Blogia
La llibreta virtual.

Al final aplaudiré jo (Carles M.)

Al final aplaudiré jo (Carles M.)

7.00 AM al Calisay. Sortim en Carles, en Roger i en Marc a fer una ruta potent: Collsacreu per can Colomer, cal Peraire, Olzinelles, Gualba (esmorzar), Riells, Santa Fe del Montseny, Sant Celoni (baixant per GR-5) i Arenys.

Gran domini d'en Roger (amb la bici suplent), mentre que en Marc ha pogut aguantar mig dignament. Malhauradament no hem aconseguit cansar a en Carles, que és tot un non-stopper i està molt fort. Com és obvi, ens l'hem trobat arribant a Collsacreu, dret, aplaudint la nostra arribada després d'un quart d'hora d'espera..

En total més de 6h de pedaleig, a confirmar la distància i el desnivell acumulat.

PD: he consultat les estadístiques del blog. Ho podeu mirar dins 'Administrar'. Hi ha un nombre de visites totals de més de 32.000, amb una mitjana diària de 77. Es poden veure gràfiques per dies i sembla que es veu una part de la IP dels que s'han connectat, indicant quanta estona fa que ho han fet. O els 6 o 7 que escribim sempre hi entrem 10 cops al dia o tenim visites forànies..

Salut Guiño

51 comentarios

pep -

Entrenaments. 0

Setmana de molta feina i he tingut que triar entre la obligació i la devoció
Avui sopar de família, diumenge dinar de família
Diumenge quant desperti sortiré a fer una volta amb bici per cremar calories.
Bon cap de setmana a tots, esperant llegir les vostres cròniques

Salut i desnivells



Roger -

Entrenament secret, 26 de juny: 40km, +1500

Toni, gràcies i que vagi bé a Vallnord.

Marc, demà t'esperem per fer el briefing a les 20!

Carles, espero que el genoll millori aviat i puguis seguir la teva excel·lent progressió.

Pep, bon entrenament i espero poder comptar amb tu a l'agost!

Bon cap de setmana a tothom

TONI -

A la triatló de Balaguer regalaven a tots els participants una tovallola. La camiseta de "finisher" només la tenien els que acabaven la prova.

Me n'acabo d'adonar el que hi ha escrit a la tovallola i us ho transcric:

"només els febles intenten aconseguir allò que ja saben que tenen a l'abast".

Pau i herba

TONI -

Roger i Marc, que us vagi molt bé la cursa de diumenge. Ja friso per saber-ne el resultat i saber quants punts d'avantatge em porteu.

Pep, que vagi bé la sortida-entrenament del cap de setmana. Suposo que ens veurem el dia 8 d'agost.

Pau i herba.

Carles -

Pensament 972:

POBRE DE SOLEMNITAT

Acabo de descobrir que soc un pobre de solemnitat, doncs la meva única propietat és la meva anima, i aquest matí he perdut la poca fe que em quedava.

Carles -

Pensament 971:

UNA DITA DE SHERLOK HOLMES

Quan hagis descartat l’impossible, el que queda, encara que sigui improbable, ha de ser veritat.

Carles -

Pensament 970:

CANTO
Sovint em passa talment com els ocells; canto i m’esbargeixo desprès de la turmenta. ¿Perquè no puc gaudir de la poca llum que queda un cop dissipada la tempesta?

Carles -

Pensament 969:

FOTOGRAFIA

Com més miro la foto que en Marc va fer d’en Toni a la Half de Calella més convençut estic que qualsevol fotografia, és un secret de paper d’un altre guardat en un instant;: quan més coses et diu aquesta imatge menys saps sobre el seu protagonista.

Carles -

Pensament 968:

PASTOR

Amb els guineus un ha de comportar-se com si fos un guineu; amb els bens, també.

Marc -

Atenció: el pensament nº 1000 s'acosta.. El MCT prepara alguna cosa per celebrar-ho?

