Blogia
La llibreta virtual.

Time Trial 3000 - 1500m al canal olímpic de Castelldefels

Time Trial 3000 - 1500m al canal olímpic de Castelldefels

Aquesta tarda en Toni i la jugadora nº8 han participat a la prova de natació al canal olímpic de Castelldefels. 

Una tarda espectacular amb molt vent, sol i els atletes equipats amb neoprens esperant el seu torn. Les sortides eren individuals amb un interval d'un minut, i és que avui feia la sensació que tothom competia més contra sí mateix que contra els altres.

En Toni ha sortit molt fort i ha quadrat el temps que tenia calculat, poc més de 50 min. per completar els 3000m. La jugadora nº8, que avui s'estrenava en competició, ha fet un temps de 31min per completar els 1500m, quedant 3a classificada de Femení Absolut (1500m).

Moltes felicitats a tots dos!!

Risa

 

58 comentarios

Carles -

Pensament 3689

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Per deixar-les contentes cal fer amb elles les coses més ordinàries amb l’atenció més extraordinària.
.- Si vols que elles et facin cas no els hi parlis al cervell, dirigeix-te al seu cor.
.- El secret per lligar no és exterior, sinó interior; no depèn del que tens, sinó del que ets. Malauradament aquesta regla té moltes excepcions.
.- La imaginació eròtica consola alguns homes d’allò que no poden fer. El sentit de l’humor en consola d’altres d’allò que poden fer.
.- Ves en compte, pot ser primer només voldrà les molles, però amb el pas de temps voldrà el pa sencer.


PEP I -

Anda venga, no te vengas con remilgos, que bien que sonries cuando llegas al final de la cuesta y me levanto la mini para que veas mi atributo.
No te preocupes, la facultat ya la pongo yo, tu solo girate y disfruta.

Yo también se acer versos:
Carles, cuando subes por la cuesta
toda la sangre me va hacia las tetas.
Cuantas veces no he soñado ser asiento
para metertela bien adentro.

Carles -

Pensament 3688

LLIÇÓ D’HUMILITAT VI

.- Podran fer-me canviar de musa, però no podran mutilar els meus versos.
.- Hi ha fracassos que tenen molta més dignitat que molts èxits.
.- En ocasions la retirada més vergonyosa és millor que l’enfrontament més heroic.
.- Si canvio ho faig per mi, i no per complaure persones passatgeres.
.- Hi ha ofenses que honren a qui les inspira.

Carles -

Pensament 3687

PER A LA PEPI

Pepi ho sento, però els teus desitjós no van d’acord amb les meves facultats.

Carles -

Pensament 3686

PER A LA SMANTHA

.- Samantha vull fer amb tu el que la primavera fa amb els cireres.
.- Samantha estar amb tu o no estar amb tu és la mesura del meu temps.
.- Samantha quan tingui un perquè vull que siguis la meva musa em podre enfrontar a tots els coms.
.- Samantha no et prometré res fàcilment ja que molt probablement ho compliré difícilment.
.- Samantha no ploris per qui no es mereix les teves llàgrimes, qui se les mereix, molt probablement, no et farà plorar.

PEP I -

Hola Carles, qué bien que hayas cambiado de musa. Hace tiempo que esperaba esta oportunidad. Siempre escribiendo a la Nuria y nunca pensabas en mi. Y eso que siempre que pasas por Tordera y llegas al final de la cuesta me ves y me sonries, siempre con las babas que me excitan un montón el pensar qué habrás echo. Seguro que ahora ya sabes que soy aquella chica morena en la carretera, junto al camino de tierra en el que nunca quieres perderte.
En fin, que aprovechando que está vacante el sitio de musa, quiero serlo yo.
No me preocupa la tal Samantha, porqué aparte de dos buenas razones delanteras tengo un atributo de más que Samantha no tiene. El secreto está en la entrepierna, ya me entiendes.

En fin, me llamo Pepi, para las amigas, y José para los amigos.
Me gustaría hacerte pasar todas tus angustias y satisfacer todas las fantasías que publicas en los versos.
Un besote y te espero veo el lunes, aya en la cuesta.

Carles -

Pensament 3685

LLIÇÓ D’HUMILITAT V

.- Ho sento, però nio tinc forces per rendir-me.
.- Intentaré no repetir vells errors; encara me’n queden molts altres per cometre.
.- Els millors ensenyances, encara que en ocasions siguin amargues, són les que dona l’adversitat.
.- Els dubtes que tinguin avui poden ser un límit pels meus èxits de demà.
.- Perdonar és alliberar-se d’una rancúnia, és un acte de bondat amb nosaltres mateixos.

