La llibreta virtual.

Ports Del Maresme 2017

Avui a Arenys de Munt es celebrava la sisena edició de la marxa cicloturista Ports del Maresme , organitzada per Muntbikes .

Els Mallarengos no hi podien faltar , en Carles i en Melcior han participat a la marxa llarga , en Marc a la curta , i en RoKo i en CuadraTTi estaven d'organització a la cruïlla del Mortirolo (ens consta que han acabat tant esgotats com els participants de la marxa )

Després de l'intensa pluja d'ahir , el paviment estava força humit i els participants han  tingut que demostrar la seva destressa sobre tot a les baixades .

A primera hora del matí feia una fresca considerable , però per sort el sol ha aparegut i em acabat tinguent un dia radiant

els recorreguts molt durs , han obligat a cada participant a donar L'exxxtra en tot moment !

Destacar la rebuda amb crits D'impossible i Leonides !!! que ha tingut en Carles a la seva arribada a Arenys de Munt a les 7:45 del Matí on ha rebut un bany de masses  dels seus fans més incondicionals

entrenaments Setmanals :

- Dissabte: Road 100kms +1.088dpa
- Diumenge: BTT 35.5kms +1.160dpa

Tanco la setmana amb un total de 252kms +4.270m

Demà no descarto acompanyar-vos a la sortida de carretera Mallarenga , tot-hi que avui em noto bastant cuit de la càrrega d'entrenaments que porto a sobre

Carles disfruta de la nova joguina , estic convençut que amb la teva motivació i força de voluntat fareu grans coses .

Salut

Entrenaments:
.- Setmana del 24 al 30 d'abril: Aquesta setmana he entrenat amb bicicleta de carretera, btt i al gimnàs, però ara no recordo ni distancies, ni desnivells ni temps, per`he fet els deures.
Comentaris:
.- Per demà dia 1 de mai, hem quedat amb en Toni a 3/4 de 8 del mati a la rotonda de l'entrada d'Arenys, si algú s'animà serà ben vingut. La idea és fer entre 150-180 Km amb bicicleta de carretera pel Montseny.
.- Ahir vaig estrenar la nova joguina: una bicicleta de triatló de segona mà que és una passada.

Toni -

Aquest matí a l'alçada de canet una llum resplandent m'ha enlluernat.
Era de tal intensitat que costava de mirar-la sense que la vista em fes mal.

Quan l'he tingut a tocar, un tro potent ha fet sortir del vell mig de la llum la figura negra d'un bicitaure, pedalant amb una figura estilitzada.

Als pocs minuts del succés n'ha avançar l'esmentat bicitaure i m'ha dir: "Va Toni, enganxat a la roda i fot-lo fort.
Ho he intentat però no he arrivar ni a la seva roda.
Fortíssim, en Carles està intractable.

Una reverència ben gra

Hola Marc,

Jo tinc intenció de sortir en bici. Veig que els del club no surten demà.

Vull fer tirada llarga, uns 150

Miro d'aquí una mica.

Marc -

Carles, quina passada anar ara a la TransPortugal.. gaudeix-la molt.
Els entrenaments d'en Roko i en Toni són d'un altre nivell, espectacular.

Aquests 3 dies espero entrenar bé. Demà en principi aniré fins a Sant Feliu de Guíxols, si algú vol venir a les 8-8.30h passaria per Arenys. Ja miraré el blog.

Charles Moien -

Bona tarda des de Lausana.

A Berlin, Moscou, San Diego, Melbourne, i Bejín les diferents federacions internacionals de ciclisme estan ABSOLUTament meravellades per les proeses esportives mallerengues dels darrers mesos. Som sabedors que en Rocko a superat amb nota la pirados extrem amb els seus 220Km +4700, que en Toni ha deixat el pavelló molt alt en el swin run de la setmana passada on ha fet 35 Km corrents i 7 Km nadant per la Costa Brava, que en Melcior i en Propica estan fent uns entrenaments inhumans per arribar en condicions a l’Iron Bike, que en Martí i en Santi fan sortides de carretera de més de 200 Km per preparar-se per l’Arenys de Munt-Paris, que en Carles la setmana entrant començarà la Transportugal i el mes que ve anirà a fer les Muntanyes Rocoses al Canada, que en Marc no para de fer quilometres amb la seva nova joguina per estar en optimes condicions per la Half, que els abdominals d’en Roger ja soc de pedres picada, que l’Anna, la Montse i la Clara rebaixant mes a mes les seves marques corrents, Que en Tendo i en Pep els caps de setmana dormen sobre la bicicleta, que en Cuadratti està imponent, especialment en els seus entrenaments nocturns. Però ens preguntem com és que amb tants entrenaments, reptes i objectius pendents són incapaços per quedar per fer una sortida mallerenga de Pau i Herba?

