Blogia
La llibreta virtual.

ruta les tres masies

ruta les tres masies

Avui diumenge en Carles en Ferran i jo, hem fet una sortida buscant camins que feia molt temps que no i passàvem.

 

Ruta, can Colomer, Collsacreu,  cal Paraire, can Vives, Casa Vella, font del Montnegre, cami torre del foc i reposar forces a Sant Martí de Montnegre, tornada per cal Paraire, Sant Iscle de Vallalta, i Arenys de Munt.

 

A la pujada a can Colomer hem perdut en Ferran hem esperat i buscat, però no l’hem vist, espero ha tornat be a Arenys, sortida tranqui-la sense presa i sense pausa, amb un recorregut exigent amb pujades fortes i baixades divertires, recorregut de uns 42 o 43 Km ideals per fer base.

 

Salut i desnivells

  

 

97 comentarios

Carles -

Pensament 928:

AL TEATRE:

Era tan mal actor, però vivia tan intensament els seus papers, que plorava de veritat.

Carles -

Pensament 927:

ONANISME

Per sexe casual, la masturbació: “casualment la meva ma era allà, a prop del pardal”

Carles -

Pensament 926:

ECO

Quan passo per un túnel o estic en una vall llenço potents brams contra l’aire perquè l’eco em torni aquests crits plens de via. Soc un enamorat de la meva pròpia veu.

Carles -

Pensament 925:
RAMBO
La quatrilogia de les pel•lícules de Rambo tenen frases memorables, que sembla foren escrites pel mateix Stallone, algunes d’elles dignes dels millors guions. Aquí us en deixo alguns exemples:
- Viure per alguna cosa, morir per res.
- Això que vostè anomena infern, el en diu llar.
- Quan t’hi habitues matar és tan fàcil com respirar.
- Es creu ser Déu? No, Déu tindria pietat, ell no.

Carles -

Entrenaments:
Dijous 11 matí: “0” patatero.
Comentaris:
Espero que en Leòoonides no se n’assabenti, però avui m’he saltat els entrenaments, qüestions d’ordre familiar han fet impossible que pugues anar a la piscina. A la tarda toca recuperar el temps perdut.
Salut i força.

Carles -

Pensament 924:

VICTÒRIA

No fou Sun Tzu, sinó Adolf Hitler qui va dir: “Quan comença una guerra l’important no és tenir la raó, sinó aconseguir la victòria”

Carles -

Pensament 923:

ACCIDENTS

En masses ocasions tinc la impressió que vaig cap al futur condicionat pel meu passat. És com si conduís un cotxe utilitzant únicament el mirall retrovisor. ¿Com voleu que no tingui constantment accidents?

Carles -

Pensament 922:

TRES SAVIS

Un dels set savis de Grècia, crec que era Quilo, va dir: “No res en excés”.Aquesta màxima em sona com les paraules d’un dels set savis d’Arenys, crec que era en Toni, que deia: “Carles amb tota la prudència i humilitat, opino, si puc fer-ho, que els teus entrenaments són exagerats. Espero que no et passin factura més endavant”. En qüestions d’entrenaments esportius seria bo doncs seguir el camí que ens marca Lucà: “Conservar la mesura, tenir límits i deixar-se guiar per la natura”

Carles -

Entrenaments:
Dimecres 10 tarda: 60’ gimnàs, 500 metres piscina
Comentaris
- Com el personatge de Kafka a la “metamorfosis” o el de Sanchez Piñol a la “pell freda” sento com dia a dia el meu cos esta canviant. Tinc la impressió que de tanta piscina m’estic convertint en un amfibi, doncs em surten escates a la pell, membranes entre el dits i brànquies al coll. Com continuí així o be haure d’anar al metge de capçalera a curar-me o be haure d’acceptar-me com un esser meitat home meitat peix.
- Toni el canvi de pinyons el deixo per més endavant, de moment segueixo els passos del meu mestre en millorar la bicicleta de carretera.

Carles -

Pensament 921:

Tit Livi: “La bona fe engendra generalment bona fe”
Carles: “La mala llet provoca generalment mala llet”

Carles -

Pensament 920:

Sext Empíric: “no hi ha raó que no en tingui una altre de contraria”
Carles: “¿Aleshores, estimat Sext, m’estàs dient que tota raó `porta implícita una contraraó?”

Carles -

Pensament 919:

OLOR DE PETS

Crec que era Erasme de Roterdam qui un cop va escriure: “A cadascú la seva pròpia merda li fa bona olor” i “cadascú estima la olor dels seus pets”. Estic en desacord amb la primera màxima, però comparteixo plenament la segona, m’encanta l’olor dels meus pets.

EL FULL PARROKIAL -

Augmenta la competició.

Ja passada la segona quinzena de maig, la competició pel premi Leooonides ha entrat en la seva fase decisiva.

Sembla ser que no tot serà flors i violes pel guanyador d'enguany.

Aquesta tarda s'ha vist un aspirant al guardó, agafant fondo per carretera amb la bicicleta de muntanya.

Fonts properes a l'equip del ciclista han desmentit que estigués entrenant en serio, però la velocitat a la que anava en F.S. no semblava pas que anés a passejar.

TONI -

Entrenament d'ahir:
- 8 kms carrera.

Carles, ja t'estàs tecnificant. Això és el símptoma de que t'estàs enganxant. Segur que ja deus haver-te posat pinyons per anar a 50 kms/hora.

Dissabte si no hi ha quorum per sortir per muntanya, aniré per carretera.

Gaudiu del dia.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
Dimarts 9 tarda: 35 Km. bicicleta carretera, 3000 metres piscina
Dimecres 10 matí: 750 metres piscina.
Comentaris:
- Ahir a la tarda finalment vaig anar a SBR a Mataró. Toni si diumenge sortim t’ensenyaré les novetats “tècniques”.
- La literatura catalana esta de dol, el ritme dels meus entrenaments m’impedeix escriure pensaments, sembla que el que es cansa amb tan exercici no es el cos sinó el cervell.
Salut i força.

