Blogia
La llibreta virtual.

Gesta Mallarenga a Asturies

Gesta Mallarenga a Asturies

Avui els actuals premi Leònides i Esparta en Propica i en Roko han participat a la tradicional cursa de Run San Silvestre De Salas  que constava de 4km 

Els dos mallarengos que recordem estan en ple Stage han decidit participar a aquesta prova per complementar els brutals entrenaments que s’están sometent per terres Asturianes

Propika i Roko han completat l’exigent recorregut de 4kms en menys de 15 minuts , demostrant estar en un gran moment de forma ja que feia més d’un any que no corrien i no entrenan aquesta disciplina

Els Mallarengos Finalment han entrat a meta en la posició 20 i 21 de més de 200 participants

I com a colofò s'han adjudicat dos categories

Primers clasificats Catalans i 1 clasificats dels participants que han vingut de més lluny 

Després de la cursa els mallarengos han declarat que la seva preparació continua i que a la tarda tenien programat un entrenament btt

20 comentarios

Carles -

Pensament 4940

KETA
És la Keta que com més pressa
tinc més lenta va i més s’entreté,
o bé sóc jo que neguitós
vull anar massa ràpid?

Carles -

Pensament 4938

GRAN ESPORTISTA
Aquest gran esportista no evoluciona:
tots els seus intents esdevenen èxits únics,
originals, quasi impossibles i diferents;
sempre igual, que repetitiu.

Carles -

Pensament 4937

EXPERIÈNCIA ESPORTIVA

L’experiència esportiva m’ha especialitzat
en magnificar tot allò que intento assolir
i en maximitzar el profit de la derrota.

Carles -

GENT

No existeixen homes poc interessants.
Els seus destins són com històries de planetes,
cada un és únic, sol, ell sol,
no n'hi cap altre que s'hi assembli.
I si algú ha viscut en silenci
feliç en el seu racó
la seva mateixa insignificança
l'ha fet interessant.
Cadascú té un món secret ben seu
on s'amaga el millor instant,
on s'amaga l'hora més terrible,
però nosaltres no en sabem res.
I si un home mor,
mor també la seva primera nevada
i el primer petó, i el primer combat...
Tot s'ho emporta.
Sí, queden llibres i ponts,
màquines i teles de pintors.
Sí, moltes coses han de restar,
però alguna cosa fuig.
Això és la llei d'aquest joc sense pietat,
desapareixen móns, no persones.
Els homes pecadors, terrenals, els recordem,
però en realitat, què en sabíem d'ells?
Què en sabem nosaltres dels germans, dels amics?
Què en sabem de la nostra estimada?
Fins del nostre pare.
Coneixent-ho tot, no en sabem res.
Se'n va la gent... No la podem retornar.
No podem fer renéixer els seus móns secrets.
I cada vegada
tinc ganes de xisclar davant aquesta impotència"

Ievgueni Ievtuchenko

Carles -

Comentaris:
.- Nit de naps Apostoflant: vuit hores d’intens entrenament dionisíac. Recordo molt poc d’aquesta nit de Reis tan especial, però aquesta experiència entre mística i bacanal restarà inoblidable en algun racó del meu cervell.

propica -

Avui els reis m han dut una inscripció que m agradava molt,Pdf Nonstop 220km +6200dpa malauradament la meva dona m ha vetat la participació tot just després de rebre una trucada desde Arenys, qui hi ha darrere d això?
La frase de la meva dona resona al meu cap: " si aquesta ja l has fet..."
Tranquils si vols guanyar un guardó que no has guanyat mai, hauràs de fer proves que mai has fet....

Toni -

Tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, ...

... aquest matí m'he despertat com si fos el primer matí de Reis amb us de raó. Il•lusió desbordant, papallones a l'estòmac, els ullets cercaven a mil per hora el meu nom a tots els paquets.
Passats uns segons, l'emoció es contenia, els ulls es calmaven per llegir bé el que hi havia escrit en els paquets.

Ben repassats altre vegada, el meu nom no era enlloc. Ni en el sobre més petit.

A l'hora del tortell de reis, pensava que en una queixalada trobaria el regal esperat. Tampoc.

A aquesta hora encara no ha arribat. No desespero, encara queden unes hores per acabar el dia de Reis, però la fustració comença a fer-se evident. Sóc a punr de cremar 3 posters de la CUP.

Paciència. Arribarà.

Pau i herba

El fullparrokial -

Avui Roko ha sigut vist rodant en Solitari per Asturies amb la seva bici btt de 26" en condicions climatilògiques molt adverses

En declaracions al enviat especial del full ParroKial Roko ha declarat que avui ha fet un entrenament de qualitat fent 77kms i +1800 Dpa i que la Giant no va tant Malament

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 5: 8 Km caminant amb la Keta, 40' gimnàs.
.- Dimarts 6: 10 Km caminant amb la Keta, 50' gimnàs.
Comentaris:
.- Toni rebut el missatge. M'ho penso i et dic quelcom.
.- Avui nit de Naps. Espero que aquesta matinada els vampirs de l'UCI no vinguin per prendre'm mostres, molt probablement m'inhabilitarien de per vida. Bona Nit de Reis.