Entrenaments:
41kms a 29.5km/h però el vent a favor, volta maduixa des de Mataró tallant per Arenys. Falta entrenar molt però m'ho he passat bé.

Toni, el vídeo és espectacular! Veig qeu has de córrer i nedar amb el que portes, i hi ha gent corrent amb les pales.. el traçat de córrer és duríssim amb tantes escales i trams de grimpar. FELICITATS!!

Aquest pont s'haurà d'entrenar de veritat... mentalització... uuhhhmmmmm

Toni -

Si voleu saber una mica més de la meva cursa del diumenge.

Entrenaments:

Dissabte: 90kms carretera en companyia d'en Carles, Roger i Lluís C. Bon rotllo i bon esmorzar, no es pot demanar més.
Diumenge: 45kms carretera per Mata i N2.

Roko, aquesta sortida que has fet la veig impossible per mi... quins entrenaments!! Felicitats!

Toni, swim-run amb aquestes distàncies és molt bèstia també!
La Laia nedarà a Calella de P. la setmana abans de la Half, són 3kms crec.

Visca en Messi i visca tot!
Bona setmana,

- Dissabte : Road 214kms +4809dpa

Tanco la setmana amb 411kms i +7564dpa , grans sensacions , anem be

Roko -

Ahir vam portar a Terme una idea que va surgir al nostre temple ! el Molly Mallons , un Dissabte de Moltes Birres , aquella ocurrencia de pujar a santa fé del Montseny per les diferents cares ja és un fet .
Durant la setmana vam parlar de fer una liada el Dissabte , però Dijous amb NaNNio vam pensar fem la Pirados ???
Dit i fet ! Dissabte quedem a les 7h del matí a la rotonda D'arenys , en principi la ruta la feiem nomes jo i ell , però vaig rebre un whatsaap d'en Vitreck que vindria
Pujem cap Arenys de Munt i no trobem al Vitreck , pensem que no vindrà , amb NaNNio iniciem el primer port del dia Collsacreu , anem alegres potser massa
Quan Coronem , a la zona de restaurant escoltem un soroll , cleeec cleeeeec i aparición estelar d'en Vitreck !!! jo i en NaNNio comencem a cridar d'alegria i els tres ens dispossem a fer el descens de collsacreu ,
Ostia putaaaaa quina rascaaaaa !! el garmin marcava zero graus !! no tenim sensibilitat a les mans , costa hasta canviar de marxa , em de tirar de casteeee per superar aquet mal tràngul
Entrem a Sant Celoni congelats per iniciar la pujada a Santa fe , poc a poc anem recuperant calor corporal
Anem Pujant a ritme perxeron i xerrant , la veritat que és va fer força agradable
coronem i seguim cap a Sant Marçal , baixada ràpida , anem a trobar el coll de la Gomara també de baixada i cap el Revell , collons quin parell de repetxos !!!
Estem al km60 i parem a Can CupoNNe a fer café i Pasta , la veritat que va anar genial .
Un cop avituallats seguim , així que agafem la carretera que puja fins La font d'or , la carretera sembla que no té res però va pujant i pujant
Arribem a la cruïlla i ens desviem a l'esquerra cap a Sant Sadurní d'osomort , agafem la baixada de Collsesplanes , es la primera baixada de la marxa ciclista d'amer
No es sant de la meva devoció , ja que és força perillosa per la gran quantitat de sorra i grava que et vas trobant a cada corva , per sort en NaNNio ens va marcant la traçada a ritme tranquil
Un cop a Sant Sadurní d'osomort , ens dirigim cap a Seva , aquet tram d'enllaç és fa dur , algun repetxo cabro i terreny puja - baixa
En aquet Moment ens enterem de la mort d'en Scarponni , quedem xooof ! moolt tristos comentem que durant la setmana haviem dit que estavem contents per que les ultimes curses les havien guanyat los Viejos rockeros del ciclisme com ell , gilbert o Valverde,
Seguim la marxa i per fí arribem a Seva ! avituallament líquid i sòlid al bar de sempre estem al km97
