Blogia
La llibreta virtual.

En El Punt Algid De La Temporada ......

En El Punt Algid De La Temporada ......

Avui en Carles i en Rocko han fet una exigent sortida Btt amb l'intenció de fer el Cim del Turó de L'home

A les 7:30 han sortit del Kly per pujar cap Arenys de Munt i fer la primera pujada del dia Ca L'Arquer , tot seguit han continuat la marxa per Cal Paraire , Olzinelles i Sant Celoni on han agafat el GR-5 fins Fogars de Monclús , on han pujat per un petit corriol molt pedregòs força divertit fins sortir a una Pista.

Apartir d'aqui s'ha acabat el GR-5 o s'han perdut .... però han seguit pujant per una pista que no s'acabava mai fins la carretera esfaltada que porta a la cruïlla de la del Mític Turó de L'home.

La pujada de 6km extremadament dura , on en Rocko i en Carles han avançat tots els ciclistes que s'han trovat davant .

Un cop fet el Cim foto de rigor i els intrepits Mallerengos han iniciat el descens cap a Sant Celoni per Mosqueroles

Per acabar la sortida han pujat per Collsacreu i baixat per Can Colomer

Segons em pogut saver demà la volen fer més grossa .... seguirem informant

52 comentarios

TONI -

Entrenaments setmana:
- Dilluns: 3.000 mtrs nedant.
- Dimecres: 3.000 mtrs nedant.
- Dijous: Volta Maduixa + 30' carrera.
- Divendres: 10 kms carrera.
- Dissabte: 106 kms bici carretera + 3000 mtrs nedant.

Avui ha estat un dia molt intens. Sortir amb els companys del club tenia un punt de més. Estan molt forts. Ja pujant Collsacreu jo ja anava estragat i tots els altres fumant en pipa i pedalant amb una cama.
Pujant cap a Arbúcies i després fins al coll del Ravell, llur forma física és portentosa.
De tornada amb l'unurable i en Sergi, he acabat petant abans d'arribar a St. Celoni i, fins a Collsacreu, he pujat amb l'home del mazo.
Acollonit per com estan tots plegats no em queda més que rendir-me a l'evidència.

A la tarda he corregut els 3.000 mtrs al Canal de Castelldefels. Llàstima del vent però bastant satisfet. No hi més perquè no entreno més. O sigui que si vull millorar ja sé què he de fer.

Felicitar a la Laia per la seva primera participació en una cursa. Bon debut. Quan teníem coll avall que pujava al podi, ha resultat que una trucada a l'organització des de Suïssa ha canviat les copes.

Després d'intentar esbrinar què havia passat sembla que hi ha hagut una trucada ha Lausana. Esperem noves del FP.

Pau i herba

PDIN -

Des de la Plataforma per la Defensa Intel·lectual de les Neurones aplaudim el pensament 3653 - Excusem Núria (excusa'm Núria) i agrairem que es faci extensiu a tota la comunitat mallarenga que llegeix, en la totalitat o part, del bloc.

Carles -

Pensament 3658

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Quan siguis al llit amb ella tot allò que no li donis es pedrera.
.- Si, ja ho sé; miro, però no la observo; sento, però no la escolto; parlo, però no li dic. ¡No tinc remei!
.- Amb elles soc limitat: Sempre penso que hi ha una manera millor d’expressar el que sento.
.- Si confies en les teves possibilitats li crearàs confiança en ella en les teves possibilitats.
.- Pel lligaire el futur té molt noms. Pel insegur, és allò inassolible; pel dubtós, allò desconegut, pel decidit, és l’oportunitat.

Carles -

Pensament 3659

Pregunta: De què et serveix Carles, aprendre a escriure versos si t’has de morir?
Resposta: Per escriure versos abans de morir.

Carles -

Pensament 3658

ORGIA FILHARMÒNICA

Em plauen molt els versos calents
tot masturbant-me, escrivint-ne algun,
calçotets abaixats, cames obertes,
entrecuix ardent, empalmat de valent.
M’agrada escriure poc, però sovint,
em posa calent lliurar-me a la fantasia
en audició de veus i de sospirs.
En aquesta orgia filharmònica,
que em munto sol en qualsevol lloc,
també hi ets convidat si t’és grat .

