Blogia
La llibreta virtual.

Pujada Mallarenga al Turó de L'home

Pujada Mallarenga al Turó de L'home

Aquest Matí ens em trovat a la parada del Bus en Marc, Pep, Xavier, Andreu i els companys del club Alejandro, Pruna, Patiño i en Luis.

Em començat pujant Collsacreu i ens em dirigit cap a Sant Celoni per anar a Buscar la Carretera de Santa Fè.

Poc a poc ens em anat separant dels companys del Club en L’ascensió del Port.

Al Xavier se li ha tret la cadena, perdent el grup capdavanter, per sort s’ha trovat L’Andreu que li havien caigut les Ulleres hi han fet la pujada Plegats a ritme trànquil saven que sería imposible atrapar als companys del club.

Un xic més enrere venien en Marc i en Pep tambè a Ritme Trànquil.

Un cop coronat Santa Fè a uns 1600 mts D’altitud, en Xavier i L’Andreu han sentit com unes veus els cridaven i els hi deien que tenien que pujar al Turó de L’home si o si !!! Sería la veu d’en Leònides ??

Després de meditar-ho durant uns 30 segons han aceptat el repte i han decidit esperar en Pep i en Marc per si els volien acompanyar.

Com que en Pep tambè havia pensat en Pujar-hi, ràpidament hi ha hagut "Cuorum" i després de omplir D’aigua els Bidons, els Mallarengos han decidit atacar el cim del Turó de L’home.

Després d’uns 6 Kms de dura Pujada amb pendents de gran desnivell em coronat el Port

En Pep a proposat pujar fins la casa que hi ha al Turó, que si accedeix per un camí de Terra ple de pedres i de forta pendent on ha calgut posar-nos la Bici a les espatlles.

Un cop a Dalt foto de rigor tot contemplant unes vistes espectaculars.

Tot seguit tocava fer el descens, avui molt perillòs per les fortes ratxes de vent i per el mal estat de la carretera, plena de forats i pedres.

Acavat el Descens em seguit la Marxa per la Costa del Montseny, Mosqueroles, Sant Celoni i per acavar em pujat Collsacreu.

23 comentarios

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dissabte: 93 kms carretera.
- Diumente: 63 kms carretera + 8 kms carrera.

Aquest cap de setmana ha estat gloriós per l'MCT. 2 pòdiums em proves diferents, i un nivell molt alt de forma muscular i de fetge.
És a dir, felicitar-vos a tutti quanti.
També en Pep, que deu haver sortit a veure el seu hortet.
En Marc, per treure allò que s'ha de treure en moments puntuals. Si, Marc, cal fer-se respectar.
A l'Àngel, que està passant el seu via crusis particular però no para d'entrenar.

Brutal!!!!
En Leònides ja ha fet la seva enèssima aparició enguany, quan normalment ho feia tant sols un parell de vegades. La que més recordo són els llamps i trons dalt el Coll de la Creueta.

Ja m'estic preparant la vaselina pel dia 27, però no us penseu que us serà tant fàcil.
Aquesta setmana no puc fallar.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 13: 92 Km bicicleta de carrtera, 15 gimnàs, 30’ sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Ahir m’hagues encantat poder-vos acompanyar en la sortida mallerenga; a la propera intentaré de totes totes ser-hi present.
.- Melcior, Toni, Andreu: la Half ja és a la cantonada i o be no publique tots els entrenaments o aneu molt sobrats.
Salut i força.

Xavier -

Carles Moltes Felicitats per el tercer lloc assolit avui a la XXIV travessa Tordera-Mataro. Impresionant !!!

Entrenament dia 12 :

- 40 km BTT (Sortida Mallarenga)

- Avui sortida de Germanor amb en Melcior, Roger, Pep, Marc, Andreu i Jo mateix.

- Bona Sortida i Millor companyia, haveure si repetim ben haviat.

Bon Cap de Setmana !!

