Blogia
La llibreta virtual.

Taipei 101

Taipei 101

Hola a tots,

Entrenaments zero des de fa massa dies. Espero sortir divendres. Algú té lliure? Demà espero convèncer a en Roger per sortir el cap de setmana, ja informarem. Demà farem una visita a la Mireia, és genial que ja sigui a casa.

Per TW tot bé, he penjat aquesta foto del Taipei 101, un edifici que havia estat el més alt del món fa uns anys. Les vistes des de la planta 84 eren espectaculars.

M’hauré de posar en sèrio a entrenar, em sembla que sempre dic el mateix. Fets, no paraules.

Ens veiem diumenge al KLY?

Salut!!

Marc.

52 comentarios

pep -

Dema a les 8 pesaré per el kly

A Cabrils la inscripció el mateix dia de la cursa no es `pot fer
Avis per si algú te intenció de anar-hi

Salut i corriols

TONI -

Roger, ja em donaràs el telèfon del teu entrenador, doncs veig que estàs més en forma que jo.

Demà no us acompanyaré a la sortida del matí. He de sortir per carretera. L'endemà vaig amb en Ricard a fer una triatló a Blanes.

Hi ha situacions en la vida en que saps que tot és un error, no obstant t'entestes a continuar per la via de l'error.

Pau i herba

Carles -

Pensament:

Hi ha situacions en la vida en que totes les alternatives són un error. Aleshores el dilema és destriar la elecció menys perjudicial entre les equivocacions possibles.

Roger -

Entrenaments secrets:
Diumenge 11.04 (migdia): Creu (per Santa Florentina)-Can Vives-Creu (per Can Roig)-Casa, 30km +850

SMS del meu preparador: “URGENT: Llegeix el bloc d’una p. vegada. O et comences a prendre la temporada seriosament, o aquest any no et convidaran a la gran gala de Novembre ni amb passi de periodista. Tu mateix”

No sé perquè, però sempre rebo aquests missatges a altes hores de la nit, just quan poso el cap al coixí. Normalment són missatges breus, secs i punyents. No sé si així busca que em motivi, però confesso que d’entrada sempre m’entra la cagalera. Encara no m’he tret la por del cos, però tinc la certesa que em vull guanyar una participació a la gala per mèrits propis. Costi el que costi.

Demà hem quedat amb en Marc a les 10 al KLY. S’afegiran dos o tres amics. Potser m’agradaria repetir algun corriol de la Montaltbike d’enguany.

Carles -

Entrenaments:
Dimarts 6: 11 Km corrent per la platja i 55’ al gimnàs.
Dimecres 7: 2000 metres piscina
Dijous 8: 2000 metres piscina
Comentaris:
.- Necessito fer-ne urgentment una de grossa. Ja estic lligant els petits detalls.

pep -

1º proposar que la prova de btt Rubi-Sitjes-Rubi sumi algun punt
Entrenaments
Dimecres pujada al Corredor passant per la Pedra de la Ferradura
Dijous 45 minuts corrons
Ja he fet inscripció per Cabrils
Toni vigila que no et surtin aletes de fer tants km nedant

Salut i corriols

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dimarts: 3.000 mtrs nedant.
- Dimecres: 3.00 mtrs nedant i 10 kms carrera.
- Dijous: 3.000 mtrs. nedant.

Estic acollonit pels entrenaments i curses que esteu fent.

Us he posat les piles i ara ja tinc el cagòmetro més amunt que mai. Com és possible que amb el poc entrenament (si més no publicat) que ha fet en Marc faci una ruta de 120 kms per muntanya a un ritme de 15 km/h?

No ho entenc.

En Roger també s'ha posat les piles i vinga a entrenar. En 3 dies ha fet més bicicleta que jo en una setmana.

El mestre Mitjà fot més quilòmetres en bici que el 22.

Avui he llegit al digital "Riera amunt Riera avall" que en Pep compra els coixinets dels corrons de 50 en 50 perquè els ha de canviar tot sovint degut al desgast de tants quilòmetres.