Carles -

Pensament 3657

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Si baixes la guàrdia elles et faran pagar molt car allò que et pensaves que t’havien regalat.
.- Si te la vols tirar, comença pel començament, i continua fins al final; allà, t’atures.
.- La majoria dels errors fatals amb elles no es deuen al fet que hagis estat un insensat.
Un moment d’insensatesa pot ser el millor dels moments. Els errors es deuen el fet que hagis volgut ser excessivament lògic. Hi ha una gran diferencia.
.- Si realment pots entendre el seu problema, la solució sorgirà del propi problema, perquè quasi sempre la solució no esta separada del problema, sinó que en forma part.
.- Decideix si de veritat la vols, decideix que estàs disposat a donar-li a canvi. Estableix les teves prioritats i llençat a l’atac.

Carles -

Pensament 3656

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- És curiós, però com més practiquis amb les dones, més sort tindràs.
.- A l’hora de lligar confio en la deessa fortuna i he descobert que com més m’hi esforço, més fortuna tinc.
.- L’èxit fàcil amb les dones ha fet fracassar molts cigala contestes.
.- El secret per triomfar amb les dones consisteix en anar de flor en flor, sense perdre l’entusiasme.
.- Amb elles procura que cada encert esdevingui un trampolí; evita que es converteixi en una poltrona.

Carles -

Pensament 3655

PLÀCIDS MASSATGES

Si em fas plàcids massatges
a la punta de la napia,
albiro nou paisatges
i em fas trempar, Núria.

Carles -

Pensament 3654

LA MUSCLERA O LA CLOÏSSA

En deia La Musclera
tal com sol dir-ne tothom.
te la vaig xarrupar dos cops
estirats a la sorra de platja
una bona nit d’estiu.
Ara en dic la Cloïssa.

RocKo -

Entrenament dia 18 :

- 40' Rodillo

- Santi cel.lebro , que hagis despenjat la Bici del garatge jejeje , jo tambè tinc ganes de sortir amb els companys del club , desde abans d'Andalusia que no ho faig , Diumenge será una molt bona ocasió , en Principi pujada a Santa Fé per Gualba quant sigui oficial , ja ho penjarem al blog del club . entre avui i demà .

- Carles , si després de la Brevet 300 et presentes a Arenys de Munt per fer BTT amb Nosaltres ... serà un cop d'efecte Brutal i com no una Mitjanada de les Groses

- Aquesta tarda , intentaré sortir una estona i si no demà Gaaasss !!

Salut i Revolució !!*!!

santi -

Hola nois! aquesta setmana he despenjat la bicicleta que tenia penjada desde la sortida de St. Esteve (ja tocava!!!).
Dilluns 35km per carretera.
Dimarts 35km per carretera.
Dimecres fer de papa
Dijous 50km carretera
Divendres fer de papa.
Dissabte fer familia.
Diumenge.....la que tinguin preparada...ser que no tinc ritme però intentaré aguntar al màxim.
La setmana que vé no puc agafar la bici (ja aviso abans del que pugui passar diumenge).
Aquesta setmana he tingut "gusanillo" d'agafar-la, espero que els compromisos no em facin perdre el fil i pugui recuperar dia a dia les ganes i la ilusió que tenia abans ( trobo a faltar el vostre ambient).