Carles, espero que et recuperis bé del genoll. A mi em va passar i anant al fisio se m'ha curat bé. Va, pugeu a la Catllaràs..

Toni, és fàcil, portava el vent a favor. Com que no entreno, i avui què feia?

Roger, em vas dir que no entrenaries.. ja em puc espavilar. Fins dissabte!

Salut,

Carles -

Pensament 967:

RECURSOS PROPIS

Per aprendre a no equivocar-me cal que sovint m’equivoqui. Per perfeccionar el coneixement em recolzo en el dubte i la incertesa que em confirmen la meva ignorància. Per procurar ser feliç em banyo en el mar de la tristesa i faig de la melangia trampolí cap a la il•lusió. Per combatre les obsessions substitueixo els pensaments recurrents per altres de diferents que dissipen el neguit existencial.

Carles -

Pensament 966:

BOIG

Tinc una pregunta que sovint em retorna una altre vagada com una cançó enfadosa: Soc jo el qui esta boig o els bojos són els demes.

Carles -

Pensament 965:

LAXANT

Aquest matí he anat a la farmàcia a comprar un laxant, però no pas per purgar la panxa, sinó per netejar el cervell d’idees melancòliques. Com feien els estoics, em tinc prohibit incubar sentiments de tristesa.

Carles -

Pensament 964:

ESCACS

En la vida, com en els escacs, l’acumulació de petites avantatges, porta, de mica en mica, a una supremacia abassegadora. El que guanya la partida, al menys durant una jugada, ha estat superior al seu contrincant. El que s’alça amb la victòria fa doncs la jugada següent al darrer error. Tanmateix li convé tenir present que la gloria d’avui pot ser el verí de demà.

Carles -

Pensament 963:

EXECEPCIÓ

Trobar una excepció a qualsevol dels meus pensaments és relativament fàcil, però això no vol dir que aquests pensaments no siguin encertats.

Carles -

Pensament 962:

DUBTA I LLIBERTAT.

Ubi dubium ibi libertas: On hi ha dubta hi ha llibertat.

Carles -

Pensament 961:

A PROPOSIT DE VICENS FERRER

Viure en una societat depravada i deshonesta et converteix en virtuós i honrat per ben poca cosa.

TONI -

Roger, la teva preparació en global és brutal, digne d'un esportista d'èlit. Per cert, es comenta que l'Eufemiano aquest dies està descansant pels Pirineus. Espero que no estigui entre el teu cost tècnic.

He quedat acollonit amb l'Altriman. Aquesta és la prova reina del conjunt de triatlons que es fan el cap de setmana que esmentes. La distància és la d'un IronMan, però veient els desnivells de la bici, fan por. Per aquelles dates ja n'hauré tingut prou amb Vitòria.

La comissió tècnica-esportiva de la parella 38 avaluarà demà, en sessió d'urgència, la possibilitat de participar a la Catllaràs. Vist que no tinc gairebé cap punt dels "oficials", no puc badar, malgrat que encara queden algunes proves importants.

Marc, no acabo d'entendre com sense entrenar et pots posar a 40 km/h. Em sembla que ja no vindré a la Catllaràs.

La cursa de Vallnord és dissabte i no diumenge. No sé si es que en fan alguna altre.

Pau i herba.

Carles -

Pensament 960:

HERACLIT O HERODOT

La historia de la filosofia i la literatura grega ha conegut tres Sòcrates, cinc Platons i vuit Aristòtil. Que m’impedeix a mi ser els segon Herodot o el quart Heràclit?

Carles -

Entrenaments
Dimecres 24: 25 Km. Amb la llengua fora tota l’estona per seguir la roda d’en Toni que anava a ritme de Pau i Herba.
Comentaris:
- El meu entrenador m’ha fotut una bronca brutal pel meu baix estat de forma, com a càstig i per evitar que faci el ridícul m’ha prohibit participar a Vallnord i a la Catllaràs; l’excusa oficial es la 753: “molèsties al genoll”.
- Marc si fer publiques les dades confidencials de l’U.C.I. es penalitza amb -20 punts accepto la sanció, però en cap cas se’m pot acusar de difamador, doncs són dades oficials i contrastades.