I en Jose, qui en sap res de'n Jose? Però segur que també li fot.

El dia 2 de maig fan una triatló a Vilassar. Són 1.200 mtrs nedant, 32 kms bicicleta de muntanya i 10 kms cursa a peu.

Aneu entrenant, aneu, no fos cas que us passés al davant.

Pau i herba

EL FULL PARROKIAL -

La lesió de la jugadora no. 8 sembla que ja arriba a la seva fi.

Les darreres sessions amb el "massatgista" han donat els resultats esperats i estarà a disposició de l'equip per jugar la fase d'ascens.

En declaracions a aquest digital la jugadora no. 8 ha alabat les mans del massatgista que l'ha tractat i sembla que ha reservat hora per una sexsió de recuperació un cop aconsegueixin l'ascens.

Marc -

Que es sancioni al triatleta ja!

Proposo un espai de denúncies, on tothom publiqui els entrenaments dels altres..
Aquesta tarda en Quim Montmany baixava la riera amb bici, venia d'entrenar.. Dissabte també el vaig trobar a collsacreu. On ho ha apuntat? Això mereix penalització?

Pep, gran entrenament!!

Ahir amb en Carles parlàvem de la Tracks del diable.. propostes?

Jugadora nº8, penses publicar els teus propers reptes o no? La lesió gairebé oblidada?

Salut i..

EL FULL PARROKIAL -

El confidencial del Full Parrokial us desvela el cap de setmana al que s'ha sotmès un integrant de la parella 38 com a preparació de la part més important de la temporada.

Em anat seguint les sessions en rigorós secret i aquest n'és el resultat.

- Divendres:
Migdia. Trobada dels integrants de l'equip per a la concentració del cap de setmana. Sessió de depilació i bany.
15h. Dinar d'equip. Trasllat a l'alberg i migdiada.
19h. Diàlisi.
21.30h. Sopar
23h. Es tanca el llum.

- Dissabte:
10h. Sessió d'estimulació elèctrica de la musculatura.
15h. Dinar.
16h. Migdiada.
18h. Transfusió plasma i sang depurada i vitaminada.
21h. Sopar

- Diumenge:
10h. Sessió de teràpia amb visionat de pel·lícules (Gladiator, 300, Tinent O'Neil)
14h. Es conclou l'estatge amb el cant "Agermanats anirem caminant".

El Full Parrokial ha posat en coneixement de l'Uci les sessions que s'han seguit durant l'estada per si cal obrir expedient informatiu o sancionador, veient les mostres que s'han recollit de bosses de sang, xeringues i productes varis un cop varen ser fora tots els integrants de l'equip.

pep -

Entrenament diumenge
2/4 de 8 amb la bici de btt arribo a la font i trobo en Tendo Santi David Marti i Raul tots amb un currículum impressionant amb una mica de por per si podré aguantar el ritme sortim direcció Subiransa ritme tranquil agafem el corriol darrera el restaurant direcció el Corral, Creu de Rupit, Pedra de la Ferradura per un corriol, baixem riera de can Rimbles, pujada direcció font del Mal Pas baixem direcció Canyamas i pujada Creu de Rupit aquí en Raul Marti i David agafant el camí de tornada i continuem direcció el Corredor visita de cortesia de 5 minut i baixada a visitar ermita de Santa Eulalia de Tapioles, continuem direcció la Casa Nova, Collsaceu, i baixada per can Colomer.
Casi tot el recorregut per corriols apartant arbres i branques 2 punxares això dona idea per on hem pesat recorregut total 46 km


Salut i corriols

Marc -

Avui a primera hora hem sortit de Rubí cap a Sitges. Hem anat baixant vorejant el riu Llobregat, l'hem creuat i a Sant Boi ens hem endinsat a la muntanya. Més tard hem arribat al Parc Natural del Garraf, unes pistes polsinoses que deixaven els pneumàtics blancs, i ni un pam d'hombra. El sol ens ha tocat de valent, i hem pogut complir l'objectiu. Total: 121,5kms, 7h 55' pedalant. Desnivell positiu aprox. +1200.

