La llibreta virtual.

Mont Ventoux

Ahir amb una petita expedició Munt Bikes vam pujar el mitic port del Mont Ventoux , situat a la regió de la Provença té una altitut de més de 1900mts

Vam iniciar l'ascensió desde Malausenne , el dia estava gris i amb forá vent , als primers kms no teniem clar si podriem coronar el gegant de la Provença

Per sort els primers kms són bastant tancats per que estás rodejat de bosc i quedes protegit del vent

El port es molt llarg 21kms i+1600dpa força sostingut amb rampes del 8 i 9%

a mesura que anavem avançant anavem trobant cartells que posava Ferme ( Tancat ) pero nosaltres seguiem pujant el port

A falta de 6kms vam trobar una barrera que barrava el pas , la vam saltar i vam seguir la marxa

a parti d'aqui molt de fred , boira i el vent va fer acte de presència , els ultims dos kms les ratxes de vent eren besties , pero a 100mts de coronar ja eren huracanades

Literalment vam sortir volant ... ens va costar deu i ajuda possar-nos l'impermeable

La baixada va ser dantesca , jo els primers 100mts els vaig fer a peu , després ja em vaig pujar a la bici pero amb molta precaució

amb -3º sota zero vam decidir refugiar-nos a una caseta uns minuts per agafar una mica de calor , després de deu minuts ens vam decidir a iniciar la marxa

Boira , aigua , mal a les mans , carretera humida buuuffff tot molt èpic , pero una experiència innolvidable i el més important un altre port mitíc a les meves cames , proximament a per un altre

Retrobament Mallarengo

Esperit Mallerengo

I Mallarenga Extrem, completada

Bruuuuuuuuuuutal, avui, SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!! IMPOSSIBLEEEEEEEEEEE

Després de diuemenge passat no haver pogut consumat per inclemències meterològiques, alguns es preguntàven si era possible malgrat les nefastes dates pujar al turó de l’home i l’avioneta, ruta d’uns 119km i +3mil dpa.

La resposta ha sigut fulminant. Avui, a les 8 es trobàven al KLY tres ilustres mallarengos: en Rocko, el Gran Mestre i en Mel. Decidits, esperonats, en silenci enfilàven la ruta per trobar minuts més tard a Àlex Gesa i Fonseca.

La ruta estava definida, la temperatura i el rime ideals fins que el Gran Mestre ha marcat passat StCeloni un ritme infernal ( no baixava de 30km/h, en Gesa s’ha despenjat ) i la temperatura s’ha desplomat als 0 graus.

Passat Breda un nou truc ( moLLen rules ) del mestre ha deixat la resta de company esperant-lo, per sort minuts més tard hi hagut reagrupament.

A partir d’aquí pujar, pujar i pujar. Llarg, ferregós, però es planten a passavets on novament mollen ha manifestat la seva negativa a no pujar, a pesar de tot i demostrant perque és premi LWS vitalici ha pujat, inclús a prop de coronar ha rebut al caliu d’un club de fans que l’esperonàven. Al turó vent fred i molta gent, fotos de rigor i avall.

Un nou coPPerfielD ens deixa a fonsecko, rocko, gesa i mel sols encara amb deures per fer. Malgrat la baixa i la negativa del restaurant l’Avet Blau de fer-nos un trist entrepà, ens diposem a anar a l’avioneta. Tot rodat, fotos de rigor i avall. A les faldes del montseny habituallament obligat en format de pà amb oli i fuet.

La traca final tornar a relleus a més de 30km/h i pujar a la casa nova ful, per arribar a rupit i acomidar-nos.

Repte assolit. Sens dubte una ruta moolt molt exigent, que no deixa ningú indiferent i moltes ganes de repetir ben aviat.

Enhorabona a tots, el bon rotllo ha regnat tota la sortida i està clar que amb companys així no hi ha repte que es ressiteixi. Gràcies a tots per fer-ho possible!!!

I Mallarenga Extrem

Avui era el tipíc dia que teniem anotat en vermell a la nostra Agenda , el que es va iniciar com una petició desde Argentina d’en Carles (Quan torni vull fer un entrenament de Calitat ) s’ha fet realitat però no ha estat gens fàcil ....

