Blogia
La llibreta virtual.

Entrenament secret a la neu

Entrenament secret a la neu

Entrenament secret, diumenge 7 de desembre:  40.5km, +1370m

 

Durant la tan esperada gala dels premis Leònides d’enguany, vaig tenir l’oportunitat de sentir alguns comentaris que ajudaran a mantenir la meva motivació al 100% de cara al 2009 – de moment em quedo amb “aquest any no faré reserva d’hotel a Espot”, però aniran sortint d’altres emblemàtics que es van deixar anar durant el sopar.

 

Reconec que sense tot això, difícilment trobaria la motivació necessària per entrenar. I potser precisament per això em va sorprendre sentir, en nombroses ocasions, una cert desencís de cara als propers mesos d’hivern – “ara fa massa fred per agafar la bici”, o bé, “de cara els mesos de calor em plantejaré la bicicleta de carretera”.

 

De manera que, aprofitant que algun il·lustre mallerengo sembla voler baixar la guàrdia, m’he decidit intensificar els entrenaments "al fred": Avui he desafiat la neu i els zero graus a les 8:30AM, amb el convenciment que els primers punts de la temporada s’estaven forjant en la jornada d’avui.

 

-roger

55 comentarios

Roger -

Sí, dissabte sortida. Si us va bé, en el meu horari habitual: 10:30AM – Proposava el Montnegre. Ara que dominem el recurs de neu del Photoshop, podríem tirar una foto a St. Martí per la postal nadalenca del MCT (i que hauríem d’enviar a tots els nostres fans d’arreu del món)

Demà intentaré fer una bona sortida per Collserola. S’anuncia bon temps, i s’ha d’aprofitar.

Pep i Toni, impressionants estampes nadalenques des del Collformic i St. Joan de les Abadesses.
Carles, m’agrada el nou registre/estil “pensament xyz”. Impressionant el ritme d’inscripcions en aquest inici de temporada (sens dubte fas valer la teva gran premissa “d’atacar” de bon començament)
Marc, em fa por el teu descans. Em temo que allò que vas proferir fa uns dies – “estic descansant per poder-vos repassar, com sempre, durant aquest 2009” – serà veritat.

Marc -

Jose, senzillament brutal.

Respecte a tots aquells que demaneu per mi, només dir-vos que estic descansant per poder-vos repassar, com sempre, durant aquest 2009. Sí, ja n'hi ha prou de tants afalacs..

Divendres que ve tinc sopar de nadal de la feina a bcn.. però tenint en compte que no puc beure i que espero tornar aviadet.. m'apunto a la sortida de btt de dissabte! Ja anirem concretant.

Salut i...

Carles -

Pensament 270:

A DESTEMPS

Malauradament
acostumem
a saber
passat un temps
allò
que hauríem
d’haver fet
temps abans.

Carles -

Pensament 269:

ACABATS DE CASAR

Surts de casa a la feina
Treballar, treballar i treballar
El rellotge: un quart, dos quarts, tres quarts
Tornes de la feina a casa
Follar, follar i follar
El rellotge: un clau, dos claus, tres claus

Carles -

Pensament 268:

Dues ombres es perfilen
al passeig, aquesta nit.
Dos corredors a tot drap
amb la lluna plena sobre el cap
i un regust de fons marí.

Dues formes d’entrenar
diferents, com aquell qui
poc abans de la victòria
il•lusionat repte el destí.

Objectius ambiciosos
entrenaments constants
per estar a punt
el dia de la cursa.
Resultats i prou!!

Reptes difícils
equilibris precaris
poques paraules.
Avui solsament si val
destrossar el rival

Carles -

Entrenaments
Divendres i dissabte: 0

Comentaris:
-Em pensava que estàvem a començament de la temporada, però pel que llegeixo en el blog la gent esta molt motivada. El temps d’en José en fer 22 Km. es senzillament de record del món, la voluntat d’en Roger digna del gran Leòoonides, la disciplina d’en Toni pròpia d’un insigne soldat esparta.
-I amb en Marc que ha passat? Un altre cop l’haurem de buscar com en Willy?
- Be, prou d’afalacs, feu molt be d’entrenar si l’any que be em voleu acompanyar. Per cert Roger dissabte proper, si m’ho permets, intentaré seguir-te en la ruta pel Montnegre.
-Toni que et vagui be la duatlo de Sant Joan de les Abadesses. Espero no passis molt de fred.


