Blogia

La llibreta virtual.

El Gran Mestre Fent Història !!! Bruutaaal !!

El Gran Mestre Fent Història !!! Bruutaaal !!

Impresionant  fita aconseguida per el gran heroi mallarengo en Carles , siguent l'únic finisher Català de la prova d'ultra trail que va disputar a l'illa de Reunió .

 

Simplement Apostuflant !!

IX 3 hores de Resistència BTT D' Arenys De Munt

IX 3 hores de Resistència BTT D' Arenys De Munt

Avui era el dia Assenyalat , mentres el Gran mestre s’està jugant el Gran Premi Leonides a terres Àfricanes , aquí s’han celebrat les mitiques 3h de resistència World Cup series D’Arenys de Munt .

En RocKo ha sigut la representació Mallarenga a la cursa , a la categòria individual fent 10 voltes - 41 km 

Però com sempre els Mallarengos han estat al peu del canó tant a l’organització amb en Tendo , Santi , Pep i Martí , com també fent d’assistència i ànimant com en CuadraTTi i en Marc

A les 3h tambè hi han participat els aspirants a Mallarengos : PruneTTi (guanyador de la categoria Individual ) i David Propica (El fill predilecte de Dosrius ) que ha fet parella mixta amb Nunyita acavant en setena Posició 

El peix ja esta venut , tal com va anunciar Charles Mollen després de les 3h es tancaven el recompte de punts , així que ara només queda esperar el dia de la Gran Gala

Un any més felictar al Club Ciclista Arenys de Munt per el traçat del circuit i organització , novament les 3h han estat un èxit ABSOLUT

PD : Brutal Propica avui Fent Campanya per ser enbestit Mallarengo , un reporter del Full Parrokial m’ha informat que en Navarra l’ha filmat mostrant el Buuff Mallarengo : LA VIDA ÉS UNA ACTITUT !!!

Novament PD : Avui en Mel ha fet una cursa de Trail i si no arriba a ser per què Charles Mollen va sobornar als municipals que indicaven el circuit en Kilian Melcior haguès guanyat la seva primera cursa de Trail 

Andreeeewww Returns !!!!

Andreeeewww Returns !!!!

Imatges exclusives del Full Parrokial d'ahir a les 20h al Kly on es pot veure una comitiva Mallarenga encapcelada per el Doctor Andreeeww vingut expresament desde Odense , Charles Mollen (exhultant) RocKo , Marc i CuadraTTi

Segons testimonis presèncials Charles mollen va fer entrega a Andreeewww d'un paquet serà un nou soborn ???

Desde el Full Parrokial seguirem investigant .

MCT Sóm Un Equip !!!

MCT Sóm Un Equip !!!

Els Mallarengos per d'amunt de tot sóm una colla d'àmics que practiquem diferents esports , que ens motivem entre nosaltres publicant els nostres entrenaments secrets però tambè sóm una Gran Familía.

Avui és celebrava la Montenegre Race , diferents Mallarengos i companys del club hi participavem així que amb en Carles , en CuadraTTi (que ha fent un Non Sleep directament desde la sala de moda de BCN ) i l'aspirant i gran candidat a Mallarengo David Propica ens em trovat a creu de Rupit per veure el pas dels corredors de la Cursa.

Em estat cridant i ànimant als companys del club que copaven el Top10 de la cursa de BTT i més tard han aparegut els corredors de Trail.

En aquesta Categoria hi participava en Melcior , però no l'hem vist al grup capdavanter , més tard em vist el perquè , s'havia resentit de les molèsties que últimament l'estan acompanyant

Així que com a bons espartans em decidit agafar les nostres Bicis i acompanyar en Mel durant un bon tram , concretament fins la cruïlla de Santa Mònica on ells s'han desviat cap a les 7 pujades , nosaltres em baixat cap a LLavaneres per fer un Bon esmorçar . (Aquet esmorçar necesita un capitol apart)

Durant l'esmorçar s'ha afegit en Marc amb el qual em acompanyat a Pica fins Creu de Rupit

Propica : Escollit a entrar a L'elit Mallarenga ?

