Blogia
La llibreta virtual.

Postals des de l’Índia

Postals des de l’Índia

La redacció del Full Parrokial fa ressò de l’entrenament súper secret d’un membre del MCT ahir, i publicada aquest matí per l’Hindustan Times de Delhi:

 

Bombai-Agra; un burrada de quilòmetres i desnivells positius acumulats.

 

El mateix individu expressava haver tingut molt bones sensacions, i enviava un missatge als seus companys d’equip: “Prepareu-vos, que estic entrenant molt fort. La setmana que ve m’agradarà comprovar personalment la temuda progressió d’en màgic”.

 

L’etapa prevista avui de Delhi a Kathmandu (amb algun que altre port de primera travessant l’Himàlaia) s’ha hagut de suspendre per problemes d’agenda...

 

P.D. Sense ànims de convertir el bloc en un àlbum personal :-), prometo que eliminaré aquesta entrada d’aquí un dies.

82 comentarios

Carles -

Vull demanar disculpes, els meu comentari de la cursa d’avui traspua supèrbia i vanitat. Realment la travessa ho es únicament per xitxarel•los.
Gràcies Roger per la visita.

Carles -

Pensament 855:

PREGUNTES ESTÚPIDES

- - Guardar un secret és no dir qui t’ho ha dit?
- - Ets d’aqueles persones que els teus pares no voldrien que fossin amics teus?
- - Si saps qui ets no creus que sabras masses coses sobre tu mateix?
- - Un home homosexual que es cregui lesviana amb qui s’enrrolla?

Anónimo -

Pensament 854:

MINERALOGIA

A: Ell té una voluntat de ferro, peus de plom, muscles d’acer i un cor d’or.
B:Doncs que estudií mineralogia

Marc -

Carles, felicitats. Els teus entrenaments en mereixien una d'aquestes, una de gran! Demà al matí et farem el ritual mallerengo de felicitació com Déu mana. Kin nivell !!!!!!

Toni, ahir al vespre-nit vaig veure força pro's que arribaven a Calella, suposo anant cap a l'hotel, amb la super bici de torn de carretera i la bossa d'esport. Quina passada participar-hi, demà ens veuràs, que vagi molt bé!

Demà a les 8h ja estaré per aquí el KLY, mentre decidim ruta podem baixar fins a la carretera a veure si passen els primers pro's..

Salut

TONI -

Carles, absolutament brutal!!!!!!

Enhorabona !!!!!!! Això sí que és gran.

Avui a la reunió tècnica he vist el límit de les meves possibilitats aparents. Hi havia molts, però que molts pros. Era increïble. Fins i tot un noi, que tenia el braç esquerra paralitzat i només corria amb la part dreta del manillar, però segur que és un pro per les curses de llarga distància que devia haver fet.

En definitiva, que demà acabant la cursa ja em puc donar per satisfet. El lloc, ja veig que no seré molt amunt, potser dels 1.500 primers.

Carles, lo teu d'avui, de traca i mocador. Estic per no anar a córrer demà per no fer el ridícul.

Pau i herba.

Carles -

Pensament 853:

AL TANATORI

A: No se que passa últimament que no para de morir gent que abans no ho feia
B: Si, el món es un mocador, i tu i jo ja et pots imaginar que som en aquesta vida
A:És ben cert, jo voldria creure en una altre vida,doncs ser un moc no acaba d’entusiasmar-me, però el sentit comú em diu que no existeix un més enllà.
B: Jo tampoc hi crec, però molta gent confia que Déu resoldrà les coses. El que no acabo d’entendre es que si no ho ha fet mai en el passat, perquè creuen que ho farà en el futur.
A: Suposo que creure en una altre vida és el darrera esperança de trobar una sortida allà on no hi ha cap porta.

Carles -

Entrenaments:
Dissabte 23: 44 Km. +1200 amb un temps de 4h 36’
Comentaris:
- Avui és un dia de goig i modesta glòria. El despertador ha sonat a 2/4 de 5,volia arribar aviat al Centre Atlètic Laietana. A 2/4 de sis he pujat a l’autocar número 1 i m’he col•locat al seient número 1 per sortir el primer. A les 7, tan punt hem arribat a Tordera, he començat a corre com un possés i no he parat fins a Mataró. En tot moment m’he trobat còmode i amb bones sensacions i he arribat als controls sempre primer, l’objectiu era polvoritzar el meu millor registre com així ha estat, doncs he rebaixat més de 21’la marca que tenia. A la meta m’he esperat 20 minuts llargs per saber el temps del segon, però he decidit marxar, doncs volia anar a fer un vol amb btt.
- Fa un any en Roger, comentat el resultat d’aquesta travessa, deia :” Carles, quedar segon hauria ésser motiu d’una bona celebració; però en fi, m’imagino que li hauràs pres la matrícula al primer i el proper cop no li donaràs opció” Si Roger avui no l’hi he donat cap opció, per 7 minuts no he fet el record de la prova.
- Estic preocupat perquè el ciclistes que trobava m’han preguntat en diferents ocasions per la meva edat. Primer m’ha fet gràcia, però la cinquena vagada ja m’he emprenyat: Tan vell sembla el meu cos?
- Toni avui el corredor de la Half 1305 passejava per la Riera d’Arenys amb la bossa de la cursa, ja saps que has de fer demà.
- Salut i força.

pep -

Pensament 850 mes que error una necessitat per controlar l’humanitat en benefici d’una minoria.

