Blogia
La llibreta virtual.

Propica : Escollit a entrar a L'elit Mallarenga ?

Propica : Escollit a entrar a L'elit Mallarenga ?

Ja Queden poques setmanes per la celebració de la gran gala Mallarenga i apart de l'entrega de les estatuetes , de tant en tant apareix alguna persona que durant la temporada ha fet merits espirtius per entrar a formar part de la familia Mallarenga

En aquet cas En David Propica es un posible candidat , ja que representa els valors espartans mes valorats : Lluita , pasió i companyerisme

Ens consta que el consell mallarengo de lausanne ja estan deliberant  sobre el tema , aviat sortirem de dubtes

55 comentarios

propica -

Estupefacte, acollonit, el mati a estat molt intens jo personalment dema tinc un encarrec... algu sap on es venen mobils be de preu?,

Roko -

Molt be carles !! Ens trovem al cali !! Marc si vens mes tard ens trobem al corral !! Heu avissat al Tendo i en pep ?

Carles -

Pensament 4550

HEUS AQUÍ

.- Heus aquí un pensament curt: podeu llegir-lo dues vegades.
.- Heus aquí un pensament que viu per els altres: no naixerà fins que no arribi als altres.
.- Heus aquí un pensament que no es pot tancar dins una gàbia. Vola sol.
.- Heus aquí un pensament que per dormir tranquil pensa en les boies.
.- Heus aquí un altre pensament.

Marc -

Ok nois, intentare ser a les 7.30 al Kaly.. si no hi soc pujo mes tard i us truco!
Salut,

Carles -

Roko demà a 2/4 de 8 seré al Calisay per companyar-te a buscar en Propica a Rupit.

propica -

Dema la truiterada es presenta molt interesant... estic segur sortirant grans titulars, i reptes nous

roko -

Entrenament secret dia 11 : 110km amb bici de carretera

companys demà he quedat amb picanyol a les 8:30 a creu de rupit , l'intenció es anar al final dela pujada del corral on hi ha la bandera per veure passar els companys i amics del club i despres venir a la truiterada.

Ens podriem trovar alla ? Sobre les 8:45o 9 ? Jo sortire sobre les 7:30 de casa per anar a buscar a propica a la creu de rupit

Carles -

Pensament 4549

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Jo sóc allò que he estimat i allò que estic disposat a estimar.
.- Joan Rois de Corella escrivia fa cinc-cents anys: “En amar, no en ser amat, mon darrer bé reposa”. I no us penseu que això sigui només una frase.
.- Les cloïsses, si són peludes, em fan regalimar els sentiments, m’afebleixen la raó i poblen la meva imaginació de formes plenes de desig.
.- Quan estic fotut escric en un tros de paper els noms que han donat plaer al meu cos, per repetir-los una i altre vegada i no sentir-me abandonat.
.- Confessions d’un cornut: “Jo no tinc vida sexual, però la meva dona sí”

Carles -

Pensament 4548

PICANT PEDRA III

.- Si hi ha una valor en la vida que en arribar a la maduresa he tingut molt clar és: disposar de temps lliure per fer-ne el que em doni la gana.
.- Incauts, creieu que les vostres fites us pertanyen?
.- Participar a l’Ironman és fabulós, millorar la teva marca és fascinant.
.- En acabar una cursa dura, si fos sincer, podria escriuria una epopeia, i fins i tot més, una tragèdia.
.- El meu premi en la cursa de diumenge? Ai, el meu premi no són medalles ni copes, sinó petons i abraçades.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 11: 22 Km trotant amb la Keta, 2’ sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- En Santi, en Tendo, en Jeremy, en Carles, en Pep, en Ferran han confirmat que el proper diumenge dia 19 seran a la sortida dels pantans. Si apunta algú més?
.- Demà la sortida de Pau i Herba promet ser interessant.

mallerenga-A -

Entrenament dissabte: 6 km run + estiraments.

propica -

Els petits detalls fan molts cops que arribis a la meta

propica -

Be aquest diumenge tenia invitacio i anava a fer montnegre race, veient que hi ha cuorum per truiterada no puc permetre arribar a la gala sense pedalar amb uns dels grans, per aixo li he comunicat al meu assesor d imatge i representant que disculpi la meva abcencia, vaig a fer sortida de pau i herba

Carles -

Pensament 4547

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- La falsa modèstia de les noies boniques és la més decent de les mentides femenines.
.- L’excés d’honestedat en el procés de seducció és un excés de virtut.
.- La prudència del lligaire li permet distingir les dones que es poden desitjar de les dones que s’han d’evitar.
.- Sovint busquem en el sotaventre de les xicones fàcils la felicitat, però ens trobem amb la desgracia.
.- Bona part de les errades dels qui estimen neixen del fet que quan han de pensar, senten, i quan han de sentir, pensen.

