Blogia

La llibreta virtual.

Próximament 3h De Resistència BTT Arenys de Munt

Próximament 3h De Resistència BTT Arenys de Munt

El Diumenge 21 D'octubre es cel.lebraran les mitíques 3h de resistència per parelles BTT D'arenys de Munt .

Aquest any amb la gran Novetat de poder-hi participar en categòria Individual , les inscripcions ja són Obertes a http://ccarenysdemunt.blogspot.com.es/

 

LWS13 L'hem tornat a fer Molt Grossa !!!

LWS13 L'hem tornat a fer Molt Grossa !!!

Recorregut

http://connect.garmin.com/activity/353367912

158km, +5100m dpa

17:03h totals, 14:43h rodades, 12:16h en moviment

Algunes fotos

https://picasaweb.google.com/mallarengacarbonera/LWSNonstop2013#slideshow/5908641773297371890 

---- Crònica/Apunts ----

Està pràcticament tot dit de la nonstop d’enguany (vegeu comentaris). Però aquests són alguns apunts de la versió oficial (la que s’ajusta més a la realitat? És la de l’organització, potser amb talonaris, però la de l’organització. Punt. També tenim dret a guanyar-nos el pa i treure’n algun profit d’aquesta moguda; dels nostres comptes a Suïssa ningú n’ha de fer res ;-)

Participació estel·lar

El pressupost de la LWS definitivament no s’ajusta als temps que corren. Si el Madrid paga més de 100 quilets per un tal Bale, nosaltres portem tota la plana major del CC Arenys de Munt a Castellar de n’Hug. Amb dos collons.  I que n’aprenguin!

Cuadratti’s late-night Show

Tothom pot tenir una mala nit. El problema és si vuit dels onze integrants de l’expedició no poden aclucar l’ull perquè a un d’ells li ha pujat la cafeïna per una inoportuna ingesta a les dues de la matinada. L’organització es desentén de qualsevol queixa per falta de son. Això és la non-stop. De fet, hem rebut una allau de patrocinadors per incorporar el show com a part del programa l’any que ve. Cuadratti ets un crack! (i sí, t’has equivocat de feina)

Kilian Gosset

Avui dilluns podem confirmar que es troba sa i estalvi de retorn al refugi de Merolla. Amb les classificacions finals encara per publicar, ja podem dir que en Kilian Gosset lluirà dorsal 1 a la LWS Nonstop 2014.

Arribada Tour al mític Coll Roig

Quan l’expedició va encarar l’ascensió des del Clot del Moro, el mitjans desplegats parlaven de milers d’aficionats aplegats dalt del Coll Roig. Passant per Erols, es comentava que la multitud dalt del coll s’havia descontrolat. La realitat va superar qualsevol expectativa, com queda palès en un vídeo que circula per la xarxa (i sembla que un dels més vistos al youtube en els darrers dos dies) 

El misteri del taxista Ripollenc, Part 2: Coll de Pal

Encara avui s’especula molt del què va passar sobre les nou del vespre del dia 3 al Coll de Pal. Alguns diaris han reconstruït la pujada i baixada a SuperMolina amb molta imaginació: Que si taxista (testimonis confirmen haver-ne vist un), que si telecabina de baixada (des de la Molina afirmen haver vist el telecabina excepcionalment en funcionament a quarts de deu de la nit), que si teletransport directe a la Creueta, etc. A falta de proves concloents, el cas s’arxivarà com tants d’altres acumulant pols, molta pols.

Mutis de les vampiresses

Aquest any els ermitans van saber dosificar forces i no es van arronsar davant les temudes vampiresses. Un cop ben sopats, van anar a la busca i captura d’algun exemplar, però aquestes no van aparèixer. Es van espantar? Existeixen? Miratge l’any passat? Amb o sense elles, la nit es va allargar fins a quarts de tres de la matinada en un reservat VIP del local social (algú va aparèixer a última hora buscant un gintònic demanat hores abans a la barra, i que mai més va aparèixer – misteris de Castellar). Genuïnament nontsop 24h (o 48?)

LWS Non-Stop 2013: Inscripcions TANCADES!

