Blogia
La llibreta virtual.

BORDES DE SETURIA

BORDES DE SETURIA

18 comentarios

TONI -

Marc, m'agrada. Ets treballat bé.

Com diu en Zun-Tsu, la millor victòria és aquella que s'aconsegueix ràpidament i per sorpresa.

Des de la volta a la Cerdanya, gairebé no se t'ha vist ni sentit.

M'agrada les teves ganes de voler recuperar l'escut.

Pel que fa als entrenaments, els "outdoors" els apunto tots. D'"indoors" no en faig. No tinc ni Compex ni m'aixeco a les 5 del matí a fer abdominals.

Pau i herba

Marc -

Toni, apunto tots els entrenaments 'outdoor', els altres, igual que vosaltres, no els apunto. Tu també els apuntes tots? mmm.. jiji

Diumenge serà molt dur. Espero trobar-me bé, ja que el perill de perdre'm aquest cop no hi és..

Carles -

Poema 51:

Quan dormen les muntanyes, els cims i les valls
somio amb la bellesa que s’amaga als monts
Quan es desvetllen els puigs, els barrancs i la negra terra
Penso en la vida que es regenera a cada instant
Quan el brogit de la mar repica en les roques del penya-segat
Crec en la bondat que gelosament guardem als nostres cors
Quan el rajos del sol penetren al garatge d’en Roger i l’enlluernen
Sento el crit d’en Leooooonideeeees encoratjant els espartans
Quan el cant del vent acarona amb suavitat la capçada del bosc
M’adono que l’altre mon possible ja es aquí

TONI -

- Entrenament d'avui
7 kms carrera.

Marc, ja penges tots els entrenaments que fas?

Diumenge a la cursa d'Arenys de Munt serà d'allò més vibrant.

Si no recordo malament la juguesca era que en Marc no li trauria més de 15 minuts a en Carles.

Pau i herba

Carles -

Comentaris:

-Ara que he aconseguit arribar a un pes ideal per fer esport la gent em retreu que estigui massa prim. La balança m’indica que he assolit l’objectiu que m’havia marcat, però sembla que en el procés he quedat un xic desmillorat. Tot sigui per la gloria d’Esparta.

-Des que vareu penjar al blog les cançons que us motiven a fer esport, cada nit, abans d’anar a dormir, les escolto per sentir-me digna dels entrenaments del dia. Si us plau necessito més pàgines you tube on trobar-hi musiques que ajudin a compenetrar-me amb l’esforç del meu cos.

Salut i força.

Carles -

Poema 45:

Qui soc?

Els de la radio em diuen que soc allò que escolto
Els de la tele sostenen que soc el programes que veig
Els bancs pensen que soc els diners que tinc
Els filòsofs postulen que soc allò que faig
Els freudians afirmen que soc allò que somio
Els romàntics s’imaginen que soc allò que sento
Els restauradors repeteixen que soc allò que menjo
Els professors em volen fer creure que soc les notes que em posen
Els esteticistes pretenen que soc la imatge que projecto
Els esportistes assenyalen que soc els temps que marca el crono
Els empresaris defensen que soc allò que produeixo
Els metges diagnostiquen que soc els medicaments que em recepten
Els capellans creuen que soc les meves conviccions religioses
Els meus jos m’indiquen que també soc el que no soc

I per tu qui soc?

Carles -

Entrenaments:
Dimecres 1: Massatge d’una hora relaxant el cos per la cursa de diumenge. Sortida nocturna de 16 Km. corrents amb en Marc i en Ferran fen el circuit dels tres termes. M’ha sorprès el bon estat de forma d’en Marc, que pels pocs entrenaments que diu que fa esta molt fort. El perfil de la cursa l’he trobat molt exigent, caldrà dosificar be les energies i no cremar-se.

Comentaris:
-Toni et veig molt motivat per la trialtlo olímpica de Barcelona, espero que no faci falta que la sort t’acompanyi . Jo si acabo sencer i amb forces la cursa d’Arenys de Munt potser em decideixo a fer una segona volta; si vols espero que arribis de Barcelona li fem plegats.
-Marc i Ferran gràcies per la sortida d’avui, la veritat es que em feia mandra venir amb vosaltres perquè considerava que era un entrenament excessiu, però realment ha valgut la pena.
-Roger una de les coses que més em sorprenen de les teves intervencions es que escrius des de països i ciutats diferents. Això dona un caire cosmopolita i globalitzador al blog i ens projecte en el camp de les relacions internacionals.

Salut i força.

Marc -

Dimarts: classe d'spinning. Últimament sembla que estiguem al Xassis, però les vistes (tot i que no són com les de la Cerdanya) ho fan oblidar.