Carles -

Pensament 4546

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Mentre jo cregui que l’estimo, què hi fa que allò que crec cert no ho sigui?
.- El meu regne no és el que tinc a l’entrecuix, sinó el que faig amb el que tinc a l’entrecuix.
.- En qüestions de sexe la persona més fàcil d’enganyar és un mateix.
.- Tinc dues maneres d’agradar les senyoretes: divertir-les o interessar-les.
.- Massa sovint m’equivoco amb les dones que faig meves, primer en el seu favor, després en la seva contra.

El Full Parrokial -

Ha saltat la Noticía a totes les Reds socials , la convocatòria que ha fet en Carles desde el Bloc www.llibreta.blogia.com ja ha fet efecte.

A hores d'ara s'estan produïnt una allau de confirmacions d'assistents a la Truiterada Mallarenga

Un d'ells serà l'aspirant Mallarengo David Propica que en declaracions al full parrokial comentava :

Estic molt ilusionat amb la posibilitat de pedalar i compartir la jornada amb el gran mestre , per a mí aquesta serà la primera truiterada mallarenga , espero sumar els suficients punts per poder assistir a la Gran gala

Qui també sembla que estaria apunt de confirmar la seva assistència és l'actual Premi Leonides en Roko.

Durant les pròximes hores s'esperen més confirmacions .

Rocko -

Entrenament secret dia 10 :

- 97km +750 Dpa amb Bici de carretera

- Avui amb en Mel em fet un Arenys - Tossa - Arenys acompanyats d'un molest vent de cara durant bona part de la sortida

- Demà Road amb els companys del Club , Carles sona bé això de la truiterada de Diumenge potser m'apunto

Carles -

Pensament 4545

PICANT PEDRA II

.- El temps, per un esportista, no és sinó l’espai entre dos experiències.
.- La constància ajuda en tot, però no és suficient per a res.
.- Quan surto a entrenar se que només he de comptar amb mi mateix.... i tot i així no gaire.
.- La mala noticia és que el temps vola, la bona que tu ets el pilot.
.- La lucidesa de les pròpies limitacions és la ferida més pròxima a Leònides.

Carles -

Pensament 4544

PICANT PEDRA I

.- Corrent pel bosc un esplendorós dia de tardor, sembla que la meva única tasca en aquest món sigui viure i ser feliç.
.- Quan entrenes és possible refusar els records i quedar-se amb el món dels boscos, els olors i la mar.
.- Sense dubte, la bellesa de la natura no canvia la realitat, però sempre arriba un dia que la realitat la necessita.
.- Un mandrós em confessava fa uns dies: “L’hàbit de la mandra és pitjor que la mandra mateixa”.
.- Qualsevol petita victòria serà sempre provisional, però això no és cap excusa per deixar de lluitar.

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 10: 70 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Demà toca sortir a corre amb la Keta, diumenge a les 8 a la font per fer btt i truiterada.
Salut.

propica -

Avui 35km roadzeus amb un final fent proves. M hi inmolat intentant pujar a can massuet, a mitxa pujada peu a terra..... o intentare mes endevant

Roger -

Eren 500m, i els dos primers eren dos americans amb sobrepès. A la classificació de la cursa de diumenge surto dels primers... en categoria “donetes” (que vol dir aquells que paren en cadascun dels avituallaments i es mengen 3 donetes mínim). A la propera aniré a disputar la categoria “dònuts”, un repte major.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 8: 9Km corrents amb la Keta, 25’ sauna i jakuzzi.
.- Dijous 9: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda massatges.
Comentaris:
.- Roger: Felicitats per la cursa de btt de diumenge, però encara estic en estat de xoc en veure que fa quinze dies, a Estats Units, vares acabar tercer en una cursa de 5Km baixant dels 17’, només superat per dos keniates.
.- Roko: Jo tampoc no parooooooo!
.- Toni: Els d’Aguante Forte m’han proposat que l’any 2015 sigui corredor oficial de la marca, però exigeixen que sigui una parella, ens hi apuntem?
Salut i aneu en compte amb les descomposicions gàstriques.

