Blogia
La llibreta virtual.

Marxa Cicloturista de Pineda

Marxa Cicloturista de Pineda

Avui he anat a la Marxa Cicloturista de Pineda de Mar , on els primers 30kms eren neutralitzats , però els 10 últims era una Crono-escalada a Riells

Anava bé fisicament i quan el cotxe que obria cursa s'ha apartat hi han començat els atacs estava rodant amb el grup capdavanter , d'unes 15 unitats

El ritme era alt hi ha falta d'uns 7kms en Dani Perez , company del team s'ha sacrificat per mí tirant com un autèntic animal durant 3kms posant el grup en fila i provocant explosions bestials , jo a roda seva anava força bé , així que ha falta de 3kms he atacat agafant uns metres d'avantatge del grup 

L'últim km s'em ha fet etern , però anava aguantant la distància amb el segon , però quan tenia la victòria a tocar a falta d'uns 50 metres , no he entès l'indicació d'un controlador de la cursa i m'he desviat del camí

Al girar m'han passat els rivals hi he acabat 4art clasificat a la general i primer Master 30 !!

Falta molt per Apendre !!

61 comentarios

propica -

No entreno no publico.......
Vaig arreglat a,la gran fondo.....

sr.GUESS ME -

És quan dormo que hi veig clar
Foll d'una dolça metzina,
Amb perles a cada mà
Visc al cor d'una petxina,
Só la font del comellar
I el jaç de la salvatgina,
-O la lluna que s'afina
En morir carena enllà,
És quan dormo que hi veig clar
Foll d'una dolça metzina.

Amb molt apressi per a Carles mollen!

Carles -

Pensament 4873

MAMADA

Amb aquesta llepada
minimalista
m’has tensat l’estaca.
Calma-la a petons
una estona,
sacseja-la amorosament
en dansa bocal solitària.
Udolo a glopades.

propica -

Inscrit montseny 360
Inscrit Orrienca (aquesta no em deixarà asistir a les 3h com volia fer.)

Carles -

Pensament 4872

BRIEFING

Sóc al briefing de la cursa
prenc notes aleatòries
com els records.
M’atrapa
una cara coneguda
d’un punt i coma
mentre els punts suspensius
m’abracen la cintura.
Em mira
de lluny
des del punt i a part.
I jo la vull fora
el mallot arrapat
el culot cenyit
i el seu cos nu
extasiat
de tant gaudir
en un punt i seguit.

Carles -

En que pensen els corredors mentre corren?

http://carreraspormontana.com/salud/entrenamiento/en-que-piensan-los-corredores-mientras-correnr



Carles -

Pensament 4871

DECORAR L’ÀNIMA

Si tens dubtes
en decorar l’anima
posa-hi llum natural.

Carles -

Pensament 4870

ALEGRÍA

On hi ha pèl
hi ha alegria.
El que necessito
és fer l’humor!

Carles -

Pensament 4869

TREMPO

Trempo
lluna plena
la penetro.
Ho confesso:
sóc feliç ara.

Carles -

Pensament 4868

EXÒTICA I BONICA

Era tan exòtica i bonica
dolça
atenta
exuberant i
sexual
que em va sobtar saber que,
l’hivern passat,
li havien esporgat les branques.

Carles -

Pensament 4867

MIRADES

L’enamorament deu ser
Un sumatori de mirades
El secret de l’extasiïs rau
En sentir-se fortament viu
Quan ets a les seves ninetes.

Carles -

Pensament 4866

PINZELL

Busco pinzell
Per pintar l’ànima.
No vull, ni puc, ni exigiria
Un justificant per l’eternitat.