Tot seguit toca pujar Collformic per Seva , anem pujant xino XaNNio , en Vitreck s'ens esvera i fot algun canvi de ritme cabro hahaha , coronem i baixem cap a Sant esteve de Palautordera , per dirigir-nos al punt més critíc de la sortida , el segon pas per Sant Celoni i l'inici de l'ascens de Mosqueroles fins el Turó de L'home
Sóm gairebé les 14h del Migdia , portem uns 136kms , aqui és on es demostra de quina pasta estem fets cadascú , tenim casa bastant aprop a més d'un l'hi pot passar per el cap plegar ....
Però no va ser el cas , parem fem un Pis-Stop i cap amunt ! va ser una pujada molt psicologica , d'anar fent i anar passant kms
La calor apretava i s'anava acabant l'aigua així que vam parar a la font .
Ens ho vam pendre en calma per que anavem molt be de temps , vam veure , menjar , fer algun audio per en Pele i ens vam asentar uns instants
Arranquem i seguim fent la matxada , passem les ferradures i ens dirigim cap el Turó de L'home.
Pim Pam , Pim Pam cap amunt , ens sorprenem per que no s'ens fa pessat , estem patint però a l'hora disfrutant , es aquella sensació que ho expliques a algú que no va amb bicicleta i no ho entén i t'acaba dient que estàs boig
KM160 : Coronem amb dos collons !! foto de rigor , lo més dur ja ho em passat , però toca fer la baixada (A mí em feia molt de pànic per tema averies)
Ens abriguem , hermilla , manguitos i cap abaix , lents .. molt lents , esquivant forats , les pedretes son innevitables , dolor a les mans i cames per el traca traca constant , el paviment en general es una vergonya ! si estigues bé hi pujariem un cop a més però segur que per això no ho arreclen , no interessa
Conseguim baixar sense averia , pujem cap a les antenes i cap a Santa Fé , descens fins Campins i la cirereta del Pastís , trenquem a l'esquerra cap a Gualba , aquella carretera al revés també pica hahaa pero sort no tant
Un cop a Gualba parem a fer entrepà , estem desganats i ens fotem la bossa de doritos en 30 segons , el café ens recomforta molt som les 17h i tenim algun moment de fred
km 185: Tornem a Arrencar i anem per acabar , sortim a la recta d'hostalric com sempre vent de cara , anem tirant bé fins sant Celoni , seguim i seguim fins Vallgorguina , ja ho tenim , possem plat petit per iniciar collsacreu i taaaataaaaannn coronem , després de 9h , 207kms i +4800 dpa acabem aquesta fantàstica bogeria !! Dedicada al Nostre Tete Pirado Peleilo ! ho em fet ! No som ni millors ni pitjors simplement PIRADOS !!!!!

Entrenaments:
.- Divendres 21: 1h gimnàs.
.- Dissabte 22: 105 Km +1000 amb bicicleta de carretera en companyia d'en Marc, Roger i Lluis Clopes.
.- Diumenge 23: 14 Km caminant amb la Keta, 35' sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Gracies Marc i Roger per la sortida de Pau i Herba d'ahir. Marc et vaig veure molt content amb la teva nova joguina, crec que has fet una excel•lent elecció. Roger les teves fans volen una foto teva ensenyat les patilles de xolocata dels teus impressionats abdominals, fins i tot Leònides en tindria enveja.
.- Toni espero que la swin-run d'avui hagi anat bé; fer 36 Km corrents i quasi 7 nedant és nomes a l'abast dels escollits.
.- Rocko sóc a la tassa; desprès d'escoltar els teus objectius pel mes de maig i saber que ahir vares fer totes les cares del Montseny amb més de 200 Km i +4700 m'ha deixat en estat de xoc. Si avui veus en Marc Escamez digue-li que queda en peu la proposta de fer una junts quan es recuperi. Si organitzem la Leònides Non Stop per aquestes contrades en Roger s' apunta.

Carles -

Demà a les 8 seré al Calisay amb la bicicleta de carretera i mallot mallerengo. Portare 10€ per fer un mos

Toni -

Demà tinc intenció de fer 80 kms preferiblement per pla.
Intentaré sortir d'hora, entre 2/4 de 8 i 8.
De moment no tinc ruta marcada. Potser aniré fins a Tossa i tornar.

