Blogia
La llibreta virtual.

Nit De Pactes

Nit De Pactes

Ahir a un restaurant molt conegut D’ Arenys de Mar va tenir lloc un sopar amb tres membres Mallarengos i dos aspirants 

Charles Moyen , un dels Assistents al sopar va exigir que algú portes un pc portàtil per poder realitzar inscripcions

Després que el full ParroKial desvetlles que Charles Moyen esta empastifat a la llista dels Papers de Panamà , Moyen necesitava un cop d’efecte per desviar l’atenció informativa

Només sentar-se a la taula va ensenyar cinc dòssiers de cinc curses a realitzar als cinc continents

Els allà assistents miraven estupèfactes , m’entres en Carles reía i s’imflava com un gall d’indi

A continuació va llençar la següent Frase .... Qui m’acompanya a la Cape Èpic ?

Increiblement un dels assistents és va oferir , i va sellar un pacte de caballers amb L’Oscar de Dosrius , l’any 2017 si consegueixen plaça al sorteig seràn parella per afrontar la mitica prova Sud Àfricana

Ahir en Carles va destroçar als seus rivals mallarengos , RocKo i ProPika deixant-los sense mots , ara els hi toca reaccionar si volen tenir opcions a plantar cara al Carles per la lluita dels premis Leonides

121 comentarios

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 14: 11 Km caminant amb la Keta, 3000 piscina, 20' sauna i jakuzzi, 51 Km +1900 trotant a la romànica medium de Navàs.
.- Diumenge 15: 7 Km caminant amb la Keta, 1000 piscina, 20 sauna i Jakuzzi.
Comentaris:
.- El test de dissabte a la romànica de Navàs per saber com tenia el genoll ha anat bé, però encara no prou com per aguantar l'ultra d'Emmona de finals de mes.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 12: 79 +1200 btt, 40' gimnàs.
Comentaris:
.- El meu preparador m'acaba d'enviar un missatge: "Molt bé, Carles, progresses adequadament".

RoKo -

ABSOLUTament Brutal l'escrit del teclat d'en Carles !! ja estic motivat per Diumenge plogui , nevi o faci sol donarem guerra !

Carles -

.- El teclat ha patit una crisi de fe i ha escrit una pregaria per en Rocko. Amen:

Leònides, Gran Rei d'Esparta, calma les onades dins del pit d'en rocko, fes amainar la tempesta dels seus dubtes! Pacifica aquests neguits que el torben i esvaeix les ombres que l'ofusquen. Dóna-li la força i el coratge per vèncer les pors i trobar la Pau interior. Fes del seu cos el teu temple. Ensenya-li a superar-se dia a dia, a viure en Tu a cada instant. Fes-li sentir que ets dins seu per tal que pugui seguir el teu camí. Per que pugui pregar com convé, et demano per damunt de tot una cosa: que l'ajudis a creure en Tu i a confiar-hi, que facis créixer la seva força de voluntat diumenge a terra de l'aigua, que prengui la sortida de la cursa encara que plogui o nevi i que l'inflamis d'energies i el purifiques si defalleix.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 11: 71 Km btt, 30' gimnàs, 50' massatge.
Comentaris:
.- Roger fer 70 Km de btt dona dret a un croissant, si són més de 100 el croissant pot ser de xocolata.
.- La decisió de l'UCI d'atorgar 1500 punts als mallerengos que van assistir a la truiterada de diumenge em sembla ABSOLUTament justa i proporcional.

Anónimo -

Plegaria a Leònides per Terra de l'Aigua:
Ohhh Leònides fes que plogui molt i els mallarengus posin seny i no facin la cursa.
Ohhh Leònides donam tots els seus punts a mi.

Anónimo -

Plegaria a Leònides Per Terra De L'aigüa :

Ohhh Leònides donam alè el pròxim diumenge a terra de L'Aigua

Ohhh Leònides donam forces quan comenci a anar fet merda a Terra de L'aigua

Ohhh Leòdes guiam a cada descens i ajudam a no pendre mal

Ohhh Leònides donam força mental quan el cap comenci a fallar

Ohhh Leònides ajudam a ajusticiar als meus rivals

Ohhh Leònides Guiam cap a l'èxit

Ohhh Leònides que la teva llum cegadora m'ilumini durant tota la prova

Full Parroquial -

Es comenta que Propica no publica, no entrena perque te un gran problema laboral, estarem a sobre del tema, de totes formes desde la redacció donem tot el suport en aquests moments tant durs

Roger -

Carles, avui quants Kms dius que has fet de BTT? És per calcular els croissants que t’has menjat per esmorzar.

Entrenaments: Diumenge 8, truiterada mallerenga amb en Carles, Toni i Marc. 1500 punts per barba.

Comentaris: Propica, Rocko, em sap greu però, amb la burrada de punts que es van lliurar a la truiterada de diumenge, anem tots empatats. Ho sé, és molt injust. Però també el Madrid ha arribat a la final de Champions.

Carles -

Pensament 4976

RECORDA, PIXOT...

Pixot meu, recorda
no solament com t'han arribat a estimar,
no solament els llits on has jagut,
sinó també aquells desigs que per tu
suquejaven dins les garotes furtivament
i regalimaven per l’entrecuix -i algun
fortuït entrebanc els va fer vans.
Ara que tot això ja són coses passades,
fa gairebé l'efecte que també als desigs
aquells vas ser donat -ah, com xisclaven,
recorda, dins les cloïsses que t’aixoplugaven,
com tremolaven de plaer, per tu, recorda, pixot.

el full parrokial -

Noticíes Breus ;

Avui a les 6:45hh del matí , en Carles ha sigut caçat per un dels nostres reporters a un conegut BAR D'arenys de mar

En Carles estava esmorçant i es disposava a Anar a la feina amb btt

Per la seva part en Roko ha formalitzat la seva inscripció a Terra de L'aigua (106kms +4000 dpa ) amb pujada al Turó de L'Home Inclosa

Latreek últimament esta desaparegut ... estarà d'stage i no té conexió a internet ?

La publicació d'en Mel va ser flor d'un dia ??

Propika es va recuperant poc a poc del fort refredat que arrastra desde fa 10 dies , aquet cap de Setmana disputarà la marxa btt Romànica

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 10: /0km btt. Queden els de tornada.
Comentaris:
.- Llegint l’apartat de contactes del Fulll Parrokial un té la sensació que Arenys de Mar ha esdevingut un immens puti club.
.- Rocko amb pluja i fred va ser sabia la vostre elecció de no fer terra de remences. Per diumenge 15 també anuncien pluges.

EL FULL PARROKIAL -

CONTACTES

Masajes Eróticos en Arenys de Mar

soy alemana sensual y dulce ...aprovecha de tu momento feliz ...te hago el masaje tantrico con sorpresa ...discreto y privado con mucho gusto para ti ...que esperas llamame y quedamos

Konstandinos Kavafis -

I si, doncs, no pots fer la teva vida com la vols,
això almenys procura
en tant que puguis: no l'abarateixis
amb massa contacte del món,
amb molts moviments i converses.
No, no l'abarateixis agafant-la,
rodant sovint amb ella i exposant-la
a la diària bajania
de les relacions i els intercanvis
fins que es torni com una forastera enfadosa.

