Blogia
La llibreta virtual.

Entreno amb la keta

Entreno amb la keta

Bon entreno avui de la mà del gran mestre carles i el seu fidel gos keta alias kilian gosset.

Hem quedat a les 8 a la plaça, en carles ja estava pletòric i estava escalfant per aguantar bé el entreno.

A les 8:05 ens hem posat en marxa pujant en direcció la creu de canet, hem agafat un ritme de pau i herba que conservariem tota la sortida. La keta es limitava a correr amun i avall com si res no la canses. Un cop arribats a la creu hem agafat el camí per anar cap a vallgorguina, la primera baixada de la sortida. Un cop a vallgorguina hem enfilat un altre cop per arribar a la casanova i hem agafat baixat cap a Lourdes. Baixant cap a lourdes la keta ha sentit uns gats i s’ha tirat a la búsqueda fican-se per esbarsers, en aquell moment en Carles i jo hem sentit plorar a la keta i cridar als gats. En carles al escoltar-ho a entrat als esbersers com si d’herbes es tractessin per salvar al seu gos. Al final tot ha acabat en un ensurt i la keta estava bé, encara que en carles ha sortit ferit de guerra com es pot veure a la foto. Un cop ja amb la keta al nostre costat, hem seguit baixant per Lourdes. En aquest moment la keta ja no li quedaven més forçes i li hem tret una minutada.

Al final ha estat una bona sortida on hem pogut parlar de moltes coses, està molt content per haver trobat un objectiu per aquesta temporada. De segur que a Costa Rica ens tornarà a demostrar a tots de quina mena de pasta està fet.

Has faltat tu gran de gran, ha estat una sortida a ritme de pau i herba a la pròxima no hi pots faltar

Al final han sortit uns 20 kms +800 dpa encara que la keta deu haver fet el doble de kilòmetres que nosaltres

37 comentarios

Jeremi -

Salutacions mallerengos,
La Keta va ser vista ahir sola i desorientada per Arenys. Algú en sap alguna cosa del seu coach personal ?

david pruna -

Diari d un Esparta

Us començareu a fer caca a sobre.
Ahir vaig sortir ambel Presi, sr Anglas al migdia amb carretera i us puc assegurar q el Honorable esta afinantt la seva artilleria. A part d rodar a mes de 50 x la nacional moolta estona i pujar x st iscle a mes d 30, el mes important es q el vaig veure SUAR x primera vegada aquest any....el seu motor comença a cilindrar....patireu

Rocko -

Entrenament secret dia 6 :

- 54km amb Bici de Carretera +700 Dpa

- Avui acompanyant a la Grupeta B de Muntbikes que tambè feien la Volta a Mata , en Quim Montmany està molt fort

- Ara que en Carles és fora sembla que l'únic que s'enrecorda de publicar sóc jo ..... per què sé que els Mallerengos esteu fent entrenaments secrets cada dia ... Zaaaaaaassscaaaaaaaaaaaaa !!!!

Rocko -

Entrenaments Secrets :

- Dilluns dia 3 : 64km BTT +1100 dpa amb CuadraTTi

- Dimarts dia 4 : 42 km amb Bici de Carretera

- Dimecres dia 5 : Descansssss

Andreu -

Entrenaments:

Dissabte--> 21.6 km + 953 dpa en 2h 10 min
Diumenge--> 7.6 km + 400 dpa en 1h 30 min de passeig

Dilluns--> 2020 m piscina a un ritme de 1,46 min/100 m

-Brutals entrenos d'en rocko truco sota la pluja.

-Felicitar a Mallarenga_A i Mallarenga_11 per els seus espectacular entrenament.

-Algú sap algo del gran mestre?

Andreu


Rocko -

Entrenament dia 2 :

- 24 km Amb BTT

- Avui sortida tranquila per la NII amb la MTB per estirar cames , després del súper entrenament d'ahir , sota una temperatura casi primaveral he fet un Arenys - Mataró - Arenys

- Crònica de la sortida del Dissabte amb els companys del club

http://rokobtt.blogspot.com.es/2014/02/sortida-epica-amb-bici-de-carretera-amb.html

Mellerenga_A i Mellerenga11 -

Aquesta setmana no he entrenat degut al fort costipat.
Avui he participat al 1/4 de la mitja de Granollers. Els dos primers quilòmetres m'han costat, però després he pogut pujar el ritme i he anat bé.
temps real: 29,16.
He millorat una mica respecte la cursa del Masnou.
A partir d'ara descans i rehabilitació per recuperar el peu.