Roko -

Entrenament secret dia 8 :

- 37.5km BTT +1300 Dpa

Jo No Parooooooooooooo !!!!!!!!!!

Roko -

Entrenament secret dia 7 :

- 77km amb bici de Carretera +550 Dpa

- Avui amb CuadraTTi a les 15h erem al Caprabo per fer la volta del dimarts dels Muntbikes

- Fins Mataró ens ha acompanyat un fort vent de cara , però un cop em girat cap a Vilassar el ritme ha pujat i molt

- Em anat a full amb Dani perez fins Argentona , després de rea-grupar em baixat cap a Mataró on em quedat una mica desperdigat entre tants de cotxes i rotondes

- Desde l'estació de mataró he anat tallat, perseguint al CuadraTTi que estava tirant a full per atrapar a Dani perez , m'ha costat enllaçar

- Allà ens em ajuntat 4 , però el grupet s'ha trencat quedant-nos jo i dani Perez tot sols

- Apartir d'aqui escapats desde mataró fins Can Gaspart (Cruïlla de Collsacreu ) semblava com una etapa del Tour , a cada km feiem relleu i ho donavem tot , he arrivat completament fos com una cuca a can Gaspart , en Dani en canvi fresc com una rosa fins allà em anat a 34.4km/h de mitja

Continuo disfrutant d'un bon moment de forma i que duri !!!

TONI -

Felicitats gran Mestre!!!

He de confessar que fins aquesta tarda no m'he pogut aixecar de la tassa.
Diumenge ja vaig llevar-me amb molta cagalera tot escoltant l'espeluznant tempesta que queia i la previsió era de més.
La incontinència digestiva va explotar en saber que en Carles finalment havia pres la sortida de l'IM. Sense Mots.

El tram de bici seu ha estat espectacular. Fruit de tants entrenaments entre els millors. Sóc estupefacte.

"No caguis assegut a la tassa el que no vares saber cremar entrenant"

Pel que sembla la gal·la és a tocar, fins i tot podria ser abans del 9N. El peix està venut.
Ara mateix, només la publicació de la càtedra del gran Jandrewwww, "La closca rossa", podria descavalcar al gran mestre.
És el rumor que corre per Lausanna.

Pau i herba

El Full Parrokial -

La cosa esta que vull, ens informen desde Lausane que les pesquises per esbrinar quelcom de l Ironman estan aturades ja que no tenen manera de localitzar el taxista i propica no el troven enlloc.
Tanmateix ens ha arribat un esborrany d un posible asistent a la gala amb destinetari Lausane que posa aquesta informacio:
-Hibernal Bages+extensio Maqui
-xurribikers
-AndaluciaBikeRace
-Transmaresme
-Volta Presidenciable 94km
- Ultrabike amb actual Leonides
-MaquiCurriols Maresme
-NogueraBikeRace
-Pedals Cister NonStop 164km (reporter teledeporte)
-Llibert Mill NonStop 149km
-130km Maquis
- 125km btt +30mts nedant al pantà amb pons i actual Lws
-Pedals de Foc NonStop 215km 17h 18m
-Ruta 6 dies Atlas 440km

- Pròxims Objectius :
- Pedalada Orrienca
- 3h resistència Arenys de Munt
- Pujada al turó amb la Zeus amb desarrollo 42-24
La veritat que el document no te desperdici

Roger -

Diumenge 5 d’Octubre: Montseny 360, 72km +2600

Malgrat que el dia no pintava gens bé, al final vam poder gaudir d’un matí esplèndid i relativament amb poc fang. La sensació final és que vaig estar més pendent del paisatge que de rodes a seguir, cosa que de retruc em va permetre gaudir del bon assortiment dels avituallaments. Al final, ració d’endorfines a dojo i la pertinent esbandida de boires mentals. Immillorable. Però no crec que n’hagi après gaire, i a la que em descuidi em tornaré a posar desorbitat de pulsacions per arribar no-sé-on amb no-sé-quin-temps en no-sé-quina-posició. Llàstima.

