Blogia
La llibreta virtual.

Nit de Maletins i Conspiracions

Nit de Maletins i Conspiracions

Els nostres reporters la nit passada van caçar a quatre Mallerengos a Cardedeu on van celebrar una trobada a una coneguda Pizzeria

Equipats amb Maletins i Motxiles , al ser preguntats per la premsa els mallarengos van declinar fer declaracions

La Trobada va durar unes 3h i sembla ser va donar per molt , en les pròximes hores conèixarem alguns detalls ja que tenim micros ocults a sota de cada taula de la pizzeria , així que ara toca esperar la transcripció .

El que si podem avançar és el nom dels Mallarengos allà presents :

En Carles , En RoKo . en CuadraTTi i en ProPiKa

 

seguirem informant

17 comentarios

Carles -

Pensament 4787

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Tinc un company que amb les dones sempre ha estat un desastre. De petit, quan jugaven a metges, sempre li tocava conduir l’ambulància.
.- Estimeu-vos els uns damunt dels altres.
.- Amb paciència i saliva li va ficar l’elefant a la formiga.
.- El pixot no es crea ni es destrueix... només és transforma.
.- De petit vaig portar una poma a la mestre i em va fer un petó. L’endemà li vaig portar un meló i no ho va entendre.

Carles -

Pensament 4786

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- El sexe és com una partida de pòquer, si no tens un bon companya, cal tenir d’una bona mà.
.- Sabeu que és el 71? És el 69 i dos dits.
.- Hi ha dos menes d’homes: els que diuen que se la pelen i els que diuen mentides.
.- Algunes dones pensen que guardar un secret es només no revelar el nom de qui li va dir.
.- Campanya de protecció de nius: NO EM TOQUIS ELS OUS.

Carles -

Pensament 4785

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Si tens dubtes... la més mamelluda
.- Hi ha tres menes de dones: les boniques, les intel·ligents i la majoria.
.- El sexe entre dues persones és quelcom bonic; entre cinc és fantàstic...
.- L’ home promet fins que l’endinya; i una cop la endinyada, acaba el que promet.
.- Ser bisexual duplica les possibilitats d'aconseguir lligar un dissabte per la nit.

propika -

Confirmo estic moralment tocat despres del despliegue de mallots i samarretes tecniques mostrades al sopar per part del carles, impossiiiiiiiiible

Carles -

Pensament 4784

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- La bellesa d’algunes dones és superficial i fútil, la lletjor d’altres, en canvi és profunda i intensa.
.- El principi de l’èxit d’un lligaire? No tenir `principis.
.- Aquets pensament esta enamorat, no jo.
.- La satisfacció de viure sense plaer... el paler de viure sense satisfacció.
.- Diuen que el plaer és només un instant, però no és la vida una suma d’instants?
.- Sóc un Robin Hood literari: robo als rics amb idees porques per donar-ho als pobres en pensaments bruts.

propika -

Confirmo dema tirada llarga road....
Confirmo que segurament estare una temporada llarga sensa reptes de renom
Confirmo que la dona m ha tencat aixeta
Confirmo retirada
Qui no publica no puntua, confirmat

roko -

Carles demà tinc pensat fer tirada llarga amb bici de carretera

Carles -

Pensament 4783

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Silencis d’un espòs: Quan la meva dona esta nerviosa, callo. A l’inrevés també, callo quan ella esta nerviosa.
.- Alguns lligaires tenen cops de sort, d’altres només cops.
.- El fracàs amorós, sovint, és un fill bord no reconegut pels pares.
.- Vaig sortir un temps amb una noia que havia estudiat dret; per ella els homes no tenien passat, només antecedents.
.- Per mantenir una actitud lligaire saludable cal prendre sovint una bona dosis d’escepticisme.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 6 tarda: 1h gimnàs, 6km caminant i nedant amb la Keta.
.- Divendres 7: 70 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Posposo l’aventura del GR 83 en solitari. Avui m’he baixat el trak; intentaré explorar trams per familiaritzar-me amb la ruta. Em plantejo acompanyar en Roko i en Propica a Andorra; he demanat els permisos preceptius a la família i al preparador.
.- Roko que fas el mes de novembre? Et ve de gust fer una prova de btt a l’argentina? http://transcumbres.com/web/. En parlem. Demà entrenes? Vols que quedem a les 7 al Calisay i fem quatre horetes de btt?
.- Toni em pots reservar una plaça al curs per aprendre a aplaudir que t’has inscrit? A quan anaven aquests mati les accions d’Aguanta Forte? Creus que és una bona inversió?
Salut.

Toni -

Compro entrada per assistir a la Gal·la LWS del Novembre.

Acabo d'apuntar-me a un curs per aplaudir en Martí i a tots els que acabeu els reptes que us heu proposat.

http://graciaflamenca.es/horarios-precios
http://graciaflamenca.es/palos-flamencos

Acabo de comprar accions d'Aguantaforte. Tinc la impressió que aviat pujarà com l'escuma.

Confirmo que el cap de setmana del 22-23 no participaré ni a la pujada a Andorra ni a la LWS Non-Stop del Canigó per problemes intestinals.

