Blogia
La llibreta virtual.

NO NOMÉS LA PARELLA 40

NO NOMÉS LA PARELLA 40

El dissabte vaig pedalar per les contrades de la serralada litoral, en alguns camins seguint roderes d’altres bikers mes matiners i en alguns altres obrint camí.

De pujades i pla molt bé, pero de baixada realment tots els sentits al 100% controlant la situació per tornar a casa sencer.

Vaig quedar impressionat dels arbres tombats i de les branques trencades bloquejant inclús el pas del cami.

Ja el diumenge després d’acollonir-nos l’home del temps amb les radicals baixes temperatures vam decidir cambiar de montura (4x4) per protegir la nostre integritat física. L’esmorçar, però, no ens el vam saltar i a Can Serrador vam anar.

Pot ser ens veiem el 31 de Gener a la de Sant Vicenç de Montal per descobrir nous camins.

Salut i pedals.

Ferran Soler

23 comentarios

pep -

Entrenament diumenge
A les 8h temps molt tapat direcció el Corredor allà trobo en Ramon i continuem junts direcció Vallgorguina a can Serrador saludem en Ferran i Oscar, continuem per el Xeremell direcció cal Paraire, en Ramon agafa direcció Colllsacreu i jo continuo direcció can Vives, Sant Iscle, i Arenys de Munt.
En Ferran i Oscar han confirmat asistencia a Sant Vicens.
Excusa 689 no he posat el rellotge temps aproximat 3h

Salut i excuses



Roger -

Entrenaments secrets -
Dissabte, 16 de gener: 30km, +700 incloent la temuda piràmide (Kheops, Khefren, Menkaure, ?), on el meu GPS va marcar un 34% de desnivell.
Diumenge, 17 de gener, 24km, +800 per Collserola

Comentaris -

Sortida de pau i herba amb en Carles i en Marc ahir; molt distesa, tot planificant reptes imminents. En algun moment de tertúlia vaig tenir algun atac personal de ‘grandeur’ barata, explicant alguna batalleta personal per il•lustrar un dels molts temes de conversa que varem tocar: L’autoconfiança o autoestima – em quedo amb el comentari final d’en Carles quan ens acomiadàvem al KLY: “Roger, vigila que la teva autoconfiança no vagi per terra el proper 31, a la Montalbike”. Manera sublim de tancar la tertúlia de mercat de dissabte.

Toni, acabo de veure el video i et veig arribar sobrat – segur que ho vas donar tot, o potser encara no vols ensenyar les urpes que tots temem?

Espero crònica del Full Parrokial des de Tuixén.

Bona setmana a tothom!

P.D. I en Quim, que no entrena?

pep -

Entrenaments 0 avui tarda pujada a Collsacreu per calentar una mica i provar si la bici encara funciona.
Dema diumenge jo sortiré a fer una volta mes tard entraré si algú s’apunta

Salut i corriols



TONI -

L'organització de la mitja marató de Sitges ha reconegut que hi havia gairebé 300 mtrs més de recorregut. El que significa un 1.4% més fet. A la pràctica això a mi em significa rebaixar el meu temps en gairebé un minut, així m'he acostat a 1h40'. Carles, ja hi estic a prop.
(http://www.mitjamaratositges.com/).

També hi ha un vídeo de la meva arribada!!!
(http://www.corriendovoy.com/video.php?id=136&video=10382)

Roger, aquest matí la meva cadència ha estat la de'n Badly Drawn Boy.

Pau i herba

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 75 kms carretera a un promig de 27 kms/h i 107 ppm.

He llegit al Full Parrokial que els 3 magnífics feien molt bona cara i havia molt bon ambient.

Que ho continueu gaudint.

Roger, si la grossa que et prepara el teu entrenador no és dins del calendari de les LWS, no puntua. Llegeix les normes de l'Uci.

Pau i herba

JOSE -

MIERCOLES : 25M corriendo en la cinta y clase de spinning. Salida del sabado:
54km.bici de carretera a ritmo 30km h. y 137p.m. de media.
14,5km corriendo a ritmo de 4,55 km. y 143p de promedio.
SALUT Y FORÇA BASE.