Propica, Rocko: Ara per ara sou els únics que podeu fer ombra al gran mestre. Poseu-li les coses un pèl difícil, si us plau. Ni que sigui per no haver d’avançar la gran gala abans de novembre.

propica -

11 dies despres i tornat a agafar bike.
Entrenament secret: 50km roadzeus.
Nois tinc moltes trucades amb prefix Lausane, encara no se si es per convidarme a la gala, si es per felicitarme per la temporada feta o, per preguntar sobre una derbi variant, estic acollonit, que els dic Carles??

EL FULL PARROKIAL -

Una font de Lusana ens filtra la música del vídeo que enguany es passarà a la gal·la.

https://www.youtube.com/watch?v=TC25ItxYNj4

El muntatge de la projecció serà feta per en Marc Mitjà. La font de Lusana diu que ha sigut fruit d'una pressió de la Llotja del sector hostalriquenc.
La primera part del video arrancarà amb les fotos dels mallarengus que han participat en alguna proba, s'estima una durada de 10 segons. I després seguirà la resta del video amb fotos del gran Mollen que durarà 19 minuts i 50 segons.

Continuarem informant.

Pep -

Carles impresionan espero veurens aviat per felicitar-te personalmen.

Roger -

Immens, Carles! Moltes Felicitats! Font d’inspiració per tots els mallerengos.
La vida és una actitud. Amén.

El Full Parrokial -

L'avanç informatiu que em publicat aquesta matinada ha causat un gran rebombori a les Xarxes socials.

Això ha fet que hagin surgit un allau de rumors i especulacions entorn a L'ironman de Calella

Algunes publicacions de la Central Lechera parlaven que el Taxista Ripollenc ha sigut vist a Calella entre els dies 4 i 5 D'Octubre i es desplaçava amb una moto 49cc casualment era una derby Variant

D'Altres inclòs s'atrevien a possar nom i cognoms al posible personatge que pilotava la Derby Variant amb Buff Mallarengo , aquestes Informacions apuntaven al David Propica , un noi que esta cridat a ser el deixeble d'en Carles en el Futur

La redacció del Full Parrokial aquest matí s'ha possat en contacte amb en Carles , el qual molt amable-ment ens ha atés per vía telefonica i ens ha comentat el següent .

- Ja estic acostumat a aquest tipus de Calumnies , sobre tot durant aquest tram de temporada , la gala s'acosta i les opcions per puntuar comencen a minvar , així que és normal que hi hagin especulacions i conxorxes , de fet dissabte és publicava que el guanyador de la crono-escalada a Orrius en Roko anava amb gasolina Súper dins del seu Organisme , o que en Martí oferia quantiosos descomptes en reparacions d'automovil als membres de l'uci

El Full Parrokial segueix investigant com sempre de la manera més rigorosa e inparcial

Full Parrokial -

Aquesta nit a saltat una bomba informativa, ens ha arribat l informacio que despres de les queixes reiterades d un mallerengo la UCI a pres a tramit tal queixa hi ha obert una investigacio sobre la marca estrastosferica del Carles a la Ironman, el que queda clar es que el joc brut a començat i no esta clara la decisio dels premis a la gran gala. Els jutjes de l UCI estant investigant concretament el tram bike, ja que es diu que van veure a algun corredor(en carles concretament) enganxat a una derbi variant conduida per un paio amb un buff mallerengo, estarem atents a les novetats....

Jeremy -

Finisher de l'Ironman en només 11'25 hores i amb 58 tacos... Senzillament increïble el que ets capaç d'aconseguir Carles. Felictats monstre !

Roko -

Entrenament secret dia 10 :

- 42km amb bici de carretera a ritme de pau i herba

- Avui fent la ruta Arenys - Mataro - Calella - Arenys he pogut comprovar el lamentable estat que ha quedat la n2 després de l'ironman d'ahir , la carretera esta infestada d'envoltoris plastic dels gels i barretes dels participants de la prova , inclús hi havien bidons pels vorals .

Sincerament lamentable

propica -

Be l unic que puc dir es que ja m hi inscrit a l orrienca, encara estic estupefacte de la fita realitzada per en carles, duc tot al dia anant al wc

Carles -

Pensament 4543

REFLEXIONS AMB EL COS MASEGAT

.- Fins i tot en aquest món imaginari, virtual del bloc, s’ha de ser honest: estic fet caldo.
.- El meu pla avui és descansar fins a la propera cursa i convidar a l’Andreu a una cerveza quan sigui entre nosaltres.
.- Les meves fites (passades, presents i futures) són tan insignificants, que ni tan sols soc conscient d’aquests fet.
.- A voltes penso que per mes que corri sempre acabaré arribant enlloc.
.- No hi ha cap fita que tingui importància, som nosaltres, un per un, els que decidim que en té i que no.
.- La maduresa és un estat en el que, convençuts de haver-ho fet tot, ens adonem que no hem fet gairebé res.