Carles -

Entrenaments:
Dilluns 8 de juny nit: 2000 metres piscina
Dimarts 9 de juny matí: 35 Km. bicicleta de carretera.
Comentaris:
-Des de la travessa de Tordera a Mataró tinc molèsties al genoll esquerre, que m’impedeixen corre amb comoditat
-Toni en relació a la teva reflexió sobre els meus potencials excessos, el teu punt de vista em consola, doncs tinc la sensació d’estar-me relaxant i de no entrenar amb seriositat.
- Avui a la tarda vista a Tomasdomigo a Intemperie a rifar-me

TONI -

Dissabte sortida en BTT?

Diumenge sortiré per carretera i després carrera.

Pau i herba

pep -

Entrenaments
Diumenge 16 km btt Creu de Canet, baixada per la trialera, Sant Iscle, Collsacreu, i baixada per can Colomer,
13 Km/h excusa el sopar del dissabte de les jornades de teràpies naturals alimentant el cos i l’esperit.
Dilluns descans

Carles ja m’han explicat que vas provar casi tots els massatges.

Salut i desnivells


Carles -

Entrenaments:
Dilluns 8: 1000 metres piscina, 10Km. corrents.
Comentaris:
- Els pollets de la mallerenga ja treuen el cap del niu, i semblen saludar-me quan en esser a prop alegren la tarda amb el seu cant infaltil.
- Avui en somnis se m’ha aparegut en Leòoonides amb el mallot de la MCT, però la seva presencia m’ha semblat enigmàtica i desconcertant, doncs la seva mirada era de mofa, escarni, burla, sarcasme..... de cop i volta s’ha girat i en el dorsal hi portava escrit el número 40 i en lletres descomunals hi havia gravat el nom de ROGER. Una rialla estrident ressonava quan, a poc a poc, desapareixia en l’horitzó. Roger desprès del que vares fer diumenge a la cursa de les 3 viles, ja no em sento digna de posar-me aquest mallot.
Salut i força.

TONI -

Roger, dos palabras: "Im - presionante".

Entrenant el dissabte a ritme frenètic per Collserola i el diumenge a fer una cursa. Això només es pot dir amb dues paraules.

De la teva crònica em quedo amb les frases: "m'he sorprès ..." i "mantenia el contacte visual amb els primers".

Jo no els veig mai als primers.

Segur que quan has arribat a meta les botifarres encara eren crues.

No saps què donaria jo per arribar dels 10 primers en una cursa. I tu, en Marc i en Carles ho feu. Això sí que és im - presionante.

Et veig molt motivat i no sé que més fer per poder aguantar el temporal de la parella 40 aquest estiu.

Per cert, el dissabte no vaig veure cap moto. La meva vista i concentració estava en la carretera, intentant que en Màgic no m'avancés. Sempre que em girava estava darrera. Fins i tot vaig proposar-li parar dissimulant que el que anava tocat era jo. Però ni així va voler. Incombustible. La sortida dura 10 kms més i m'han de recollir amb pinces.

Marc, vares inflar les rodes ahir? És que si no, llavors no et toquen els 20 punts.

En definitiva, estic acollonit pel que m'espera aguantar d'aquí poc.

I a sobre sembla que perilla el 2n lloc de la volta a la Cerdanya, si s'apunten en Pep i en Jose.

Imatges d'ahir des de la taula de votació. Els mossos em varen prohibir fer sèries dins el local de votació. La presidenta em va prohibir aprofitar l'hora que tenia per anar a dinar per fer uns quants quilòmetres corrent. Em varen prohibir tenir el portàtil per anar seguint la cursa i els entrenaments de l'MCT.

No és aquesta una societat lliure?

A la tarda va entrar un noi. A la jaqueta si veia IRONCAT. Darrera, per la part de l'esquena hi deia: "impossible? No hi ha excuses ".
O sigui que hi ha un altre triatleta per Arenys, si més no empadronat.

Pep, no vares aprofitar per fer algun alternatiu?

Pau i herba.

Carles -

Entrenament:
Diumenge 7: 2400 piscina.
Comentaris:
- Roger s’ha confirmat el pitjor dels pronòstics pel cap de setmana: 66 Km. +2300 i a un ritme infernal. Confiava que la Mireia, l’Ona o l’Abril dissabte et fessin quedar a casa, esperava que t’adormissis avui i no anessis a la cursa, però no, tu havies d’entrenar i necessitaves pujar al podi. Tots els meus somnis a partir de la segona quinzena de maig s’han esvaït amb un cap de setmana de “botifarrada” del gran mestre Roger. Em sembla que els propers tres mesos no podrem quedar al Calisay per anar a fer la “volteta”, doncs no vull fer el ridícul. Felicitats per la teva motivació i per l’excel•lent cursa que has fet avui. Segur que en Leòoonides esta molt orgullós de tu.
- Marc suposo que et deus sentir molt fort perquè si a mi em donessin 20 punts per inflar les rodes em passaria tot el dia fotent-li canya a la manxa.
- Toni em sap greu però ho haig de confessar: el sorteig per escollir els membres de meses electorals estava manipulat. Vaig parlar amb el Secretari de l’ajuntament d’Arenys perquè et nomenessin vocal d’una mesa i no pugessis entrenar. Joc brut? No, mala sort per tu.
-Per ho sento, el que s’ha carregat la instal•lació elèctrica del Parc de Can Jalpí he estat jo, necessitava que fessis de lampista i no pugessis agafar la bicicleta aquest diumenge.
Salut i força.

Marc -

Roger, en quina posició has quedat? Podi segur..

Parella 38, els regals per Reis. Gràcies.