Carles -

Pensament 3684

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- A l’hora de lligar procura ser tu mateix; els altres llocs estan ocupats.
.- El triomf de molts lligaires ha sorgit de les cendres dels seus errors.
.- Hi ha un secret perquè jo pugui conviure feliç amb la dona estimada: que no pretengui canviar-me.
.- Em sento un lligaire senzillament com un préssec se sent préssec i no albercoc.
.- No vull l’erotisme que no és sensible; vull la sensibilitat que porta a l’erotisme.

Carles -

Pensament 3683

LLIÇÓ D’HUMILITAT IV

.- Si et fereixen i et quedes sense corda, quan arribis al final fes un nus i aguanta.
.- Els temps i els infortunis no fan oblidar les males experiències, però endureixen i permeten superar els revessos.
.- Malauradament, en massa ocasions, les meves esperances m’han decebut; sort n’he tingut de la felicitat inesperada.
.- Si tens una idea escriu-la. És més fàcil demanar perdó que demanar premis.
.- Escoltar atentament les critiques i analitzar-les és un recomanable i prudent exercici d’humilitat.


Carles -

Pensament 3682

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Sense l’ajuda de les meves amants, especialment pels seus retrets, no hauria arribar a ser un bon lligaire.
.- La llibertat amb les dones no és pas fer sempre el que volem; sinó en no fer mai el que no volem.
.- Llegit en el metro: “A veure quan quedem per follar, que haig de parlar amb tu”
.- L’home raonable s’adapta a les dones. El que no ho és persisteix i intenta adaptar les dones a si mateix. Per tan tot canvi en la vida de parella depèn de l’home poc raonable.
.- Si vols que la passió que sents per ella perduri no deixis apagar l’entusiasme; esforçat per arribar sempre una mica més enllà.

Carles -

Pensament 3681

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Viure els propis somnis, fer realitat els desitjós més intims, esgotar-los en vida, aquest és l’objectiu de tot seductor.
.- L’èxit ABSOLUT avorreix; si te les lligues a totes sempre, l’alegria de la seducció acaba inevitablement perdent el seu sabor.
.- Quan elles m’ajuden a comprendre el que penso els hi puc explicar millor que busco.
.- Amb les dones tingues el cap als núvols i les butxaques plenes de somnis.
.- Per un lligaire el present no és un passat en potència, ans el contrari, és el moment de l’elecció i de l’acció.

Carles -

Pensament 3680

AMB AMOR PER LA SAMNTHA

Et masturbaves, i jo em masturbava
veient-te escórrer, i m'escorria jo
tot invocant el Pare Etern, i tu,
i ens escorríem tots dos, i tu, amb la
mà lliure agafaves el prepuci
i jo t’estrenyia amb esguits seminals.
¡Déu meu Samannth quina buidada!

Samantha -

Hola Carles, em dic Samantha i m'agradaria ser la teva musa ara que ha quedat la plaça vacant. Bé, la musa i el que vulguis.
Un petonet,

Carles -

Pensament 3679

LLIÇÓ D’HUMILITAT III

.- Allò que molesta a uns pot ajudar-nos a la comprensió de nosaltres mateixos.
.- Tots tenim dret a equivocar-nos, però cal no abusar d’aquest privilegi.
.- Qui aprèn dels seus errors i els converteix en experiències mai serà un fracassat.
.- Ho pots arribar a perdre tot, però mai no et deixis prendre les teves esperances.
.- Si et converteixes en un escèptic sistemàtic, no podràs defensar l’escepticisme sistemàtic.

Carles -

Pensament 3678

LLIÇÓ D’HUMILITAT II

.- Només qui no escriu no comet errors ortogràfics.
.- Els errors poden ser bons mestres si saps escoltar, n’aprens, i després, continues.
.- N’hi ha que no perden mai l’ànim perquè cada error que deixen enrere és un altre pas endavant.
.- Si cremo els meus versos hi podré veure en la foscor de la nit.
.- Equivocar-se és possible; rectificar és obligatori.


Carles -

Pensament 3677

LLIÇÓ D’HUMILITAT I

.- Has perdut res s’hi t’adones que ho has perdut tot i que cal recomençar de zero?
.- Hi ha lliçó més profitosa a la que proporciona l’adversitat?
.- Si em sento ferit i vull relaxar-me haig de llepar-me les ferides?
.- Serà equivocar-se una condició tan important per progressar en la vida com encerta-la?
.- Si en el més profund de la nit comença la matinada on comença el més profund de la nit?

Carles -

Pensament 3676

POESIA BUCÒLICA V

La Keta matinera
sigui hivern o primavera,
a primera hora m’espera,
em festeja la punyetera,
per passejar amb la llum primera.



