Blogia
La llibreta virtual.

Fent el Cim del Sui

Fent el Cim del Sui

Avui a les 7:30 ens em dirigit amb cotxe fins Llinars del Vallès en Melcior , Rocko i Locko CuadraTTi on ens em trovat amb en Joan Pons.

Em anat cap a Canòves , per començar la dura pujada de Vallforners, molt maca i amb trams molt cabrons , tot vorejant el Pantà de Vallfornes .

Em seguit per la Pista Principal, fins el Plà de la Calma a uns 1100 mts d’altitut i em continuat fins Collformic on em fet un esmorzar molt reconfortant (Bones Vistes, Truita Genial i unes conversacions dignes del Nostre estimat Lligaire)

Un cop esmorzats, em tornat en sentit contrari de la marxa , per agafar un desviament per anar a fer el Cim del Sui (1380 mts)

Em pujat per Un Gr, molt pedregos i força dur, un cop a dalt cadascú ha posat una pedra a la muntanyeta que aguanten les Banderes tal com mana la tradició i en Joan ha escrit al Llibre de Visitants que estava per allà

Tot seguit em començat a fer el descens del Sui, tot trialera, molt xungo de High Level on Pons ha tornat a oferir una Masterclass de Tècnica impresionant m’ha deixat sense paraules, és d’una altre galàxia

Al cap d’uns km’s per fí s’ha acavat la Trialera i em seguit per Pista fins el Castanyer d’en Cuc , un cop visitat em baixat per Vallfornès i em tornat fins Llinars on teniem el cotxe.

Ens han sortit 57’6 km +1437 Dpa (3h 25’) , sortida que val molt la pena, molt dura i amb un paisatge impresionant, amb ganes de repetir !!!

38 comentarios

Carles -

.- Quan la por és assenyada se'n diu prudència, quan la por és interessada se'n diu covardia.
.- La renda esportiva per capita. Això també ho haurien de precisar les estadístiques econòmiques.
.- Els pares volen que els nens siguin obedients. Qualsevol historia de la família hauria de partir d'aquesta obvietat.
.- El món és un teatre, però no tots estant satisfets amb el paper que els hi ha tocat representar.
.- No hem de confondre les idees pròpies amb les idees fixes.

Carles -

REFLEXIONS DESPRÈS DE LES 3 HORES DE RESISTÈNCIA D'ARENYS DE MUNT.

.- Accepto que no he fet un gran paper, però també reconec que m'ho he passat la mar de be.
.- "El proper any ho faré millor"... Qui no s'acontenta és perquè no vol.
.- Demà toca entrenar. Demà serà un altre dia, i tal dia farà un any. Demà començaré des del principi, com faig cada dia.
.- Tant de patir perquè? Qui es pregunta ja es respon.
.- Compara. Compara els temps, compara les cares, compara les actituds, compara les il.lusions... i començaràs a entendre.
.- Escriure reflexions sobre les 3 hores és també recordar o, en tot cas, inventar records; i en això soc un mestre consumat.
.- Esforçar-se, gaudir i progressar: això és l'esport.
.- Procura saber quines són les teves limitacions: es per a qui per on has de començar.
.- Normalment la sort va a parar a qui se la mereix. Amb la mala sort la cosa es diferent.
.- Creieu-me, que és una recomanació feta de tot cor. No feu cas d'aquestes Reflexions.. ni de les altres tampoc.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 2 de desembre: 7 voltes al circuit de les 3 hores de resistència d'Arenys de Munt.
Agraïments:
.- A en Toni, per haver confiat en mi, i fer possible que la parella 38 haig tornat en una competició oficial. Toni ha estat un honor fer-te d'escuder.
.- A en Tendo, en Santi, en Pep, en Roko, en Cuadratti, en Martí i tants i tans altres que amb moltes hores d'entrega desinteressat han fet possible aquesta nova edició de les 3 hores de resistència.
.- A en Melcior per haver demostrat que es troba en un excel.lent estat de forma i per mèrits propis ha quedat primer de la general. També a la Núria i en Pruna que han aconseguit una estatueta.
.- A la Laia, en Marc, en Josep Lluís, la Montse, l'Anna... pels crits d'ànim cada cop que traient el fetge passava a prop vostre.
.- A en Jordi a qui no reconegut en un primer moment i amb qui espero compartir esmorzar el proper 16 de desembre en la sortida mallerenga.
.- A tots els companys que han participat a la prova i als qui eren als controls. Sense vosaltres no hauria viscut una experiència única.