Roko -

4:45 matí sona el despertador i em llevo

a les 5:30 em quedat a Muntbikes per anar cap a Sant Esteve d'envas

No plou , però savem que tard o d'hora ho farà , les previsions no són gens favorables i l'obtimisme el tenim pel terra

Arranquem i a Calella ja comença a ploure , això pinta molt malament

Arribem a sant Esteve i cau una fina pluja , la sortida es a les 8h del matí i esperem fins les 7:50 a decidir-nos a sortir

es dona la sortida i parlem de fer una grupeta i al menys fer la curta , passant del crono e intentant no pendre mal

ens ajuntem 6 companys , al km8 ja en n'hi han dos que volen plegar , em pregunten el meu parer , i jo dic de fer la curta al menys ...

Pero no ho veuen clar , així que després de tornar-ho a romiar decidim dessistir i al km 20 girem i tornem a meta

la climatològia no millora i és aquí quan et comença a passar per el cap que no t'enim de demostrar res a ningú i que el millor és possar seny

a vegades una retirada a temps , es una victòria i ara unes quantes hores després reflexionant crec que em fet el correcte

a l'arribada la gent que ha fet la curta arribava a meta amb molt de fred , dits congelats , han hagut caigudes etc.. etc ..

Diumenge que bé anirem a la terra de l'aigua de Sant Celoni

Roko -

Entrenaments setmanals :

- Dilluns : Descans

- Dimarts : Road 78kms +494 dpa

- Dimecres: Road 32.6kms +195 dpa

- Dijous : Descans

- Divendres: BTT 28kms +400dpa

- Dissabte : Road 53kms +230 dpa

- Diumenge : Road 36.6kms +86dpa

- Tanco una setmana molt fluixa d'entrenaments , la possibilitat de participar a terra de remences , (no entreva dins dels meus plans ) va fer que procurès descansar bastant per arribar en bones condicions a la cita del Diumenge

Tanco la Setmana amb un total de 228.5km +1.404m amb 8h d'entrenament

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 8: 12 Km trotant amb la Keta, 8Km +150 btt.
Comentaris:
.- Moltes gracies Roger, Marc i Toni per aquesta matinal mallerenga, xerrades com els d'avui esvaeixen dubtes existencials.

Roger -

Perfecte. Procuraré arribar abans de les 10 a Lourdes Arenys de Mar. Fins demà!

TONI -

Si sortim a 3/4 de 9 del Calisay, penso que quan faltin 10' per les 9 ja serem a Lurdes.
8:55 tots asseguts.

a les 10 podem fer 4a ronda de xupitus!!!

Pau i herba

Roger -

Jo arribaré cap a les 10. Em podeu confirmar lloc i hora d'esmorzar? Lourdes Arenys de Mar? A quina hora creieu hi sereu? Em fa molta ilu! Fins demà!

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 7: 27 Km trotant amb la Keta, 3000 piscina, 20' sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Ok demà sortida mallerenga al Calisay, a 3/4 de 9 del matí?
.- Toni ja tenim taula reservada al bar de Lourdes d'Arenys de... Mar.

TONI -

Plou i fa sol, els mallarengus no es despentinen.
Plou i fa sol, els mallarengus no alcen el vol.

Demà intentaré ser al Calisay entre 3/4 de 9 i les 9.
Si hi sou, bé. I si no, fins una altre truiterada.

Per cert, heu reservat taula al bar de Lurdes d'Arenys de Mar, oi?

Pau i herba

Roger -

Ok per diumenge. Marc també s'apunta!

Carles -

D'acord, Roger, deixem-ho per diumenge. Si el temps acompanya publica al bloc a quina hora et va be quedar i farem truiterada mallerenga. Marc, Toni, Melcior... i sou convidats

Roger -

Ostres Carles, tens raó, ara miro la predicció i no és bona. Ho deixem per diumenge? Sembla que no plourà i jo puc pujar a Arenys...

Carles -

Pensament 4975

A: Et puc fer una pregunta?
B: Clar que si
A: Una pregunta empipadora?
B: Aquetes són les úniques que valen la pena.

Carles -

Pensament 4974

RESPOSTES

Les quatre de la matinada,
estic desvetllat
Que vinguin les grans preguntes,
ja tinc les petites respostes.
El fred i la pluja aquí fora,
aquí a prop la teva respiració.

Carles -

Pensament 4973

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- La meitat dels nostres problemes amb les dones, poden ser identificats per haver dit SI massa ràpid o per haver dit NO massa tard.
.- Després que ella em deixes els amics em deien “supera-ho”, mal parits, quina altre opció tenia?
.- Ella m’ha deixat, els amic em diuen: “la vida segueix”, però no sempre és veritat. A voltes la vida segueix, a voltes només passen els dies.
.- Un bon polvo no té ni començament ni final; arbitràriament un escull el moment de la experiència des del qual mira endavant o enrere.
.- En el món de la seducció hi ha tres menes de lligaires: el que fan que passin coses, els que veuen que passen coses; i els que no saben que està passant.
.- Sóc un lligaire tan llest que a voltes no entenc ni una sola paraula del que els hi dic.

Carles -

Roger jo a les 7h sortiré a caminar amb la Keta, em va perfecte quedar a les 10h 30’ al Calisay, però s’anuncien pluges intenses. Pots avisar a en Marc si li va bé? Jo li diré a en Toni. A les 8 de la tarda tinc un compromís i ja he de ser de tornada.

Roger -

Carles,
jo m’apunto a fer sortida demà, però tinc uns quants condicionants: Seria possible quedar a les 10:30AM? El recorregut podria ser “pistero” (vinc amb la CX, la BTT la tinc al mecànic). Altrament, si voleu sortir més d’hora, jo us vinc a buscar allà on aneu a esmorzar...

EL FULL PARROKIAL -

CONTACTES

Arenys de Mar, Barcelona
massatgista catalana eròtica
Hola a tots, tinc 37anys,el meu nom es Mireia, soc catalana, cos molt maco i cuidat, soc prima i alta 1,70,faig massatge eròtic, massatge sensitiu, body-body, i massatge amb els peus on mes t'agradi...tinc camilla, professional apartament privat molt discret, truca’m i te informo a partir de les 9 del mati ,animat i viu el plaer..

RoKo -

Carles em va ser impossible canviar de massatgista , em vaig possar en contacte amb la massatgista per demanar hora i em va dir que tenia ple desde ahir fins diumenge , em va comentar que un client molt important president d'un comité esportiu l'havia contractat en exclusivitat durant 4 dies

Aquesta Nit em quedat per sopar a les 21h al Gatzara de Canet de Mar qui vulgui assistir serà benvingut

Carles m'encantaria fer btt demà però em toca guardar repòs , diumenge terra de remences !!!

