Blogia
La llibreta virtual.

marxa btt de Fogars de La Selva

marxa btt de Fogars de La Selva

22 comentarios

propika -

Avui primera sortida pos Osona, jo segueixo el meu pla de no entrenar gaire total tampoc guanyare res....
30km de btt provant nou material, els nous pedals xt i el seient que m han deixat de cortesia despres de trencar el meu, a la Romagna anire de prestao. Ultims km amb molesties al peu esquerra.

Carles -

Pensament 4743

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- A les dones els hi agraden els homes callats: es pensen que les escolten.
.- Aquesta setmana a la sauna m'he adonat que hi ha dos menes de dones: les lletges i les que es maquillen.
.- Qui hagi fotut més clusques quan mori és qui guanya?
.- Sovint la seducció es converteix en un joc en el que cal enganyar a qui sap que està essent enganyat.
.- Les tres senyals més evident que es folla massa són: perdre la memòria i...

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 23: 135 Km +1300 bicicleta de carretera. 5 punts per sortida mallerenga (Toni, Pep, Tendo i un servidor) amb la grupeta B del CCAM.
Comentaris:
.- La sortida d'avui se m'ha fet moooolt llarga, però he gaudit de bona companyia. En Pep i en Tendo estan fins, en Toni intractable.
.- Roko, Quadratti i Roger que vagi bé a botifarrada de demà.
Salut.

Carles -

Pensament 4740

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- El sol brillarà abans per aquells que estan drets que nos pas per a les que estan agenollades mentre li llepen el cigalot.
.- No et penedeixis de les dones amb qui has sortit, perquè en un moment de la teva vida, era exactament el que volies fer.
.- Quan un lligaire vol una dona, tot l’univers conspira perquè es realitzi el seu desig.
.- Porto al damunt moltes cicatrius, però també porto amb mi moments que mai haguessin succeït si no m’hagués aventurat amb elles més enllà dels límits.
.- Hi ha un secret per conviure bé amb la persona estimada: no pretendre modificar-la.

Carles -

QUE NOMÉS ELS PETONS ENS TAPIN LA BOCA
(POEMA ANONIM)

Que només els petons
ens tapin la boca,
que siguin els teus llavis
que em regalin el bes.
Que el cor em bategui
en polsos convulsos,
i tota jo em liqüi
amb el foc d’un anhel.
Que només els petons
ens cusin la boca,
i entre les cames brodin
gemecs de plaer.

Que només els petons
ens tapin la boca,
que no ens pugui callar
ni la por ni el neguit.
Que sempre tinguem
una resposta als llavis,
una cançó als ulls,
i una lluita al puny.
Que només els petons
ens tapin la boca,
i els crits silenciats
ens mostrin el camí.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 20: 14 Km +600 corrents amb la Keta, 50’ estiraments i abdominals.
.- Dijous 21: 77 Km +1350 btt, 35’ gimnàs.
.- Divendres 22: 70 Km bicicleta de carrtera.
Comentaris:
.- Propika estic molt content que bastessis la meva participació a Osona Límits, després de llegir la crònica penso que el que faig és nomes morralla.
.- Toni estic content que hagis expulsat la pedra. Ara toca tornar a entrenar; el 20 de junys és a la cantonada.
.- Dissabte, si la Keta em deixa, sortiré a fer bicicleta de carretera amb la grupeta B.
Salut.

propika -

Que esteu tramant?? No dieu res.....

full parrokial -

Ens acava d arribar a la redaccio que propica a sigut vist per arenys ben acompanyat. Estem rastrejant tots els micros que tenim repartits aviam si treiem algu

Roko -

Brutal Propica !! llegint la teva crònica s'em ha possat la pell de Gallina però veient el parte mèdic que ha expossat el teu ganivet de Premsa he quedat ABSOLUTament Impactat !!

Diumenge t'esperem a la pedalada de St Julia !! serà una gran alegria retrovar-nos amb en Roger , espero que tingui clemència de nosaltres i no ens foti una bona minutada .