L’organització de la Prova havia anunciat el recorregut dies abans , Arenys - Avioneta del Montseny - Turó de L’home per Passavets - Arenys de Mar pero per qüestions metereològiques no s’ha fet el recorregut marcat

A les 8h del Matí ens em trobat al Calisay en Carles , Mel , CuadraTTi , Roko , Anibal i Marc (em sap greu el malentès , pensava que savies que voliem fer una tirada llarga , tenim pendent un bon esmorçar mallarengo)

A creu de Rupit ens esperaven els àmics de Dosrius , L’Oscar i en FonsecKio dos cracks

Ja tots junts em anat fins el pi florit , baixant pels buccaners fins la Casa Nova i baixant a Vallgorguina per la pista del camp de Futbol

Aquí em tingut que parar per culpa d’una puntxada , al principi pensavem que era un "llantasu" però uns kms mécs tard em comprovat que la roda anava perdent més pressió així que arribant a sant celoni em parat a possar una cámara

En el Just moment que ens ha caigut un xàfec important , em alçat la mirada per visionar les muntanyes del Montseny hi hem apreciat que el temps estava molt complicat

Així que L’organització de La Mallarenga Extrem ha decidit passar al Plan B amb una ruta igual d’exigent però evitava pujar a més de 1600 mts d’altitut on les condicions climatiques es preveien Preocupants

Desde Aquí volem demanar disculpes a en Leònides per Desistir tant ràpid de l’idea original

Amb el Pla B activat em començat a corriolejar per Olzinelles , improvitzant sense rumb em anat descobrint camins espectaculars que han deleitat als participants de la Mallarenga Extrem

A les 11 del Matí em fet parada d’avituallament a L’Hipica de Vallgorguina on un servei molt lent ha eternitzat l’esmorçar

Després de pensar per on aniriem em decidit que marxariem cap a Sant Martí del Montnegre on CuadraTTi ens tenia preparat una serie d’emboscades fins arribar a Sant Cebrià

Arribant a la cruïlla de Sant Martí del Montnegre i cal Paraire en Carles ha Protagonitzat un CoPPerfield hi ha marxat direcció Sant Iscle (La versió Oficial és que arribava tard a un dinar familiar)

La resta D’expedicionaris em seguit fins Sant Martí del Montnegre desviant-nos per el camí de Can Borra on ens ha caigut un xàfec impresionant durant uns quants Kms

A la Creu dels tres termes , em pujat per un corriol impresionant que ens ha portat cap una ermita que desconeixiem la gran majoria , CuadraTTi ha començat a veure la padrina amb un dolor intens al Pit que la fet passar una mala estona

Tot seguit baixada cap a Sant Cebrià on Melcior ha tingut que marxar (versió oficial .. tinc que guanyar punts per poder fer la pròxma liada , s’ha fet massa tard ..)

Roko , CuadraTTi , Fonseca i Oscar ens em dirigit fins Canet per pujar a la Creu per els gossos .

Ha sigut la part més divertida del recorregut enllaçant corriols sense parar on em xalat com mai , durs de  pujada i divertits de baixada

Un cop a Arenys de Munt , parada tècnica a un bar de plaça on em fet una Coca-cola i com que Oscar i Fonseca tenien que anar cap a Dosrius , jo i en CuadraTTi em decidit acompanyar-los fins la Creu de Rupit

En Total 88kms i +2500 dpa , 6h de pedaleig , 9h de sortida , ara a recuperar i l’organització de la mallarenga extrem ens emplaça a celebrar la segona edició el proper dijous .

Felicitar a tots els participants de la sortida per el GRAN ROTLLO i COMPANYERISME que ha regnat durant la jornada

I Mallarenga Extrem BTT

El proper Diumenge 4 de Desembre es celebrarà la primera edició de la Mallarenga Extrem , una prova que promet ser referència en el futur

L'organització manté el recorregut en secret però els rumors que circulen per la xarxa parlen d'una possible incursió per el Montseny

A hores d'ara ja han comfirmat la seva assistència una bona part del Star system Mallarengo : en Carles , Roko, Melcior i CuadraTTi

La sortida tindrá lloc al Calisay a les 8 del Matí i l'hora d'arrivada no està estipulada

Celebració 60é Aniversari D'en Carles !!

Avui l’èlit mallarenga s’ha reunit per celebrar l’aniversari del gran Mestre

L’organització de l’event ha cuidat els detalls al milimetre hi ha entregat dorsals als participants . Aixó ha provocat que la sortida de pau i herba hagi acabat com una cursa encoberta ( Sobre tot apartir de Creu de Rupit ) on Carles i Toni han rememorat els seus duels llegendaris

Un cop arribats al restaurant Collsacreu em pogut disfrutar d’una sobre taula molt distèsa on com no podia ser de diferent manera s"han deixat anar algunes bombes informatives

No obstant el comité de L’Uci ha obert diligències per aclarir l"incident de la caca del Remei i la baixada de Collsacreu

Durant els pròxims dies s’esperen avenços de l’investigació

Imposible is nothing

Feliç Aniversari Carles !!

