Blogia
La llibreta virtual.

L’MCT al complert – II Marxa Mallerenga per Collserola

L’MCT al complert – II Marxa Mallerenga per Collserola

Amb una participació molt alta, l’organització agraeix especialment l’assistència de l’il·lustre MCT al complert.

Fotos: https://picasaweb.google.com/113404980018808296222/IIMarxaMallerengaPerCollserola#slideshow/5583607109694898194

La Crònica del Full Parrokial

EXIT ROTUND

Aquest matí s'ha celebrat la II Volta Mallerenga a Collserola amb un èxit rotund en tots els sentits.

D'entrada, el ple de l'MCT ha assistit a aquesta volta, o sigui que potser el punts podrien duplicar-se per portar el maîllot.

En segon lloc, i com no podia ser d'una altra manera, l'organització ha estat altra volta exemplar. S'ha superat a sí mateixa en tot. L'ambient que han sabut crear entre el veïnat. L'incomptable nombre de fans que han assistit a l'arribada, etc. El vermut de l'arribada i l'obsequi final als corredors. Una vegada més impecable. Es fa difícil d'imaginar què podran fer en la propera edició, però segur que l'organització té recorregut.

La ruta que l'organització ha escollit ha estat magnífica. S'ha gaudit de btt en tota la seva plenitud, i amb detalls afegits increïbles. L'aigua que s'ha trobat durant la ruta ha estat donada pel Pantà de Susqueda, com a patrocinador. El fang que hi havia ha sigut gràcies a Terracota Xuan, un possible nou patrocinador per l'equip.
L'esmorzar també ha estat molt bé.

En la vessant esportiva s'ha gaudit d'un gran nivell de preparació. Hi ha corredors que, per ara, destaquen sobre la resta, però d'altres els segueixen, encara un xic lluny per manca de preparació especifica, però ... AL LORO! que no estamos tan mal!!!!!
S'augura un gran any per l'MCT. Els reptes que sorgiran a partir d'ara faran tremolar a més d'un club. Caldrà estar atents perquè si tot s'acaba assolin, el Leònides del novembre es preveu molt, però que molt renyit.

Pel que fa a la puntuació final podem certificar que hores d'ara encara hi ha discussions sobre la puntuació final de cada corredor. A les sancions que l'UCI ha de fer públiques per saltar-se el Satefy bike, s'hi han afegit les de corredors. Algunes de força inversemblants. Hi ha algun corredor que reclama puntuació per haver "fracassat". D'altres que han impugnat per l'excés de pes que algun corredor portava en forma de farmaciola. En definitiva, la nit es preveu llarga o potser els propers dies abans no es publiquin els resultats definitius i les puntuacions de la LWS '11 provisional.

Lamentar la no presentació de les dues amazones del blog. Anna i Nuri, us hem trobat a faltar. També hagués pogut venir el mosso, no importava.

Informar als lectors que en els propers minuts, hores o dies, es publicaran algunes de les proves que per boca dels mallerengos han anat sorgint durant tota la diada.

Sens dubte un gran dia.
http://www.youtube.com/watch?v=7zCgi_aMZds

La nostra secció d'esports està pendent de rebre la crònica de l'altra esdeveniment de la jornada: el partit del Voleibol Arenys a Sarrià. Esperem crònica del nostre enviat especial.

60 comentarios

TONI -

Entrenament:
- 5.000 mtrs nedant.

Carles, que demà et vagi molt bé i puguis acabar la prova. Endavant!!!

http://www.youtube.com/watch?v=t4H_Zoh7G5A&feature=fvwrel

Pau i herba

EL FULL PARROKIAL -

ÚLTIMA HORA

Demà a les vuit del matí a Calella prenent la sortida els 42 corredors inscrits en la cursa de 100 Km ( http://penya100kmdc.blogspot.com/ ) . Hi participant, entre d’altres, el campió d’Espanya de la distància Eduard Clemente i qui ostenta el record del mon de més curses acabades de 100 Km el francès de 75 anys Henri Girolt. També hi ha inscrit el veí d’Arenys de Mar i il•lustre mallerengo Carles Mitjà que amb el número 27 representarà a la comarca del Maresme. Esperem que no faci figa i abandoni com ha succeït en les dos darreres participacions.
Anirem informant

Carles -

Pensament 2188:

BARRIJA BARREJA


.- Més que no pas principis, als homes ens separen interessos.
.- No és el mateix saber la veritat per un mateix que haver-la d’escoltar per boca de qui et vol ferir.
.- No creguis en res. Creu-me!
.- Evita els accidents. Fes-ho a posta!
.- Em confon pensar que la solució a la majoria dels meus problemes és zelosament guardada dins meu.

Xavier -

Bona Tarda Mallerengos, aqui os deixo els meus humils entrenaments setmanals.

Dilluns 21 - 50' Espinning + 45 'peses
Dimarts 22 - 45 'Bici estàtica + 45' peses
Dimecres23 - 50' Espinning + 800 metres Piscina.
Dijous 24 - 50 ' Espinning To + Peses + 1000 metres Piscina
Divendres 25 - Sortida carretera 30 km amb moltaaa calma + 30' peses.

Demà a les 7:30, sortida de Carretera amb la gent del club. Hem sembla que patirem.