Marc 19.6 km/h això vol dir fer el circuit de les 3h en 9m18s.
Carles i Toni que no falti la sort que tot i estar preparat sempre fa falta.

Diumenge de 8h i algun minut no mes de 10m al kly

Salut i desnivells



Roger -

Marc, cap problema. Sortiré a fer una volta suau.

Parella 38: Molta sort en llurs reptes. En faré un seguiment continuat.

Parella 38: Ah, però ja ha començat la temporada???

Carles -

Comentaris:
- Acabo de preparar la roba i recursos energètics per la travessa de demà. En poques ocasions m’he trobat en un estat físic i mental millor per fer esport. Espero que l’excés de confiança no em jugui una mala passada, però tinc la impressió que es tracta d’anar a Lourdes...... d’Arenys de Mar.
- Toni els teus darrers escrits traspuen un estat d’eufòria i èxtasis envejable. Si et sembla be digues-li a l’Anna que porti la camiseta mallerenga a Calella, així, un cop acabada la cursa ens podrem fer plegats la foto amb en Leòoonides. No oblidis el corredor que porta el pitrall número 1305. Per cert el president de l’UCI ha confirmat que vindrà a la Half
-Parella 40 ja som a mitja temporada i consultada la classificació provisional la diferència de punts de la parella 38 es abismal; com no us espavileu el peix ja estarà repartit.
Salut i força.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 30 kms bicicleta.

Ara sí, ara ja hi sóm. Les bicicletes dels pros es passegen la nacional, n'hi ha un munt.

El dubtes de darrera hora, què he de posar a les bosses, més barretes o gel, tindré prou aigua?

I també els mentals: sabré dosificar-me, tindré prou cap per no caure en cap parany? Aconseguiré deixar el pavelló de l'MCT ben alt?

Al cap d'avall tot per a què?

Per ser el millor? Per ser més home? Per ser ...?

Doncs sí, la setmana vinent faré la triatló de Mataró i no sé si la setmana següent podré sortir, és a dir, que teniu tres setmanes per preparar-vos.

Yuuuuuuuuri (Kalashnikov)

Carles sé on és el camp de batalla, hi he passat moltes vegades. Sé qui són els meus adversaris, alguns els he vist en bici. Però jo tinc el millor reforç, tinc la millor ajuda ... Leooooooooonides

Aquest cap de setmana l'MCT lluitarà en dos fronts: Tordera-Mataró i Calella.

Marc, ja he vist l'anunci de casa teva. Ja tinc la motxilla amb totes les enganxines. Demà a migdia reunió tècnica. A la tarda a deixar la bici preparada.

I en Jose? On és en Jose?

Pau i herba.

Carles -

Pensament 852:

VIOLADOR
Quan era jove i encara tenia fe resava cada nit perquè desitjava amb bogeria tirar-me una companya de l’institut. Després em vaig adonar que la cosa no funcionava així. O sigui que vaig decidir violar-la per desprès demanar a Déu que em perdones. Avui som casats, i no deixo de pregar perquè Déu m’alliberi d’aquesta maleïda nimfòmana.

Carles -

Pensament 851:
GANDUL

La feina em persegueix, però de moment soc més ràpid. Si be soc sabedor que treballar no mata a ningú, prefereixo no arriscar-me.

Carles -

Pensament 850:
PREGUNTES ALS MESTRES
- Roger si soc arribat en aquell punt en que sobrevaloro el que no soc i menys tinc el que soc, soc a prop del camí de l’autenticitat?
- Marc haig de demanar disculpes a les lletges si prefereixo les guapes?
- Toni puc estar de tornada sense haver-hi anat?
- Pep és l’home un error diví o es Déu un error humà?
- Jose si no soc part del problema soc part de la solució?

Carles -

Pensament 849:

PENSAMENTS DUBTOSOS
Els pensaments que més m’agraden són els que fan riure dos segons i pensar un minut. En escriure'ls procuro no donar respostes, sinó tan sols mantenir vius els dubtes. En copiar-los procuro que no es noti a qui he manllevat les idees.

Carles -

Pensament 848:

LA DONA I LA GATA

A: ¿Saps en que s’assemblen la meva dona i la gata?
B: No, en que?.
A: En que quan els hi parles, et miren i sembla que t’entenen

Carles -

Pensament 847:
Maig del 68: “Siguem realistes, demanem l’impossible”
Carles: “Siguem optimistes, busquem l’impossible”

Carles -

Pensament 846:
DIGUEM ALGUNA COSA
Diguem alguna cosa dolça: mel
Diguem alguna cosa profunda: cova
Diguem alguna cosa autentica: Roger
Diguem alguna cosa impressionant: Toni
Diguem alguna cosa explosiva: Marc
Diguem alguna cosa sincera: Pep
Diguem alguna inabastable: Leòoonides.