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 5: 82 Km +1600 btt, 20’ gimnàs.
.- Divendres 6: 73 Km +900 btt. Queden els de tornada.
Comentaris:
.- Rocko ahir varés poder canviar de massatgista?
.- Algú s’anima a fer una sortida de btt de Pau i Herba amb truiterada aquest cap de setmana?

Roko -

Collons i jo tinguent hora per anar aquesta tarda al Reverter .....

Carles -

Pensament 4972

VUUL QUE M'ESTIMI

Vull que m’estimi
Que estimi la meva forma de plorar
Que estimi els meus defectes
Que estimi el meu mal caràcter
Que estimi el meu mal geni
Que estimi les meves manies
Que estimi el meu perfil patètic
De les meves coses bones qualsevol podria enamorar-se.

Carles -

Pensament 4971

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- La religió de qualsevol lligaire és la de creure en ell mateix.
.- No n’hi ha prou amb desitjar les teves amants, cal també que elles se sentin desitjades.
.- Recorda que a vegades no aconseguir la dona que vols pot ser un autèntic cop de sort.
.- Els llocs inoblidables enamoren, i també els moments, però jo especialment em quedo amb les senyores.
.- No permetis que els teus desenganys amorosos et converteixen en algú que no ets.

EL FULL PARROKIAL -

CONTACTES

catalana massatgista 34 anys particular

Masajes Eróticos en Arenys de Mar

hola ,soc la laia catalana 34 anys sexi molt dolça,alta i prima ,massatge en lenceria,massatge profesional terapeutic,i final feliç tot tipus de complements,apartament particular,maxima discrecio de

propica -

Avui és l aniversari del meu fill gran el futbolista per això m.hi regalat una inscripció a la ERA RODA NONSTOP 140km 5200+ espatarran!!!!!

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 3: 78 Km +1300 btt, 40' gimnàs, 1 sessió ozonoterapia.
.- Dimecres 4: 35' osteopeta, 40' dentista, 40' gimnàs, 6 Km caminant amb la Keta.
Comentaris:
.- Roger jo avui m'he instal•lat el porta bicicletes al cotxe, per si de cas m'ho ha fet el mecànic. Espatarrants les teves botifarrades. A l'Esperxada que no m'hi busquin.
.- Propica segur que el teu fill, dissabte, va estar mega content per la teva sabia elecció.
.- Rocko els entrenaments que estan fent en Sergi fan por, el segueixo per facebook i esta fortíssim.

roko -

Brutal Propica , tu com en Carles ets d'aquell grup selecte d'esportistes que podeu participar i acabar les proves més exigents sense pràcticament entrenar d'això s'en diu ser uns escollits

Recordo quan desgraciadament van atropellar en Carles a Calella m'entres ens preparavem per la Transpyr i es va presentar a roses sense pràcticament agafar la bici ... resultat finisher i amb Nota

o tu mateix , l'any passat fent la pujada i baixada a Andorra quan feia ben poc que tenies bici de carretera ..

La Zeus la considero una bici de tortura per entrenar Series .

Recuperat que et necesitem a rendiment màxim per Irati

propica -

Ja està sol.lucionat ;)
Tanmateix aprofito per confirmar lo de Raid Maqui i Irati, però abans estic inscrit a La Romànica i Osona Limits tinc el calendari a rebentar i un estat físic lamentable...un cop més hauré de tirar de genètica i cap

propica -

Totalment indignat!!! Ahir vaig fer un escrit i quan ara ho miro no només no surt si no que surt el Roger, vaig a fer una trucada i haviam que em diuen els meus advocats

propica -

Entrenament secret 29 abril 25km de road suau.
5,15am sona despertador, hi quedat amb el meu company a les 6'30h per anar Sant Celoni i veure sortir els que fan la Ultra. Esmorzo bé però la veritat no tinc bones sensacions, porto una setmana amb un fort encostipat, febre i una forta tos i molts mocs. El meu cap em diu que em quedi a casa que no estic en condicions d afrontar tal repte però per altre banda el meu cor em fa anar cap allà mai havia tingut tant de neguit abans de fer una prova, no em veig en cor d acabar però penso amb el compromís pres amb el meu company i penso en el meu interior que quan em fiqui a pedalar tot anirà bé. Només sortir del portal de casa ja veig quecomença a ploure i només sortir del poble i durant tot el trajecte plou amb ganes, dins meu només penso en que la suspenguin però només arribar i veure com surten els de la pro sota la pluja veig que no serà així.
Recollim dorsals i esperem a veure com va tot quedan encara tres-quarts d hora per començar, però després de parlar amb malguns participants i sobretot amb el veneplacit del meu compi decideixo fer el que no havia fet mai fins ara, i era no sortir i marxar a fer cafè amb llet amb companys, i aprofitar i anar a veure el meu fill jugar a futbol.
Crec a toro passat va ser una decisió inteligent vist l estat actual físic que pateixo, ja que dilluns vaig tenir d anar al metge i em va enviar directament 48h de repòs i antibiotic per una setmana.
Per cert el diumenge 30 vaig fer 93km de road a la n-2 molt xino xano i dos cops vaig apretar casi m afogo

Roger -

El blogia m’ha tallat els posts comentaris:
PD1. Pensava que trencar la barrera dels 10km/h de mitja a Maquis era insuperable: Diumenge vaig fer més d’una hora i dues a menys de 8km/h...

PD2. El nivell tècnic de la penya és espectacular. Mai no havia vist tanta gent baixar per trialeres inhumanes amb tanta classe. Per treure’s el barret.

Roger -

Entrenaments secrets:
Divendres 29, 20km +1000 amb molt de corriol
Dissabte 30, tot el matí muntant nou portabicis: 2 punts al front. Sóc un manetes. Al metge que me’ls va cosir li vaig dir que m’ho havia fet amb bici. Camí de Banyoles per l’A7 vaig haver de parar 3 vegades per què bellugava tot. Vista la meva alta incompetència, al final la Mireia s’hi va posar i va quedar el portabicis muntat com Déu mana.
Diumenge 1, 74km +3000dpa a la IV Esperxada

Aquest cap de setmana vam repetir amb la família una estada a la Sala de Camós, a tocar de Banyoles. Amb l’excusa de pedalades aquí i allí anem descobrint bonics racons del nostre petit país. Com que la butxaca no permet fer-ho cada cap de setmana, he de ser selectiu. Però constato que cada cop hi ha més oferta (diria que provinent del boom del running, i potser prèviament del triatló) amb curses empaquetades com a productes comercials (menys autèntics?) i amb un target més “familiar” per aprofitar el cap de setmana sense llargs desplaçaments. La de Girona fa 15 dies n’és un bon exemple.

L’Esperxada de producte comercial no en té res, però li auguro un gran futur i estic segur que cada cop tindrà més ressò. La trobo bestial pel seu nivell tècnic, tan pujant però sobretot baixant. Definitivament per sobre les meves capacitats tècniques i físiques, sobretot la primera part (30km) on vaig haver de caminar molt cagant-me a les calcetes (variants barranquisme i salts al buit incloses). Però reconec que això és el BTT més genuí i, com diu l’entrenador del Barça, sóc així de “gilipolles” i em va la marxa. Una 2ona part més ciclable em va deixar un gust més dolç al creuar la meta. Avui encara tinc agulletes de caminar tant.