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 12: 44 Km. +1400 en la XXIV travessa Tordera-Mataro amb un temps de 5h 5’ entrant en tercer lloc. 170 punts al sac, 50 per la marató de muntanya, 120 per fer podi.
Comentaris:
.- Aquest matí he fet dues curses, fins a Vallgorguina a ritme de carrera, en veure que m’era ABSOLUTament impossible guanyar la parella que anava al davant he decidit afluixar i anar fins a Mataró a ritme de Pau i Herba. He gaudit d’un dia espectacular, però amb un excés de calor. Tinc la moral alta per afrontar els exigents reptes de la setmana entrant.
.- Pregunta per en Mark Towers, cap de puntuació i barems de l’UCI: ¿Es cert, com diu en Roger, que fer la VCUF de 215 Km de la Volta a la Cerdanya d’Ultrafons ( http://www.ultrafons.com/index2.htm ) suma 500 punts?
Salut i força.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 10: 70 Km bicicleta 2h massatge.
.- Divendres 11: 70 Km bicicleta, 40’ gimnàs.
Comentaris:
.- Gracies, moltes gracies jugadora número 8. No saps pas el que significa per a mi saber que tinc una lectora, a banda de fer-me sentir escriptor, sovint espero que algun dels pensaments et complagui. Quan torni la Montse del seu peregrinatge pel camí de Sant Jaume segur que recupero la ganes d’escriure, sense ella no soc res.
.- Roger jo demà tampoc no podré venir a les 10 al Calisay: Intentaré sumar alguns punts a la Travessa Tordera-Mataró. Si pujo al podi espero que en Leònides m’esperi a l’arribada.
.- Em fa il•lusió que els tres guanyadors d’un Leònides compartim habitació a tracs del diable. Serà una premonició?
.- Xavier la propera setmana, quan tingui la bici de muntanya , espero que puguem quedar per poder entrenar junts.
Salut i força.

TONI -

El meu entrenador està un bastant descontent.
Diu que demà en vol més.

http://www.youtube.com/watch?v=gQhl001WL9I&feature=related

Pau i herba

TONI -

Entrenaments secrets:
- divendres: 1h 10' carrera + 45' nedant a mar.

Roger, em sap greu però demà no podré ser a les 10h al Calisay. Sens dubte sóc conscient de la tacada de punts que perdo.
M'hauré d'inventar una cursa per recuperar-los, encara que de la manera com esteu vosaltres no sé quina cursa em pot servir per sumar tants de punts.

Que vagi molt bé demà.

Pau i herba

Roger -

Dissabte a les 10AM al KLY per fer BTT – Qui s’apunta????????
Unes 3h non-stop (Melcior, com està la pedrera de la mort? Com més impracticable, millor ;-)

Xavier -

Entrenament dia 9 :

- 34 kms Carretera + 415 Dpa.

- Volta a Mata amb la Companyia d'en Marc.

Jugadora núm.8 -

Mestre, qui t'ha segat la inspiració?
Jo em perdo entre tantes pulsacions i desnivells si tu no publiques els teus pensaments.
Espero amb impaciència el 2978!

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dimarts: 0 patatero.
- Dimecres: 49 kms bici carretera + 3.000 mtrs nedant.

Carles, no pateixis, quan anem a Torelló ja portaré la vaselina. Que no et faci por, entrarà bé.

Roger, al hall de l'hotel de Torelló han posat 3 escambells perquè durant la celebració de la non-stop es puguin admirar els 3 Leònides. Vols dir que hi cabran 3 estatuetes a l'habitació?

Andreu, m'ha impressionat el teu ascens al turó de l'Home. Ai, ai, ai ...

http://www.youtube.com/watch?v=lf3vDdPFWyA

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 6: 3h 20 jugant a escacs vaig perdre i l’equip va perdre. El meu contrincant era molt millor que no pas un servidor. Em quedat sots campions de Catalunya.
.- Dilluns 7: “0” patatero
.- Dimecres 8: 24 Km +500 corrents fins a Sant Pol, un tram per la platja, fins a Sant Cebrià pel rial, a partir de Sant Iscle pujant a la Creu de Canet i des de la Creu de Canet a ritme de carrera.
Comentaris:
.- Porto unes setmaners mancat d’inspiració i sense ganes d’escriure pensaments, necessito urgentment un pec de l’única lectora fidel per tornar-me a posar les piles.
.- Dissabte intentaré fer una bona atacada de punts, em cal recuperar la confiança.
.- Toni em fas molta, molta por. Com més plores més fort estàs.

TONI -

Entrenament secret del cap de setmana:
- Dissabte: feia un vent de collons.
- Diumenge: Anar a posar un parell d'espelmes a la Mare de Déu perquè m'agafi ben confessat.
- Dilluns: Anar fins a la farmàcia per encarregar la vaselina. Encarregar el Sexshop una manguera per anar fent lloc.

Brutal!!!!!! estic acollonit amb els vostres entrenaments. No sé on anirem a parar.
Però fins i tot l'Andreu hi té coses apuntades a la llibreta.
Estic acollonit.