Mutua medica de propica -

Aqui deixem constancia de l estat fisic del nostre client.
-contracture espatlle dreta que horas d ara ja li esta afectant braç dret.
-dos rosadures al glutis, bulgarment anomenat cul de mandril.
-besso esquerra amb sobrecarga.
-pupas als llavis, que denotan fins a quin limit va ficar i va ficar el cos.
-multiples esgarrinxades a les 4 extremitats
-ferida al fron provocada per una verdiça asesina i gegantina.
-farida al peu provocada per un trofeig finisher
Se li fa la recomanacio i s estableix unes pautes de descans, cosa lo qual ell es nega rotundament esgrimint que pertany a una germandat mallerenga i que es un esparta.
Al crit de gloria a esparta!!! I leonides!!!!! Avandona la consulta Absolut ament enarbolat

propika -

OSONA LIMITS 2 part
Despres de fotrans un bon esmorçar ens vam preparar per sortir, jo no les tenia totes, el mal d espatlla despresmassatge estava molt be sense mal, pero el cul..... la veritat el tenia fotut i no sabia com reaccionaria,, avans de sortir moltes baixes, inclus un conegut estava ingresat a l hospital per desidratacio severa, cosa que deixava palesa la dureça del recorregut juntament amb la climatologia del cap de setmana amb una calor extrema.
Es dona tret de sortida de moment el cul be pero sortim bastant rapid, tornem a fer grupeta de compis i anem a ritme alegre els primers km. Pero al km 12 la cosa es comença a torzar, noto de cop com els bessons cama esquerra em queden com una pedre, al cap 1km decideixo parar perdent tot contacte amb companys, em prenc un "fuet" de magnesi i arrenco altre cop, em queden 60km i uns 2000+ per endevant. La cama no millora, tinc la sensacio que en qualsevol moment es quedara enganxada, pero al km 25 la cosa ja es torça del tot, la contractura torna a fer acte de presencia, vaigg passant km en mes pena que gloria lluitant contra el dolor I lo pitxor, lluitant mentalment contra mi mateix. Avans del segon avituallament hi han tres o 4 rampots del 20% que no tinc mes remei que ficar peu a terra i veure com gent que el dia anterior els havia deixat enrrera em pasaven sobre la bici, amb l impotencia i dolor que tenia em van venir ganes de plorar, la calor era sufucant i aixi em vaig presentar al 2 avituallament, vaig anar al metge que estava alla i em va donar un paracetamol que la veritat per moments vaig pensar que no em feia res. Anant cap al tercer avituallament al km60 els meus pensaments ja eren nefastos, m enganxava a tot per seguir pedalant, el cul feia mal molt de mal, la cama esquerra la tenia com un pal, i l espatlla era un poema. Vaig parar a engrasar cadena i estava tant ofoscat que ni vaig trobar el pot que duia a la motxila.
I quan arribo al tercer avituallament i ultim es va obrir el cel, em vaig trobar la grupeta meva!!! Jo ja els feia fent birras a meta, i que va alla eataven. Ells van arrancar i jo amb la calma i un somrriure em vaig idratar be, engrasar cadena i vaig sortir a per la ultima pujada que em quedava 5km de pujada. Nomes sortir em vaig ajuntar amb un noi i casualment era el del dia anterior, despres de estar parlant amb ell una estona pujant xinoxano es va aadonar qui era jo i em va donar les gracies, despres em vaig despenjar perque jo ja no donava mes de si, vaig coronar tot sol i despres una baixada per curriol rapid on vaig disfrutar un xic, a 3km de meta just al creuar la carretera em trobo la grupeta i em diuen, no haa vist la Silvia? Doncs no, s havien liat amb gps i s havien despistat, al cap de 5 minuts d esperar va apareixer i aixi vam acabar arriban a meta tots junts.
P.d. quan estava als bestidors el va caure el trofeig de finisher provocan una ferida amb sang al peu bufff quin toxo i deixat anar. Salut pau i herba