PD1. Pensava que trencar la barrera dels 10km/h de mitja a Maquis era insuperable: Diumenge vaig fer més d’una hora i dues a

Carles -

Pensament 4971

PERSONTAGES

.- Un enamorat: “la meva estimada no és perfecta, però és exacta”
.- Un decebut: “Se per experiència que la majoria de les dones són un cubell ple de merda, però em nego a renunciar”
.- Un espectador: “M’agrada escoltar: les dones són un gran espectacle de circ i no cal pagar entrada”.
.- Un patidor: “Tots hauríem de morir de plaer, encara que només fos un cop a la vida”
.- Un metafísic: “Algunes dones no m’omplen, em buiden”

El Full Parrokial -

Propica continua fet un nyap i en aquets moments es troba guardant repòs al llit .

En els propers dies Propica esperea una evolució positiva per iniciar els entrenaments per afrontar Terra de Makis i L'irati Extrem

Melcior -

Romandre a l'aguait. Esteu brutals, si publiques seria la riallota, de moment a veure-les venir.

Aixo si, caldria fer una truiterada... Molts temes a la taula que escapen al mateix Charles Moyen a pesar de ser omnipotent..

P.D: Carles, festa grossa??? Ummmm crec que un passi dels darrers filmets d'en CuadraTTi serien una brutal font d'inspiracio per a tu...

Full Parroquial -

Ens confirment que avui Propica a anat al metge i te d estar mínim 48h de repòs a casa. Això nomes faria que confirmar el perquè del comportament de Propica envers Ultra Bike.
Tanmateix a resultas d aquests fets el Rocko quan s ha assabentat de la situació del seu company no només no ha fet un gest de no agafar bike en 48h sinó ha fet una inscripció a una prova de cicloturisme al crit de.... tinc aprofitar!!!!

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 30: 14 Km caminant amb la Keta, 1h 30’ sauna, jakuzzi i aigües termals en el balneari. Per la nit festa grossa.
.- Diumenge 1: 9 Km caminant amb la Keta.
Comentaris:
.- Melcior ben retrobat al bloc. És cert el que publica el Full Parrokial d’una suposada incompareixença teva i d’en Propica a l’ultra bike? Jo no m’ho crec, segur que són intoxicacions mal intencionades de la premsa groga.
.- Rocko veient els teus entrenaments estic segur que a l’Iriati Extrem em trauràs més de quatre hores de diferencia.
.- Roger aquest cap de setmana quina botifarrada has fet?

comite Mallarengo -

Estem ABSOLUTament emocionats per tornar a tenir noticíes d'en Melcior , esperem amb molta ilusió noves publicacions i esperem que el seu escrit no hagi sigut flor d'un dia

propica -

Ostia Melcior a publicat!!!
Ara només em falta el Quadratti i el Latrek i tindré una fedidura, perdoneu però ho havia de dir....

Melcior -

Becaaaaaaaarios nooooooooooooooooooooooo!! RetrataaaaaaaaaaaaDooooOoooooooos!!!!

Aquí hi ha alguna mà negre... perque quan publiqui espero donar un bruuuuuuUuuuUuutaL cop d'efecte a la lluita pel premi... però veient aquestes conxorxes quedo ABSOLUTament fora de joc novament, com fa anys quan em van birlar el premi, que ja acariciava i anhelava...

Seguiré picant pedra, després d'haver sorprès en algunes ocasions al mateix Grandissim Gran de Grans i en Carles no queda una altre....

Roko -

Entrenaments Setmanals :

- Dilluns : Road 108kms +1.885 dpa

- Dimarts : Road 56kms +631 dpa

- Dimecres: Road 41kms +261 dpa

- Dijous : Descans

- Divendres: Road 71.5kms +409 dpa

- Dissabte : Road 45.6kms +564 dpa

- Diumenge : Road 130kms +918 dpa

- Tanco la setmana amb un total de 454kms + 4.638mts de desnivell acumulat en 15h 31 minuts d'entrenament

comite competició -

Cautelarment el comitè suspen de qualsevol puntuació a Melcior Ubeda més conegut com el que no publica hi ha David Picañol alias Propica fins que no aclareixin el que ha succeït a la Ultra Bike, el cas de Melcior ja comença a ser massa habitual i per part de Propica ens te profundament desconcertats ja que no es gens habitual, esterem espectants

El full parrokial -

Avui els ilustres mallarengos que tenien que participar a la tercera edició de L'Ultrabike han decidit no participar-hi degut a la mala climatològia que estem patint avui

Desde les xarxes socials s'especula que Charles Moyen porta tot el matí fent la Dança de la pluja en un conegut Balneari Andorrà .... les males llengües expliquen que anava cridant pel hall del hotel Impoooooossibleeeee avui no puntuen !!! Impooooossiiiiiiibleeeee

Full Parroquial -

S especula que avui ha estat vist un mallerengo entrenant amb llums...
Tant mateix ens confirmen que Propica no s ha recuperat del refredat però tot i així prendrà part a la UB, aviam si les seves pregaries a Leonides l ajuden, falta li farà les prediccions auguran mal temps i pluges, demà pot ser una jornada èpica

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 27: 103 Km +1400 btt, 40’ gimnàs.
Comentaris:
.- Avui havia d’entrenar en btt però en veure que plovia no he anat a la feina amb bicicleta, només pujar el cotxe he rebut un correu del preparador: “si plou i no fas en btt toquen 5 hores de bicicleta estàtica”.. Amen!!!!!!

propica -

Avui hi sortit amb el meu compi UB, resum... 1h i poc i cap a casa amb fred, suant i esgarrifances, pintan bastos...

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 26: 94 Km +1700 btt, 40’ gimnàs, 4Km caminant amb la Keta.
Comentaris:
.- Roger un apunt epistemològic: Tots els pensament no estan numerats són repetició d’altres pensaments ja publicats en bloc.
.- Propica un apunt mallerengo: Si et vols guarir i fer l’ultra bike dissabte resa una pregaria a Leònides.

Carles -

Pensament 4970

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- La dona amb una esperit lliure és rara però la identifiques ràpidament quan la veus. Bàsicament perquè et sents a gust, molt a gust, al seu costat.
.- El passat de les histories viscudes és una lliçó per reflexionar, no per repetir.
.- I quan al mati ningú et desperta, i quan per les nits ningú t'espera, i quan pots fer tot el que et vingui de gust, com li dius a això? Llibertat o solitud.
.- Amb el temps un lligaire apren que hi ha promeses que és millor trencar, histories que és millor oblidar i mentides que és millor creure's .
.- Quan la mires als ulls no has de preocupar-te per trobar les paraules correctes, tan sols assegura't que siguin les sinceres.