Marc -

Toni, bona cursa diumenge! A veure si et pots dosificar per gaudir-la al màxim fent un bon temps.. Aquest migdia m'ha arribat a les mans el tríptic que us posaran dins la bossa de regals. Can Badosa hi té un petit anunci..
Referent a Vallnord, el fet que s'hagi declarat cursa apte només per homes amb pèl al pit em descarta. Bé, la veritat és que no la he prepartat, a veure la del Puigmal..

Roger, demà al matí no puc sortir..:-( Hagués estat bé perseguir en Màgic per les muntanyes d'aquí dalt.. Segueixes fent els teus entrenaments brutals, no com els meus que no deuen servir de res. Coincidim aviat!

Diumenge puc sortir. Voleu quedar a les 8h-8h10' aquí baix de la riera per veure si passen els primers pro's i després enfilem muntanya per acabar baixant a Calella a veure el tram de cursa?

Salut,

Roger -

Per diumenge finalment no ho tinc bé per pujar. Havia assenyalat la data, però no sempre un pot mantenir les prioritats desitjades. En fi, una altra excusa més. Intentaré seguir-ho per la tele.

Demà però pujo a dinar a Arenys per celebrar la festa d’aniversari del meu nebot Oriol – Marc, si et sembla bé per estirar cames, potser podem anar a fer un vol i aprofitar per veure en Màgic en algun tram de la cursa (el problema és que, com sempre, hauria de ser en el meu horari habitual i per llavors en Carles ja estarà a Mataró menjant botifarra)

Roger -

Entrenament secret divendres, 22 Maig: 28km, +1000

Toni, la meva traducció, millor dit interpretació, del “Qui te caret hoc tempore, fit vilior” seria: “Aquell que no és amb tu (Toni) ara, no és ningú”. Me’l repetia pensant en tu com al nostre heroi en la teva batalla de diumenge, tot intentant invocar a l’ésser més suprem, a ELL.

Cometari 1: El Carmina Burana aglutina diversos manuscrits medievals. El fragment ‘O Fortuna’ és el més conegut de l’obre musical de Carl Orff (http://www.youtube.com/watch?v=uVm7xvwjWWU), i recull vint i pocs poemes http://www.classical.net/music/comp.lst/works/orff-cb/carmlyr.php. La meva ressenya és d’un poema d’amor no inclòs en l’obra d’Orff, però me’l faig venir bé com a crit de suport a qui serà el nostre heroi en la batalla de diumenge http://en.wikipedia.org/wiki/Carmina_Burana)

Comentari 2: Ignorància? Amb això de la ignorància em considero força dràstic. Crec que només hi ha ignorants o pedants. Amb les meves últimes aportacions al bloc, em temo que estic fent molts mèrits per entrar dins del darrer grup.

Marc, 19.6 de mitjana és brutal. En els meus millors moments d’aquesta temporada, mai he arribat als 18km/h. Ara que ja fa forces setmanes d’haver tocat el meu sostre, m’adono que pujar qualsevol mitjana per sobre els 17.5km/h és més que una proesa.

Carles, en efecte, la segona quinzena de Maig ja és aquí. Tinc moltes ganes de “patir” la teva progressió. La temo tant, que estic fent mans i mànigues per sortir a entrenar.

Pep, temo que aquesta segona quinzena de Maig l’haurem de patir per partida doble. Els teus entrenaments em produeixen molt de neguit...

Carles -

Pensament 845:

MUNTAR EN BICICLETA

Montaigne: “La vida és com muntar en bicicleta. No et caus llevat quan deixes de pedalejar”.
Carles: “Montaigne era un visionari, un home avançat a la seva època, quan el 1584 va escriure aquest pensament encara no s’havia inventat la bicicleta”.
Montaigne: “N’estàs segur que ho vaig dir jo?

Carles -

Pensament 844:

DIVAGACIONS

- És un reincident, mai canvia d’idea.
- Que feliç seria si sabes que és feliç.
- Sempre resta callat, per això és tant difícil repetir allò que diu.
- És igual de just com els altre ho han estat amb ell.
- Desconfia de tot el que fan els altres en el seu favor.
- No vol canviar el mon perquè ha estat incapaç de canviar-se a si mateix.

Carles -

Pensament 843:

VOLUNTAT PER ENTRENAR

Qui en lloc d’anar a entrenar, per mandra, decideix quedar-se a mirar la tele, és capaç de qualsevol altra bestiesa

TONI -

Entrenament d'avui:
- 2.000 mtrs nedant.
- 8 kms carrera.

Fent els estiraments després de la carrera, m'he trobat un duatleta mític malgrat que darrerament només se'l veu corrent.

Penso que està prou en forma perquè li tinguem respecte si es decideix a sortir amb nosaltres.

He intentat convence'l perquè s'apunti a la duatló de Vallnord, la cursa que només és apte per a homes amb pèl al pit.
Espero veure'l a la línia de sortida.

Aquesta tarda he recollit el pitrall (1864) i sortiré en la darrera sèrie (7:45am).
Això em motiva perquè tindré molta gent per avançar. Especial el pitrall 1305 (Albert Mitjà).