TONI -

Carles, no ho sé si vindrà o no. Torna-la a trucar i potser la convences, així serem 4 i podrem fer més combinacions de trios.

Realment el circuit m'ha agradat moltíssim.

Estic nerviós...

Pau i herba

Carles -

Comentaris:
.- Roko el que dius em tranquil·litza; no em feia por caure, sinó que els de darrera meu me la fotessin.
.- Toni quedem a 2/4 de 9. Abans de la cursa voldria provar un parell de cops aquesta variant de la baixada Leònides. És veritat que ve la Mari?
.- Núria ho deies de veritat que vols fer un trio amb la parella 38? Encara que ens desqualifiquin jo m'hi apunto... però tu al mig.

Carles -

Pensament 3452

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Tots els homes mentim quan parlem de les nostre capacitats sexuals. En aquest terreny volem fer creure que som aquell qui desitjaríem ser.
.- Amb l'edat i l'experiència t'alliberàs del desig de fer al llit les coses com elles volen i fas tranquil.lament, i sense preses, el que et sembla que has de fer.
.- En qüestió d'amors els millors són els propis.
.- No t'alliberaràs d'una dona evitant-la, sinó només travessant-la.
.- L'ofensa més reprovable que espot fer a una dona és negar-li que sofreix.

Rocko -

Carles m'informen que aquesta tarda han Modificat la baixada del APM (Leònides)han fet una alternativa + fàcil i més lenta per la gent que no es vegi en cor de fer-la

Tu demà Tranquil !!!! La parella 38 ho farà mooolt bè !!!!
Salut

Carles -

Pensament 3451

REFLEXIONS EXISTENCIALS VII

.- Què vols exactament? Fes-te la pregunta, de tant en tant.
.- En els temps de la informàtica, l'important és cultivar els sentiments.
.- Ser assenyat és estar atent.
.- Dos ulls, dos mans, dos peus! Demane'n més
.- Tobies diu:«no facis als altres el que no vols que et facin» -(Tobies IV, 15) . Mateu li replica: «feu als altres el que voleu que us facin» - (Mateu VII, 12; Lluc VI, 31). Jo em quedo amb Mateu.

Carles -

Pensament 3450

VERSOS PER A LA NÚRIA

.- Pots desitjar a la Núria, però no tant. També pots pensar en altres coses.
.- No facis tants versos per a la Núria: és inútil. Treu-te trenta anys de sobre, que et resultarà molt més practic.
.- Digué-li la veritat. Es pensara que l'enganyes.
.- No paris d'insistir: escriu, escriu i escriu: sempre en resultarà alguna cosa.
.- Sigues sincer amb ella si vols. Però no perdis de vista que sincerar-se és ensenyar les vergonyes.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 1: 20.3 Qm btt +620 Dpa (6 voltes al Circuit)
Comentaris:
.- No em veig amb cor de fer la baixada d'en Leònides, però si demà a la cursa la faig a peu em fa por que em fotin un cop per darrere.
.- Avui he fet una volta al circuit en companyia de la Núria. Aquest cop no he desaprofitat l'oportunitat de compartir la seva companyia i parlar-hi. Les seves confessions han estat ABSOLUTament esfereïdores.
.- Toni demà a 3/4 de 9 al Calisay. Tenim cursa i és on hem de parlar... encara que sigui amb el llenguatge dels muts.

Carles -

Pensament 3439

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Tens una cigala i un parell de collons: Aprofita-ho i aprofita-te'n.
.- L'enamorament és també una mistificació de l'amor.
.- Tu penses que l'estimes. Creus que penses que l'estimes. Prova de repensar-ho una i altre vegada. Veuras com, en efecte, penses que l'estimes diferent de com pensaves.
.- Quan vagis a lligar no tinguis més principis que els mínims i imprescindibles: així et trairàs menys sovint.
.- Saber escollir les amants: aquest és el secret.

Carles -

Pensament 3438

REFLEXIONS EXISTENCIALS VI

.- Com que no m’atreveixo a fer el que vull, m’esforço per fer el que hauria de fer.
.- Soc un trampós, manipulo els meus records per quedar-me només amb la part del meu passat que m’interessa.
.- De tant en tant, només hi ha dues alternatives: claudicar o esperar.
.- Fins a un cert punt, cada reflexió és una autobiografia.
.- Darrere de cadascuna d’aquestes reflexions, quantes fermentacions innecessàries.

