Blogia
La llibreta virtual.

Terra De Maquis 2013

Terra De Maquis 2013

Aquest cap de Setmana els Mallerengos : Melcior , Roger i Martí es desplacen fins Santpedor per participar a una de les proves BTT més dures del Nostre País : Terra de Maquis .

La Prova consta de 2 etapes , amb un recorregut molt tècnic i exigent , el 70% del traçat transcorre per corriols i senders de la Comarca del Bages

Etapa 1 : 130 km  +3800 Dpa

Etapa 2 : 110 Km +2400 Dpa

Tambè Volem Desitjar molta sort als companys del club ciclista Arenys de Munt i als àmics de la colla que tambè hi pendrán part , molts d'ànims a Tots !!!!!

Per cert , en Carles aquest cap de setmana participarà a una Brevet 600 que tindrà Lloc al país Veí , concretament a Salamanca , aquest any el gran Mestre és trova en un estat de forma pletòric i continua el seu passeig triumfal cap el Gran Premi Leònides i sumar el tercer consecutiu , algo Històric

Salut!

42 comentarios

Pep -

Carles aquest cop si felicitacions per acabar una proba tan dura i exigent tant física com mentalment, imagino la satisfacció en el moment d’arribar al final
He de reconeixe que tenia els meus dubtes que arribessis al final amb els desnivells tant grans de la prova, el pròxim repte els 1.200 ?.

Espero tenir honor que ens acompanyis a Andorra.
Rocko pujar al Turo del Home amb btt desprès de la pallissa de dissabte tindre que comprar una bici amb bateria per continuar disfrutant de la teva companyia.
Toni les derrotes serveixen per preparar les victòries.

Entrenaments
Dissabte 29 118 km Campins, Santa Fe, Sant Marçal, Viladrau, Collformic, Mortirolo, i Collsacreu.
Diumenge 30 volta per Mata
Dilluns 35 km carretera Collsacreu

Com diu en Roger trobem un dia per reunir-nos



Carles -

Pensament 3732

ESTIMACIÓ

L'estimació és el capvespre
i una hamaca al terrat
i jo, assajant de dir-li,
coses dolces a cau d'orella.

Carles -

Pensament 3731

ULLERES DE SOL

Qui té una bicicleta nova
i corona el Turo de l'Home
no és pas tan infeliç
si, a més, disposa
d'un cau on guardar la sardina
i unes ulleres de sol.

Carles -

Pensament 3730

ELLA

.- Com més l'estimo més feble em sento.
.- El món és una mirada d'Ella que m'ha amarat de vida.
.- El meu ideal d'equilibri amb Ella precisa, en ocasions, d'una certa dosis d'indiferència.
.- L'estimació envers Ella és com una font de la que brollen sempre noves aigües. Malauradament, a voltes, fallen les canalitzacions.
.- Quan soc amb ella ara és demà.

Carles -

Pensament 3729

LA MORT

No es repeteixen les histories.
No hi ha segones oportunitats.
No es pot tornar enrere.
Al final del camí, la darrera història, l'ultima oportunitat:
Hi ha la mort que ens espera.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 23: 91 Km +2100 btt en companyia d'en Pep, Tendo, Rocko, Melcior, Fuga, Quadratti, Sergi i un cosí d'en Rocko: 10 punts al sac.
Comentaris:
.- Avui bon entrenament. No hem coronat el Turo de l'Home, però la ruta ha estat exigent (Arenys- Lurdes- Collsacreu- Sant Celoni- Gualba- Riells- Santa Fe- Sant Celoni- Arenys) El millor de tot la truiterada.
.- Bona berbena de Sant Joan a totes i a tots.
Salut.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 22 aniversari de la Laia: 132 Km. bicicleta de carretera (Arenys-Mataró- Cardedeu- Granollers- Hostalric- Riudarenes- Lloret- Arenys)
Comentaris:
.- Primer de tot felicitar a la Laia. Esta en aquella edat màgica en que un no s'ha de posar ni treure anys. Els mallerengos estem de sort de tenir una espartana com ella entre nosaltres.
.- Rocko avui m'ha sabut greu no poder seguir el vostre ritme; d'Argentona fins a Cardedeu he anat a fons , en agafar direcció Granollers encara us veia, però no he sabut on heu girat cap a Samalús i he fet mitja volta. Pot ser serà millor que aprengui la lliçó i no sortir amb bicicleta amb els top ten.
.- Demà a les 7 a la Font per atacar el Turo de l'Home.
.- Roger m'ha fet molt il.lussió que em vinguessis a veure, està pletòric. Em reservo a l'agenda el segon cap de setmana d'agost per ser a la LWS Non Stop.