Mellerenga11:
Dilluns i dimecres: 1,30h gimnàstica rítmica.

Rocko -

Entrenament secret dia :

- 196 km i +2200 Dpa amb els companys del club

- Avui sortida èpica amb en Martí , Alejandro , Fuga & Sergi arrivant a Palafrugell , les últimes 3h de la sortida em pedalat sota una intensa pluja , gran entreno i grans companys

- Gran Iniciativa CuadraTTi , estic desitjant participar a la meva primera volta a Collsarola

- Gran Mestre , ajusticía a tots els teus rivals , arribes amb un gran estat de forma a la prova , ja estem desitjant llegir les teves vivències a Costa Rica

- CuadraTTi demà molta sort a la Social !! ets un idòl

Roger -

Entrenaments secrets:
Dijous 30, reunió del club amb > 5 mallerengos. 5 puntets al sarró!
Divendres 31, 38km +1300 Z2 “suaus”

Poso “suaus” entre cometes perquè era la intenció, però vaig acabar molt trinxat... confirmat: no n’aprenc, encara no sé entrenar.

CuadraTTi, gran iniciativa!! Ja podeu comptar amb una corriolada per Collserola. Proposaré dates pel mes de març, un cop tots tornats de Costa Rica i Andalusia

Roger -

Carles, molts ànims i molta força! Espero que per sobre de tot gaudeixis de l’experiència a Costa Rica i tornis amb un munt de vivències per explicar!

CuadraTTi -

Brutal declaracions !!
Carles cuida't molt company la teva salut és lo primer de tot.
Roger quan torni en mollen podriem fer sortida tots Per collserola, ves pensant com ho muntem...

Entrenament día 30
Braços i pit pintan el menjador de casa!

Entrenament día 31
2h btt curriolejant per la creu ritme suau
202'5 abdominals

Melcior -

Brutal, el talonari de mollen no ten ni sostre ni limits, arriba a tota arreu, acollonant. JandrewwWww pren bona nota, ja veus com les gasta moLLenatoR...

El Taxista Costarriquense -

Buenos dias Carlitos !! Comfirmame la hora de tu llegada a San José para venir a buscarte en el aeropuerto , por cierto durante el trayecto al Hotel ya negociaremos mi tarifa para cuando necesites de mi servicio durante la carrera y tranquilo ya me estudiado todos los atajos posibles para ganar tiempo

RocKo -

Brutal Carles !! et desitjo tota la sort del mòn a Costa Rica .

Ets el gran Referent Mallerengo i estic segur que deixaràs el pabellò Mallerengo ben amunt

PD : Volem Instàntania pujat a dalt de tot del Podium

Salut

Carles -

Entenaments:

.- Dimecrers 29: 1h massatge.

Comentaris:

.- Comença l'aventura: Alea iascta est

Salut.

Melcior -

Sense moTs, com hi aneu. Molta sort gran Mestre, gels, barretes, xupetes o epo, però fot-li fava!!!! estic segur que serà un passeig triomfal i una cursa que et situa novament a la pomada per reconquerir l'anhelat premi LWS.

Grandíssim Gran de Grans, em comenten, em dónen uns raports dels teus ritmes/entrenaments/curses que m'han deixat estupefacte, en estat de shock.

Quan torni en si algún dia, tornaré a entrenar. Brutal.

P.D: Rocko, càrregues "la llosa" del premi LWS, en dies com avui tan meritori premi t'aporta l'eXXXtra necessari per sortir a sumar, n'estic segur.

P.D 1: JiJoLeTTi, ABR és a tocar... la feina ja està feta, ara queda disfrutar tot esperant arribi el moment, bona proposta la de la truiterada!

Toni -

Carles, desitjar-te un bon viatge i, sobretot, una bona cursa.

Ser el corredor més gran de la cursa ja et fa ser mereixedor d'un premi. I pel fet d'acabar la cursa, ja serà un segon premi.

Si tot va bé, segurament faràs podi en el teu grup d'edat.
3 premis que donen molta caixa pels Leònides. Crac, crac, crac, crac, crac, crac ...

Brutal!!!!

