Blogia
La llibreta virtual.

El dia del comparsa

A les vuit del matí en el Calisay en Magic i en Toni apunt per sortir.
Ningú més. On és la gent? Com és que s'amaguen? Estan acollonits? O
van molt sobrats? En fi, tornarem a gaudir d'una jornada de pau i herba.

S'ha canviat la ruta per por al fred que podria fer a la part obaga
del Montnegre. Així l'atac a Fuirosos ha quedat ajornat altre vegada
(potser és això el que fa por a la gent).

La ruta serà: Lurdes d'Arenys de Munt, cap el Corral, pedra de la
Ferradura, Corredor i esmorzar a Vallgorguina.

Enfilem cap a Arenys de Munt, el sol comença a despuntar sobre els
boscos de Collsacreu. Els tons de la tardor ens fan sentir vius. Donem
gràcies per haver-nos despertat i poder gaudir de la llum i els colors
d'aquesta estació.
No fa tant de fred.

En Toni posa ritme. En Màgic, impertèrrit, el segueix, i al pont
d'Arenys de Munt dóna el primer avís i s'emporta la bonificació.

Fins a Lurdes en Toni torna a marca el ritme. En Màgic continua a
roda. Preparant l'estratègia.
Primera pujada de punts. Després d'alguns dubtes en Màgic troba el
ritme i diu adéu. Dos minuts a la pedra de la Ferradura. Punxada
brutal d'en Toni.

Enfilem cap el corredor. Una ombra fa reaccionar en Màgic i el seu
cervell posa en marxa l'aparell motivador. Torna a dir adéu en Toni i
segueix a roda d'un altre rival que ens havia passat.

Passat el pi de Buac, ja en són dos els que ataquen en Mitjà. Però la
voluntat de ferro, l'esperit de lluita a la recerca del patiment com a
forma de satisfacció porta en Mitjà a repassar els dos rivals.

Mentre, en Toni fa de comparsa i segueix a molta distància fins que no
pot més i fa servir la tàctica del reventon.

Lliço magistral d'en Mitjà d'esperit de superació i motivació.

A can Serrador ens em trobat a dues llegendes de la Btt d'Arenys. Gran
satisfacció per l'encontre, i han promès col·laborar en el blog.

A la tornada altre lliçó de grandesa d'en Mitjà. Ha deixat la xavalla
a en Toni perquè no es desmotivés.

Pau i herba

7 comentarios

marc -

Si les forces m'ho permeten vindré, però no m'espereu (tampoc ho feu..jaja) perquè no puc assegurar si em despertaré..
Oju en Fermín i la seva KTM!!
A pel podi!

Carles -

Dijous dia 6 a les 8 del mati al Calisay. Espera de 5 minuts als que s'hagin adormit, segidament anar per carretera fins a Pineda i ascencio a l'ermita de l'Erola. Si les forces ho permeten baixada per Fuirosos i tornada per Olzinelles. Cal portra entrapa.

Convindria anar preparats, doncs hi haura un fitxatge nou, en Fermin, a qui es podria ensenyar el ritme ciclista que es pot assolir quan el patiment es converteix en el motor que impulsa la nostre energia interior.

marc -

Podeu explikar això de la sortida de dijous? A veure si m'apunto..

TONI -

Recordeu que el dijous hi ha sortida amb en Fermí.

Jo ja tinc encarregada una caixa d'ampolles de Rom i Coca-Cola per la nit de demà.

Fins dijous.

Pau i herba

marc -

Demano el drets de Copyright. Tot i això hi ha un punt òptim per sobre del qual la tàctica es torna contraproduent..
Disposo de foto de Mitjà prenent dopping, aviat es publicarà..
salut

Carles -

Com m'agradaria que la crònica esportiva d'en Toni s'ajustes a la realitat....però qui no somia es perque no vol.

Es pùblic i notori que tinc poques virtuts, i entre aquestes no hi ha precisament la modestia. Tanmateix avui farè un exepció i confesso que en aquesta sortida vaig utilitzar la tàctica Marc, per tant el mèrit no es meu.La nit del dissabte va caure una botella de vi, licor i combinats, l'èxit estava assegura't.

Consultats diversos llibres esportius no he sapìgut trobar-hi aquesta tàctica. Si en properes sortides em dona també bons resultats sera questió de patentar-la.

TONI -

DADES DE LA SORTIDA
- Distància total: 31,14 Kms
- Temps total: 2:50:30
- Ritme mig: 5:28 km
- Calories totals: 1088 cal

Pau i herba