EL FULL PARROKIAL -

Segons informacions rebudes del nostre corresponsal a Lusanna, el comitè del Premi Leònides està reunit en aquest moment tractant un únic ordre del dia: L'avançament del sopar de la gran Gala.

El motiu seria la impossibilitat de que cap mallarengu faci ombra al gran Carles una vegada ha assolit el títol d'Ironman i récord de temps en una prova com aquesta.

Martí -

Moltes felicitats, Carles!

Sens dubte, el teu esforç i sacrifici, un exemple a seguir, per superar qualsevol repte.
Tens tots els grans deus als teus peus.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 5: 3,8 Km nedant, 180 Km bicicleta de carretera, 42 Km corrents amb un temps de 11h 25’ a l’Ironman de Calella.
Comentaris:
.- Estic molt content de ser un finisher. Vull agrair els vostre comentaris de suport al bloc i crits d’ànim mentre era a la cursa. Encara soc en un núvol ple d’emocions per les experiències viscudes en un cos masegat per un esforç gegantí.
Salut i descaaaaans.

Andreu -

Els diaris de Dinamarca s'estan fent resso de tot el que ha passat durant aquest cap de setmana.
Carles, estas imparabl diuen les meves fonts que has comprat un passe per KONA. Em faria molta ilusio acompanyr-ti encara que nomes sigui com a utiller.
El dissabte a la nit vaig estar fent la dansa de la pluja pk se suspengues la marxa d'arenys de munt ja que no hi podia assistir...porto 15 anys fent-la. Perdoneu el meu egoisme.
Crec que lusanne no te la meva nova adresa ja que no m'ha arribat invitacio per assistir a la gran gala.

PD: La setmana que ve em trobare en terres catalanes. M'agradaria compartir algun moment amb vosaltres...pero estare molt atrafalgat. Potser podem quedar diumenge a la tarda per anar a fer una cervesa.

Andreu

El Full Parrokial -

Brutal cop d'afecte el que va donar en Carles ahir a L'ironman de Calella.

Si hi havien alguns dubtes de qui seria el màxim favorit per guanyar el premi Leònides , amb l'actuació que va fer el Recordman Mallarengo , aquets dubtes podrien quedar ben esveïts.

En declaracions a aquest mitjà informatiu , en Carles , (recordem que ja te dos Leònides al seu Palmarès ) comentava que creia que la Lluita per la màxima distinció Mallarenga encara no estava decidida i per tant havia cursat inscripció per una cursa a l'illa de Reunió al finals D'Octubre.

Tanmateix assenyalava a Martí , Roger i Propica com els seus màxims rivals .

- Són grans esportistes i el que és millor ... Grans persones

- En quan a la cursa , en Carles es mostrava totalment satisfet ja que va fer marca personal al Ironman de Calella , pulveritzant els temps conseguits els anys 2009 i 2011

En carles en un moment de subidón total , al entrar a meta onejant una estelada es va banyar amb cava (estil Laporta ) i anava cridant aquesta Nit Tanquem RaaaZZzZzZmaaaaaaTaaaaZzZz

On A hores d'ara sembla que la festa esta continuant .

Seguirem Informant

propica -

Moltes felicitats Carles, fets com els que tu realitzes son els que tiren per terra les teories de sobres i amanys per aconseguir la preuada estatueta. Estic desitjant que diguis el dia i hora per a ser present a la teva coronacio, estic molt content de que hagis asol.lit aquesta fita amb marca personal, ets un referen i m apunto la tactica de fer una gran prova just avans de la gala es un cop de timo dificil per quansevol de superar.
Avui faras que vagi mes content a treballar i aixo que no estem al mateix ajuntament, salut!!!

Roko -

Brutal Carles !! Moltes felicitats pel tiempazo conseguit !! I marca personal assolida !! Chapeau em trec el barret

Ets un idol !! Un referent mallarengo !!


crec que ja es hora de convocar sopar per la gran gala !!

Marc -

MOLTES FELICITATS CARLES!