Salut!!!

Carles -

Pensament 2187:

PENSACIONS

.- Rellegir alguns dels meus pensaments és com retrobar-me amb un desconegut.
.- El moment fulgurant d’un pensament és quan t’il•lumina el cervell per primer cop.
.- Tot el que el meu cos consumeix i produeix és indefectiblement condemnat a morir. Tot el que el meu cervell digereix i imagina té la possibilitat de perdurar. Un exemple ho són aquests pensaments que són escrits per viure sense fi.
.- Bona part dels meus pensaments són cites plagiades; una forma de repetir equivocadament paraules d’altres.
.- Sense saber ben be que és allò que diuen el meus pensaments me’ls acabo creient.

Carles -

Pensament 2186

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE:

.- Tres coses demano al matrimoni: que la meva dona no m’enganyi; si m’enganya, que no ho sàpiga; si me’n assabento, que no m’importi.
.- No prenguis decisions amoroses definitives el dilluns... ni tampoc els altres dies de la setmana.
.- El matrimoni és una relació social entre quatre persones: un home, una dona i dos esclaus.
.- Tolerància és disculpar els defectes de l’estimada; tacte és no fer-ne cas.
.- Oh Venus! Quan tens gana les dones que no són boniques ho semblen.

TONI -

Entrenaments:
- Dimarts: 48 kms bici.
- Dimecres: 3.000 mtrs + 8 kms carrera.
- Divendres: 9 kms de series.

Carles, avui en el confidencial de l'edició digital del Full Parrokial diu que la Gal·la dels Leònides probablement es farà el 22 d'abril degut als reptes que t'has marcat (100 kms Calella, Titan Desert, Transpyr, Altriman, Challenge, etc.).
Diuen que tot el peix ja està venut.

Roger, jo tampoc podré acompanyar-te a la copa del Món de Butifarrades, la meva excusa és la 1: "estic cagat".

Marc, dimarts no vàrem superar la nostra millor marca de crono.

Pau i herba

Melcior -

Carles, has tirat de contactes per entrar a la titan?? les entrades figuraven esgotades, a mi m'hagués fet gràcia apuntar-m'hi també...

Aquí ja ara la cosa va en sèrio: en Roger entrenant habitualment, en Marc sortint entre setmana, en Toni exprimint cronos, pulsòmetres i el que calgui....estic valorant molt seriosament la possibilitat de doblar entrenos ja mateix.

en entrenaments secrets, bona setmana...:

dilluns: 1h15'gym + 45'rodillo+20km btt +616 dpa
dimarts: 33km btt +1200 dpa
dimecres: 1h gym + 30' rodillo
dijous: 2h20' btt, +1200 dpa ( distància no ho sé, el polar no va )
divendres: 20'gym + 22km btt +755 dpa ( només corriols per la creu... )

Cal entrenar més, no és suficient tot plegat.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 24 de març: 70 Km bicicleta de carretera +400, 30’ sauna i jakuzi.
Comentaris:
.- Estic un xic cansat, però em fa il•lusió intentar demà poder acabar els 100 Km de Calella. Si ho aconsegueixo, dilluns pujaré el llistó de cara a nous reptes per aquesta temporada.
.- Marc se que he fet el “fantasma” en apuntar-me a la Titan, però em sento com un nen petit amb una joguina nova. Tinc moltes ganes per entrenar dur.
.- Roger m’agradaria poder acompanyar-te a la copa del món de botifarrades que el proper diumenge dia 3 d’abril es disputa a Llavaneres, hi va la Nuri, la dona del mosso, però el meu preparador no ho considera assenyat . En parlem.
.- Toni desprès de consultar a la pàgina web de l’UCI com van les puntuacions dels premis per la nit de la Gran Gala he decidit augmentar l’aposta, sinó tu i en Melcior ho acaparàveu tot.
Salut i força.

TONI -

Estic acollonit amb els reptes que us proposeu.

En Carles a la Titan, en Roger a la Transcatalunya. A veure qui és el proper en penjar-ne una de més grossa.
Roger, em sap greu però a la Transcatalunya no hi podré anar, seré a Zarautz, que malauradament no dóna tants de punts com la Transcatalunya.

I en Melcior, no ha entrenat avui?

Pau i herba

Roger -

Entrenaments secrets
Dimecres 23 de març, 35km +1230
Dijous 24 de març, 25km +1050

Avui he recuperat bones sensacions. Amb una sessió de base ahir i el bon dia d’avui, he aconseguit pujar pulsacions sense haver de treure el fetge per la boca. Això de sortir amb una mica de caloreta no té preu.

El meu preparador m’ha enviat el següent enllaç:
http://www.probike.es/club/activitats/any_2011/transcatalunya_probike_2011/index.html

Carles, ens tens a tots molt nerviosos.

Marc -

Carles, trobo brutal que vagis a la Titan. Crec que és molt dura pel ritme que es porta. Quan treballava amb bicis, els corredors que coneixia entrenaven al migdia abrigats per acostumar el cos a la calor.
Et seguirem per internet..

Marc -

Entrenament d'avui:
19,6kms btt suaus, pujant pel corriol des de Canet cap a la Creu.