Carles -

Pensament 3653

EXCUSEM NÚRIA

Nuria excusem per ser tan passat,
per anar darrere teu
d’una manera tan maldestra.
Perdonem si m’he passat de frenada
una o cent vegades,
és que vull ser capaç de treure’t
el teu millor tu.
Pot semblar superficial
nomes parlar del teu aparell genital,
pot semblar barruer
voler-te-la clavar primer,
però el cap de sota a tothora et té present
en el mes profund del seu pensament.
Fes-me perdre el temps, si vols,
castiguem amb el teu silenci si et plau,
però no em prenguis l’esperança
que els meus versos un dia es facin realitat.
Se que aquesta travessa serà dura,
de vegades bufarà tramuntana i d’altres garbí,
però quan t’imagino nua
se m’obren les portes del paradís.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous: 70 Qm bicicleta de carretera; per la tarda 30’ sauna i jakuzzi, 2h massatges.
Comentaris:
.- Demà divendres toca descans, dissabte tinc la segona brevet, la de 300 Qm +3800 ( http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3889530 ) i em convé arribar-hi relaxat. Si em refaig diumenge acompanyaré els de btt del Club a la sortida pel Montseny.

Carles -

Pensament 3652

ENVESTIDA DE LA NÚRIA

Núria vigila que em toques
en el teu cau poso el meu cuc
tu em cavalques i et desboques
aguanto l’envestida tan com puc.

Carles -

Pensament 3651

EJECULACIÓ NURINIANA

Pits i cara plens de semen
agenollada el meu davant
mentre escures l’instrument
em mostres que ets fina amant

Anónimo -

Pensament 3650

NÚRIA AMB DESFICI CARDAREM
Núria amb desfici cardarem
i cap dels dos sabrà dir prou.
Capiculats xarrupàvem.
Collons, quin seixanta-nou!

Carles -

Pensament 3649

M’AGRADA NÚRIA

M’agrada Núria tocar-te el cony
i acaronar el teu cos ardent,
posar la llengua a l’entrecuix,
i notar-me els llavis humits,
i sentir que et ve l’orgasme
i et corres amb grans crits.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 16: 46 Qm bicicleta de carretera, 1h gimnàs musculació i estiraments.
.- Dimecres 17: 70 Qm bicicleta de carretera, queden els de tornada. Per la tarda més.
Comentaris:
.- Ahir quan estava fent la volta de Mata em vaig trobar en Santi i varem continuar junts. Grans confessions d’aquest il•lustre mallerengo. A les 7 i 4’ era a la rotonda i em vaig esperar tres o quatre minuts; no vaig ser capaç de veure en Marc ni en Roko.

Carles -

Pensament 3648

NÚRIA POTS COMPTAR AMB MI

Núria,
saps
que pots comptar amb mi,
no fins a tres ni fins a vuit,
sinó comptar amb mi.
Si de vegades
t'adones
que et miro i trempo,
no et pensis que deliro;
malgrat la trempera,
o potser pel fet que me la poses dura,
pots comptar amb mi.
Si d'altres vegades
no et miro fixament els pits,
no pensis que és fluixesa;
també pots comptar amb mi.
Però fem un tracte:
jo voldria comptar amb tu,
és tan bonic
saber que sempre estas a punt;
i quan dic això vull dir comptar,
encara que sigui fins a tres,
encara que sigui fins a vuit.
No pas perquè em toquis la cigala,
sinó per saber
del cert que saps
que pots
comptar amb mi.

RocKo -

Avui Volta a Mata amb en Marc , ja d'anada per la NII ens ha acompanyat un fort vent de cara.

La pujada per la Ctra de Mata , a bon ritme i amb algunes apretades interesants cosa que ha fet millorar el crono de la setmana anterior

En Marc , ja comença a possar-se a Tò , es nota que està entrenant amb continuitat i a rutes del Montseny va fer un entrenament de qüalitat . L'home Eficient ha Tornat !!!

Dades de la Sortida :

- 34 Km+
- 1h 18'
+ 405 DPA
- 25'7 KM/H

Carles -

Pensament 3647

NÚRIA ENTRE EL MAR I LA BADIA

Núria entre la mar i una badia
voldria seduirem de tu.
Entre el canyar i la roca
besaria la molsa vellutada
del teu llavi clandasti.

Carles -

Pensament 3646

BESANT LA NURIA

Àvidament ressegueixo amb els llavis
el contorn de les teves cuixes,
en copso la finura i el contorn
i el sabor que m’aviva els desig.
Al mossec de les meves basades,
la teva cloïssa se m’obre com marisc
i la polpa se’m fon, llengua endins.

