Blogia
La llibreta virtual.

TOT APUNT !

TOT APUNT !

Aquesta tarda he deixat la bici i les bosses de transició ja preparades per demà.

 

En la imatge es veuen algunes de les bicicletes que tinc al voltant. Quan jo anava a deixar la meva molts dels que demà correran em miraven. Deurien pensar: "mira un altre xixarel·lo que vol provar això de les triatlons, pobret". He fet un tomb per la zona de les bicis. Mare de Déu quines bicis, sense comentaris, i ja us podeu imaginar les bicis dels pros.

 

Després de la proesa que ha fet en Carles aquest matí, sento tot el pes de la responsabilitat de l'MCT. És impossible igualar la gesta d'en Carles.

 

Ara, demà no penso perdre l'escut i vull que en Leònides se senti satisfet de la meva feina. Ens veiem demà a l'arribada.

4 comentarios

Roger -

Entrenament dissabte 23 de Maig: Zero. Em van enredar per jugar un 7a7 al camp de l’Arenys, i em vaig trobar fent un partit 11a11 contra els veterans (no tant veterans) de l’Arenys.

Entrenament diumenge 24 de Maig: 25km, +750

Roger -

TONI, TONI, TOOOOOOOOOOOONIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!

Les teves paraules a les 5AM, minuts abans de la gran combat, és un document periodístic sense precedents (“què pensaven els espartans quan divisàvem el camp de batalla?”) – El teu relat transpira èpica per tots costats. S’intueix aquella il•lusió única, aquella que només se sent minuts abans d’un gran repte; sense temors, amb la satisfacció de saber que vas amb els deures fets, convençut de fer un gran paper. Val la pena tots els entrenaments només per viure aquest moment.

Ara, mentre escrit això, m’imagino el teu esforç. Sento en Leònides al teu costat. Ja no et deixarà fins a la línia d’arribada.

TONI -

Encara es fosc. Poc cotxes circulen per la carretera. La nit i la quietud amaguen l'esdevenir d'avui. Ambdues encara no saben que d'aqui poc seran devastades pels xisclets de l'esforç i per la llum de la il.lusio.

A les 4 he sentit la crida de'n Leonides.: "Espartaaaaans".

Ja no he pogut dormir mes. Pel meu cap he imaginat els sons de la batalla. Que gran seria acabar-la dignament.

D'aqui a poc mes de mitja hora marxare cap alla.

L'MCT ja ha triomfat a Mataro. Avui conquerim l'altra repte. Una parada mes en el cami.

Pau i herba

Roger -

Carles, la teva figura s’engrandeix i s’engrandeix en gestes com les d’avui. Quan he llegit la notícia aquesta tarda, darrera les cortines s’intuïa una forta resplendor. M’he dirigit a la finestra i he sentit la crida inequívoca d’ELL. No he dubtat, i de seguida he iniciat la peregrinació – Gràcies per deixar compartir aquesta gran alegria amb tu, i per permetre la “meva humil ofrena” a casa teva.

Toni, estic convençut que la jornada de demà serà un èxit. Que ‘O fortuna’ t’acompanyi, i que puguis gaudir d’un dia tan excepcional. En Leònides farà la resta i així elevar la teva figura a mite.

Estaré pendent de les notícies que arribin de Calella.