Carles, gran sortida per carretera.. quina en tens pensada?

Salut,

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 10 d’abril: 162 Km + 2200, promig 26.2 Km/h, velocitat màxima 63 Km/h amb bicicleta de carretera (Tordera- Hostalric- Arbúcies- Espinelves- Vic- Seva- Collfornic- Sant Celoni- Arenys). He fet un paper força digna fins a Sant Celoni, la pujada a Collsacreu m’ha passat factura.
Comentaris:
.- Roger gràcies pel vídeo de you tube. Avui he intentat fer brillar alguns ulls i n’he sortit força ben parat.
.- Toni que vagui be la concentració a Banyoles. Ja em passaràs ela apunts.
.- Demà jugo a escacs i no puc sortir amb btt
.- N’he pensat una de grossa per d’aquí unes setmanes, si em decideixo us ho comento
Salut i força.

pep -

Marc com únic representant del mallerengos que vagui be Rubi-Sitgues-Rubi
També felicitar a la jugadora 8

Entrenaments
Dijous 20 km btt Creu de Rupit, el Corredor
Dissabte no pensava sortir però a les 12h tenia feina feta i he pujat a la Creu de Canet i tornada per Sant Iscle 12 km

Mes tard entraré a la pagina per mirar si a les 8 al kly algú sortida en cas contrari faré una sortida de carretera

Bon cap de setmana a tots
Salut i corriols


Marc -

Aquest matí he sortit amb la btt a provar una mica la bici de cara a la sortida de demà de Rubí-Sitges-Rubí. Fent Collsacreu ja he trobat en Quim M., que anava de tornada. De fet m'agrada sortir allà les 11 perquè puc controlar els entrenaments secrets dels Mallerengos i ciclistes en general. Després he trobat en Gerard S. i uns amics.

La ruta Collsacreu, coll de Senís (fins al Xeremell), can Maresme (per el pou), Sant Iscle, Sant Pol i Arenys. Una trentena de kms.

L''A tocar ratlla' comenta que en Toni està de concentració amb l'equip a Banyoles, preparant l'Iron Cat.

Demà fan alguna marxa per Sant Iscle, està marcat pel Montnegre. El tram que he vist jo és baixant a can Maresme, ja de tornada suposo.

Salut i endorfines,

PD: Dissabte vinent assamblea del CC Arenys de Munt
PDD: Aviat m'apuntaré per Cabrils, la clàssica de finals d'Abril

Roger -

Entrenament secret d'avui: 28km, +1000

Entrenaments secrets setmana passada:
01.04 25km, +750
02.04 30km, +850 (pel Montnegre en companyia d’en Marc)
04.04 23km, +780

Comentaris
Acabo de parlar amb el meu preparador. Amb prou feines he penjat el telèfon i ja ha publicat alguna informació referent el calendari que acabem pactar. M’ha donat un sever toc d’atenció en llegir la meva última publicació al blog. A partir d’ara tinc prohibit publicar les ppm i altres detalls. Llàstima, perquè tenia ganes de fer constar la meva progressió ESPECTACULAR ;-) Però no puc donar pistes.

Toni, apart del teu estat de forma pletòric i el ritme d’entrenaments infernal, el que més em preocupa és la manera com estàs simbolitzant una de les meves màximes preferides: “Stay hungry, stay foolish”. Tan senzill, però tan difícil de dur a terme en qualsevol disciplina. Fas por.

Recomanació musical: Com que fa temps que no n’he fet cap, permeteu-me una petita excepció (per quan tingueu 20 minutets): http://www.youtube.com/watch?v=71w-oasL6iQ&feature=player_embedded#

Felicito a la jugadora núm. 8 pels èxits assolits, i li dessitjo una ràpida recuperació de cara al tram decisiu de la temporada.