Carles -

Pensament 3437

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Amb les dones sovint tinc les idees clares però els sentiments confusos.
.- Hi ha qui en qüestions sexuals té unes idees morals molt estrictes, però una conducta personal molt depravada.
.- Ah, si pogués triar les meves ereccions!
.- La desitjo, i això no té importància; però li agrada que la desitgi, i això si que en té.
.- Quan estic lligant hi ha ocasions en que penso que el rellotge és injust, amb una mica més de temps hauria pogut rematar la feina.

Rocko -

Entrenament dia 30 :

- 20.3 Km Btt +620 Dpa (6 voltes al Circuit)

- Avui estic content amb molt bones sensacions, cada cop trovo el circuit més fàcil, ara només falta que el Diumenge no fagi figa.

- Amb els arrenjaments que vam fer ahir amb Locko CuadraTTi la temible baixada de L'Apm es una autopista, cada cop ho baixo més ràpid (avui l'he baixat 7 cops).

- En una d'elles m'he trovat la Núria que l'ha baixat molt però que molt fàcil

- Demà a les 8h em quedat al aparcament de Can Jalpí (al costat de la Petanca) per marcar el circuit i fer els últims retocs.

- Si mireu bè per el circuit hi han cartells que de ben segur serán molt familiars per els mallerengos

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dijous: 1h carrera.

Carles, ja he quedat amb la Mari.

Pres de les meves paraules. El diumenge vaig a una cursa. Com que jo parlo a les curses, alguna cosa hauré de dir. No sé exactament què diré perquè no he preparat res. No obstant estic assajant el llenguatge dels sords perquè cada volta que en Melcior m'enculi li pugui dir quelcom.

Per diumenge ja tinc els estris preparats. El casc, els calçotets de llana, el xubasquero, perquè diuen que, segons com, pot ploure (or) o nevar.

Enguany tenia un parell de fites. Encara no ha començat la temporada i no he pogut entrar a cap de les dues. La temporada tot just ha començat i m'he quedat sense objectius. Nonembé, o potser si?

Pau i herba

Carles -

Pensament 3436

DEIXEU LES XARXES I SEGUIU-ME

Avui 30 de desembre, onomàstica dels “Andreus”, he pujat a Barcelona en tren. A l’alçada de Llavaneres, quan estava una mica endormiscat, he sentit una veu que deia: “Deixeu les xarxes i seguiu-me”. En obrir els ulls he vist que una frare caputxí d’Arenys de Mar repartia uns fulls recordant a Sant Andreu, apòstol i explicava als passatgers les bondats d’aquest Sant. Recordava, als pocs oients que li feien cas, que segons la lectura de l’evangeli de Mateu: “En aquell temps, tot vorejant el llac de Galilea, Jesús veié dos germans, Simó, l’anomenat Pere, i Andreu. Estaven tirant el filat a l’aigua, perquè eren pescadors, i els digué: “Veniu amb mi, i us faré pescadors d’homes”. Immediatament abandonaren les xarxes i se n’anaren amb ell”.
En escoltar aquestes paraules he tingut la impressió de estar davant una revelació, d’un missatge, i que em calia fer alguna cosa per alliberar-me de les meves cadenes i esdevenir un pescadors de noves esperances. Aquesta il•luminació m’ha durat poc més de cinc segons, però durant aquest curt espai de temps he cregut que havia escoltat el Messies, que vol dir l’Ungit. Després he continuat endormiscat en somnis més carnals.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 29: 1h gimnàs, 20’ arma secreta.
Comentaris:
.- Avui cal felicitar l’Andrew Amb motiu de la seva onomàstica. Recordem que l’apòstol Andreu, segons l’evangeli de Joan, fou el primer deixeble a qui Jesús cridà (JN 1, 35-40)
.- Anna moltes gràcies pel teu mua, mua i Doble Remuaaaaaa!!!!!!!!!. Quan la Montse ho ha llegit s’ha posat molt gelosa.
.- Toni la Mari diu que d’acord, que a les 3h d’Arenys de Munt fem un trio i que ella es posa al mig per evitar mals entesos.
.- Anoto a l’agenda els compromisos pels dies 2, 8 i 16 de desembre; vull sumar quantitat de punts.
Salut i força.