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dissabte: 25 kms btt + 9 kms carrera.

Avui m'he arribat fins al Corredor en bici. Veien el mal que em feien les cames, he tingut consciència de lo forts que esteu.

Roger, la banda sonora mola.

Demà toca anar a recollir la flama.

Pau i herba

RocKo -

Carles , demà em quedat a les 7h del Matí a la Font D' Arenys de Munt

RocKo -

Entrenament dia 22 :

- 95 km +880 Dpa

- Carles , amb en CuadraTTi , a Samalús em parat i em tornat enrere per venir-te a Buscar , però no t'em trovat , has pujat per el Collet ?? Em sap greu que hagis tingut que anar sol

- Després parlare amb Tendo per concretar hora per demà , Turò AttacK amb BTT , penjaré hora de sortida aquí al Bloc

Roger -

Entrenaments secrets
Dissabte 15 Juny, 130km +3900, 1a etapa TDM’13
http://connect.garmin.com/activity/328822406
Diumenge 16 Juny, 106km +2800, 2a etapa TDM’13
http://connect.garmin.com/activity/328822281

Crònica
Divendres a la tarda ens instal•lem amb la família a Cal Segudet, una casa rural fantàstica que queda a menys d’1km de Castellnou (arribada 1a etapa/sortida 2a). La Montse i en Jordi ens reben amb totes les atencions, ens banyem a la piscina i estirem les cames pels boscos del voltant per agafar gana. Seguint la tònica de l’any passat, el sopar consisteix en una desfilada de plats exquisits preparats per la Montse al detall, amb quantitats més que generoses. A la sobretaula s’afegeixen dos hostes del Penedès que també repeteixen experiència a Maquis i em conviden a un parell de gots de patxaran casolà fet per ells. Amb la panxa plena, se’m fan les onze de la nit i caic que encara no he preparat res per demà – És bona senyal, penso; la intenció és agafar-s’ho amb molta calma.

Dissabte sona el despertador a tres de sis. Esmorzo i començo a desfilar carretera avall fins a Santpedor. Puntual a 3 de 7 entro a la plaça i comença el ritual de salutacions per aquí i per allí. La sortida es dóna passades les 7 i amb en Xavi ens anem col•locant cap enrere per no caure en cap parany; un quan es posa un dorsal sempre acaba agafant instintivament alguna roda que no toca... i avui cal tirar de molta prudència (cosa tampoc gaire difícil mantenint en ment l’experiència de l’any passat).

Etapa 1
Malgrat algun desajust mecànic, l’etapa transcorre tranquil•lament amb la bona companyia d’en Xavi i gaudint de cada corriol del recorregut. Al poc de sortir de l’AV2 s’accentuen els problemes en la transmissió i el tema es complica amb una estrebada de poca traça de les meves; resultat: dues corones a prendre pel sac. Després d’una desena d’enganxades de cadena acabo entenent que hauré de seguir només amb els últims pinyons. No volies cadència, dues tasses.

Arribem a l’AV3, Cogulló de Cal Torra, penjat literalment d’una cinglera on St.-Pere-va –perdre-l’espardenya. Amb prou feines articulo dues paraules demanant alguna eina per reparar els pinyons, que una mà m’agafa la bici i una altra em fa arribar beguda isotònica i quelcom per menjar. Als pocs minuts acabo una degustació de plàtans, fruits secs i gominoles vàries, i em trobo la bici immaculadament reparada amb un cassette de pinyons XT nou de trinca. Encara estic flipant ara. Això només pot passar a Maquis, dic. Deixo de donar voltes al coco preguntant-me com haurà arribat el coi de servei d’assistència fins al Cogulló d’allà dalt, i dono gràcies a ELL per haver aparegut com a mecànic en un indret tan inhòspit. Potser aquell mecànic no ho sap, però durant uns minuts va ser la seva encarnació.