Roko, enguany et veurem entre el pilot del Tour?

Marc -

Demà a les 8h al Calisay convocatòria mallerenga per fer ruta Half i poc més. Es contempla parar a fer un moç ràpid a mig camí o al final.
En Roger i jo confirmats.
Salut!

Marc -

Bon dia. Els companys del CCAM surten a les 7h, a mi no em va bé. Si us va millor aneu amb ells, sino proposo anar fins Sant Feliu o ruta Half més tornada per colls Maresme..

Entrenaments:
.- Dimarts 18 tarda: 1h gimnàs, 3 Km caminant amb la Keta.
.- Dimecres 19: 45' gimnàs, 3 Km caminant amb la Keta.
.- Dijous 20: 70 Km bicicleta de carretera, 40' gimnàs, 5 Km caminant amb la Keta.
Comentaris:
.- Toni i Marc i altres mallerengos, com us va quedar per dissabte d'hora i fer una tirada de 120 Km amb bicicleta de carretera?
.- Rocko no se els reptes que t'esperen el mes de maig, però estic convençut que gaudiràs moltíssim als Alps francesos.

Marc -

Qui em va veure ahir??? ;-) Aneu d'incògnit? Em vau avançar tan ràpid que ni us vaig veure..???

Ahir entrenament 45' i primers 25kms amb la Orbea per la Nacional, amb força vent direcció Arenys.
Diumenge 25kms btt. Carles, cap problema, havia tornat el dia abans i tampoc estava per tanta quilometrada!

Toni, Roko, Carles, esteu molt forts!

Dissabte volia sortir amb el CCAM, però sembla que estan direcció París. Si voleu sortir ja direu.

Salut i fins aviat,

EL FULL PARROKIAL -

Ahir a la tarda en Marc va ser vist rodant amb la seva Orbea per la nacional a molt bon ritme

El Full Parrokial -

Segons em pogut saver en RoKo la setmana que bé marxarà cap els Alps Francesos per concentrar-se en Altura .

Allà es sometra a durs entrenaments per les famoses muntanyes D'Alpe D'huez , Tourmalet i Col D'aspin

Amb aquesta concentració en Roko espera Ultimar la seva Posta apunt per estar al 200x100 als reptes del mes de Maig

El Full Parrokial -

es parla es comenta que s'esta planejant una Leònides Non Stop BTT per el Montseny .

Places Limitades , només Mallarengos escollits i alguns participants amb Wild Card .

Seguirem Informant

Entrenaments:
.- Dissabte 15 i diumenge 16: 19 Km caminant amb la Montse i la Keta pel delta de l’Ebre i els ports de Beseit.
.- Dilluns 17: 76 Km +2200 btt.
.- Dimarts 18 mati: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda sant tornem-hi.

Comentaris:
.- Rocko brutals els entrenaments de la setmana passada, això ja és de professional. Quan em diguis per fer una sortida haure d’inventar excuses noves.
.- Marc ahir em tocava sortir molt d’hora per fer una tirada llarga de btt Non Stop, podem quedar per dissabte o diumenge propers.
.- Alerta amb en Toni!!!!!!!!, aquesta setmana sumarà una morterada de punts.

Entrenaments Setmanals :

- Dilluns : Descans
- Dimarts : Road 72kms +514dpa
- Dimecres: Descans
- Dijous : Road 124kms +2.655dpa
- Divendres:Road 148kms+2.458
- Dissabte :Road 26kms +189dpa
- Diumenge :Road 203kms +1900dpa

Tanco una gran setmana d'entrenaments amb grans sensacions , en total 572kms +7.720dpa , els objectius s'acosten i sembla que anem per el bon camí

salut

Marc -

Demà allà les 8 volia sortir amb btt, si voleu quedar a Llavaneres (Port Balís zona Mataró) o a algun lloc per esmorzar vinc.
Salut!!

Entrenaments:
.- Dijous 13: 145 Km bicicleta de carretera +2200 en companyia d'en Toni fent una volta pel Montseny, 30' gimnàs, 4Km caminant amb la Keta.
Comentaris:
.- Avui en Toni m'ha donat una master class, Ha estat un plaer seguir la seva roda.

RoKo -

Felicitar en Carles i en Mel per ser FINISHERS de L'empordà Extrem , em consta que la prova era molt dificíl i tècnica .

