Blogia
La llibreta virtual.

Bones Festes

Bones Festes

34 comentarios

mallarenga13 i mallarenga-A -

Bon Nadal a tothom.

Avui les dues mallarengues hem participat a la 36a Sant Silvestre del Masnou (5 km)

Mallarenga13: temps: 26:52
Mallarenga-A: temps:29:20

Bona entrada d'any a tothom.

Carles -

Entrenaments:
.- 24 nit: 1/2 botella de vi, 1/2 botella de cava, 3/4 de Kg de carn i peix.
.- 25 migdia: 1/2 ampolla de vi, 1 ampolla de cava, 1 Kg i 1/2 de caldo, carn d'olla i postres.
.- 25 nit: 1 botella de cava, 3 combinats, 1/2 Kg. de tapes diverses.
.- 26 migdia: 1/2 botella de cava, 1 Kg de peix i carn.
Comentaris:
.- Tinc el preparador molt enfadat, en dos dies he guanyat 3 Kg; tardaré dos mesos en perdre'ls.

El full parrokial -

El comboi mallarengo està apunt d'iniciar el trajecte que els portarà a Salas ( Asturies ) on el full parrokial tindrà un enviat especial per tal de cobrir tota l'informació posible

Martí -

MOLT BONES FESTES A TOTHOM !!!!!

Pica espero que la caiguda no sigui res.
Roco i pica bona sort per Asturies, i compte amb el mam.

RoKo -

Brutal la noticía publicada pel full Parrokial a altes hores de la Matinada si l'informació es certa Charles Moyen controlaria la UCI , la FIFA i la UEFA i només li faltaría llençar una opa a la FIA

Entrenament dia 25 :

- Road 66kms +621 Dpa

- Avui sortida estirant cames fins Blanes per pujar al castell de Sant Joan , tela la pujada força dura

- Aquesta nit marxem cap Asturies amb Propika per iniciar l'stage dels premis Leònides ! carles Esperem la teva visita quan pujis cap a Donosti

Espero poder gaudir de cobertura i anar escribint cròniques del Stage per Terres Asturianes

Salut i Bon Nadal !!

El full parrokial -

Noticía d'última hora :

Segons em pogut saver , després de l'inhabilitació de Joseph Blatter i Michelle Platini , Charles Moyen es postula com ha candidat a dirigir les dues organitzacions

El full Parrokial pot comfirmar al 100x100 aquesta informació , ja que tenim microfòns sota la taula del seu menjador i avui durant el sopar de "nit bona" en el moment dels cubates i carajillos Charles Mollen ha deixat anar la bomba informativa als seus convidats , entre ells Jorge Mendes i L'emir de Qatar

roko -

Entrenaments posta -apunt Asturies:

- dimecres : Road 70kms +380 Ddpa

- Dijous : Road 185kms +1900 dpa

Demà cap Asturies amb Propika stage , ja m'ha amenaçat que anirà a per mí 😱😲😨

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 23 tarda:2.000 piscina, 25' gimnàs.
.- Dijous 24: 70 Km bicicleta de carretera, 5 Km caminant amb la Keta.
Comentaris:
.- Avui hem estat xerrant una estona amb en Roko, esta motivadissim. Per aquesta setmana deixo corre l'objectiu inicial de fer més quilometres amb bicicleta de carretera que ell; em conformo en fer mes metres a la piscina.
.- Propica que vagin moooolt bé els entrenaments per Astúries.
.- Toni queden places a la demostració de petanca del club de jubilats d'Arenys de Mar?

propica -

Bones festes a tothom!!!!
Aixxx super nervios d aquí 48h estaré amb Rocko a stage Astúries, objectiu fer allà 1500km de bike

propica -

Diumenge 13 67km road
Dimarts 15 35km road
Divendres 18 94km road
Diumenge 20 vaig treballar per les ele cions
Dilluns 21 38km road
Dimarts 22km road
Dimecres 23 93km road
P.d. després de la caiguda de fa 2 setmanas vaig anar a fer proves a l hospital que van donar com resultat tremcament fibrular

Toni -

Segueixo rebent negatives. Però avui és un dia d'alegria. Com a regal de Nadal, l'entrenador em deixa inscriure a la demostració de petanca del club de jubilats d'Arenys. El dia 26 demostració. Però millor seguiu el billar a 3 bandes.