Fins l’AV6 vaig rodant amb en Xavi amb eufòria continguda. La transmissió va finíssima, i les sensacions cada cop són millors. A Castelltallat en Xavi em diu que està patint massa la calor, i que tiri endavant perquè a ell se li farà llarga. M’entren els dubtes, però decideixo prosseguir malgrat els mals de consciència. A partir de llavors no recordo gran cosa: Començo a moure cadències més llargues, recupero sensacions perdudes des de fa mesos i gaudeixo com mai les baixades. Entro a meta amb més d’11h sobre la bicicleta, però amb molt bones sensacions i el convenciment de sentir-me molt afortunat.

Etapa 2
Minuts abans de començar la segona etapa li prometo a en Xavi que aquest cop no el deixaré: Creuarem l’arc de Santpedor junts. Com a home de paraula que sóc, a la primera pujada del dia tiro endavant i deixo de mirar enrere. Passo un munt de gent fins que enllaço amb en Martí i en Jordi A. M’entren els dubtes de si els hi podré aguantar roda. En Jordi aquest any està molt fort, i malgrat que en Martí no va tenir el seu millor cap de setmana, sempre li tinc el major dels meus respectes. Passen els quilòmetres i no deixo de sorprendre’m rodant al seu costat. Amb els anys he anat aprenent que les sensacions no es busquen, es troben. No crec que hi hagi cap raó fisiològica que expliqui perquè em vaig trobar bé (potser rodar el dia anterior de menys a més? potser el fet de no pujar en cap moment del meu llindar aeròbic? potser haver menjat i begut bé?, etc.) però cap de categòrica. M’inclino a pensar que més aviat va ser un tema mental, i de sort. Poder acabar l’etapa amb en Martí i en Jordi va ser un regal. Els agraeixo haver-me deixat acompanyar-los!

Terra de Maquis és un repte exigent en molts sentits, i qualsevol detall pot esdevenir una adversitat major. Mirant les meves dues edicions amb retrospectiva, m’inclino a pensar que, més que mala sort en la primera, he tingut sort en la segona. Sobretot perquè he pogut gaudir de l’experiència, quelcom que no vaig saber fer l’any passat. I si d’això es tracta, em dono per més que satisfet.

La meva banda sonora a Maquis: https://www.youtube.com/watch?v=yyDUC1LUXSU
(porto moltes setmanes sentint la mateixa arreu d’Europa; taxi que pujo, ràdio que sento a tota m. Alguna cosa deu tenir que encara no l’he avorrida del tot. La de l’estiu? El txiringuito dirà ;-)

Roger -

Carles, la nonstop calculo que serà el 2on cap de setmana d’Agost (10-11). Encara tinc la crònica de Maquis pendent. Quan tingui un moment la faré...

Demà voldria fer una sortida de 2-3h a ritme de pau i herba. Entenc que dissabtes toca carretera, però si a algú se li enganxen els llençols i té ganes de btt, jo tinc previst sortir a quarts d’onze del KLY.

Carles -

Pensament 3728

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE
.- Si no tens prou fortuna amb elles no hi dediquis més hores, fes-ho amb més astúcia.
.- Si la pots estimar pel que ella és i no pel que tu creus que és, t’evitaràs molts desenganys.
.- Si aconsegueixes canviar d’actitud davant d’ella serà com si la canviessis a ella.
.- Si t’ho penses fredament, les passions que avui consideres importants, demà seran futileses.
.- Si l’home més feliç és el que fa la felicitat del major nombre dels seus semblants, com deia Denis Dideort, l’ofici de lligaire és el de la màxima felicitat.

RocKo -

Ok Carles , demà a la sortida de carretera acabem de concretar hora de sortida per Diumenge , parlarem tambè amb Tendo , però per mi la hora que proposses es perfecte , com més haviat marxem menys calor passarem


Ens Veiem demà !!

