Blogia
La llibreta virtual.

SORPRESA AGRADABLE

SORPRESA AGRADABLE

Avui mati tot passejant pel Montnegre amb la meva dona (anàvem a veure, disortadament, el Roure de Sta.Mª de 400 anys abatut pel vent) hem trobat al Pep, Marc, Gerard i Jordi en BTT que tornàven de Sant Marti del Montnegre.

Els he tirat una foto com testimoni d’un dia d’entrenament específic. Entrenament sobre fang i terreny llefiscós (molt útil per la setmana vinent a Sant Vicenç de Montalt).

De tots es sabut el que tira en Marc, però Pep, has deixat al meu fill Gerard i el seu amic Jordi bocabadats amb el ritme que has marcat tornant a les pujades. Ja m’he avançat defenssant que la meva especialitat son les baixades, abans de que comparés el teu ritme amb el meu i que, es clar, jo amb 10 anys menys com tú també...........................

Bé, ens veiem el proper diumenge.

Salut i pedals.

Ferran Soler

1 comentario

Marc -

Moltes gràcies Imma i Ferran per la foto! Ha estat una bona sorpresa trobar-nos per la pista de Sant Martí.

Avui en dia, amb el nivell que hi ha, ja he passat a la cua. Hauré d'entrenar molt més.. En Gerard i en Jordi estan forts i segur que farem moltes sortides junts. En Pep, no oblidem que entrena amb rodillos entre setmana, i que té una mentalitat de 25 anys..

Fins aviat,