He quedat acollonit amb la gent que he vist per allà. Tot pros, d'aquells de les cametes com escuradents. Amb bicis que jo mai tindré ni puc somiar a tenir.

M'han comentat que millor arribi a Calella cap a 2/4 de 6 del matí. Però si encara em trobaré els borratxos que surten de les discoteques!

A les 7 es tanca el box i a les 7:30 es dóna la primera sortida.

Roger, disculpa la meva ignorància però no he sabut trobar en la cançó O Fortuna de Carmina Burana, l'estrofa que tu reproduïes. M'agradaria saber què hi diu.

Demà al migdia sortida en bici per estirar les cames i concentració fins el diumenge.

Carles, que vagi molt bé el dissabte, n'estic segur que repetiràs podi. Per cert, encara que no te la mengis agafa la botifarra, ja t'esperaré a la Casa Nova i me la dones. ;-))))

Pau i herba

Carles -

Pensament 842:

INVESTIGADOR

La persistència en plagiar les idees dels altres m’ha convertit en un investigador . Mentre copiava dissimuladament i amb prudència els seus escrits era un plagiador, ara que robo sense escrúpols i a l’engròs les seves reflexions soc un investigador de pensaments.

Carles -

Pensament 841:

LLOP

Per convertir-se en cap d’una manada de llops, un ha de ser, sobretot, primer un llop

Carles -

Entrenaments:
Dimarts 21: 35 Km. amb btt repassant en Boris i un companys seu.
Dijous 22: 70 Km bicicleta de carretera amb una mitjanada i 90’ al gimnàs.
Comentaris:
- Dissabte toca fotre-li canya si vull pujar al podi a la travessa Tordera- Mataro.
- Diumenge sortida mallerenga amb l’uniforma de gala
- Toni avui a Arenys de Mar ja hi havia preparades les tanques que diumenge tallaren la general .
- Roger ja som a la segona quinzena de maig, a partir d’ara no tinc excuses.
- Pep i Marc diumenge a la 8 al Calisay?.
- Salut i força.

Marc -

Dimecres vespre 17kms btt per la Creu de Canet. Mitjana 19,6 km/h, sortida explosiva. En trec algun benefici d'aquests entrenaments?

Tot i això, quedo 'esparverat' veient la mitjana de 22 km/h del guanyador al circuit de Palautordera. Són d'una altra pasta.

Diumenge sortida Mallerenga?

Salut

TONI -

Roger, gran Rooooooger,

No hi ha paraules.

Havia extret el tros de Carmina Burana de l'excel·lent pel·lícula Excalibur per les paraules del Rei Artús: " ready my knitghs for battle. They will ride with their king once more" ... "now, my brother, I shall be king".

Recent tornat d'un viatge llarg i ja tornes a ser dalt la bici. Això només es mereix un: Dos palabras - Im presionante!

Recent arribat amb les flaires de la pol·lució dels carrers de Bombai, dels sorolls d'Agra, de la visió colorista de l'Índia, dels milers d'habitants, de les cases fetes d'adob pels carrers, de la pobresa material però la riquesa espiritual i vital. Ni tot aquest revolutum que impregna la teva ànima ha fet aturar-te ni un moment per sortir a entrenar.

Pep, intueixo que tens més temps per entrenar i això et fa molt perillós.

Avui la concentració serà amb la música de Mesclat:
http://www.youtube.com/watch?v=oidtNQQ3f10&feature=PlayList&p=8120EC2FDF1B65BE&playnext=1&playnext_from=PL&index=10.

i també, per a mi el cantant una perla:
http://www.youtube.com/watch?v=KtX-V4OE50Y

Pau i herba

Roger -

Entrenament secret, dimecres 20 Maig: 22km, +800
La banda sonora que se’m reproduïda mentre pedalava avui encara estava força impregnada dels colors i els contrastos de l’índia.

MIA – “Paper Planes” from ‘Slumdog Millionaire’
http://www.youtube.com/watch?v=ps67fzMNPtg

'Jai Ho'' from ‘Slumdog Millionaire’
http://www.youtube.com/watch?v=UFpZ2mlR04I

Però el Carmina Burana s’obre pas i ara em repeteixo el “Qui te caret hoc tempore, Fit vilior” una i altra vegada

Roger -

Oooooh, gran TOOOOOOOOONI

Canto amb tu el Carmina Burana i repeteixo la tornada en llatí

Qui te caret hoc tempore,
Fit vilior.

Qui te caret hoc tempore,
Fit vilior.

Penso en el proper diumenge i repeteixo només un nom: TONI, TONI, TONI

TONI -

- Entrenament d'ahir:
. 8 kms carrera.
. 2000 mtrs nedant.

Avui, un altre magnífic dia de primavera, la concentració continua:

http://www.youtube.com/watch?v=pylGJO6I30M

Pau i herba

pep -

Dimarts entrenament 35 km carretera 1h 25m Sant Celoni pasant per Collsacreu i Coll del Pollastre,
He trobat molta gent entrenant en Carles entre ells
Toni diumenge tindràs el premi a tots els entrenaments fets els últims dies que vagui be.