Pau i herba i Bon Nadal a tothom.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 22 tarda: 4 Km caminant amb la Keta, 45’ gimnàs.
.- Dimecres 23 mati: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda més? Depèn de la Keta.
Comentaris:
.- L’objectiu que m’ha marcat el meu preparador per aquest setmana es fer més quilometres en bicicleta que en Rocko. Imposiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiible!

Carles -

Entrenament:
.- Dimarts 22: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda més? Depèn del mal de panxa.
Comentaris:
.- En el Full Parrokial acabo de llegir el següent comunicat d’en Charles Moien: En aquests moments de dolor i patiment dels companyes Blatter i Platini els hi vull fer arribar el meu reconeixement i suport. Confirmo públicament que les meves cases, iots, jets i comptes corrents són a la seva disposició pel que es sigui menester.

Carles -

Comentaris:
.- Anava a publicar els entrenaments de diumenge, però en llegir el que ha fet en Rocko aquesta setmana m’ha tornat una bestial cagalera, crec que m’hauré de tornar a canviar els calçotets.
.- Toni pot ser, només pot ser, els reis et portaran un company per inscriure’t a curses inhumanes.

Toni -

Entrenament diumenge 50 kms en bici de carretera.

L'entrenador m'ha tombat la darrera proposta, i per la que queda em diu que ja en parlarem si aconsegueixo trobar parella.

Tot pinta molt negre.

Sense objectius creïbles.

Roko, llegint els teus entrenaments estic més cansat que mai.

Pau i herba.

roko -

Dilluns : Road 33km +191 dpa

Dimarts : Road 70.5kms +539 dpa

Dimecres: descans de bici .....

Dijous : road 170kms ×2085 dpa

Divendres : Road 43km +400 Dpa

Dissabte : Road 144.4kms +1346 dpa

Diumenge : Road 103.4 kms +711 dpa

Tanco una gran setmana d'entrenaments amb un total de 565kms +5276 dpa en un total de 20h 12 min

Només lamentar la caiguda que he sofert avui a una rotonda de la Roca , per sort xapa i pintura

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 1). 38 km +1400 caminant amb la Keta (Arenys- El Pollastre- El Corral- El Corredor- Vallgorguina- Pla de les Bruixes- Collsacreu- Ca l’Arquer- Arenys) i 3000 piscina.
Comentaris:
.- Aquesta setmana he rebut, via correu electrònic, un regal enverinat en forma d’invitació per inscriure’m a una cursa. Ahir vaig anar fer un tast per saber si estic en condicions físiques per acceptar la invitació. Aquesta setmana ho comento amb el meu preparador i donaré la resposta.
.- Rocko publica tant com vulguis que el que no em mata em fa més fort.
.- Com us va fer una sortida mallerenga de btt el diumenge 3 de gener?

Toni -

L'entrenador m'ha desestimat un cursa. Era definitiva per guanyar el Leònides.

Acabo de passar contraoferta.
Siiiiiiiiiiiiii

Carles -

TINC CAGARRINES
Fa uns dies que pateixo una forta descomposició intestinal, coneguda popularment com a diarrea, amb el conseqüent augment de la freqüència d'evacuació, amb el pas de femtes anormalment suaus o aquoses. Aquestes deposicions freqüents m’estan provocant deshidratació, perquè el cos ha perdut en tres dies tanta quantitat de líquid que no pot funcionar correctament. Si aquesta situació persisteix la diarrea es cronificara i les evacuacions intestinals provocaran una femta més liquosa, tova i pudorosa del normal. A casa ja m’han fet seriosos advertiment que no puc restar tantes estones reclòs al lavabo i que la pudor fa insuportable la meva presencia. L’entrenador m’exigeix que surti corre encara que els sucs gàstrics s’escolin entre les cames. La Keta ni se m’acosta ni em demana per sortir. En Rocko m’amenaça amb publicar entrenaments estratosfèrics. Per correu electrònic m’arriben regals enverinats que m’agreugen el mal de ventre. Cada dia m’haig de canviar sis o set cops els calçotets plens de llardons. Teniu, benvolgut Sr. Burxa algun remei per posar fi a aquest infern?