Carles -

Pensament 3645

FANTASIES ERÒTIQUES AMB LA NÚRIA
Núria, quan estiguis nua al llit, els meus dits acariciaran la teva cabellera negra arrissada. Els meus llavis et besaran al front, a les celles, al nas, als pits, als mugrons, mentre la meva mà dreta lliscarà suaument fins arribar al final dels teus malucs. Estimularé sensualment el teu cos escultural, sense poder remeiar que els dits arribin a fregar el atapeït mantell d' triangle vellut. Faré moixaines al sota ventre, carícies al teu sexe, per obrir-nos a les portes de la sensualitat i la passió . El meu valent galant apassionat es ficarà furtivament dins el teu cau bonic i gentil de conilleta formosa i experimentada, fruirem amb la joia de la copula. Descobrirem com les fantasies eròtiques es fan realitat entre les cuixes.

Marc -

Entrenaments:
- Dissabte 13: 40kms road, +450m dpa
- Diumenge 14: 144kms road, +2400m dpa

Ahir va ser una gran jornada, vaig decidir celebrar l'aniversari (moltes gràcies a tots) posant-me a prova. Sincerament duia molt pocs kms acumulats, però el cap hi va fer més que les cames. De menys a més, conservant i amb l'inestimable ajuda d'en Xavi. Aquest no falla.
Sincerament ahir va ser el punt d'inflexió que necessitava de cara a la Half, tot i que estic massa lluny de l'objectiu.

Felicitats Tendo, Pep i Carles per la mega-sortida bttera al Castanyer d'en Cuc, i a en Roger, Melcior i Martí per l'entrenament estratosfèric del dissabte per Collserola. Igualment Toni i Andrew pels entrenaments diürns publicats.

El dia 19 de maig, si la Organització no ho impedeix, correré amb unes malles negres Skinfit i un maillot de l'estelada. Necessitaré ànims del públic per poder acabar dignament, i potser el maillot hi ajudarà.

Demà a les 19h a baix de tot de la Riera per fer una volta a Mata. Us hi apunteu?

Salut i seguirem somiant,

Carles -

Acabo de rebre un correu amb un enllaç sobre els vídeos de les diferents etapes de la TransPortugal de l’any 2012

http://aq-photos.com/index.php?option=com_videoflow&task=cats&cat=16&sl=categories&layout=category&Itemid=180&lang=en

Carles -

Pensament 3644

NÚRIA, NÚRIA I MÉS NÚRIA

.- En els meus pensaments sobre la Núria voldria que la passió que m’inspira esdevingués una eròtica corporal i els meus versos una eròtica verbal.
.- Nuria imaginar-te nua fa que el desig fantasiós que m’inspires es converteixi en un desig real.
.- Quan em toco el nap pensant en tu, te m’apareixes, Núria, com un arcàngel a ple vol, amb seda de la més fina als cabells i a les ales.
.- Em resulta ridícul i estrany trobar-me encara pels teus llargs silencis.
.- Núria ja he expressat reiterades vegades el que pensava sobre el futur de la nostre relació, tanmateix, ho repetiré moltes més, en altres paraules.

Carles -

Pensament 3643

ENGANY A LA NÚRIA


T’he enganyat Núria
tres vegades,
no tres deu,
no deu cent,
no cent mil,
però no hi havia un gall evangèlic
per anunciar les meves infidelitats.