Salut,

Carles -

Pensament 2185

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Els homes busquen una amant per suportar les seves dones. Les dones busquen un amant per a escapolir-se dels seus marits.
.- Us he de confessar que qui millor parla de les dones són elles mateixes.
.- Aprèn a estimar. Si saps estimar, estimara més.
.- L'optimisme del lligaire em permet veure boniques totes les noies.
.- Us puc confessar que obsessionar-se pel sexe és una tonteria, el que pàsa és que soc un xic tontaine.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 23 de març: 70 Km bicicleta de carretera +600, 7Km corrents, 40' gimnàs.
Comentaris:
.- Marc li passaré aquestes dades estadístiques, sobre el grau de satisfacció sexual de les dones catalanes, al nostre lligaire, perquè confessi que n'opina.
.- Melcior avui l'organització de la Titan Desert m'ha fet saber que pugui fer la inscripció. Del 9 al 14 de maig tinc l'agenda-reservada ( http://www.titandesert.es/es/index.php )
.- Roger es cert, ja soc a la fase 2.
Salut i força.

Marc -

Notícia d'última hora:
La selecció espanyola de futbol podria perdre el títol de Mundial per dopatge dels futbolistes del F.C.Barcelona.

Marc -

Aquí enganxo un article per recordar-nos que hem d'entrenar més:

Gairebé la meitat de les dones catalanes desitjarien tenir més sexe
Segons una enquesta, el 43% de les dones catalanes desitjaria practicar sexe de forma més habitual, i un percentatge similar afirma ser ella la que pren la iniciativa en les seves relacions sexuals, davant del 56% que espera a què la seva parella faci el primer pas

El cansament i l'estrès són els aspectes que més negativament afecten a les relacions sexuals, segons un sondeig realitzat entre 1.300 espanyoles de 18 a 65 anys per La Maleta Roja, una firma especialitzada en productes íntims de salut i plaer sexual.

L'enquesta assenyala que el 43% de les dones catalanes desitjaria practicar sexe de forma més habitual, i que un percentatge similar afirma ser ella la que pren la iniciativa en les seves relacions sexuals, davant del 56% que espera a què la seva parella faci el primer pas.

Segons aquesta firma, la dona sent cada vegada més curiositat per totes les possibilitats que la sexualitat pot brindar-li i el seu paper en les relacions íntimes és cada vegada més actiu.

Els resultats de l'enquesta apunten a més que només 4 de cada 10 dones afirmen haver comprat articles eròtics durant l'últim any, i que la llenceria, els vibradors i les cremes i olis de massatge, són els productes favorits entre les catalanes.

La mostra revela també que 7 de cada 10 catalanes creuen que podria millorar la seva vida sexual, davant 3 de cada 10 que admeten sentir-se plenament satisfetes.

Una altra dada que ha posat de manifest aquest sondeig és que a 4 de cada 10 dones els agradaria poder practicar sexe de forma més habitual, i per a una de cada quatre, l'augment del temps per gaudir de la parella és una de les principals claus per millorar la qualitat de les relacions sexuals.

Salut i sexe,

Melcior -

Carles, les inscripcions per la titan fa moooolt de temps que estàn esgotades. De tota manera mira't l'ironbike i/ó la transpyr. Et diria que potser la transyr és la més "betetera" de totes i dura molt dura. Avui t'he vist pujant cap Arenys de Munt,haurem de començar a entrenar en sèrio atès que ja tornes a donar pedals.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 22 de març: 95 Km bicicleta de carretera +700, 20' sauna
Comentaris:
.- Avui m'ha agafat un rampell hi volia apuntar-me a la Tintan Desert. Els termini d'inscripció era finalitzat, m'he posat en llista d'espera. Un altre cop per cagadubtes he arribat tard.
.- Pep el proper dia que sortim junts ja em portaràs la llicencia. Gracies.

Salut i força.

Roger -

Entrenaments secrets
Dissabte 19, Sant Josep (felicitats Pep, Jose i tots els Joseps): 27km, +900
Diumenge 20, 38km, +1200

Alguns apunts que vaig fer a la llibreta durant la sortida per Collserola:
“El meu pla de preparació té 6 fases. Just deixo la primera i començo la segona. Una de les fases només consisteix d’una setmana, és dura i la tinc prevista per finals d’Abril”
“No em vaig retirar al KM 30 de la marató perquè els últims 10KM són on hi ha grans aglomeracions d’espectadors. Aquest era el meu càstig: fer-los caminant a la vista de tothom”
“M’estic preparant pel 10 de Juliol. Però encara no m’hi he inscrit perquè no vull ostentar el rècord de no presentats”
“Encara no he acabat la dècada de fer base. A la propera dècada m’hi posaré més seriosament”
“M’he fet una prova d’esforç i m’han dit que sóc un penques. A partir d’ara només faré sèries”
(Esmorzant) “A part de torrades i embotit, tenen barretes o alguna peça de fruita a la carta?”
“Jo no rento mai la bici a pressió amb manega. A la tarda li passaré un drapet” (les bicis ni es veien de fang)

Segurament m’he deixat moltes, però aquestes són les que em repeteixo cada nit abans d’anar a dormir.