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 17, divendres 18: “0” patatero.
Comentaris:
.- Confirmo que he rebut el regal. Confirmo que és un regal enverinat. Confirmo que porto dies reclòs al lavabo. Confirmo la veracitat de totes les noticies publicades en l’edició del dijous del Full Parrokial.
.- Rocko si no vols que la meva preocupant descomposició gàstrica empitjori, estigues uns dies sense publicar entrenaments.
.- Avui he portat a reparar el quadre de la meva bicicleta més estimada, la Klein Attitude. D’aquí un mes estarà a punt. ¡Tremoleu!

EL FULL PARROKIAL -

https://www.youtube.com/watch?v=_p8czZz5nkk

Efectivament està sortint una gran fortó del carrer de darrera el Calisay

Estem intentant posar-nos en contacte amb el cos de bombers desplaçats allà per saber de primera mà l'abast de la inundació que ha afectat aquella zona.

Seguirem informant.

roko -

Carles prefereixes que publiqui avui l'entreno que he fet ?? Ho m'espero a diumenge ? Ho dic per si necesites motivació😆

La prova perfecte només lamentar que vaig trencar la bici estàtica i la broma m'ha costat 300€ masses wats

El Full Parrokial -

Hem intentat contactar amb en Carles vàries vegades per saber si havia obert el regal de Nadal que ha rebut avui.
Sempre hem obtingut la mateixa resposta: "Està tancat al lavabo".

Continuem insistint.

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 14 i dimarts 15 descans, necessitava recuperar.
.- Dimecres 16: 11km caminant amb la Keta, 25' gimnàs.
Comentaris:
.- No tinc altre remi que reconèixer públicament la veracitat de les informacions publicades pel Full Parrokial. Efectivament he iniciat contactes amb representants qualificats de l'ajuntament de Dosrius per aconseguir un increment salarial a en Propika. Nomes puc dir que les negociacions van per bon camí.
.- Rocko com va anar la prova d'esforç? Suposo que l'equip mèdic devia quedar acollonit en constatar el teu privilegiat estat de forma.

El Full Parrokial -

Diuen, diuen, diuen...

... que en Carles ha rebut un regal de Nadal!!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=_p8czZz5nkk

Estarem ben atents a la seva cara quan obri el paquet.

Full Parroquial -

ÚLTIMA HORA
Esgarrifan, sense mots mai s havia vist res igual, una reunió ultrasecreta entre alts càrrecs públics va acabar amb una frase memorable i perquè així consti la publiquem. "Aviam si li pujes el sou a Propica!!!!"

Carles -

FELICITACIONS MALLERENGUES IV

.- Gràcies 2015. Et dono les gràcies pels entrenaments que es varen fer curts, per les curses que es van fer realitat, per els espartans que es van tornar família i pels somnis que es van fer realitat. Espero repetir en aquest proper 2016!
.- A Laussana pensen que els mallerengos som uns rucs així que si us plau en aquest 2016 us demano que deixeu de donar-los la raó.
.- Com us conec i sé que no hi ha res més trist en aquest món que despertar-se un mati de Reis i no tenir un Leònides a la vitrina, us volia tranquil·litzar. Per sort, la nit de la Gran Gal.la sempre rebéreu una invitació.
.- Diuen que Leònides donava les seves pitjors batalles als seus millors soldats. Sens dubte aquest any Leònides us ha confós amb Rambo! Però tot s'ha de dir, us n'heu sortit prou bé. Per un 2016 fantàstic i un xic menys dur!
.- Si no et vas endur cap estatueta deixa de queixar-te. Ningú ha dit que fos fàcil. Eixuga't les llàgrimes i torna a intentar-ho un altre cop. La bona noticia és que tens un altre any per seguir lluitant pel que realment et mereixes.