LWS Non-Stop 2013: Inscripcions TANCADES!

------ Actualització, 31.07

Inscripcions tancades – Som 10 en total! 8 a l’alberg (7 confirmats + Melcior?), en Carles (fonda) i en Roger.

IMPORTANT pels qui aneu a l’alberg – No heu de portar llençols/sac de dormir, però SÍ que heu de portar tovallola (els despistats podreu llogar-ne a l’alberg). L’esmorzar del dissabte 3 el tindreu preparat la nit anterior, de manera que només haureu d’escalfar-ho pel matí. 

Les previsions meteorològiques actuals per dissabte són òptimes: sol, amb màximes de 30 i mínimes de 12. No obstant, mai hem de descartar alguna tempesta de tarda/vespre. Porteu impermeable. Manguitos o paravent no creiem que facin falta, però els més fredolics poseu-los a la bossa per si de cas.   

El dinar de dissabte (ruta) serà bàsicament fruita i pasta (macarrons amb salsa i/o espaguetis blancs). Durant el dia farà calor i creiem important que el dinar sigui lleuger. La proteïna la deixem pel sopar... 

El briefing de divendres serà finalment a les 20h, però canvi de local: El farem a l’alberg.

------------------------------

Aquest any volem repetir la gesta del 2009 – Farem la Ruta de l’Ermità, amb alguna petita variació

http://www.rutaermita.com

 Informació general

  • Briefing el divendres 2 d’agost a les 20h al local social del poble (plaça de l’església) l’alberg
  • Sortida dissabte 3 d’agost a les 5h. Arribada prevista sobre les 23h
  • Per dormir hi ha dues opcions:
    1. Alberg la Closa (25€/persona i nit, amb esmorzar), http://www.laclosa.cat/pages/ca/allotjament-de-muntanya/allotjament.php
    2. Hostal (mitja pensió 50€/persona i nit), http://www.hostallamuntanya.cat/catala/allotj.htm
  • El sopar de divendres i dissabte es proposa a la fonda del poble. El preu del menú és de 15€/persona (30€/persona totals), inclòs en la mp pels qui optin per dormir a l’hostal
  • Cadascú ha de ser autosuficient, tant per la mecànica com per la hidratació/alimentació (barretes, begudes isotòniques, i d’altres substàncies dubtoses)
  • Durant la ruta hi haurà tres parades d’avituallament on es podrà comprar menjar/beure: Esmorzar a Merolla/St. Jaume Frontanyà (entrepans), Dinar a Sant Julià de Cerdanyola (menú de pasta, carn, fruita), i Berenar a Bagà (atracament a un súper). Calculeu de portar uns 15€/persona a sobre (podem fer pot comú)
  • Al Dinar hi haurà oli per la cadena, manxa de peu i eines per la bicicleta.
  • S’ha de portar frontal/llum
  • Entreneu, ningú ha dit que sigui fàcil ;-)

 

Inscripcions obertes TANCADES

http://doodle.com/pde3h9rwugqgvy6w

Important: No cal que feu reserva a l’alberg o la fonda. Poseu opció en el doodle i la reserva es tramitarà com a part de la inscripció (collons quin nivell).

Sopar d’Estiu Mallerengo

Sopar d’Estiu Mallerengo

Dissabte 20, 21h

Xiringuito La Sal

http://www.lasal.com/

Menú 22EUR

http://lasal.com/menus/menu22Lasal.pdf

Per l’opció barbacoa s’ha d’especificar: Tira de vedella, botifarra, botifarra de ceps o brotxeta de pollastre.
 

Confirmeu assistència i la vostra opció pel segon plat fins divendres migdia, si us plau:

http://doodle.com/pvkfq4b8se9gspht#table

Pujada i Baixada a Andorra 2013

Pujada i Baixada a Andorra 2013

Pujada BTT a Sta Fe Del Montseny

Pujada BTT a Sta Fe Del Montseny

Terra De Maquis 2013

Terra De Maquis 2013

Aquest cap de Setmana els Mallerengos : Melcior , Roger i Martí es desplacen fins Santpedor per participar a una de les proves BTT més dures del Nostre País : Terra de Maquis .