Pau i Herba

Rocko -

Entrenament secret dia 30 :

- 25km BTT +700 Dpa sense gaire Motivació

Carles -

COMENTARIS DE SALUT

.- En set setmanes he perdut cinc quilos de pes, si continuo a aquest ritme, a l’estiu, pesaré 30 quilos.
.- Dema surto cap a Costa Rica. Per fer aquest trail de muntanya he entrenat set setmanes, la resta de corredors catalans han fet un mínim de 20 setmanes de preparació.
.- De tots els participants soc el de major edat, malauradament no puc dir el mateix a nivell d’experiència, seny i forma física.
.- Ahir em varen donar les exhaustives analítiques que m’he fet: el ronyó no funciona correctament, tinc el pàncrees força tocat, la pròstata dilatada, la glucosa pels núvols, el colesterol descontrolat, els dos genolls cascats... a partir d’aquí ja no vaig preguntar res més.

Salut... és un dir.

EL FULL PARROKIAL -

Aquesta nit s'ha sabut que els tècnics d'Hisenda xifren que l'economia submergida representa el 25% del PIB.

El nostre departament d'investigació constata que la xifra d'entrenaments clandestins és del 60%.

AL LORO!

CuadraTTi -

M'agradaria fer quedada Mallerenga btt+esmorzar més sobint, no 1 cop a l'any!

Va vinga posem data entre tots!!

CuadraTTi -

dia 29 30 km btt ritme suau alt amb trampes varies entreno pre ABR

CuadraTTi -

entrenament secret

Sr. Burxa -

Benvolgut Andreu:


M'he decidit, per delicadesa, a comunicar-vos que he rebut del propietari de Bar una mostra de les vostres defecacions del dia de la cursa del mar i murtra. Com que no sóc un home orinal i encara menys un home adinerat, permetreu que us les torni. I gràcies de tot cor pel vostre interès en assistir a una de les meves conferències, de ben segur que, en una propera ocasió, us ajudara a cagar molt millor. Retiro, doncs, tot el que he pensat de vos fins fa poc dies, la vostre merda és de gran qualitat i ben perfumada. En una època d'actes gratuïts buidant el ventre sempre hi haureu guanyat alguna cosa. Puc ben dir que se me'n fot. L'amistat, el companyarisme, la gonorrea, la sífilis, els vòmits repugnants, la merda ancestral, els budells de conill podrits ja només interessants a uns pocs il·luminats. El gran defecador no soc jo. Paseu-me el vostre compte corrent i se us hi carregarà la factura de les pompes fúnebres de la desinfecció del bar enllustrat amb cagarros d'enorme bellesa i consistència. La netedat i la propietat no són dins el mateix sac.

Carles -

Pensament 4121

DEDICATORIES

.- Si fem cas de l'experiencia, veurem que, estimant, descobrim nous sentiments quan ens familiaritzem amb els sentiments dels altres, de la mateixa manera que ens acostumem a pensar tot llegint les diees dels altres.

.- La platja és una flama que la llum del capvespre transporta de somni en somni acaronada per l'aigua marina.

.- A en Toni, a qui "la velocitat del seu entusiasme transmuta, anul.la la memoria del cos",amb tot el meu reconeixement.

.- A en Roger, amb qui els records dels temps compartits són per a mi sinonim de revelació en el sentit enlluernador i sempre fulminant.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 29 (St. Pere Nolasc): 9 Km trotant amb la Keta per la sorra de la platja, 25' gimnàs.
Comentaris:
.- Roger el que a mi em fa por no és pas l'activitat que es publica, sinó la clandestina. N'hi ha molta... moltíssima.
.- Tic- tac tic-tac tic-tac tic-tac tic-tac tic-tac tic-tac tic-tac tic-tac tic-tac tic-tac.

RocKo -

Eii companys inaugurem l'espai Musical Sputnik Mallerengo

Aspencat , és un grup valencià que té un estil basat amb L'Ska , Reggae i ara tambè s'atreveix amb la música electrònica , podriem dir que d'alguna manera són succesors d'obrint Pas o Pirat's Sound System , personalment és un dels meus grups preferints , celebro que ús agradi la cançò !! aquí en va una altre jejeje

http://youtu.be/hvMkxpD-5D4

Salut !!!

Roger -

Entrenaments secrets:
Dimecres 29, 26km +1200 a ritme, recuperant sensacions
Em motiva veure tanta activitat pel gener...
També m’agrada la cançó, Rocko – alguna influència Manu Chao/Mano Negra?

Rocko -

Entrenament casi Secret dia 29 :

- 43km amb Bici de Carretera a ritme tranquil (1h 36')

- I dic entreno casi secret per que arribant a canet he sigut sorprès per en Grandissim Gran de Grans que pasava amb el cotxe per allà

TONI -

Carles, estàs brutal!