Salut i desnivells

TONI -

Avui omplen les més oïdes les notes següents:

http://www.youtube.com/watch?v=Nr_rswXz_8A

pau i herba

Marc -

Diumenge es podria quedar a les 8 - 8,15, veure passar els primers Halfers per Arenys. No sé ben bé a quina hora està previst que passin.. Llavors fer sortida btt per estar a quarts de dotze a Calella i animar a en Toni. Òbviament, uniforme de gala del MCT. És només una proposta, ja quedarem.

Fins aviat,

Carles -

Toni el meu nebot no vindrà a la Half, però el meu germà SI. Ja saps que has de fer, l'honor de la M.C.T. és en joc. Diumenge NO POTS FALLAR.
Salut i força

Carles -

Pensament 839:

PREGUNTES MATINERES

Hi ha matins que en llevar-me em pregunto:Per què? D’altres matins em dic:Per que no? La majoria de matins en llevar-me tinc tanta son que no em faig cap pregunta.

Carles -

Pensament 838:

DISGREGACIONS

- La manera com enfoquem el problema és part del problema.
- Cada hora que estic trist perdo 60 minuts d’alegria.
- Aprenc i aprenc a dubtar del que aprenc.
- El més petit bri d’herba projecta ombra.
- Si controles el desig controlares un dels teus enemics.
- L’eufòria és un plaer que convé degustar en petites dosis.

Carles -

Pensament 837:

DUBTES

Navego per un mar de dubtes i no se pas que vull....... però estic disposat a tot per aconseguir-ho

Carles -

Pensament 836:

EQUIVOCACIÓ

Quan en qualsevol assumpte coincideixo amb l’opinió de la majoria i amb el que diuen els mitjans de comunicació, crec que és arribada l’hora de reflexionar seriosament sobre en que m’he equivocat.

Carles -

Pensament 835:

FENT ESPORT

Quan practico esport, per entretenir el cervell i gaudir de l’espectacle de la vida, em projecto sovint imatges mentals de les que soc guionista, productor, director i espectador. Lamento, companys del M.C.T. que les meves al•lucinacions dalinianes en ocasions no em permetin seguir les vostres converses.

Carles -

Pensament 834:

BONS SENTIMENTS

Si penso que els bons sentiments serveixen de ben poc és, molt probablement, perquè no tinc bons sentiments.

Carles -

Pensament 833:

CRISIS BORSARIA

Com més gent de negocis conec, habitualment pels mitjans de comunicació, millor em cauen els assassins en sèrie.

Carles -

Pensament 832:

FELICITAT

La felicitat consisteix en tindre quelcom a fer que vingui de gust, algú a qui estimar sentin-se correspost, esperar alguna cosa sense neguits i , sobretot ser prou innocent per creure-s’ho.

Carles -

Pensament 831:

HIPÒCRATES

Fa més de dos mil anys Hipòcrates va dir: “Els joves d’avui no tenen cap respecte pel passat ni esperança en el futur”. Passat tant i tant de temps un te la impressió que aquest pensament fou escrit el dia d’ahir. Tot sembla que canvia, però res es mou.

Carles -

Pensament 830:

HERACLIT

Heràclit ens explica en la seva història de la Grècia clàssica que quan els espartans es dirigien al combat no preguntaven quants eren els seus enemics, sinó on estaven. ¡Que gran el nostre Leòoonides!


Carles -

Pensament 829:

¿PERQUÈ ENTRENO?

Entreno amb tanta determinació no per anar contra ningú, sinó per anar davant seu.

Carles -

Pensament 828:

Oracle de Delfos: “Coneix-te a tu mateix”
Carles: “Sigues tu mateix”

Carles -

Pensament 827:

ESQUIZOFRÈNIA

El meu sentit de portar la contraria, d’antidogmàtic i heterodoxa és tan arrelat que arribo al punt de no compartir les meves pròpies opinions sobre els temes més diversos.

Carles -

Entrenaments:
Dilluns 18: 10 corrents a ritme tranquil.
Comentaris:
-Des que en Toni va publicar en el blog que se sentia cansat una mena de profund esgotament ha malmès totes les meves energies, espero que es recuperi aviat, sinó no tindre forces per continuar entrenant.
Salut i força.

pep -

Aquest diumenge sortida tranqui-la intentant seguir el ritme imposat per en Marc i en José descobrint camins nous per pujar a la Creu, continuant per can Vives, cal Paraire i parada a cal Serrador per recuperar forces trobada amb en Carles que tornava del Montseny,
En Carles i Marc tenien tard han tornat per carretera,
en José avui no tenia tard i em pujat al Corredor per una trialera de plat petit
i baixada per Rupit i Subirans, total 43 Km.

Toni impressionants els temps del ironcat de l’Ampolla, inclòs els que han tardat 15h el mèrit ja es acabar.

Carles d’acord combinar la sortida per pasar per Calella

Salut i desnivells



Carles -

Pensament 826:
PENSAMENTS IGUALS
Tots els meus pensaments, si fa o no fa, semblen iguals, però alguns d’ells són més iguals que els altres.