La Prova consta de 2 etapes , amb un recorregut molt tècnic i exigent , el 70% del traçat transcorre per corriols i senders de la Comarca del Bages

Etapa 1 : 130 km  +3800 Dpa

Etapa 2 : 110 Km +2400 Dpa

Tambè Volem Desitjar molta sort als companys del club ciclista Arenys de Munt i als àmics de la colla que tambè hi pendrán part , molts d'ànims a Tots !!!!!

Per cert , en Carles aquest cap de setmana participarà a una Brevet 600 que tindrà Lloc al país Veí , concretament a Salamanca , aquest any el gran Mestre és trova en un estat de forma pletòric i continua el seu passeig triumfal cap el Gran Premi Leònides i sumar el tercer consecutiu , algo Històric

Salut!

ETU Half Challenge Barcelona

ETU Half Challenge Barcelona

Aquest diumenge 19 alguns mallerengos han participat a la Half Challenge de Calella, que en aquesta ocasió era Campionat d’Europa de mitja distància èlit.

En Toni, el nostre traitleta, ha completat tot el recorregut amb 6h, destacant l’espectacular temps de la natació. Avui el mar estava molt mogut i molta gent ha tingut problemes tant dins el mar com a l’hora de sortir-ne.

La Laia, en Marc i l’altre Marc han fet un Team Relay mixte sota el nom de MALLERENGA CARBONERA TEAM i amb un temps total de 5h 11’, quedant en 5ena posició (16 equips a la categoria) i a 25’ del podi. 

Gràcies a tots els que ens heu animat durant la cursa i als qui hi éreu també des de la distància.

A la foto en Gómez Noya que avui s'estrenava en aquesta distància i ho ha fet amb una victòria contundent.

Salut Risa

Xtreme costra brava running 2013

Xtreme costra brava running 2013

He finalitzat la xtreme costra brava running. Desconec posició i temps, doncs encara no han sortit. El més important d’aquesta cursa és acabar-la. Dels 140 atletes que vam començar quasi bé la meitat van abandonar.

Divendres a les 14:00 vam donar el tret de sortida a blanes la primera etapa. 25 quilòmetres i uns 1800 dpa ens separaven de tossa de mar. Aquesta primera etapa es coordinava amb la cursa selva marítima de la mateixa distància. Al llarg de l’etapa em vaig donar conte del que ens esperaria en els següents dies, un trenca cames constant. La carrera transcorria entre escaleres i sorra de platja. Vaig arribar a tossa de mar amb un temps de 3h. L’arribada era molt maca, baixant per el castell. Al final de l’etapa em notava amb moltes energies el que hem feia pressentir que podria aguantar sense problemes els pròxims dies. Tothom deia que la primera etapa era la més dura, per tant, la primera part estava aconseguida amb èxit.

Dissabte a les 8:30 vam passar el control de material per posar en marxa la segona etapa de la carrera. Per davant ens quedaven 55 kms i 2000 dpa. El pitjor d’aquesta etapa va ser pensar que seria fàcil. Vam començar l’etapa pujant unes escales interminables. Després de molts  quilòmetres plans que es van fer eterns, vam arribar a calella de palafrugell al quilòmetre 28. A partir d’aquí tot va ser patiment era jo contra el patiment. La cursa no parava de pujar i les baixades que hi havien eren tan tècniques i empinades que havies de procurar fer-les en compte per no matar-te. 4 muntanyes ens separaven del final de la cursa, l'última d'elles a Begur. A cada avituallament, trobàvem gent que abandonava estirada al terra. El meu company va petar i a partir d’allà em vaig quedar sol. La última pujada pràcticament vam haver d’escalar la muntanya, més d’una hora per fer 0.5 kms. Finalment, per si no havia estat suficient, 4 quilòmetres per sorra de platja fins arribar a la meta amb 9 h a les meves cames. Vaig arribar bastant desanimat i amb ganes de no presentar-me l’endemà, no volia tornar a patir 9 hores més.