Carles -

Pensament 3675

POESIA BUCÒLICA IV

PIU REPIU

Piu Piu Piu Piu Piu Piu Piu Repiu
Piu Piu Piu Piu Piu Piu Repiu Piu
Piu Piu Piu Piu Piu Repiu Piu Piu
Piu Piu Piu Piu Repiu Piu Piu Piu
Piu Piu Piu Repiu Piu Piu Piu Piu
Piu Piu Repiu Piu Piu Piu Piu Piu
Piu Repiu Piu Piu Piu Piu Piu Piu
Repiu Piu Piu Piu Piu Piu Piu Piu

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 18: 50’ sauna, jakuzzi i estiraments.
Comentaris:
.- Toni ahir per la tarda vaig estar reflexionat el que em vares dir i penso que tenies tota la raó; gracies per la teva estirada d’orelles. Encara que sigui tard es bo saber rectificar, ets un visionari : “te va meté en un fochon que no sabe ande sa metio”
.- Núria seguint el teu suggeriment canviaré de musa.

NÚRIA -

FINS AQUÍ HEM ARRIBAT

carles sembla que a tu les coses se t'han de dir més clares?????

PARA JA SI US PLAU D'UNA VEGADA I PER TOTES D'ESCRIURE POEMES AMB EL MEU NOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PER RESPECTE A MI, ALS TEUS COMPANYS I AMICS QUE ESCRIUEN AL BLOC ELS ENTRENOS O LES AVENTURES PER MANTENIR LA FINALITAT AMB LA QUAL EL VAU COMENÇAR.

HO ESTÀS EMBRUTANT I DEGENERANT INNECESSÀRIAMENT.







Club de fans de les LLetges a la recerca del Lligaire -

Fem públic que en la darrera reunió extraordinària convocada per aquesta tarda amb l'únic punt del dia per discutir donar suport al nostre lligaire, per unanimitat s'ha votat donar el nostre màxim suport a en Carles.

Nosaltres, que cada dia cerquem a cada cantonada poder trobar el lligaire, aspirem a que un dia ens faci de manera individual a cadascuna totes les coses que escriu.

Però ai Carles!!! mai et trobem. Si no estàs dormint, estàs escrivint versos, o si no, estàs entrenant, o si no tornes a dormir.
Les nostres ànsies com a dones lletges és que algun dia ens facis realitat el nostre somni de ser seduïdes pel gran lligaire.

Ànims i endavant!!!!!!

Plataforma de la neurona plena de merda -

JA ESTÀ BÉ!!!!!

La plataforma de la neurona plena de merda estem molt indignats per els atacs reiterats que es fan contra el nostra gran pensador i líder espiritual Maese Carles.

Si quatre puretes es queixen perquè algú escriu porqueries i marranades, que sàpiguen que el seu intel·lecte està totalment dominat per la intransigència i el sectarisme.
I no saben entendre la bellesa que s'amaga en cada línia que escriu el nostre gran Maese.

Esperem que el nostre gran líder no se senti cohibit, si no organitzarem escratches despullats i follan davant les cases de tota aquesta colla puritana.

Visca la merca acumulada!!!!!!

Carles -

Pensament 3674

POESIA BUCÒLICA III

A LA MEVA GOSSETA KETA

La meva gosseta es diu Keta
com ella cap altre hi ha al món;
és de color atrigart
i s’ho menja tot de bon grat .
El seu Bup! Bup!, sona com el parrup.
Passejo amb ella tot el sant dia
de la platja fins al turo;
pujo i baixo les muntanyes,
coronem els cims de dos en dos.
SoIs li falta que li ensenyi
de pujar per la paret.
El seu Bup! Bup!, sona com el parrup.

Carles -

Pensament 3673

POESIA BUCÒLICA II

LES ORENETES JA SÓN AQUÍ

Hola, orenetes.
Benvingudes de nou
ja és hora
de pondre l’ou
Fora rovell de les teules;
torna la vida al niu.
Els pollets sortiren de la closca
a les portes de l'estiu.

Carles -

Pensament 3672

POESIA BUCÒLICA I

LES MALLERENGUES CANTEN

Les mallerengues canten,
Les mallerengues volen,
canten,
volen,
sense parar
per buscar menjar
i fer-se escoltar!

TONI -

Carles, cal no confondre la llibertat individual amb les coses que poden ferir emocionalmenta algú i fetes en un lloc públic i de relació social, no pas individual.
Brutal el teu coach. Posant-te a prova un cap de setmana passat per aigua.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 24 tarda: 1h 10’ gimnàs, 35’ massatge.
Comentaris:
.- Aquest matí quan estava a punt de sortir amb bicicleta m’ha trucat l’entrenador per donar-me dos dies de descans; segons ell cal que em recuperi; m’espera un cap de setmana intens.
.- Toni si que us llegeixo a tu, al Full Parrokial i a la Plataforma per la Defensa Intel•lectual de les Neurones; només dir-vos que no escric per ser llegit sinó perquè no m’exploti el cervell; hi tinc massa merda acumulada. Evidentment llegir o no el que escric jo, tu, el Full Parrokial o la Platafoprma és una decisió lliure de cada lector.