Propica : Escollit a entrar a L'elit Mallarenga ?

Ja Queden poques setmanes per la celebració de la gran gala Mallarenga i apart de l'entrega de les estatuetes , de tant en tant apareix alguna persona que durant la temporada ha fet merits espirtius per entrar a formar part de la familia Mallarenga

En aquet cas En David Propica es un posible candidat , ja que representa els valors espartans mes valorats : Lluita , pasió i companyerisme

Ens consta que el consell mallarengo de lausanne ja estan deliberant  sobre el tema , aviat sortirem de dubtes

IV Open Muntbikes !! Malleregos Power !!!

IV Open Muntbikes !! Malleregos Power !!!

PANTANS 2014

PANTANS 2014

Hola tots.

Enguany la sortida "kumbaià" a la zona del pantà de susqueda i la cinglera del far es farà el diumenge 19 d’octubre.

Com cada any sortirem del aparcament de l’estació del carrilet al Pasteral (entre Anglès i Amer) a les 8h en punt del mati.

Hi sou tots convidats i cal portar l’esmorcar. En principi dinarem al Santuari del Far i és per aixó que m’anirà bé saber el més aviat possible els que vindreu per encomanar taula.

El recorregut serà practicament el mateix que l’any passat (http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5584210) tot i que podriem fer el darrer tram per la famosa trialera de Lloret Salvatge. En qualsevol cas els Km rondaràn els 60-65 i el desnivell positiu uns 1500-1600.

Contacte: Ferran Soler - 655936340 - ferran@soler-colomer.com

Salut i pedals.

Presentació Oficial Team MCT per les 3h

Presentació Oficial Team MCT per les 3h

Avui s'ha fet oficial , La mallarenga Carbonera Team tornarà a ser present a les Mitiques 3h de resistència D' Arenys de Munt

L'equip Format per en Marc i en Roko , espera donar molta guerra durant la prova , de fet aquest diumenge participaran al Open Muntbikes per començar a fer carburar el Motor

En declaracions a aquest Medi , en Roko demanava la masiva participació dels membres del MCT per medir les forces entre l'elit Mallarenga , la gran gala esta a tocar i tothom vol sumar mooolts punts

Feliç Diada !!!

Feliç Diada !!!

Visita dels Vampirs de L'uci a Can Mitjà

Visita dels Vampirs de L'uci a Can Mitjà

A la nostra redacció ens arriva una informació d’última hora on ens explica la visita sorpresa dels membres del comité esportiu de L’uci a Casa del Gran idòl Mallarengo en Carles

En Carles com ha bon anfitrió els ha ofert uns quants cubates D’ Absolut per fer més amena l’entrevista

Segons em pogut saver els membres de L’Uci han enviat al Laboratori D’Odense (Dinamarca ) una serie de productes per a ser estudiats

Aquesta visita sorpresa podria haver sigut propiciada per algun rival esportiu d'en Carles , amb l'esperança d"una inhabilitació esportiva de per vida i la retirada dels seus trofeus mallarengos

El que no saven els membres de L’Uci és que en Carles té infiltrat al Mallarengo Andreeeeww al Laboratori Danès 

Un cop els vàmpirs de L’uci han abandonat el domicili d’en Carles , en Mitjà ha començat a treure Pit (veure la foto) amb els Mallarengos Roco & CuadraTTi que casualment passaven per allà

Seguirem Informant .... sembla que hi han hagut declaracions molt sucoses

Tot-hi les investigacions de L'uci .....

Tot-hi les investigacions de L'uci .....