Roger -

M’acabo d’inscriure a la BTT Guilleries. A veure si se m’enganxa alguna cosa dels pros de l’MCT…

propika -

OSONA LIMITS 2015
Sona el despertador, avui no te res a veure les sensacions que tinc, esmorço be carrego cotxe i cap a Tona. Pel cami em trobo la Marta i l Oscar que tambe estant tan tarats com jo per afrontar reptes
Arribem agafem dorsal i primera sorpresa!! No s han omplert totes les places (desmontada quartada no queden inscripcions absolutament perplex em quedo)
Salutacions a tots els coneguts i es dona la sortida, els primers km els vaig fent tranquilament avui sera un dia llarc. Quan m adono em trobo sol i deixat enrrera els companys i decideixo anar fent, el recorregut es molt complert, pistas, curriols, trialeres de tot una mica.
Ara fare un punt i apart, en un dels curriols em vaig trobar un noi amb equipacio d un Esparta, no vaig poder mes que pensar amb Leonides, per aixo quan vaig poder el vaig passar pensant amb el meu interior: esparta quin es el teu ofici? Fuster? Paleta? El meu es Au!!! Au!!! Au!!!!
Vam estar fent infinits curriols molt xulos , en un d ells el noi venia darrere va caure i jo que ho sento i sento els crits em vaig parar a ajudar-lo, el tiu no podia possar-se en peu em va donar les gracies i just quan anava a arrancar ens van passar 7 corredors.
Sobre el km 30 vaig començar a tenir molesties a l espatlle de l esquena cosa que va estar empitxorant a mida que pasaven els km. Sobre el km 70 al dolor i punxades ja començaven a ser emprenyadores i es va afegir un problema mes el cul començava a fer mal, pero la veritat jo anava com un tiro duia in promix de 15km!! Anava tant be que vaig començar a atrapar gent que sempre la tinc per sobre, aixi em vaig ajuntar amb un Maqui i vam anar tirant tots dos junts, a mi les dolencies anaven amb augment i aixi ens vam presentar a la cuesta de la muerte uns rampots descomunals, els ultims km van ser molt durs ja que vam pujar tres pujades molt dures i aixo amb ja 100km a sobre feia mal, aqui vaig recordar el recorregut de la Romanica, ja no sabia com ficar el cul i la contractura espatlla era ja un fet. Els ultims km van ser molt durs pero vaig arribar be de cames i habent deixat enrrera a molta gent que normalment estant per davant meu, unadutxa, vaig passar pel ffisio i vaig preparar tot per dormir dins pabello.
Llastimosament va haber algun abandonament entre ells la Marta que amb una tendinitis al genoll no va poder acabar despres d estar casi 50km lluitant contra el dolor.
120km
3750+
7000kcal cremades
3 gels, 3 barretes, 1 entrepa pa bimbo i pernil, molt isotonic i gots cocacola
4 pastilles de sal
9h 36m

propika -

Y tancat cap de setmana amb 16h de btt i mes de 6000 metres positius.........

Carles -

Pensament 4741

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Proposta d’epitafi pel lligaire: “Mort als 20, enterrat als 70”.
.- A vegades, per no avorrir-me amb elles, torno a l'entrada del laberint
.- ¡Estimeu-vos els uns sobre els altres! Paraula de Déu.
.- A voltes la mà no vol escriure sobre sentiments. A les hores em revolto i surto de cacera..
.- Els llibres de psicologia i autoajuda expliquen com són les dones, aquestes confessions exploren perquè són com són.

Roger -

Aquest any toca lluitar per la permanència. Acabo d’acomiadar el meu preparador: el molt il·lús encara em feia somiar amb una plaça per la Champions. Estic pensant en Clemente, Lotina o Vidal per salvar temporada (=invitació Gran Gala)

Roger -

Enhorabona Rocko! Celebro molt el teu gran estat de forma, ho estàs petant!