Roger -

Entrenament secret, dimecres 24.06: Les Angles; breu passejada familiar fins al llac de la Bollosa (quota 2000). Al vespre, 30’ Sauna i 30’ Jacuzzi.

El meu preparador ha tingut a bé d’incloure una petita estada a Les Angles per agafar forces de cara al tram més decisiu de la temporada – El calendari es presenta molt exigent, i les expectatives són molt elevades. Cal agafar forces i preparar-se mentalment.

Demà fem maleta i cap a Castellar de N’Hug. El divendres està programant un entrenament curt, però intens. El dissabte toca rodar suau.

Toni, Carles, si al final us decidiu per combinar Vallnord amb la Catllaràs (només de pensar-ho, em fa mal tot), feu-m’ho saber per SMS. Estaré encantat d’organitzar la logísitica a Castellar. Malauradament la fonda de confiança està tancada per vacances, però hi ha mitja una dotzena d’hostals disponibles.

Toni, per aquí Les Angles s’estan ultimant els preparatius de la Altriman (www.altriman.com) pel cap de setmana 17-19 de Juliol. Entenc que és una half, amb la peculiaritat de fer-se a 1700-2000m d’alçada.

Marc, si segueixes entrenant tant, et tocarà fer la Catllaràs solet (jo no et podré seguir). T’esperem dissabte!

ESPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS!!!!

Marc -

Ok Toni, demà ho confirmo perquè encara no ho he vist enlloc més. Em sembla que en Ferran té cursa a Andorra diumenge, potser serà a Vallnord. Compte que aquest és perillós..

Entrenament publicable de qualitat:

Carretera amb la bici de muntanya; Arenys, Arenys de Munt, coll Pollastre fins Mataró, Sant Pol (NII), Sant Iscle i Arenys. Tornant per la NII he enganxat un carreteru i hem fet relleus, anant a uns 40 km/h. A la pujada del port d'Arenys se m'ha escapat.
Dades: 54,5km 27,6km/h 153ppm avg. 620m desnivell acumulat (pot ser?)

Només faig que pensar en la Catllaràs i el dia 8 d'agost..

Salut,

TONI -

Marc, la Volta a la Cerdanya es fa el cap de setmana del 18, 19 i 20 de setembre.

Ja cal que t'entrenis (i publiquis els entrenaments).

El 4 d'octubre a la Challenge hi haurà 1 mallarengu segur, perquè ja ha pagat.

Pau i herba

Marc -

Els del Tour de França han classificat el Collsacreu com a port de 3a categoria, amb 345m d'alçada.. Aquell dia caldrà abandonar el dinar de Sant Zenon i pujar amb bici a veure el Tour.

Toni, em sembla que la fonda està tancada, per tant no hi haurà poció màgica. Si veniu perfecte!

Carles, el Comitè ètic del MCT està analitzant les teves declaracions sobre els entrenaments secrets per si poden constituir una falta i ser sancionades amb -20punts, per difamacions i calúmnies. Seguirem informant. Gran pensament 957. I grans entrenaments.. El 4 d'octubre tornarem a estar al pont de Sant Pol menjant coca i animant a un mallerengu?

Em sembla que aquest any la Volta a la Cerdanya serà una broma comparat amb l'Ermità non-stop. Demà potser vaig a Probike i ja preguntaré si es fa i quan..

Ens la veiem,

TONI -

Sortida aquest matí amb en Carles.

25 kms de pau i herba. Jornada per estirar les cames després de dies d'entrenament d'en Carles i de recuperació meus. Ha anat bé per tornar a sentir les sensacions amb la bici de muntanya i de cara a Vallnord.

