Blogia

La llibreta virtual.

“Papa, jo avui he entrenat... I tu?”

“Papa, jo avui he entrenat... I tu?”

El títol d’aquesta entrada és una piulada que va arribar a la redacció del Full Parrokial fa unes poques setmanes – Sembla que un dels nostres més il·lustres (i enyorats) mallerengos l’ha d’escoltar (patir?) massa sovint i des d’aquí volem engegar una campanya (#tots-estem-amb-tu) per mostrar-li el nostre suport.     

TRANSCORREDOR 2014. GASS, MOLT DE GASSSS.

TRANSCORREDOR 2014. GASS, MOLT DE GASSSS.

Diumenge dia 11, els mallarengos Martí i Melcior, així com els aspirants Sergi Marcos, Carles Fuga i David Pruna i Xavi Celma ens trobem a les 7:30 a la font per pujar a rupit i direcció Dosrius. Ritme distès, bona companyia i temperatura ideal presagiaven un brutal matí de btt.

Un cop a Dosrius, cares conegudes, molta gent, es preveu una cursa exigent per una traçat replet de corriols puja/baixa i uns ritmes frenètics propis de copa catalana i no d'una pedalada de poble. 

Organització i marcatge un 10, tot cuidat al detall, trams encintats al mig del bosc al més pur estil "copa del món". Cursa que s'ha de fer, molt recomanable, circuit de btt del bò que no deixa indiferent a ningú. 

En Joan Pons literalment volava pels seus corriols i arribava primer amb un humiliant temps de 1h43'14'', en David amb 1h47'59'' ( 7è ), en Melcior amb 1h52'50'' ( 11è ), en Carles Fugarolas ( corria Martí amb dorsal Carles ) 1h57'06'' ( 19è ), en Xavi Celma 2h1'09'' ( 24è ) i finalment en Sergi Marcos 2h9'50'' ( 44è ).

Fotos de rigor, recollida d'obsequi i botifarra, per cert boníssima, i saludar i comentar la jugada, sens dubte el millor moment després d'haver-ho donat tot. 

Tornada cap Arenys altre cop pedalant, bon rotllo i amb ganes de repetir ben aviat.

Grandissim Gran de Grans Sempre Donant L' Exxtraa

Grandissim Gran de Grans Sempre Donant L' Exxtraa

Ahir en diversos mitjans de la Central Lechera feien referència que en Grandissím Gran de Grans , Ilustre Mallarengo amb un Palmarés estratosfèric i que últimament no fa gaire soroll al Blog no para de sumar punts cada cap de setmana competint en diverses proves d'alt nivell

Segons em pogut saver , el passat cap de setmana , el més Gran rival d'en Mollen va ser vist participant a la Triatló de Blanes i fà quinze dies va fer una travessa de 8km nedant a mar Obert

Això ha provocat que en Mollen hagi entrat en un estat de nervis brutal , cosa que li ha provocat començar a cursar inscripcions indiscriminadament per tal de no veurès superat per en Toni en la Lluita per el Gran Premi

 

Seguirem Informant 

Truiterada Mallarenga

Truiterada Mallarenga

Puntuals a les 8h, quatre mallerengos ens hem trobat al Calisay amb moltes ganes de guerra malgrat les inclemències del temps – En Leònides volia posar a prova la nostra fidelitat coincidint amb dies de litúrgies i processons vàries. Amb una curta missa improvisada, hem aclamat el nostre ‘salve’ particular agenollats: “Senyor, no sóc digne de portar aquest mallot”. Acte seguit, se’ns ha comunicat la ruta: Fuirosos.