Salut

Roger -

PS. Sort que jo només faig alguna pedalada/botifarrada d’estar per casa de tant en tant. No em vull ni imaginar la parrafada que escriuria si pogués fer alguna cosa més seriota... ;-)

Roger -

Entrenament secret dissabte, 6 de Juny: 33km, +1100
Temps invertit: Vaig estar donant voltes per Collserola fins que vaig rebre la trucada del meu espia confirmant que l’entrenament de la 38 havia finalitzat. Llavors hi vaig afegir 20 minutes més – No vareu sospitar d’una moto que us seguia en la distància per la N-II?

Entrenament secret diumenge, 7 de Juny: 30km, +1200
1ra Pedalada Popular “Les 3 viles” http://xlcolors.com/index2.html

Comentari:
La pedalada d’avui ha estat força entretinguda. Novament he descobert un munt de corriols per la zona dels tres turons. Alguns trams de pista (curts) els he recordat de la cursa de Llavaneres.

Avui he fet un entrenament de “qualitat”. Sobretot en una disciplina en què necessito millorar alarmantment: ORIENTACIÓ!!! M’he regalat uns quilometrets de més – Si teniu curiositat, mireu el mapa i veureu que hi ha un petit “bucle” o llaç a mig recorregut: http://xlcolors.com/mapades.jpg (Turó d’en Bosc, no confondre amb intersecció del llaç cap a Corral + Pedra Ferredura). L’he fet dues vegades, i sort que, quan em proposava el tercer intent, en el pas de control m’han dit que m’acabaria marejant i m’han indicat el camí correcte. Altrament, potser encara estaria donant voltes :-)

El nivell no era el de Llavaneres (única referència que tinc aquest any – sí, d’acord, d’una altra botifarrada). He pogut sortir des de primera línia (senzillament perquè porto el mallot de l’MCT i tinc preferència – és l’avantatge de tenir els companys de la 38 al capdavant del rànking UCI actual). Però mai havia tingut una sensació tan desagradable sobre la bici: 200 bikers darrera volent triturar a qualsevol que tinguessin per davant. “Oooooops, on m’he fotut?!! Amb la tranquil•litat que hi ha darrera i la satisfacció de poder anar avançat a gent...”

M’he sorprès aguantant bé. I encara m’he sorprès més al veure que en les primeres rampes cap a Torrentbó podia aguantar el contacte visual amb els primers (val d’acord, només en les rectes llargues; però deixeu-me que tiri una mica de l’èpica, que m’estic animant tot escrivint aquestes línies)

Un cop al Corral (primers 10km, aprox.), les cames començaven a protestar. “Tan aviat?!!, ai ai ai que petaré!” - És llavors quan he pensat que la tàctica “Marc” (aquella de sortir “a sac” el dia abans) a mi no m’aniria gens bé (estava convençut que això només ho pot fer en Marc, però és que ahir em vaig cegar amb l’entrenament de la 38). A partir de llavors, he fet els “darrers” 20km amb sofriment, però aguantant el ritme – “Tothom t’ha vist a la sortida fotent el merda al davant amb un mallot que potser no mereixes portar” em deia. “Ara no pots permetre que et passi la gent i siguis la riota de la botifarrada” em repetia.

Leòoooooooonides, torno amb l’escut i amb el convenciment que avui he estat digne del mallot que porto.

TONI -

Marc, "apoyaré" la proposta d'en Carles de donar-te 20 punts per inflar les rodes.

Carles, amb tota la prudència i humilitat, opino, si puc fer-ho, que els teus entrenaments són exagerats. Espero que no et passin factura més endavant.

Roger, jo també estic esperant amb cert delit, la publicació dels teus entrenaments d'avui.

Demà a la taula de votació m'emportaré un cicloestàtic per poder anar pedalejant. Carles, aquesta tarda el mar estava un xic picat però era ideal per un entrenament extrem.

Pep, millor que demà també controlis els "alternatius", així no estaràs tant fort.

pau i herba

Carles -

Pensament 918:

BONA SORT

Crec que és en Toni qui va dir una vegada: “Tu ets la causa de la teva bona sort, que és la suma de preparació més oportunitat”. I si no fou ell qui ho va dir, ho podia haver estat perfectament.

Carles -

Pensament 917:

ENTRENAMENT

A: Aquí tothom esta entrenant
B: I tu perquè entrenes?
A. Jo? Per ser feliç.

Carles -

Pensament 916:

ESTIL NEDANT

El meu estil nedant és pèssim. Si continuo practicant amb aquesta tècnica errònia dues hores diàries durant els propers quatre mesos, al cap i a la fi em convertiré amb un esportista que és bo per nedar malament. Igual que un bon llenyataire afila be la destral abans de tallar l’arbre, m’haig de concentrar en adquirir un bon estil. Estar convenientment preparat es ja mitja victòria.

Carles -

Entrenaments:
Dissabte 6 tarda: 14 Km. Corrents, 30’ Reiki, 30’ massatge tibetà.
Comentaris:
- Marc és una gran satisfacció saber que ets viu i amb ganes de gresca. Acabo de llegir-me tot el reglament de la UCI i en lloc diu que es donin punts per inflar les rodes de la bicicleta, però si ho publiques com un entrenament i la comissió esportiva de la MCT demana el meu pare, proposaré donar-te 20 punts.
- Abans de tornar a casa, desprès de corre,he passat per la piscina però no m’ha deixat entrar, doncs ja tancaven. Per tant si no he pogut entrenar més no és per culpa meva.
- Roger estic neguitós esperant que publiquis els teus entrenaments d’avui, si us plau, no em facis patir més i digues quantes hores has pedalejat.
- Salut i força.

TONI -

Marc, se molt be que per al premi Leonides nomes compta la BTT. Compta que no ho confiis tot a uns sola cursa i et deorientis.