Els temps em semblen brutals! Espectaculars, té molt mèrit. Felicitats de nou, espero que ho hagis gaudit!

CARLES MITJÀ SARVISE
OVERALL RANK: 1156DIV RANK: 15
GENERAL INFO
BIB 307
Division M55-59
State
Country ESP
Profession
RACE SUMMARY
Swim: 1:27:19
Bike 5:22:48
Run 4:28:16
Overall 11:25:37

mallerenga12 mallerengaA -

Aquest matí 3 mallarengues havíem de fer la cursa d'Arenys de Munt, però quan hem arribat plovia tant que n'hi hem baixat del cotxe i hem marxat. Després ens hem assabentat que s'havia suspès.

Ens hem passat gran part del matí animant a en Carles i als altres triatletes que corrien.

Aquesta tarda petit entrenament: 4,2 km run a molt bon ritme, estic contenta de la millora.

Bona setmana a tothom

Roko -

Ànims Carles !!! Avui estas demostrant ser un autèntic espartà !!! Ets un idòl !! Segur que en Leonides estarà molt orgullòs !!! Gaaaasss

propica -

Avui es dia que pot decidir la gran gala, quan hi vist el dia que fa ho hi vist clar, anims Carles!!!!
I recorda, si el cel es torna negre i cau aigua i llamps...cap problema, lluitarem en la foscor!!! Aixo es Esparta!!!!!
Ara que tambe pots agafar el cami mallerengo que te la sui i anar a esmorçar ;)

CSI News -

Desarticulada trama de substàncies estupefaents a Mataró!
El CSI, contractat per la UCI, està estudiant uns documents sospitosos trobats a Mataró, durant la redada del pasat divendres, el cap de la trama va ser sorprès amb una carpeta lila, intentant cremar-la.
Algunes fonts diuen que poden haver-hi Mallarengos imputats, estan seguint les pistes de ciclistes que durant la setmana circulen a altes velocitats per carreteres properes a la capital de la comarca.
Seguirem informant.

Full Parrokial -

Alguna cosa es velluga......

Full Parrokial -

Els despatxos treuen foc, hi ha molt de moviment secret i intents de joc brut per tal d'aconseguir la preuada estatueta.

Estem investigant la pista d'uns dobres que han arribat a Lausanne oferint revisions i canvis d'oli de franc als vehicles dels comissaris i jutjes...desconeixem ara mateix l'interes del possible taller mecanic, pero per tal de garantir l'ABSOLUTa transparencia del premi investigarem fins al final.

Aprofitem per desitjar sort als aspirants a mallarengos i mallarengos que competeixen i/o tenen previst fer-ho a curt plaç, queda poc, animar-vos treure el darrer cop de fuuuuaaaaaaaaaaa

Roko -

Entrenament Secret dia 3 :

-19km BTT +600 Dpa

Entrenament secret dia 4 :

- 92 km amb Bici de Carretera + 1010 Dpa
(1 Classificat a la Cronoescalada a Orrius erem 4 Mallarengos)

- 6km Caminant per el Montalt

- Demà fare la marxa d'arenys de Munt caminant

- Carles , molta sort al ironman , espero que assoleixis el teu objectiu i consegueixis la marca per participar al Ironman de Hawai , si no ja saps sempre quedara el mitíc cop de talonari

Senyor Ànonim : Avui després de la crono ràpidament he tingut que anar a orinar , casualment no m'he pogut esperar a que arrivesin els vampirs de L'Uci , m'estava pixant a sobre ejem ejem

anonim -

Hola segons les meves fonts informatives aquest mati hi ha hagut un cop de puny sobre la taula del premi Leonides.... tanmateix esta per confirmar la noticia ja que segons UCI no s ha pogut fer cap prova de doping els alli presents.... s acosta la gala i cada detall pot ser decisiu per la gran nit d entrega de premis

mallerenga12 mallerengaA -

Entrenaments setmana:
Mallarenga12:
dijous: entrenament amb l'equip
15 minuts run + exercicis per treballar la força i la potència de les cames + exercicis per treballar la força dels braços+ abdominals + estiraments.

Mallarenga-A:
dijous: entrenament amb l'quip: 9 minuts run d'anada a bon ritme, 8 minuts run de tornada fent sèries de canvis de ritme + exercicis per treballar la força i la potència de les cames + exercicis per treballar la força dels braços + abdominals + estiraments.

dissabte: 5,7 km run + estiraments