Carles -

Pensament 267 :

QUI SOC?

Tinc molt noms:
uns em diuen tot
altres no res.
uns pocs em diuen Jahave
uns bastants em diuen Al.la
uns molts em diuen Déu.
Bo i millor.

Soc i no soc
Soc l’espai
Soc el temps
Soc el ser
Bo i millor.

Soc aquí i soc allà
Soc abans, soc ara, soc desprès
Soc ser i soc no ser
Bo i millor.

Soc allò que pensaràs i el que no
Soc allò que estimaràs i el que no
Soc allò que viuràs i el que no
Bo i millor.

jose -

entrenamiento de hoy 22km en 1h. 15m. corriendo la distancia desde las palmeras --cementerio de calella--palmeras, promedio de pulsacones 145 b. sensaciones ritmo 4,45 elkm.satut força base

TONI -

Roger, fas molta por. La teva motivació a principi de temporada és brutal.

Intentar seguir la teva estela és molt difícil. Predic que serà un any difícil, no ja aconseguir res, si no arribar només una hora després que tu.

L'altre dia em va arribar el comentari que jo havia començat l'entrenament d'enguany amb moltes ganes, que la motivació semblava alta.

Per uns moments vaig pensar en els teus entrenaments, les teves ganes, la teva ambició. Vaig recordar que en Carles sempre va davant meu. Vaig visualitzar en Pep pedalant en el corrons per fer-nos les coses difícils.

Com voleu que no estigui motivat?

Els objectius d'enguany són molts difícils ... només hi ha una manera d'assolir-los: creure-te'ls ... i el somni pot esdevenir.

"io non so se mai si avvererà
uno di quei sogni che uno fa come questo che non riesco a togliere dal cuore da quando c'è ..."

"http://www.youtube.com/watch?v=KCfkLPwYx5I"

Espero amb delit el dissabte vinent.

pau i herba

Roger -

Entrenament Secret, dissabte 13 de desembre: 18km, +580m

Avui un fort refredat m’ha desafiat i m’ha estat apunt de deixar al llit… ha estat llavors quan he vist en Leònides, i he enfilat cap al garatge amb una energia totalment renovada.

Precisament fa uns dies vaig arreplegar per casa la revista del Digital+ d’aquest mes de Desembre. Em va cridar molt l’atenció la seva portada: Em recordava algun diploma recent... no sé...

Llavors vaig veure que es referia a una gran pel•lícula sobre els espartans i una gran batalla ‘final’. Amb un cert excitament i frenesí vaig obrir la revista, en busca de més informació. Vaig descobrir un ampli reportatge dels espartans, la seva educació, els seu escut (el retorn “amb ell o a sobre d’ell”), l’estratègia militar... i sobretot, sobretot, el seu gran protagonista... en LEÒOOOONIDES!!!

La pel•lícula la passaran per les festes de Nadal. Ja no puc esperar per veure-la – Ara m’adono el temps que fa que no em passo per una sala de cinema, i com de desconnectat estic de les pel•lícules actuals.

No cal que us digui que des que vaig saber d’aquesta pel•lícula, la meva motivació esta al 200%...
-roger

Roger -

Demà si el temps acompanya faré un entrenament matinal per Collserola. El cap de setmana que ve (20-21) tinc previst venir a Arenys. Si algú s’anima, i la vostra agenda ho permet, m’agradaria “gaudir” d’aquest fred hivernal pel Montnegre...