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 15: 37 Qm btt d’Hostalric a Sant Celoni vorejant la Tordera. Ruta tranquil•la, necessitava recuperar sensacions desprès de la palissa del cap de setmana.
Comentaris:
.- Roko brutal el que has fet aquest dissabte i diumenge. Em quedo amb la fotografia del GPS amb els desnivells de l’ascensió al Turo de l’Home.
.- Mark, com deia en Toni l’altre dia, amb quatre entrenaments has assolit una estat de forma envejable. Quan tinguis temps passem el telèfon del teu preparador, li vull fer oferta que no podrà refusar.
.- Toni no entenc com amb els pocs entrenaments que has fet corrents has assolit una marca tan digne a la mitja de Calella. ¡Felicitats!
.- Andrew a les farmàcies, per quan un té torticolis, venen collarins. Ja parlaré amb els de l’UCI perquè no s’acarnissin amb tu.
.- Melcior diuen que fas entrenaments estratosfèrics, llàstima que no tingui whatssapp per assabentar-me’n.
.- Pep i Tendo va ser una plaer compartir amb vosaltres la sortida de diumenge.
.- Roger la propera sortida mallerenga anuncia-la amb tres o quatre dies d’anticipació, m’hagués complagut moltíssim poder-vos acompanyar per Collserola.
.- Alex, amb permís d’en Roger, et reservem una plaça per la Leònides non stop 2013. L’únic que has de fer és publicar algun dels teus entrenaments en el bloc.

Andreu -

Brutal... esteu impressionants.
Duran tot el cap de setmana no he estat capaç de entrar al blog, estava cagat. Avui he vist que no hi ha per menys.

-Grandíssim de grans destrossan la mitja marató de calella amb un cigarro a la boca.

-Rocko i mitja fent una quilometrada de por...

-Melcior no publica ja que no li caben tots els entrenaments.

Jo mentres he fallat a l'èpica mallarenga. No vaig poder participar a la volta a montserrat degut a una torticulis que m'impedia correr (excusa 1450). Espero sanció exemplar de l'UCI. Me la mereixo. Però resurgiré de les meves cendres i diumenge que ve tinc planejat fer els 50 kms que hem pertocaven sol.

Salut i kms!

Carles -

Pensament 3642

POESIA ERÒTICA CATALANA VI

Joan Salvat-Papasseit 81894-1924), un dels poetes claus de la nostre literatura, ja malalt de tubercolosi encara tenia el desig de despullar la seva estimada:

Si la despullava
oh, la meva amor!
un botó que queia
ja em donava goig.

Ara la bruseta
i el cinyell tot pret,
mel rosada i fresca
la sina després:

al mig de la toia
clavellets vermells.

Rocko -

Carles conèixes l'obra del gran trovador Català del segle XII , en Guillém de Berguedà ??

Es brutal , irònic , violent i plè de sarcasme i la seva història personal no te desperdici ,entre altres coses va tindré de fugir per ser L'autor de L'assesinat vescomte Ramon Folc de Cardona , finalment ell tambè va ser assesiant a mans d'un soldat ... molt recomenable llegir la seva Història

Carles -

La primera pel·lícula doblada al català: 1931. Un tresor pels cinefils


http://www.youtube.com/watch?v=ipiJvpvq0cc

Carles -

Pensament 3642

POESIA ERÒTICA CATALANA IV

L’amor i l’erotisme de Maria Mercè Marçal (1952-1998) també són present en l’obra d’aquesta poetessa

“El teu sexe i el meu són dues boques.
No sents quin bes de rou sobre la molsa!
Quin mossec amb lluors d’ametlla viva!
Quina parla, amb rellent de gorga oberta!
Quin ball, petites llengües sense brida!
Quin secret de congost! Els postres sexes,
amor, són dues boques. I dos sexes
ara ens bateguen al lloc de les boques.
A esglai colgat, fos l’eco de la brida
que domava la dansa de la molsa,
de bat a bat tenim la platja oberta:
avarem-hi el desig d’escuma viva”.

Carles -

Pensament3641

POESIA ERÒTICA CATALANA IV

L’insigne Joan Vinyoli (1914 – 1984) escrivia en la seva maduresa:

“A l’aigua ens abracem: té el pubis
escarolat, la gropa sumptuosa,
que en jo tocar-la es fa més plena encara.
M’hi encavalco.
Fuig.
Entrecuixem. L’agafo
pels flancs, amb besos l’asfixio.
Fuig.
Un altre cop, però ja llangorosa,
flonja i ardent”.