Sort que has decidit tornar que si no hagués fet figa i ja m'haguessis passat.

Enhorabona a tots els mallarengos que han corregut aquest cap de setmana.

Rocko, m'ha agradat la cançó.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 28: 12 Km corrents, 35' gimnàs (350 abdominals)
Comentaris:
.- Quan corria pel passeig de mar de Caldetes m'ha semblat veure un meteorit caigut del cel, era Ell entrenant amb el seu implacable rellotge.
.- Rocko quan a l'abril torni a fer btt espero que m'ensenyis tots aquests corriols nous que has descobert tan a prop de casa.
.- Tic- tac tic-tac tic-tac tic-tac tic-tac tic-tac tic-tac tic-tac tic-tac tic-tac tic-tac.
Salut

Rocko -

Entrenament Secret dia 28 :

- 25km BTT +960 Dpa

- Avui sortida per fer alguns trams de corriols que vam fer a la Montaltbike per memoritzar-los i fer-los servir en els meus entrenaments

- L' Altre dia em vaig inscriure a una marató BTT A la Noguera (Noguera Bike Race el 6 d'abril ) per si algú s'anima , tè molt bona pinta i es la primera edició :

http://www.noguerabikerace.com/p/inscripcions.html

Enllaç d'una Canço que em Motiva últimament , és un Grup valencià que és diu aspencat :

http://youtu.be/y1gx_q3CLv8

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 27 (Sta. Àngela): 17 Km +600 corrents amb la Keta (Arenys- Pollastre- Corral- Pedra de la Ferradura- Rupit- Lourdes- Arenys)
Comentaris:
.- Felicitar els mallerengos i companys de CCAM que varen participar en la Montalbike. Avui corrents entre el Corral i Rupit he vist les marques del recorregut i semblava un trencacames.
Salut

Rocko -

Avui m'entrès estaba pujant un corriol de pujada força dur i revirat un home m'ha preguntat .... Tu vas fer la Transpyr no ??

jo obviament li he contestat que si , i al veure'l m'he enrecordat a l'acte d'ell , ja que durant la Transpyr sempre anaven amb mi i en Carles , per cert recordo que va flipar quant durant una etapa li vaig explicar el curriculum esportiu del Gran mestre ( Avui m'ha donat molts de rècords per tú ) m'ha explicat que és Triatleta i que el seu gran repte pel 2014 és L'ironbike

Rocko -

Entrenament Secret dia 26 :

- 62.4 km BTT +1700 Dpa (Arenys - Montaltbike - Arenys)

- Avui juntament amb els mallerengos Mel , Martí , CuadraTTi , companys del Club , del Team Doctore i àmics i aspirants a Mallerengos com Pro Pica em participat a la 13 edició de la Montaltbike

- Circuit súper Dur , molt corriolero però sobre tot espectacular , durant tota la cursa he tingit males sensacions , de fet ja he començat amb mal peu ja que m'he col.locat súper retrassat a la sortida , després per més inri he tingut rampes pujant a la pedra ferradura sobre el km 32

A falta de 3km m'he perdut , baixant la última trialera no he vist les marques i he seguit per la carretera del pollastre , al veure que cap allà no era he tornat a desfer el camí , però res , al final he entrat al mitg del poble , on una orquesta feia un concert , i jo allà amb el meu dorsal brutal jajaja , al final he pogut arribar a meta amb més de 10 Minuts perduts , però bueno avui era el de menys , em fa falta picar molta pedra per què no acabo de aixecar el cap

Felicitar a tots els companys del club i del team per el gran paper ofert avui

Mellerenga_A i Mellerenga11 -

Entrenaments setmana:
Dissabte: 5km corrent a bon ritme, per acabar de preparar la cursa de la setmana vinent.
Diumenge: 5 km corrent.

Mellerenga-11:
Dilluns i dimecres:1,30 h cada dia de gimnàstica rítmica.

Rocko -

Andreeewww & Carles només puc dir una cosa .......... Brutal !!!

Entrenament Secret dia 25 :

- 38.2 km BTT a ritme de pau i herba amb CuadraTTi i Oscar , fent un Santa Mònica + Corredor , demà participarem a la Montaltbike

- Ahir em vaig Inscriure a una Maratò BTT a la Noguera (Dia 6 d'abril) haveure si algún mallerengo s'anima , hi ha un aspirant que ja ho ha fet

Salut i Gasss