Els accesits no son importants, el que compta es la satisfaccio personal, i si de retruc repasso algu que ho confia tot a la sort, la satisfaccio es mes gran.

Pau i herba

Marc -

Demà a les 8h no sortiré ja que no hi ha quòrum.. Aprofitaré per entrenar una mica més cap al migdia, que sinó se'm desinflaran les rodes de la Rocky.

Espero el 28 de juny fer la Catllaràs amb en Roger (2n classificat l'any passat). Lluitarem pel podi, però sempre tenint clar que el cap de files porta una Scott.

Pep, compte amb els 'alternatius'.. em fan més por que una pedregada..

Carles i Toni: la comissió esportiva del MCT s'haurà de reunir per aclarir si els premis Leònides tenen en compte només la bicicleta de muntanya o es contemplen altres esports. Sempre es pot donar algun excèssit al triatló de llarga distància..

Salut

Carles -

Pensament 915:

L’ENSENYAMENT D’AVUI

Se que no puc escollir com haig de perdre, però si que puc escollir com entrenar per recuperar-me i intentar guanyar la pròxima vegada. En l’esport no sempre es pot ser el primer, en el meu cas quasi mai, però si que sempre es pot lluitar per donar el millor que portes dins. Cal comprendre que l’actitud positiva es un hàbit, una decisió personal, i cal treballar tots els dies, sobretot en les situacions adverses. Sempre he cregut que si un treballa i es constatant, els resultats, tard o d’hora arribaran. Únicament se de veritat allò que aprenc cada dia, que en l’esport, com en la vida, bàsicament hi ha quatre màximes: Treball, ambició, superació i objectius.

Carles -

Pensament 914:

OBJECTIU DE LA CHALLANGE

Un bon resultat seria el complir amb l’objectiu marcat el millor possible.

Carles -

Més comentaris:
- Els de la piscina d’Arenys de Mar m’ha cridat l’alto, sembla que des que hi vaig a entrenar han constat una pèrdua alarmant d’aigua i avui s’han adonat que soc jo el culpable de la fuita. Últimament faig pipis quilomètrics.
- Toni sento haver-vos despertat aquesta matinada, procuraré no tornar-te a telefonar un cop tocades les dues de la nit.
- Marc va tot be? El teu silenci comença a preocupar-me, seria bo que planifiquessis la temporada, sinó corres el risc de fer públics els teus objectius el dia d’entrega dels premis Leòoonides.
- Pep demà, per culpa de les eleccions, tampoc podré entrenar.
- Salut i força.

Carles -

Entrenaments:
Dissabte: 69 bicicleta de carretera, 1000 metres piscina, 30’ acupuntura.
Comentaris:
- Soc un cacamendurries, avui els d’Arenys de Munt i en Toni m’han posat on em toca, que és a la cua. Anaven per la general a 40 Km/h i m’he atrevit a preguntar-los-hi si eren l’equip A, passats 30’’ ja anàvem a mes de 50 km./h, evidentment al cap de ben poc he quedat tirat. A en Toni no li he pogut donar ni un trist relleu i m’ha hagut d’esperar dues o tres vegades. Em consola pensar que he rebaixat 7’ la marca fins a Hostalric (1h 5’) i 15’ el temps fins a Arenys (2h 14’).
- Roger si tu fas 3h d’entrenament, jo 4 o 5 o 6 o 7 fins que el cos rebenti, no puc confiar en la sort.
- Acabo d’anar a la farmàcia a comprar complements energètics. La farmacèutica m’ha preguntat per quin equip comprava tants de productes. Certament quan he sortit amb els dues bosses plenes de potingues he tingut una mica de mala consciència.

pep -

Entrenament
Divendres 0 he passat tot el dia fent el muntatge del festival de teràpies naturals i espirituals, i m’ha absorbit tot el temps.
Diumenge sortiré sol a fer una volta no hem puc allunyar del festival per si es produeix alguna averia.
El dia 20/06/209 sortida de pau i herba Arenys de Munt, Montserrat, torna el mateix dia desprès de dinar baixada a Monistrol agafar el tren fins a Sant Celoni, i agafar bici fins Arenys de Munt, si algú esta interessat que avisi abans del 10/06/2009.
El 04/07/209 cronoescalada de la Plaça Puntaire, al Cementiri d’Arenys de Munt
Recorregut 1 km modalitat carretera o btt

Amb pensava que en Carles feia broma quant parlava de participa a la challenge a l’Octubre, ara veig que va en serio, impressionant fer la preparació de la natació partint de 0, ja vindrem a animar-te.

Salut i desnivells


TONI -

Entrenament d'avui:
- 66 kms carretera.

En companyia del Gran Màgic que ja ha començat els entrenaments per la Challenge de l'octubre.

Quan hem sortit ens hem trobat 4 ciclistes del grup "A" del CCADM. Ens han deixat tirats com colilles, tot just a l'alçada de Pineda.

En Carles està molt motivat amb el seu objectiu i quan això passa és molt perillós.

Roger, ens hem imposat intentar sorprendre't i fer una mica més de 2 hores.

Pau i herba

Roger -

Demà volia sortir a les 8AM per Collserola. Però el neguit de saber que la 38 estarà a la carretera a les 7:30 farà que em llevi a les 7AM. Llegeixo 2 hores programades? Jo en faré 2:15. No, millor 2:30, o 3 hores.

Gigi, gigi, gigi, ooooooon ets? Et necessito!!! Els de la 38 estan intractaaaaaaaaaaaaaaaables!!!!!

P.D. Carles, la teva metgessa no serà per casualitat la triatleta que surt en el video de TV3????

TONI -

Entrenament d'avui:
- 2.500 mtrs nedant.
- 7 kms carrera.

Algú s'apunta per sortir demà per carretera a les 7.30? Fer un parell d'horetes per la nacional.