El meu preparador m’ha imposat un pla infernal d’entrenaments a partir de demà. Vol aprofitar que no marxo per feina, i com a càstig per no poder entrenar el proper cap de setmana.

La copa del món de Llavaneres (perdó, botifarrada) es farà el proper 3 d’abril. Crec que m’hi apunto.

PD1. Encara no han sortit les classificacions del dia 13????
PD2. M’he permès copiar l’excel•lent crònica del Full Parrokial a l’entrada d’aquest article.

Marc -

Sortida 'crono' amb en Toni: anant a Blanes el vent bufava molt fort, en Toni m'ha hagut d'esperar. Tornant hem pogut posar una velocitat de creuer prou bona. Finalment, 1h 23'. Gràcies Toni, el proper dia ja miraré la previsió de vent.

Pep, ja ens presentaràs la nova amiga.. Gràcies pel suport dels punts de dissabte. A cal Coix no ho veia gens clar..

Salut

pep -

Carles tinc la teva llicencia quant en trobem ja te la donaré

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 21 de març: 3000 piscina, 20’ sauna, 10 Km corrents.
Comentaris:
.- Ateses moltes reclamacions presentades l’UCI ha decidit no concedir-me els punts per la sortida de dissabte.
.- Xavier tenint en compte els teu actual estat de molt bona condició física, si publiques els entrenaments al bloc pots aconseguir, enguany, el mallot de mallerengo. Espero que coincidim algun dia a espinning.
Salut i força.

pep -

Entrenaments.
Dissabte 1h de btt per provar la bici bones sensacions.
Diumenge amb en Tendo Santi i altres socis del club pedalejada popular i organitzan probes d’habilitat per els ciclistes joves els futurs cracks, 9 km de bon rotllo.
Carles felicitats per els escacs.
La sortida dels dissabtes amb el club jo penso que tindria que sumar punts sempre,i en aquest cas únic que sumaria es en Marc que ha fet tot el recorregut.

Salut i pedals

Xavier Rocosa. -

Marc merci per el Comentari aixó hem motiva per seguir entrenant més i més
però encara tinc que millorar molt.
A part d'aixó ahir va ser un plaer sortir amb la gent del club i part de l'èlit mallerenga.
Va ser una gran sortida i la veritat al principi amb el ritme que van possar al pas per Cal Coix el Dream Team del Club no ho veia Gens clar, però després vaig tenir molt bones sensacions.
Segons el meu Polar La velocitat mitja de la sortida va ser de 28.1 Km/h
Entre setmana no podré agafar la bici així que hem comformaré amb les clases d'espinning per mitigar el mono de bici.

Salut i Pedals

Marc -

Dissabte 136kms, 4h 45' pedaleig i +1745m. Arenys, Tordera, Anglès, Sant Hilari, Coll de Norri, Sant Celoni, Arenys.
Sensacions dolentes a l'inici anant a millor coincidint amb la sortida del sol primaveral pujant cap a Sant Hilari. Érem pocs i els bons hi eren, per tant no hi havia excusa. En Xavi R. (maillot Muntbikes) està fort com els top ten.
Novament molt bon ambient amb la grupeta del dissabte. A veure si entre setmana surto a generar més endorfines, les d'ahir ja se m'estan acabant..

salut

TONI -

Entrenaments:
- Dissabte: 59 kms bici carretera (http://connect.garmin.com/activity/74018944) + 3.000 mtrs. nedant.

- Diumenge: 116 kms bici de carretera.
http://connect.garmin.com/activity/74018933

Carles, ahir et vaig esperar un moment a la rotonda de Tordera amb Blanes. Veient que trigaves molt en venir vaig pensar que ja havies girat abans.

Per cert, no sabia que una noia havia estat acceptada en el MCT. Diu molt de tu que l'hagis acceptat.

Melcior, si el blanc significa puresa ... doncs no, no era blanc del tot.

Marc, ahir et vaig veure molt fort.

Pau i herba.

Carles -

LA DONA DEL MOSSO, EL MOSSO I EN CARLES

Ahir dissabte, en sortir amb la bicicleta de carretera amb els d'Arenys de Munt, el mosso em va dir, en broma, que esperava que no arribes abans que ell la meta, jo li vaig respondre, amb ironia, que faria tots els controls de pas i creuria la linea d'arribada abans que no pas ell. Ja a l'alçada de Tordera em vaig adonar que no podia seguir el ritme frenètic que varen marcar els "top ten" i vaig decidir rodar al meu ritme i fer quilometres de Pau i Herba. Després de fer els controls de pas a Riudarenes, Arbúcies, Coll de N'Orri vaig fer un bon esmorzar tot sol a Sant Celoni per enfilar tot seguit cap a Collsacreu. En arribar a les quatre carreteres varem coincidir amb la Nuri, que venia de Mataró, i em va mirar amb sorpresa, talment com si un fantasma se li hagués aparegut. Els seus ulls delataven que no podia creure el que estava veient, just quan m'aturo per saludar-la, arriba darrera meu el mosso. El que no podia entendre la Nuri era com jo havia entrat a la meta abans que no pas el mosso. Ni fet expressament les coses no podien ser més rodades. Un cop aprofitada la situació per fer alguns comentaris sobre aquesta arribada tant ajustada, vaig deixar en estat de xoc la dona del mosso i el mosso. El destí, a vegades, també juga a favor nostre.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 19 de març: 110 Km bicicleta de carretera
.- Diumenge 20 de març: 7 Km corrents i 2h 30' segons jugant a escas amb victòria.
Comentaris:
.- Amb la victòria d'escacs d'avui crec que hem assegurat la permanència a primera.
.- Ahir sorprenentment vaig ser L'únic mallerengo que va sumar punts. En la sortida a l'Ateneu n'érem tres, en Marc, en Toni i un servidor, però desprès vaig fer un petit tram amb una altre mallerenga i això m'ha permès sumar aquest puntetes extres.
.- Anna espero la crònica de la mitja d'avui.
Salut i força.