TONI -

Entrenaments:
- dilluns: 10 kms carrera.
- Dimarts: 3.000 mtrs nedant.
- Dimecres: 3.000 mtrs nedant + 10 kms carrera.

Jandrewwwww! avui he fet les sèries de natació i corrent IN TIME.
Al loro, que no estamos tant mal!!!!

Carles, he perdut tota esperança de que llegeixis aquestes línies, però per si de cas ho fas, suggerir-te que llegeixes algunes línies de més amunt, perquè sembla que NO ho has fet i això, com diu aquell: és de ser inútiles, i te va meté en un fochon que no sabe ande sa metio
.
Pregunta: Algú més a part de la Núria NO llegeix els versos que publiques?

Pau i herba

marc -

Entrenament: Volta a Mata amb força vent de tornada.
1h 8'; 28,8 km/h.
Cal entrenar molt mes... ;-)

Carles -

Pensament 3671

NÚRIA HI HA COSES MASSA BELLES

Hi ha coses massa belles
per ser escrites
o nomes pensades.
Però amb aquest pensaments,
reiteratius, verbosos,
goso demanar-te
el que no m'atreveixo a dir-te
amb paraules crues, barroeres
al capdavall estúpides.

¿I pretenc encara
que siguis la musa,
la deessa de la luxúria?

Valdria més callar
que no pas escriure grolleries,
però no hi puc fer res
el teu desig em supera.

Carles -

Pensament 3670

NÚRIA ESPERO, SOSPITO, TEMO, VOLDRIA,

Espero que em contestis
que donis senyals de vida.

Sospito que no em llegeixes
que m'ignores
que no hi ha esperances.

Temo que em renyis
que em castiguis
que no em saludis.

Voldria que parléssim
que sortíssim
que folléssim.

Vull sexe o repòs.

Comité de Puntuacions UCI -

Benvolgut Carles , després d'una llarga deliberació els membres del comité de Puntuacions ha decidit retirar-li els 15 punts que vostè s'ha auto-imposat aquest Matí .

Els Membres del Comité ens preguntem el següent .... Desde quant és un esport passejar per la riera del seu Poble ??

Tanmateix , em decidit imposar-li la següent sanció :

- L'inmediat retirament de 2.000 Punts
- Multa de 90000000 Francs - Suissos
- No poder Puntuar durant 1 Mes
- No Publicar més Versos a la seva Musa , ja que no li fà cas

Qualsevol al.legació o Apelació serà Denegada ja que ens trovem en un cas de reincidència.

Desde Aquest Comité volem Transmetre el Nostre compromís per evitar alteracions o maniobres poc legals per l'obtenció del Gran Premi Leònides

Comité de Puntuacions de La UCI
Lausanne 24 D' Abril de 2013

Carles -

Pensament 3669

AQUEST PENSAMENT

.- Aquest pensament és la llàgrima d’una idea.
.- Aquest pensament és un pecat d’orgull.
.- Aquest pensament és un conflicte moral: busca on rau el conflicte.
.- Aquest pensament m’habita i fa créixer en mi una esperança vana.
.- Aquest pensament explora evidencies.

Carles -

Pensament 3668

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Lligar es quasi sempre el mateix, però fet d’una altre manera.
.- Per a uns l’amor és una excusa, per d’altres una justificació.
.- Creure en una dona significa esperar-ne alguna cosa.
.- Amb els anys pot canvia la forma de lligar. Canvis imperceptibles o molt acusats. Lligar, però, segueix essent el mateix.
.- Un pot sentir-se lligaire sense lligar; però el deure de tot lligaire es anar per feina.

EL FULL PARROKIAL -

...
Hem contactat la musa per conèixer el seu estat després de saber lo molt que s'ha pensat en ella, no només durant 12 hores i quin era el seu estat d'ànim. La musa no ha volgut fer cap mena de declaracions visiblement farta dels versos.

Servirà d'alguna cosa?

Anónimo -

Pensament 3667

ENIGMA DE LA NÚRIA

Te la pell morena,
banyada pel color del sol,
el cabell rissat,
pels vents atziacs de la vida,
i sota la barbeta una piga
on s’enfosqueix l’estel més lluminós.

A còpia de pensar en ella
he sabut que guarda un secret.
Mes que per la piga que mostra
creix el desig per l’altra que amaga.
Aquest enigma que cela el seu cos
No he volgut jamai saber-ne res.

Carles -

Pensament 3666

TÀCTICA I ESTRATEGIA AMB LA NÚRIA

La meva tàctica és
imaginar-te
pensar com ets
voler-te com ets.

La meva tàctica és
escriure’t
construir amb paraules
una pont indestructible.

La meva tàctica és
fer-te meva
no sé com
ni sé perquè
però fer-te meva.

La meva tàctica és
inventar-me histories
crear somnis
on els desitjos
esdevenen realitats.