Conscients tots dos que la Catllaràs puntua molt més que Vallnord pel premi Leònides, hem discutit l'eventual possibilitat de participar el dissabte a Vallnord i el diumenge a Castellar.

Voldria saber la disponibilitat d'habitacions a la fonda per la nit de dissabte a diumenge. També si, hi haurà prou sopa per a tothom.

Pau i herba

Carles -

Pensament 959:

HISTÒRIA EXEMPLAR

Montaigne ens explica que en lèpoca d’esplendor de la Grecis clasica els atenesos havien de triar entre dos arquitectes per dirigir una gran cosntrucció. El primer, més hàbil amb la paraula, és presenta mab un bell i premeditat discurs sobre l’assupte i atreia l’opinió del poble a favor seu. I l’altre, en poques paraules: “Senyors atenesos, això que aquest ha dit, jo ho faré”.

Carles -

Pensament 958:

PONERÒPOLIS

Filip, el pare d’Alexandre Magne, feu construir la ciutat de Eumòlpies o Poneròpolis , és a dir la ciutat dels dolents, per recloure-hi els homes més perversos i incorregibles de Tràcia i Macedònia. Sembla que fou un èxit absolut doncs bona part de la gent del seu regne volia anar a viure a aquell antre de vici i disbauxa. Avui aquella ciutat és diu Plóvdiv i és on hi va neixer Hristo Stoitchkov

Carles -

Entrenaments:
Dimarts 23 tarda: 35 Km. bicicleta de carretera, 14 Km. corrents.
Comentaris:
- He trucat a l’U.C.I. per parlar amb el seu President però sembla que és de viatge, dissabte serà d’observador a Vallnord i diumenge al Catllaràs. La seva secretaria m’ha donat una clau secreta per accedir a les puntuacions dels accèssits dels premis Leòoonides. Hi ha un apartat nou, que al menys jo desconeixia, relatiu als entrenaments secrets “no publicables”. En Marc segur que en serà el guanyador, doncs ja te 84 punts, el segueix de molt lluny en Roger en 21, en Toni 19, Pep 8 i jo soc l’últim amb 5. Ara entenc com es que en Marc sense entrenaments “oficials”ens passa a tots per la mola.
- Roger jo m’apunto a totes les proves del teu calendari menys l’stage a Castellar de N’Hug i a Colorado, no disposo de prous cales.
- Toni demà a 2/4 d’11 al Calisay? Aprofitem per comentar la logística de Vallnord; encara tinc dubtes doncs el genoll no està al 100 per 100.
- Salut i força.

TONI -

Estar clar que si jo no fos en Toni impugnaria la classificació del premi Leònides d'immediat.

Com pot ser que un que no ha fet cap cursa "ofical puntuable" vagi davant?

Crec que s'ha de convocar el consell dels clergues o ai tolàs.

Roger, el teu calendari fa por. 4 dies més d'estada a Castellar. Em sentia desmotivat, i ara mateix ja no sé com em sento, segurament com el pensament 956.

El Pikes Peak també podem venir? Hi haurà oferta de vol+avió?.

Quina por que fa el teu calendari.

En Carles té el do de motivar a la gent.

Demà a mig matí sortiré a fer una volta(curta) per muntanya. He de mirar l'estat de la bici de cara a Vallnord (aquesta és puntuable UCI?). Si algú s'hi apunta podem quedar cap a les 10/11 matí i fer una volteta, una hora o similar.

Roger, ets trobat en Gigi???

Bona revetlla a tothom.

Pau i herba

Roger -

GiiiiiiiiiiGiiiiiiiiiii!!!!