El Full Parrokial -

Segons em pogut saver en RocKo ha fet una comanda express D'Aguantaforte Plus .

i Està desesperat per rebre'l el més aviat possible

propica -

Confirmo estic fomut, si en 48h no hi ha millora UB tindrà que ser un altre any

Full Parroquial -

Corre la brama que davant estat lamentable de Propica si en 48h no millora es planteja seriosament no participar a la Ultra Bike, per això el seu bufet advocats han començat els primers contactes amb Rocko per en cas no pugui assistir el pugui reemplaçar, estarem atents a aquests moviments

Carles -

Pensament 4968

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Jo sóc dels qui amb les dones vull els comptes clars, per això els favors els pago i les traïcions les cobro.
.- Abans de jutjar amb massa duresa les decisions que vas prendre fa temps, recorda que llavors no sabies el que ara saps.
.- Per treure el millor d'ella primer cal donar-li el millor d'un mateix.
.- Per sortir del forat on ella ens vols enterrar, primer cal deixar de cavar.
.- Cada dia més humà, menys perfecta, més lligaire.

Carles -

Pensament 4967

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Quan surts a lligar hi ha quatre temps verbals: present, passat, futur i perdut.
.- Un grapat de paraules ben triades i dites en el moment oportú poden transformar una miserable derrota en una gran victòria.
.- Perdonar un desengany amorós és com tornar al passat i sortir il·lès.
.- Si la teva felicitat depèn de la teva dona, llavors no és teva.
.- De vegades hem d'abandonar la dona que tant havíem desitjat perquè ja no som la mateixa persona que va tenir aquell desig.

propica -

Avui sortida bona de btt, sortir amb gent molt mes forta que tu fa que donguis lo millor que tens, encara que dugui un refredat descomunal.
52km 1400+ de una mica de tot però sobretot curriols i algun troç de bici a coll. Tot suma per lo que em ve a sobre.

Roger -

Carles, el de la dieta de la pinya el tens repe (crec que només aquest ;-) – M’agrada el de l’experiència.

El de les cases noves sóc jo. Avui tocaven 55km +1600 a Roda de Ter per seguir agafant fons i afegir un pèl de punch. M’he quedat fora de cursa en el Km40 amb 7 radis de menys, just quan començava la llarga baixada fins a meta. Amb tota la meva destresa de baixador he trepitjat un tronquet amb la roda del davant de tal manera que l’he impulsat cap a la roda del darrera i s’ha creuat amb un angle perfecte de 90 graus. Un projectil que ha acabat amb una bacanal de radis espectacular...

“Las malas noticias siempre nos llegan solas. Las buenas sólo les llegan a los que se embarcan dispuestos a naufragar” (no cito la font per no perdre credibilitat, ni la meva ni la de la dita;-)

Bona setmana a tothom!

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 23: 13Km caminant amb la Keta, 8Km caminant amb la Montse.
.- Diumenge 24: 37 Km btt, 8 Km caminant amb la Montse
Comentaris:
.- Trobo a faltar la meva bicicleta de carretera.

Full Parroquial -

Avui un mallerengo ha estat a Cases Noves....hi haurà crònica???

Roko -

- Dilluns : Descans

- Dimarts : Road 107.1kms +1.129dpa

- Dimecres: Road 67,3km +817dpa

- Dijous : Descans

- Divendres: Road 43,4kms +342dpa

- Dissabte : Road 136,7kms +1.549dpa

- Diumenge : Road 67,4kms +487dpa

Tanco la setmana amb un total de 422kms +4.324mts dpa en un total de 14h 17min

Bona setmana ! demà seguim

Carles -

Pensament 4966

REFLEXIONS D'ALTRES IV

.- Les millors espasses són les que han passat abans pel foc. -Genial.Guru-
.- Tan sols les arrels que han tocat l'infern poden créixer després fins al cel. –C.G. Jung-
.- El cor de l'home necessita creure en alguna cosa i és per això que crea mentides quan no troba veritats en què creure.-M. Jose Larra-
.- L'èxit dels teus fills no depèn del que tu hagis fet per ells, sinó del que tu els hagis ensenyat a fer per ells mateixos. -Ann Landers-
.- Totes les persones somien amb la seva llibertat però estan enamorades de les seves cadenes. -Khalil Gibran-

Carles -

Pensament 4965

REFLEXIONS D'ALTRES III

.- Imagina a tota la gent vivint en pau. Ningú a qui matar o per qui morir. Imagina. -John Lennon-
.- Quan el món tira cap avall, és millor no estar lligat a res.-Charly Garcia-
.- La bellesa comença amb la decisió de ser un mateix. -Coco Chanel-
.- No permetis que les teves ferides et transformin en allò que no ets. - Paulo Coelho-
.- La vida comença on acaba la por. -Osho-

Carles -

Pensament 4964

REFLEXIONS D'ALTRES II

.- Nosaltres els d'abans, ja no som els mateixos. -Pablo Neruda-
.- La veritable pregunta no és si hi ha vida després de la mort, la veritable pregunta és si has estat viu abans de la mort.-Osho-
.- Vam néixer de carn i ossos, però de vegades hem d'actuar com si fóssim de ferro. -Roxy Mallen-
La soledat és perillosa, és addictiva. Un cop t'adones quanta pau hi ha dins d'ella, ja no vols bregar mai més amb la gent.-Carl Jung-
.- Les coses més belles no són perfectes, són especials. -Bob Marley-

Carles -

Pensament 4963

REFLEXIONS D'ALTRES

.- És millor cremar-se que apagar-se lentament.-Kurt Cobain-
.- La diferència entre guanyar i perdre, sovint és no rendir-se.-Walt Disney-.
.- No hi ha una segona oportunitat per a una primera impressió. -Oscar Wilde-
.- Experiència és allò que aconseguim quan no mirem les instruccions. -BuzzHearts-
.- Si tots ens donem les mans, qui traurà les armes? –Bob Marley-

El Full Parrokial -

Segons em pogut saver , ahir un Mallarengo va ser caçat per el radar movil de velocitat dels Mossos d'esquadra a l'altura de Sant Vicenç de Montalt

Les Dades que ens han facilitat la direcció general dels Mossos parlen que aquet mallarengo d'inicials XRT anava a una velocitat de 63km/h per la carretera general direcció Mataró

Li podria caure una multa de 200€ i l'inhabilitació de bicicleta durant 15 dies

gabinet premsa propica -

Demanem disculpas ja que el text del nostre client ha sortit una mica liat, coses del mobil

propica -

Dilluns 18 Road 25km i 1h per estirar cames
Dimarts 19 al circuit de catalunya 56km a un promig de 30, quin mal de cames i que xulo va ser.
Comentaris: m agrada que aquest tal Latreek publiqui ja em pensava era un bluff
Dimecres 20 sortida amb el meu compi de Ultrabike, cullo que fort està. Btt 56km i 1600+

Full Parroquial -

Ens informen que hi ha un Mallerengo premiat doblement a l última gala està realitzan uns entrenaments brutals dignes dels reptes que l esperan, mirarem d esbrinar qui és.
D altre banda ens congratula que Latreek no sigui un efecte gasosa i de moment ja publica més que alguns mallerengus, és l hora del relleu??