Diumenge, vam sortir de roses. Hem vaig aixecar a les 8:00 del matí per donar voltes a si hi havia de anar o no. Finalment vaig decidir posar-me les bambes i arribar fins on pogués. Vaig decidir dosificar la cursa, primer arribar fins Cadaqués a la meitat i llavors mirar com em trobava. La veritat és que vaig anar molt bé fins a arribar a Cadaqués i amb moltes ganes i confiança en finalitzar la prova. A Cadaqués ens vam trobar amb la primera pujada. Vam estar 1:30 h pujant una muntanya per arribar finalment al port de la selva. Al port de la selva ja podíem veure Portbou, ja quedava menys. Amb un esforç més ens vam situar a llançà i després a colera, ja ho teníem a tocar. Tocava pujar la última muntanya, quedaven poc més de 4 quilòmetres. L’última muntanya era tot escalada i vaig avançar a molta gent que ja anava amb reserva. A dalt de la muntanya ja s’escoltava la música de l’arribada i un somriure em va il·luminar la cara i em vaig posar a córrer com si no estigues cansat. El últim quilòmetre era tot de baixada tècnica, ja ho teníem veia la meta i finalment i després de molt patiment era finisher de la carrera més difícil que he fet mai

Ara ja sé perquè en Carles és LWS, això és molt dur. Només aptes per aquells amb un cocu privilegiat.

CBXT '13

CBXT '13

El mallarengo JAndrewwwww fumant en una pujada.

Està fent una gran cursa i demà es vestirà de finisher.

TRANSPORTUGAL 2013 , Sempre Donant L' Exxtraaa !!!

TRANSPORTUGAL 2013 , Sempre Donant L' Exxtraaa !!!

Llibreta.blogia.com

Llibreta.blogia.com

L'any 2007, abans de la crisi, naixia aquest blog amb l'ànim de millorar la comunicació entre nosaltres (fins llavors per SMS) i ajudar a la motivació col·lectiva per entrenar. 

Sis anys més tard, el nivell ha pujat molt però cal tornar una mica als orígens. Deixeu-me republicar aquell primer article. Afegeixo una de les fotos on hi sortim uns quants, però no tots! Sortida col·lectiva aviat amb foto de grup?

Pau, Herba i a apuntar tots els entrenaments...

 

Hola nois (i a veure si aviat també noies);

Aquest blog pot ser com aquella llibreta que té segons qui al calaix, on hi apunta els entrenaments secrets de tothom, els quilòmetres, la ruta, el temps.. i on, sobretot, hi apunta aquells comentaris que fan mal especialment quan un no està tant en forma com voldria..

Podem apuntar-hi a part dels entrenaments secrets, reptes, convocatòries de sortides i, per què no, comentaris motivadors per a segons qui o en general que creïn una mica d'ambientillu..

Fins aviat! Sonriente

mtb

Time Trial 3000 - 1500m al canal olímpic de Castelldefels

Time Trial 3000 - 1500m al canal olímpic de Castelldefels

Aquesta tarda en Toni i la jugadora nº8 han participat a la prova de natació al canal olímpic de Castelldefels. 

Una tarda espectacular amb molt vent, sol i els atletes equipats amb neoprens esperant el seu torn. Les sortides eren individuals amb un interval d'un minut, i és que avui feia la sensació que tothom competia més contra sí mateix que contra els altres.

En Toni ha sortit molt fort i ha quadrat el temps que tenia calculat, poc més de 50 min. per completar els 3000m. La jugadora nº8, que avui s'estrenava en competició, ha fet un temps de 31min per completar els 1500m, quedant 3a classificada de Femení Absolut (1500m).

Moltes felicitats a tots dos!!

Risa

 

En El Punt Algid De La Temporada ......

En El Punt Algid De La Temporada ......

Avui en Carles i en Rocko han fet una exigent sortida Btt amb l'intenció de fer el Cim del Turó de L'home

A les 7:30 han sortit del Kly per pujar cap Arenys de Munt i fer la primera pujada del dia Ca L'Arquer , tot seguit han continuat la marxa per Cal Paraire , Olzinelles i Sant Celoni on han agafat el GR-5 fins Fogars de Monclús , on han pujat per un petit corriol molt pedregòs força divertit fins sortir a una Pista.