Mecior -

Són 103 km en tres dies, fixeu-vos que vaig especificar tres dies, ja m'agradaria fer 103 km en un sol dia!!!

Toni, anaves molt blanquet o era una llum que et guiava???

Estic perdent pistonada, hauré de començar a doblar enrenos.

EL FULL PARROKIAL -

Es confirma el que diumenge passat es va insinuar a Can Jané:
"Un mallarengo està preparant l'Altriman"

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 50' carrera.

Demà sortiré en bici de carretera. Penso fer etapa plana. Més o menys 2h/2h 30'. Potser anar fins a Blanes tot acompanyant als d'Arenys de Munt, i a la tornada fins a Mataró.

Melcior, sí ahir vaig veure't i vaig apretar aquell tram. Sort que només va ser un moment, em vaig amagar a sota per treure el fetge.
Avui has treballat? 103 kms són brutals.

Per diumenge sortiré en bici de carretera a fer ruta llarga.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 18 de març: 12 Km corrents pels boscos de Fogars + 350
Comentaris:
.- Avui em feia mandra sortir a entrenar, però després de llegir el brutal entrenament d’en Melcior de dimecres (103Km btt + 3090) no m’ha quedat més remei que anar a corre per la muntanya. Gràcies Melcior per la motivació que em generes.
Salut i força.

Carles -

Pensament 2183:

REFRANYS A LA LLUNA PLENA, BLANCA I LLUENT

Lluna plena, el mar remena
Luna blanca, bon temps canta
Lluna plena, poc aire mena
Lluna blanca, cobrellit i manta
Lluna lluent al foc un altre sarment
Lluna lluent , sequedat o vent

Melcior -

Toni, ahir et vaig veure corrent a tot drap per davant del caprabo, a ritme!

Carles, tornes a entrenar la bici ja?? avui he trobat la del mosso entrenant, diria que t'ha guanyat terreny a hores d'ara...

Marc, demà carreterada? brutal com entrenant poc després superes amb nota aquests suplicis...

entrenaments secrets:

14/15: 4h gym + rodillo
16/17/18: 103km btt +3090 dpa

Avui és un luxe poder entrenar amb sol i tempertura agradable, esperem es mantingui pel cap de setmana.

Carles -

Pensament 2182

AGNÒSTIC

.- Se del cert que Déu no existeix, ell m’ho ha dit.
.- Els creients no han pas d’afalagar a Déu amb pregaries, sinó crear-lo amb la seva fe.
.- Em preguntes si Déu existeix? Si creus en ell, existeix, sinó hi creus, no existeix.
.- Normalment creu en Déu qui li convé que Déu existeixi.
.- Si Déu existeix és impostor... es fa passar per mi.
.- Jo tan sols creuria en un Déu que sabes cantar.
.- Déu era una necessitat de la que m’he alliberat.
.- Jo no se si Déu existeix, des del meu punt de vista, aquest és el seu problema.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 17 tarda: 35 Km bicicleta de carretera, 2500 piscina, 20’ sauna.
Comentaris:
.- Diuen males llengües que el nostre cigala aquesta nit sortirà de cacera. Sembla que la lluna plena serà un 15% més gran de l’habitual i un 30% més lluminosa ; es tardaran més de 20 anys per poder veure una lluna plena tan brillant. És una nit ideal per sortir a passejar els enamorats.
.- Dissabte sortida per carretera, diumenge voldria sortir amb bicicleta de muntanya, algú s’apunta?
Salut i força.

TONI -

Entrenaments secrets:
Dimarts: 3.000 mtrs nedant.
Dimecres: 3.000 mtrs nedant.
Dijous: 7 kms carrera.

És en Carles l'únic capaç de seguir el ritme frenètic d'entrenaments d'en Melcior?

Laia, de vegades hi ha partits que no surten com un vol. Segur que amb l'entrenament que feu entre setmana servirà per corregir coses que no heu estat prou encertades i el cap de setmana que ve jugareu millor i segurament guanyareu. Ànims!