Toni -

Per en Carles: ja estic apuntat a Sant Antoni.

Friso per saber si els Reis em portaran allò que he demanat.

Bons Reis a tothom.
Pau i herba

Propica -

Confirmo al full parroquial, en Rocko m està fen fer coses que no faig mai per poder aconseguir el que ningú a fet fins el dia d avui.....

El fullparrokial -

Avui un parell de Mallarengos han sigut vistos entrenant amb bici de carretera sota l'intensa pluja Asturiana

Carles -

Pensament 4936

MÉS PENSAMENTS INOPORTUNS

.- Estic tan desorientat que no em fio de res, tot és mentida, perquè fiar-se del calendari o del rellotge si cada cop que els miro assenyalen una data o hora diferent?
.- Hi ha dues maneres de viure la vida. Una és pensar que mai ho aconseguiràs i l'altra pensar que tot és possible.
.- Per en Mel: Per assolir el Leònides que mai has tingut, hauràs de fer alguna cosa que mai has fet.
.- Per en Toni: Entrena amb la certesa de saber que a cada pas que dónes estàs més a prop d'aconseguir allò que una vegada va ser només un somni. –
.- Són les teves decisions i no les teves condicions les que determinen si tu seràs un dels candidats al Gran Premi.

Carles -

Pensament 4935

PENSAMENTS INOPORTUNS

.- Ja he perdut cinquanta nou primaveres i l'orgull, per buscar en unes estatuetes la meva llum. El 2016 la meva llum serà Ell. .- Venc bicicleta de btt, venc bicicleta de carretera, venc bambes de corre, venc mallots i culots, venc banyadors i ulleres, venc samarretes i mitjons, venc medalles i guardons, venc somnis i il·lusions, venc container d’Aguanta Forte. He perdut la fe.
.- Per en Rocko: La Nit de la Gran Gal.la compte amb les pors i les renuncies. Els encanta robar somnis
.- Per en Propica: Al jurat de l’UCI no els facis preguntes si no estàs preparat per escoltar les respostes.
.- Pels qui creuen en Leònides: el més increïble dels miracles és que succeeixen.

propica -

Veient entrenos de Carles prefereixo no fer públics encara les bestieses que fem aquí.....

Roko -

Carles veient els teus entrenaments estás segur que NO estas de vacances ?

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 26: 16 Km +800 caminant amb la Montse i la Keta. Pujada a Matagalls.
.- Diumenge 27: Varem caminar amb la Keta però no recordo la distància.
.- Dimarts 29: 1 hora corrents a la cinta amb canvis de ritme.
.- Dimecres 30: 50' cinta, 20' gimnàs.
.- Dijous 31: 1h corrents a la cinta.,
.- Divendres 1: 40' cinta, 15' gimnàs.
.- Dissabte 2: 50' cinta.
.- Diumenge 3: 19 Km +750 caminant amb la Keta.
Comentaris:
.- Com sempre El Full Parrokial ha tornat a pixar fora de test, jo de vacances? Imposibiiiiiiiiiible!!

Full Parroquial -

Sense mots aplostoflan el que estan fen el Rocko i Propica a Astúries, mentre d altres estan de vacances a san sebastian.....

propica -

No escric perquè Rocko em du collat tot el dia, el rec sanguini no flueix molt, però molt content de completar un any ple de reptes assol.lits i premis que no m ho podia ni imaginar, gràcies familia!!!
Tanco l any amb 6993km incloses les proves, 1 premi Leonides i 1 Esparta compartit amb Rocko, i una primera posició a Tracks Astúries Nonstop, un any rodó.
Feliç 2016!!!!
Jo per si acas ja li he dit a la dona que es prepari aquest any vaig a pel Gogor jajaja

Roko -

Avui tanquem un any esportivament molt bó per mí , arribant crec jo al millor estat de forma de la meva vida

Després d'un inici d'any complicat la bici i els àmics amb els quals comparteixo pedalades em van ajudar a seguir endavant

Aquet any he complert algun somni que tenia desde ben petit com pujar el mortirolo o l'stelvio hi he participat a curses mitiques com remences o l"stelvio gran fondo entre d'altres , he tingut la sort de guanyar per segon cop el premi leonides i l"esparta compartint galardò amb el gran Propika amb el qual estic preparant la proxima temporada fent entrenaments infernals a l'stage d'asturies

Aixi doncs tanco l'any amb 19.200kms a les meves cames , nous àmics , noves rutes i sobre tot amb l'ilusió del primer dia

Tinc moltes ganes d'afrontar aquesta nova temporada que de ben segur estarà plena de reptes

Doncs bé , desde Salas , Asturies un vull agraïr per formar part de la meva vida i desitjar-vos un molt bon any 2016 i que podeu cumplir els vostres reptes i realitzar tots els vostres somnis ! Jo ho intentaré

Una abraçada i feliç 2016