La meva estratègia
és en canvi
més simple,
que un dia qualsevol,
no sé com
ni sé perquè,
per fi em facis cas.

Carles -

Pensament 3665

HAIKÚS D’AMOR

(I)
Res comparable
a aquest plaer tan fràgil:
tocar els teus pits.

(II)
Vora la platja
cada un toca l’altre,
el vent i el mar!

(III)
Soc un incomprès,
et demano carícies
i rebo silencis.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 23: 70 Qm bicicleta de carretera, 40’ sauna, jakuzzi i estiraments. Sortida mallerenga passejant per les paradetes de Sant Jordi en companyia d’en Toni, en Mark i en Jose, 15 punts per portar camiseta oficial.
.- Dimecres: 70 Qm bicicleta per carretera; per la tarda més.
Comentaris:
.- Ja es oficial, segons publica la pagina oficial de l’UCI (http://www.uci.ch/Templates/UCI/UCI8/layout.asp?MenuID=MTYzMDQ&LangId=1 ),per resolució de l’il•lustre President Charles MoyenI s’ha homologat la tercera plaça a la jugadora número 8 al time trial 1500 al canal olímpic de Castelldefels. La Laia ja fa com els grans campions: primera participació en una prova oficial i puja directament al podi.
.- Andrew com van els entrenaments? Alguna nova crònica de seguiment dels teus progressos esportius?

Rocko -

Entrenament dia 23 :

- 40 Km BTT
- +1160 Dpa
- 2h 30'
- 15'7 Km/h

- Avui entrenament exigent , la primera part tot senderillo , fent el recorregut de la Montalbike 2013 fins l'esplanada de SuperMaresme

- Després he baixat per uns corriols , sortint a la carretera de Mata per pujar per L'enboscada d'en Tendo (És la puajada que vam fer després de la Truiterada a Can Noé)

- He seguit corriolejant fins Creu de Rupit , on he agafat pista fins els Misteris , he pujat per l'esquerra i després cap el Santuari del Corredor

- La Baixada prácticament tot per Corriol

Força Barça !!!

Carles -

Pensament 3664

POEMA DE SANT JORDI III

Estimo els teus pits rodonets,
La teva fina cintura
el teu cul juganer,
les teves cuixes indòmites.
I t’ho dic des del el cor
amb la rosa que tinc als llavis.

Carles -

Pensament 3663

POEMA DE SANT JORDI II

Has vingut al llit
i m’has despertat
i m’has convidat a tenir gana,
una gana sensual per la qual
m’has ofert els millor dels menjars:
un llibre de poemes escrit
en cada racó del teu cos.

Carles -

Pensament 3662

POEMA DE SANT JORDI I

La rosa de Sant Jordi
dins un gerro blanc
des del moble de l’entrada
em mira desafiant, orgullosa,
sabedora de la passió venturosa
que en mi despertes.

Pep -

Acabo de llegir la pagina i estic impressionat per el nivell de forma tan bona de tots vosaltres i felicitar-vos per el bon paper fet en totes les competicions que heu participat .
En Cales amb els 300 km.
La Laia casi guanyant a la primera carrera que participa.
En Toni no deixant de competir mai.
En Melcior competint amb corredors semi professionals.
En Rocko amb dos entrenaments forts dissabte i diumenge.
En Marc concentrat entrenant per el seu proper repte.

Els meus entrenaments
Dissabte 15 km btt per la zona del Montalt.
Diumenge 54 km per la ruta que ha explicat molt be en Rocko baixant per el dragonkan de Llinars hem fet un tram amb la cursa de la copa catalana he baixat intentant no fer perdre temps al corredors que penso eren els pros i baixaven volant.
Dilluns 16 km btt per la zona del Montalt.

Salut i bon Sant Jordi amb Roses i llibre

RocKo -

Eiii Carles , entre setmana no em va gaire bè fer sortides llargues , ja que m'aixeco súper aviat i si surto alguna tarda faig un màxim de 2h

Per Cert, Diumenge amb els del Club en Principi és farà la pujada a Santa Fe amb BTT ja que és va tindre d'aplaçar el passat cap de setmana

Salut i Revolució !!*!!

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 22: 39 Qm btt amb canvis de ritme vorejant la Tordera.
Comentaris:
.- Roko els teus dos entrenaments d’aquest cap de setmana són de molta qualitat. M’agradaria poder sortir una dia per la tarda d’aquesta setmana amb tu a fer btt, si pot ser una volteta llarga, ja et trucaré.
.- Penseu en comprar la rosa i acompanyar-la d’un vers.
Que tingueu una bona diada de Sant Jordi

EL CAVALLER -

Ompliré de llum
les llunes dels teus mugrons;
la lluna del teu pubis eclipsaré.
Tu m’ho demanes, nina dolça,
obre’t de cames.
Sigues quart creixent
i plena després.