Carles -

POESIA ERÒTICA CATALANA III

En Vicent Andrés Estellés (1924-1993), el Gran de Grans dels versos orgiàstics en català recitava:

"Me la mamaves fins al cep: tenies
tota la boca plena, i amb la llengua
iniciaves moviments, i et vares
posar més blava que altre cop: llavors
te la vaig treure, i respiraves, i altre
cop retornaves i me la mamaves
i, extenuada, desistires: no
podies més; i pel forat darrer,
ben agafada a la barana, et vaig
iniciar la penetració,
que fou penosa, dolorosa i lenta,
fins que va entrar-te per complet, i jo
evoque els pèls de l'entrecuix pegant
cops a les teues rodonors invictes".

Carles -

Pensament 3639

POESIA ERÒTICA CATALANA II

En Josep Bernat i Baldoví (1809-1864), escriptor i poeta valencià, cèlebre pels seus sainets, a la seva obra més coneguda “El virgo de Vicenteta” deia així:

"Vicenteta Deixeu ,cel, que apurar vullga
encara que lleig estiga:
¿Per què m’hau donat la figa
si no tinc qui me la cullga?
La sang és precís que bullga
quan contemple una miqueta
que la gran i la xiqueta,
tenen el fotre per llei,
¡I jo no tinc més remei
que el fer-me la punyeta!
Tan sols volguera saber,
ja que no conec marit,
quins postres este en lo llit
sol donar-li a sa muller:
cosa estranya deurà ser,
puix no és peix, ni carn, ni os,
i quan s’ho tiren al cos
quasi totes les demés.
¿Jo, quin delit he comés,
per a no tastar-ne un mos?".

Carles -

Pensament 3638

POESIA ERÒTICA CATALANA I

En Dr. Francesc Vicent Garcia (1579-1623) més conegut com el Rector de Vallfogona escrivia a començaments del Segle XVII:

“Un canyeló li donava
Tirsis ab la boca a Flora
i ella tamé, d'allí enfora,
ab la boca lo acceptava.
I ab un bescompte amorós,
un llavi apretat tenia
pensant que al sucre mordia,
més que'l sucre saborós”.

Carles -

Pensament 3637

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Oració del lligaire: “Angel de la guarda dolça companyia, deixem tranquil tan de nit com de dia”.
.- Em les dones, em temo, que m’ha tocat ser carn de canó.
.- No hi passió més sincera i humana que la passió pel sexe.
.- No busquem solemnes explicacions al desig carnal. No és res més que una necessitat, com beure o menjar.
.- Les esposes haurien de donar-se compte de quan avorreixen els seus marits.

Carles -

Pensament 3636

COSES DE LA VIDA

.- Abans de néixer, jo, no hi era. Quan sigui mort, jo, tampoc hi seré. Ara que hi soc, jo, no sé perquè hi soc.
.- Segons la Fundació Carreras no puc ser donant de medul•la òssia perquè tinc més de 55 anys. ¡ M’he fet gran !.
.- No soc pas més contradictori que qualsevol de vosaltres, simplement procuro ser-ne conscient.
.- Potser no hauria de jutjar les coses per la seva aparença, però és el primer que veig.
.- Per qui no em coneix jo soc l’altre. Ell, si jo tampoc el conec, també és l’altre és per a mi.

Carles -

Pensament 3635

WATERGATE

Segons Carl Hensman, director del projecte Vàter de la Fundació Bill i Mel Gates, una persona de cinquanta sis anys haurà anat al lavabo al llarg d’aquesta etapa de la seva vida 81.760 cops, generant 9,5 tones de residus orgànics, invertint en aquests menesters més d’un any i sis mesos. Analitzant fredament aquestes dades estadístiques, un s’adona que ha malbaratat més de 130 vegades tot el seu pes corporal en defecacions i orins, que s’ha passat un tres per cent de la seva vida assegut a la tassa del wàter i que les parts orgànics que en un moment de la seva vida eren part intrínseca del seu jo són ara són repartides arreu. Aquest watergate em genera un munt de problemes existencials: Les meves caques formen part del meu jo? El temps passat al lavabo l’he sabut aprofitar? És ètic que un cop estirada la cadena m’oblidi d’allò que abans forma part del meu cos? Una part de mi és també a les clavegueres? Serà el defecar un part encobert? Puc aprofitar els meus residus orgànics per generar noves energies?. Ara no tinc respostes, soc assegut a la tassa pensant en allò que es desprèn del meu cul.