Ahir el full Parrokial publicava una informació on explicava que desde L'ausanne s"havia obert una linea d'investigació en-vers als mallarengos Melcior i Rocko

Aquest últim ha sigut fotografiat pels paparazzis del full parrokial rodant per la NII amb el mallot mallarengo , per la seva banda en Mel continua amb els seus btutals entrenaments de runn per preparar el seu entrenament amb el gran mestre

Les nostres fonts ens indiquen que un dels altres mallarengos investigats en Marc esta a l"estranger fent un stage per preparar les curses que te programades

PONSTERAPIA D'ESTIU

PONSTERAPIA D'ESTIU

Ahir al vespre m'arriva un whatssap d'en Joan Pons on em convida a sortir l'endemà 4 o 5h amb BTT tot fent una ruta pistera i rodadora , total que accepto l'invitació

Quedem a les 8:30 a Creu de Rupit , m'entres m'enfilo per Sobirans em trovo els Mallarengos Marc , Tendo i Pep que surten a fer una volta amb BTT

Al arrivar a Rupit , Pons em diu que baixi a Dosrius i baixo per el Pou de Glaç , més endevant em trovo amb ell , Pica i Fèlix

Junts comencem a corriolejar una bona estona , pujades infernals amb la bici a coll i baixades trialeres caminant .... de moment n'hi rastre de pista jejeje

Amb Propica anem fent , amb la Tonteria ens presentem a Tiana , alla per fí el terreny ja es rodador , aquí ja només quedem Pica , Pons i Jo

Arrivem a Vilanova del Vallès i anem a esmorzar , després del Pit-Stop rea-prenem la marxa 

Després de uns quants Km's ens enfilem cap el camí que porta a St Elies , per sort després d'una bona estona pujant agafem una baixada d'esfalt , aqui Pons ens te preparada una sorpresa , Arribem a un Estany i ens hi banyem , em estat  uns 30 minuts dins l'aigua , ABSOLUTament Brutal

Després del Banyit , crec que estavèm a sant Antoni de Vilamajor , ens em anat acostat a Sta Maria de Palautordera , on em agafat la via verda fins Vallgorguina

Però amb Pons , mai saps quan acaves la sortida i ens ha volgut preparar la cirereta del pastís , amb més de 100km a les nostres cames em pujat al Santuari del corredor per la Pujada del Dolmen 

Un cop coronat el corredor , coca-cola ràpida i cap avall que fa baixada

En total m'ha sortit 124km i +3000 Dpa (9h 4' a ) (7h 30' en Moviment)

Agraïr al Pons la ruta que ens ha regalat , ha sigut memorable 

LWS Non-Stop 2014 – Crònica

LWS Non-Stop 2014 – Crònica

Una més, i ja van 6 edicions. Mateixos ingredients de sempre: Colònies, aventura, èpica i, sobretot, esperit mallerengo. Superant inclemències meteorològiques, imprevistos mecànics, ensurts, defalliments i dubtes, molts dubtes existencials. Trobant a faltar un pla B que mai arriba, i havent de tirar de molta fe vers ELL.

Qui escriu aquesta crònica recordarà l’èpica d’enguany; segurament mai superarem la primera edició, però en Leònides ens ha sotmès contra les cordes portant-nos a les portes de la inconsciència/temeritat – afortunadament no he patit mai una hipotèrmia, però imagino que sota un xàfec incessant de més de 2 hores a menys de 8 graus i a més de 1800m d’alçada, aquest cop ens va anar de ben poc.

Breus flashos – El concert de xais a trenc d’alba, un incisiu “em trobo massa bé” pujant cap al pas dels lladres, l’ànec al manillar d’en Martí, la màster class reparant una punxada, l’encertadíssim pronòstic meteorològic arribant a Montlluís, els merci beaucou-bon journée-marquès de Vauban (sisplau, llegeixis ‘vuuv/a/’) i la-mare-que-va-parir-als-gavatxos, la tapada d’orelles al Leònides (estatueta) durant l’espantada del dinar, les aparicions primordials de la Mireia, el puja-baixa a un cotxe en menys de 2 segons, el cafè-au-lait amb coulant caigut del cel a Font Romeu, la tranquil·litat de saber que un Golf voltava ben a prop en cas de rescat, la foto de Puigcerdà, l’etern Absolut de la Creueta, l’arribada apoteòsica a Castellar (benvinguda amb cava de la font inclosa), el futbolí, els balls “elèctrics” fins a altes hores de la matinada... Les abraçades i uns llaços d’amistat que s’enforteixen encara més, edició rere edició.