El poema 253 cita un dels grans per mi: Lou Reed. Tard o d’hora tots hem passat la nostra època Velvet Underground, oi? :-)Recordo haver llegit una vegada alguna cosa així com “A finals dels 60 eren pocs els que seguien la Velvet, però aquells que ho feien van acabar formant un grup”

Ara mateix escolto en John Cale, un dels components d’aquesta mítica banda (brutal els seus solos amb viola de la seva etapa contemporània en solitari) – Aquí us passo una gran versió del ‘Hallelujah’ (Leonard Cohen):

http://www.youtube.com/watch?v=Nzu4LE667VM&feature=related

O aquesta versió més recent d’en Jeff Buckley, que sembla que aquest any s’ha posat de moda (deu anys després de la seva mort):

http://www.youtube.com/watch?v=AratTMGrHaQ

I l’original del gran Cohen:
http://www.youtube.com/watch?v=WJTiXoMCppw&feature=related

I amb aquest ‘Hallelujah’ (de l’hebreu?) m’en vaig a dormir, amb l’esperança de poder cantar un AL•LELUIA a finals del 2009...
-roger

TONI -

Entrenament d'avui:
- 1.500 mtrs. nedant.

Carles, sempre que surto a entrenar amb tu corrents, penso que aquesta, a la fi, serà la primera vegada que jo arribaré primer. Però cada vegada he de veure la teva esquena.

Sempre em dius que estàs trencat, que estàs fos, que estàs molt tocat, però sempre vas davant i arribes primer.

Ja m'he apuntat a la mitja de Terrassa.

Pau i herba.

Carles -

Pensament 266:

Soc al bosc
plovisc
es fa fosc
visc
entrefosc
revisc
com a guardabosc
sense risc
tosc
sobrevisc
llosc.

Carles -

Pensament 265:

BOIG

Es un xic sonat, però no tant com per tancar-lo. Potser esta una mica malament del cap, però no viu en un altre mon. No es cap boig rematat, ni tampoc un toca timbals o un tocat del bolet. Tu deies que esta tocat del ala i que li falta un bull o be no gira rodo. Jo més aviat penso que te una arrel de boig i es un poc tarat, però ni te el cap a llossar, ni toca valsos ni timbals.

Carles -

Pensament 264:

UN ANTIUTORITARI

Tot allò que provingui d’una autoritat desperta el dret legítim de rebel•lar-se

Carles -

Pensament 264:

UN RESSENTIT

Perdonar un greuge és privar-se del consol d’odiar.

Carles -

Pensament 263:

DAVANT EL MIRALL

Jo soc aquell que es cerca a si mateix

Carles -

Poema 262:

ATZAR:

Per ventura a l’endeví podria saber quina es la fi? No vull jugar en cap cas a si l’encerto l’endevino, ni a la ruleta rusa, ni a parells o senars, ni a palletes, ni a cara o creu. Si de cas, sigui per sort, casualitat o pur atzar, espero preparat.

Carles -

Entrenaments:
Dijous: 40’ al gimnas, 9Km. corrents amb en Toni, 4Km a la cinta fent series.

Comentaris:
-Diumenge corro la mitjà marató “Ciutat de Vilanova” amb altres 1300 participants. No tinc previst intentar millorar temps; ho deixo per la mitjà de Terrassa on tindre la companyia del gran Toni.
-Roger els teus entrenaments i motivació em fan por, si t’ho proposes en l’entrega dels premis Leòoonides 2009 necessitarem dues camisetes per poder-hi encabir els teus èxits esportius de la temporada.
-Toni desprès d’entrenar amb tu em sento un nan, un esser insignificant, no acabo d’entendre el nivell d’exigència que marca el teu entrenador.
-Marc tothom ja esta sumant puntets, espero que el descans hivernal no et desqualifiqui de cara a aconseguir podi l’any 2009.
-Pep, Jose, Tendo, Granota Gustau, Sembelluga, Lali.... on sou?

Carles -

Poema 261:

Tinc un record
d’un sord
que era tord.
Venia del nord
era lord
però li deien milord.
D’acord
amb un gord
policord
puja a bord.
Feu el transbord
primer a babord
i desprès a estribord.
Quin bord!!

Carles -

Poema 260:

POSTAL PRE-NEDALENCA

A dalt de turo
un gran corredor
ha fet una postal
a les portes de Nadal.

Al blog he vist la neu
d’un blanc lluminós
d’un blanc pujat
d’un blanc colpidor.

Ho cobria tot
del puig a la vall
del cim a fondalada
de l’est a l’oest.

Oh qui pogués
fer de Roger!!!

Marc -

Entrenament d'avui: 1000m piscina.

