La llibreta virtual.

Irati Extrem 2016

Intens cap de Setmana  de L'èlit Mallarenga !!

En Roko juntament amb en Carles i en Propika van participar a la desena edició de la marxa cicloturista Irati Extrem celebrada a Ochagavía (Navarra) on van tenir que superar un recorregut dur , tècnic i les inclemències metereològiques

Per la seva part en Toni , Dissabte participava a la Prestigiosa Triatló de Zarautz on tenia que completar 2.9kms nedant , 81kms de bicicleta i 20kms de run

En Roger , en Melcior i en Martí avui han iniciat la Transpyr , on hauran de creuar els pirineus de Roses fins Donostia amb 7 etapes

En CuadraTTi avui participava a la famosa pedalada BTT de Canet obtinguent una mèritoria onzena posició

Esperem Cròniques !!!

¡Com friso d'arribar-hi!
¡Fes via, Keta!

Carles -

Rocko a ¾ de 7 del mati de dissabte al Calisay per fer btt, cal portar diners per esmorzar i potser, nomes pot ser, dinar. Pots avisar l’Anibal? Hi sou convidats tots els mallerengos que no tingueu curses ni altres compromisos.

RoKo -

Perfecte Carles !

Si veiem que fa mal temps podem fer una sortida btt per els voltants d'arenys , ens podem dir alguna cosa via Whatsap

Després miro blog per concretar hora de la sortida

Entrenaments:
.- Dimarts 14: 70 Km bicicleta de carretera, 1h gimnàs.
.- Dimecres 15: 70 Km bicicleta de carretera, 3000 piscina.
.- Dijous 16: 1h 40' gimnàs, 9 Km cinta fent series, 4Km caminant amb la keta.
Comentaris:
.- Dues bones noticies. Primera: Ahir vaig entregar el treball de final de carrera d'humanitats; a partir d'ara disposaré de més temps per entrenar. Segona: Avui, fent series a la cinta, no he notat cap molèstia al genoll.
.- Per la informació que m'arriba en Marti i en Roger estan fent una gran paper la a la Transpyr, ànims nomes us queden tres etapes; felicitar també en Melcior.
.- Rocko en Jose aquest dissabte no pot venir a fer el Turo en btt, l'Anibal m'ha dit que li faria gracia pujar amb nosaltres, però per dissabte anuncien mal temps. Demà et truco i decidim que fem.

el full Parrokial -

Diuen les males llengües que l'arbitre que controlava els temps de la crono escalada al Larrau va tardar 30" a reaccionar i parar el crono d'en Propika a la seva entrada a meta

Sembla a ser que ha al.legat que no és va adonar de l'arribada del Fill Predilecte de Dosrius

Full Parroquial -

Ens confirmen que Carles va quedar per davant de Propica a la crono Larrau.
Si Propica va sortir un minut darrere d ell que va fer dalt Larrau per quedar 30" pel darrere???

EL CONTE MONJO VALENT

L’endemà de fer l’Irati Xtrem vàrem sortir, amb en Rocko i en David, a estirar les cames i els hi vaig explicar el conte del monjo valent que diu així:

Fa molts i molts anys un dels guerres més grans de tot Japó, per demostrar que era invencible, es va situar en un pont i qui volia passar-lo havia de lluitar a mort contra ell. Els millors samurais de tota l’illa van acceptar el repte i una rere l’altre eren vençuts i esquarterats.

Amb això que un jove monjo havia d’anar a portar una ofrena a un temple i per fer-ho calia que passes el pont; li va demanar al guerrer que li permetés fer l’encàrrec i tornaria per deixar-se matar. Un cop al temple entregà el present i explicà l’encontre. Li varen aconsellar que fos fidel a la paraula donada i acceptes el desafiament, que tanques els ulls i es col•loques una espasa damunt del cap sense fer cap mena de moviment.

El jove monjo el dia convingut es presentà al pont, tancà els ulls i segui les instruccions que li havien donat. El guerrer va fer molts intents per atacar-lo, però la passivitat del contrincant el desorientava absolutament, ni em crits, ni em salts ni em cops a terra aconseguí que es bellugues. Temorós que la seva passivitat fos una art marcial nova que desconeixia, desprès de molts intents fallits es va agenollar a terra i li va dir: “acceptem mestre com a deixeble teu doncs ets el guerrer més gran que mai he conegut”

Aquest conte vol explicar el potencial immens dels grans mestres Rocko i David que a Irati em varen ensenyar el molt que encara em queda per aprendre.