Carles -

Pensament 4865

ULLERES FUTURISTES

He entrat a l’òptica de la Riera
Anunciaven ulleres futuristes
Amb una graduació exacta
Per un amor a primera vista
M’he enamorat de la venedora.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 24: 26 Km trotant amb la Keta: (Canet- La Creu- Sant Iscle- Vallgorguina- Casanova- Lourdes- Arenys)
.- Dilluns 28: 17 Km trotant amb la Keta: (Arenys- Lourdes- camí d’en Santi- La Pedra de la Ferradura- Pi de Buach- Arenys)
Comentaris:
.- Andreu a les 8 del dilluns no erts a la font. Dimecres per la tarda pots sortir a corre un parrell d’hores? Podríem quedar a les 5 de la tarda al Calisay.
.- De moment no puc fer declaracions sobre propers objectius. Tot és possible!

Roko -

L' Anònim era JO !!! Roko

Entrenament Secret
Road : 57kms +660 Dpa

Arenys - Orrius - Parpers -Arenys a mitja de 35km/h a tot drap i savent patir

full parrokial -

Em sabut que diumenge en propica va fer sortida de road 108km, anant fins a Blanes i pujant al Castell.
Durant la sortida es va tancar un acord nou per participar a la costa blanca, en carles i Magi participaran.
En un microfont amagat vam poder registrar una conversa esquiadors, en Magi digué: espero que en Carles Mitja hi participi, després de Romagna i pujada Andorra seria brutal coincidir a la Costa Blanca....

propica -

Entrenament secret......

Anónimo -

Entrenament Secret
Road : 57kms +660 Dpa

Arenys - Orrius - Parpers -Arenys a mitja de 35km/h a tot drap i savent patir

Roko -

Entrenaments Setmanals :

- Dilluns : Road 50kms +607 dpa
- Dimarts : Road 49kms +395 Dpa
- Dimecres :Road 22kms +268 Dpa
- Dijous : Road 57.5kms +681 Dpa
- Divendres : Descans
- Dissabte : Road 75kms +677 Dpa
- Diumenge : Road 116kms +1045 Dpa

Tanco una bona setmana d'entrenaments amb un total de 12h - 371kms i +3711 Dpa

La setmana que bé és presenta Mogudeta amb curses Dissabte i Diumenge

mallarenga13 i mallarenga-A -

Mallarenga13
dilluns i dimecres: 1.30 h d'entrenament amb la Penya.
dijous: entrenament amb l'Urban (5 km run)
diumenge: 11 km caminant

Mallarenga-A
dijous: entrenament amb l'equip
dissabte: 5 km run
diumenge: 11 km caminant.

La propera setmana dues curses, una dissabte nit i l'altre diumenge.

Carles -

Pensament 4864

PER LA KETA

.- Roger Caras: “Els gossos no són tota la vida, però fan la teva vida completa”
.- Ann Landers: “No acceptis l’admiració del teu gos com una evidència”
.- Arthur Schopenhauer: “Qui és cruel amb els animals, no pot ser bona persona”
.- Albert Schweitzer: El respecte de l’humà vers els animals és el que el fa veritablement humà”
.- Mahatma Gandhi: Una civilització es pot jutjar per la forma en què tracta els seus animals”
.- Victor Hugo: Els animals són de Déu, la bestialitat és humana”
.-Immanuel Kant: “Podem jutjar el cor d’una persona per la forma en què tracta els animals”
.- Thomas Edison: “La no violència condueix a l’ètica més elevada

Carles -

Pensament 4863

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Un desenamorat: A vegades no cal anar-se'n de casa per deixar de conviure amb la teva parella.
.- Quan es trenca cal diferenciar entre les amants que se'n van perquè volen i les que se'n van perquè no saben com quedar-se.
.- No intentis consolar amb paraules l'enamorat que ha perdut la seva deessa perquè amb grapats de palla no s'apaga un foc.
.- Alguns finals amorosos són previsibles, altres necessaris.

