Blogia
La llibreta virtual.

MOTIVACIO

MOTIVACIO

Després de llegir tanta cabil·lació tinc la sensació de no ser res. Aquest matí el meu cervell barrinava si, realment, puc estar a l’alçada d’aquests companys. Seré capaç de poder seguir en Roger? Podré aguantar el fort ritme d’en Marc? Em matxacarà en Pep a la propera sortida? Podré aguantar el ritme de respiració d’en Carles? Llora


Però quan la desesperació ja havia fet forat en la meva moral, he trobat el leif-motive per anar a fer els 2.000 mtrs de piscina i els 7 kms de carrera: "Pain is only temporary. Victory is forever !!!!!".

 

En carrera, m’he posat en els temps que feia el mes de març abans de l’aturada forçosa.

Tornaré Todo bien


Pau i herba

26 comentarios

marc -

Demà ens veiem a les 8 nois. Molta calma i ganes de gaudir del paisatge..

Salut i a dormir aviat

pep -

Bones ja puc entrar Internet amb normalitat
Acabo de llegir la pagina de tota la setmana
Bon resultat Toni, (es pot millorar)
En el nº 37 ha quedat en Ricard el que va
Venir una vagada al Turo de l’Home
Roger veig que no has canviat, diumenge
Vas demostra que estàs en bona forma
Marc veig que tens ganes de trepitja sorra
O fang,
Aviat es farà una nocturna ja avisaré
Carles a veure si un dia que anem tots
Ens deixes relaxar per escoltar ocells
I la musica del vent amb les fulles
Diumenge pasat a la tarda vaig sortí
Fer la volta per la creu de Rupit
I dijous amb va agafar la pluja
Camí del Corral 7 de la tarda
Jo dissabte no puc sortí
Si algú surt diumenge que s’apunti
Salut i fang

TONI -

Demà a les 8 seré al Calisay.

Llegeixo que arriba el període anual de renovació de'n Carles. Cal treure's una pell i posar-se'n una de nova.

Llàstima que tiris la tovallola i ja no vulguis disputar ni tant sols un lloc del podi. O potser és ... l'estratègia?

De tota manera tenim més reptes per després de vacances: la volta a la Cerdanya, la duatló de Queralbs-Puigmal.

S'intueixo moltes ganes en la sortida de demà.

A mi qualsevol ruta em va bé, sempre que no sigui inferior als 50 kms, per així ser a les 12 a Arenys.

Vaig a revisar la màquina.

Pau i herba.

Carles -

Roger, Toni i Marc demà a les 8 al Calisay amb rodes de montaya. Vindre com espectador a observar com les llebres es disputan la corona de llaurell. La ruta que la decideixin els qui aspiran a podi.

No obstant la manca de motivació que envaeix el meu esperit ,estic plantejan-me anar, durant la primera setmana de juliol, a fer el GR 11 d'Hendaya a Cap de Creus. De moment es solsament un projecte, però sense noves il.lussions s'em descarregan les bateries.
Salut i força.

Roger -

Demà dissabte a les 8h al Calisay em va bé – Qualsevol ruta és bona (preferentment btt; no sóc un gran amant de la carretera precisament), però hauria d’estar a les 12 a Arenys com a molt tard (a les 13h s’exhaureix la meva wildcard i haig d’estar a Barcelona de tornada :-))

Al vespre tornaré a donar un cop d’ull al blog per ultimar preparatius, estratègies, etc. 

Espero que fins demà, si no plou
- roger

marc -

Hola nois.. De fet això de pedalar un dia de cada dia a la tarda sota la pluja i (cosa excepcional amb en Mitjà) fixar-se amb el paisatge d'aquesta manera.. això no té preu.

Dissabte m'escaparé amb vosaltres una estona.. Turó de l'home o de la dona, però una mica de muntanya siusplau.. tant temps sense sentir aquell crec crec de la sorra..

A veure què hi dieu.. ruta btt pel Montseny? Sant Martí passant per l'Erola? Zona Llinars Corredor?

www

TONI -

Salut gran Mitjà.

No acabo d'entendre la teva intervenció de fa uns dies dient que no estaves motivat.