EL CONTE DEL MESTRE I L’ESCORPI

Mentre pujàvem el port de Larrau li vaig explicar a en Propica el conte del mestre i l’escorpí que diu així:

Un mestre oriental, quan va veure com un escorpí s’estava ofegant, va decidir treure´l de l’aigua.
Quan ho va fer, l’escorpí el va picar. Per la reacció al dolor, el mestre el va deixar anar, i l’animal va caure a l’aigua i de nou estava ofegant-se.
El mestre va intentar treure’l una altra vegada, i una altra vegada l’escorpí el va picar.
Algú que ho havia observat tot, es va apropar al mestre i li va dir: “Perdoni… però vostè és tossut! No entén que cada vegada que intenti treure’l de l’aigua el picarà?”.
El mestre va respondre: “La naturalesa de l’escorpí és picar, i això no farà canviar la meva, que és ajudar”.
I llavors, ajudant-se d’una fulla, el mestre va treure l’escorpí de l’aigua i li va salvar la vida.

No canviïs la teva naturalesa, David, tu ets el mestre i jo l’escorpí. Si algú et fa mal; només pren precaucions

Entrenaments:
.- Dissabte 11: 128 Km +3650 bicicleta de carretera a l'Irati Xtrem en companyia d'en Rocko, Propica i companys del CC Dosrius. 8 ports, 1390 de coeficient de duresa, 56 Km de pujada amb 15 Km amb pendents de més del 10%. Quin patiment Mare de Deu!!!!
.- Diumenge 12: 47 Km +800 bicicleta de carretera, estirant les cames per poblets de Navarra.
Comentaris:
.- Propica, Rocko, Alex, Marc, Sergi ha estat un plaer compartir amb vosltres aquesta experiència esportiva i vital per terres navarreses. Ens veiem a la pujada a Andorra.
.- Toni felicitats per se un altre cop finisher a Zarauz, espero poder compartir ben aviat un entrenaments amb tu.
.- Melcior, Roger, Marti, Zelma, Sergi el meu reconeixement per haver acabat la primera etapa de la Transpy amb tan bones marques. Demà més.

el Full Parrokial -

Ens acaben de filtrar una informació que podria ser de vital importància

Abans explicavem el gran gest d'en Carles amb Propika m'entres passava dificultats a la pujada del Larrau

Però ens acaben de filtrar que minuts abans del inici de la marxa al Roko se l'hi va trencar la sabata

M'entres Propika l'hi feia un apanyo amb cinta americana per qué poguès fer la prova en carles l'hi anava dien al Roko que abandones , que no sortis insistent-ment

Desde el full parrokial tot-hi que mai respectem la presunció d'innociència esperem que en Carles es pronucïi
Seguirem informant

El Full Parrokial -

Durant L'irati extrem és van viure situacions molt diverses , pluja , fred , patiment

Pero quan un espartà veu a un company amb problemes no dubte en donar-li un cop de mà

Quan Propika estava passant per dificultats a l'última ascensió de la Prova el Larrau , en Carles va evitar que un Mallarengo perdés el seu escut allà

És va acostar a ell i el va animar i acte seguit li va explicar un conte el del monjo i l'escorpí

Propika amb sang suor i llàgrimes va conseguir coronar el port cumplint l'objectiu de ser finisher

Aquest gran gest del Gran Mestre Mallarengo el podría propulsar directament cap el Gran Premí ja que va demostrar tenir els valors d'un gran espartà

Roko -

Irati Extrem : 128kms +3800 dpa

Ahir a L'irati extrem els mallarengos vam tenir que tirar d'èpica

Apart de la duressa i dificultat del recorregut amb baixades súper tècniques vam tenir que soportar les inclemències del temps

Pluja , boira , fred , vent que juntament amb la duresa del recorregut prodüia un còcktel explosiu

A les 8:06 Vam iniciar la marxa , els primers dos kms anavem tranquils ja que estaven neutralitzats ja que obrien cursa els txikis (nens)

Aquesta marxa no es com a les que estem acostumats aqui , la gent no va a fer temps , si no que la gran majoria van amb grupeta i paran a tots els avituallaments.

Només sobre gas a l'últim port que es cronometrat

Nosaltres vam decidir anar plegats el màxim de temps posible i anavem reagrupant

Vam anar junts fins l'avituallament abans del Errozate un port durissím de 10kms al 9.6%

en el qual va començar a ploure intensament i la boira va fer acte de presència

Les baixades súper perilloses . asfalt trencat , rugòs amb graba , terra moll , boira , ciclistes Kamikazes , revolts tancats van fer que extremesim la precaució

Vam tenir que afrontar 7 ports i ens va ploure el 80% de la prova i vam entendre per que és L'irati extrem

En total 128kms +3800 dpa , tot-hi que els GPS marcaba un desnivell inferior

Desde aquí voldría agraïr als companys mallarengos Carles i Propika i als companys i àmics de dosrius per el gran cap de setmana d'esport i diversió que em passat plegats

Ara a recuperar i per la pròxima