Carles -

Pensament 4862

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Si li dius fins mai procura que sigui per sempre..
.- Quan poses fi a una relació afectiva el veritable final no arriba amb el comiat sinó amb l'oblit.
.- Quan una relació no rutlla i tot són desavinences i males cares és arribat el moment de deixar-ho corre encara que no hi hagi un lloc on anar.
.- Ves en compte! No s'acaba una relació només amb dir adéu, cal tenir present que l'estar absent no comporta l'oblit, ni anul.la el record.
.- Saber marxar a temps és, també, una forma de guanyar.

propica -

Carles agafo el gua que m has llençat, reservo dates del ,7 de maig al 16 de maig, puc agafar festa, tinc permís de la dona només fa falta esponsors i m a punto...

Carles -

Pensament 4861

INDEPÈNDENCIA III

.- Paulo Freire: “ Parlar de democràcia i fer callar al poble és una farsa. Parlar d'humanisme i negar als homes una mentida”
.- Nelson Mandela: “Tot sembla impossible fins que es fa”
.- Mahatma Gandhi: “Quan algú entén que desobeir les lleis injustes és contrari a la seva dignitat, cap tirania pot dominar-lo”
.- Arturo Jauretche: “Alguns ens odien perquè som minoria i perquè conquistar drets ens provoca alegria mentre que a ells perdre privilegis els provoca rancúnia”
.- Charles Bubowski: “La diferència entre una democràcia i una dictadura rau en que en una democràcia es pot votar abans d'obeir les ordres”

Carles -

Pensament 4860

INDEPENDÈNCIA II

.- Ovidi: “Parlar de democràcia i al mateix temps fer callar el poble és una farsa”
.- Josep Armengou: “La unitat espanyola té un vici d'origen: no és espontània, és una imposició”
.- Octavio Paz: “Una nació sense eleccions lliures és una nació sense veu, sense ulls i sense braços”
.-Erich Fromm: “Tot acte de desobediència com a acte de llibertat és el principi de la raó”
.- Lluís Companys: “Per lluitar per altres ideals nobles hi ha molta gent. Però Catalunya només ens té a nosaltres”

Carles -

Pensamanet 4859

INDEPENDÈNCIA I

.- Paul Verlaine: “La independència sempre va ser el meu desig; la dependència sempre va ser el meu destí”
.-Charles Baudelaire: “Caldria afegir dos drets a la llista dels drets del home: el dret al desordre i el dret a anar-se'n”
.- Seneca: “Les condicions per a la conquesta són senzilles. Només hem de treballar un temps, suportar un temps, creure sempre, i no retrocedir mai”
.- Dalí: “Declaro la independència de la imaginació i el dret de tot home a la seva pròpia bogeria”
.- Montesquiu: “No hi ha pitjor tirania que la que s'exerceix a l'ombra de les lleis i la calor de la justícia”.

Carles -

Comentaris:
.- Andrew diumenge treballo, però dilluns tinc festa. Et va quedar a les 8 del mati a la font de dalt?
.- Alerta amb en Roko Truko!!! Això de la seva bicicleta btt espatllada es una camama perquè ens confiem. Segur que aviat ens sorprèn amb una inscripció a una mega cursa.

Andreu -

Carles, dissabte no m'és possible ja que arribaré cap al mig dia a casa...potser diumenge si et va bé!


Andreu

El full Parrokial -

Des d la nostra redacció veiem una cua molt llarga davant la botiga de Muntbikes.
Hem consultat diverses fonts i ens diuen que la mateixa cua s'ha format a Different Bikes, Freebike, OnVelo, Doctore, etc.

Preguntats els cuaires diuen que volen comprar una Btt per sortir a gaudir del bosc, dels camins, dels corriols ara que saben que en Roko no hi serà.

Roko -

Entrenament dia 24: Road 58kms +681 dpa

Estic trist ahir per primer cop vaig sentir al Carles dir que no aniria a una cursa per que es una Bogeria !! quan em vaig referir a la ocho Lunas los Picos

Sembla que la guerra d'inscripcions amb Propika l'està afectant

Jo per el Moment no podré fert BTT per una temporada per tant m'haurè de dedicar a la bici de carretera , a veure si el més ràpid possible puc tornar a fotre atxasus pel bosc , se que més d'un estarà ben Trànquil amb la meva absència en el mòn BTT jajajaja !!