Roger -

A l’espera que en Charles Moyen publiqui les curses oficials amb la seva categoria/puntuació corresponent, aquest és el calendari que el meu preparador em té en ment

23.06-27.06 Entrenament en alçada: Stage Castellar de N’Hug
28.06 Botifarrada: La Catllaràs – Debut ’09 de la 40
Juliol (?) Entrenament en alçada: Pikes Peak, Colorado (petit repte que tinc pendent)
08.08 Puntuable: Ruta de l’Ermità non-stop (repte: 16 hores)
22.08 (?) Botifarrada: III Pas dels Lladres
5-6.09 Puntuable: Tracks del Diable non-stop (repte: arribar abans que la 38)
19-20.09 (?) Puntuable: XV Volta a la Cerdanya (repte: no perdre’s, i si és possible, arribar abans que la 38)

Em teniu molt motivat amb els preparatius de la non-stop el proper 8 d’agost. Em fa molta il•lusió el repte, i poder-ho fer amb l’MCT al complert – Pep, t’hi animes?

El moment de la veritat ha arribat.

Bona setmana, i sobretot: entreneu – Ho necessitareu.

Carles -

Pensament 957:

A LA MEVA PASTANAGA

Puc escriure els versos mes berros aquest matí.

Escriure per exemple: “ Aquesta pastanaga tan ben dotada m’inspira desitjos obscenes, m’excita el nap que va com cec per endrapar el forat davanter i darrer.

La polla somia amb la teva garota sucosa.
Però ara ja no et tinc. Se que t’he perdut.

Puc escriure els versos mes berros aquest matí.
Jo et penetro dolçament, i tu la deixes lliscar amorosament.

En matins com aquest t’enculaba tan com volia.
Follavem fins que més no podiem.

Encara que sigui l’últim plaer que compartim
i aquesta la darrera lletarada consagrada
fem-m’ho per darrera vegada
perquè en matins com aquest vàrem gaudir de valent.

Carles -

Entrenaments:
Dilluns 22 nit: 2900 metres piscina
Dimarts 23 matí: 39 Km. bicicleta de carretera.
Comentaris:
- Acabo de tenir accés a la classificació provisional dels premis Leòoonides 2009 i de moment el líder absolut i molt destacat és el gran Toni, els altres quatre membres de l’M:C.T. tan sols hi tenen dibuixades unes quantes botifarres.
- Salut i força.

TONI -

Faig una demanda a la UCI, en especial al seu president Charles Moyen, perquè publiqui les curses "oficials" puntuables d'aquí a l'agost.

Necessito saber quina puntuació té cadascuna, per veure si puc recuperar-me una mica en la classificació.

Pau i herba

Carles -

Pensament 956:

DEBILITAT

Em sento tan dèbil, tan indefens, que fins i tot la felicitat em fereix.

Carles -

Pensament 956:
MATISOS

Cada cop utilitzo més, per escriure i per parlar, mots que afebleixen i moderen la contundència i la temeritat de les proposicions que formulo, per defugir tot dogmatisme. Les expressions “potser” “penso” “soc del parer” “en ocasions” “a voltes” intenten matisar idees que semblarien dogmes de fe. ¡ Visca el relativisme!

Carles -

Pensament 955:

DUBTE
No se si he fet els meus pensaments a partir del que soc o si són els pensaments el que m’estan fent com soc.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 2.000 mtrs nedant.

Avui jornada de mig gas per acabar de recuperar del dissabte.

Je he de començar la mentalització per Vallnord, el dissabte, i Calafell el diumenge (Roger, és broma. ;-)))))

Per cert, com va anar la competició de volei a la triparella 40?

Pau i herba

pep -

Ja veig que aquest cap de setmana tots heu cremat moltes calories.
Jo diumenge a ¼ de 7 del mati sortia d’Arenys de Munt amb la btt preparada per carretera i maillot de la Mallerenga, amb 13 companys-es de ruta direcció Sant Celoni, Granollers, i Sabadell, parada reposar forces i Terrassa i reagrupament a Monistrol i pujada de 10 Km fins a Montserrat, bones sensacions arribant després de 5h i 7m de marxa, sense contar les parades de reagrupament i esmorzar, dinar a Montserrat i baixada a Monistrol per agafar el tren fins Arenys de Mar i tornar pujar a la bici fins Arenys de Munt.
Sortida feta a ritme tranquil en cap moment ningú ha quedat sol amb molt bon rotllo i companyerisme, amb ganes de tornar-hi.
Km totals anar 100 km i tornar 18 km.