Carles, felicitats estàs intractable i també irresistible per a la metgessa.

Sento no poder sortir demà més cap al migdia.

Pau i herba

Carles -

Pensament 913

EL MEU PSICOANALISTA

El meu psicoanalista són els pensaments que escric i l’esport que practico

Carles -

Pensament 912:

SOBRE LA MORT

Que se sent quan ets mort, em preguntes? Si ets capaç de recordar el que senties abans d’ésser concebut trobaràs la resposta.

Carles -

Entrenaments:
Dijous 4 nit: 35’ arma secreta.
Divendres 5 matí: 1000 metres piscina.
Comentaris:
- Ahir a la piscina una pastanaga em volia donar classes d’angles, burro com sempre no em vaig atrevir a donar-li el número del mòbil.
- Dissabte i diumenge a Can Jalpí fan unes jornades sobre teràpies naturals i espirituals. Entre d’altres tractaments fan Reiki, Kinesilogia, Massatge tibetà, Shiatsu, Oseteopatia cranial, Reflexologia podal, Sanació xamànica, Acupuntura, Arquetips, Dien-Chan, Desbloqueig amb tècnica metamòrfica, Morfocinsciència...... Tinc la intenció de fer-me’ls tots per veure si recupero les energies perdudes.
- Roger avui a l’empresa han fet la revisió mèdica; en relació al meu pes de l’any passat he perdut 8 K. La metgessa m’ha dit que per la meva alçada i edat estava en el pes ideal.
- Toni per a mi Tarcks del Diable i la Volta a la Cerdanya les podem fer quan us vagui be. M’agradaria molt que a part de les parelles 38 i 40 vinguis en Pep i en Jose.
- Marc perquè no diu res últimament?

TONI -

Roger, jo amb el que flipo és amb el que fa en Carles. Tal i com diuen en el reportatge, quan no ets nedat mai, se't fa un món.

Acabo de llegir els entrenaments d'en Carles i ja fa 2.500 mtrs, en només 2 setmanes. Jo sí que flipo amb això.

Amb el que diuen al reportatge em quedo que la cursa de Calella va ser la 1a prova de mitja distància de'n Mauri. Com jo. ;-))))

Ja començo a témer el dia 17, no sé que deu passar aquell dimecres. M'he perdut quelcom.

avui més entrenament. Necessito motivació perquè estic cansat. Gràcies Roger.

http://www.youtube.com/watch?v=zmdhz2TYtKg&feature=related

Pau i herba

Roger -

Entrenament secret, 04 Juny’09: 35km, +1100

Banda sonora: http://www.youtube.com/watch?v=TsuXEuD5ckU&feature=related
(nou spot de l’Estrella Damm – no sé si fa dies que circula, i segur que d’aquí pocs dies el tindré avorrit, però aquests de la Damm sempre s’empesquen la cançó de l’estiu)

Comentaris:
Toni, acabo de mirar el programa de TV3 que ens passes amb l’enllaç. Acollonant. Sense paraules. Flipo amb el que fas. Em quedo amb els comentaris d’en Mauri i en Luis Enrique de la duresa de nadar. I tu fas quilòmetres i quilòmetres cada dia com si res. Gran reportatge.

Pep, llegeixo que puges a la pedra de la Ferredura tot escoltant els ocells i el silenci del bosc. Fins i tot tens temps per mirar la posta de sol i anar més ràpid que els conills. El teu estat de forma fa por. Jo avui al migdia només veia les pedres mig metre per davant del camí, i del sol només ser que m’ha fregit.

Carles, els 66Kg em preocupen. Espero que en Toni t’hagi passat les adreces d’internet pertinents i tornis a guanyar pes.

Marc, m’he marcat el 17 de Juny com a dia D al calendari – A partir de llavors, la 38 que es prepari.

Calendari:
Apunto el cap de setmana 18-20 de Setembre. Track del Diable non-stop sona molt bé. En principi, compteu amb mi.

Carles -

Pensament 911:

UNA MA AMIGA

Si vols trobar una ma amiga, que t’ajudi quan la necessitis i en la que hi puguis confiar cegament, busca en l’extrem del teu propi braç.

Carles -

Pensament 910:

PAPURRI

- Per escoltar el silenci es menester que tu estiguis callat.
- El que res no desitja...... és sospitós.
- Per més alt que sigui un arbre no ho serà mai pas més que la seva copa.

Carles -

Pensament 909:

RENEGAR D’UN MATEIX

A vegades renego d’algunes actituds pròpies, de determinats tics de la meva personalitat, especialment quan veig reflectits trets del meu caràcter en persones que em cauen especialment malament.

Carles -

Entrenaments:
Dimecres 6 tarda: 2500 metres piscina, 40’ gimnàs, 50’ arma secreta.
Dijous 7: 10 Km. corrents, 35’ gimnàs, 100 metres piscina.

Comentaris:
Estic tan cansat que deixo els comentaris per demà.

TONI -

Entrenaments secrets d'avui:
- 2.500 mtrs nedant.
- 9 kms carrera.

M'han confirmat que la propera volta a la Cerdanya es farà el cap de setmana del 18, 19 i 20 de setembre. El lloc desconegut.

Com us vaig comentar tenim la possibilitat de fer la 1a non-stop oficiosa dels Tracks del Diable una o dues setmanes abans de la Volta a la Cerdanya.

Si us va bé ho proposo. Ja direu quelcom.

Aquest cap de setmana potser podré sortir el dissabte a primera hora per carretera, un parell d'hores.

Pau i herba

pep -

Entrenament, dimarts 0, dimecres 20 km el Corredor pasant per la pedra de la ferradura, 16.4 Km/h, baixada per els misteris sense posar peu a terra, bones sensacions,
La posta del sol al Corredor amb la lluna il•luminada per el sol i un conill pasant davant meu i els ocells cantant al meu pas, l’esforç de pujar queda sobradament compensat,

Salut i desnivells

TONI -

El nou repte d'en Carles:

http://www.tv3.cat/pprogrames/entrelinies/enlSeccio.jsp

Pau i herba

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 2.500 mtrs nedant.
- 8 kms carrera.