Avui: uns 15kms corrent per muntanya, de 8 a 10 de la nit amb la impagable companyia d'en Carles i en Ferran Martín. Ara mateix tinc les cames com un xiclet estirat, però l'entrenament ha estat de qualitat. Molt bones sensacions, experiència fantàstica el fet de córrer per muntanya amb el frontal i la motxilla, i primeres pors del mestre Carles que comença a patir pel podi.

Diumenge es patirà força, però l'ambientillu està assegurat. Divendres 'festival' ciclístico-alcohòlic amb la colla d'Arenys de Munt.

salut ;-)

TONI -

Les meves obsessions em retronen en el cervell com malls en l'enclusa.

Llegeixo els entrenaments brutals d'en Carles. Mai l'havia vist en aquesta forma, tan física com mental. Fa por, coneixent la facilitat que té per concentrar la seva força i fer un pet en l'espai en un temps determinat. Com en Songoku a Bola de Drac.

En Roger, setmana a setmana va baixant els cronos. No sabia de llur obsessió amb el temps. Pel que llegeixo se'ls apunta i tot. Ara jo me'ls he posat al crono: temps, distància, desnivell. He de cercar el terreny per així entrenar al seu ritme. El veig amb moltes ganes de recuperar l'escut perdut.

L'home base, que pel que diu en Carles està molt fort.

En Pep, que fa dies que no diu res, però segur que li està fotent als corrons.

i en Marc, què fa en Marc? Només corre amb l'amic? S'està preparant pels propers esdeveniments? O potser encara no s'ha recuperat emocionalment de la patacada a la Cerdanya? No té ganes de recuperar l'escut?
Marc, llegeix què diu el mestre Roger: "lo important no és caure, si no tornar-se a aixecar".

Ja tinc arreglat l'alberg pel dia 18. Pujaré amb la família. Ja ens veurem per allà dalt.

En Sam Arruga segur que també s'està preparant pel dia 26. Aquesta és la seva sortida favorita. Tinc molt present llur cara de satisfacció mentre jo no podia ni amb la meva ànima.

Queden 4 dies per BCN, només faig que rebre missatges de l'organització. Tinc la sortida a les 8. Si m'espavilo arribaré a esmorzar a can Serrador.

Entrenament d'avui:
- 8kms carrera
- 2000 mtrs nedant.

Ricard !!!! Com ho portes?

Estic Cagat. Totes les obsessions només fan que repetir-se'm en imatges, com si estigués en una sessió contínua de cinema.

Avui al matí he estat a Probike. M'he trobat el crack que també va fer la Pedals de Foc i que vàrem saludar a St. Joan de l'Erm. Recordes Carles?
L'olor, les bicis, l'ambient. Quins records! Ja m'hi veia amb l'Absolut.

Ja sé on he de portar la samarreta per brodar-la i fer-li els honors a la mallerenga.

Us deixo, torno a la sessió de cinema. Em feu molta por. Potser és una pel·lícula de por la que estic veient. Guanyarà el bo?

Pau i herba

Carles -

Poema 46:

-Marc para la taula, para-la bé que la mare ja ve.
-Com a ploure, prou que plou Guiu, però per a mi plou poc.
-A mi Marc si, que re mi fa si fa sol o si no en fa, que diumenge et penso guanyar.
-Si surts en bicicleta arribaràs a Ribes, Ribas?
-José, el que sempre ja base, que te creus que te crec.
-Tendo espero que no facis la fi d’uns calçotets estrets.
-On es en Roger a Paris, Londres o Budapest? Un Roger, dos Rogers, tres Rogers….
-Ferran no facis el pèndol, doncs la pèndola és un pèndol i pèndula, però, el pèndul pendola.
- La perdiu diu a la mallerenga: Què fas mallerenga? I tu que fas perdiu?, la garsa
li diu.
-Babaus de la mallerenga carbonera team, beveu vi bo i viviu bé !

Roger -

Veig que hi torna haver molta activitat al blog! Molt bona senyal. Pensava que l’UCI havia donat per clausurada la temporada i em preguntava a què em dedicaria jo ara sense el blog...

Tendo, estic d’acord amb l’iniciativa d’en Marc i fer que els de Probike us facin un descompte pel bon rotllo que ens vareu regalar durant tota la volta. Malauradament no podré venir el divendres, però creu-me que m’agradaria molt. Si ja trobo difícil pujar al corredor de nit, em pregunto com collons baixareu després del sopar+vi+les gotes d’Absolut que de ben segur en Marc us portarà. Ah, baixareu volant, és clar.

Marc, m’ha dit que a platea s’hi va per parelles. I no hi haurà tram d’orientació!!!!!!!!!!!