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 24 tarda: 35' gimnàs, 8 Km caminant amb la Keta.
Comentaris:
.- Andreu si et va bé dissabte 26 podríem quedar a les 8 al pont d'Arenys de Munt per anar a fer 20 Km de trail. Et va bé?
.- Propica ja he proposat a en Melcior, en Roko i en Quadratti de fer parella per venir a la Costa Blanca, però he rebut tres carabasses. No em deis que la teva dona havia tancat l'aixeta?
.- Heu sentit parlar de la sherpaman? Nedant es fa un llac situat a 4000, en btt es puja un port de 5300, en el tram de corre es corona un pic de 6200. Sabeu quants punts donen?

propica -

El meu assesor i entrenador personal es boig, no m ha deixat marge de maniobra i ja estic inscrit a la Montseny 360 i la Volcano Limits!!!! I en aquests moments m estant inscrivint formalment a la gran fondo tarragona de la semana vinent!!!!.
Immmmmmposible??? Is not..
Carles desde avui ja surto inscrit a la llista participants a la costa blanca categoria mixta amb la silvia, que per cert a tornat a preguntar per tu.

propika -

Carles no publico més perque no faig res, estic desitxos de veure la teva rèplica.... només espero que estigui a l alçada de la meva contrareplica que de moment no publico...... faré un fi de festa esgarrifos.......

Andreu -

Desde que vaig rebre avís pel facebook que la gran carles participaria a la doñana trial race he triplicat els meus entrenaments per estar al seu nivell.
He decidit no publicar entrenaments per evitar sorpreses.

PD: Carles, baixo per votar aquest cap de setmana i estarè aquí tota la setmana. Podríem trobar algún moment per sortir a entrenar plegats tot escoltant el cant de la mallarenga!


Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 22 i dimecres 23 tarda: 1h gimnàs (abdominals, flexions, estiraments i peses)
.- Dijous 24 matí: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda més.
Comentaris:
.- Roko espero ansiós la teva proposta. Segur que seran un munt de punts.
.- Ganivet d’advocats d’en Propica tres puntualitzacions: primera qui no publica no puntua, segona dos dies abans del Sopar de la Nit de la Gran Gal.la es tanca el termini per publicar mèrits, tercera no estiguis trist, aviat hi haurà una replica contundent que et deixarà esmaperdut.

Roko -

Em dirigeixo al Gabinet d'advocats de Propica .

Segons la meva experiència desde que formo part de la Familia Mallarenga el termini per puntuar de cara la Gran Gala s'acava quan vol o l'interessa a Charles Moyen , algú ho havia de dir.

Moyen Rules !!! (Reglas de Mollen)

PD: Tradueixo no sigui que com el Govern Espanyol que confon o afegeix linies inexistents als textos

RoKo -

Entrenament Secret dia 23 :

- 22km road +268 Dpa (Estirant Cames Súper Suau)

- Carles , jo també estic Molt Trist , però aviat t'enviaré un Mail amb una Proposta

Avui Més !!!

gabinet advocats propika -

En nom del nostre representat voldriem saber quan es tanca el temps per poder sumar punts per la gran gala.
També ens ha fet saber que està molt trist o no.... per que veu en carles sense reacció.....

Carles -

Pensament 4858

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Una altra vegada li fots a la botella? Una altra vegada és per ella?
.- En la vida sexual tot són cares dolentes, els àngels somien amb tenir sexe i els homes amb tenir ales.
.- Em preguntes qui és Déu, bon amic? Quan tanques els ulls i demanes sexe, és aquell que ignora la teva pregaria!
.- Com vols que estigui alegre, si la reina del meu cor és la ruïna del meu temple?
.- Tots, especialment els lligaires, tenim una història que ha de ser explicada, i guardem un secret del qual ningú en sap res.
.- Si de veritat ella t’importa trobaràs la manera, i si no trobaràs l'excusa.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 23 matí: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda més.
Comentaris:
.- Roko e-mail rebut, llegit i trist.
.- El diumenge 27 tots els espartans a votar!!!