Anna, que vagi molt bé la mitja de Calella. Segur que rebaixaràs el temps. Ja publicaràs la crònica.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 16 de març tarda: 13 Km corrents sota la pluja, 25’ gimnàs fent abdominals.
.- Dijous 17 de març matí: 35 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Ahir per la tarda era un plaer corre pel passeig de mar en direcció a Mataró amb el cel gris, la pluja lliscant pel cos i la sol.litud de no trobar a cap altre corredor.
.- Avui al mati lliçó d’humilitat. A Sant Celoni un grup de tres corredors m’ha passat a un ritme de 33 Km/h, en arribar a la Batlloria he donat un relleu i fins a la benzinera d’Hostalric he aguantat com he pogut a una mitja de 38 Km/h. A les hores m’he adonat que un dels que tenia enganxat darrera meu passava dels setanta anys i els altres dos de la seixantena. M’han comentat que avui anaven a fer 250 Km de carretera; estaven preparant la Paris- Brest-Paris. Sense més comentaris. Humilitat, humilitat i més humilitat.
.- Marc, dissabte carretera, però pla, després corre i una mica de natació. El partit de vòlei jo vindre d’espectador, em fa molta il•lusió veure les mallerengues amb vestit de platja.

Marc -

Carles, veig un partit de volei platja de mallerengos contra mallerengues... estàs disposat a entrenar el toc de dits?

Un company m'ha parlat bé de la botiga Distance de triatló, al carrer Copèrnic de Barcelona (tocant Balmes entre Via Augusta i Gral. Mitre)

Dissabte carretera.

Salut,

Ana -

HOla Laia vine quan volguis!! jajajaja!!

muaaaaaaa!!!

Jugadora núm.8 -

Moltes gràcies per la jornada del diumenge, tot i la matinada m'ho vaig passar molt bé!
M'hagués agradat veure l'arribada dels mallarengos, ja que veure'us començant fent baixada dóna molt a pensar...
Sobre el partit de Sarrià només comentar que es va perdre 3-1. L'equip contrincant hi anava amb més ganes, jugaven com un equip. Nosaltres només som jugadores que anem a passar l'estona, una llàstima.
Hauré d'anar a fer més entrenos amb el Sant Celoni! Allà tenen una entrenadora que sap fer agafar fondu a les jugadores i a cohesionar-les si més no en els vestidors! Un petó Fuentes!

Carles -

Pensament 2181:


CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- M’enamoro fàcilment de les noies boniques i interessants; es per això que en fujo.
.- Si desitjar és humà, estimar deu ser diví.
.- Quan estiguis trist per un desamor consolat pensant que els sentiments moren quan els oblidem per sempre.
.- Possiblement la gran lliçó de l’amor sigui que ningú arpen mai totes les lliçons de l’amor.
.- Quan ja fa temps que surts amb una noia i has de decidir si vols o no continuar aquesta relació, has de saber que, facis el que facis, te’n penediràs.

Carles -

Pensament 2153


Pensament 2180:


CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Si no m’estimes com vull ésser estimat, de que em serveix que m’estimis?
.- En l’amor prefereixo abans els errors de l’inexpert que no pas la indiferència del cansat.
.- L’experiència d’altres cigales, inclosa la meva, en la practica de la captura et servirà de ben poc.
.- Hi ha quelcom tant necessari com el pa de cada dia, i és la clusca de cada dia.
.- Si vols que els teus somnis eròtics es facin realitat, desperta!

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 14 de març: 2000 piscina
.- Dimecres 16 de març: 1500 piscina.
Comentaris:
.- Anna ara vaig a nedar a les 7 del matí, per això no coincidim. Espero que la mitjà de Calella facis un bon paper, per les marques de fas pots baixar de 1h 45’. Estaré pendents dels teus comentaris. Muuuuuuuuuuuuuuua dues vegades.
.- Toni el matxo se m’ha escapat, sembla que algun pispa me la manllevat.
Salut i força.

Ana -

Hola guapos!! Quina enveja meu fet!! Però quina currada l’organització!!
La classificació no m’ha quedat gaire clara, però sense dubte el meu Carles és el número 1, encara que fa molt de temps que no em ve a veure a la piscina!!
Per la meva part aquest finde vaig està tancada fent un curs de Voleibol, però divendres vaig fer una mitja d’arenys a Mataró, 22 km en 1 55, em continua pesant el cul.
Aquest diumenge faré la Mitja del Maresme, algú està apuntat?
Una abraçada molt forta a tots, sou una colla molt maca!!
Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 3.000 mtrs nedant.
- 7 kms carrera.

Avui ha començat l'etapa central de la temporada. Més sessions, més intensitat, més de tot per preparar ja la primera triatló d'aquí a un mes.

Avui també he pogut assaborir la sortida d'ahir. La veritat és que com esperava vaig quedar aclaparat pel vostre estat de forma.
Melcior, vaig anat a tope tota l'estona però m'havia de dosificar per arribar a la pujada de després de l'esmorzar. No podia aguantar el vostre ritme, esteu massa forts per a mi.
Però al loro!!!!
Agafeu-vos fort als matxos que ara bé lo bo.

Roger i Mireia, Ona i Abril, felicitar-vos per l'organització de la II Marxa. Tot ha estat impecable. L'any vinent a les 8 del matí heu de posar els altaveus al carrer. Al descampat del costat de casa vostra s'hi pot fer la botifarrada. Gràcies pels detalls.

Pau i herba

Carles -

Pensament 2178:

PENSACIONS

.- Un dels problemes dels meus pensaments es que mai se a quin cervell aniran a parar.
.- La majoria dels meus pensaments els escolto en parlar amb els altres.
.- A vegades, de sobte, pensaments explosius il•luminen el meu cervell, amb tanta força i claredat, que en una sola paraula es pot concentrar tot el que em volien dir.
.- A partir d’ara no escriure més pensaments. Diré el que penso.
.- El més decebedor d’un bon pensament és que difícilment es pot millorar.

