en Toni altres set, es a dir un total de 14 i no de 13 com surt en el llistat, per la qual cosa hom ha de suposar que el xip, en una de les voltes, no ha marcat. Si aquesta suposició fos certa hauríem fet podi màster 40 en ser el tercer en temps. Bé, tan sa val, el que compte al cap i a la fi és el que diu en Toni: Satisfacció, alegria, goig, somriure, ... molt bon rotllo que al final és el que ens uneix a tots.
Salut i força.

Roger -

He actualitzat la foto del grup i n’he pujat algunes més a
https://picasaweb.google.com/mallarengacarbonera/3HArenysDeMunt2012#slideshow/5817427589597808482
(llàstima que no hem pogut “arreplegar” en Tendo, Marc i Santi que eren pel circuit)

Em vull sumar a totes les felicitacions: Al club, especialment Santi i Tendo per un circuit espectacular (superant expectatives, com sempre), i a tots els mallerengos que han deixat el pavelló encara més amunt – Melcior amb el primer lloc, espectacular!

Ha estat molt emotiu veure la 38 pedalant de nou. M’ho he passat com un nen saludant a tothom: És un dels pocs moments a l’any que tinc ocasió de veure-us a tots/es i em fa molta il•lusió. A vegades (moltes) penso que l’autèntica afició només la tinc per viure dies i moments com els d’avui a can Jalpí.

Rocko i cuadraTT, em sap molt de greu que hagueu tingut tanta mala sort. Em consta que esteu en un moment de forma excepcional i havíeu preparat el circuit a consciència. Com diu en Toni, el fet de no abandonar i la manera com heu encaixat aquest contratemps us fa molt grans. Estic convençut que ben aviat podreu demostrar el vostre nivell!

Felicitar també a la Núria, que ha fet un flamant segon lloc de mixtes i que m’ha fet ilu de saludar amb el seu company Eduard (conegut de la Transpyr). I en Martí, que no tenint prou amb tota l’agenda del cap de setmana, avui ha ha decidit estrenar-se amb la 29’ per acabar d’ultimar la carta als reis.

Sembla que es confirma la Truiterada Nadalenca pel proper dia 16, amb un cartell “tremendo”!

TONI -

Avui he sumat uns quants puntets. Potser em poden venir bé d'aquí a 11 mesos, però veient la temporada que s'acosta ho tinc molt, però que molt difícil.

La meva millor enhorabona per en Melcior. Avui he vist un tast de la seva gran classe i capacitat física.

Q^2 i Roko. Llàstima que no heu tingut sort però en Xavi ha sabut reaccionar. 27' sempre són millors que no pas un abandonament i quedar-te a 0 points. Segur que a l'ABR la caixa de trons no estarà remullada.

Carles, amb la teva participació m'has fet gaudir de les 3h. M'he retrobat amb gent que feia molt de temps que no veia i he pogut saludar persones que tinc com a mites de la bici, o d'altres coses. Gaudir d'aquestes petites foteses em donen un plaer immens.

Martí, avui la teva casta com a esportista i persona ha pujat un esgraó més en la consideració que et tinc.

Ahir ja vaig dir que el circuit em semblava una meravella. Era un bon circuit per gaudir-lo en bici i deixar anar adrenalina, malgrat que en alguns moments pensava més en demà que no en el gas.
Felicitar a tots els que l'heu fet possible, Tendo, Santi, Marc, Xavi, Q^2, i molts més que en desconec el nom.

També agrair al club que ens hagi deixat un espai en la seva carpa.

I com no, agrair el recolzament de l'afició. Incommensurable. Malgrat que no us veiés o no us digués res, sempre s'escolten els crits d'ànims i donen aquella empenta necessària per treure una mica més d'energia.

Però per sobre de tot això, he gaudit molt de l'esperit mallarengo. Les cares de molts pagaven. Satisfacció, alegria, goig, somriure, ... molt bon rotllo que al final és el que ens uneix a tots.

Pau i herba

Rocko -

Primer de tot Vull Felicitar en Melcior per la gran Victòria superant a participants de gran Nivell.