Preparador Roger -

En Roger té previst estar a la línia de sortida de Cabrils, el proper 25 d’Abril.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 3.500 mtrs nedant.

Pau i herba.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 45' carrera.

Quan entro al blog i veig que ningú més ha publicat un entrenament, em pregunto que per què entreno.

No us penséssiu pas que en tinc cap dubte, els objectius estan fixats i el camí traçat.

No hi ha goig més gran que en plena cursa escoltar en Gigi. O que en acabat pugui pensar que ja he acomplert un altre punt en el camí.

El més gran de tots però són les estatuetes d'en Leònides juntes en una vitrina. Encara que em sembla que ara ha sortit una rival molt forta, sobretot si aconsegueix l'ascens a la categoria nacional.

Seguiré entrenant malgrat el cansament diari que acumulo. Però amb la il·lusió del primer dia.

Pau i herba

Marc -

Esperem que la jugadora nº8 puntualitzi aquesta informació. Actualment s'està recuperant d'una petita lesió que no li privarà de jugar per aconseguir l'ascens.

Avui obrien Transcatalunya, el dia 25 hi hauria d'haver Cabrils.

El proper diumenge aniré a la Sant Cugat-Sitges-Sant Cugat, demà m'han de passar més dades. Espero demà donar més dades.

Encara eufòric pel MESSI-Arsenal, acabaré d'escoltar la ràdio i veure Intereconomia/C33.. Jo cap a Madrid si passem als Maurinhos.

Salut,

EL FULL PARROKIAL -

El Club Voleibol Arenys S.O.L.A. S.L. ha assolit l’accés a les fases d’ascens a Primera Nacional femenina de voleibol. En la penúltima jornada les arenyenques varen vèncer el primer classificat C.V. Vall d’Hebron. De ben segur aquest resultat és un gran èxit d’un equip modest que ha sabut mantenir la base de l’equip que va aconseguir l’ascens l’any passat a primera Divisió sènior femenina. Totes les cròniques esportives destaquen l’excel•lent actuació de la jugadora número 8, que en aquesta ocasió vestia amb el número 4. Sembla que un dels espectadors, amb llaços sentimentals amb una de les jugadores, va estar a punt de patir un atac de cor pel intensos nervis que va passar.

Anirem informant.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 30 de març 77 Km bicicleta de carretera en solitari (Lloret-Mataro) a ritme de 27,3 Km/h
.- Divendres 2 d’abril 130 Km bicicleta de carretera en companyia del gran triatleta a ritme de 29, 4 Km/h
.- Dissabte 3 d’abril 58 Km btt a ritme de pau i herba passant per la hípica de Llavaneres, Can Brugera, castell de Burriac i Sant Mateu. Tornada per carretera.
.- Dilluns 5: 30 Km btt (Lourdes- Correrdor-Vallgorguina)
Comentaris:
.- M’han trucat de l’UCI per donar-me un toc d’alerta, doncs a banda del gran Toni, la resta de mallerengos fem entrenaments minsos i insuficients. Hi ha preocupació de si es podran afrontar amb garanties d’èxit els reptes d’aquesta temporada.
Salut i força.

TONI -

Entrenaments secrets:
- Divendres: 130 kms carretera
- Dilluns: 90 kms carretera + 1h carrera a peu.
- Dimarts: 2.500 mtrs nedant

Divendres sortida amb el Gran Màgic. Està molt en forma.

Dissabte, trobada amb el corresponsal del Full Parrokial de Collserola. Diu que els camins tornen a tremolar. Me n'alegro. Però ja podràs recuperar?

Ja estan obertes les inscripcions del Cabrerès. També diu en Marc que avui s'obria la inscripció de la Transcatalunya. També ja està oberta la inscripció de la non-stop de tracks del diable.

En teniu prou?