Agenda Mallerenga -

S'acosten dates senyalades i l'agenda Mallerenga està repleta de compromisos Importants :

Diumenge 2 de Desembre : 3h resistència BTT D'Arenys de Munt

Dissabte 8 de Desembre : Sopar del Cc Arenys de Munt al restaurant la Vinya (St Cebrià)

Diumenge 16 de Desembre : Truiterada Nadalenca dels Mallerengos

Si no voleu deixar de sumar una gran Cantitat de Punts de cara la gran Gala Lws'13 ja cal que aneu reservant aquestes dates

Carles -

Pensament 3435

REFLEXIONS EXISTENCIALS V

.- Mateu diu: "aquell qui no està amb mi està contra mi" (XII, 30). Lluc diu: "qui no està contra nosaltres està amb nosaltres"(IX, 50). Un mateix venge-li dues interpretacions ben diferents.
.- Tal com va el món, vindrà un dia en què ser un malparit serà un mèrit. Ben pensat pot ser ja hi som arribats.
.- La bondat ens permet de ser innocents impunement.
.- Parlar de "coses normals" o fer el que fa tothom, a certes persones, les predisposa a l'avorriment

Carles -

Pensament 3434

REFLEXIONS EXISTENCIALS III

.- Epicet en les seves Disertacions ens diu el següent: "Ets tu qui ha d'examinar el que és digne de tu, no pas jo. Ets tu qui et coneixes a tu mateix, qui sap quant vals per a tu mateix i per quant et vens: cadascú es ven a un preu" Qui és el teu preu?
.- Tu, com jo o com ell no som més que futurs cadàvers.
.- Algunes vegades, la inconsciència dóna bons resultats.
.- Les paraules no enganyen: són paraules.
.- Tots els meus pensaments són incomplets.

Carles -

Pensament 3433

REFLEXIONS EXISTENCIALS III

.- Reivindico el meu dret a canviar d’opinió: sobre tot en aquells assumptes en que no tinc cap mena d’opinió.
.- Creure en alguna cosa és ja, en si, una forma d’engany.
.- L’únic misteri del vida, de l’espai o del temps és que no són cap idea meva, teva o d’ell, sinó realitats que ens transcendeixen fins i tot quan pensem que existeixen.
.- Hi ha qui gaudeix pescant tot fent de pintor, jo gaudeixo pensant tot fent d’escriptor.
.- La Núria, la Mari, l’Anna.. pateixo esquizofrènia sentimental.

Ana -

Carles amb tants de premis i després del esprin que ahir li vas fer en Guti y has guanyat un.....

Mua, mua i DOBLE REMUAAA!!!!

TONI -

Entrenaments secrets:
dilluns: 0 "patatero"
dimarts: 0 "patatero"
dimecres: 0 "patatero".

Carles, pel diumenge a les 3h pots dir-li a la Mari que podem fer un trio, però jo no em poso darrera teu. Jo vull veure't la cara!

Per cert, em diu que està esperant la teva trucada. No hauràs pas perdut el telèfon?

Pau i herba

Carles -

Pensament 3432

REFLEXIONS EXISTENCIALS II

.- Quan practico esport penso en coses ben diverses: sobre mi mateix, la feina, el país o qualsevol altre assumpte. Això em fa sentir particular i diferent: la reflexió aïlla i individualitza.
.- Procuro no creurem el que penso. A la meva edat un s'adona que s'ha passat mitja vida fent-se trampa a si mateix.
.- El meu secret, o pot ser el meu engany, és que he intentat fer durar L'adolescència més del compte.
.- Diuen que les últims paraules de Goethe van ser: "¡Llum, més llum!", i les de Thomas Man: ¿On són les meves ulleres?"; que ve a ser, si fa o no fa, quelcom similar. M'estic pensant unes darreres paraules prou dignes per dir-les abans de morir i que siguin mereixedores de fer fortuna.
.- Sento una gran enveja per la majoria de poetes que llegeixo, però no se si són tan feliços com diuen en els seus versos.