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dissabte: 3.000 mtrs nedant.
- Diumenge: 1/2 marató de Calella.

Avui he participat a la 1/2 de Calella. El temps final ha estat de 1h 43' 4" (http://resultats.championchip.cat/resultats/mitja-marato-costa-barcelona-maresme/posicio/516). El temps és correcte pels entrenaments i temps que feia, però evidentment no és el desitjat. Esperava poder estar pels volts dels 40.
Pel que fa a la cursa, els primers 10 qms els he fet bé. A l'entrar a Malgrat ja començava a flaquejar, i fer la volta per Malgrat se m'ha fet molt pesat, allà ja he notat que una cama m'ha dit prou.
He aguantat a base d'anar prenent gel, però al km 18 ha estat l'altre cama la que ha dit prou. A empentes però no a rodolons com un que ha entrat davant meu aguantat per altres 2 corredors perquè el paio no s'aguantava.

Em sento ridícul publicant aquesta petitesa d'entrenaments comparat amb el que esteu fent vosaltres.

Marc, per molts anys.

Pau i herba

Carles -

Pensament 3634

ELS TEUS PITS

Quan us veig, pits molsosos,
és com si el temps s'atures.
Recordo moments feliços,
penso en vosaltres, només

Rocko -

En ple Subidón per aquest espectacular cap de setmana esportiu , he publicat una petita crònica en el meu humil blog

http://rokobtt.blogspot.com.es

Rocko -

EL REPTE MALLERENGO :

Durant la setmana vaig tenir un atack de Bogeria , se'm va ficar al cap pujar Dissabte al Turó de L'home tot-hi que Diumenge participava a Rutes .

I ho he aconseguit , i és més m'he trovat molt bè durant els dos dies on he acomulat 236 km i +4835 mts Dpa

Carles Moltes Felicitats , tú tambè has assolit el repte !!

Rocko -

Avui gran entrenament a la Marxa cicloturista Rutes del Montseny

Amb en Marc , ens em col.locat molt bé a la sortida , això ens ha permès sortir força relaxats i sense la necesitat de fer sprinns pel centre de Granollers .

Un cop fora de Granollers , em passat per les Franqueses , corró d'amunt i em afrontat el primer port de 3ª del dia Cànoves.

Tot seguit baixada per Sant Antoni de Vilamajor i cap a Sant Celoni.

Em circulat per el centre del Poble i ens em dirigit a pujar Santa Fè , on he pujat a bon ritme , un cop coronat pensava que ens trovariem l'avituallament allà mateix , però no ha estat així ... em seguit pujant ara Sant Marçal (Port de 1ª)

Corono el port i baixem per el coll de Santa Helena on teniem el avituallament Sòlid i Líquid

Literalment l'he atracat , m'he menjat 4 talls de coca , 2 pastes de xocolata , he omplert Bidó hi he begut isotònic

Un cop arribat en Marc i ja avituallats em continuat la marxa Junts passant per Viladrau , Seva , el Brull i Collformic (Port de 1ª)on em pujat a Bon Ritme

Un cop coronat em fet la Freakada del dia , quant fent el descens del port em parat a la font per omplir el bidò amb aigüa fresca , mmm que bona que estava .

Reaprenem la marxa i baixem cap a St esteve de Palautordera i afrontem els últims 30km que ens queden per arribar a Granollers , fà bastant de vent i agafem un grupet de 5 , on ens em engantxat

Quant quedaven 2km per arrivar a meta en Marc ha tornat a esberar el corral , llançant un atac sec que ha rebentat el grup , només jo l'he seguit , al mirar el Polar i veure que anavem a més de 50km/h l'únic que he pogut fer ha estat apretar les dents per rellevar en marc tot cridant Bruuuutaaaal !! com un boig

Em entrat a meta amb 5h 34'

Dades de Rutes del Montseny :