Àngel, jo en el teu cas estaria fen bondat intentant recuperar-me. Vols emular al gran Mitjà?
Ves en compte amb les mitjanades.

Pep, el teu estat de forma és envejable. Si vares enforquillar l'Andreu a Collsacreu, no sortiré pas amb tu.

Veig que els mallarengos de dalt no s'han apuntat a la Tracks. Sense comentaris.

Pau i herba.

Xavier -

Entrenament dia 7 :

56 kms Bici Carretera (1h 36 Min)

- Aquesta tarda he acompanyat en Melcior a la part final del seu entrenament.

- Així que a les 16:30 ens em trovat a la rotonda de L'ajuntament hi hem iniciat la marxa per la NII fins a Blanes.

- Em anat molt ràpids, tot i que el vent apartir de Pineda i bastant de Tràfic (avui força perillòs) ens ha fet la güitza constanment.

- Al arrivar a Blanes, em girat a la rotonda del Freebike i amb molt de vent em tornat cap a casa a tot gasss la nostra sorpresa ha estat que em Millorat la velocitat Mitja i per tant em fet la tornada més ràpida que la anada tot-hi el fort vent que feia.

- Gran entrenament per agafar una mica de Xispa.

Vagi Bè

andreu -

Entrenaments de cap de setmana genials.
Dissabte a la pujada al turó del home em vaig sentir amb moltes forçes. A la pujada de coll sa creu el mestre PEP em va destrossar no donan-me cap opció a agafar-lo en pujada, impressionant.En arribar a casa vaig acabar la jornada fent 5 km running.

Diumenge sortida amb en xavier i en marc. En marc cada cop que sortim està a l'altura dels aconteixements impressionant. I d'en rocosa què dir...és una màquina de pedalejar, hem va portar per rutes molt i molt wapes. Tornant hem vaig trobar a en melcior que em va explicar els seus entrenaments i hem va tornar a posar la por al cos.

Salut i kms!!!

Àngel Fenoy -

Entraments de la setmana:

Dissabte 5-5-2012:

15 minuts bici estàtica, 15 minuts elíptica, 15 minuts piscina.

Diumenge 6-5-2012:

15 minuts bici estàtica, 15 minuts elíptica, 15 minuts piscina.

--
Melcior, a mi també m'agradaria sortir a córrer amb tu, però de moment no podrà ser, i no precisament pel teu estat de forma...

Encara m'estic recuperant dels 74 Km que vaig fer a Sitges: arrossego una sobrecàrrega força dolorosa al lligament lateral extern del genoll. Fins fa un parell de dies encara havia de baixar les escales agafat a la barana.

Aquest cap de setmana ja m'he atrevit a visitar el gimnàs, però no més de 15 minuts seguits a bici estàtica o elíptica. I de moment res de córrer, ho vaig provar un parell de minuts a la cinta i el dolor al genoll era força intens.

A part d'això del genoll, que va millorant ràpidament i no crec que s'allargui gaire temps més, encara estic amb la ciàtica (4a setmana ja!). Ara amb el metge estem esperant radiografies i T.A.C. per descartar que no tingui alguna vèrtebra tocada...

I ja callo que no vull fer més el pena :(

Roger -

Entrenaments secrets,
Dissabte 5, 40km +1500
Diumenge 6, 45km +1300 a la 3a Pedalada Alt Gaià
http://connect.garmin.com/activity/175432542

A falta de classificacions oficials, oficiosament he fet 2on a la pedalada-botifarrada-paxangera de Pontils. No gaire concorreguda (tot i que al final crec que érem més de dos ;-). Els primers 22km tenien un perfil que m’afavorien força i he anat tirant del grupet de tres que anàvem davant. La segona part del recorregut era més rodador/trenca-cames, i el primer se m’ha follat literalment; m’he menjat tota la pols de les seves rodes. Encara em toca menjar forces sopes si vull ser un digne company d’en Melcior pel Pirineu.

Melcior -

Nois, esteu imparables, expliqueu la pujada al Turó de l'Home com qui va a prendre cafè, crec que això marca l'estat de forma i la motivació general.

Gran Carles, veig que et negues a cedir el premi LWS d'enguany en favor del Grandíssim Triatleta, vendràs cara la teva pell.

Roger, tot esforç té recompensa, podi avui?

Andreu, crec que si segueixes així a l'estiu se't podria lliurar el mallot, mai ningú havia ingressat tan ràpidament a l'èlit de la MCT.

Grandíssim Triatleta, clemència per favor, noto una força desmessurada i ets tu, assedegat de més.