Carles -

Pensament 3431

REFLEXIONS EXISTENCIALS

.- Soc viu perquè no he mort encara. Estar viure és una absència temporal de la mort.
.- Per veurem els ulls o el cul necessito un mirall. Per entendre allò que penso necessito dels altres, que són com un mirall de la meva consciencia.
.- Encara que pugues no em clonaria a mi mateix. No suportaria la presencia d'un duplicat de ma persona.
.- Necessito seguretats. I no sé per a què. Ben pensat amb dues o tres certeses en tindria prou.
.- Repeteix amb mi: " Nosce Te Ipsum" (Coneix-te a tu mateix). I després què?

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 28: 2000 nedant, 20' gimnàs, 7 Qm corrents a ritme de carrera.
Comentaris:
.- Angle ja saps que si publiquessis els teus entrenaments de ben segur esdevindries un digne mallerengo. Seguint els teus savis consells deixaré de publicar durant uns dies pensaments vulgars, obscens i reiteratius.
.- Marc avui al gimnàs t'he vist motivat i amb ganes; esperem que ben aviat tornem a sortir junts amb bicicleta.
.- La cursa de diumenge em genera molt de respecte, tinc decidit anar a ritme d'anar fent i sense preses.
.- Melcior estic reflexionant seriosament la teva proposta; en principi al meu preparador no te inconvenient en modificar la planificació de la temporada, però si vinc a Lanzarote serà acompanyat de la Montse.
Salut i força.

Carles -

Pensament 3430

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Quan temem una dona és perquè li hem concedit un poder sobre nosaltres.
.- Quan un lligaire que de veritat desitja una dona troba l'ocasió per fer-la seva, no és la casualitat la que fa que l'aconsegueix, sinó ell mateix. El seu instint i la seva necessitat li porten.
.- Un lligaire expert és una persona que ha comés tots els errors possibles en l'art de la seducció i que ha sabut treure profit d'aquestes lliçons.
.- Una experiència infructuosa amb una senyoreta no és un fracas, ja que sempre ens ensenya alguna cosa nova.
.- L'Experiència del lligaire és una combinació entre les il.lusions perdudes i les histories viscudes.
.- Un seductor expert és un lligaire que ha deixat de pensar: sap.
.- Aquestes confessions només tenen valor quan són utils per lligar.

Rocko -

Brutal els Documents Fotogràfics d'en Toni , a mida que anava pasant la Nit les fotogràfies anaven pujant de tò jijiji

Rocko -

Entrenament dia 26 :

- 2 Voltes al Circuit de les 3h

- Bones sensacions

- Carles, diría que no està permés fer trios a les 3h de Resistència jiiji, consultali al Presi per si acàs

- Per cert, si voleu entre setmana anem al circuit i ús l'ensenyo

Roger -

Us passo l’enllaç les fotos de la gala, cortesia d’en Toni (l’adjunto també en l’entrada anterior)
https://picasaweb.google.com/mallarengacarbonera/Gala2012#slideshow/5815061733059647346

Quina enveja que em feu tots al mirar-me-les. Sens dubte una gala amb molt de glamur, com no podia ser menys. El detall de l’estora vermella impressionant, i d’altres que segur se m’escapen.

Felicito als nous mallerengos i a tots els guanyadors d’enguany: Míriam, Santi, Martí, Rocko, i gran-gran-gran Carles. Em trec el barret. Agraeixo de tot cor la deferència que vau tenir en donar-me l’Aristodem. No sé si el dit trencat a la Transpyr hi té alguna cosa a veure, però cada cop tinc sospites més fonamentades per creure que el meu inconscient me’l va fer trencar per tal d’evitar 8 dies al darrera d’en Melcior: El vull felicitar per la temporada espectacular que ha fet, per treure’s el barret també.

Entrenaments secrets:
Dissabte 24, 18km +700 trekking
Diumenge 25, 37km +1240 btt

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 26: 10 Qm corrents entre pollancres i plataners.
Comentaris:
.- En Melcior no em votarà el proper any en la Gala Leònides?. Assabentat d’aquest despropòsit, el meu preparador em diu que faci com en Toni, que parli a les curses fins al mes de novembre de l’any que ve. Espera que en funció dels resultats puguem fer canviar el sentit del vot d’aquest il•lustre mallerengo.
.- La Núria em va deixar astorat i boca badat a Privat. A banda de l’espectacularitat del seu vestit de Chanel, que insinuava cascuna de les seves corbes corporals, hi ha dues frases que no deixen de ressonar al meu cervell: “A mi m’agraden jovenets; Carles perquè no em presentes el teu fill?” “He intentat lligar-me aquell noi de la barra, però ha estat el seu amic qui ha picat l’ham”.
.- Toni la Mari m’ha trucat per fer un duo amb tu o un trio amb tu i amb mi el proper 2 de desembre a les 3 hores de resistència. Que li dic?