Pau i herba

pep -

Entrenaments
Diumenge per no mullar-me 1h 45m de corrons
Avui dilluns tenia una costellada i e fet a primera hora 12 km per la Creu de Canet

Espero diumenge que be fer una bona sortida

Salut i km

Marc -

Aquest matí a les 8 plovia, no hem sortit amb bici. A la 1 he fet 30' de footing per la platja, amb les pulsacions pels núvols.

Demà al matí algú vol fer bici?

pep -

Marc a les 8 al kly espero que no plogui i fer una bona ruta per preparar la botifarrada de Cabrils

Salut i corriols

Marc -

Pep, m'apunto per diumenge per muntanya. Si plogués ens truquem i em quedo a veure la F1.. però espero que no.

Salut i peles,

pep -

Entrenament secret
No tenia el despertador activat i a 2/4 de 9 me llevat i a les 9 agafava la bici de carretera direcció Sant Celoni, Campins, Santa Fe, les antenes, i baixada per la Costa, 74 km molts ciclistes pujant Santa Fe i molt de vent que a la baixada en algun moment hem desplaçava bona sortida per fer base.

Diumenge sortirà algú ?

Salut i km



Marc -

Entrenament secret de la 40:

Aquest matí la 40 s'ha trobat al Calisay, de forma secreta però lluint el maillot del MCT. Hem fet uns 30kms passant per la Creu de Canet, can Vives de la Cortada, Vallgorguina i Collsacreu per asfalt, on en Roger ha demostrat que segueix molt fort.

Toni, Carles.. heu sortit avui per carretera segons es comentava aquest matí per la Riera..?

Salut,

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dimecres: 3.800 mtrs nedant + 40' carrera.
- Dijous: 130 kms bici carretera. 29,5 km/h de mitja i 114 ppm de mitja.

Atenció, en el càlcul de les mitges hi ha trampa perquè sempre calcula el temps real, no l'efectiu perquè el crono es para quan em paro. ;-)

Demà sortiré altre cop a fer sortida llarga. Encara no tinc decidida la ruta. Si algú vol venir i té alguna idea, ja ho sabeu.

Pau i herba

LA RIERA TAPADA -

Segons un comunicat recent des de la seu de l'Uci, s'informa que ha obert un expedient informatiu a en Quim.

Es tracta d'esbrinar què hi havia en les bosses que va rebre. Eren realment maduixes?

Amb aquesta investigació es vol esclarir i deixar palès que en Quim no es pren res i que tot és fruit de seguir amb esforç, dedicació i molta disciplina la seva bíblia particular. L'acte de fe que ha fet li està sortint bé.

Per alguns cercles circula el rumor que el proper divendres en Quim anirà a fer La Renglereta com a agraïment i acompliment dels seus compromisos.

També s'ha filtrat que en Toni sortirà el divendres a collir farigola. Segons els que ja tenen una certa edat, la farigola collida el divendres sant té moltes propietats. Responsables mèdics han dit que la farigola pot ser el remei definitiu per a encarar amb èxit el darrer mig any d'una temporada gloriosa.

quim montmany -

Marc: això de que vegis tot el que faig i em fan arribar no m'agrada. les bosses no eren de sang. em sembla que van portar-me maduixes ( pel color), estic fent la dieta de la maduixa, del maresme per suposat. :-)

segueixo entrenant: ahir amb 50 km amb collsacreu i el pollastre a bon ritme. tinc el polar mig fotut i no puc passar dades.

marc, a veure si com vas dir-me aviat fas carretera.

quim.

TONI -

Celebro que tothom ja s'hagi posat les piles. Alguns amb les bateries noves i de més capacitat i d'altres fent hores extres. El repte: el mes de novembre.

Demà faré sortida llarga en bici de carretera,aquesta és la proposta (http://www.bikemap.net/route/create#lt=41.94794&ln=2.6671&z=14&t=1).

Vull mirar de sortir d'hora, cap a les 8. Si algú s'hi apunta, ja m'ho fareu saber.

Pau i herba

Marc -

Mireia! Que contents que ens fa que escriguis al blog.. Un petó mallarengu.