Carles -

A DIETA

.- L’amor és tan important com el menjar. Però no engreixa.
.- El secret per mantenir-se jove rau en fer esport, menjar adequadament i mentir respecte l'edat.
.- Despès de menjar un bon àpat, per solidaritat amb els que passen fam, fa dejuni.
.- Fa un mes que estic a dieta, en els darrers vint-i-vuit dies he perdut quatre setmanes.

Carles -

A DIETA

.- Menjar és una part essencial per una dieta equilibrada.
.- Preparar el menjar pensant en les calories és com follar mirant el rellotge.
.- En els dinars d'empresa quasi sempre acabo penen un cafè irlandès perquè en un sol got hi ha els quatre grups essencials dels bons aliments: alcohol, cafeïna, sucre i garsa.
.- M'he baixat d'internet tots els programes d'en Chicote i del xef Ramsay. M'encanta mira-me'ls davant l'ordinador mentre menjo galetes de xocolata.
.- La Keta fa coses meravelloses amb les sobres del menjar: les devora.

Carles -

A DIETA

.- La meva dieta per perdre pes és molt simple, no faig altra cosa que menjar i beure.
.- Em nego a preocupar-me pel que menjo o bec. No vull prescindir dels plaers gastronòmics per passar un parell d'anys més en un geriàtric.
.- Personalment defujo els aliments naturals. A la meva edat necessito tots els conservants que pugui digerir.
.- Tinc una edat en què el menjar ha ocupat el lloc del sexe en la meva vida. Acabo de col•locar un mirall damunt la taula del menjador.
.- De tant en tant faig la dieta de la pinya. Menjo de tot menys pinya.

Carles -

AFORISMES GASTRONÒMICS LLATINS

.- Brevis oratio et longa manducatio: Discurs breu i menjar llarg.
.- Esse oportet ut vivas, non vivere ut edas: S’ha de menjar per viure, no viure per menjar.
.- Fabas indulcat fames: La gana fa bons les faves.
.- Mala digestio, nulla felicitas: Mala digestió, cap felicitat.
.- In taberna quando sumus / non curamos quid sit humus: Quan siguis a la taverna no et preocupis de la tomba.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 20: 69 Km btt, 1h nutricionista
Comentaris:
.- Operació bikini en marxa.

latreek -

Dilluns:12 km d caminar muntanya+ 25km road
Dimarts:30km Bkool+10km caminar platja
Dimecres:35km Bkool+25 d'anar a la feina
Dijous: gym sesio d 2 hores d'entrenament militar+25km d'anar a la feina
Divendres: 11 hores d feina i soffing
Dissabte:30km Bkool i sopar amb colegas
Diumenge: 50km d road 900+
Moltes felicitats pel podio Propica
mica en mica s' omple la "pica" ....nanit

Marc -

Premi Aristodem per l'osteòpata d'en Carles a la una, a les dues...

L'Ozó està tipificat com a dòping?

Salut,

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 19: 83 Km +1000 btt, 1 sessió ozonoterapia.
Comentaris:
.- Per la tarda, quan tornava cap a casa, hem coincidit amb en Rocko que acabava de fer un entrenament per carretera amb en Melcior; es troba en un grandíssim estat de forma i molt motivat.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 17: 14 Km caminant amb la keta.
.- Dilluns 18: 40’ osteòpata.
Comentaris:
.- Ja tinc el genoll molt millor, a finals d’aquesta setmana podré tornar a corre.
.- Propica, Roger i Rocko en llegir els vostres entrenaments i propers reptes em sento un nan; hauré de tirar de talonari per no quedar enrere.

Roger -

Ahir entrenament de qualitat de cara a la Transpyr amb en Martí, en Sergi i en Xavi Celma – Vam seguir el track de l’Ultra Bike Adventure del 2014 (perdó: en Martí va seguir el track, nosaltres prou feines a seguir-lo a ell). El millor de tot la companyia. I l’esmorzar a Viladrau amb dònut de pastisseria per recordar.

L’estela que en Carles va deixar el dia anterior pel Montseny encara era ben palpable. De tanta llum que hi havia vam poder veure Mallorca des de les antenes de Sta. Fe.

Propica, la Romànica jo també la tinc a l’agenda. Aviam si ens veiem aquest cop!

propica -

Diumenge 17
100km road i 1300dpa
Així doncs tanco setmana amb 100km i 3h 53m a 130 pulsacions de mitja
P.d. Últimament només puc sortir un dia per semana però segueixo sumant. Ja queda poc per entrar dins un més de maig que em trobare davant la nomenada "Triologia de Propica", un calendari devastador que em ve a sobre, però un repte que m apassiona.
15 maig La Romànica
21-22 de maig Osona Limits
28 de maig Raid Maqui
Tres proves de renom per xules i per dures...
Aquí li podria sumar el 30 abril la UB Aventura, total, un calendari d un ximpla

Roko -

Entrenaments Setmanals :

- Dilluns : Descans
- Dimarts : Road 86.1 kms +1.681 Dpa
- Dimecres: Road 28kms +457dpa
- Dijous : Road 67.3kms +763dpa
- Divendres: Descans
- Dissabte : Road 140 kms +1716 dpa
- Diumenge : Road 123kms +1514 dpa

- Tanco la setmana amb un total de 445kms +6131 dpa en un total de 16h

Molt content amb el meu rendiment després d'una setmana moooooolt dura !!

La feina ben feta comença a donar el seus fruits

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 16: 114Km +2500 btt (Arenys- Sant Marti- Riells del Montseny- Santa Fe- Turo de l'Home- El poble del Montseny- Vallgorguina- Pi de Buac- Lurdes- Arenys), 11 Km caminant amb la Keta.
Comentaris:
.- Avui he gaudit triplement: de la sortida en btt, del dia esplèndid i de l'excel•lent esmorzar i dinar.
.- Roger el que ha quedat encegat per una doble llum enlluernadora he estat jo, en mirar des del Turo de l'Home cap a Barcelona.

Roger -

T’has llevat ben-d’hora-ben-d’hora, Carles? (la pregunta és redundant: a mig matí he vist una llum enlluernadora provinent del Turó de l’Home)

Avui sortida de crta amb en Marc – Ell ha sortit d’Arenys i jo de Barcelona, i ens hem trobat a Vilanova del Vallès per pujar el coll de la font de cera i baixar cap a Alella/Masnou. A Badalona jo he pujat la Conreria per desfer ruta cap a Collserola mentre en Marc ha anat a ajusticiar triatletes per la NII. Dia esplèndid i millor companyia.

Propica, quina llàstima no haver-nos vist a Girona! Moltes felicitats pel podi!

Rocko, per una vegada demà no publiquis si et plau. Porto una mala setmana amb el Barça i necessito aixecar el cap.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 14 tarda: 46 Km +950 btt, 40' gimnàs, 3Km caminant amb la Keta.
.- Divendres 15: 2.000 piscina.
Comentaris:
.- Demà, si em llevo d'hora, atac en solitari al Turó de l'home amb btt.
.- Marc, posposem la sortida nocturna per la setmana entrant.

Marc -

Carles, quedem l'altra setmana millor..
Encara no m'he recuperat del tema Champions..