Carles -

El meu fill en Marc m’ha enviat el següent correu:

Aprofito aquest mail per enviar-vos a tots el verkami (projecte de micromesenatge) del meu projecte de final de carrera on som 15 estudiants ja graduats, que fem un curt de comèdia amb tocs de terror que rodarem al juliol. Jo serè el muntador, i tenim un pressupost de 14.000 euros, ens falten 2200 per arribar-hi. Si algun mallerengo vol col•laborar aquí adjunto el link.

http://www.verkami.com/locale/es/projects/5682-pulsion-sangrienta

Qui vulgui pot fer una aportació testimonial i convertir-se en un mecenes, amb dret a una camiseta.

Salut

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 21: 70 Km bicicleta de carretera, queden els 35 de tornada que els faré de nit.
Comentaris:
.- Rocko: Demà dissabte a 2/4 de 8 a la parada del bus d’Arenys de Munt, diumenge a ¾ de 7 al Calisay per ser a les 7 al Forn e Dalt. Et sembla be?
.- Roger ja hi ha data per kla LWS Non Stpo? Perdona la insistencia però tinc un munt de compromisos esportius, publicitaris i amb les cases d’apostes i em cal planificar el calendari amb temps.
.- Marc avui per avui l’MCT és som un Club virtual, pot ser enguany haurem de fer el sopar d’estiu via watsapp.
.- Dimarts en la sortida de btt em notava carregat de cames; seguint els consells del meu preparador he descansat dos dies, avui ja m’he notat millor.
.- Finalment no faré l’Altriman, el desencís de Salamanca m’obliga ser el 29 a Granollers i no tinc temps per preparar una Ironman tan exigent com la de les Angles.

Salut i amor; molt, molt d’amor.

Carles -

Pensament 3727

PENSANT EN ELLA

No puc dir el seu nom però penso en

Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella, Ella.

No puc dir el seu nom preo hi penso

Carles -

Pensament 3726

SOC?

¿Com soc, perquè soc, qui soc,
on soc, què soc, per qui soc?
No em respondran ni el cel ni els miralls.

Carles -

Pensament 3725

COIT

Si parlo del coit és perquè el practico
i al capdavall més val parlar de coses
que hom viu intensament.

Carles -

Pensament 3725

PENSANT PENSAMENTS

.- Com succeïx amb el paper de plata, un cop escrits, aquests pensaments, queden arrugats i mai més no tornaran a ser llisos. Fins i tot, abans de pensar-los, alguns ja són arrugats.
.- La força per continuar escrivint pensaments em ve de no haver trobat cap resposta als meus innombrables dubtes.
.- En aquests pensaments expresso, amb sort, només la meitat del que volia dir, per no parlar d'una quarta parts o menys. Més que frases curtes semblen mots encreuats.
.- Procuro que cada pensament que escric formi part d'un tot, per tal que esdevinguin diversos punts de vista distorsionats d'un mateix objecte vist des d'angles diferents.
.- Quan escric mentalment un pensament em sento com un delineant que vol entrellaçar tots els punts per dissenyar un edifici.

Carles -

Pensament 3724

ESCRIVINT PENSAMENTS

.- Per poder escriure pensaments hi ha moments per sembrar i d'altres per recollir.
.- És increïble el que pot ajudar una paperera en el lloc adequat de l'estudi a l'hora d'escriure pensaments
.- Kleist va escriure que el poeta prefereix transmetre pensaments sense utilitzar paraules ¡Quina confessió més estranya!
.- De fet , penso amb el bolígraf, ja que el meu cervell ignora el que la meva mà escriu.
.- Escriure aquests pensaments no deixa de ser una lamentable pèrdua de temps ¿Per què formular tantes veganades, que res proven ni res aporten?

Carles -

Pensament 3723

PASSEJANT PELS CARRERS DE BARCELONA

.- Com Faust pot ser li vendria la meva ànima al dimoni, però mai li entregaria la de la meva ombra.
.- Cada matí t'has de tornar a treure les lleganyes dels ulls per a veure-hi net i clar.
.- En literatura és difícil escriure quelcom que sigui tan bo com no escriure res.
.- Quan un va avançat al seu temps ha de ser prou humil per reconèixer que, tard o d'hora, serà atrapat.
.- És complicat assenyalar el camí a un borni. No se li pot dir mira aquell edifici que és a tres-cents metres i segueix recte.