Fa massa fred per fer entrenaments outdoor, esperarem una mica. Tranquils que al 2009 no s'espera...

Salut

TONI -

Quan he arribat a casa he llegit l'entrenament d'avui d'en Roger. Com que està molt motivat i no vull que m'agafi més de 3 hores en la propera volta a la Cerdanya, no he tingut més remei que anar a entrenar.

Així és que he fet 9 kms, que per acabar-ho d'adobar, he trucat al gran mestre Carles per aprendre a ser més humil encara.

Marc, qué t'ho ha dit l'entrenador de descansar 2 mesos?

Pau i herba

Roger -

Entrenament secret, dijous 11 de Desembre: 22km, +730m

De cara al 2009, ara per ara només puc parlar d’il•lusions. La màxima seria acabar l’any que ve amb el dret a poder vestir la samarreta que la parella 38 es van ben guanyar en el darrer sopar. Em vull encomanar a en Leònides per poder dur algun dia aquelles dues inscripcions d’or i argent.

De manera que seguiré entrenant com aquell juvenil que no es planteja jugar partits de Champions o derbis importants, però sempre a l’espera de la seva oportunitat per no desaprofitar-la quan arribi. La motivació és màxima.

Ara espero saber dels vostres objectius (i així ja puc anar encarregant a l’impremta la vostra samarreta per l’any que ve :-)

-roger

TONI -

Entrenament d'avui:
- 1.500 mtrs nedant

Fins després
Pau i herba

Carles -

Poema 260

Mentre a la vall es fa de nit
als cims encara es capvespre

Carles -

Poema 259:

Si te’n vas
com m’ho faré per oblidar-te?

I sense oblidar-te
com m’ho faré per viure sense tu?

Carles -

Poema 258:

Quan algú et diu pregon:
“tot es una merda”
es perquè des del seu món
tot li sembla una merda.
Si no ho volem emmerdar mes
per a mi el millor es
deixar-lo fer com si res.

Carles -

Poema 257

Ser honest amb un mateix de veritat
comporta un esforç de sinceritat
que pot fer adonar-nos en ocasions
de les nostre misèries i limitacions

Carles -

Poema 256:

MAIG DEL 68, PARIS

Volarem
de fracàs en fracàs
fins a la victòria final.

Carles -

Poema 255:


UN ESCURACLAVEGUERES

Des de les clavegueres
hom veu més bé
com és de merdosa
la gent.

Carles -

Poema 254:

No se com puc ser tan desgraciat
i alhora aparentar que soc la mar de feliç;
o be soc un hipòcrita consumat
o be, senzillament, estic malaltís.

Marc -

Veig, potser un pèl tard, que hem canviat el 2+2 pel 'de qué color es la nieve'..

Marc -

Toni.. bons entrenos. Jo em trobo en període de descans, el 2009 hi ha molts reptes i ens hem de cuidar..

Divendres sopar del CCAMunt. Tendo, ens veurem.. ens ho beurem tot i més.

Salut!

TONI -

Entrenament d'avui:
- 1.500 mtrs piscina.

Marc? ... Marc? .....
Maaaaaarc ?, què no hi ets?
... o potser ja sé on no trobar-te.
Perquè a on trobar-te no hi vull venir.


Pau i herba.

Carles -

Poema 253:

ESCOLTANT LOU REED

Sexe, droga i Rock and Roll:
no se si això és la felicitat,
però hi ajuda!.

Carles -

Poema 252:

Som al més de desembre
El mes més vell de l’any
El més de les festes
El mes dels bons propòsits
El mes del creu i ratlla o del sant tornem-hi
El mes que entra amb llardons i surt amb torrons
El mes que es gelen les canyes i es torren castanyes.
El mes en que tremola el vent i l’home més valent.
El mes que un cop finat, l’any s’acabat.

Carles -

Entrenaments:
Dilluns: 10 Km. corrents en companyia del gran Toni, el nivell d’exigència que s’imposa en els seus entrenaments es brutal; em va costar deu i sa mare aguantar el seu ritme.
Dimarts: 10 Km de pau i herba voltant per la Tordera., que bonic es entrenar sense fer series.