Després del tram neutralitzat fins la benzinera, amb alguns primers atacs tímids fins a Can sala, hem arribat a la Creu. Baixada a  Sant Iscle i pujada compacta fins a Can Vives. A les portes de la pedrera de la mort el grup s’ha començat a estirar sota un xàfec intens, preludi de la gran batalla que s’ha deslliurat fins dalt del Coll de Basses. Reagrupament i baixada pel pessebre fins la pista de Sant Martí, on hem trencat cap al Montllorer per anar a trobar la pista principal fins Olzinelles. D’allà hem enllaçat fins a la pujada de Fuirosos per una ruta de corriols espectacular seguint el track d’una cursa de Sant Celoni. En contra del què preveien veus d’analistes més expertes, el grup ha arribat compacte al moment crucial de la jornada. A partir de llavors, les rampes de Furiosos han dictat sentència. Sorpreses majúscules i defalliments inesperats amb minutades espectaculars. Males cares i mals rotllos, trifulga de punts amunt i avall. Dubtes de fe existencials i crits solemnes al cel. La temporada es presenta molt viva i disputada. Qui vulgui arribar a ELL, no ho tindrà gens fàcil. Faci's la seva voluntat. Amen.

PD1. La foto és un photoshop. No hi hagut esmorzar i cadascú ha tornat pel seu compte, amb presses i de males maneres. Arribant a Arenys, sembla que algun GPS assenyalava més de 80km i +2500 de desnivell. D’altres només en marcaven 7.5km i +65. Misteris de la fe.

PD2. Ja tenim en marxa els preparatius per la LWS Nonstop a principis d’agost. Enguany es presenta més dura i amb més ressò mediàtic que mai. Com a gran primícia podem avançar  que la prova estarà íntegrament subvencionada per una reconeguda multinacional, i passa a anomenar-se “LWS Nonstop 2014 by Aguanta Forte”

A les 11 al KLY

A les 11 al KLY

Fa uns quants anys era “A les 8 al KLY”…  Els temps estan canviant.  “People are crazy and times are strange  [...] I used to care, but things have changed” (Dylan dixit)

Truiterada a la vista, tothom vol el premi, només un escollit.

Truiterada a la vista, tothom vol el premi, només un escollit.

I és que des de la foto que obre aquest article els mallarengos no hem tornat pas a coincidir, compromisos, entrenaments inhumans, curses... i és que tothom vol ésser a la pomada, vol aspirar al premi més preuat, el premi LWS. Només un serà l’escollit.

Enguany sembla que el Gran Mestre no donarà opcions i vol una estatua més a la seva ocupada vitrina, brutal, sense mots. La resta fem el que podem, almenys esperem poder assistir-hi i poder aplaudir ben fort.

Sigui com sigui tothom fa mèrits, i a pesar de les apretades agendes seria bò trobar un dia per a celebrar una truiterada, o un sopar almenys per a poder veure’ns i intercanviar opinions, intuir favorits, espiar als bons, el.laborar noves estratègies, etc.

Esperem doncs poder reunir-nos ben aviat!

Filtracions desde LAusanne parlen d'un Nou i Potencial Aspirant a LWS 2015 ... Qui serà ?

Filtracions desde LAusanne parlen d'un Nou i Potencial Aspirant  a LWS 2015 ... Qui serà ?

Cursa Social de Bescanó

Cursa Social de Bescanó

Avui els Mallerengos Rocko & CuadraTTi han participat a la tercera prova del circuit de curses socials de Girona que és disputaba a Bescanó

El recorregut circular d’uns 85km i amb quatre ports molt  divertit on els Mallerengos han pogut disfrutar de valent tirant alguns trons , durant tota la prova s’ha anat a 1000 , en definitiva un Súper entrenament !!

Entreno amb la keta

Entreno amb la keta

Bon entreno avui de la mà del gran mestre carles i el seu fidel gos keta alias kilian gosset.

Hem quedat a les 8 a la plaça, en carles ja estava pletòric i estava escalfant per aguantar bé el entreno.

A les 8:05 ens hem posat en marxa pujant en direcció la creu de canet, hem agafat un ritme de pau i herba que conservariem tota la sortida. La keta es limitava a correr amun i avall com si res no la canses. Un cop arribats a la creu hem agafat el camí per anar cap a vallgorguina, la primera baixada de la sortida. Un cop a vallgorguina hem enfilat un altre cop per arribar a la casanova i hem agafat baixat cap a Lourdes. Baixant cap a lourdes la keta ha sentit uns gats i s’ha tirat a la búsqueda fican-se per esbarsers, en aquell moment en Carles i jo hem sentit plorar a la keta i cridar als gats. En carles al escoltar-ho a entrat als esbersers com si d’herbes es tractessin per salvar al seu gos. Al final tot ha acabat en un ensurt i la keta estava bé, encara que en carles ha sortit ferit de guerra com es pot veure a la foto. Un cop ja amb la keta al nostre costat, hem seguit baixant per Lourdes. En aquest moment la keta ja no li quedaven més forçes i li hem tret una minutada.