Distancia : 144 Km

Desnivell : +2335 Dpa

Temps : 5h 34'

Vel Mitjana : 26 Km

Calories Cremandes : 4600

Carles -

Pensament 3633

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- El seu orgull no li permet deure i el seu amor propi no li permet pagar. ¡Que hi farem!
.- És una bogeria voler ser educats i i vergonyosos quan practiquem el sexe tots sols.
.- Per bé que parlin de les meves habilitats com a lligaire, mai no m'assabento de res de nou.
.- Si hi ha dones que mai no ens han semblat interessades és perquè no hem buscat prou.
.- Renuncio de més bon grat als interessos que al plaer.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 14: 81 Qm +2350 btt en companyia de dos mallerengos (Tendo i Pep) i cinc companys del Club.
Comentaris:
.- Nou entrenament de qualitat i molt exigent, en un dia de primavera esplèndid. Aquesta setmana toca més, molt més.
.- Espero cròniques dels vostres reptes esportius d'aquest cap de setmana.
.- Les cries de la mallerenga ja han sortit de l'ou.
Salut i endavant.

Martí -

Ahir entrenament mallarengo per Collserola, podriem anomenar la sortida com "Trampes de Collserola", va ser una sortida molt ben buscada i molt divertida, amb bons corriols i alguna pujadeta un xic exigent.
Vull donar gràcies a en Roger per preparar aquesta sortida i a en Xavi per fer de Sherpa.
Vaig disfrutar molt ja que desconexia la zona, dels de "Can fanga", i vaig poder comprovar que tenen terreny suficient per entrenar i posar-se en forma.
Llàstima de ser pocs, esperem que per la propera, assisteixin més Mallarengos.
Vam fer uns 60 Qm amb alguna pujadeta.
Gràcies a en Melcior, Roger, Xavi, Mireia, Ona i Abril per el bon matí que vam pasar.

Carles -

Pensament 3632

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Nomes hi ha una mena d'amor, però he experimentat centenars d'enamoraments.
.- Normalment s'estima per ser estimat.
.- Sovint el desig de semblar un bon lligaire impedeix d'arribar-ho a ser.
.- És molt difícil tornar a estimar a qui veritablement es va deixar d'estimar.
.- Per ser un gran lligaire cal ser capaç d'aprofitar tota la fortuna.
.- Si vols enamorat com un boig, però evita fer-ho com un beneit.

RocKo -

Entrenament dia 13 :

-92 km BTT +2500 Dpa (Segons GPS)
- 5h 49'
- 15'7 Km/h

- Avui gran sortida amb en Carles , m'entres anavem pedalant m'han vingut Dejavú's de las Transpyr

- No em parat de pujar i pujar , però he tingut molt bones sensacions i sobre tot m'ho he passat molt bè , crec que m'he reconciliat amb la Bici

- Agraïr al Carles per la seva companyia i em quedo amb moltes converses ''interesants '' que em tingut .

- Aquesta tarda em anat amb en Marc a Granollers a Buscar el dorsal per demà , en tinc moltes Ganes .

- Ja tinc al Cap Rutes del Montseny

Som-hi

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 13: 92 Qm +2700 btt en companyia del Gran Roko.
Comentaris:
.- L'entrenament d'avui ha estat de qualitat, d'aquells que vas fent però sense parar i els quilometres cauen quasi sense adonar-me'n i de cop ja ets al Turo de l'Home. Sort n'he tingut de la companyia de l'incombustible Roko, el seu exemple m'ha exigit no defallir. Sortides com les d'aquest matí donen molta moral de cara a afrontar amb garanties els reptes del punt àlgida de la temporada.
.- Per ordres directes del meu preparador demà a les 7 del matí seré al forn de dalt. Toca tendoterapia.
.-Companys que aconseguiu els vostre objectius en les sortides de demà.
Salut i coratge.

Club Ciclista Arenys de Munt -

Convocatòria BTT per demà :

a les 7h del Matí al forn de Dalt

http://ccarenysdemunt.blogspot.com.es/

Per més info clik al enllaç