Carles -

Pensament 3429

PENSEMANTS GRISOS

.- Un dia de novembre solejat és tan bonic com un dia núvols. Tots dos existeixen, cadascun tal com és.
.- No sé com es pot sentir trista una mallerenga en un capvespre de tardor, llevat que no sigui perquè un capvespre no és una albada.
.- Quan hagi escrit l’últim epitafi per la meva tomba serà el senyal perquè m’oblideu del tot.
.- El vidre reflecteix la meva imatge borrosa; no erra perquè no pensa. Pensar, com escollir o viure, és essencialment errar.
Poc m’interessa. Poc m’interessa què? No ho sé: poc m’interessa.

Carles -

Pensament 3428

DESPRÉS DE LA NIT DE LA GRAN GALA

Després de la nit de la Gran Gala em desperto sense ganes d’entrenar.
Fa un parell de dies que em llevo sense cap sensació: em desperto.
Abans, en canvi, em llevava pleròtic; amb un desig boig per millorar.
Ara em sento buit i sense referents, sense somnis ni fites per assolir.
No sé què fer de les meves sensacions, no sé on són les meves il•lusions.
No sé què esser de mi en la meva sola companyia, no se on són els nous reptes.
Necessito tornar-me a despertar amb ganes d’entrenar.

Rocko -

Carles, si et va bè avui et porto la teva jaqueta, per si acàs digam a quina hora estaràs per casa teva.

Bona Setmana a Tots !!

Marc -

Ahir 1h gym, avui 1h 20min carretera.
He gaudit de nou pedalant a mig matí amb un clima fantàstic al mes de Novembre.

Felicitats a tots els guanyadors dels Premis, i molts records a tots els que no vau poder venir.

Presi, no coneixíem la teva faceta de dibuixant... IMPRESSIONANT.

Salut i independència,

Melcior -

Rocko quin entrenaku eh??!! repetirem ja mateix!!! tu tranquil, anem sumant i aixo es el que conta.

Grandissim Gran de Grans, com hi vas, brutal. Esta clar que al 2013 no deixaras res a l'atzar, aixi com enguany he votat al gran mestre l'any vinent et votare a tu o al gran Rocko. Jo no aspirare a res, enguany he competit tot el que he pogut i no ha sigut possible, l'any vinent competire moooolt menys ( € i temps fonamentalment ) aixi que en el meu cas, res a pelar ( ni tris ni dus ni curses a peu tpoc ). Una vegada mes, seguint els teus passos Grandissim Gran de Grans!!!

CuadraTTi... quin gasss, a la que Rocko afini... tirare delmanual d'excuses per no sortir amb vosaltres, feu por!!!

Jandrewww... encara estas de festa??!! no deixis d'entrenar, en breu segon assalt als tres turons!! ;-)

TONI -

Entrenament secret:
- 20 kms a la Marxa de Pineda.

Roko i Melcior, felicitats per un entrenament tant brutal. Decididament la conquesta del LWS '13 comença molt forta

Pau i herba

Rocko -

Entrenament dia 25 : 57'6 km +1437 Dpa (3h 25')

Avui he purgat tot l'alcohol que vaig ingerir La nit de la Gran Gala.

Desde el Principi de la sortida he anat a remolc , no em trobava gens bè , les cames no anaven i a sobre amb ecxès de roba, he pasat molta calor (Error de Juvenil)

Gràcies a que en CuadraTTi m'ha esperat em pogut pujar junts fins el Plà de la Calma a un ritmillo d'anar fent , Merci Locko !!!

La pujada al Sui molt maca però la baixada era massa dificil per a mí així que la trialera l'he fet a peu, allò feia por amb Blocs de pedres afilades acollonants , escalons buuffff high Level

Un cop feta la trialera, el recorrègut no ha tingut complicació alguna ja que em circulat per Pista

En Definitiva un molt bon entreno i un nou cim a les Nostres Cames , el Sui.

Continuarem Picant pedra.