Carles -

FELICITACIONS MALLERENGUES II

.- Els espartans que no es plategen reptes impossibles mai assoleix objectius inabastables així que endavant amb les bogeries esportives. Que aquest 2016 us porti de tot menys avorriment.
.- En aquestes festes volia dir-vos que vosaltres també podeu guanyar un Leònides... sempre que en Charles Moien us ho permeti. Tan sols volia recordar-vos-ho.
.- Potser el millor regal que us pot cagar el tió siguin un grapat de punts per sumar vots per la Gal.la 2106. Aquí teniu els meus. Bona collita 2016!
.- Rocko i Propica no espereu que oblidi el disgust de la Gal.la 2015, però tampoc oblideu que us espero a la del 2016.
.- No fumo, no bec, menjo sa i faig exercici. Si aquest 2016 em moro el metge no sabrà de que!

Carles -

FELICITACIONS MALLERENGUES I

.- El meu desig als espartans per a aquestes festes i per aquest Any Nou és, menys Bla, bla, bla i més Mua, mua, mua!
.- Suposadament nosaltres els mallerengos som el resultat de 3,8 milers de milions d'anys d'èxit evolutiu. Així que en aquest 2016 us demano que actueu com a tals.
.- El tio em demana que et us digui que en aquest 2016 entreneu i publiqueu el que us doni la gana, perquè de totes maneres les cinc estatutes seran meves.
.- Aquí t'espero temporada 2016. Sorprèn-me!
.- Objectius + (Esforç)2 + (Curses)3 = Premis Leònides 2016. Això no pot fallar.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 12: 24 Km caminant amb la Keta.
.- Diumenge 13: 16 Km caminant amb la Keta, 30’ sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Marti si haguessis penjat les cròniques al bloc abans del Sopar de la Gran Gal.la pot ser, només pot ser, hauries guanyat totes les estatuetes. Desconeixia que havia confirmat l’assistència al sopar del CCAM. El dia 20 no us podré acompanyar a la sortida gastronòmica; excusa 822: “Tinc eleccions generals”.
.- Roger entrena, quan fem la sortida nadalenca dels mallerengos no vull esperar-te a cada cruïlla.
.-Roko quan llegeixo els teus entrenaments inhumans em sento un caga-mandurries. Em voldria recloure una temporada al lavabo, però sempre és ocupat.

Marc -

Molt bones festes a tots!!

Cap de setmana per Lió, uns 20kms caminant amb la jugadora núm. 8. No sé si la ciutat és preciosa o és que encara estem mig atontats.. segurament les dues coses.

He anat sortint, ens anirem veient. Dissabte que ve carretera i el dia 20 la gatronòmica.

Bona setmana i molt punts pel 2016!

Roko -

Entrenaments Setmanals :

Dilluns : Road 80.5 kms +421 Dpa

Dimarts : Road 124 kms +1211 dpa

Dimecres : Descans

Dijous : Descans (Prova d'esforç)

Divendres : Road 33 kms +465 Dpa

Dissabte : Road 158 kms +1138 Dpa

Diumenge : Road 71.4 kms +425 dpa

Tanco la setmana amb un total de 467.2kms +3.660 Dpa en un total de 16h 25 min d'entrenament .

Amb bones sensacions

Bon Nadal a Tothom !!

Martí -

Hola estimats!

Tinc una dona que val un imperi! I tinc uns amics que també, gràcies Roger per penjar les meves cròniques i alhora inmortalitzar-les.

Carles vaig per tú..
Dimarts 40 km de btt
Dijous 45 km de carretera
Dissabte 108 km de carretera
Diumenge 42 km de btt

Eres apuntat al sopar de CCAM i no vas compareixer, 0 points.

Roco i Pica deixeu alguna engruna pels altres, "calfreds entrenaments".
El proper diumenge 20 fem la sortida gastronòmica del CCAM, i sou tots convidats.

Una abraçada.


Roger -

Com que aquí ningú descansa, he pensat d’obrir una nova entrada desitjant bones festes... a veure si potser així ens agafem tots uns dies de descans… (com que jo porto uns mesos sabàtics, aprofitaré un parell de setmanes de vacances per entrenar com un boig -- això no ho digueu a ningú, seran entrenaments ultra secrets)

He penjat les cròniques d’en Martí (i de la Rut!) en una entrada anterior (podeu clicar directament a Tema: Ironbike, menú part dreta). Li vaig demanar a en Martí que me les reenviés per tal de penjar-les aquí al blog. Les trobo fantàstiques.

M’hi poso. Aquest any ni les engrunes.