Carles -

Pensament 825:
IDEA GENEIAL
Acabo de tenir una idea genial, una d’aquelles idees que em sorprèn no haver-la pensat abans.

cARLES -

Pensament 824:
VIURE FELIÇ EN PARELLA
El meu consell és que aneu a viure junts: si la cosa funciona seràs feliç, sinó, pots continuar fent esport com fins ara.

Carles -

Pensament 823:
COP DE MARTELL
Intenta no ser un clau que sobresortí, podries rebre un contundent cop de martell.

Carles -

Pensament 822:
LLIT I SABATES
Si pots escollir procura que el teu llit i les teves sabates siguin còmodes. Quan no ets en el primer portes les segones.

Carles -

Pensament 821:
EXPOSICIÓ D’ORQUIDIES A ARENYS DE MAR
Els jardins serien tristos si únicament hi plantéssim les flores més boniques.

Carles -

Pensament 820:
FILOSOFANT
A: Perquè serveix la filosofia?
B: Per fer preguntes que, sense la filosofia, no existirien.

Carles -

Pensament 819:
VENJANÇA
Essent el mon cruel com és, massa sovint m’entren ganes de venjar-me.

Carles -

Pensament 818:
SOBRE LA VERITAT

Jesucrist: “La veritat us farà lliures”
Lenin: “La veritat és revolucionaria”
Carles: “Canvio tan sovint d’opinió que ja no se que és veritat”.

Carles -

Pensament 817:
SOBRE EN ROGER
Es prou innocent per dir el que pensa. És prou savi per pensar el que diu.

Carles -

Entrenaments:
Diumenge 17: 80 Km bicicleta de carretera amb pujada fins a Sant Fe, amb cura d’humiliat inclosa, doncs hi ha gent que esta molt forta.
-Marc certament últimament estàs molt explosiu, ni amb la bicicleta de carretera puc amb tu.
-Jose el proper dia que surtis amb temps disponible avisa en el blog, tinc ganes d’aprendre tècniques d’un gran samurai.
-Les previsions d’en Toni són que diumenge sobre 2/4 de 12 comenci el tram de la cursa a peu a la triatlo de Calella, podríem organitzar la sortida en btt per fer-nos venir be donar-li suport a la Half.

Marc -

Quina sort que el MCT tingui aquest blog, on s'hi escriuen aquests articles.. És un plaer llegir-los mentre el subconscient pensa en aquell o altre repte..

Roger, celebro que hagi anat tot bé. Fent referència al Devas, gràcies! Gaudir els plaers del cel fruit de les bones accions és un bon model a seguir..
Espero estar a un nivell digne pel reptes que s'acosten. Com molt bé va dir en Guardiola, persistiré.

Carles, estàs molt fort. Envejo el teu estat de forma, la teva constància entrenant, les teves ganes.. Fins i tot et pots permetre el luxe de donar-me peixet pujant el Collsacreu.. total, què importa?

Toni, ahir justament mirava la pàgina de l'Ironcat. Veient les classificacions, intento veure quina és la disciplina que decideix però hi veig de tot. Impressionant el 5è class. fent els 3,8kms amb 48 min, 12 menys que el primer. El class. 40 ho fa tot molt bé excepte el córrer.. Impressionant, són tots uns herois.

Pep, Jose.. heu allargat molt la sortida?

Jo avui 33kms, 16km/h. En Jose ens ha ensenyat trialeres per pujar a la Creu.

Bona setmana,

TONI -

Ahir es va fer l'Ironcat a l'Ampolla. Per curiositat i si us ve de gust mirar les classificacions: http://www.triatlo.org/competicions/resultat.aspx?numero_car=2

Hi ha forces curiositats, des de les gairebé 15 hores que va trigar el darrer. Aquesta era l'hora de tall ves a saber si n'hi va haver que entraren més tard.

També els temps dels parcials. El primer en bici a un ritme de 38 kms/hora de mitja, durant 180 kms. O per sota de les 3 hores en la marató després d'haver nedat i bicicleta. També hi ha qui fa la marató en 7 hores.

Pau i herba

TONI -

Roger, gran Roger. Veneració absoluta en les teves paraules. Només em serveixen per prendre exemple i entendre que el camí mai s'assoleix si no que sempre fem camí.

En Leònides ens ajuda a seguir el camí. I darrerament tenim un gran exemple en la igualtat següent:
"Treball + esforç + sacrifici + mètode + humilitat(autenticitat) = èxit + reconeixement".

Aquesta és la recepte d'en Guardiola, i la que tots ens em d'impregnar. Aquesta és la lliçó número 1. En el futur en vindran més, sobretot en els moments difícils, i seran les més interessants.

Resultats de la triatló de St. Feliu:

- Participants 279 (H+D)
. Ricard 58è classificat masculí.
. Toni 109è.

En Ricard em va agafar 4 minuts. He quedat el 12è de 37 del meu grup d'edat.

En definitiva, que cal anar-hi molt més.

Aquest matí he fet 70 kms carretera. He acabat bastant tocat.

Pau i herba.