Què ha canviat ara? L'arma secreta?

Per fer la sortida al Turó de l'Home, dues variables a considerar:

1.- Temps: seguir l'evolució per si hi hauran pluges.
2.- Bici: He de posar-la a punt. A veure si la tinc per divendres.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments dilluns: 10 Km. corrents per La Tordera i 1 hora amb l'arma secreta.

Entrenaments dimarts: 47 Km. en bici passant per Sant Cebria, basures de Calella, Hotsavinya, Sant Marti del Montnegre, Collsacreu i Arenys.

He fet la ruta amarat per la pluja amb la compayia del cant del blauet, el pigot, la cadernera, el capsigrany, la cuereta, el durbec,la mallerenga, l'oriol, el passerell,el pica-soques, el pit roig, el rossinyol i tants i tants d'altres ocells que han convertit el passeig pel bosc en una sinfonia plena de vida.

Les acacies, les alzines,les freixes, els lledoners,la moixera, els platans,les pollancres, els til.lers, els roures i el vern s'han vestit amb totes les tonalitats del verd: el verd lima,el margada, el jade, l'oliva, el festuc i el maragda...... El bosc semblava una carta de colors en la que el gran protagonista era el verd.

Per dissabte em plantejo la possibilitat de fer el primer atac de la temporada al Turo de l'Home. Algú s'apunta?
Salut i força.

TONI -

- 2a sessió entrenament dimarts:
. 2.000 mtrs piscina.

Ep! no feu trampes, que després farem anàlisis.

Pau i herba

TONI -

- Entrenament d'ahir dilluns:
...
- Entrenament dimarts:
. 8 kms carrera.

Pau i herba

Carles -

Entrenament:
Com avui pel mati plovia no he sortit; per la tarde 10 Km. corrents.

Toni repeteixo les felicitacions per haver acavat dignament la teva primera triatlo, i pel que veig estas molt motivat per continuar en la teva linea de progressió.

Marc i Roger si no hi ha cap imprevisible jo també puc sortir dissabte. Pels comentaris sembla que hi haura atacs per assolir el "sostlideratge", per tant Marc no cal que et preocupis, no sembla que ningú posi en dubte el color groc del teu maillot. Tanmateix conve recodar que encra no has coincidit en una sortida amb en Roger.

Per cert mentres escric aquestes ratlles estic entrenan amb l'arma secreta.
Salut i força.

TONI -

Hola Roger,

Sí, per a mi ets el que cal qualificar com a sotslíder a l'espera del gran duel, potser aquesta setmana.

Per fer 20 kms he trigat 37 minuts, que són bastants minuts. De fet en bici he arribat en el lloc 200 de 300. Els 51 minuts són l'acumulat amb el nedar.

He badat perquè anava darrera d'un grup que anava a un bon ritme, de l'ordre del 32-35 kms/h. Però hem estat conservadors i envers d'ajuntar forces i d'intentar agafar els de davant, doncs m'he trobat que després uns fieres ens han atrapat i passat a no vegis quina velocitat. Per sort he pogut serguir l'estel·la d'aquest grup, però bastant darrera.

Insisteixo en dissabte perquè jo podré sortir aquest dia, el diumenge no.

Em sembla que en aquest moment la classificació pot estar bastant renyida i no descarto canvis. Hi ha molt d'entrenament i molta arma secreta.

