Blogia
La llibreta virtual.

Gran Gala dels Premis LWS 2010

Gran Gala dels Premis LWS 2010

Fotos

http://picasaweb.google.com/115348596570034707537/GalaDelsPremisLeonides2010#slideshow/5544613774809224722

Calendari i Normativa LWS’11 (provisional)

http://picasaweb.google.com/115348596570034707537/NormativaICalendari2011Provisional#slideshow/5544626903364763122

Audiovisual – Presentació Candidatures LWS 2010

http://www.youtube.com/watch?v=m0AfW9R_64U

Restem a l’espera de la crònica del Full Parrokial

7 comentarios

Melcior -

Què gran, si senyor, una bona manera de reprende les confessions demostrant que no tot són simples plagis!!!

Carles -

Pensament 1947

CONFESSIONS D’UN LLIGON CI

. Per demostrar que el nostre lligon no va tant errat en la seva misogínia, aquí teniu una petita mostra de refranys populars catalans sobre dones que deixen patent quina era el punt de vista dels nostres avis:

.- Alzina i dona, de cent, una de bona.
.- Cartes, dones i vi treuen l’home de si.
.- Dona provada, ni vídua ni casada.
.- Dona que parla llatí, no la vull jo per mi.
.- El dimoni i la muller sempre tenen que fer.
.- La dona a casa i l’home a la plaça.
.- La dona barbuda, de lluny se la saluda.
.- La mula i la dona, el garrot sol fer-la bona.
.- Les dones sempre són dones.
.- Quan les cabres faran llana, les dones faran bondat.

Carles -

Comentaris:
.- Crec que la nit de la Gran Gala va superar totes les expectatives dels assistents, i va fer que un cop més compartíssim les nostres il•lusions fent realitat alguns dels nostres somnis.......... esportius. Felicitar sincerament a tots i totes els guardonats, s’ho han guanyat amb esforç, suor i ganes.
.- Em dol que en Melcior estigui trist en haver-se descobert l’engany, ja que resulta que el nostre lligon no és més que un parany, una mala copia del que altres han escrit i ell s’ha apropiat. La jugadora numero 8 l’ha desemmascarat i tot plegat per la seva misogínia que no és altre cosa que explicar la seva veritat, o al menys la seva veritat. Tanmateix sembla que no ha quedat excessivament afectat i te a punt moltes altres confessions per explicar el món vist des de els seus ulls.
.- Un cop fet públics els criteris de puntuació per la propera temporada, tinc programada una reunió amb el meu preparador per definir els objectius de l’any 2011. Us mantindré informats.
Salut i força.

Melcior -

Roger, gràcies per copiar el comentari, sino ho hagués fet jo!!
Dit això, vaig a disfrutar del que acabeu de penjar.

P.D: ja cal que apreti, ara puc notar com la temporada ja ha començat...

Roger -

ENHORABONA ALS GUARDONATS!

Roger -

Melcior, amb el teu permís m’he permès de copiar el teu comentari en aquesta entrada.

Nit màgica, un cop més. Superant expectatives, i pujant el llistó any rere any. Moltes, moltes emocions, i molts nervis. Sobretot, molts regals, sorpreses i manifestacions d’admiració generalitzada (“ets el millor”, “no, tu ets el més gran”, “t’ho mereixes”, etc i etc.) El tema regals em recorda aquells sopars que feia en la meva època d’estudiant que en dèiem “l’amic invisible”; però en una magnitud bestial.

Especialment entranyable per mi va ésser la presència del gran rei i tenir l’honor de seure al seu davant. Moltes gràcies Jeremy per haver vingut, i per haver aguantat tota la vetllada.

El llistó pel 2011 està molt amunt. Tinc moltes temptacions de dimitir d’entrada... però espero que el meu preparador s’encarregui del contrari.

PD. Entrenaments secrets:
Divendres 26 de Novembre, 28km +930
Dissabte 27 de Novembre, 25km +780

Melcior -

Espectacular, sense paraules, tinc un petit desordre mental fruit d'una gran alegria que m'invaeix.

Només arribar, es respirava ambient de gala, de les grans ocasions.
Els decorats, els detalls i el treball previ espectacular, als que ho heu fet possible dedicant el vostre temps i entusiasme felicitar-vos, admirar-vos, perquè sento "enveja" sana, genial de debò. L'any vinent espero poder tenir participació més activa en el previ ara que ja sóc "veterà" del MCT.

Sobre el reparto d'estatuetes, per part meva res a dir. Penso que els premiats són justos mereixedors de l'estàtua que se'ls hi ha otorgat, i els ha d'animar a seguir progressant i a guanyar-ne més.
Confesso però que l'actitud tranquila i els comentaris del gran Carles, ídol esportiu, em van fer creure que totes éren per a ell, a l'entrega es va demostrar que no era així.
Tanmateix, glaçat vaig quedar quan investigacions paral.leles van "desemmascarar" l'autèntic orígen de les confessions del lligón. Perplex, incrèdul, no donava fè d'aquelles informacions que veien la llum.
Encara avui no sé què pensar.

Què dir del maillot, del MEU maillot!!!
un somni fet realitat, una segona pell anhelada a foc lent. En arribar a casa, no sabia si posar-me'l per dormir o posar-lo a la tauleta de nit, on d'altres allotjen certs esprais i gels sense data de caducitat.
Ni fer podi a una cursa pot igualar la satisfacció que m'ha ocasionat el maillot, únic.

En el plànol esportiu ningú va rebelar massa els nous objectius a assolir la present campanya, tot i haver-se publicat els nous criteris de puntuació.
Campanya que es preveu exigent, molt dura.
Avui, per disfrutar d'aquest moment tan dolç m'he donat festa, però, a partir de demà, reprenc els entrenaments amb més força i entusiasme que mai, vull seguir tutejant-me esportivament parlant amb tots vosaltres, i també, estar preparat per si haig d'actuar amb la meva recent adjudicada parella mallarenga Jose, qui l'avala un gran curriculum i llança esgarrifoses gestes esportives sense anar més lluny al Leònides 2010, si, si, al mateix Toni.
Miraré d'estar a l'alçada si arriba el moment.

Impresionant gala en general, simplement genial.