Kimet, et veig eufòric. Ahir des del balcó de casa vaig veure com una furgoneta de UPS aparcava a la riera (cosa difícil actualment) i pujava unes bosses de sang a algú del teu bloc. Espero que això no hi tingui res a veure.. T'esperem a la propera Gala Leòooooonides..

Transcatalunya?

Salut,

pep -

Entrenament diumenge
Sortida curta amb km però intensa amb pujades de plat petit almenys per mi, i baixades impressionants pasant per camins desconeguts una ruta per desfruitar i amb ganes de repetir-la allargant alguns km
Entrenament dilluns
30 m de corrons.
Mireia m/alegro que ja et trobis millor
Roger veig que estàs recuperant els entrenaments perduts

Salut corriols

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 27: 128 Km bicicleta de carretera a un promig de 27’89 Km/h. Quan a prop de la Roca em vaig perdre no sabeu pas l’alegria que em va envair, el ritme de la sortida del d’Arenys de Munt era massa fort per a mi.
.- Diumenge 28: 26 Km btt en companyia d’altres quatre mallerengos, en aquesta sortida es va combinar la tasca de ciclista amb la de neteja forestal. Si ve fou curta també fou força intensa.
Comentaris:
.- Mal cap de setmana esportiu; tan dissabte com diumenge en tot moment vaig tenir males sensacions, em notava absolutament passat de forma. Haure de parlar urgentment amb el meu preparador per veure que cal corregir.
.- Diumenge en Marc, Tendo, Santi, Pep i Carles varem sumar 10 punts en haver fet un volta tranqui-la plegats mes de quatre mallerengos. En Tendo i en Santi varen merèixer una bonificació complementaria de 2 punts en fer la volta amb l’uniforme oficial.
Salut i força

quim montmany -

Hola: soc en quimet, ( me llaman el desaparecido). "Er retorno". perdoneu el silenci, o no. Veig que surto al Full Parrokial. Feia dies que no el llegia i necessito confessió per tal sacrilegi.

Espartans: ara em sento preparat pel combat. El llibre, o més ben dit la guia espiritual m'ha fet molt fort. Estic, al meus quasi 53 anys, com feia molts però molts anys que no estava. Fins i tot dissabte, a la tornada vaig pujar Parpers en plat gros i a tota pastilla. No m'ho podia creure. Nois/es el camí és dur i de molta paciència però ara estic molt content. És veritat que hi he posat il.lusió, esforç i paciència, però ni de lluny em mereixo cap premi. Vosaltres si que sou uns campions. Pel algo sou ESPARTANS.

Ara ja surto més a la meva bola, però sempre mesurant el esforços, especialment entre setmana. El mes vinent anuré a la marxa de les RUTES DE MONTSENY, i al , TERRA DE REMENCES on vull millorar els 5:59 de l'any passat, temps que ja va ser molt bo. A veure si en seré capaç.

Apa-li mallarengus, a entrenar que ja ve el bon temps i han allargat el dia.

quimet.

Preparador Roger -

Si es confirmen que els entrenaments anteriors corresponen al corredor que tinc en ment, per les dades que es publiquen diria que el pobre està en un estat de forma força lamentable...

Però dit això, em permeto suggerir certa prudència als qui ha donen per acabada la temporada: Desconeixia que el seu llindar estigues a 189ppm (ell m’havia jurat que era de 184ppm). Això ens dona molt de marge de millora, i el faré treballar de valent (però això últim no li digueu).

La Veu de Sarrià -

Un reporter d’aquest modest rotatiu barcelonès, amb la col•laboració del departament de recerca del prestigiós Full Parrokial arenyenc, ha destapat els següents entrenaments secrets no publicats per part d’un corredor mallarengo per Collserola:

17.03.2010 21km, +685, 147ppm (189 max)
20.03.2010 18km, +566, 141ppm (185 max)
24.03.2010 23km, +730, 135ppm (179 max)

Si es confirma, quedarà en mans de l’UCI la penalització corresponent.