pau i herba

Roger -

Toni, brutal!! Enhorabona. Per ser la primera triatló complerta, el resultat em sembla fora de sèrie. Em fan por els teus 51 min sobre la bici...
Esteu insinuant que el cap de setmana que ve hi haurà el retorn del gran grup, amb totes les primeres espases?
Tinc por.
La insistència d’en Toni de sortir el dissabte a les 11 amb un tal “sotslíder” m’obliga a haver de matisar el següent:
- Espero no ésser jo qui s’hagi guanyat aquest qualificatiu. Al cap i a la fi, no puc fer ombra a un grup que porta una temporada impressionant; llegeixis Opens varis, Cabrerès, Marxes, Triatlons èpiques, travesses, etc. El fet és que tinc ZERO punts, i espero no haver-me guanyat aquest qualificatiu per un “talante”, com aquí s’ha escrit, que jo encara no sé que vol dir.
- Dissabte a les 11 és només una opció. Reitero que sóc jo qui s’ha d’adaptar als horaris del grup. Ja anirem parlant durant la setmana, però em vull adaptar a l’horari que vagi millor a tothom.
Sincerament, tinc molta por. Les meves línies anterior haurien de ser signe inequívoc que vull traspassar tota la pressió als que sí es mereixen tots els millors qualificatius, dels qui se’ls espera als mesos de Juny-Juliol en les grans gestes de la temporada.
Jo, per si de cas, aquesta setmana em llegiré (i memoritzaré) el llibre d’excuses. La temporada entra en el moment àlgid, i de ben segur que hauré de tirar d’excuses.
Fins ara
- roger

TONI -

Marc, aquesta és l'hora que t'ets llevat avui?????

Avui he completat la primera triatló a Mataró.

La classificació amb temps són en aquest enllaç:
http://www.triatlo.org/08result/08tmatarom.pdf

Malgrat l'adversitat meteorològica la prova s'ha tirat endavant. Nedant m'he sentit bastant agobiat perquè només tens gent al voltant i tots volem arribar abans que ningú. En bicicleta la pluja et feia ser prudent, que demà s'ha d'anar a treballar. I en carrera estic content perquè he fet un temps que no havia fet mai.

Dins de la discreció, els resultats són un ànim per superar-me en la propera prova, segurament el dia 14 a Manresa.

Dissabte que ve jo podré sortir i m'espero fins a les 11, cap problema.

El diumenge no sé com anirà.

Pau i herba.

marc -

Hola nois,

Com hi aneu.. aquí el que fa menys, si es pot dir així, puja un dijous a la tarda (després de treballar tot el dia, clar) al Corredor passant per Vallgorguina. En Roger veig que donarà guerra. En Toni i en Mitjà impressionants..

Tot i això el capdesetmana que ve espero donar-vos feina. Ja direu què es proposa per el dissabte o el diumenge..

Salut i ...

TONI -

Caramb quina canya d'entrenaments per ser que no tenies motivacions.

El dissabte vinent m'agradaria sortir amb el sotslíder (sotslíder fins que no es canviïn els papers). Podríem quedar a les 11. Ho acabem de confirmar durant la setmana. El diumenge si surto, seria sortida Jose, és a dir, fotent canya 1 hora i tornar sense esmorzar.

Pau i herba

Pep -

Acabo de llegir tots els escrits de la setmana
aviat podré entrar internet
amb normalitat
jo unic dia entreno dijous
27 Km pujada Corredor voltan
per Vallgorguina
excusa de Heisenberg en el nostre cas no em convens massa.
a les 8h estaré al Calisay

Carles -

Finalment avui m'he decidit ha fer ruta de carrtera. 105 km. passant per Tordera, Sant Celoni, la Roca del Valles, Coll de Parpes, Mataro i Arenys. Bones sensacions en una volta en que he rodat a un ritme alt.

En arribar a casa 1 hora d'entrenament amb la nova arma secreta, tot estudiant les diverses possibilitas que m'ofereix.
Si demà no plou a les 8 serè al Calisay.
Salut i força.

Carles -

Toni em sembla be posposar Pedals de Foc; com que quedan més dies que llangonises, ja ens ho convinarem per un cap de setmana que ens vagi be als dos.
Roger espero poder gaudir el proper cap de setmana de les teves disculpes per tornar a coronar els cims en la pol position.
Marc ja se que es inadequat donar consells, fins i tot quan t'els demanan, però fare una excepciò i et sugereixo que comencis a entrenan, sinò vols que et passi com a la llebre en la cursa amb la tortuga, que ens explica la faula d'Esop.

Pep si vols podem quedar diumenge a les 8 al Calisay, per anar a fer una volteta.

Demà sortire per la muntanya a fer un passeig tranquil i solitari i espero poder gaudir d'aquest paissatge tant verd.
Salut i força.