RocKo -

Entrenament dia 20 :

- 33 km BTT +1100 Dpa

- Avui entrenament per els corriols de la creu de Canet , he anat improvitzant i m'ha sortit un circuit , dur , tècnic i exigent , avui després de la petada de Dimarts , m'he trovat amb Bones sensacions

- Carles , demà hi ha sopar a Cardedeu , amb Pons , Pica & Company , en Mel t'ha enviat un Mail

- Tema sopar , per mí quant vulgueu , la pujada a Andorra serà el cap de setmana 13 - 14 de Juliol , aquest any en Principi consta de dos dies , ja que es puja Dissabte i es baixa Diumenge (Pedalant els dos dies)

- Marc que no entrenes ??? Vina Dissabte amb els del club a fer Road !!

Marc -

Nois i noies!
Després del meu èxit aclaparador d'organitzar una truiterada (no desisteixo), us proposo fer un sopar al xiringuito durant el mes de juliol.
Estic segur que en aquest cas ens posarem d'acord ràpid ;-)
Com que hi ha Sant Zenon i no recordo si la pujada a Andorra, podríem quedar a partir del 19-20...
Salut!!!

rocko -

Entrenament dia 18 :

- 44 km BTT +1500 Dpa

- Carles , diumenge serà un bon entrenament de cara la Lws Non Stop , per cert en Tendo tambè s'apunta , tothom qui vulgui està convidat

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 18: 41 Km. btt.
Comentaris:
.- Els que heu participat a Terra de Maquis seria bo que féssiu una petita crònica de les vostres experiències, així els pobres mortals podríem compartir amb vosaltres, els deus, aquesta prova tan dura.
.- Rocko diumenge intentaré seguir la teva roda en l’ascensió al Turo de l’Home en btt, la baixada la farem per una ruta nova. Alguna més s’hi apunta?

RocKo -

Entrenament dia 17 :

- 26 km BTT +600 Dpa (Sessió Recuperació amb Mel & Locko CuadraTTi)

- Carles & Mel ,aquest finde heu tingut molta mala sort , però ja savem com és aquest esport , i crec que per això ens agrada tant, se de ben cert que si no arriveu a tenir aquets problemes haurieu assolit els reptes Marcats

- Voldría aprofitar per felicitar a tots els companys que heu aconseguit ser Finisher's de Terra de Maquis : Roger , Martí , Alex , Sergi , David Pruna (3er Classificat) , els Jordi's , Pica i com no al gran Joan Pons que va assolir el Primer lloc de la classificació General (espero no deixar-me ningú)

- Carles , ten's plans per Diumenge ?? en Principi tinc pensat fer la mateixa ruta amb BTT que vam fer el dia que vam pujar al Turó , ja que sortiré amb el meu cosí que està preparant la Vip Extrem .... t'apuntes ? anem parlant

TONI -

Entrenament diumenge:
- 143 kms a la cicloturista de les 3 nacions.

Felicitar a tots els mallerangus que han estat el cap de setmana a la Terra de maquis.
I com no, al nostre Forrest Gump particular per la seva brevet d'anada i tornada a Salamanca.

El sol fet d'haver entrenat i anar al lloc per fer la prova ja diu molt de tots vosaltres independentment de si s'acaba o no.

Pau i herba

Carles -

Pensament 3722

REFLEXIONS DESPRÉS D’UNA BREVET FALLIDA : LA PERSEVERANÇA

.- La perseverança és l’arma més poderosa que pots utilitzar per vèncer les teves pors.
.- Si et manquen forces per desistir, tornar-ho a intentar.
.- No hi ha experiència més alliçonadora com la que dona l’adversitat.
.- Procura que els contratemps no et facin canviar.
.- Jo, com tu o com ell, també pertanyem al país dels nostres somnis.

Carles -

Pensament 3721

REFLEXIONS DESPRÉS D’UNA BREVET FALLIDA: LA SEGURETAT

.- La seguretat en un mateix ens exigeix no deixar cap escletxa per a que penetri el penediment o el consentiment.
.- La seguretat consisteix en saber apreciar el que ets i no desitjar en excés el que no ets.
.- El principal obstacle per assolir els reptes de demà són els dubtes d’avui.
.- Si t’aixeques després d’haver caigut et sentiràs més bé.
.- Sense obstacles no hi ha superació.