Al final ha estat una bona sortida on hem pogut parlar de moltes coses, està molt content per haver trobat un objectiu per aquesta temporada. De segur que a Costa Rica ens tornarà a demostrar a tots de quina mena de pasta està fet.

Has faltat tu gran de gran, ha estat una sortida a ritme de pau i herba a la pròxima no hi pots faltar

Al final han sortit uns 20 kms +800 dpa encara que la keta deu haver fet el doble de kilòmetres que nosaltres

Diumenge Comencem a Obrir Gaaaaaaasssss !!!!!!!!

Diumenge Comencem a Obrir Gaaaaaaasssss !!!!!!!!

El Proper Diumenge començarem la Temporada BTT participant a La Montaltbike  amb un recorregut ple de corriols i Trialeres que farà treure el Fuà a tots els Participants , entre els quals s'espera una gran representació de l'èlit Mallerenga i Del C.c Arenys de Munt

Una Flor D'estiu en Ple Desembre ???

Una Flor D'estiu en Ple Desembre ???

Avui em quedo amb aquesta frase , que li ha deixat anar el Presi al Marc , que avui ens ha obsequiat amb la seva companyia a la sortida del club dels Dissabtes després de molt però que molt de temps 

Avui tocaba sortida fins a Tossa , amb la presència de molts companys que feia temps que no venien , com en Marc , en Santi i en Patinyo

Gens de fred per estar a finals de Desembre , algú em pot asegurar que no estem al estiu ?? el clima ens volia gastar una Inocentada ??

Em circulat a ritme trànquil fins passat Palafolls on el Presi ha tingut Pinxassu hi em tingut que parar per reparar

Ràpidament em tornat a rodar i em fet l’ascenció a Tossa a bon ritme , on algun Mallerengo ha deixat anar algun Trò trencant una mica el grup (Aquet Mallerengo més tard pagaria aquet esforç amb escreix)

Un cop feta la baixada a Tossa , em parat a fer Cafè on em aprofitat per fer una petita tertulía

Ara tocaba fer mitja volta , però en Pati ens ha portat a fer una emboscada amb uns rampots descomunals d’aquells de dos digits , tela com pujaba l’urbanització

Per sort després d’una Mica de patiment em arribat a Lloret , on em agafat la NII fins Calella , on en Pati ens ha preparat la segona emboscada del dia , aquesta et deixava a peu les basures , però una mica abans en Marc ha deixat el seu segell Marca de la Casa , esberant el Galliner amb Un relleu d’aquells que es diuen de Calitat !! Brutal !!!

Aqui cada un ha pujat al seu ritme , un cop coronat ,  descens i tornada a Arenys de Munt per la Carretera de Sant Iscle

Desde aquí vull felicitar als Mallarengos Marc i Santi per la Gran sortida que han fet , després de tant de temps parats ens han sorprès gratament , espero que vingueu més sovint per que jo sé que això no ha estat una flor d’estiu , si no un fins la setmana que bè jajaja !!

Salut i Gas

Bon Nadal !!!!!

Bon Nadal !!!!!

Gran Gala 2013

Gran Gala 2013

Bon dia mallerengos/es

Va ser un plaer i un honor, per a tots els membres de Comiè Executiu de l’UCI, poder-vos acompanyar en la Nit de la Gran Gala, i constatar que l’esperit mallerengo és ben viu, que per alguns esportistes, amb lligams d’amistat i companyarisme, la vida és una actitud. Sóm conscients que hi ha coses a millorar, que cal saber superar-se dia a dia per afrontar nous reptes, que segurament altres candidats és mereixen també distincions i honors, que algunes de les critiques del Sr. Burxa pot ser tenen causa i fonament. Assumim el compromis de treballar ja des d’avui mateix perquè la temporada 2014 sigui engrescadora i apassionant i només dir-vos que és un orgull pel ciclisme internacional el model de valors que ofereix l’MCT.