Àngel, com ho portes? quan estigui en forma algún dia m'agradaria sortir amb tu.

En entrenaments una setmana més suau, però amb algún entrenament dur i de qualitat.

entrenament secret 3: 2h rodillo, 12,6km run ( temps prou correcte, mooolt de vent )
entrenament secret 4: 38,5km btt, +1300dpa
entrenament secret 5: 13,2km run per corriols d la creu, +399dpa/-389dpa, 1h30' rodillo amb canvis de ritme, 20' run cinta ( transició durilla... )
entrenament secret 6: 34km btt, +1100dpa a bon ritme i alguna sèrie de qualitat

P.D: estic neguitós, tinc encarregada la vaselina i encara no ha arribat!!!

Marc -

Gràcies mallerengos per acompanyar-me i empenye'm aquests dos dies de sortides.

Ahir, en arribar amb en Pep a Santa Fe venien dos mallerengos disfressats de Dimoni amb un somriure malèfic i ens van convèncer de pujar al Turó. Bé, em van convèncer a mi perquè estic segur que a en Pep ja li passava pel cap.

Va fer, a diferència d'avui, un dia espectacular i em va sorprendre el gran nombre de bicis, de btt i carretera, que hi pujaven.

Entrenaments:
30.04: 49kms, volta a Mata, 29km/h, road
05.05: 87kms, pujada Turó de l'Home, road
06.05: 30kms, volta made by Xavi per Santa Mònica, btt

Carles, si t'arribem a trobar ahir per allà dalt:
1- Ens xivem a la Montse
2- Onada multitudinària i manteig com a en Guardiola

Bona setmana!

Xavier -

Entrenament dia 6 :

- 40 km BTT

- Avui a les 8h ens em trovat amb en Marc i L'Andreu al Calisay.

(Rial del Remei - Caldetes - Llavaneres - Sta Mònica - Creu de Rupit - Misteris - Corredor - Escales - Misteris - Subirans - Arenys de Mar)

- Carles, Impresionant si ens arrivem a creuar ahir per el Montseny, em baixo de la Bici i et Faig L'onada.

Vagi Bè.

Pep -

Avui la pujada al Turo del Home he patit com sempre per arribar al cim però la satisfacció d’arribar a dalt compensa tots els esforços,ja tinc ganes de tornar-hi amb la bona companyia de Xavi, Andreu i Marc, espero el dia que tornem a pujar s’apuntin mes mallerengos.
La meva admiració per en Marc que tot i el poc entrenament que porta s’ha atrevit a pujar-hi.
Xavi i Andreu sense comentaris estan molt forts.
Carles casi ens trobem per Santa Fe, has fet be de no pujar la carretera estava molt malament amb forats i pedres.

Bon cap de setmana a tots

Salut i desnivells

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 12: 84 Km + 2000 amb bicicleta de carretera a regar el jardinet d’en Pep que estava molt florit i ben cuidat.
Comentaris:
Avui a ¾ de 9 he decidit pujar fins a Santa Fe sol, ja que desconeixia que els altres mallerengos volien fer aquesta ruta. He fet l’ascensió a un bon ritme, desprès de carregar el bidó, he pensat en arribar al Turo de l’Home, però ja a les primeres rampes he vist que el ferm estava molt malament i podia tenir problemes amb el canell a la baixada, pel que he fet mitja volta i he tornat per Mosqueroles. Encara estic fluix, he fet una mitja de 21 Km/h, però queda temps per progressar. Em sap greu no haver pujat amb els vosaltres. Demà toca l’ultima partida d’escacs.

Xavier -

Dades de la Sortida :

- 94 kms + 2.300 Dpa.
- 4h 30 min
- 20.7 Km/h

- Avui he começat fatal L'etapa, a Santa Fè al Principi de la pujada amb molt males sensacions i a sobre s'hem ha tret la cadena. Cosa del Destí ??

- Però després m'he recuperat i me tornat a sentir fort.

- Andreu cada cop estàs més a prop del Mallot Mallarengo, avui a 1800 mts D'altitut gairebè el tocaves amb els dits.

- En Pep, Brutal marcant territori en el seu Jardinet i exhibin-se a les baixades al final L'etapa li ha quedat curta, estàs imparable.

- En Marc amb un parell !! Tot i no poder entrenar gaire tambè ha pujat al turó, és digne d'elogi.

- Felicitats Companys i Gràcies per la companyia, la sortida d'avui la recordaré sempre.

- Demà Qui vulgui a les 8h al Cali per fer BTT .