Roger -

Fe d’errates: la setmana passada vaig felicitar a en Carles per la carta de reis que, suposadament per mi, havia publicat sota el pseudònim “Il•lusionat”. Felicito a en Toni.

Carles, el meu preparador no m’ha agafat cap trucada des del darrer 8 de Novembre. Per cap d’any em va enviar un curt SMS: “Bon any, i entrena. Pel 2010 en tinc alguna per tu en ment”

Des de llavors, no em puc treure l’enigmàtic missatge del cap. Em pregunto constantment quan em trucarà per començar la seva temuda pauta d’entrenaments. He consultat criptògrafs, experts en jeroglífics i d’altres per tal d’esbrinar alguna pista que s’amagui darrera del seu missatge. Res, però segueixo buscant. Hi ha alguna cosa que se m’escapa (voldrà dir algun repte no inclòs en el calendari oficial potser?)

P.D. Un parell de recomanacions musicals, depenent de la cadència que vulguis agafar demà :-):

Silent sigh (Badly Drawn Boy): http://www.youtube.com/watch?v=NY-oQEy1KFU
Pablo Picasso (David Bowie): http://www.youtube.com/watch?v=HQKTwIkZGgg&feature=related

Marc -

Confirmat, demà al matí bici.

Ferran, una foto molt xula! Jo també vaig decidir passar fred a canvi de gaudir de pedalar sobre la neu..

Records a tots, fins aviat!

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dimecres: 30' carrera, 3000 mtrs nedant.
- Divendres: 1h carrera.

Demà al matí sortiré en bici de carretera.

Que vagi molt bé la sortida per la muntanya. Gaudiu de paisatges "bucòlics" i entreneu-vos ben fort.

Pau i herba

Carles -

Comentaris:
.- Roger d'acord demà a 2/4 d'11 al Calisay. Espero noves propostes musicals.

Carles -

Pensament 1555:

CANT MALLERENGO

Escolto en Gigi, Manel, Nina Furtdado o Nouvelle Vague
i les cançons esdevenen ampolles de vidre amb un missatge a dintre.
Les tonades amb ritme esportiu són el nostre estandar.
No hi pot haver sortida mallerenga sense una canço que marqui el compàs.
Les cadencies són dures i exigents, sort en tenim de la música.
No cantem per cantar i tenir bona veu
cantant és com parlem entre nosaltres
cantem perquè la bicicleta tingui sentit i raó.

Roger -

Molt bona foto Ferran.

Carles, demà a les 10:30 al Calisay? Tinc ganes de fer alguna volta maca, tot i que cap a la una hauria d’estar de tornada. Crec que en Marc també s’apuntarà...

Carles -

Pensament 1554:

OBRES D’ART

Quan la meva vista recrea en el cervell la figura d’un quadre o una escultura crec agosaradament que realment contemplo un quadre o una escultura, dels quals en el color, la grandària, el lloc d’ubicació i altres propietats. Aquesta realitat no em genera dubtes cognitius.- Ara bé, així que intento expressar els sentiments que em genera aquesta contemplació en un pensament, pretenc que el potencial lector admiri la meva eloqüència i capacitat discursiva, que van infinitament més lluny, que no pas les dues obres d’art.

Carles -

Pensament 1553:

LES CINC LLESIS

1.- Llei de Murphy: “La probabilitat que succeeixi una cosa és inversament proporcional a la necessitat que en tinguis”.
2.- Lei de Meskinen: “Mai hi ha temps per fer coses bé, però sempre hi ha temps per repetir-les”.
3.- Llei de Felson: “Robar idees d’una persona és un plagi, robar-les de moltes és investigació”.
4.- Llei de Peters: “ La posició que ocupa una persona en una empresa és inversament proporcional a la seva competència”.
5.- Llei de Rodamots: “No hi ha lleis estúpides, tan sols estúpids que fan lleis”.