Salut i desnivells

TONI -

Carles, en algun moment de la cursa a peu se'm van aparèixer alguns d'aquells fantasmes que mai vols que surtin, i només pensava en la teva força de voluntat de superar les barreres havent-te apuntat a la cursa de Calella, pensant que no n'eres conscient d'on et ficaves.

No, avui no puc sentir-me pletòric. Potser un altre dia.

Pau i herba.

Carles -

Toni la teva ambició no te límits? Sort que no se’t va aparèixer ni Leonides ni Gigigi ni la polla en vinagre, doncs el dia que ho facin rebentaràs el crono. Dissabte vas estar quasi 6 hores matxacan a tope i per segon cop has fet una Half, i aquest cop amb més dificultat tècnica pels desnivells acumulats. Si jo hagués fet el que tu, avui estaria pletòric.

Carles -

Pensament 954:

PROBLEMA IRRESOLUBLE

Quan tinguis un problema irresoluble, minora la teva pena sabent que res no dura per sempre, ni tan sols els teu problema irresoluble. No perdis el que et queda de vida procurant solucionar-lo, tan sols aconseguiràs veure’t desil•lusionat.

Carles -

Pensament 953:

UN PORUC

Soc d’aquells que no creuen en res, però tenen por de tot. Aquestes pors són massa sovint, filles bastardes del meus somnis. Si vull convertir els meus somnis en realitats cal que estigui preparat per viure malsons.

Carles -

Pensament 952:

EN UN CURS DE MEDITACIÓ

Si busques la pau interior, podràs trobar la felicitat al final; si busques la felicitat, no trobaràs ni la pau interior ni la felicitat.

TONI -

Com he dit abans, davant les proeses com la ruta que vàreu fer ahir, la meva crònica de Balaguer és insignificant.

Quatre detalls tècnics.
Distàncies de la cursa: 1,9 kms nedant. 90 kms carretera, 21 cursa a peu.
Temps total: 5h50'

Classificació 99 de 168.
Classificació per grup d'edat: 12 de 24.

En Ricard va fer un molt bon paper. De l'aigua va sortir el 3r (Im-presionante) i va acabar el 74. Desfet i destrossat però amb la feina feta.

Jo, en canvi, vaig tornar a fracassar en la cursa a peu.

Ni Leònides, ni Gigi, ni la polla en vinagre per en lloc.

Roger, d'acord pel dia 8 d'agost.

Per la tracks del diable, demanaré informació per portar la família.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
Dissabte: 19: 89 Km. btt +2100 amb bones sensacions
Diumenge 20: 46 Km. bicicleta de carretera, 2000 metres piscina.
Comentaris:
-Toni com va anar a Balaguer? Com és que no publiques la crònica?
- Pep espero ens expliquis la teva sortida per anar a veure la moreneta.
- Ahir dissabte vaig gaudir de valent amb la sortida pel Montnegre i el Montseny amb la parella 40. Amb un toc humilitat tinc que confessar que en tot moment em vaig sentir còmode, fins i tot sobrat; amb un xic de vanitat voldria dir que per un dia em mereixia estar a l’alçada d’aquests dos monstres de la btt que són en Marc i en Roger. Vaig esperar pacientment el moment per fer l’atac bo, i un altre cop en giiiigiiii em va donar un cop de ma per poder aplaudir l’últim.
- Roger dia 8 d’agost, si no soc un destorb, pots contar amb mi per intentar fer la ruta de l’ermita d’una atacada. Toni no se on es fa la non-stop de tracks del diable, però el dia 5 de setembre me’l reservo a l’agenda; tanmateix comparteixo la teva opinió que la mare de totes les batalles serà La Volta a la Cerdanya 2009. He posat un ciri a Sant Cristòfol perquè aquest cop ningú es perdi.
Salut i força.