Roger -

Carles, malauradament no vaig tenir l’oportunitat d’anar a veure cap brahman (crec que és així com d’hinduisme denomina als seus sacerdots).

No sé ben bé en quin moment va passar, ni si va ser una aparició espiritual o simplement les conseqüències de la indigestió successiva de moltes espècies i algun que altre licor local. El fet és que se’m van revelar el gran Braman o Atman (considera t principi de l'univers, del qual tots els altres éssers en són l'expressió). A ell li vaig adreçar les meves més profundes preocupacions, aquelles que tenen relació amb el número 38.

Em va parlar de conceptes molt abstractes per mi, com el Samsara i el Karma. També em va parlar del Dharma, Moksha i Nirvana (aquest darrer amb evidents connexions entre hinduisme i budisme). Em va fer saber que encara em queda un llarg camí per recórrer, i que faria bé de seguir l’exemple dels grans mestres que m’envolten ben a prop. Així, em va il•luminar el camí enumerant un per un aquests mestres:

Pel Karma, he de seguir el camí d’en Toni com a màxima representació de la llei moral “causa-effecte”.
Pel Dharma i Samsara em va referir a en Carles, de la seva perseverança infinita i font de coneixement inesgotable. Només així em podré alliberar del Samsara (reencarnació) i assolir el Moksha.
Pel assolir Nirvana, m’he de fixar amb en Pep amb la seva senzillesa i discreció.
També em va parlar dels Devas, aquells que tenen una llum especial. Em va dir que m’he de fixar amb ells amb admiració, però sense pretendre seguir-los; són els que tenen un talent excepcional. El Braman em va dir que són molt afortunat, ja que tinc un Devas com a company de la 40, i per tant no he de témer a la 38.

Comentari: Com qualsevol altre viatge, el que més em fascina és el contacte directe amb la gent i conèixer de primera mà aspectes de la seva cultura. Aquests em van embriagar de hinduisme i budisme, i em preguntaven sovint per la meva religió. Jo els hi vaig parlar d’una molt minoritària, seguida per pocs fidels (de moment), i que es remunta a Esparta. Els hi vaig parlar d’en Leònides, i la meva devoció absoluta envers ELL, el més gran i suprem de tots.

Marc -

Demà 8h KLY.

Gairebé tenim la lliga..

Salut

pep -

Toni el meu consell es no perdre cap entrenament
Avui a la tarda 25 km carretera anar tornar Sant Celoni ritme tranquil
Dema a les 8 al KLY


Salut

TONI -

Aquesta tarda, amb en Ricard, hem fet la triatló de St. Feliu de Guíxols. Entrenament previ a la Half i per en Ricard pel classificatori pel campionat d'Espanya que farà la setmana vinent a Almeria.

Com sempre en Ricard m'ha fotut molta canya, sobretot en la cursa a peu.

El tram de bici era diferent perquè s'anava per la carretera de St. Feliu a Tossa. La carretera és del tipus de la de Torrentbò pujades i baixades.

La carrera l'he fet bastant esgotat i no sé si el temps serà massa bo. Estic esperant veure els resultats.

Demà tinc ganes de sortir amb vosaltres però per altra banda també he d'entrenar per carretera. El més segur és que acabi entrenant per carretera però estic que vull i dolc.

Pau i herba.

pep -

Dema jo sortiré mes tard entrada a mirar si algú també pensa sotir,
Carles el turo de l’Home amb bici de carretera o btt ¿

pep




Carles -

Pensament 816:

MORIR RIENT

Quan era petit la meva mare m’explicava que en néixer jo plorava com un ase i tots els presents reien. Espero que quan em mori ho faci rient i que hi haguí algú que em plori.

Marc -

Avui, amb companyia d'en Carles, hem fet el circuit de Palautordera. He vist que no tinc nivell per fer la cursa de demà, pel que no hi aniré. El circuit, que avui no estava gaire ben marcat, va per pista ampla i té un parell de zones tècniques esqueroses. No estic motivat per corre-hi tot i que portava dies esperant-ho. Acataré la sanció que el Comitè de Disciplina del MCT m'imposi.

Demà, si surt algú, seré a les 8 al KLY. Carles, si vols atacar el Turó fes-ho, demà farà un dia molt xulo.. Merci per venir avui, ha estat mb.

Salut

Carles -

Comentari:
Diuen els filòsofs que la casualitat no existeix, jo no ho se del cert.
Us heu fixat que en la part superior del blog googel anuncia estades i vols a la India? Serà perquè en el full parrokial s’ha publicitat l’estada d’en Roger en el subcontinent asiàtic?
Salut i força.

Carles -

Entrenaments:
Dissabte 15: 10 Km btt fent el circuit de Palautordera en companyia d’en Marc i 56 Km en bicicleta de carretera en companyia de propers rivals d’en Toni.
Comentaris:
.- Toni és absolutament normal una certa sensació de cansament quan t’imposes un objectiu tan ambiciós com la Half, però recorda que com més entrenis, diumenge més sort tindràs.
- Roger com molt be vares escriure un dia la humilitat, que tu en dius autenticitat, es una actitud discreta. Malauradament jo mai serè ni autèntic ni humil doncs aquesta actitud quan se’n fa ostentació desapareix. Que t’ha dit el braman? o millor que li has preguntat?
- Marc, Toni i Pep si demà sortiu feu saber en el bolg, sinó possiblement demà ataqui el turo de l’home.
- Salut i força.