Encara no m'acabo de creure el que està fent en Carles. Contra el seu pensament està anant a nedar cada dia. Quin esperit de sacrifici, quina voluntat.

I mentrestant en Pep deu estar entrenant de valent pel Corredor-St. Celoni. En Marc, fent escapades explosives. En Roger amb la bicicleta estàtica del gimnàs de l'hotel.
Quin és l'objectiu? Què voleu fer? Preguntes llençades a l'horitzó del mar, al verd dels pins, al blau del cel, a la fondària de les valls. Encara espero la resposta.

Pau i herba

Carles -

Pensament 908:

TORTURAR EL CERVELL

L’escriptor de pensaments que no ha torturat el seu cervell per pensar quelcom original, cau en el parany de torturar el cervell dels seus pacients lectors. Us en demano disculpes.

Carles -

Pensament 907:

LA NENA

Desprès d’una llarga sèrie d’explicacions la nena no entenia res. Amb un sola mirada del seu pare ho va comprendre tot.

Carles -

Pensament 906:

MANS NETES

Davant els greus problemes ètics que li comportava prendre una decisió se’n va rentar les mans, per no saber-ne res més. Automàticament se li va embrutir la consciència.

Carles -

Pensament 905:

ÉSSER HUMÀ:

Darrerament em sento com si fos un miracle químic, una intel•ligència acoblada al cos, un cervell que viu d’il•lusions. Crec que estic recuperant la meva condició d’ésser humà.

Carles -

Pensament 904:

CONEIXAMENT

Si vols atrapar el coneixement comença a corre ara mateix. Si l’agafes espero que no et digui: “¡ Últimament m’atrapa qualsevol !”

Carles -

Pensament 903:

REGAL D’ANIVERSARI

El dia del seu aniversari volia regalar-li la lluna, però ella s’entossudí que volia un jersei de marca.

Carles -

Pensament 902:

NIT DE SANT LLORENÇ

Va veure una estel fugaç i demana un desig. De cop i volta l’estel explota i la nit s’il•lumina amb uns espectaculars focs artificials.

Carles -

Pensament 901:

VOLTA A LA CERDANYA 2008

Marc: ¿ Vols dir que te massa sentit continuar pedalant tan ràpid, si estem en el camí equivocat?
Roger: Quan tot és perdut, sempre queda tornar-ho a intentar.

Carles -

Pensament 900:

SUICIDI

Es volia suïcidar, però li feia tan por patir mentre moria, que en va tenir prou esparracant una fotografia seva.

Carles -

Pensament 899:

COM SOC

No soc tan el que desitjos fer quan dic el que soc, com el que callo quan faig el que no dic.

Carles -

Pensament 898:

WATERLOO

L’última víctima de la batalla de Waterloo va exclamar en morir: ¡Quina mala sort!

Carles -

Pensament 897:

L’ÍNDEX

Quan amb l’índex senyalis algú per recriminar-li una mali feta, tingues present que els dits menovell, anular i cor t’estan senyalant a tu.

Carles -

Entrenaments:
- Dimarts 2 tarda: 35 Km bicicleta de carretera i 40’ gimnàs.
- Dimecres 3 matí: 750 metres piscina.
Comentaris:
- Diuen que per fer dieta és bo prendre força aigua. Fidel a aquest consell a primera d’hora del dia ja he begut el meu litre i mig a la piscina.
- Toni, desprès de consultar amb el meu preparador m’ha aconsellat no acompanyar-te a Balaguer; és més m’ha prohibit participar en cap altre cursa fins el 4 d’octubre. Vallnord serà l’excepció que justifica la norma.

EL FULL PARROKIAL -

La direcció tècnico-esportiva de la parella 38 confirma que en Toni sortirà en la Triatló "B" de Balaguer el dia 20 de juny.

TONI -

Carles, això d'anar rebentat passa al principi. Després et donaré el nom d'algunes adreces d'internet per comprar-hi "cosetes" que et fan recuperar. Je, je, je, je

Pau i herba

Carles -

Pensament 896:

UN MATEMÀTIC

Un problema sense solució no és un problema. El problema és a les hores com demostrar que el problema no te solució.

Carles -

Pensament 895:

UN JURISTA

En dret cal conèixer les normes, però el més important és saber aplicar les excepcions.

Carles -

Pensament 894:

EL GOT

A: El got és mig ple o mig vuit?
B: Mig ple o mig vuit, el dot desaprofita la meitat de la seva capacitat.

Carles -

Pensament 893:

LLEGINT MITOLOGIA

Parlem d’un heroi i t’explicaré una tragèdia.

Carles -

Entrenaments:
Dimarts 2 nit: 900 metres piscina. Estava tan rebentat que no vaig esser capaç d’arribar als mil.
Dimecres 3 matí: 35 Km en bicicleta amb un temps de 8’ més que els d’en Toni ahir.
Comentaris:
- No se si es cert que tinc una voluntat de ferro, però em dona la impressió que si de cas ,en aquests moments, ho és de ferro rovellat, doncs em costa Déu i sa mare mantenir la disciplina dels entrenaments.
- En Roger diu en la seva última crònica que els meu posat i la imatge en la foto del blog sembla la de un “xavalet” de 18 anys. Desconec si els nois d’aquesta edat fan tots cara de malats, doncs avui m’ha preguntat si tenia una malaltia greu. La balança diu que ja estic als 66 k.
Salut i força.

pep -

Dilluns 15km passant per la Pedra de la Ferradura, escoltant els ocells i el silenci del bosc a ritme de pau i herba 13 km/h.

