Ahir al vespre m'arriva un whatssap d'en Joan Pons on em convida a sortir l'endemà 4 o 5h amb BTT tot fent una ruta pistera i rodadora , total que accepto l'invitació
Quedem a les 8:30 a Creu de Rupit , m'entres m'enfilo per Sobirans em trovo els Mallarengos Marc , Tendo i Pep que surten a fer una volta amb BTT
Al arrivar a Rupit , Pons em diu que baixi a Dosrius i baixo per el Pou de Glaç , més endevant em trovo amb ell , Pica i Fèlix
Junts comencem a corriolejar una bona estona , pujades infernals amb la bici a coll i baixades trialeres caminant .... de moment n'hi rastre de pista jejeje
Amb Propica anem fent , amb la Tonteria ens presentem a Tiana , alla per fí el terreny ja es rodador , aquí ja només quedem Pica , Pons i Jo
Arrivem a Vilanova del Vallès i anem a esmorzar , després del Pit-Stop rea-prenem la marxa
Després de uns quants Km's ens enfilem cap el camí que porta a St Elies , per sort després d'una bona estona pujant agafem una baixada d'esfalt , aqui Pons ens te preparada una sorpresa , Arribem a un Estany i ens hi banyem , em estat uns 30 minuts dins l'aigua , ABSOLUTament Brutal
Després del Banyit , crec que estavèm a sant Antoni de Vilamajor , ens em anat acostat a Sta Maria de Palautordera , on em agafat la via verda fins Vallgorguina
Però amb Pons , mai saps quan acaves la sortida i ens ha volgut preparar la cirereta del pastís , amb més de 100km a les nostres cames em pujat al Santuari del corredor per la Pujada del Dolmen
Un cop coronat el corredor , coca-cola ràpida i cap avall que fa baixada
En total m'ha sortit 124km i +3000 Dpa (9h 4' a ) (7h 30' en Moviment)
Agraïr al Pons la ruta que ens ha regalat , ha sigut memorable