Blogia
La llibreta virtual.

Felicitats Roger!

Felicitats Roger!

Moltes Felicitats! Passa un gran dia i sobretot passeu-ho molt bé demà. Em sap molt greu no ser-hi, però estic segur que n’hi haurà moltes més.

Escric quatre línies des de Taichung, al centre de Taiwan i on estic fins dilluns vinent per feina. Un país molt diferent en tots els sentits, però amb bona gent i molt treballadora. Actualment Taiwan és qualitat i Xina, la seva mare pàtria per imposició (us sona d’alguna cosa?), fabrica els productes de qualitat mitja-baixa. La foto és del Night Market, de fet un dels que hi ha a Taichung. Aquest vespre estàvem sopant i el terre ha començat a moure’s. Ha estat un dels terratrèmols que hi ha un cop cada tres o quatre mesos, d’intensitat moderada. No ha estat molt fort però la sensació és indescriptible.

Tot bé per aquí, amb ganes de tornar a pedalar amb tots vosaltres. Que vagi molt bé demà, una abraçada i Bones Festes!

Marc.

6 comentarios

TONI -

Marc, per cert, veig que tu també notes els sismes...

Pau i herba

TONI -

Roger, felicitats, oi que encara no has arribat als 40? doncs no pateixis per les pulsacions.

Marc, que bé que deus estar per aquí, busca't una bona bici, que no sé si la Rocky t'aguantarà aquest any.

Quin blog més tendre. Proposo crear un apartat privée.

Ens veiem demà a les 8 amb les calces llargues.

Aquesta nit pasta per sopar i a dormir. Demà a les 5 matines i concentració per encendre les espelmes al voltant de la figureta d'en Leònides .... ostres, si jo no tinc cap estatueta :-(

Pau i herba

Marc -

Felicitats jugadora núm. 8! Era un partit complicat, i segur que has jugat molt bé. Això són 100 punts per el premi Leònides '10 en categoria fèmines. I tant si mirarem el vídeo..

Un petó enorme, fins dimarts!

jugadora núm. 8 -

Ah!! I moltíssimes felicitats Roger!!

jugadora núm. 8 -

Vinc de guanyar al líder!!! Partidàs! Sort que tinc un vídeo i tindràs mooolta estona per veure'l sencer!!
Que bé tenir notícies i amb fotos i tot! Ja queda menys per dimarts.
Un petó!! I una abraçada mallarengus!

pep -

ja em ve fred pensa amb dema a 3/4 de 8 baixant cap al Kalisay, i el fred que farà a Vallgorguina, estic pesant si agafar les cadenes, ni el fred ni la neu ni el mal de queixal em privaran del plaer de pedalejar i esmorzar amb els mallerengos.
Marc et trobàrem a faltar, que vagi be el cap de setmana.

Ens veiem a les 8h al Kalisay
Salut i fred