Facebook Twitter Google +1     Admin

Se muestran los artículos pertenecientes a Enero de 2011.

CC Arenys de Munt al Corredor

Sortida dels mallerengos Pep, Santi, Tendo i Marc (puntuable) amb els companys del club ciclista. A les 8 sortíem de la Font, direcció el Corredor per múltiples trialeres i arribant a visitar el Dòlmen que hi ha a la banda de Llinars. Han estat uns 30 quilòmetres (37) a un ritme d'anar fent i condicionat a la pallissa d'ahir per carretera d'alguns.

Menció especial per en Pep. A la primera pujada llarga direcció el Corral ha imposat un ritme mortífer que tan sols en Martí i en David han pogut seguir. És un clar exemple que NO es poden utilitzar les excuses:

-344: M'estic fent gran

-198: Necessito una bici amb més prestacions

Salut i bona setmanaRisa

A Fuirosos amb molt de fred

Aquest matí hem sortit a les 8h des de la Font d'Arenys de Munt per fer una bona volta. La ruta ha estat can Colomer, Collsacreu, cal Peraire, 'senderillu' just després d'incorporar-se a la pista direcció Vallgorguina a la dreta i com si anessim al Mont Llorer i arribada a Sant Martí per la trialera on solem caure baixant-hi. Allà un tallat i intent de collar l'aranya del pedalier d'en Tendo, cosa que no hem aconseguit i ha aguantat com un campió. Hem baixat pel GR direcció Fuirosos, una trialera del tot recomanable i on en Tendo i companyia s'han deixat anar. Foto al pantà i llavors ha vingut el pitjor fred en el tram fins arribar l'Autopista. Lateral, barreta a la Masia de Sant Celoni i pujada per muntanya cap a Olzinelles pel camí virat tan divertit. Urbanització de Vallgorguina i pujada per pista fins a Collsacreu. Baixada trialera per can Colomer.

Des d'Arenys, 63kms en 4h 5' de pedaleig (jo només la meitat dins la zona de freqüència cardíaca més recomanable...). Algú té el desnivell acumulat?

En Santi duia el maillot mallerengo però no té cap document que ho acrediti.. Fuga i Sergi amb molt nivell i Sellés imparable un altre cop. En Jordi ha respòs perfectament i sembla que farà mal..

Salut! Sonrisa

L’MCT a la 10ª Montaltbike

33.2km, +1430 segons Garmin Roger (intentaré pujar el track al connect.garmin, però ara no tinc prou ample de banda)

A falta de penjar temps oficials, destacar el bon paper de l’MCT avui Sant Vicenç.  Segons normativa LWS’11, 25 puntets més al sarró d’en Pep, Marc, Melcior i Roger.

Blog creado con Blogia. Esta web utiliza cookies para adaptarse a tus preferencias y analítica web.
Blogia apoya a la Fundación Josep Carreras.