Carles -

Pensament 1552:

FER ERSPORT

Se del cert que fer esport és la cosa més important de les coses poc importants. El que em costa és saber destriar en el dia a dia quines són les coses mes importants que fer esport.

Carles -

Pensament 1551:

EXPERIMENT

Per més provatures i experiments que faci mai tindré l’absoluta i total certesa per demostrar que tinc raó. Amb un simple assaig qualsevol em pot demostrar que estic equivocat. Ja que veieu quan fràgils i dèbils són les meves poques veritats.

Carles -

Pensament 1550:

ESPORT EXTREM

En una prova d’ultrafons; sigui en atletisme, ciclisme, natació o qualssevol altre modalitat esportiva; sentir dolor és inevitable. Estar cansat és indefugible. Sofrir és opcional. Qui no pot aguantar llarges estones el partiment corporal que no practiqui esports extrems.

Carles -

Entrenaments:
Dijous 14: 1h 30’ de gimnàs.
Comentaris:
.- Demà tenia pensat sortir amb btt a fer una ruta de 3 horetes, algú s’hi apunta? Si surto sol pot ser ho faci per carretera.
.- Aquesta setmana s’han publicat molt pocs entrenaments, sabríeu dir-me que passa?

Carles -

Pensament 1549:

DISGREGACIONS

Que ningú esperi trobar en aquesta disgregació de pensaments diversos una coherència interna, ni tan sols una discussió de teories. Sovint Joubert és al costat de Fuster, Cioran d’Aureli, i el plans d’entrenament dels canvis de temps. Que tampoc esperi trobar-hi un vocabulari polit i clar, doncs soc conscient que per més que m’hi esforci, per més temps que hi persisteixi, és una fita inabastable saber-me expressar amb el llenguatge cristal•lí, transparent i ric dels bons escriptors. Tanmateix accepto la meva pròpia mediocritat i procuro sense treva polir-la i millorar-la.

Carles -

Entrenaments:
Dimarts 12: 40’ gimnàs, 40’ bicicleta estàtica.
Comentaris:
.- Ahir em va trucar l’entrenador, feia més de quatre mesos que no en tenia noticies. Em mantingut una llarga conversa telefònica i m’ha fet reflexions força interessants. Ara em convé pair pausadament les seves agosarades propostes. Em va donar records pels preparadors d’en Toni i en Roger i en voldria tenir noticies.
.- Em reservo les dates del 9 al 19 de novembre de 2010 per poder valorar tranquil•lament la possible participació a la Tercera Challenge Deca Ironman de Monterrey. Solament tenir el coratge d’entrenar uns mesos per fer aquesta prova és un repte descomunal. (http://www.multisport.com.mx/deca/deca2010/index.html )

TONI -

Bona Ferran!

És veritat que el diumenge vàreu anar a esmorzar vestit de ciclistes?

Pep, l'excusa de perdre la màquina en el manual surt com la número 658.

Pau i herba

pep -

Ferran impressionant la fotografia, la sensació de pedalejar per el bosc nevat no es pot explicar es te que viure, espero veure’t per Sant Vicens

pep -

Toni mol ben detallada la crònica el temps bo però tenin en compte que estem començant la temporada el pots millorar.
Carles I Marc a la pagina de el club http://www.ccarenysdemunt.blogspot.com portarà les instruccions per treure la llicencia.
Roger jo també vaig veurà pujant direcció a trepitja neu, vaig estar a punt de aparcar el cotxe i anar buscar la bici.
Entrenament diumenge
A ¼ de 9 sortia amb cotxe en arribar a Sant Marçal la temperatura era de 7ª negatius, pujada caminant direcció Matagalls amb molta neu arribant als genolls faltant molt poc per arribar varem decidir tornar enreda amb neu la marxa era molt lenta i ja era tard a les 2 de la tarda la temperatura pasant per Sant Fe era mes suau 3ª negatius,
No puc aportar cap proba fotogràfica dons portava la camara a la cintura a em va caure sobre la neu i va desapareixa.

Salut i fred