Carles, grans poemes. Crec copsar una certa evolució (sobretot si ens atenim als primers versos entorn a la figura d’en Cagane), però no sóc ningú per jutjar (només un lector fidel). Alguns del darrer cap de setmana em van agradar molt, de debò.

Toni, crec que l'UCI sabrà valorar les grans fotos que has fet amb molts minuts de bonificació per cadascuna - Llàstima que ni els temps, ni les diferències, són acumulables d'una cursa a una altra ;-) Conyes apart, n’hi ha de molt bones. M’agrada aquesta que has penjat “El Ràpid de la Cerdanya”, i em quedo amb el posat de l’ombra projectada.

I sí, a veure si animem en Sa Marruga!!!!

Salutacions des de Budapest,
-roger

Carles -

Poema 45:

Sempre tinc ganes d’entrenar
A tothora sortiria
Tostemps em va be posar-mi
De tant en tant corro per la muntanya
De tard en tard ho faig de nit
A vegades pel passeig de mar
A voltes a la cinta del gimnàs
Ben sovint hi vaig sol
Adesiara en companyia
Dia per altre agafo la bicicleta
Setmana per altra participo en alguna prova
En endemig jugo als escacs
Entretant segueixo estudiant
Mentrestant continuo treballant.

Carles -

Poema 44:

A punta de dia he sortit a corre
A trenc d’alba era al Corral
De bon mati ja tornava
Per ser dejorn a la feina
A mig mati tenia ganes de tornar-hi
A mitja tarda he agafat la bicicleta
A hora baixa era a Collsacreeu
Al capvespre he arribat al Corredor
A entrada de fosca estava al Pi de Buac
Al foscant de la nit passava per Lurdes
A dues llums travessava Arenys de Munt
Ja negra nit entrava a casa.

Marc -

Ok Carles, en principi podríem quedar a la plaça de l'església a les 8, demà ens turquem i confirmem.

La ruta que marca el tríptic és rial bellsolell fins can Roig del castell, sot oradella fins pla bruixes, casa nova, pi buac, creu rupit, corral, coll pollastre, mas taxonera i arenys de munt.

Coincideixo amb tu amb lo d'en Sam. Ja t'esperrarem, Sr. Arruga..

Toni, fotos molt bones! Ja tens alberg x duatló?

Carles -

Poema 43:

Potser dubto massa?
Potser si o potser no.
Tal vegada si em decidís més ràpid…
Tal volta si que hauria de fer-ho
Però a la millor no es cosa meva
Si molt convé prenc una determinació ara
Qui em diu que no es massa tard?
Qui sap si encara hi soc a temps?
Per ventura se si ara es el moment?
Possiblement la situació em desborda

Carles -

Entrenaments:
Dimarts 30: 1 h al gimnàs, 25’ a la cinta fent series i 10Km. corrents per la platja, on solsament hi havia pescadors de canya i gavines

Comentaris:
-Marc jo no conec be l’itinerari de la cursa i no crec que estigui marcada, però en tinc una idea aproximada en base al plànol que hi ha a la pagina web de l’ajuntament d’Arenys de Munt ( http://www.arenysdemunt.org/ARXIUS/2008/docs2008/Triptic_Marxa_Popular_2008.pdf ) . Demà podríem quedar a la plaça de l’església d’Arenys de Munt a les 8 del vespre; jo portaré un cinturo amb dos botelletes d’aigua.Demà ens truquem.
-De cara a la batalla de Platea ( volta dels pantans) fora bo poder gaudir de la companyia de SA- MARRUGA, com que em consta que periòdicament llegeix el blog, us encoratjo a engrescar-lo.

Salut i força.


tendo -

Conto amb tu Marc!! La idea és sortir de la font "GAUDI" direcció Lourdes, pujarem per el cami d'en Santi, Corral, Pedra de la Ferradura i depen de la hora que sigui baixarem a Canyamars i pujarem per una trialera fins al càmping del Corrador, sopar i després de sopar ja en parlarem!!!

Pau i herba i salut per a tothom!!!!

Marc -

Tendo, per si no has vist l'altre missatge, divendres a les 21h estaré a la Font. Merci!! Tram d'orientació?

Carles, demà a la tarda quedaré amb en Ferran. La idea seria fer-la de 20,00 a 22,00, amb frontal i aigua (encara no sé com la portaré). Tens idees? Podem quedar tu i jo a Arenys o a Arenys de Munt.. després comentes a veure què i demà parlem per telèfon... Ok? Veig que la cursa comença pujant pel rial de Can Bellsolell i cap a can Roig del castell.. Fins dp