Fotos: https://picasaweb.google.com/mallarengacarbonera/LWSNonstop2014#slideshow/6054094644373193506

LWS Non-Stop 2014 – Inscripcions Obertes

LWS Non-Stop 2014 – Inscripcions Obertes

Inscripcions Obertes fins dimecres 30 de Juliol

http://doodle.com/znghd55hqfhrm2f2

Important: No cal que feu reserva a l’alberg o la fonda. Poseu opció en el doodle i la reserva es tramitarà com a part de la inscripció.

 

Informació general

Briefing - Divendres 1 d’agost a les 20h al bar/local social del poble (plaça de l’església)

Sortida -  Dissabte 2 d’agost a les 5h.

Ruta - http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=7332834

 

Per dormir hi ha dues opcions (preus 2013, a confirmar actuals i disponibilitat):

A) Alberg la Closa (25€/persona i nit, amb esmorzar)

http://www.laclosa.cat/pages/ca/allotjament-de-muntanya/allotjament.php

B) Hostal (mitja pensió 50€/persona i nit)

http://www.hostallamuntanya.cat/catala/allotj.htm

El sopar de divendres i dissabte es proposa a la fonda del poble. El preu del menú és de 15€/persona (30€/persona totals), inclòs en la mp pels qui optin per dormir a l’hostal.

Cadascú ha de ser autosuficient, tant per la mecànica com per la hidratació/alimentació (barretes, begudes isotòniques, i d’altres substàncies dubtoses). Durant la ruta hi haurà tres parades d’avituallament (esmorzar-dinar-berenar). Calculeu de portar uns 15€/persona a sobre (podem fer pot comú). 

 S’ha de portar frontal/llum.

Entreneu, ningú ha dit que sigui fàcil ;-)

Pujada i Baixada A Prats de Mollò !!!

Pujada i Baixada A Prats de Mollò !!!

Etapa 1 : Arenys de Munt - Prats de Mollò : 278 km +3500 Dpa

Etapa 2 : Prats de Mollò - Arenys de Munt : 210 km +3300 Dpa

Gran Cap de setmana pels Integrants de la GrupeTTa del Club Ciclista Arenys de Munt (Amb 4 Mallarengos : Martí , Tendo , Santi , RocKo i un Aspirant en PruneTTi)

Els membres del club han mostrat un gran nivell superant amb Nota el Repte , també van tenir la companyia del Gran Mestre !! en Carles que va acompanyar-los fins Platja D' Arò demostrant un estat de forma i una motivació Brutal !!!

Xiringuito Mallerengo & LWS Nonstop - Inscripcions

Xiringuito Mallerengo & LWS Nonstop - Inscripcions

ACTUALITZACIÓ

Doodle tancat (participació massiva = doodle desbordat) – 

Sopar xiringo, divendres 18 de Juliol

LWS Nonstop’14 by Aguante Forte, dissabte 2 d’agost

 

 

 

Entrenaments Nocturns

Entrenaments Nocturns

En vista dels nous aconteixements nocturns programats per el MCT, alguns dels seus integrants han estat la passada nit fent un bon entrenament.

L'Andrew, Roko, Marc i la jugadora nº8 van exprimir-se al màxim, hidrantant-se en tot moment per no defallir. 

Atenció: 5 de juliol hi ha el Canet Rock.. (complicat el sopar). Puntuació extra!