Carles -

Pensament 3662

REFLEXIONS MALLERENGUES

.- Vull fer un pronòstic sobre els propers premis Leònides: pot passar qualsevol cosa.
.- L’experiència mallerenga és una experiència d’alliberament, d’alliberar-se de tot, inclòs d’un mateix.
.- No hi ha res tan poderós com l’actitud; i és quelcom que només depèn d’un mateix.
.- És essencialment quan afronta dificultats i reptes engrescadors que una persona demostra el que veritablement pot arribar a ser.
.- Tot allò que la ment d’un mallerengo pot concebre i creure, també ho pot aconseguir.

Carles -

Pensament 3662

POESIA ERÒTICA CATALANA IX

Fa un parell d’anys Roser Amills (1974), folladora desacomplexada, va publicar fa un parella d’anysr un llibre de versos eròtics que porta pet títol “Morbo”. Acabada la seva lectura tinc moltes ganes de conèixer-la. Aquí teniu una petita mostra del seu poemari.

I jo volia que volia
I jo volia ser dolenta, volia ser rebel
i volia ser molt puta,
volia deixar d'estudiar i acabar de cambrera
en un restaurant oblidat de carretera,
volia no creure més que en allò que veig,
no esperar mes comprensió
que la que pugui proporcionar un gat,
volia gatejar nua per una platja deserta,
volia ser el refugi dels camioners,
la mosso d'esquadra calenta,
[...]
ser la que no fa preguntes i només escriu poemes
mentre la sacsegen al llit, volia ser cardada
sota la música taladradora del heavy metal dels 80,
saber-ho tot del morbo que tot ho redimeix,
volia ser del sexe a l’aire lliure solcat d’aspersors,
de l'amor-fum de tabac directe als ulls
però no vaig poder. No encara.

Carles -

Pensament 3661

PENETRACIONS

Quan un pensa que ja ho sap i ho practicat tot, descobreix per casualitat que encara li resta molt per experimentar. Acabo de llegir un manual sobre els diferents tipus de penetracions que es poden donar en la relació sexual. No són el mateix que les posicions. Cada posició admet diferents maneres de ser penetrada:

Penetració simple: la penetració que més s'usa en la qual ambdós genitals estan enfrontats.
Penetració amb fricció: es pren el penis amb la mà i l'hi fricciona contra els llavis alhora que s'intercala amb oscil•lacions a la vagina.
Penetració per horadació: la vagina està situada cap avall mentre el penis colpeja i frega la part superior de la mateixa.
Penetració per fricció: en la mateixa postura anterior, el penis es frega contra la part inferior de la vagina.
Penetració per pressió: el penis pressiona amb força la vagina durant un temps més prolongat.
Penetració amb tust: el penis entra i surt de la vagina de forma brusca i en ingressar colpeja fortament el fons de la mateixa. Aquest tipus de penetració reforça l'erecció, retarda l'ejaculació masculina però accelera el orgasme femení.
Penetració pel cop de verro: el penis es limita a colpejar una part de la vagina.
Penetració pel cop del bou: el penis en penetrar la vagina colpeja dos costats de la vagina al mateix temps.
Penetració pel moviment del pardal: el penis penetra la vagina de manera ràpida però sense sortir en cap moment.
Penetració de dreta i esquerra: el penis colpeja la vagina de dreta a esquerra.
Penetració del tub de jade: el penis colpeja la vagina de dalt a baix.
Penetració rítmica: és una penetració ben rítmica i ràpida, però profunda.
Penetració alternada: s'alternen penetracions profundes i superficials imitant el moviment de les onades.
Penetració encadenada: de forma regular i harmònica el penis realitza penetracions profundes i superficials.
Penetració lenta: el penis es llisca lentament dins de la vagina amb moviments oscil • lants.
Penetració amb tusts ràpids: es tracta de tusts accelerats i curts dins de la vagina.
Penetració de l'àguila: el penis surt lentament de la vagina i la torna a penetrar imitant el moviment de l'àguila quan atrapa una presa.
Penetració amb frec de prepuci: es penetra la vagina procurant que el prepuci fregui la part superior de la mateixa.

¡Apa! A practicar noves penetracions.

Carles -

POESIA ERÒTICA CATALANA IX

Fa un parell d’anys Roser Amills (1974), folladora desacomplexada, va publicar fa un parella d’anysr un llibre de versos eròtics que porta pet títol “Morbo”. Acabada la seva lectura tinc moltes ganes de conèixer-la. Aquí teniu una petita mostra del seu poemari.