Moltes gracies pel vostre exemple

Charles Moyen

-----------------

Fotos Gala https://picasaweb.google.com/mallarengacarbonera/Gala2013#

Presentació Candidatures (1a part) http://youtu.be/Y2xQrS6n-ms

Presentació Guardons http://youtu.be/SIBa-KSp3Xc

LA FRAGONETA AMB LES ESTATUETES SURT AVUI D'AMBERS

LA FRAGONETA AMB LES ESTATUETES SURT AVUI D'AMBERS

Ja està tot decidit. Així ho confirmen els capitostos de l’UCI.

Ahir al vespre, en una votació a mà alçada i per unanimitat, es varen proclamar els guanyadors dels LWS ’13.

Una fotografia publicada per diversos mitjans i xarxes és el testimoni de que els sobres ja estan lacats i amb el nom del guanyador de cada estatueta en l’interior.

El Consell Executiu de l’Uci ha desvelat que la votació no va ser fàcil i el debat va ser encès en moltes d’elles i es varen haver de fer diverses votacions. A cada votació eren freqüents les interrupcions dels uixers portant maletins i paquetets.

L’únic guardó on hi va haver un consens ABSOLUT va ser en la de l’Espartà de la temporada.

Així doncs, segons fonts de l’Uci, avui surtiran d’Ambers el furgó amb les 5 estatuetes més desitjades del món de l’esport del món mundial.

Poc menys de 36 hores per saber els guardonats. Segons per a quí això sembla una eternitat. Per segons qui, desitja que la gal·la passi ràpid i es comenci el compte enrera de l’edició del 2014.

A l’entrada del 9d9, damunt la catifa vermella, entraran els aspirants, convidats, directius, organitzadors, etc., i hi veurem moltes cares d’il·lusió que a la sortida poden ser de profunda decepció o bé d’alegria inmensa. Les dues cares de la moneda, inseparables i inevitables.

Ara ja no és hora de planyes, si no has fet el deures ara ja has fet tard.

Com deia aquell: "que Moyen reparta justicia que la suerte sólo la desean los perdedores"

A menys d'una Setmana per la Gran Gala Mallerenga

A menys d'una Setmana per la Gran Gala Mallerenga

A la Nostra redacció ens ha arribat aquesta fotogràfia d’en Martí que va ser presa durant les seves vacances Estivals a Suïssa

A part de fer entrenaments secrets per els Alps , va ser vist entrant a la seu de L’ UCI de Lausanne on es podria haver entrevistat amb Charles Moyen 

A falta de menys d’una setmana per la gran gala mallerenga , aquesta instantània podria fer decantar la balança al seu costat ja que li proporcionarà un grapat de punts exxxtraaaas

Segons em pogut esbrinar hi hauria un empat tècnic entre tres Mallerengos per endur-se el gran premi , però sembla a ser que durant les últimes setmanes un altre mallerengo ha entrat a la lluita per el gran premi , les nostres fonts no ens han volgut desbetllar la seva identitat però les cases d’apostes indiquen que podría ser Grandissím Gran de Grans que avui participa a la Jean Bouin on pretén baixar dels 40 ’

Full ParroKial

CONFIRMAT - Divendres 29, 21:30 al 9d9

Per Apuntar-vos al Sopar de la Gran Gala Click Aqui :

http://doodle.com/xu6y2yhrptdph4yt

Click Aqui per veure el Video de les Nominacions :

http://www.youtube.com/watch?v=2jmFmjBt9AI

AMBIENT PRE GAL·LA

AMBIENT PRE GAL·LA

Que la gal·la s’acosta ja es comença a notar en moltes coses. Les publicacions s’han doblat. Qualsevol activitat és un entrenament. Els nervis es fan sentir en els aspirants.

Fins i tot, una de les penyes bressol dels mallarengos ja comença a preparar la sala des d’on cada any segueixen la gal·la per la tele.