Carles -

Pensament 2177:

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Per ser sincer amb una dona no cal explicar-li allò que penses, n’hi ha prou en no dir-li el contrari del que penses.
.- Uns es queixen per haver-se deixat seduir per la seva parella, d’altres perquè mai ningú ha intentat seduir a la seva parella.
.- En el procés de la seducció, a vegades, un petit pas en fa caure la més sòlida fortalesa.
.- En una discussió familiar el realment difícil no és pas defensar els nostre arguments, sinó coneix-se’ls.
.- Per raons estètiques la dona perfecta no hauria de tenir forat al cul.

Carles -

Pensament 2176:

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- La formula més ràpida per captivar a senyoretes ingènues és aquesta: expressar idees simples, amb claredat, ingeni i simpatia.
.- Elles malparlant de mi perquè no em coneixen, jo no els hi tinc en compte perquè les conec.
.- Quan vull deixar les meves amants acostumo a fer-les-hi arribar un ram de flors seques amb una nota d’acomiadament.
.- La relació de parella més difícil de tallar és la relació provisional.
.- Soc molt més imaginatiu en els meus somnis eròtics que no pas en la realitat.

JOSE -

GRAN DIA !Gracias peña MCT,
GRACIAS Cales por ser un luchador.
GRACIAS Toni por ese puntito de picardia
GRACIAS Marc por ese punto de potencia
GRACIAS Pep por esa constancia
GRACIAS Tendo por marcar la trazada buena
GRACIAS Santi por recordar q el casco es vida
GRACIAS Melcior por dar ese puntito de gassss
I sobre todo GRACIAS ROGER Y MIRIAN por ser como sois . Gran dia para recordar, y esperar a la del año q viene
UNA ABRAZADA A TODOS

Marc -

Imatges de la Copa Catalana de Banyoles. La foto núm. 25 és la Nuri:
http://www.ocisport.net/ocisport.php?galeria=28&edicio_web=51&fld=gpmassi-ccibanyoles

No deixo de pensar en la cursa d'ahir (pedalada, botifarrada, trobada, concentració, entrenament.. què era?) lamentant-me que el Dimoni, després de reservar-se de fer els habituals atacs, ens fotés la victòria.

Marc -

Per no repetir-me, només diré mil gràcies a la Organització (Mireia). He gaudit molt pedalant per Collserola amb tot l'equip que lluïa el maillot Oficial. El record és impressionant, estem tots guapíssims.

El tema Voleibol ha acabat 3-1 a favor de les barcelonines. Esperem demà la crònica de la jugadora núm. 8.

Carles: un petó? No he vist res..

Gràcies a tots, fins la propera!

pep -

Primer felicitar i agrair als organitzadors de la 2 marxa a Collserola Roger Mireia Ona i Abril per la feina feta en la preparació i l’avituallament al final per reposar forces.
Un d’aquells dies per recordar amb tots els ingredients corriols pista pujares dures i baixares rapires, i el mes important amb bona companyia, fins la pròxima.

Salut i pedals

EL FULL PARROKIAL -

EXIT ROTUND

Aquest matí s'ha celebrat la II Volta Mallerenga a Collserola amb un èxit rotund en tots els sentits.

D'entrada, el ple de l'MCT ha assistit a aquesta volta, o sigui que potser el punts podrien duplicar-se per portar el maîllot.

En segon lloc, i com no podia ser d'una altra manera, l'organització ha estat altra volta exemplar. S'ha superat a sí mateixa en tot. L'ambient que han sabut crear entre el veïnat. L'incomptable nombre de fans que han assistit a l'arribada, etc. El vermut de l'arribada i l'obsequi final als corredors. Una vegada més impecable. Es fa difícil d'imaginar què podran fer en la propera edició, però segur que l'organització té recorregut.

La ruta que l'organització ha escollit ha estat magnífica. S'ha gaudit de btt en tota la seva plenitud, i amb detalls afegits increïbles. L'aigua que s'ha trobat durant la ruta ha estat donada pel Pantà de Susqueda, com a patrocinador. El fang que hi havia ha sigut gràcies a Terracota Xuan, un possible nou patrocinador per l'equip.
L'esmorzar també ha estat molt bé.

En la vessant esportiva s'ha gaudit d'un gran nivell de preparació. Hi ha corredors que, per ara, destaquen sobre la resta, però d'altres els segueixen, encara un xic lluny per manca de preparació especifica, però ... AL LORO! que no estamos tan mal!!!!!
S'augura un gran any per l'MCT. Els reptes que sorgiran a partir d'ara faran tremolar a més d'un club. Caldrà estar atents perquè si tot s'acaba assolin, el Leònides del novembre es preveu molt, però que molt renyit.

Pel que fa a la puntuació final podem certificar que hores d'ara encara hi ha discussions sobre la puntuació final de cada corredor. A les sancions que l'UCI ha de fer públiques per saltar-se el Satefy bike, s'hi han afegit les de corredors. Algunes de força inversemblants. Hi ha algun corredor que reclama puntuació per haver "fracassat". D'altres que han impugnat per l'excés de pes que algun corredor portava en forma de farmaciola. En definitiva, la nit es preveu llarga o potser els propers dies abans no es publiquin els resultats definitius i les puntuacions de la LWS '11 provisional.

