Recorregut
http://connect.garmin.com/activity/353367912
158km, +5100m dpa
17:03h totals, 14:43h rodades, 12:16h en moviment
Algunes fotos
https://picasaweb.google.com/mallarengacarbonera/LWSNonstop2013#slideshow/5908641773297371890
---- Crònica/Apunts ----
Està pràcticament tot dit de la nonstop d’enguany (vegeu comentaris). Però aquests són alguns apunts de la versió oficial (la que s’ajusta més a la realitat? És la de l’organització, potser amb talonaris, però la de l’organització. Punt. També tenim dret a guanyar-nos el pa i treure’n algun profit d’aquesta moguda; dels nostres comptes a Suïssa ningú n’ha de fer res ;-)
Participació estel·lar
El pressupost de la LWS definitivament no s’ajusta als temps que corren. Si el Madrid paga més de 100 quilets per un tal Bale, nosaltres portem tota la plana major del CC Arenys de Munt a Castellar de n’Hug. Amb dos collons. I que n’aprenguin!
Cuadratti’s late-night Show
Tothom pot tenir una mala nit. El problema és si vuit dels onze integrants de l’expedició no poden aclucar l’ull perquè a un d’ells li ha pujat la cafeïna per una inoportuna ingesta a les dues de la matinada. L’organització es desentén de qualsevol queixa per falta de son. Això és la non-stop. De fet, hem rebut una allau de patrocinadors per incorporar el show com a part del programa l’any que ve. Cuadratti ets un crack! (i sí, t’has equivocat de feina)
Kilian Gosset
Avui dilluns podem confirmar que es troba sa i estalvi de retorn al refugi de Merolla. Amb les classificacions finals encara per publicar, ja podem dir que en Kilian Gosset lluirà dorsal 1 a la LWS Nonstop 2014.
Arribada Tour al mític Coll Roig
Quan l’expedició va encarar l’ascensió des del Clot del Moro, el mitjans desplegats parlaven de milers d’aficionats aplegats dalt del Coll Roig. Passant per Erols, es comentava que la multitud dalt del coll s’havia descontrolat. La realitat va superar qualsevol expectativa, com queda palès en un vídeo que circula per la xarxa (i sembla que un dels més vistos al youtube en els darrers dos dies)
El misteri del taxista Ripollenc, Part 2: Coll de Pal
Encara avui s’especula molt del què va passar sobre les nou del vespre del dia 3 al Coll de Pal. Alguns diaris han reconstruït la pujada i baixada a SuperMolina amb molta imaginació: Que si taxista (testimonis confirmen haver-ne vist un), que si telecabina de baixada (des de la Molina afirmen haver vist el telecabina excepcionalment en funcionament a quarts de deu de la nit), que si teletransport directe a la Creueta, etc. A falta de proves concloents, el cas s’arxivarà com tants d’altres acumulant pols, molta pols.
Mutis de les vampiresses
Aquest any els ermitans van saber dosificar forces i no es van arronsar davant les temudes vampiresses. Un cop ben sopats, van anar a la busca i captura d’algun exemplar, però aquestes no van aparèixer. Es van espantar? Existeixen? Miratge l’any passat? Amb o sense elles, la nit es va allargar fins a quarts de tres de la matinada en un reservat VIP del local social (algú va aparèixer a última hora buscant un gintònic demanat hores abans a la barra, i que mai més va aparèixer – misteris de Castellar). Genuïnament nontsop 24h (o 48?)