Roko -

Entrement secret :

Dimarts dia 22 : 53kms +400 Dpa

- Carles , e-mail rebut i contestat

propica -

Entrenament secret
60km road

Carles -

Pensament 4857

DISSERTACIONS

.- Encara recordo aquella nit del 6 de gener del 1967. Vaig posar verí a la llet dels reis mags i els mal parits varen matar el meu germà petit.
.- La vida és sovint per a mi massa seriosa. Se que, d'una manera o altra, caldrà donar-ne un compte estricte. La moral no és, de cap manera, una amenitat, i no hi ha res que compensi el mancament a un deure.
.- La pitjor collita és la que no s’ha sembrat. El pitjor error que podríem cometre contra els nostres objectius és considerar-los ja definitivament triomfants i en conseqüència no fer res.
.- A alguns inconformistes la camissa de força els hi dona comoditat.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 22: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda més.
Comentaris:
.- Roko has rebut el meu correu electrònic? Hi haurà resposta?
.- Entreno. Entreno i puntuo. Entreno i puntuo, però ni tinc res a fer.

propica -

Felicitats Rocko, no per la cursa que vas fer si no per passar dels 100 me gusta al facebook, acollonant!! Immmmmmpossible???
Han passat ja unes hores no veig cap.moviment.... no tindrà parella??
Entrenament secret diumenge
16km i esmorçar de germanor (truiterada) amb els Dimonis. Tanco la setmana amb uns espectaculars 46km, seguim suman.... cada km, cada inscripció ens pot dur una bona.suma de punts per la ja propera gala.
Qui no publica no puntua....

propica -

Confirmo inscripció feta per Costa Blanca Bike Race.
Confirmo que faré parella amb silvia pineda.
Confirmo que la Silvia m ha preguntat per Carles i m ha comentat que l estranya no vingui.
Confirmo tot lo confirmat

Roko -

Entrenament secret dia 21 :

- Road : 50kms +607 dpa

- Brutal Pica !! ara estic espantat pensant quina serà el contra-atac d'en Carles

- Per la meva part Dissabte 3 de Octubre participarè a la cursa de bici de carretera que organitza Muntbikes i l'endemà anirem a la Tarragona Gran Fondo

Demà més

El Full Parrokial -

Segons ha pogut saver aquesta redacció , Propica acaba de cursar inscripció a la prova per etapes BTT : Costa Blanca Bike Race on formarà parella amb Silvia Pineda una coneguda Biker i guanyadora de diverses proves BTT de prestigi

Amb aquesta inscripció Propica vol començar fort la pròxima temporada i ja de pas possar pressió a Mollen .

Carles -

Pensament 4856

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Una bona esposa perdona l seu marit quan esta equivocada.
.- A la meva edat un record eròtic és un moment feliç en perill d’extinció.
.- Espero que algun dia la meva deessa sexual deixi de ser només un somni.
.- Les dones volen algú que les protegeix-hi i les faci riure, quelcom semblant a un condó de marihuana.
.- Quan no sàpigues de que parlar-li, fer.li uns quants petons no estaria gents malament.

Carles -

Pensament 4855

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- El sexe pot esperar, la cervesa no perquè s’esclafa..-
.- Ell li va dir: “Si ens casem no dormiràs ni una nit”. Per ella fou tard quan va descobrir que roncava.
.- Una mare: A tota la gent que s’ofèn perquè dono el pit en públic al meu bebè, els hi haig de dir que vaguin a prendre pel sac. És perfectament natural, endemés fa més estrets els llaços d’amor entre el meu gosset i jo.
.- Una dona bella és com la bona literatura: a l’abast de tothom, però incomprensible pels ignorants.
.- Un lligaire sempre té present que la por és una reacció i el coratge una decisió.