Full Parroquil -

Desde wikebike ens arriba aquesta noticia, un calendari d un mallerengo que no sabem qui és
ULTRABIKE
OSONA LIHITS
RAID MAQUI
IRATI extrem
Pujada i baixada Andorra
ERA RodA

El Full Parrokial -

Corre la Brama que ahir a un Cibercafè de L'Ausanne un individu que estava navegant per internet va ser arrestat després de muntar un numeret i cridant repetidament impugnaciooooooo !! tanmateix va acabar provocant diferents desperfectes materials al Establiment .

Les primeres investigacions han determinat que l'individu en qüestió amb les inicias de C. M. estava llegint la crònica d'en Propica i va enbogir subtadament

Seguirem Informant

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 12 tarda: 42 Km + 900 btt, 1 sessió ozonoterapia, 4 Km caminant amb la keta.
.- Dimecres 13: 71 Km +1300 btt, 5 Km caminant amb la Keta.
.- Dijous 14 mati: 34,5 Km btt +370. Per la tarda més.
Comentaris:
.- Propica després de la crònica segur que els de l’UCI et donen 1.000 punts. Felicitats pel podi.
.- Marc espero pugis arreglar el rebento i divendres fem la sortida nocturna.
.- Els efectes motivadors de la renovada Klein són APOSTOFLANTS!!!!!!!!

representant propica -

Números Girona Challenger
1000 participans
3° en parelles mixtes i podi
100km
2500+
7h 1m
139 pulsacions de mitja (apostoflant)
1 coup de fuet

propica -

Després m adonaria de que ens passaria bona part de la prova, a les pujades molts participants ens passaven i nosaltres a les baixades i fent curriols els podiem atrapar i passar, jo li havia tirat l ull a tres parelles mixtes que teniem davant, sobre el km 24 vam passar primer avituallament que no vam parar això ens feia deixa i guanyar posicions, sobre el 30 després de fer repetxo vam atrapar dues parelles en aquell moment la Laura va apretar i les vam passar les dues de una tacada, el que era la ostia era l altre parella, per moments la veia allà mateix i de cop ens marxaven, anavam fen la goma però mai els arribavem a enllaçar. Al km 42 el segon avituallament, aquí si parem, menjem, bebem, engrasem cadena i sortim, aquí em pogut deixar enrrera la parella que durant un munt de km duiem.davant, al cap un km tenim de fer parada tècnica, m entre espero qui ens passa?? La mare els va parir ja tornen a ser davant... reaprenem marxa li pregunto com està, i em diu, em sobren els 80km i 2500+ que vaig fer ahir (la Laura d aquí 10 dies estarà fent la Titan, per això du carregades cames i si això li sumem va estar ingresada per un problema estomacal ens dona el resultat del perque avui en alguns moments no va fina) l animo i continuem picant pedre, jo m adono que l objectiu de les 6h ja no és real no podrem assolir-lo. Això que entrem en un camí no molt tècnic però amb alguns esglaons de pedre hi allí podem atrapar i passar la parella, la noia va tocada. Km 58km curriol de baixada ens tirem a tota llet i tenim la sort de fer-lo sense trobar-nos ningú, baixem.cridant com.ximplas i a tota ostia!!!!! Guau!!!!! Quina baixada ens marquem, acollonant, arribem avituallament km 62, no menjo casi res noto la panxa tocada. Reprenem, la Laura ja m ha comentat que al km 84 gasss ens queden 4 pujades i les anem.fent mica en mica picant pedre, li vaig preguntant com està, em fa que ok amb un somriure però la veritat la veig patir, arribem últim avituallament ens queda última pujada d uns 5km que la fem xino.xano, i una baixada d uns altres 5km aque fem a tota llet, és perillosa perque es pedregosa i amb salts, però no tenim seny i ens tirem com boixos, pasem a uns quants participants, inclus parem tres cop!!! Una sortida cadena Laura, jo apretar la direcció hi ha recollir un multieines que era a terra i vaig veure fent un sal, uns 25 metres caminant enrrers per recollir-lo. Últims 11km totalment plans però amb sorpresa, apareix el vent, aquí decideixo tirar de galons i li dic a la Laura s agafi com una lapa a mi, faig un final dels meus tirant com un animal i mirant de reull. Inclus un parell de nois que arribem a passar s enganxant a nosaltres, així arribem a meta on per sorpresa ls Nur Lauco em diu que ens esperan per fer podi, una noticia ens deixa sorpresos, encara vam trigar a fer el podi i es van tenir d esperar ja que com anecdota quan ens van cridar pels micros(ostia com mola que et cridin per fer un podi) la pobre Laura estava indisposte al bany, ostia quins collons te la tia i coratge va arribar fosa i cardada però no va deixar de pedalar i lamentarse.
P.d. com a nota, al cap duia buff mallerengo ;)

comite competició -

Reunits avui durant 6h hem assolit un acord de legalitzar tot escrit sobre Girona, ja que s ha pogut constatar que el mobil de propica va eser sabotetjat

propica -

6 menys deu del matí sona el despertador, per aquesta prova i decidit anar a fer nit a Girona per tal de fer aclimatacio a l alçada ( diuen que això són 1000 punts extres pel tema Gorgo), esmorzem ens preparem i deixem coses al cotxe la sortida la tenim a 300m.
Per aquesta prova tinc de parella la Laura Queralto una noia de Sant Martí de Tous (faig un incist, siusplau jurat doneu-me ja premi Gorgo perque sinó em.costarà el matrimoni) abans de la sortida ens trobem la gent de Dosrius i anem.plegats a la cua que ja és prou nombrosa, 4 fotos, 4 riures i es dona tret de sortida. Els primers 9 o 10km són asfalt i pista ampla tothom surt molt ràpid i la Laura i jo anem xino xano això és molt llarc. Primer curriol un petit xargall i apa!!! 8 o 10 minuts parats, apostoflant!!!!
Ups aixxxx ya tic, perdó estava apretant, continuare més tard que m aixecu de la taça i tinc anar a treballar...

roko -

Marc si necesites una roda jo t'en puc deixar , ja que com que em vaig carregar la 29 les tinc desmuntades

Marc -

Carles, la sortida de divendres perilla perquè tinc una roda punxada i m'ho he de mirar.. ja et diré. Roko, idem..

Salut i recoi de Wolfsburg.. ara els tindrem en mans d'en Pep.

el full parrokial -

avui dos mallarengos han pujat al Montseny ........

propica -

100km
2500+
GIRONA CHALLENGER a la saca

latreek -

Bona tarde!! Jo matam'he a entrenar hi sense veure l'invitacio al sopar!!!! Quina llastima. Incorporant al Kite surf als entrenaments estic agafant mes força ala braços per la btt, ja explicare mes....

Roko -

Sortida Nocturna ?? parlem-ne

Propika ja han passat les 48h reglamentaries per escriure la crònica de la Challange de Girona , podràs publicar però el jutje únic del tribunal de puntuació (Charles Moyen) decidirà si s'otorgan punts o no

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 12 matí: 35 Km btt amb record personal.
Comentaris:
.- Marc espero confirmació per sortida nocturna del divendres.
.- Roger necessito que publiquis més i més i mes... ¡Quina motivació llegir els teus estratosfèrics entrenaments!
.- Propica crónica ja!!!!!! Un podi no s'assoleix cada cap de semana.