Comentaris:
-Tendo cal que masuris allò que dius no sigui que algun dia algú t’ho hagi de recordar.
-Roger la foto de l’estampa nadalenca es a l’Himalaya o als Andes?
-La setmana passada varen fer a Mèxic una cursa que eren 10 Ironmans: 35 Km. nedant, 1800 Km. en bicicleta i 420 corrents i s’havia de completar en un màxim de 7 dies. Algú s’apunta per anar-hi l’any que be?

Carles -

Poema 251:

Silenci de biblioteca
Tranquil•litat de solitud
Companyia de llibres
Caliu de complicitats
Amors d’adolescents
Temps d’estudis.
Així passo les hores:
Llegint, pensant i escrivint.

Carles -

Poema 250:

A CAL METGE

Doctor no vull consells:
si vostè es un bon metge
jo soc un malalt
amb molta experiència.

Carles -

Poema 249:

Com pot un simple refredat
deixar-me tan tocat?
Em sento destrossat
com si estigues esmicolat
sense esme per fer res
ni que sigui llevar-me pres.

Carles -

Poema 248:

Sota la dutxa
els nostres cossos molls
juguen entre el degoteig
d’aigua càlida
crits de paler
i metàfores amoroses.

Ta gropa sumptuosa
contra ma verga tesa
ta esquena preciosa
contra ma boca avidosa;
ton pit molsut
contra mon desig crescut.

De cop ton cos s’agenolla
amb les mans acarones
mon membre exacerbat
que dolçament diposites
en ta boca indulgent.
L’omples a bassades
la consoles a llepades
l’acaricies amb les mans
mentre els collons vas palpant.

Ah!! Quin plaer!!
enmig de tanta humitat
escupo excitat
tot mon amor
dins ta boca.

Carles -

Poema 247:

UN SOLITARI

El problema de la vida
no és pas el de pròpia soledat,
sinó el de comunicar-la
als altres

Carles -

Poema 246:

ENS DIUEN

Ens diuen
sigues instruït
i ens porten a l’escola.

Ens diuen
sigues treballador
i ens porten a la feina

Ens diuen
sigues casat
i ens porten a l’església.

Ens diuen
sigues patriota
i ens porten a la guerra

Ens diuen
sigues mort
i ens porten al cementiri

Carles -

Poema 245:

ALLIBERAMENT

Els pets
són els crits de llibertat
de la caca sotmesa

Carles -

Poema 244:

Estalviar diners no costa tan
estalviar temps, en canvi ,
es força més complicat.
Com que no en sobra mai,
cal escollir a on, i amb qui,
el compartim i dipositem.
Segur que així
ens dona rèdit.

Carles -

Poema 243

BREVETAT

Si ho podeu dir tot amb una frase,
Be
Si ho podeu dir tot amb una paraula
Molt bé
Si ho podeu dir tot amb una mirada
Perfecte.

Carles -

Poema 242

ESPORT

L’esport es una oportunitat APROFITA-LA
L’esport es un repte AFRONTA’L
L’esport es un combat ACCEPTA’L
L’esport es una aventura ENFRONTA-HI
L’esport es un somni FES-LO REALITAT
L’esport es un joc JUGA-HI
L’esport es felicitat GUANYA-TE-LA

Carles -

Poema 242:



TENDO si m’haig d’excusar
perquè diumenge no vaig venir
senzillament et podria dir
que estava molt constipat
però tu i jo sabem que malauradament
aquesta no es tota la veritat.

TENDO ho reconec públicament
encara no estic preparat
per entrar amb tu a combat
em consta que estàs molt fort
millor no fiar-se de la sort
i venir ben preparat.

TENDO a la meva llibreta tinc apuntat
que a la Volta a la Cerdanya no vares puntuar
i allí si que et varen donar un “0” patatero
Espero poder-te acompanyar ben aviat.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 10 kms carrera.

Entrenament acompanyat del Gran Mitjà, que altre cop ha donat una lliçó de resistència, voluntat i bon estat de forma física.

Marc, veig que avui tambéeeeee t'has llevat tard.
Què fàcil és escriure amb un teclat davant i només mirant la pantalla, sense ser vist.
Altre cosa és ser present al lloc per veure la cara que fa la gent.