Entrenaments Setmana Passada :

338kms + 6.528dpa

Divendres Passat vam rebre una mala Noticía , en Marc Skamez (Peleilo) va ser atropellat per un Camió quan es disposava a anar a treballar amb Bicicleta

Per Sort , en Marc ha superat els moments més critics i ara es recupera de les moltes fractures que el camió l'hi va ocasionar a la UCI de Can Ruti

Ahir el vaig anar a Visitar i esta força animat , però es conscient que te un llarg camí que recorrer per recuperar-se bé

#ForçaPele

SON TUS PERJUMENES MUJER

Son tus perjumenes mujer,
los que me sulibeyan,
son tus perjumenes mujer
(….)
Tus ojos son de colibrí,
ay como me aleteeeeeyaaaannnnn..
ay como me aleteeeeeeeyaaaaaannnnn..
tus ojos de colibrí.
(…)
Tus labios pétalos en flor,
como me soripeyan,
tus labios pétalos en flor.
(…)
Tus pechos cántaros de miel,
como reverbereyan,
tus pechos cántaros de miel.

Entrenaments:
.- Dilluns 10: Merescut descaaaaaaaaaans!!!!!!!!!!
.- Dimarts 11 mati: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda més?
Comentaris:
.- Aquest mati, quan encara de negra nit anava pedalant cap a Hostalric, m’he adonat que cantava en veu alta la cançó “son tus perfumenes mujer”. Efectes secundaris de l’Empordà Extrem?

Entrenaments:
.- Dissabte 8: 58 Km + 2000 en la primera i segona etapa de l’Empordà Extrem.
.- Diumenge 9: 82 Km + 3000 a la tercera etapa de l’Empordà Extrem, amb 25 Km + 300 de pròpia per un error de navegació.
Comentaris:
.- Aquest cap de setmana hem fet amb en Mel i altres companys d’Arenys de Mar i de Munt l’Empordà Extrem, molt tècnica i dura, per ser finisher he tirat del FUUUUUUAAAAAAA!
.- M’hauré de replantejar objectius, plans d’entrenaments i curses, a la meva edat no estic per tant patiment.
.- Toni en Mel juga una altre lliga, ell lluitava per fer podi, jo em conformava essent finisher.

Toni -

Aquest cap de setmana dos mallarengus aspirants al màxim guardó d'enguany s'han batut en combat als punts a una cursa que molts experts han qualificat només d'accessible als escollits.

Espero amb ànsia la crònica de l'Empordà Extrem.

RoKO -

Carles com que en Peleilo te que baixar a tota la tropa d'arenys de Munt , millor que ens trobem a la NoNNa a les 21:15 si no ens hauriem de veure dos o tres ampolles de vi durant l'espera xD

Entrenaments:
.- Dimarts 4 tarda: 45’ gimnàs, 3 Km caminant amb la Keta.
.- Dimecres 5 mati: 45’ gimnàs 1 Km caminant amb la Keta
Comentaris:
.- Rocko quedem a les 9 a la Nonna, encara no puc seguir el vostre ritme infernal. Ja portaré un munt de propostes per properes inscripcions.

Roko -

Perfecte Carles ! Dijous ens trobem a les 20:45 al Calisay per baixar plegats fins La NoNNA ... es podrá considerar un entrenament ?

Pensament 5109

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

Sense cap mena de dubte, l’himne dels lligaires és la donna è moible de l’opera Rigoletto de Verdi que diu:

La donna è mobile
e di pensier
e di pensier!

Entrenaments:
.- Dimarts 4 mati: 70 Km bicicleta de carrtera. Per la tarda a corre amb la Keta.
Comentaris:
.- Rocko confirmo la meva assistència al sopar de dijous a les 9 del vespre a la Nonna, espero pactar alguna inscripció interessant.

Bon diaaa a TuTTi !!

Dijous a les 21h em quedat per sopar a la Pizzeria La NoNNa D'arenys de Mar

s'espera la presència d'alguns Mallarengos Ilustres

Us Hi esperem !!

PD : Tractarem temes Importants !!

Impooossibleeeeeeeeeeee

Toni -

Enhorabona a tots els mallarengus que vareu participar a la Ports, bé fos corrent, bé de control.

Roko i Cuadratti, de ben segur que va ser cansat però us ho vareu passar bé veient els ciclistes baixant.

Carles, celebro que estiguis molt satisfet amb el teu temps. Això em fa ser molt prudent a l'hora de sortir amb tu perquè de ben segur que estàs fortíssim.