Roger -

Entrenament secret, diumenge 28.03.2010: 31km, +1100

Alguns rotatius esportius donen per acabada la temporada 2010 (crec haver llegit que algun ja ha infiltrat la llista definitiva dels guardonats d’enguany?). D’acord, el triatleta es mostra colossal i amb un avantatge de punts sideral. Però que ningú s’equivoqui: No hi ha res decidit, i estic disposat a posar-vos-ho molt difícil.

Mireia i Roger -

Mallarengos,
Ja estem a casa! Mica en mica tornant a la “normalitat”, iniciant el (llarg) camí de la recuperació. Moltes gràcies per tot el vostre suport!

Demanem que disculpeu en Leònides per si no ha fet acte de presència en alguna de les diferents gestes mallarengues (algunes d’èpiques) d’aquestes últimes setmanes; sens dubte, ha fet moltes hores extres al nostre costat.

Una abraçada ben forta a tothom i fins aviat!

tendo -

SORTIDA BTT DIUMENGE 28 MARÇ

La sortida d’avui diumenge ha estat una mica accidentada nomes començar. Haviem quedat a ¾ de 8 a la font per estar a les 8 al calisay i en TENDO a les 8 encara estaba dormint .Sort que els que han sortit del calisay m’han fet un gran favor i han pujat cap a ARENYS DE MUNT ,encara bo, si no, sortir del llit i a fondo tot el mati.

La sortida ha estat un pèl curta ,teniem que anar a beneir la palma.
Intensa pero curta.
Hem arrencat direccio LOURDES per pujar pel cami AMAGAT. Encara hi ha ple d’abres per terra .N’hem tret uns quants del mig, però n’hi ha, que si no hi anem amb una motoserra allà es quedarant. (ke cabrons).
Seguim direccio al CORRAL. Un cop alla, girem a l’esquerra per anar a fer el senderillo dels xurribikers i sortir a dalt de la urbanitzacio del pollastre, per continuar direccio CAN MONTAL . Un cop allà , SORPRESA! el cami està tallat per una valla…!! I, ke fem? la saltem i punt.
Seguim, pujem a dalt de la urbanitzacio del SUPERMARESME. Arribat al punt, baixem per senderillos i trialeres fins arribar a LLAVANERES(rodolí)
Pujem per SANTA MONICA .Un cop a dalt, seguim direccio a RUPIT i desde aquí baixem per la MILANS, direccio LOURDES i d’aquí tots cap a casa que son les 11 del mati i alguns hem d’anar a beneir!!!!!!!!!


Pd : Estic content!! Ja he sumat els primers punts Leònides 2010

PAU,HERBA I MOLTS ENTRENAMENTS

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 50 kms carretera.
- 30' carrera

Bones sensacions.

Pau i herba

EL FULL PARROKIAL -

Cal fer esment del gran estat de forma de'n Quim Montmany. Ha aguantat sempre amb el grup capdavanter, el seu ritme ha estat molt alt. La seva cara el delatava, està molt cofoi de la gran pretemporada feta i ja en comença a recollir els fruits de l'esforç esmerçat.

Hi havia una vegada un ciclista, que cansat de veure com sempre se'l passaven per la pedra, va decidir comprar-se un llibre.

Esforç, tenacitat i bons consells del llibre en treia.

Hi havia una vegada un ciclista, que després de moltes hores llegint i pedalant ara canta: On voleu pujar? Collsacreu? Parpers? Sta. Fe?
i ni tu, ni jo, ni el de més enllà li passa la mà per la cara.

Si tots ho fem amb il·lusió i esforç, sempre n'aprendrem dels millors. En Quim Montmany és el treballador i el triomfador. I ja s'ha guanyat la nominació a mallerengo de l'any.

EL FULL PARROKIAL -

JORNADA DOLENTA PER A L'MCT.
(corresponsals a la sortida d'avui)

En la sortida d'avui s'ha fet palès el que ja fa temps s'endevinava. La caiguda en picat d'entrenaments, la manca de pensaments que serveixin d'inspiració, la música que tant en motivava, han posat sobre la bici el resultat.