Roger en la foto no podia rebre el sol i anava protejit, concentrat a roda d’en Carles no vaig notar la calor,

Toni ja falta menys per agafar en Ricard, ja l’avisaré que entreni mes

Carles, comparteixo el pensament 877, has vist en Ferran va arribar be ¿

Marc i José no entreneu ¿

Salut i desnivells

EL FULL PARROKIAL - Redacció -

De fonts confidencials ben informades, i a manca de confirmació per part de l'staff tècnic de la parella 38, hem sabut que un dels dos integrants, o potser els dos, participarà a la triatló "B" de Balaguer (distàncies iguals que la Half).

La parella 38 s'encamina a fer el doblet el dia 4 d'octubre?

És fruit de que ha començat la penjada?

Carles -

Pensament 892:

CAMÍ AL ÈXIT

Una petita dosis de fracàs pot ser beneficiosa per guiar-nos en el camí cap al èxit.

Carles -

Pensament 891:

ESTOICISME

Pensa en tot allò que tens i no et pot prendre ningú: són les teves possessions més valuoses.

Carles -

Pensament 890:

Les cinc nobles veritats d’en Carles:
Buda diu la primera veritat és que la vida comporta patiment.
Buda diu la segona veritat és que el patiment és provocat; no es produeix per casualitat.
Buda diu la tercera veritat és que en podem descobrir la causa i trencar la cadena de casualitats per evitar el dolor. Si se suprimeix la causa, se suprimeix l’efecte.
Buda diu la quarta veritat (la més important) és que hem de practicar per assolir l’objectiu definit en la tercera veritat.
En Carles diu la cinquena veritat (la definitiva) és que hi ha moltes altres veritats a part de les de Buda.

Carles -

Entrenaments:
Dilluns 1 tarda: 10 Km. corrents pensant en collonades.
Comentaris:
- Començo a pensar que això de l’esport, la superació, el patiments no dona per tan i que d’aquí no gaire caldrà explorar nous filons per no caure en la repetició monotemàtica. Potser tingui una crisis de fe i em dediqui a convertir infidels.
- El nivell de competitivitat dels integrants de la parella 38 esta prenent nivells estratosfèrics, espero que cap dels dos acabi a l’hospital amb el síndrome del penjat.
- Roger jo tampoc no podré acompanyar-te, doncs el 7 són les eleccions i el 27 tinc la cursa de Vallnord.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 96 kms carretera.

Després de llegir les cròniques dels entrenaments de'n Carles, no és que necessiti sortir a entrenar però veig que està fent uns entrenaments brutals, molts quilòmetres en bici, tecnificació intensiva de natació. Totalment increïble si no fos per la voluntat que té en Carles i que és insuperable.

Com bé deies Roger, aquest matí l'he vist amb una il·lusió insuperable, i més quan ja m'ha dit que està apuntat per fer la Challenge el proper octubre.

Roger, gràcies per compartir alguns dels objectius de la parella 40. La setmana vinent no em va bé fer res perquè tinc el cap de setmana ocupat.

Per la Catllaràs estaré a Andorra. O sigui que una bona oportunitat per la parella 40 de retallar punts al líder del premi Leònides. Pel juliol he d'anar a una triatló i fins aleshores no sé què podré fer amb la BTT. O sigui que ja quedaré totalment despenjat pel premi Leònides.

Ara bé, convindria saber quines són les dates de la volta a la Cerdanya i si hi ha intenció de tornar a participar-hi. Tenim l'oportunitat de fer, un parell de setmanes abans i encara està per concretar la data exacta, una non-stop de tracks del diable. Serà una non-stop en exclusiva per uns quants, molt poca quantitat de ciclistes. És per fer la preparació de la non-stop per que volen organitzar per l'any vinent. Això seria el setembre. He mirat a Probike però no sé trobar les dates de la Volta a la Cerdanya. Si algú ho sap ... ja sabeu què hi ha.

Avui m'ha arribat la filtració que l'altre component de la parella 40 està atrafegat fet el treball de fi de carrera. No ho sabia i ara entenc el motiu del seu silenci i manca d'entrenaments i assistència a curses. Lo primer és lo primer i el premi Leònides pot esperar a l'any que ve. Encoratjar-lo per aconseguir l'objectiu. Recorda que en Leònides en demana, no el millor de nosaltres, si no l'impossible. I això només s'aconsegueix amb sacrifici, treball i inspiració. Endavant!!!!!!

Em fa molta por la motivació que porta en Carles.

Roger, ja sé que a tu no et cal entrenar massa i llegir que faràs el mateix estatge a Castellar ja em fa pensar que no serà possible ni veure't la roda.

Pau i herba.

Carles -

Pensament 889:

PLANIFICANT LA TEMPORADA

En aquesta vida no n’hi ha prou en voler ser alguna cosa o desitjar marcar-se un objectiu, cal concretar millor per no perdre’s en l’intent.

Carles -

Pensament 888:

UN LECTOR

Carles: ¿Que li agraden els pensaments?
Lector: Els pensaments si ...... però tu pots continuar escrivint .

Carles -

Pensament 887:

INTERNET

Internet és un mitja de comunicació i d’informació de masses bàsicament democràtic. És essencialment accessible a tothom i cadascú en pot fer l’ús que millor li convingui. El preocupant és l’ús que en fem la majoria.

Carles -

Pensament 886:

DEL SENTIT DE LA VIDA

Preguntar-se pel sentit de la vida es quasi tan absurd com voler mesurar la velocitat de la obscuritat. Tanmateix, mentre sàpiga que encara no soc totalment inútil, tindré una raó per llevar-me al matí amb ganes de viure.

Carles -

Pensament 885:

VEGETARIA

Si, soc vegetaria, però no pas perquè estimi als animals o no m’agradi la carn o el peix, ho soc perquè odio profundament a les plantes.