Demà el gran Mestre cumpleix 60 anys i ho celebrarà de la millor manera possible competint a L’ironman de Calella on intentarà pulveritzar els seus cronos d’edicions Passades .

A hores d'ara el Gran Mestre ja es troba concentrat al 100x100 sopant fort i repassant la tàctica i els materials que utilitzarà ... ( El mitíc Cop De Fuet segur que no hi faltarà )

Avui a les reds socials els atletes Master 60 comentaven que ara si que poden començar a estar Preocupats , en Carles a partir de demà competirà a la seva categoria i és tracta d'un rival ABSOLUTament molt perillòs

Corre la Brama que en Carles ja s’està preparant per el Mundial de ciclisme , Ironman de Hawai , Categoria Master 60 a les tres hores 2017 ... i un munt d’objectius més , en fi ja conèixem en Carles ... segur que la temporada 2017 / 2018 no ens deixarà indiferents

Carles moltes Felicitats i demà sort , força i coratge ! Els mallarengos i en Leònides estem amb tú

Glòria a Esparta !

Nocturna BTT

Ahir uns quants Mallarengos van participar a una sortida Nocturna btt amb sopar a Can Bruguera

Com sempre durant el sopar alguns Mallarengos van llençar propostes i titulars explosius

Seguirem Informant

Pujada i Baixada a Andorra ... i ja en van unes Quantes !

En Carles , en Roko  , en Propika ho han tornat a fer !!

Novament han passat amb gran nota una de les proves de foc del Calendari Mallarengo , la pujada i baixada a Andorra

La segona edició de la Dosrius - Andorra - Dosrius ha constat de 477kms +7.161dpa

Desde L'Mct volem donar l'enhorabona als nostres espartans per aquest èxit i per continuar representant els valors que tant ens caracteritzen

Esforç , companyarisme i una gran dossis d'alegria i bogeria

també volem deixar contància que en Roko ahir va avissar als membres de comunicació de L'uci que avui no lluiria el mallot oficial per que argumentava que esta molt prim i ara l"hi vas gros però que l'hi faria especial ilusió sortir a la foto de finisher's amb ell possat

I Charles Moyen ha autoritzat la seva petició , per tant qualsevol impugnació o reclamació serà ABSOLUTament Desestimada

Salut i La Vida es una Actitut

BTT Sota La Pluja

Avui dos Mallarengos han sigut caçats a les 7:30h al Calisay quan es Disposaven a Iniciar una sortida Btt

Els Mallarengos en qüestió eren en Carles i en roko.

Els dos han soportat estoicament l'intensa pluja que els ha acompanyat insistent-ment la primera hora de sortida

En Roko ha arribat a Casa seva amb 73kms , per la seva part en Carles no n'ha tingut prou i ha pujat al Corredor per Vallgorguina

Full parrokial

Irati Extrem 2016

Intens cap de Setmana  de L'èlit Mallarenga !!

En Roko juntament amb en Carles i en Propika van participar a la desena edició de la marxa cicloturista Irati Extrem celebrada a Ochagavía (Navarra) on van tenir que superar un recorregut dur , tècnic i les inclemències metereològiques

Per la seva part en Toni , Dissabte participava a la Prestigiosa Triatló de Zarautz on tenia que completar 2.9kms nedant , 81kms de bicicleta i 20kms de run

En Roger , en Melcior i en Martí avui han iniciat la Transpyr , on hauran de creuar els pirineus de Roses fins Donostia amb 7 etapes

En CuadraTTi avui participava a la famosa pedalada BTT de Canet obtinguent una mèritoria onzena posició

Esperem Cròniques !!!

Propika Continua Fent Història

Marxa Cicloturista Terra De L' Aigua

Avui en RocKo ha participat a la marxa Cicloturista Terra de L’Aigua que es celebrava a Sant Celoni

La Marxa ha sigut una tortura per el Montseny pujant , Collformic , Sant Marçal , Mosqueroles i la Cirereta del Pastís ... El Turó de L’home

En total 105kms i +3300 dpa

Pd : En RocKo ha fet una autentica Mitjanada ja que ha anat pedalant Fins Sant Celoni

Per cert L’MCT també ha tingut representació a La Romànica BTT (Propica) i a la Transcorredor (CuadraTTi)

Nit De Pactes

Ahir a un restaurant molt conegut D’ Arenys de Mar va tenir lloc un sopar amb tres membres Mallarengos i dos aspirants

Charles Moyen , un dels Assistents al sopar va exigir que algú portes un pc portàtil per poder realitzar inscripcions

Després que el full ParroKial desvetlles que Charles Moyen esta empastifat a la llista dels Papers de Panamà , Moyen necesitava un cop d’efecte per desviar l’atenció informativa

Només sentar-se a la taula va ensenyar cinc dòssiers de cinc curses a realitzar als cinc continents

Els allà assistents miraven estupèfactes , m’entres en Carles reía i s’imflava com un gall d’indi

A continuació va llençar la següent Frase .... Qui m’acompanya a la Cape Èpic ?