Carles -

Pensament 4854

A: Vols ser la meva amant?
B: SI, vull, però tinc por que em facis mal al cor.
A: No pateixis, mai la poso tan endins.

Carles -

Pensament 4853

A: Saps que feia abans de casar-me
B: Què?
A: El que volia.

Carles -

Pensament 4852

A: Amor, nomes penses en els meu pits.
B: No és cert.
A: A veure, de quin color son els meus ulls?
B: Marrons, com els teus mugrons.

Roko -

Carles , em comenta en Sergi el nano que et trobes en alguna utra Trail que veient el teu historial esportiu potser t'interesaria participar a aquesta prova per etapes :

Ocho Lunas Los Picos , es celebra a Asturies, concretament a Cangas de Onís i consisteix en 8 etapes

El desnivell total son 20.000 de pujada i 20.000 de Baixada repartits en 300kms , on s'ha de tenir semi-autoficència

Crec que es una prova que s'adapta a les teves caracteristiques

L'únic problema que t'hauràs d'esperar al Juny del 2016

Diu que si necesites un Gregari ell s'ofereix encantat

RoKo -

Estic ABSOLUTament nerviós esperant la teva proposta Carles !!

Carles -

Roko és un orgull que a banda del MB i del CCAM també siguis un MCT. A Laussane hi ha gran interès per la teva extraordinària progressió, sembla que alguns candidats al Gran Premi estan molt, moooooooooooooolte nerviosos. Felicitats!
P.D.: La proposta té la faré per canal privat, no s’han de deixar pistes.

Roko -

Entrenaments Setmanals :

- Dimarts 15 : Road 67.6kms +437 dpa
- Dimecres 16: BTT 12.5kmS +424 Dpa
- Dijous 17: Road 63.7kms +564 dpa
- Dissabte 19: Road 52kms +385 dpa
- Diumenge 20: Road 116kms +1000 dpa

- Tanco la setmana amb un total de 313.6kms i +2.912 mts dpa en 10h 43min

Toni moltes gracíes oer les teves paraules , estic més motivat que mai

- Carles estic ansiós esperant la teva proposta ....

- Aquesta setmana portaré la meva bici BTT a MB després de l'averia el quadre té mala pinta ja que es va trencar un troç

Salut i Avui més !!

Toni -

Gran Roko!!!!
Felicitar-te per la gran cursa que heu fet i una llàstima no haver-ho pogut culminar.

Els entrenaments estan donant els seus fruits i sembla que aviat seràs temut per les carreteres catalanes.

Pau i herba

mallarenga13 i mallarenga-A -

Mallarenga 13:
dilluns i dimecres 1.30 h entrenament amb la Penya
dijous: entrenametn amb l'Urban
diumenge: 9 km caminant

Mallarenga-A
dijous: entrenament amb l'equip
dissabte: 5 km run
diumenge: 9 km caminant

roko -

Decepcio , alegria , orgull molta ràbia son algunes de les sensacions que estic experimentant en aquets Moments

Guanyar alguna cursa es molt dificil , i avui jo en tenia l'oportunitat però per una mala-interpretació meva i que la senyal que m'ha fet el control no era molt clara m'ha fet perdre la primera posició

Una autèntica llàstima , però em quedo amb les mostres d'afecte de la gent que no ha parat de donar-me ànims

No he guanyat però com m'han dit alguns companys , has demostrat ser el més fort i fà un any ni podries somiar anar tant bé en una cursa de carretera

Agraïr al Dani Perez , gran àmic , company d'entrenos que s'ha sacrificat per mí , ha fet una selecció bestial . un home que anava en el grup ha confessat que només pensava a veure quan deixaria de tirar del grup

Ara toca llepar-se les ferides , dels erros s'apren i això en farà més fort

Avui he vist que vaig per bon camí , que tots els sacrificis que faig tenen sentit

Presento candidatura al premi Aristodèm
Aviat més i Millor