L'Andrew va intentar repetir la foto de l'any passat amb en Marc en braços però sembla l'any passat no costava tant..

D'en Roko no podem dir res, és secret de sumari ;-)

La jugadora nº8 va estar fent unes innovacions de ball molt peculiars, per dir-ho d'alguna manera.

Salut Risa

LA NOVA CAMPANYA D'AGUANTAFORTE

LA NOVA CAMPANYA D'AGUANTAFORTE

La Tranyspir s’acosta i la direcció d’Aguantaforte ha decidit llençar la seva nova campanya de la que espera tenir el mateix resultat que a Maquis.

El lema de la nova campanya:
"Tens por de patir rampes?

Tens por de quedar-te deshidratat?

Tens por de no menjar prou?

Creus que no has entrenat prou?

Si no estàs preparat, no ho facis" 

Truiterada Mallarenga D'estiu

Truiterada Mallarenga D'estiu

Avui gran Matinal de BTT Mallarenga , A les 8h ens em trobat al Calisay , avui gairebé tot el Nucli dur Mallarengo era present a la Cita , En Carles recordman dels Premis Leonides encapcelaba la comitiva seguit del Grandissim Gran de Grans , en Roger , en Melcior , en Rocko ,en Marc , el Jove Andreeeewwww , en Jeremi i L’Oscar de Dosrius

Avui la premisa era clara ... Anem a esmorzar !!! així que ens em dirigit cap Arenys de Munt per enfilar-nos per Can Colomer , on després de Coronar-lo en Jeremy ha marcat ruta passant per una trialera de pujada exigent on Roger i Grandissim Gran de Grans s’han exhibit !!!

Andreeeewww que avui anava un pel cansat  després de una nit de juerga per RaZzZzmataZzZz , ha punxat expresament el pneumàtic de la seva roda trasera , tenia moltes ganes de sentir els titulars de Mollen a l’esmorzar

El Lloc triat ... Collsacreu !! allà on l’últim cop ens van convidar a abandonar el local , però avui més o menys ens em comportat !!

Anècdotes , declaracions amoroses , futurs reptes esportius , explicacions sobre els origens del MCT han sigut la major part de les converses durant l’esmorzar

Un cop fet l’esmorzar ha tocat baixar per la trialera etil.lica Mallarenga , on em intentatat mantenir l’equilibri com més bonament em pogut

Arribats a Arenys de Munt , uns han donat per finalitzada la sortida , d’altres han continuat pedalant per intentar fer baixar el vi ingerit 

En definitiva gran Matinal de BTT , segur que en Leònides està content al veure que l’esperit Mallarengo és més viu que Mai

 

Salut i Glòria a Esparta !!!!!!

TERRA DE MAQUIS 2014 : Ja Ha Arribat L'Hora De La Veritat !!

TERRA DE MAQUIS 2014 : Ja Ha Arribat L'Hora De La Veritat !!

Demà l’expedició Mallerenga i del C.c Arenys De Munt es desplaçaran Fins Castellnou Del Bages per participar a la prova BTT D’ultrafons Terra De Maquis que consta de dues Etapes :

Etapa 1 : 140km +3800 Dpa

Etapa 2 : 120km +2500 Dpa

Enguany en Roger , en Martí i l’aspirant a Mallerengo PruneTTi obtan a conseguir ser Maquis de 1 Grau (Ser Finisher’s de la prova per tercer cop)

En Melcior intentará recollir l’escut que va deixar l’any passat quan un inoportú tall de Digestió el va fer plegar

Un L’altre aspirant a Mallarengo , el Mediàtic Propica intentará ser Finisher per segona vegada

I en Roko , debutant a la prova intentará sobreviure per arribar a ser finisher 

Així que Molta sort a Tots !! en Leònides estarà amb Vosaltres

PD : Proverbi Espartà

Torneu amb la Fusta Maqui , o ha sobre d’ella