Increiblement un dels assistents és va oferir , i va sellar un pacte de caballers amb L’Oscar de Dosrius , l’any 2017 si consegueixen plaça al sorteig seràn parella per afrontar la mitica prova Sud Àfricana

Ahir en Carles va destroçar als seus rivals mallarengos , RocKo i ProPika deixant-los sense mots , ara els hi toca reaccionar si volen tenir opcions a plantar cara al Carles per la lluita dels premis Leonides

Entrenament Mallerengo De Qualitat

Avui gran entrenament amb bici de carretera dels Mallarengos Roko , Propika i CuadraTTi que han tingut el luxe de ser acompanyats per en Quim Montmany , en Llorenç i en Peleilo

Realitzant la ruta Arenys - Girona - Arenys buenoo Propika ha realitzat Dosrius - Girona - Dosrius

D'anada amb el vent a favor han pogut rodar amb molta facilitat només lamentar un ensurt d'en peleilo a una rotonda

Un cop a Girona parada i esmorçar per agafar forces per la tornada que ha sigut realment dura per el fort vent de cara qye els  ha acompanyat fins Arenys .... bueno a Propika fins Dosrius

Pero com sempre els mallarengos han tirat de cocu en els moments dificil completant un bon entrenament de qualitat

On és en Carles ??

Ja fa dies que en Carles no publica al blog i a les xarxes socials ja es comença a especular amb el seu parader , uns diuen que està competint a l'extranger , d'altres afirmen que ha marxat d'escapada romàntica i fins i tot s'ha especulat que es troba concentrat al Teide preparant nous objectius

Desde el full parrokial seguirem investigant

Sortida D'homenatge al Presi

Avui em pogut celebrar una jornada que passarà a l’història com una gran matinal de ciclisme , companyerisme i sobre tot admiració , agraïment i estima infinita al nostre president i Mallarengo en Martí que aquest any cumpleix 10 anys davant del nostre estimat club

A les 9:30 del Matí més d'una trentena de companys del club esperabem a plaça l’arribada d’en Martí que ha sigut rebut amb un fort aplaudiment ABSOLUTament súper emotiu , bona part de l'èlit Mallarenga estava present a l'esdeveniment (Pep , Roger , Carles , Marc , Tendo , Santi , Roko , Melcior , CuadraTTi i per descomptat en Martí)

Sobre les 10h em iniciat la marxa , baixant cap Arenys i agafant la NII direcció Mataró , feia molt de goig veure un pilot tant nombròs amb els colors del club rodant per la carretera

Després de passar per Mataró , em començat a rodar per carreteres made in Patiño i el que semblava una sortida patxanguera ideal per estirar cames després de l’exigent sortida d’ahir ha començat a encabronar-se d’allò més pujant cap a L"ermita de Cabrera on ens esperaven rampes del 16%

Tot seguit em tornat a baixar cap a la Nacional i quan semblava que tornavèm cap Arenys pel plà , en Pati ens ha preparat la segona sorpresa de la Jornada amb la pujada a SuperMaresme desde Llavaneres

Una autèntica emboscada que ha obligat a que tots els assistents de la sortida donessim el millor de nosaltres per poder escalar aquella mitica pujada

Un cop coronada s’ha produït un moment màgic quan tots els ciclistes em començat a pedalar fent una rotllana envoltant al presi ... ha sigut apostuflant!!

Amb l’emoció a flor de pell em iniciat el descens de supermaresme i ens em anat dirigint cap Arenys de Munt on la festa continuava amb un dinar absolutament distès

Desde el MCT es un orgull tenir al Martí com a un dels seus membres , un gran ciclista i gran persona que transmiteix un valors que desperten l’admiració dels que tenim la sort de compartir aquesta la passió per el ciclisme

Visca el C.c Arenys De Munt i Moltes Gracíes Presi ! T’estimem !!

Propika Avança a Pas Ferm Cap El Premi Gorgo

M'entres en Carles es dedica a passejar romànticament per la Campinya Itàliana per tal d"aconseguir punts Matrimonials per poder participar a curses , Propica no para de fer emprenyar a la seva dona amb quantioses inscripcions a tota mena de proves peró amb una singularitat especial , s'està especialitzant en competir en equips mixtes i a cada cursa canvia de companya .

A la CBR va participar amb la Silvia , a Lleida va fer de Gregari a L'anna i segons em pogut saver ja està prepararant una altre maratò amb una nova companya