Felicitar a la Parella 38 que han fet un gran paper i que han lluitat fins el final per fer Podi Master 40

Al Gran President aportant Clase a la competició després d'estar currant desde les 6 del Matí al Circuit

Al Tendo , Santi , Pep , Marc , Laia , Roger , Mireia ,Andreeeewww i Tots els
àmics de la colla pels seus ànims i la gran feina feta durant les 3h i abans tambè

Pero Sobre tot voldria Donar-li les Gràcies al àmic CuadraTTi per la seva paciencia i comprensió, avui tè Fallat ho sé, la caiguda ha costat la cursa.... no tornarà a pasar, avui he après una gran lliçó , ara mateix estic molt enrabiat i tinc moltes ganes de posar-me les piles per estar a L'altura del Premi Esparta i els Próxims reptes.

Les Meves 3h :

Locko CuadraTTi com sempre a Full i desencadenat ha fet la primera volta molt ràpid

Em fet relleu i jo Anava fort, pujant ràpid , però al arrivar al Apm s'ha acavat la cursa.

L'he baixat encigalat, més ràpid que mai però al girar a la dreta m'ha patinat la roda de davant amb el fang i he anat per terra, quant m'he aixecat m'he trovat la cadena mitg trinxada i el manillar doblegat, s'em ha caigut el mòn a sobre, només m'anava repetint que s'em avia acavat la cursa m'entres m'avançava tot deu.

He començat a còrrer per el circuit fins arrivar a meta, total la broma m'ha costat 27'

El Gran Tendo m'ha reparat la Bici i gràcies a ell he pogut acavar la cursa

Pero amb les opcions de fer un bon paper pel terra ja no ha estat el mateix.

Avui el factor sort no m'acompanyat.

cuadraTTi -

Agrair a tots els que estaveu animan els vostres anims,an ajudat molt!
Felicitar en gran MelcionaTTorr! un senglar de primera categoria.
Felicitar en moyen i Toni ho an fet molt bè!

Rockoooo!! no pasa res tiuu! avui la sort no ens a acompanyat. El mes important a sigut que tu no tas fet mal i la bici la em salvat, agafatu com un bon entreno i llestos! jejeje! ets un crack Rocko et falta creuret-ho més!!
Ja voras a ABR la liarem parda! jijiji!!
Agafarem la caixa de trons del bons bons!! que es preparin!!

Una abraçada a tots!

p.d:avui he conegut la dona d'en Roger, molt maca i simpatiquissima!

Carles -

REFLEXIONS DESPRÈS DE LES 3 HORES DE RESISTÈNCIA D'ARENYS DE MUNT.

.- Accepto que no he fet un gran paper, però també reconec que m'ho he passat la mar de be.
.- "El proper any ho faré millor"... Qui no s'acontenta és perquè no vol.
.- Demà toca entrenar. Demà serà un altre dia, i tal dia farà un any. Demà començaré des del principi, com faig cada dia.
.- Tant de patir perquè? Qui es pregunta ja es respon.
.- Compara. Compara els temps, compara les cares, compara les actituds, compara les il.lusions... i començaràs a entendre.
.- Escriure reflexions sobre les 3 hores és també recordar o, en tot cas, inventar records; i en això soc un mestre consumat.
.- Esforçar-se, gaudir i progressar: això és l'esport.
.- Procura saber quines són les teves limitacions: es per a qui per on has de començar.
.- Normalment la sort va a parar a qui se la mereix. Amb la mala sort la cosa es diferent.
.- Creieu-me, que és una recomanació feta de tot cor. No feu cas d'aquestes Reflexions.. ni de les altres tampoc.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 2 de desembre: 7 voltes al circuit de les 3 hores de resistència d'Arenys de Munt.
Agraïments:
.- A en Toni, per haver confiat en mi, i fer possible que la parella 38 haig tornat en una competició oficial. Toni ha estat un honor fer-te d'escuder.
.- A en Tendo, en Santi, en Pep, en Roko, en Cuadratti, en Martí i tants i tans altres que amb moltes hores d'entrega desinteressat han fet possible aquesta nova edició de les 3 hores de resistència.
.- A en Melcior per haver demostrat que es troba en un excel.lent estat de forma i per mèrits propis ha quedat primer de la general. També a la Núria i en Pruna que han aconseguit una estatueta.
.- A la Laia, en Marc, en Josep Lluís, la Montse, l'Anna... pels crits d'ànim cada cop que traient el fetge passava a prop vostre.
.- A en Jordi a qui no reconegut en un primer moment i amb qui espero compartir esmorzar el proper 16 de desembre en la sortida mallerenga.
.- A tots els companys que han participat a la prova i als qui eren als controls. Sense vosaltres no hauria viscut una experiència única.