Sortida Nadalenca 2012
Avui em celebrat la Tradicional Sortida Mallerenga amb un èxit de participació Brutal , desde aqui volem donar les gràcies a tots els asistents de la Truiterada tant als Mallerengos com els àmics de la Colla ( La Núria , L' Àlex i els Jordi's de Premià ) ha estat un plaer comptar amb la vostra Presència.
A les 8h del Matí ens em trovat al Calisay hi em començat pujant per el rial del Remei i tot seguit em anat a Buscar els senderillos de St Vicenç de Montalt , molt divertits i alguns força exigents.
A les 9:30 em arrivat a Can Noé , on em fet L'esmorzar i em celebrat l'aniversari d'en Roger (sr dels Desnivells) amb una sobretaula molt divertida i com sempre amb declaracions molt sucoses
Després de L'esmorzar en Tendo ens ha tornat a preparar la seva Mitíca Emboscada en forma de repetxons de més del 20% , ideal per cremar la truita i fer pasar bè el Vi de l'esmorzar.
Ja per acavar em baixat per Can Jalpí on em baixat pels corriols del Gripau i del Ruc i em fet una Volteta al Circuit de les 3h d'enguany
** Recordeu que el Próxim Diumenge el Club Organitzarà la Sortida Gastronòmica, el Dragon Khan i el Cubata ens Espera **
Bon Nadal a Tothom