Carles -

Pensament 884:

LA BELLESA DEL BOSC

A: ¿ Que veus quan observes la bellesa d’aquest bosc?
B: Veig llenya per cremar a l’hivern.

Roger -

Toni, FELICITATS. És tal la teva progressió, que felicitar-te cada setmana ja s’ha convertit en un fet merament quotidià. Tanmateix, tots sabem (o si més no, intuïm) l’esforç que s’hi ha d’amagar darrera. I ja són molts els teus seguidors; cada vegada que coincideixo amb en Kiwi, parlem de les teves proeses (per cert, en Kiwi no perd pistonada i fa entrenaments extres amb la Cannondale tot acompanyant el petit Maui)

Marc, gràcies per l’entrenament d’ahir. I gràcies per la foto del pas dels lladres!

Roger -

Tal és l’estat d’eufòria que m’embriaga que, a falta d’acabar de concretar amb patrocinadors i staff directiu de la 40 (altrament dit “encara no ho hem parlat amb en Marc”), avui m’he vist amb la necessitat de buscar –me propostes (no sense una certa convicció de fer el RIDÍCUL – sí, amb majúscules – davant els reptes colossals de la 38)

07.06 – Pedalada Popular “les 3 viles” (Caldetes) http://xlcolors.com/mapades.jpg
13-14.06 – Stage “entrenament alçada” Castellar de N’Hug
28.06 – La Catllaràs 2009 http://www.lacatllaras.com/properaedicio.php
Agost – III Pas des Lladres

Estiu’09 – Preparació Volta Cerdanya (?)
Bi6000, Tracks del diable, Ruta Ermità, ...?

Més propostes?

Roger -

Bona ruta aquesta de les tres masies – La foto la trobo molt bona. D’entrada diria que heu tirat del photoshop, ja que no m’explico que en Pep hagi sortit amb indumentària d’hivern. La calor i xafogor d’avui eren insuportables, fins i tot pesl que no hem anat en bici!!

La instantània crec que captura de manera immillorable l’estat actual d’en Carles. En el seu rostre hi veig un somriure d’il•lusió + eufòria (tal qual “xavalet” de 18 anys disposat a menjar-se el món). El posat damunt la bici denota una actitud de desafiament: D’algú que la vol fer molt grossa, i que se sent amb confiança absoluta per assolir qualsevol repte que se li pugui presentar pel davant.

Lluny de ser un actitud “ximple” (dirien uns), arrogant o de supèrbia (potser assenyalarien d’altres), jo la trobo una actitud 100% “autèntica”, positiva, optimista, extremadament VITAL.

Ahir al Calisay, només veure arribar en Carles amb la bici de carretera, em va inundar una renovada sensació de vitalitat. Quan no va dubtar ni un instant en anar a buscar l’altre bicicleta per acompanyar-nos en la sortida de muntanya, em va traspassar una corrent positiva descomunal en el meu interior. Quan anàvem pedalant cap a la creu i ens comentava els seus propòsits de millorar la tècnica en una disciplina totalment nova per ell com és la piscina, l’energia que vaig notar va ser tan intensa que ja no m’ha abandonat una sensació de voler-me menjar el món. Tal qual tingués 18 anys.

Carles -

Pensament 883:

ALS MALLERENGOS

Practicar esport és positiu perquè modela el cos i connecta la ment al món. Estar connectat al món i modelar el cos ens dona anys de vida i vida als anys.

Carles -

Pensament 882:

ESTOICISME

En les escoles estoiques clàssiques, tan greges com romanes, ensenyaven als alumnes que no tenien altre deure que l’alegria. Esdevenir feliços era la finalitat del seu aprenentatge. Avui es fa molt necessari refundar aquestes àgores.

Carles -

Pensament 881:

PER EN MARC

No deixis que es pongui el sol sense haver gaudit d’un instant de benaurança.

Carles -

Pensament 880:

SOBRE EN ROGER

El valor de l’autenticitat es mostra saben trobar i donar la bondat que tots portem a dins.

Carles -

Pensament 879:

EN BICICLETA PEL MONTNEGRE

Per descobrir nous paisatges no és necessari viatjar a d’altres indrets, n’hi ha prou en aprendre a mirar. Els colors i les tonalitats de la vegetació del Montnegre són com un mirall dels sentiments que guardo al cor i és projecten a traves els ulls.

Carles -

Pensament 878:

APRENEN A NEDAR

A poc a poc i bona lletra, que aprendre a nedar be, aconseguir una bona tècnica, t’ajudarà, d’aquí poc, a fer-ho més ràpid.

Carles -

Pensament 877:

DISSABTE 30, DIUMENGE 31 DE MAIG

Una sortida esportiva amb els companys de la M.C.T. no és sinó com una estada en el paradís anticipada.

Carles -

Entrenaments:
Divendres 29 tarda: 1000 metres piscina
Dissabte 30: 100 Km bicicleta de carretera, 14 Btt muntanya, 1200 metres piscina
Diumenge 31: 43 Km. bicicleta muntanya 1550 metres piscina.
Comentaris:
- Lamento Marc i Roger no haver-vos pogut acompanyar durant més estona, però dissabte estava petat de tanta bicicleta.
- Gràcies Pep per la sortida d’avui m’ha anat molt be de cara a la cursa de Vallnord.
- Toni felicitats per la triatló d’avui, la teva progressió es brutal.
- Jose?, on és en Jose?
Salut i força.

TONI -

Aquest matí he anat a la triatló de Mataró.

En Ricard m'ha tornat a fotre canya. M'ha tret 4'. Està intractable. Ha fet el 50 de la general de 366. Jo he fet el 121. I del meu grup d'edat he fet el 10 de 44.

Estic content perquè he rebaixat la meva marca de l'any passat en 8'30".

Pau i herba.