Carles -

Pensament 3720

REFLEXIONS DESPRÉS D’UNA BREVET FALLIDA : LA TRISTOR

.- Espero que la tristesa per no haver acabat la brevet esdevingui un mur entre dos jardins.
.- Ajudeu-me a comprendre perquè estic trist i m’explicaré millor.
.- Tinc el cor trist per aquest fracàs, però les butxaques són plenes de somnis pels propers reptes.
.- Mai és temps perdut el que s’utilitza en reflexionar amb humilitat sobre els motius d’un fracàs, encara que entristeixi.
.- Si la manera més profunda de sentir una cosa és sofrir per ella, avui la tristor m’omple de sentiments.

Carles -

Pensament 3719

REFLEXIONS DESPRES D’UN BREVET FALLIDA : EL FRACÀS

.- Per no deixar-se vèncer pel fracàs es necessiten tres coses: voluntat, valor i decisió.
.- El fracàs no deixa d’existir perquè se’l ignori o se’l oblidi.
.- Hi ha fracassos que tenen més dignitat que alguns èxits.
.- Hi ha fracassos que honoren a qui ho ha intentat.
.- Un home pot començar a canviar perquè pensa que és un fracassat, i després fracassar per complet perquè ha canviat.

Melcior -

Carles, la meva més gran admiració, això et farà més fort. De no haver trencat, no tinc dubte que ho hauries acabat.

Lo important no és caure, sinó aixecar-se cada cop.

Jo per un tall de digestió no vaig completar ni tan sols la primera etapa de maquis. La cursa em va encantar, i m'estava trobant molt bé, però haver begut isotònic massa fred i la intensa calor que feia van costar-me car. Pedalar sense poder apretar, amb ganes de vomitar, flato i mareig no tenia cap mena de sentit. Un altre any será.

Propera parada, transpyr.

Carles -

CRÒNICA D’UNA BREVT FALLIDA.

A 2/4 de 6 del mati del dissabte 15 de juny em presento puntual al Espai Jove de Salamanca per participar en la brevet organitzada pels “amics de la bicicleta”. Quan falten deu minuts per la sortida estic sol i penso que m’he equivocat de direcció; per sort, gracies a un altre corredor, m’adono que el lloc de trobada és en una altre accés d’aquest edifici. Amb el temps just per agafar la cartilla i pagar la inscripció prenem la sortida els vint-i-cinc corredors amb lots encesos i armilles reflectants.

Just a la sortida de Salamanca, quan comença a clarejar, un grup de nou corredors, sis d’ells d’un club ciclista de Vitoria, marcant un ritme exigent i m’hi enganxo al darrere. Fins al primer control a Nava del Rey, situat al Km 66, tot és pla, llevat d’un parell de pujadetes, pel que marquem una mitjana superior als 30 Km/h. En un bar segellem i fem ràpid un cafè amb llet per reprendre la marxa tot seguit. Passats quinze quilometres tinc rebento i em quedo sol per arreglar-lo. Per culpa dels nervis i la inexperiència tinc problemes per inflar la roda i malmeto la vàlvula, pels que haig de fer servir una segona càmera i perdo més de vint minuts en la reparació. Engego el GPS i com que la ruta és molt planera puc mantenir un ritme viu i constant. Quan passo el segon control a Tudela del Duero, al Km 126, em diuen que el grup davanter és a quinze minuts, pel que accelero la marxa per intentar agafar-lo abans de l’hora de dinar. Cauen fàcilment els quilometres però el paisatge és monòton i em recorden aquells versos de Machado:

“Una larga carretera
entre grises peñascales,
y alguna humilde pradera
donde pacen negros toros. Zarzas, malezas, jarales”

Quan millor em sento, i poc abans d’arribar a Amusquillo, en un repetxo se’m trenca la peça que enganxa el canvi amb el quadro de la bicicleta. Només veure l’abast de l’avaria m’adono que l brevet s’ha acabat. Continuo a peu fins arribar a un bar, quan truco a un taxis perquè vingui recollir-me un veí s’ofereix a tornar-me fins a Salamanca;ràpidament en entenem amb el preu i torno trist i confós amb el cap clot cap a l’Hotel. Una altre cop cal intentar-ho, potser el 29 de juny a Granollers.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 15: 163 Km bicicleta de carretera la brevet de Salamanca.
Comentaris:
.- A 2/4 i 3 minuts de la una del dissabte 15 de juny quan anava molt bé i ja portava 163 Km, poc abans d’arribar a Amusquillo, se’m va trancar el canvi de la bicicleta i vaig abandonar a la brevet de 600 Km.. Caldrà intentar-ho una altre vegada: el 29 de juny a Granollers?
.- Espero crònica de l’expedició mallerenga i dels companys el club a Terra de Maquis. Segur que en Roger ha tret una altre cop una matricula Cum laude.
.- Rocko brutals els teus entrenaments, dignes d’un premi Esparta.