"Si no publico, no puntuo"

propika -

Carles has picat contra una pedra. T has venut per un plat de llenties pero la determinacio i coratge de Rocko i Propika es espartana i no es trencara. El 22 d agost ho intentarem, tu si volies fer lo del Canigo vol dir que estas fisicament be per acompanyar-nos, seria poder entrar altre cop a Andorra per la porta gran i mig arreglar la desfeta que vas tenir alla

Carles -

Pensament 4782

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

Ahir vaig tenir el goix i privilegi de compartir confidències amb un lligaire en estat de gracia. Es troba en aquell moment que totes li ponen i recull els fruits de la feina ben feta. Aquí teniu algunes de les seves confessions:
.- No vull fer mal a les noies amb qui tinc relacions. De bon començament els hi deixo clar que no s’enamorin, que la fidelitat no és una de les meves virtuts.
.- Sense wahatsapp avui és molt difícil mantenir una relació. La telefonia mòbil és una eina que et permet ser sensible i proper des de la distancia.
.- Amb elles cal ser tendre i atent sense deixar de ser independent i reservat; hi ha espais interiors on no hi poden tenir entrada.
.- Si la nit de la Gran Gal.la puntuéssim els entrenaments secrets enguany seria un ferm candidat al Leònides 2015.
Gracies Quadratti pel teu mestratge!

Carles -

Pensament 4781

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

Acabo de llegir a la premsa que l’humorista Amy Shumer s’ha donat a conèixer al gran públic americà amb el seu humor feminista i punxant, Les seves reflexions són dignes de ser incorporades en aquestes confessions. Aquí en teniu uns exemples:
.- A la vida de tota actriu arriba un moment en què els mitjans decideixen quan no ets creïblement follable.
.- Totes les meves amigues s’estan casant. Suposo que estic en aquella edat en què la gent es rendeix.
.- Tenir una vagina dona molta feina.
.- Jo dic si sóc guapa. Jo dic si sóc forta. Tu no determines la meva historia: ho faré jo.
.- La gent és bruta i immunda, i les dones ja no han de fingir que no ho són.

RoKo -

Carles , em sembla Brutal el repte que vas Proposar L'inèdit Arenys - Canigó - Arenys amb BTT però ....

Em sembla que un repte com aquest necesita tenir-ho tot molt ben Lligat , he estat xafardejant per Wikiloc i no he trobat cap ruta que s'hi assembli

No hi han tracks ... Pons diu que amb un dia és pràcticament imposible completar aquest recorregut per la gran quantitat de corriols i que a la pujada final del canigò hi han trams No Ciclables

Si estàs convençut de fer aquesta ruta endavant , però millor no anar a l'aventura i tenir-ho tot controlat

Jo segueixo amb l'intenció d'ajudar a Propica a ser el primer fill de dosrius en arribar a Andorra (22-23 Agost) pedalant , li faré de Gregari , però escoltaré propostes ... al Agost jo no paro !! Imposibleeeeeee

propika -

Lo d ahir al vespre va ser escalofriante....
Jo seguire pla inicial d intentar pujar a Andorra el proper 22-23.
Que tinguis molta sort Carles amb el nou repte de pujar al Canigo nonstop, esta clar que si ho fas sense cap ajuda externa en menys de 24h el premi sera teu. Molta sort company i que la sort estigui del teu costat, falta et fara....

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 5: 50’ gimnàs, 6 Km caminant amb la Keta.
.- Dijous 6 mati: 70 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
El meu cervell em diu que guardi silenci però el meu cor m’exigeix parlar clar. Davant el repte plantejat per en Roko i en Propica de pujar i baixar a Andorra els dies 22 i 23 d’agost em vaig plantejar si era possible organitzar l’edició de la LWS 2015. Aquest any en Roger no te previst organitzar aquesta clàssica mallerenga i cal mantenir l’èpica espartana. Ara per ara em motiva més una travessa nova en btt que no pas una excursió per carretera que ja he fet en dues ocasions. Des de fa anys fer el GR 83, que va de Mataró al Canigó, d’una atacada és quelcom que em fascina. Fer 220 Km amb més de 6.000 positius per corriols Non Stop seria una gesta espartana que glorificaria en Leònides i sumaria un munt de punts. No dic que sigui fàcil, no dic que sigui possible, no dic que ho puguem aconseguir, només dic que ho hem d’intentar. Que, us hi apunteu?

RoKo -

Només dir que ahir el sopar és va celebrar per tancar el repte Dosrius - Andorra i ajudar al Mallarengo Propica a engrandir la seva història al ser el primer fill de Dosrius en conseguir aquesta fita

Però la reunió va ser totalment Sabotejada per en Carles , que un cop més va fer servir el seu cop de talonari e influències per intentar desastabilitzar a Propica

1- Proposant alternatives per no fer Pujada i Baixada a Andorra

2- Sobornant al Xavi membre del CE2 per què Propica ajorni el seu repte per el septembre

3- Propossar a Roko participar a la Transpyr Road

4- Propossar a Pika participar a la Transpyr road també

5- Propossar a Marta i CuadraTTi a participar a la TiTTan de Cuba

6 - Propossar a Pons apuntar-se a la Bike BC De Canadà

7 - Organitzar la Leonides Non Stop amb el trajecte Arenys de Mar - Canigò - Arenys

8 - fer la pedals de foc i pedals d'occitània a la vegada Non Stop