Lamentar la no presentació de les dues amazones del blog. Anna i Nuri, us hem trobat a faltar. També hagués pogut venir el mosso, no importava.

Informar als lectors que en els propers minuts, hores o dies, es publicaran algunes de les proves que per boca dels mallerengos han anat sorgint durant tota la diada.

Sens dubte un gran dia.
http://www.youtube.com/watch?v=7zCgi_aMZds


La nostra secció d'esports està pendent de rebre la crònica de l'altra esdeveniment de la jornada: el partit del Voleibol Arenys a Sarrià. Esperem crònica del nostre enviat especial.

Melcior -

entrenament secret 12: 45'gym 1h rodillo

entrenament secret 13: 38km btt amb l'èlit MCT. Brutals.

Tinc comentaris per a tots.... :

L'altriman no crec que hagi passat de 140ppm, només li faltava el vermout al manillar, rostre somrient i actitud relaxada en tot moment. Crec que no ha volgut apretar per no ridiculitzar-nos als que piquem pedra a diari...

Tendo i Santi, amb el frè de mà posat a les baixades, gaudint com nens als corriols i trialeres, sempre marcant les traçades a seguir. Se us noten els darrers entrenaments.

L'home eficient, avui nerviós, espitós, comença a trobar-se bé i això fa por, quan arrenca només se li pot dir una cosa: adéu!!!!

Jose, un autèntic contorssionista baixant esquivant arbres i tenint sempre les posicions davanteres controlades.

Pep, anar fent, necessites poc per estar al davant, sin prisa pero sin pausa. Sense necessitat de tirar però sense despenjar-te mai.

Mitjà, el gran mestre. Què seria una sortida amb tu sense mitjandades??
Nova lliçó d'esperit de sacrifici, "empalant" al pilot a l'arribada per arrencar la meta en primera posició...

Roger, senyor dels desnivells. Les muntanyes s'adapten a tu, amb classe, pujant, baixant, rodant... amb tu, l'escenari és el de menys, sempre estàs bé. I... lo millor està per arribar ara que saps que has d'anar alt de pulsacions. Quan m'has fulminat a la sargantana crec que és la primera vegada que t'he vist respirar amb més intensitat del normal, ja cal que ens preparem.

Només em quedar seguir entrenant i entrenant,feu por. Això és l'èlit MCT!!!!!!!!!!!!!!!

Gassssssssssssssssssssssssss

Carles -

Pensament 2176

UN PETÓ PER A L'HISTÒRIA

Avui he estat testimoni involuntari d'un d'aquells petons que fan història. Per no robar intimitats callaré el nom dels protagonistes d'aquesta besada plena del més colpidor dels amors. M'ha recordat petons amb història, com el que va captar l'objectiu d'Alfred Eisenstaedt entre un mariner i una infermera i que es va convertir en un símbol de la segona guerra mundial o aquell òscul de dos joves als anys cinquanta al bell mig de Paris que el fotograf Robert Doisneau va immortalitzar. També m'han vingut al cap petons de cine, com el de Devorah Kerr i Burt Lancaster a la pel.licula "D'aquí a l'eternitat" o el de Clark Gable i Vivien Leigh a "Allò que el vent s'endugué" o el de Humphrey Bogart i Ingrid Bergman a "Casablanca". Però el petó d'avui ha superat aquestes besades de cine o amb historia perquè era ple d'aquell amor intangible que el fa únic i irrepetible.

Carles -

Pensament 2175:

FRACAS

Avui he coronat tots els cims l'ultim i no obsbtant aquest evident fracas em sento com un triomfador. No se ben be que és el fracassar: uns diuen que una espera cap l'èxit, d'altres parlen d'una oportunitat per començar de nou i uns pocs com una opinió equivocada de com haurien de ser les coses. Jo soc del parer que saber fracas és un èxit: ens fa forts, ens ensenya i ens dona una nova oportunitat, que si del fracas en treus una experiència deixa de ser un error i que només es pot equivocar qui ho intenta, qui renuncia ja ha fracassat. Apesar de lo collonut que es arribar l'ultim no us confieu, que a la propera us penso donar canya.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 13 de març: 40 Km de btt en estat pur.
Comentaris:
.- Gracies Mireia, Ona, Abril i Roger per l'impecable organització, gracies companys de l'MCT per la vostre impagable companyia, gracies Carles per no haver fet el ridícul en excés.

Melcior -

Exit i orgull. Vull remarcar la satisfacció i l'agraïment a tots vosaltres en general, i en concret a la organització, com sempre, exemplar!!!

Estic molt satisfet de poder integrar la MCT, genial en tots els sentits.

Roger, gran ruta, molt distreta, no hi ha faltat de res: corriols, trialeres, aigua, fang, pista... btt en estat pur amb esmorzar inclòs, i el millor de tot, la millor de les companyies: tots vosaltres!!!

Agraïr-vos l'esforç esportiu i extraesportiu, SOU COLLUNUTS!!!!!