RocKo -

Ahir entrenament Pre- Pujada i Baixada D' Andorra , avui Pre - Entrenament de la LWS Non Stop 2013

- 74 km btt + 2000 Dpa
- 4h 40 ' (15.8 km/h)

RocKo -

Avui sortida amb bici de carretera amb L' Alejandro i la grupeta de Mataró

- 129 km +2125 Dpa
- 4h 56 ' (26.2 km/h

(Arenys - Collsacreu - Breda - Coll de Norri - Arbucíes - Coll de Ravell - St Hilari - Seva - El Brull - Collformic - St Celoni - Collsacreu - Arenys)
- Avui bones sensacions , he millorat bastant en pujades llargues , ens em trovat amb molta calor , el polar marcava 30º

Roger -

Nervis, molts nervis. Recuperant de nou aquelles sensacions d’estudiant novell a l’uni (eh, que som uns xavals i tampoc fa tant d’això!). Decideixo presentar-me a l’examen després d’una mala nit, i sabent íntimament que no el porto gens bé. A les portes de l’aula magna corren els tradicionals rumors que atemoreixen fins i tot als sospitosos habituals. Tots uns ploraners, penso. Entrem, m’assec i al poc em cauen un parell de fulls sobre la taula. M’armo de valor i els tombo seguint l’ordre d’inici. Segueixen 10, 15 o potser 20 terribles minuts en blanc... i llavors, el vertigen.

Demà, Terra de Maquis: SUBIDOOOOOOOOOOOON!
https://www.youtube.com/watch?v=a_426RiwST8

PD. Carles, molta força en la teva Aventura per les Castelles. No t’arrugis, endavant que “ancha es Castilla”

RocKo -

-Entrenaments setmanals :

- Dilluns : 35.3 km BTT +1010 Dpa amb Mel & CuadraTTi
- Dimarts : 32.6 km BTT +880 Dpa
- Dimecres : 37 km Road + 700 Dpa

Desitjar als Mallerengos i companys del club molta sort i que puguin assolir els reptes marcats per aquest cap de setmana , per la meva part seguirem picant pedra per aqui

Salut i independència !!*!!

ALEX -

Carles et destijo tota la sort del món per afrontar el nou repte que t'has proposat.
Nosaltres intentarem ser uns maquis.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 11: 30' sauna i jakuzzi,1h massatge
.- Dimecres 12: 70 Km bicicleta de carretera, 35' sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Primer de tot esperonar a en Melcior, en Roger, en Martí, l'Alex i demes companys a gaudir d'una prova de btt nomes aptes pels qui són a l'elit. Les hores i els entrenaments que porten a les cames per afrontar Terra de Maquis ja són tot un repte.
.- Demà dijous, en acabar la feina, ja surto amb la Montse cap a Salamanca on aquest dissabte intentaré fer una brevet de 600 Km ( http://www.randonneurs.es/brevets/600k2013amigosdelabici.php). La sortida és a les 6 del mati i calculo arribar sobre les 4 de la tarda del diumenge; seran 34 hores fent carreteres provincials per terres castellanes. Tindre temps per pensar amb els companys mallerengos que es deixen la pell fent corriols de pur btt al cor de Catalunya.
¡Gloria a Esparta!

TONI -

Brutal!! brutal!!! brutal!!!!

L'elit mallarenga continua fent història. Lluitant en els camps de batalla de més prestigi i en les curses que més admiració desperten a l'aficionat de peu.

Desitjar-vos que tot us surti com voleu i que feu un gran paper i quedeu ben contents amb l'esperit que us mou.

Com diu el gran profeta: "sense mots".

Pau i herba