Roger -

Motivació, motivació, motivació... Només em faltava veure aquest rètol que ha penjat en Toni. Si seguiu penjant postulats d’aquest estil, la meva obsessió pels vostres entrenaments es convertirà en perversitat ben aviat.
En Toni m’acaba de confirmar per SMS que anirà a trencar per carretera a les 7h... I jo, com que em temo un altre cap de setmana passat per aigua, demà no pujaré la bici a Arenys. A veure si podem coincidir la setmana que ve. No cal que sigui dissabte a les 11h (gràcies!), crec que Diumenge també podria venir (però ja ho anirem comentant)
Avui he fet 17 km suaus, en un nou horari – Al migdia. Ha estat interessant notar que aquest horari sembla ser el d’entrenament dels Pros per Collserola, vista la fauna que m’he anat trobant... L’horari que em pertoca, el dels passerells, crec que està acotat pel cap de setmana.
Bon cap de setmana a tothom
-roger

TONI -

Hola Carles,
No entenc si vols dir que demà sortiràs per muntanya o per carretera amb rodes de muntanya.

Jo segurament sortiré d'hora, vers les 7, que després toquen obligacions familiars. La setmana vinent sí que intentaré sortir el dissabte a partir de les 11h, que és quan surt el sotslíder.

Pel que fa a la de pedals de foc, no em va massa bé el diumenge, car és el sant del meu pare i hi hauré d'anar a dinar. Així és que et proposaria posposar-ho 1 o 2 setmanes i llavors guiar-nos amb el llibre que tu et vares comprar.

Pau i herba

Carles -

Jo demà sortire en bici mab redos de muntanya; si el cos m'aguanta intentare pedelejar mes d'una hora.

Toni et confirmo que ahir em vaig comprar la nova arma secreta. Com molt be entendras de moment no en puc dir res en aquest forum, al menys fins que no es notin els primers resultats.
Si algú s'apunta tinc previst també sortir diumenge.
Salut i força.

marc -

No sortiré aquest cap de setmana, però aviat reapareixo. No entreno, la pregunta és, és necessari entrenar? La resposta és que si, oi?

Fins aviat!!

TONI -

Marc suposo que la motivació és mútua.

Per cert, entrenes? És que no veig res penjat dels teus entrenaments.

Carles, què vol dir que res et motiva? O bé ja has tirat la tovallola a poder-te proclamar guanyador d'una etapa, o bé de la classificació general.

Segur que amb la nova arma secreta recuperaràs la il·lusió.

Dissabte sortiré 1 hora en bici. Algú s'hi apunta? Fins i tot es pot venir amb rodes de muntanya.

Diumenge no sortiré.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
-Dilluns res.
-Dimarts res de res.
-Dimecres: 30 minuts al gimnas 8 km. corrents.

Reflexions:
La postal que ha penjat en Toni sobre la motivacio m´ha fet reflexionar sobre un tema recorrent en aquest forum, la relaciö entre felicitat i patiment. Al respecte vul fer tres cites
1.-Nietzsche, filòsof alemany que va haver de deixar de donar classes amb 35 anys, pràcticament cec, amb fortes migranyes i atacs estomacals explicava que 'No es pot gaudir de la felicitat veritable sense haver patit abans'.
2-A un mestre espiritual budista un cop li varen preguntar si la felicitat i el dolor depenia de la ment, a la qual cosa va respondre:: Si patiment i felicitat són creacions mentals. Per això l'ensenyament principal del budisme és aquest: "¡Domestica la teva ment, controla el teu dolor!".
3- Dostoiewki, un dels escriptos que més m'agradan deia : "Nomes temo una cosa, no ser digne del meu sofriment".

Proposta:
Toni la inscripció a la pedals de foc costa 170 euros, si estas decidit a participar-hi dissabte aniria a Probaike a intentar formalitzar la inscripció, doncs necessito un objectiu ambiciòs per estar motivitat, sinò tot em fa mandra.
Salut i força.

marc -

Toni, m'agrada tota aquesta motivació perquè a mi em motiva que tu et motivis.. jiji.

Tan sols espero que aquesta "tirita" no sigui cap premonició..

Molts ànims per entrenar a tots!!

sssssssalut ;-)