TONI -

Aquesta setmana em sento fatigat. No tan pels entrenaments que he fet com pels que ja porto acumulats.

Costa sortir a entrenar, pensant en el què he de fer, que ja és més llarg.

Però quan veig per la carretera tots els que estan entrenant, m'agafa com una angoixa i necessito fer la meva sessió.

M'ha comentat un de Mataró que el dissabte varen sortir a entrenar amb l'estrella femenina de la Half. Diu que encara no havien arribat a la rotonda de l'Experience que ja anaven a 45 kms/h.

Demà cursa de preparació. La setmana vinent és de baixada i de preparació mental. Diumenge ... a gaudir-ho.

pau i herba.

Carles -

Pensament 815:

TEMPS VITAL

No importa tan el temps que fa que soc viu com la voluntat de viure intensament el temps que encara em queda.

Carles -

Entrenaments:
Divendres 15: 45 Km bicicleta de carretera 10 Km. Corrents
Comentaris:
- Marc d’acord demà a les 8 al Calisay
- Toni avui a la carretera ja hi havia col•locats cartells anunciant que el dia 24 tallen la general. Quan he sortit aquesta tarda he rodat una estona amb dos pros alemanys vestits de cap a peus amb roba skinfit i amb bicicletes cerevèlo( la meva al seu costat semblava de fireta), evidentment estaven preparant la challenger.
- Roger avui comença la segona quinzena de maig i amb ella el meu atac decidit als premis Leòoonides i tu fent foto muntatges per fer-nos creure que ets a la India. Espero que surtis del cau on t’has amagat i acceptis el repte que des d’aquí et llenço. Tanmateix desitjo que t’impregnis de la mística hinduista i amb la seva cosmovisió t’il•luminis amb els seus conceptes filosòfics com atman, karman i samsara, moksa. Per cert ja has anat a veure el braman?.
- Salut i força.

Marc -

Toni, la cursa és la quarta de l'Open Giant de Barcelona. En èlit són 4 voltes de 8 quilòmetres, tot i que potser em doblen i n'hauré de fer 3.
Demà veuré el circuit, és el que fan els bons a cada cursa.
Toni, canya a Sant Feliu, ja llegirem la crònica!

Tinc un circuit de gairebé 4 kms per la creu de Canet que hem de fer. És de la marxa a peu que van fer diumenge passat.

Entrenament d'avui pedalant per la Creu: 22kms, 17km/h.

Carles, a la nit entraré al blog.

Salut

TONI -

Roger, he quedat acollonit llegint la crònica. Espero que no ho esborris.

Demà vaig a una triatló a St. Feliu de Guíxols i envers d'anar-hi en cotxe ho faré pedalant.

Estic pensant què més puc fer per no perdre més de 1/2 hora en la propera cursa.

Entrenaments d'aquesta setmana:
- 22 kms carrera.
- 7000 mtrs nedant.

Marc, quina distància té la cursa que vas el diumenge?
Demà en faràs cinc cèntims del circuit?

Pau i herba

WILEAS FOGG - Reporter FP -

DOS PALABRAS: ¡¡¡¡ IM PRESIONANTE !!!!!!!

El reporter que escriu aquestes línies ha pogut seguir l'estela, evidentment motoritzat, del gran Roger.

En Roger ha fet parada en diversos temples budistes demanant a Buda, amb l'humilitat que el caracteritza, li doni forces per aguantar l'embranzida de la parella 38 de cara al tram decisiu de la temporada.

Ofrenes i més ofrenes fins arribar a Agra. Gairebé a tocar de l'Himalaia.

Farem nit aquí per demà atacar l'etapa reina de l'entrenament que espera l'agenda li permeti.

L'objectiu d'aquest entrenament d'alçada és acumular hematies que li donin un plus per imposar el seu ritme al de la parella 38.

Demà, en acabar l'etapa, hi ha prevista una visita guiada per Katmandú fent girar els tambors perquè els déus escoltin una sola pregària.

Què tindrà la parella 38 que tant preocupa en Roger?

Més tard rebrà la benedicció dels monjos tibetans.

Parella 38, que no us agafin amb els pixats al ventre. En Roger s'ha proposat conquerir els punts necessaris per encapçalar la classificació del premi Leònides abans de l'estiu.

Marc -

Roger! Que xulo veure aquestes fotografies.. siusplau no esborris aquest article, dóna molt prestigi al MCT..

Pel bé de la parella 40 (i més exactament del membre que duu una Rocky) espero que aquests entrenaments siguin falsos, amb l'únic objectiu d'atemorir a la parella 38.

Espero que entre reunió i reunió tinguis temps de fer uan mica de turisme, i de passada puguis celebrar el doblet del Barça..

A veure si el 24 ens podem trobar tots amb la bici i animar a en Toni.

Que vagi mb i bona tornada..