Apartir d'aqui s'ha acabat el GR-5 o s'han perdut .... però han seguit pujant per una pista que no s'acabava mai fins la carretera esfaltada que porta a la cruïlla de la del Mític Turó de L'home.

La pujada de 6km extremadament dura , on en Rocko i en Carles han avançat tots els ciclistes que s'han trovat davant .

Un cop fet el Cim foto de rigor i els intrepits Mallerengos han iniciat el descens cap a Sant Celoni per Mosqueroles

Per acabar la sortida han pujat per Collsacreu i baixat per Can Colomer

Segons em pogut saver demà la volen fer més grossa .... seguirem informant

VoLCaT 2013

VoLCaT 2013

La Volcat 2013 ja és història i els nostres companys Mallerengos i del C.c Arenys de Munt han tingut una actuació molt destacada , demostrant un estat de forma espectacular .

Ara a seguir entrenant per afrontar els próxims reptes que en són Molts !!!!!

Moltes Felicitats i Glòria a Esparta !!!

L'MCT a La VoLCaT 2013

L'MCT a La VoLCaT 2013

Els Mallerengos  Carles , Melcior , Rocko , Martí i CuadraTTi participaran apartir del proper Divendres 31 de Març a la Volcat 2013.

La prova BTT  s’iniciarà a Igualada i constará de tres exigents Etapes :

Etapa 1 : Igualada - Manresa ( 60 km +1600 Dpa )

Etapa 2 : Manresa -  Cardona ( 75 km +2200 Dpa )

Etapa 3 : St Llorenç de Morunys - La Coma ( 36 km +1700 Dpa )

A Falta d'una setmana , els Nostres Espartans están afinant la forma per arrivar en les millors condicions posibles a la Cursa , seguirem Informant

Esteu Preparats ??

Gaaaaaaassssss !!!!!!!

Andalucia Bike Race 2013 al Sac !!!!

Andalucia Bike Race 2013 al Sac !!!!

Ja Som Finishers de L' Andalucia Bike Race , La prova ha estat Molt dura , molt de desnivell , traçat molt tècnic , cada dia quedant enfangats o fins i tot em arribat a pedalar sobre neu i gel

Durant les Cinc etapes disputades ( una es va anul.lar pel mal temps ) em pogut Comprovar el gran Nivell de la majoria dels participants, això era com La Champions League

Ara toca Recuperar i començar a pensar amb el próxim Repte la Volcat !!!

Salut

Sortida Espectacular De BTT By Pons

Sortida Espectacular  De BTT By Pons

Avui amb els companys del club i en Joan Pons em pogut gaudir d’una sortida BTT impresionant , molt corriol i molt exigent , se’ns dubte una molt bona manera per celebrar L’inscripció d’alguns Mallerengos i Companys del Club a la Volcat !!

Salut i Gass !!

Gran Cap de Setmana Mallerengo

Gran Cap de Setmana Mallerengo

 

Els Nostres espartans , ja han disputat la segona etapa de L’stage la Santa que tè lloc a Lanzarote , l’etapa d’avui constava de 60 Km’s i +1000 Dpa

En Roger ha disputat la Montalbike , fent un gran paper i assolint la 11 Posició , en un recorregut dur , 40 km’s +1400 Dpa

I el Gran Andreeeeeewwww ha disputat la duatlò de Granollers amb 38º de Febre !!! Bruuutaaaaal  i moooolt èpic !!!

L’ mct No para ...... Seguirem Informant !!!

Glòria a Esparta !!!

PD : Esperem les vostres Cròniques !!!

Apunt per Lanzarote ???

Apunt per Lanzarote ???

El primer repte serios de la temporada esta a tocar , apartir  del próxim dia 26 de Gener els Mallerengos Melcior , Carles , Martí i el Locko CuadraTTi participaran al 4 Stage de MTB que organitza el Club La Santa de Lanzarote .

La prova consta de 4 etapes , una d’elles cronometrada amb 25 km’s d’ascenció i un desnivell de +500 Dpa.

Les altres etapes serán en Linea , rodant per pistes i senders de la Zona.

Gaaaaassss !!!!