Marc -

Roger, gràcies per currat-te el bikemap! És molt xulo saber les dades de l'etapa i poder veure-ho físicament.. Animo a tothom a consultar-ho.

Toni, top ten M40 també ahir?

Ahir a la nit em notava satisfet i cansat, així que vaig anar a dormir aviat. Aquest matí, cap al tard, he sortit a entrenar, pensant només amb la Catllaràs. El cos m'ha demanat anar suau, i no em deixava pujar de 165 ppm. He pujat per can Colomer, Collsacreu, Sant Iscle, Arenys de Munt i Arenys. 22,5km, 1h 10', 132 ppm avg.

A Arenys de Munt he vist els del club, que correran el proper cap de setmana les 24h de Madrid. Porten 2 equips i van ben preparats. En Tendo comentava que fa un parell de setmanes van fer l'etapa d'ahir. Molta sort a les 24h companys!

PD: el dia 8 d'agost pot ser històric..

Salut

Roger -

Toni, gran Toni – Ahir quan varem rebre el segon SMS teu (el de debò), la motivació que ens va generar va ésser tal que les rampes cap a Sta. Fe es van fer increïblement curtes i suaus.

Com va anar ahir a Balaguer? Tots els detalls, si et plau.

Apunto 5 de Setembre. Per mi OK. Endavant ESPARTAAAAAAAAAAAAAAAAANS!

Roger -

Dades de la sortida: 85km, +2100 (aprox.)
http://www.bikemap.net/route/220730

Comentaris:
Encara estic molt cansat. Seguint el mètode dels pros, tal i com ens va comentar en Carles ahir, avui m’he escoltat les pulsacions de bon matí: Les tenia disparades, i amb el preparador hem convingut fer avui una jornada de descans (és així com s’ha de fer, no?)

Durant tota la jornada vaig témer les paraules d’en Carles, que donen títol a aquest article, i que va deixar anar en la primera pujada a Collsacreu. Al final es van confirmar els meus temors; no va ésser a Sta. Fe (la 40 va treballar tàcticament a la perfecció per contenir-lo), però a St. Celoni es va produir un atac fulminant que no es recordava des dels temps d’il diavolo Ciapucci. Total: Més de 15min a la 40. Sense comentaris.

Seguint els consells d’en Marc i en Carles, a la tarda varem passar amb la família per Skinfit. Quan em vaig emprovar els pantalons oficials de l’MCT, vaig tenir una satisfacció enorme: Per fi sóc digne de portar la indumentària oficial. Vaig quedar molt sorprès del coneixement de la parella de Skinfit de totes les proeses del triatleta, així com del seu calendari – Ahir Balaguer, la setmana que ve Calafell (que no era Vallnord?), etc.

El proper dia 8 d’agost es perfila com el dia de l’Ermità. La sortida està prevista a les 5AM davant l’església de Castellar de N’Hug. El repte és completar els 162km, +6400 en 16 hores. Personalment, ja li he marcat al meu preparador aquest objectiu, i sé que hauré d’entrenar de valent. La motivació la tinc a un nivell sense precedents.

TONI -

Espero amb ànsia la crònica de'n Pep de l'anada a Montserrat.

Pau i herba

TONI -

Davant de la sortida que vàreu fer ahir, no puc escriure res més com em sento. Desbordat per la passió, esforç i ganes que heu posat en la sortida.

Només em resta agenollar-me i reconèixer la vostra superioritat. Seguiré entrenant per anar fent les botifarrades "oficials" a les que només puc aspirar. Res a veure amb les sortides de l'MCT.

Notícia important:

El proper dia 5 de setembre es farà la non-stop de tracks del diable.

Serà només per a 20 persones en exclusiva.

Seria interessant que diguéssim quelcom abans no quedi ple.

Avui no sóc digne ni tant sols d'entrenar més. M'estic plantejant si dedicar-me a jugar a la petanca.

Pau i herba