Marc, sóc estupefacte. No en tens prou amb la cursa que a sobre fas més quilòmetres. I he vist que ets de l'equip "On Veló". Sense mots.

Mel, sens dubte la teva participació revalua la cursa, encara que fos per fer companyia i gairebé un entrenament personal a qui acompanyaves. Estàs massa fort per intentar seguir-te ni que sigui fer una baixada del pont d'Arenys de Munt fins a la riera d'Arenys de Mar.
Aplostlofant!!!!

Vaig participar a la Vilatrail. Una cursa exigent per a mi però maca de córrer, bons camins i corriols, i gaudir d'alguna vista maca.
L'objectiu era anar coneixent a la parella amb qui correré la Swim Run Costa Brava.
Crec que anirà bé.
Bones sensacions. Encara que queda molt d'entrenament per fer.

Entrenaments:
.- Dilluns 3 mati: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda exposició d’art romànic i gòtic a Caixa Fòrum i opera Rigoletto al Liceu. Cal combinar esport i cultura.
Comentaris:
.- Encara gaudeixo de la sensació de Pau i Herba per la sobredosis de endorfines que vaig activar fent la Ports del Maresme.

moltes felicitats nois !
gran cap de setmana Mallarengo

En Carles , Marc i Mel a la Ports

En Toni fent una Duatlo

i en Propica Finisher de la Mediterranean Extrem

- Brutal en Marc vinguent pedalant desde Mataró !! quin gran entrenament de cara la Half !

carles i Mel aquesta setmana a preparar be l'empordà extrem ... jo potser m'animo i participo a rutes del Montseny

Avui seguim amb L'entrenament ! gassss

Entrenaments diumenge 2/4:
140kms carretera, Pors del Maresme més tram des de Mataró.
Marxa curta: 105kms, +1900m (segons Suunto)
Moltes felicitats Carles i Melcior per fer la llarga amb aquests temps, i a tots els organitzadors i companys del club ciclista a qui he pogut anar saludant durant la volta.

Ahir vaig començar ja fent una contrarellotge per arribar a la sortida. Per sort fins les 8.10h no es va donar el xiulet perquè estaven sortejant la Pinarello...
El primer tram vaig intentar no quedar-me enrere i fins les 4 carreteres anava bé. Abans de Sant Celoni la gent anava ràpid, i en Carles em va passar com una fletxa.
El tram de Gualba fins Campins va ser el més dur, he de revisar la pinyonera que porto perquè gairebé no em donava!
No vaig parar a l'avituallament de Campins i cap amunt. Fins les antenes cal paciència, anar fent. Vaig poder fer alguna foto sense baixar de la bici, el paisatge era espectacular.
La baixada, tranquil.la, i després sorpresa d'anar direcció Llinars per fer la volta.. A Collsacreu coronava amb els dos primers de la llarga venint a tota pastilla, impressionant. Dos nois molt joves (un en Donadeu) que semblava que acabessin de sortir.

89 245 MARC TORRES BADOSA ON VELO TEAM 23,08 04:19:56.80

A l'arribada un bon pernil, fideuà.. i bon ambient. El temps va aguantar perfecte.

Bona setmana!

Diumenge : Voluntari Ports del Maresme

Tanco la setmana amb un total de 224kms + 3.591dpa

Entrenaments:
.- Diumenge 2 d'abril: 154 Km + 3040 bicicleta de carretera a la Ports del Maresme.
Comentaris:
.- Avui tocava fer un entrenament de qualitat i res millor que participar la marxa llarga de Ports del Maresme. He fet els 142 Km + 2900 amb un temps de 6h 49´´ quedant en la posició 157 de 214 finishers. La prova era exigent pels desnivells i perillosa a les baixades, doncs en molts trams l'asfalt estava moll i era bastant fàcil que la roda patines amb l'humitat. He gaudit dels paisatges i hem tingut un dia assolellat i fresc, però el constipat m'ha incomodat durant tota la prova, especialment en el tram final que ja anava curt de forces.
.- Felicitar en Melcior que m'ha clavat vint minuts anant a ritme de passeig i també en Toni per les bones sensacions a la mitja de muntanya de Vilassar de Dalt. Agrair un cop més la companyia d'en Marc, amb qui hem anat junt fins a Gualba.
.- La setmana que ve toca l'Empordà Extrem.