I jo volia que volia
I jo volia ser dolenta, volia ser rebel
i volia ser molt puta,
volia deixar d'estudiar i acabar de cambrera
en un restaurant oblidat de carretera,
volia no creure més que en allò que veig,
no esperar mes comprensió
que la que pugui proporcionar un gat,
volia gatejar nua per una platja deserta,
volia ser el refugi dels camioners,
la mosso d'esquadra calenta,
[...]
ser la que no fa preguntes i només escriu poemes
mentre la sacsegen al llit, volia ser cardada
sota la música taladradora del heavy metal dels 80,
saber-ho tot del morbo que tot ho redimeix,
volia ser del sexe a l’aire lliure solcat d’aspersors,
de l'amor-fum de tabac directe als ulls
però no vaig poder. No encara.

Carles -

Pensament 3660

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Dir sempre la veritat o explicar tot el que realment penses a qui estimes no sempre és de bona educació.
.- Follar no sempre és fa difícil, ara, el que si és complicat és explicar-ho.
.- Quan escric versos procuro ser natural, no uso condó per a les paraules, les deixo anar a pel.
.- Si algú envermelleix per la cruesa de les meves paraules la causa no són les meus mots sinó els seus ulls o les seves oïdes.
.- El sexe no és cap excusa, no és mític ni místic. No és només un mitjà per conèixer a l’altre. No és només un paisatge ni un fi en si mateix. Les paraules del sexe són també un refugi per amagar-se d’un mateix.

Carles -

EXPERIENCIES A LA BREVET DEL PLA DE SANTA MARIA.

Són les cinc del matí i sona al despertador a l’hotel de Valls on hem pernoctat. Repasso tot el material de la motxilla per comprovar que no em deixo res i ja tinc el primer ensurt, he deixat el GPS obert i no em queda bateria; només podré fer-lo servir amb un cagador auxiliar que té una durada màxima de dues hores. A ¼ de 7 som al Pla de Santa Maria amb en Josep Lluis i en Jordi; paguem les inscripcions, mengem un entrapa de pernil, ens abriguem més del inicialment previst perquè fa força rasca i a les set en punt donen la sortida als quaranta inscrits.

Els 60 primers quilometres són bàsicament plans i anem en grup pel pla de Tarragona travessant La Secuita, El Morell, Reus i Mont-roig. En començar les primeres trams de pujada em costa seguir el ritme del grup capdavanter, però aguanto com puc fins arribar al primer control al Partdip, al punt quilomètric 73. Segellem en un bar el llibre de ruta i continuem fent via; a pocs quilometres ens hem d’aturar deu minuts perquè en Jordi té problemes amb la cadena; un cop arreglats ens parem a esmorzar a Tivissa on perdem més de 45’ minuts en un Restaurant on servien molt i molt lent. Quan reprenem la marxa anem últims. Fem un tram d’ascensió suau però molt llarg passant per Els Guiamets, el Masroig i el Molar, els paisatge que ens envolta és espectacular; som en uns pobles de les Garrigues i el Priorat que desconeixia. Quan parem a dinar al Pobla de Cérvoles al quilòmetre 172 són les tres tocades; la majoria dels altres rondonners ja surten del Restaurant i ens hem d’esperar que ens facin uns macarrons. Tocades les quatre reprenem la marxa posant un ritme viu i intens que ens permet atrapar d’altres corredors. Les carreteres secundaries que travessant per Vinaixa, Sant Martí de Malda i Santa Coloma de Queralt són un trencacames de noranta quilometres. En notar que les cames em pesant i em quedo sense reserves, em prenc un “xupete” per recuperar energies, serà l’únic del dia. Arribem a l’últim control a la Llacuna, en el quilòmetre 264, necessitem menjar quelcom consistent i demanem un entrapa de truita, mentre el barça juga la primera part amb el Levante.

Quasi a les nou del vespre reiniciem la marxa, nomes queden 40 quilometres però comença un rosari de despropòsits. Ens perdem de la ruta, en Josep Lluis té rebento, es va fent fosc i els GPS no funcionen, les cames comencen a fer figa, la temperatura baixa en picat a menys de 6 graus i una sensació de fred intens ens fa tremolar. Desprès de coronar l’Alt de la Llacuna, la baixada cap Santes Creus es fa inacabable, Superat el Port d’Armentera ja es divisen els llums del Pla de Santa Maria, una sensació de seguretat i satisfacció per la feina feta m’omple de caliu. En arribar a meta a 2/4 de 12 en abracem tots tres com nens petits. Hem petit però ho hem aconseguit, som finishers, després de fer 308 quilometres i 3880 de desnivell positiu. La pròxima, la de 400, toca fer-la als Pirineus d’Aragó.

Marc -

Entrenaments del cap de setmana:
- Dissabte 67kms road amb els companys del Club fins que vaig desertar i anar-me'n per les meves. No anava bé i no tenia ganes de pedalar..
- Diumenge: 57kms road sol, un bon tram de la Half a una mitjana de 29,1. Però no he fet la pujada a la Costa del Montseny, és el punt més delicat.
He vist que hauré d'anar agafat a baix i amb plat gran la majoria de cursa, sinó quedaré en ridícul.
Avui he fet una destrossa de les meves pujant Collsacreu de tornada, però baixant a Sant Pol un tio al que havia deixat enrere m'ha agafat. Baixant cal anar ràpid per no perdre-ho tot.

