Facebook Twitter Google +1     Admin

Se muestran los artículos pertenecientes a Abril de 2011.

9ª Marxa BTT de Llavaneres

Tres mallerengos a la línia de sortida, i una més que concorreguda presència del CC ADM (que, com sempre, ha donat molt de color a la marxa d’avui). Sota l’arc, les converses només giraven entorn a la bomba informativa dels últims dies: la inscripció d’última hora d’en Mitjà a la Titan.

Arrancada amb petard de rigor. Als 20 minuts despistada d’en Roger i Martí, i a recuperar posicions (i la moral). En Roger prou feina per no perdre roda d’en Martí. La primera horeta es consumeix amb una pujada a la pedra de la Ferradura per un corriol força entretingut, i rodant junts amb en Marc.

A partir de la Creu de Rupit, segona part del recorregut molt rodador (pista) i força més ràpid. Aquí és on Radio Ruta informa que en Carles s’ha decidit per la curta. S’han sentit moltes versions: Que si anava tercer i volia assegurar copa. Que si volia aprofitar el matí per firar-se a les paradetes de bicis a l’arribada (sembla que busca bici nova pe anar al desert amb garanties). Que si volia aprofitar el dia i fer unes piscines. Fins i tot circula una instantània on se’l veu gronxar-se a l’arribada literalment. A la seu del seu club de fans es respirava força desconcert aquest tarda, amb allau de trucades i molts interrogants.

Arribada d’en Martí i en Roger per sobre d' 1:52’ (segons GPS Roger). En Martí gentilment esperant fer l’entrada junts abans de marcar temps; una cortesia més d’aquest crack en tots els sentits – Martí, un plaer haver rodat amb tu avui, i gràcies pel detall de "deixar-te acompanyar". Em sap greu que arrosseguessis aquest mal de queixal tan empipador (amb l’antibiòtic de propina), però avui mateix he trucat al teu dentista i l’he demanat que esperi unes curses més abans no te’l toqui... Guiño

En Marc ha fet entrada a pocs minuts i, seguint amb la tònica marcada pels seus mega entrenaments de dissabte, se li ha fet "curta" Pie en la boca

Fotos: http://www.flickr.com/photos/llibretavirtual/sets/72157626420004858/show/

Track: http://connect.garmin.com/activity/76958631

BTT AUTENTIC

Avui diumenge a ¾ de 8 sortíem de la font direcció Subirans, el camí  amagat, el Corral, Pedra de la Ferradura pasant per el turo del Mig, Canyamas, pujada per el Dinosaure, en arribar a la pista del Corredor, hem quedat en Tendo Xavi i jo, visita al dolmen que es troba sobre Llinars, el Corredor, la Creu de Rupit, Pedra ferradura, el Corral, i baixada per el camí amagat, jo no he pujat a la Pedra de la Ferradura es feia tard.

36 km de btt autèntic pujades per arribar al límit de pulsacions, i molt de corriol menció especial en Tendo 100% sobre la bici jo confesso que he fet mes d’un peu.

Sant Jordi 2011, publicació del poeta.

A l'hora de dinar em comenten que hi ha cartells a la Riera amb el lema 'La vida és una actitud!'. Pot ser una casualitat, de fet la vida és això, penso. Però a continuació em diuen que hi posa no sé què d'un lligón, i llavors ja em cauen els d'allòs a terre.

Em temo el pitjor, o sigui el millor. Que el nostre poeta hagi publicat (republicat) en forma de llibre tots els seus pensaments. Brutal. Em munto una sortida de carretera light per sortir i veure el cartell, i així és.

Esperem rebre més informació, ni a Ràdio Arenys, ni l'Agenda, el Full Parrokial, l'Ametlla... ningú ens en sap dir res, i el poeta caminant per la Costa Brava..?

Molt Bon Sant Jordi 2011 i felicitats poeta!

Beso

Blog creado con Blogia. Esta web utiliza cookies para adaptarse a tus preferencias y analítica web.
Blogia apoya a la Fundación Josep Carreras.