RoKo -

Diumenge amb en CuadraTTi serem presents a la Butifarrada BTT de Sant Joan de Vilatorta (Costat de Vic) BTT Guilleries , em de seguir sumant puntets

www.cccalma.cat

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 18: 10 Km trotant pels vorals de la Tordera.
Comentaris:
.- El borrissol de les pollacres i les plataners pintava aquesta tarda de color blanc el sotabosc de les arbredes, oferint les riberes del riu l’aspecte d’un paisatge cobert per la neu.

Carles -

Pensament 4740

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- En les fabriques fan cosmètics. Les esteticiens venen esperances.
.- Els marits optimistes pensen que conviuen amb la millor de les dones, i els pessimistes temen que això sigui veritat.
.- El videt és un dels fonaments de la civilització eròtica occidental.
.- Perfecció de tècniques i confusió d’objectius semblen ser les característiques definitòria dels nous lligaires.
.- La divisió entre boniques i lletges és una altra forma de la lluita de classes.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 10: 3h btt en companyia d’en Marc + 1h esmorzant a l’hípica de Vallgorguina.
Comentaris:
.- Gracies Marc per la matinal de btt de Pau i Herba. Espero poder repetir ben aviat.
.- Felicitats Roko i Quadratti per set top ten a la botifarrada de Fogars de la Selva. Quan sigui gran vull pedalar com vosaltres.
.- Toni que et milloris ràpid i puguis reprendre ben aviat els entrenaments. Ara toca fer repòs un mínim de tres dies.
Salut.

Roko -

Ahir amb els companys del Team MB ens vam desplaçar fins a fogars de la selva per participar a la marxa btt Trenca-banyes .

A les 8:30 es va donar la sortida , primer tram pla i per asfalt , anem ràpids i en fila

CuadraTTi es segona posició ja esta preparat per obrir gas , jo em quedo en cinquena posició per veure-les venir


Però al Km 1.5 comença la primera pujada , amb rampots descomunals , al cap de cursa som 8 o 10 corredors

Un agafa el ritme i va marxant poc a poc , nosaltres continuem agrupats , i decideixo anar-lo a buscar així que incremento el ritme i em col.loco en segona posició

Ràpidament contactem i CuadraTTi em segueix , entrem a un tram rodador amb una mica de baixada , el terreny súper sec i trencat força asqueros , li dic a CuadraTTi que passi davant meu per que marqui les baixades , ell passa pero al poc sentim un Pppffff !!! merda ha Puntxat !!!

Li pregunto si porta camera i em diu que No , amb aquestes poso la mà a la butxaca i trec la meva i li tiro al terra per què la fasi servir , però amb l'encigalada que jo portava en aquell moment no caic en deixar-li la mantxa .

Amb aquet petit Im-pass m'avança el tercer classificat , continua el tram rodador i marco ritme ràpid per intentar enllaçar , amb aquestes que hi ha un revolt a esquerres amb un repetxo fort , jo vaig a plat i amb pinyons petits , no em dona temps a baixar-lo i s'em treu cadena , així que em pasen 5 corredors entre ells en Jordi Vazquez que va fer un carreron

Arnau que venia amb Mi m'espera , junts comencem a remontar i a les pujades anem atrapant i avançant rivals

Els primers 15kms no em vaig trobar molt bé , no sóc molt explosiu i havent escalfat poc anava amb les pulsacions per els núvols si arribo a portar pulsometre el rebento

Apartir d'aqui van venir un seguit de pujades dures , baixades molt guarres amb bancs de sorra de platja .

Amb Arnau vam anar a bon ritme jo tenia una mica més de gas a les pujades i ell a les baixades m'anava esperant

Al final ell va arribar en 5 posició i jo a la 6 , completant els 30kms i els +1100 dpa en 1h 41 ' a una mitja de 19.1 km/h

Per no entrenar amb la BTT no esta malament !!!

I per cert LLàstima de la puntxada d'en CuadraTTi crec que haguès guanyat la pedalada

PD : El dia abans havia fet etapa de road de 123kms pel Montseny i +2000 Dpa

Així doncs vaig tancar la setmana amb 9h d'entrenaments