Enguany no serà menys i la Penya Leònides de Castellar de N’Hug tornarà a seguir en rigurós directe el lliurament dels premis Leònides.

Aquella nit tant especial comença amb un sopar servit per la Fonda. La famosa sopa és el plat estrella, i se segueix amb les viandes, amananides i carns a la brasa, fins a l’hora de connectar en directe amb la gal·la.

En totes les taules el debat és viu. Qui guanyarà, qui s’ho mereix, per a qui s’ha apostat, tots els detalls seguits pel "Salva-me", les darreres notícies, trapasseries i fins i tot, comentaries dels vestits que porten els assistents.

Les emocions costen de contenir, cridòria exordidora quan guanya el preferit, i xiulets aguts quan ho fa l’odiat.

Un cop acabada la gal·la, la festa continua i el debat és encara més encès, que si aquest si/no s’ho mereixia, que si tot ha estat amanyat, que si l’Uci ho ha fet molt bé/malament, etc.

Tot, fins a les 5 de matinada. A aquella hora tota la penya surt al carrer i, amb certa melangia, recorden el primer cap de setmana d’agost quan els mallarengos surten de la plaça per fer la LWS tour.

http://www.youtube.com/watch?v=2jmFmjBt9AI

http://doodle.com/xu6y2yhrptdph4yt

Truiterada Mallerenga , Apunt per la Gran Gala ????

Truiterada Mallerenga , Apunt per la Gran Gala ????

Avui Gran Matí de BTT protagonitzat per l'èlit Mallerenga , només sortir D' Arenys en Carles ha atacat pujant desde el Tropic fins Arenys de Munt a Gran Ritme , Rocko & CuadraTTi han tingut que apretar les dents per tornar a contactar amb el Gran Mestre i arribar junts al punt de trobada el ZIAM

però l'aparició estel.lar l'ha protagonitzat el Grandissím Gran de Grans , que ha aparegut a pocs segons d'en Carles , Rocko & LocKo CuadraTTi després de protagonitzar una pujada a alt ritme

Passades les 8h s'ha donat el tret de sortida a la Truiterada , es palpava la tensió , hi havia molt en Joc , la gran gala és a tocar i avui pràcticament tots els favorits per l'adjudicació del Gran Premi , estaven a la líniea de Sortida

Em començat pujant per la Presò , l'organització de la Truiterada volia deixar palès que això no seria una simple passejada , les dures rampes d'aquest llarg senderillo ha fet que els Mallerengos entressín ràpidament en calor

Al sortir a la carretera de Can Sala , em seguit corriolejant per els durs i tècnics senders de la creu de Canet , on els Mallerengos han tornat a mostrar la seva habilitat sobre la Bicicleta

Després de baixar per l'esquirol , ens em dirigit per pujar la trialera dels Brothers , autènticament espectacular i tot seguit ens esperaba la baixada a Sant Iscle per el Senglar (Km10)

Un cop a Sant Iscle , pujada per Sot D'oradella i cap a Collsacreu on s'ha viscut el punt àlgid de la Trobada en forma d'esmorzar , moltes confidències , conxorxes i sobre tot molt de riure i Vi

Aquí s'ha viscut una dura batalla per el Premi Dionisíc , on CuadraTTi ha sortit clarament vencedor , després d'algún cop d'atenció de la cambrera els Mallarengos em escampat la boira del restaurant

Per arribar a Arenys de Munt em Baixat per el senderillo del Lateral de la carretera de Collsacreu amb alguna Variació By Santi 

Recordeu a comfirmar l'asistència al Sopar

Doodle http://doodle.com/xu6y2yhrptdph4yt

Presentació Gran Gala 2013

Tràiler: http://youtu.be/jwEpxTIH5ao

Audiovisual 2012: http://youtu.be/RuvEAPapmOw

Doodle http://doodle.com/xu6y2yhrptdph4yt

PANTANS OCTUBRE 2013

PANTANS OCTUBRE 2013

Toni i Carles

Us paso foto record.

Fins la propera.

Ferran

II Montnegre Race

II Montnegre Race