Com va pronosticà el gran Ferran, ahir no vares aparèixer.

Tampoc hi ha cap entrenament publicat, potser perquè són ultra secrets?

És difícil que en Tendo et pugui dir les coses perquè ahir et cercàvem i no et vàrem saber trobar.

Pau i herba.

Marc -

Roger, amb la Scott de reserva has fet una sortida brutal.. Quanta feina em donaràs aquest '09.. (Va Toni, pista nº1).

Tendo.. tot això m'ho dius a la cara.. o en el seu defecte cridant des de darrere.. jiji. Tinc ganes que coincidim aviat sobre la bici.. Però primer em sembla que coincidirem al sopar del club, al que no penso venir amb cotxe.

Salut!

tendo -

Carles primer "0" patatero de la temporada -09.
Marc primer "0" patatero de la temporada -09.
I ames ames targeta vermella per tots dos.

Carles -

COMETARIS I OBJECTIUS

JOSE: “Esta temporada el samurai cortara muchas cabezas”
TONI: “Per la Pedals de Foc no reservaré hotel a Espot”.
JOSPE LLUÍS: “Continueu igual de competitius com ho érem deu anys enrere”.
ROGER: “L’únic que vull..... ben pensat crec que ho vull guanyar tot”
PEP: “L’any que ve a les tres hores de resistència l’objectiu es millorar posicions.
CARLES C.: “Tremoleu espartans!! Aquest any és el del meu retorn”.
FERRAN: “Tinc previst corre a les quatre duthlons oficials de l’any 2009”.
MARC: “Tan sols demano que no es publiqui en el blog una paraula..........”
CARLES M.: “Em preparo per rebaixar de les 3h 30’ a la marató de Barcelona”.
FERRAN S.: “En la sortida dels pantans de l’any que proper una bona ruta us preparare”.
OSCAR: “Pau i herba companys”.
QUIM: “Com es que m’ha lliurat el premi Helios?”.
LES SENYORES EN COR: “I quins marits tenim”.

Carles -

Quin gran sopar el de divendres , amb l’entrega dels premis Leòoonides 08. No sabria dir-vos que fou el més bonic en aquesta inoblidable nit, però si que us puc explicar el significat del trofeus que se varen entregar.
PREMI ESPARTA: TONI Al més gran soldat esparta defensor de la pàtria en mil i un combats.
PREMI ARISTODEMUS: ROGER Al gran campió que ha recuperat l’escut amb tots els honors.
PREMI ARES: MARC Al fill del vent que sempre esta a punt per llirar combat.
PREMI ZEUS : PEP El déu suprem de l’Olimp que amb seny il•lustra el camí a seguir.
PREMI HERODOT: CARLES M. L’insigne poeta que explicarà les vostres histories a la posteritat.
PREMI DIONIS: CARLES C. El deu del vi de la disbauxa pel qui la te més grossa.
PREMI SAMURAI: JOSÉ Al filòsof oriental que sempre fa base.
PREMI HELIOS: QUIM Al rei del sol que dia a dia il•lumina el cel.
PEMI HERMES: FERRAN S. El déu dels camins ni viatgers que guia pels pantans.
PREMI HERACLES: OSCAR El déu protector dels homes pel ciclista prudent.
PREMI PERSEU: JOSEP LLUIS Al déu més murri que el propi Ulisses.
PREMI REI MIDES: FERRAN Perquè totes les curses on participa acaba triomfant.
PREMI LEÒOONIDES: LES SOFERTES ESPOSES DEL CICLISTES Gracies al seu suport avui els seus marits son deus immortals.

TONI -

Im-pressionant. He quedat acollonit. Després de passejar la teva forma física tant envejable per d'altres continents, ara ja només faltava que agafessis tècnica per la neu.

Per sort de moment no hi ha cap prova puntuable pel Pirineu, que si no ho tindríem magre.

Molt bé!

Personalment em vaig quedar amb les ganes de saber quins són els projectes d'en Roger per a aquesta temporada.

Potser té algun cop amagat i farà de líder? o potser només farà de seguidor?

De moment la postal d'avui ja ens dóna pistes.

Pau i herba.