En la sortida d'avui hi havia presents 4 mallerengos, un de més i la sortida hagués estat puntuable.

Tot just al km 10, a Mataró, ja s'ha produït l'abandonament del primer mallerengo. Mal presagi.

Pujant a Parpers hi ha hagut un mallerengo que ha escoltat les primeres trompetes.

Tot just baixant de Parpers i anant cap a Cardedeu (km 20) ha desaparegut un mallerengo. Hores d'ara no se sap ni el per què, malgrat que diverses especulacions ja han aparegut en diversos blogs.

A Llerona (km 30), un tercer mallerengo a girat cua. I el 4t mallerengo que quedava ha punxat al km 97, i ha fet un viacrusis, abans d'hora, tota la tornada.

El moment no és bo per als mallerengos. No obstant hi ha coses positives, l'avis arriba a principis de temporada i hi ha temps per rectificar.

Ningú en dubta que així serà.

pep -

Marc i Carles a les 8h al kly
Setmana de poc entrenaments ara arribo de fer la volta per el Corral, pedra de la Ferradura, i Creu de Rupit, bones sensacions tot i el poc entreno de la setmana.
Ja he escoltat el cant de la mallerenga, preparat per aguantar els atacs.
Bon cap de setmana a tots

Salut i desnivells

TONI -

Entrenament d'avui:
- 140 kms carretera a una mitjana de 26,5 kms/h.

Avui havia de fer una sortida de volum, i segur que ho ha estat. Ha estat una sortida dura per a mi. Pels d'Arenys de Munt em sembla que força sobrats.

Fins que no han començat les pujades de debò, a partir de St. Feliu de Codines, anava fent, però des d'aquell moment he començat a patir. El cansament s'ha fet molt més palès ja de tornada, des de Castellar fins a casa. Ho he passat malament. Estic content perquè he completat la volta, excepte el Pollastre, i és que la tornada des d'Argentona fins a casa s'ha fet bastant dura tot i tenir el vent a favor.

Demà més.

Pau i herba

Marc -

Entrenament d'avui: 44kms passant per la creu de Rupit, Canyamars, Argentona, Mataró i Arenys. Avui tocava rodar una mica per agafar forma, la muntanya se m'estava atravessant.

Demà a les 8 més..

Salut i no oblideu defensar amb l'escut des dels genolls fins al coll.

Marc -

Espartans,

Efectivament avui tenim 300 a TV3, ja estic nerviós..

Diumenge a les 8 al KLY. Atacs a primera hora.. interessant. Recordem canvi d'hora..

Salut,

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 24: 75 Km bicicleta de carretera, 2000 metres nedant i 30’ de sauna.
.- Dijous 25: 11 Km corrents per la sorra de platja quasi fins a Sant Pol i 50’ al gimnàs fent estiraments i abdominals.
Comentaris:
.- Avui divendres 26 de març es un gran dia pels seguidors d’en Leònides, a TV3 fan 300. Demà, de ben segur, serem més mallerengos.
.- Toni demà dissabte acompanyaré als d’Arenys de Munt fins on aguanti, encara no estic prepara’t per fer 160 Km d’un tirada.
.- Marc diumenge a les 8 al Calisay, si les forces em responen penso atacar des de bon començament.
.- La constància en els entrenaments i el fet d’anar sumant quilometres espero que, un dia o altre, comenci a donar els seus fruits.
Salut i força.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 50' carrera.

Millors sensacions que les de la setmana passada. Em començo a animar altre cop.

Pau i herba

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dijous: 2.200 mtrs nedant.

Marc, celebro que el viatge anés bé. Vares pujar tots els esgraons del 101 fins al pis 84 per entrenar-te?
No pateixis per l'entrenament, la volta a la Cerdanya no és fins el setembre.

Demà sortiré en bici amb els d'Arenys de Munt.

Pau i herba