Aquesta setmana espero fer un parell de sortidetes, i el proper cap de setmana tocarà afinar més el motor. Em veig molt verd...

Felicitats als companys que heu fet sortides amb btt tan llargues i passant-ho tant bé!

Bon Sant Jordi!!

EL FULL PARROKIAL -

El nostre corresponsal que va acompanyar en Carles en la seva 2a brevet ens descriu uns moments de patiment físic molt gran, però que només un cap privilegiat com el d'en Carles pot suportar i superar.
Enhorabona pel repte assolit.

Des de la redacció confirmem que les estones dalt de la bici donen per molt. I esperem allau de versos dedicats a la seva musa.

Hem contactat la musa per conèixer el seu estat després de saber lo molt que s'ha pensat en ella, no només durant 12 hores i quin era el seu estat d'ànim. La musa no ha volgut fer cap mena de declaracions visiblement farta dels versos.

Servirà d'alguna cosa?

Carles -

Pensament 3659

REFRANYS NURINIANS

Doneu-me deessa de la luxúria
una bona clusca amb la Núria.

La Núria fent l'amor no té tassa:
Uns cops molt uns altres, massa.

Per ser casada i mal follar
val més ser soltera i no parar de cardar.

Sortir de marxa no seria res
si en poca estona no te'n tires tres.

A l'amiga que ho és més
no li ensenyis el promès.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 20: 308 Qm +3800 bicicleta de carretera a la meva segona brevet en companyia d'en Josep Lluís i en Jordi.
.- Diumenge 21: 13 Qm btt acompanyat del meu coach i 45' sauna jakuzzi i estiraments.
Comentaris:
.- Primer de tot felicitar en Toni i molt especialment la Laia. Primera participació en una prova de natació i fer la tercer plaça només és a l'abast dels millors.
.- Dissabte em va tocar fer més de dotze hores sobre la bicicleta en una volta ABSOLUTament espectacular per indrets de la Catalunya interior que desconeixia. Molt de patiment físic, però la recompensa personal assolida s'ho mereixia. Moltes gracies a en Josep Lluís i a en Jordi pel seu suport i ajuda.

RocKo -

- Primer de tot Felicitar en Toni , Laia i Melcior per els grans resultats conseguits ahir , Bravo !!

- Em va agradar molt anar a veure la competició de Natació a Castelldefels

- En Toni , Brutal després de fer entrenament de road pel Matí és va presentar a la competició i va clavar el temps que faria , a més transmitia una sensació de seguretat acollonant i vestit del CN Mataró s'emblava un PRO

- La Laia , començant per la porta gran en les competicions de natació , fent tercera de la general en la seva categoria , Només un Tongo va evitar que s'endués una copa , però ja va deixar mostres del seu Potencial , adelantant algún que un altre nadador Chapeau !!!

Entrenament dia 20 :

- 113 Kms amb Bici de Carretera
- +2125 Dpa
- 4h 32 '
- 25 Km/h
- 3603 Kcal Cremades

Arenys - Sant Celoni - Breda - Coll de Norri - Arbucies - Viladrau - Sant Marçal - Sta Helena - Les Antenes - Mosqueroles- Vallgorguina - Collsacreu - Arenys de Mar.

Comentaris : Sortida dura amb els companys del club i 4 Mallerengos , Toni , Marc , Presi i un servidor (10 Points) vam anar a tota màquina fins coronar el Coll de Ravell .

Un cop a dalt els companys van girar i jo vaig seguir amb L'alejandro la ruta marcada

Entrenament Dia 21 :


- 60 Kms BTT
- +1510 Dpa
- 4h 35 '
- 13'1 Km/h

- Avui teniem que anar al Montseny , però la majoria dels companys tenien el temps molt Limitat , així que em decidit improvitzar ruta .

- Em circulat per molts dels camins que fem a les sortides amb Pons , on els companys del club han disfrutat d'allò més per aquells senderillos

- Camí Amagat - Camí d'en Santi - Dolmen de Ca L'arenes - Llinars - Visita al Circuit de la Copa Catalana - Torre del Moro - Dragon Khan - Orrius - Can Bruguera - El corral - Cami Amagat

Novament 4 Mallerengos : Pep , Tendo, Santi i un Servidor (10 Puntets)

Avui m'ho he passat genial , feia temps que no pedalava amb els companys del club , com sempre moolt bon rotllo i molts de Pals , un cop a la Torre del Moro , parada i entrepà

Després em Pogut baixar pel Dragon Khan i em començat a rodar per camins desconeguts , al Final per sort em anat a petar a Can Bruguera

Salut i Revolució !!*!!