Full Parroquial -

Han passat més de 24h i propica no fa crònica!!!!

Marc -

Carles, em va agradar molt pedalar amb la teva KLEIN el dissabte. Una joia. Si pensava que havia acabat el seu Servei, no sap el que li queda...

Entre Cape Epic's, Transpyr's, Ironman's... jo he decidit apuntar-me a la cursa de Canet, el 12 de juny.

No se sap res més de Latreek?

Salut,
Marc

Marc -

Entranaments del cap de setmana:
- Dissabte: 52 km btt en companyia d'en Carles. Recordant vells temps. Vam anar fent fins que va dir que aquest any pretenia fer els 5 continents. Esmorzar a Argentona i cap a casa.
Vam coincidir amb en Propica, espectacular. La seva dona aspira seriosament al Gorgo (sembla que se'l mereix i molt).
- Diumenge: 96km carretera entre Arenys i Begur per Tossa i Sant Feliu G. Molt bona ruta, bones sensacions, bon temps (mitjana 28 km/h). Dinar romàntic a la platja amb la jugadora núm. 8.. i tornada en cotxe.

Impressionant entrenaments d'en Roko! La gironachallenge ha d'haver estat espectacular, Roger, la Vall del Llémena és preciosa!

Bona setmana i força al Wolfsburg!

El full parrokial -

El nostre enviat especial a la Girona Challenge ens informa que Propika ha pujat al podi de la categoria mixtes

Al acabar la cursa Propika ha declarat que avui comença a gestar la seva remuntada envers en Carles

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 10: 53 Km +1700 btt en solitari.
Comentaris:
.- Quan podrem quedar fer una truiterada mallerenga?


Roger -

Entrenaments secrets:
Dissabte 2, 80km +2000 seguint track Transmaresme fins creu Rupit. Idèntic al de l’any passat, molt avorridot. Fins a Sta Coloma corriolant per Collserola (almenys això va estar més bé)
Diumenge 3, 33km +1200 amb bolets. 3h a ritme d’11km/h... és el que hi ha
Dijous 7, 25km +1200 a Z3 introduint alguns minuts Z4 (des de l’estiu que no agafava cinta pulsòmetre; crec que la torno a deixar al calaix: segons quines veritats més val no saber-les)
Dissabte 8, 45km +1100 amb CX (80% asfalt de tranquis)
Diumenge 10, 100km +2550 (+2700 segons Garmin) a la www.gironamtbchallenge.com

Avui m’he tornat a posar un dorsal... des d’Alemanya a l’agost. Com m’ha costat de posar les brides i deixar-lo centrat en el manillar, és el que té la falta de pràctica. Sota l’arc de sortida ni nervis ni papallones a l’estomac, però gelat de fred. La ruta ha estat senzillament sensacional. L’organització anunciava 50% corriols, i les meves expectatives s’han complert amb escreix: camins espectaculars pel Rocacorba, la serra de Finestres i la vall del Llémena. Se m’ha fet llarg però he mantingut les amenaces de pájara a ratlla (parar als avituallaments i menjar ajuda, ho sents Roger? Escriu això 100 vegades). Llàstima que a l’arribada al meu preparador li ha faltat temps per dir-me (amb molt de sarcasme) que els primers m’havien tret una hora mooooolt llarga. Quin nivell la penya (el proper dia paro a fer fotos per tenir excusa).

Propika, llegeixo el teu comentari que lluiràs colors per una causa molt noble. Em poso dempeus!

Rocko para d’entrenar. Ni el Barça ni els papers de Panamà em preocupen tant como els teus entrenaments.

Bona setmana a tothom!

Roko -

Entrenaments Setmanals :

- Dilluns : Road 74.5kms +453dpa
- Dimarts : Descans
- Dimecres: Road 77.3kms +663dpa
- Dijous : Road 113kms +1813dpa
- Divendres: Descans
- Dissabte : Road 128.5kms +1648dpa
- Diumenge : Road 105.4kms +1960 dpa

Tanco una molt bona setmana d'entrenaments amb un total de 500kms amb 18h 46min d'entrenament i acumulant 6.537mts dpa

el full parrokial -

ahir després de publicar que Charles Moyen esta a la llista de personalitats dels papers de panamà vam enviar a un reporter al restaurant la Nonna per tal de poder copçar tots els moviments i conversacions de la taula mallarenga

dir que tenim molt de material que anirem publicant durant els propers dies , segur que no deixen indiferents als nostres lectors

Roko -

Gran nit ahir amb els àmics i companys que van assistir al sopar a la Nonna

Ahir en Carles va fer un cop d'autoritat i va matar dos ocells (mallarengos roko i Pica) d'un tret

Definitivament va demostrar jugar a una altre lliga

Oscar benvingut al blog , fer parella amb en Carles a una prova tant exigent és lo màxim , gairebé és una experiencia religiosa

jo continuo picant pedra amb la bici de road , demà espero tenir el meu minut de glòria quan publiqui els entrenaments setmanals

salut

EL FULL PARROKIAL -

UN NOU COP DE TALONARI?

El nostre corresponsal esportiu, cap d'investigació i expert informàtic era ahir la vespre a un conegut Restaurant d'Arenys de Mar i va aconseguir interceptar un correu electrònic que pot dinamitar la cursa pels premis Leònides.

Absa Cape Epic Order #26528
Absa Cape Epic [registration@cape-pic.com]

Per a:
Carles Mitjà
08 April 2016
Hi CARLES,
Thank you for placing your order with the Absa Cape Epic.
Where EFT is chosen as the Payment Method we must receive proof of payment within 48 hours of the order being placed. The order will only be marked as paid when the funds reflect in our account which may take up to 3 weeks for international payments.

Billing Address Delivery Address
First Name CARLES
Last Name MITJA SARVISE
Company n/a
Contact No
Address 1 sant narcis 17
Address 2
City arenys de mar/barcelona
Postal Code 08350
Region europe
Country Spain
No items with delivery on this order.
Order Items
Code Product Qty Price Total
LOTTERY Lottery Entry 1 USD 10.00 USD 10.00
Total USD 10.00

Kind Regards
The Absa Cape Epic Team

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 8: 52 Km +900 btt en companyia d'en Marc a ritme de Pau i Herba. Gran matinal de btt amb excel•lent companyia i magnífic esmorzar.
.- Comentaris:
Acabo de rebre aquest correu:

Hi CARLES,

You have been successfully registered on the Absa Cape Epic website and can now sign into your profile onwww.cape-epic.com/signin.

Please find your sign in details below and remember to keep this in a safe place for future reference.

Username: carlesmitja
Password: Feel free to contact us at any stage should you have any questions.
Kind Regards
The Absa Cape Epic Team

Sense més comentaris.

Oscar -

Es un honor fer parella amb un masterclass com Carles Mitja....Gasssss company.....